Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse Registreeri konto

Klienditeenindus kui logistika oluline protsess (3)

5 VÄGA HEA
Punktid

Esitatud küsimused

  • MIDA klienditeenindus logistikas tähendab?
  • Mille poolest erineb klient edasimüüja kliendist tarbija?
  • Millised peaksid olema tootmisettevõtte hulgifirma ja jaekaubandusettevõtte klienditeeninduse peamised eesmärgid?
  • Millistest alltegevustest koosneb klienditeeninduse protsess tootmisettevõttes millistest hulgimüügiettevõttes ja millistest kaupluses?
  • Milliseid eesmärke ja ülesandeid täidab ettevõttes turundus ja milliseid logistika?
  • Kuidas on need valdkonnad omavahel seotud?
  • Miks on klienditeeninduse protsess osaliselt turundus- ja osaliselt logistikaprotsess?
  • Kuidas aitab tasemel klienditeenindus kaasa tarneahela toimimisele?
  • Kuidas aitab tasemel klienditeenindus kaasa ettevõtte edu saavutamisele?
  • Miks käsitletakse klienditeenindust kui vahendit tarneahela juhtimisel?
  • Mida mõeldakse tellimustsükli all ja millistest etappidest see koosneb?
  • Millistest osategevustest koosneb tellimuste töötlemise protsess?
  • Kuidas oleks võimalik vähendada tellimuste kuhjumist?
  • Milliste meetoditega oleks võimalik tagada et ladu ja jaotusvedu suudaksid täita klientidele antud lubadusi ka tellimuste kuhjumise perioodidel?
  • Milliseid ülesandeid täidab klientide teenindamise logistiline süsteem?
  • Mida tähendab kliendi rahulolu?
  • Miks on vaja hoida ettevõtte kliente rahulolevatena?
  • Kuidas on võimalik saada informatsiooni kliendi rahulolu või rahulolematuse kohta?
  • Millised märgid kliendi käitumises viitavad sellele et ta pole rahul ettevõtte klienditeenindusega?
  • Mida tähendab kliendikesksus klientide teenindamisel?
  • Milleks on vaja ettevõtetel klienditeeninduse standardit?
  • Millisel kujul peaks olema klienditeeninduse standard üles ehitatud ja millisel kujul esitatud?
  • Mida mõeldakse teenindustaseme all?
  • Mida mõeldakse teenindamise kvaliteedi all?
  • Milles seisneb teenindustaseme kui tegevusnäitaja subjektiivsus?
  • Kuidas on võimalik hinnata pakutavat teenindustaset ja teenuste kvaliteeti objektiivselt?
  • Miks tajuvad klient ja teenindaja teenindustaset veidi erinevalt?
  • Millised on olulisemad teenindustaset iseloomustavad tegevusnäitajad?
  • Mida tähendab perfektne tarne?
  • Miks on soovitatav kasutada teenindamise kvaliteedi hindamisel olulise tegevus- näitajana perfektsete tarnete osakaalu?
  • Mille poolest erinevad teineteisest perfektse tarne ja tarnekindluse mõisted?
  • Kuidas arvutatakse perfektsete tarnete osakaalu?
  • Kuidas arvutatakse tarnekindlust?
  • Mida tähendab tarnevõime ja millised on võimalused selle arvutamiseks?
  • Mida tähendab mõiste tarne paindlikkus?
  • Millistel põhjustel pole pakutava teenindustaseme ja selleks tehtavate kulude ühendamine kerge ülesanne?
  • Mida on vaja teha teenindustaseme ja selle saavutamiseks tehtavate kulude analüüsimiseks ja järelduste tegemiseks?
  • Miks ei ole teenindustaseme ja selle saavutamiseks tehtavate kulude seos lineaarne sirgjooneline ?
  • Miks on klientide liigitamine ja neile eri taseme sisuga teenuste pakkumine oluline?
  • Millist eesmärki püütakse saavutada klientide segmenteerimisega?
  • Miks on oluline pakkuda ettevõtte võtmeklientidele üldjuhul kõrgemat teenindustaset kui muudele klientidele?
  • Miks on teenindava personali roll klientide teenindamisel oluline?
  • Mida tähendab mõiste motiveeritud töötaja?
  • Mida tähendab ettevõtte motivatsioonisüsteem ja kes peaks tegelema selle üleval hoidmise ja arendamisega?
  • Mille poolest erinevad välised ja sisemised motivatsioonitegurid?
  • Kes on ettevõtte sisekliendid?
  • Miks on siseklientide tasemel teenindamine oluline?
  • Kui firma välisklientidele?
  • Miks peaksid olema ettevõtetes klienditeeninduses tekkivate probleemide lahendamiseks ja tarnevigade menetlemiseksheastamiseks välja töötatud protseduurid ?
  • Millest võib olla põhjustatud ettevõtete ebapiisav tarnevõime?
  • Millest võib olla põhjustatud ettevõtete ebapiisav tarne täpsus?
  • Mis võivad põhjustada puuduliku tasemega tarnekindlust?
  • Milline on klientide soovitud paindlikkuse ülesnäitamise mõistlik piir?
  • Miks toob paindlikkuse ülesnäitamine endaga sageli kaasa täiendavaid kulusid?
  • Mida mõeldakse toote kvaliteedi all?
  • Kuidas on võimalik hinnata teenuste kvaliteeditaset?
  • Mida on üldjuhul lihtsam hinnata toodete või teenuste kvaliteeti?
  • Kuidas määratletakse teenuste kvaliteeti logistikas?
  • Kes vastutab ettevõttes üldjuhul logistikatoimingute kvaliteedi eest?
  • Kes peaks olema ettevõttes logistika valdkonna kvaliteedialaste algatuste initsiaatoriks?
  • Millistel põhjustel teavitavad kliendid teenusepakkujaid tarnevigadest?
  • Kuidas võivad kliendid ise osaleda tarnevigade tekkimises?
  • Missugustel põhjustel ei saa teenusepakkuja tagasisidet kõikidest kliendini välja jõudnud tarnevigadest?
  • Missuguste põhimõtete järgi liigitatakse tarnevigu?
  • Mille poolest erinevad süsteemsed vead juhuslikest vigadest?
  • Millistel põhjustel tekivad enamasti juhuslikud vead?
Vasakule Paremale
Klienditeenindus kui logistika oluline protsess #1 Klienditeenindus kui logistika oluline protsess #2 Klienditeenindus kui logistika oluline protsess #3 Klienditeenindus kui logistika oluline protsess #4 Klienditeenindus kui logistika oluline protsess #5 Klienditeenindus kui logistika oluline protsess #6 Klienditeenindus kui logistika oluline protsess #7 Klienditeenindus kui logistika oluline protsess #8 Klienditeenindus kui logistika oluline protsess #9 Klienditeenindus kui logistika oluline protsess #10 Klienditeenindus kui logistika oluline protsess #11 Klienditeenindus kui logistika oluline protsess #12 Klienditeenindus kui logistika oluline protsess #13
Punktid 100 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 100 punkti.
Leheküljed ~ 13 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2015-05-29 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 131 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 3 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor Tuniis Õppematerjali autor

