Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse
✍🏽 Avalikusta oma sahtlis olevad luuletused! Luuletus.ee Sulge

"laotoimingud" - 19 õppematerjali

thumbnail
12
docx

LOGISTIKA ÜLESANDED JA MISSIOON

korraldamisel, veoühikute ja veovahendite liikumise korraldamist ja jälgimist. 6. Milliseid toiminguid hõlmab ettevõtte sisenev logistika ja milliseid väljuv logistika? Sisenev logistika (inbound logistics) hõlmab ettevõtte hanke- ja ostutegevust, materjalide ja valmistoodete mahalaadimist laos, vastuvõtukontrolli ja vajadusel lahtipakkimist, hoiuühikute koostamist ning hoiukohtadele paigutamist. Väljuv logistika (outbound logistics) hõlmab sellised laotoimingud, nagu tellimuste komplekteerimine väljastamiseks, väljastamisega seotud lisaväärtusteenused, pakkimine, väljastamine või lähetamine, transport ja jaotus. 7. Nimetada logistika funktsionaalsed valdkonnad. • transport (raudtee-, maantee-, vee-, õhu- ja kombineeritud transport) • kaupade käitlemine • varude juhtimine • hankimine ja ostmine • pakendamine 8. Nimetada logistika funktsiooniülesed valdkonnad. • tootmislogistika

Logistika → Logistika
116 allalaadimist
thumbnail
34
pdf

Logistikafirma, Projekt aines “”

Vastavate teenuste osutamine toimub individuaalselt, kus igale kliendile lähenetakse optimeerides nii aja kui raha kasutust. 1.2. ORGANISATSIOONI EESMÄRGID Firma eesmärgiks on osutada oma klientidele integreeritud logistilist teenust, mis vastab kõrgetele kvaliteedi standarditele. 1.3. PROTSESSIDE LOETELU Ettevõtte protsessiks on:  Veoteenuste osutamine  Veokorraldus  Laoteenuste osutamine  Laotoimingud  Arveldamine  Ressurside hankimine (Tööjõud, Sõiduk ( ost või rent)  Lepingute sõlmimine  Tollivoristamine 1.4. TOIMISOBJEKTIDE LOETELU Logistika ettevõte toimimisobjektid on järgmised:  Müük  Makse  Saadetis ehk transporditav objekt  Ladustav kaup  Teenus  Saadetise nimikiri  Klient  Tellija  Vedaja  Veoauto - sõiduk  Ladu  Arved

Informaatika → Sissejuhatus...
22 allalaadimist
thumbnail
53
ppt

Ladude planeerimine

Ladude planeerimine Kaubandus ja tootmisettevõtete laod • Ladude vajadus tööstuses on kitsalt orienteeritud, spetsiifilise iseloomuga ja seotud kasutatava tooraine, materjalide, komponentide ning valmistoodangu iseloomu ja eripäraga. ladude planeerimine 2 • Kaubanduse poolel on ladude otstarve ja funktsioonid universaalsemad. • Laotoimingud kaubanduses on protsesside kaupa selged ja määratletud, kuna laod teenivad kaubanduses protsessi ost- ladustamine- müük. ladude planeerimine 3 • Kaubanduses moodustavad toimingud laos olulise osa tarneahelas või selle lõigus. • Seetõttu pöörataksegi kaubanduses laomajanduse kavandamisele, arendamisele ja toimingute ratsionaliseerimisele rohkem tähelepanu kui tööstuse poolel. ladude planeerimine 4

Logistika → Laomajandus
132 allalaadimist
thumbnail
12
docx

Eesti Post

Eesti Post on vastutustundlik tööandja ja järgivad ühiskonna poolt seatud seadusandlikke nõudeid. 7 2. LADUDE PLANEERIMINE Uusi, suuremaid ja kaasaegsemaid ladusid vajavad nii tööstus kui kaubandus. Ladude vajadus tööstuses on suhteliselt kitsalt orienteeritud, spetsiifilise iseloomuga ja seotud kasutatava tooraine, materjalide, komponentide ning valmistoodangu iseloomu ja eripäraga. Samal ajal on kaubanduse poolel ladude otstarve ja funktsioonid universaalsemad. Laotoimingud kaubanduses on protsesside kaupa selged ja määratletud, kuna laod teenivad kaubanduses protsessi ost - ladustamine - müük. Võrreldes tööstusega on kaubanduses tootevalik kümneid ja sadu kordi suurem, mistõttu kaupade käsitsemise ja hoiustamise osas kehtib laia kaubavalikuga hulgiladudele suure universaalsuse nõue. Üldjuhul on ehitamise ja laiendamise kriteeriumid ladudele kaubanduses palju hõlpsamini määratletavad, kui tootmist teenindavatele ladudele

Muu → Praktika aruanne
140 allalaadimist
thumbnail
18
doc

LADUDES KASUTATAV TEHNIKA JA TEHNOLOOGIA

seejuures erinevate kõrguste ja vahekoridorid erinevate laiustega. Madalate riiulitega konventsionaalne ladu on parim lahendus juhul, kui on vaja ladustada eritüüpi kaubaalustel palju erinevat kaupa. Tavapärane ladu võimaldab 100%-lise otsese ja kiire ligipääsu kõigile kaupadele MANUAALLAOD Manuaalladudes kasutatatakse traditsioonilist laotehnikat ja -inventari (erinevad tõstukid, peenkauba- või kaubaluste riiulid jne), kusjuures kõik erinevad laotoimingud teostatakse vahetult inimtööjõu juhtimisel ja osavõtul. Manuaallaod on maailmas kõige levinum laotüüp ja jääb seda veel tõenäoIiselt aastakümneteks. POOLAUTOMAATLAOD Poolautomaatladudes teostatakse üksikud järjestikused toimingud automaatselt, kuid inimese poolt antud vahetu juhtimiskäsu peale. Järjestikused tegevused on seotud enamasti hoiukoha/komplekteerimiskoha toomisega hoiustaja/komplekteerija juurde. Poolautomaatladude peamised tüübid on:

Logistika → Logistika
30 allalaadimist
thumbnail
14
doc

Klienditeenindus logistikafirmas

o Klienditeenindus ei tohi olla suunatud ainult lõpptarbijale, vaid ka nandele vahelülidele, kes asuvad logistilises ahelas tarnija ja lõpptarnijatest. Klienditeeninduse protsess. o Klienditeenindus in protsess, misleiab aset müüja, ostja ja/või logistiliste teenuse tarnija vahel. o Üha sagedamini osaleb protsessi ka kolmas osapool, kelleks on enamasti logistiliste teenuste tarnija. o Protsess hõlmab selliseid tegevusi, nagu tellimuste töötlemine, laotoimingud, arveldamine, kaebuste käsitlemine jne. Klienditeeninduse tähtsus. o Klienditeenindust peetakse logistiliste süsteemide üheks kõige tähtsamaks komponandiks. o Kõik logistilised