Märksõnad

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
1
docx

Klienditeenindus logistikas

või klient ,,tarbija"? 3. Millised peaksid olema tootmisettevõtte, hulgifirma ja jaekaubandusettevõtte klienditeeninduse peamised eesmärgid? 4. Millistest alltegevustest koosneb klienditeeninduse protsess tootmisettevõttes, millistest hulgimüügiettevõttes ja millistest kaupluses? 5. Milliseid eesmärke ja ülesandeid täidab ettevõttes turundus ja milliseid logistika? Kuidas on need valdkonnad omavahel seotud? 6. Miks on klienditeeninduse protsess osaliselt turundus- ja osaliselt logistikaprotsess? 7. Kuidas aitab tasemel klienditeenindus kaasa tarneahela toimimisele? 8. Kuidas aitab tasemel klienditeenindus kaasa ettevõtte edu saavutamisele? 9. Miks käsitletakse klienditeenindust kui vahendit tarneahela juhtimisel VASTUSED: 1. Edasimüüja on oma tarnija jaoks klient (äriklient), kes ostab kaupu eesmärgil teenida

klienditeenindus logistikas
thumbnail
7
docx

Klienditeenindus logistilistes süsteemides

Tallinna Transpordikool Logistik Kadi Kurg Klienditeenindus logistilistes süsteemides Referaat Juhendaja : Ly Svistun Tallinn 2012 Sisukord: Klienditeeninduse tähendus minu jaoks.........................................................................3 Klienditeeninduse mõiste...........................................................

Klienditeenindus
thumbnail
1072
pdf

Logistika õpik

Eesti Rahvusraamatukogu digitaalarhiiv DIGAR Eesti Rahvusraamatukogu digitaalarhiiv DIGAR Ain Tulvi LOGISTIKA Õpik kutsekoolidele Tallinn 2013 Eesti Rahvusraamatukogu digitaalarhiiv DIGAR Käesolev õppematerjal on valminud „Riikliku struktuurivahendite kasutamise strateegia 2007-

Logistika alused
thumbnail
14
doc

Klienditeenindus logistikafirmas

KLIENDITEENINDUS LOGISTIKAFIRMAS Sissejuhatus.Mõiste o Kliendikeskne teenindus saab alguse klientide vajaduste arvestamisest. o Klienditeeninduse all mõeldakse kõikide selliste toimingute koosmõju, mille abil teeb ettevõte kliendile toote või teenuse kättesaadavaks. o Klienditeenindus ei tohi olla suunatud ainult lõpptarbijale, vaid ka nandele vahelülidele, kes asuvad logistilises ahelas tarnija ja lõpptarnijatest. Klienditeeninduse protsess. o Klienditeenindus in protsess, misleiab aset müüja, ostja ja/või logistiliste teenuse tarnija vahel. o Üha sagedamini osaleb protsessi ka kolmas osapool, kelleks on enamasti logistiliste teenuste tarnija. o Protsess hõlmab selliseid tegevusi, nagu tellimuste töötlemine, laotoimingud, arveldamine, kaebuste käsitlemine jne. Klienditeeninduse tähtsus. o Klienditeenindust peetakse logistiliste süsteemide üheks kõige tähtsamaks komponandiks.

Teenindus ja müük
thumbnail
18
doc

Klienditeenindus ja logistika

TALLINA TEHNIKAÜLIKOOL Majandusteaduskond Ärikorralduse instituut Logistia ja kinnisvara Õppetool KLIENDITEENINDUS JA LOGISTIKA Referaat Tallinn 2007 SISUKORD Sissejuhatus.........................................................................................3 1. Mis on klienditeenindus?..............................................................................................4 2. Klienditeeninduse elemendid..................................................................5 3. Klienditeenindus globaalses vaates...........................................................8 4. Kui palju teenust tuleb pakkuda?..................................................................................10 5. Klienditeeninduse kvaliteedi barjäärid.........................................

Logistika alused
thumbnail
114
doc

Laondus ja veokorraldus

...................................................36 14. Vastukaaltõstukite kasutamise juhend............................................................43 15. Siirdamistõstukite kasutamise juhend.............................................................49 16. Tõstukite hooldustööd.....................................................................................51 17. Puhastustööd laos............................................................................................52 18. Klienditeenindus..............................................................................................54 19. Kvaliteedi haldamine logistikas.......................................................................71 20. Logistika alused ja põhimõisted......................................................................81 21. Transport..........................................................................................................93 22. Kaubavedu..................................................

Laomajandus
thumbnail
288
doc

Töövihik: Laondus ja veokorraldus

...................................................36 14. Vastukaaltõstukite kasutamise juhend............................................................43 15. Siirdamistõstukite kasutamise juhend.............................................................49 16. Tõstukite hooldustööd.....................................................................................51 17. Puhastustööd laos............................................................................................52 18. Klienditeenindus..............................................................................................54 19. Kvaliteedi haldamine logistikas.......................................................................71 20. Logistika alused ja põhimõisted......................................................................81 21. Transport..........................................................................................................93 22. Kaubavedu..................................................

Logistika alused
thumbnail
69
doc

Turunduse eksam

1. Turunduse olemus: Turundus ehk marketing sai oma nime turu järgi, kus vanasti toimusid kauba vahetused raha või teiste toodete vastu linna keskel oleval turuplatsil. Turundus tähendab firma juhtimist turust lähtuvalt. Hõlmab turu-uuringuid, toote kujundamist, turunduskanalite valikut, hinnapoliitikat, reklaami, müüki ennast jpm. Ajalooliselt on levinumad kolm turundustõlgendust: · Turundus kui kaubandustegevuse organiseerimine · Turundus kui kaupade realiseerimise organisatsiooniliste, tehniliste ja kommertsfunktsioonide süsteem · Turundus kui tootmise juhtimise turukonseptsioon Turunduse 5 põhialust · Kõige tähtsam on tarbijakesksus; · Tarbijad ei osta toodet, vaid probleemilahendust; · Turundus on liialt oluline jätmaks see üksnes turundusosakonna mureks; · Turud on heterogeensed; · Turud ja tarbijad on pidevas muutumises. 2

Turundus



Lisainfo

sisaldab 73 küsimust ja vastust teemal "Klienditeenindus kui logistika oluline protsess". Materjalist leiab vastused küsimustele: Mille poolest erineb klient „edasimüüja“ kliendist „tarbija; Mida mõeldakse tellimustsükli all ja millistest etappidest see koosneb? ; Mida tähendab kliendi rahulolu? ; Milleks on vaja ettevõtetel klienditeeninduse standardit? ; Mida tähendab „perfektne tarne“? ; Miks on teenindava personali roll klientide teenindamisel oluline? ; Milline on klientide soovitud paindlikkuse ülesnäitamise mõistlik piir?

Kommentaarid (3)

zizzle profiilipilt
zizzle: Kogu 16 peatükis olevate küsimuste vastused ;)
13:33 04-12-2017
Kadbak profiilipilt
Kadbak: Väga hea
21:31 21-09-2016
enymous profiilipilt
11:35 20-09-2016





Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun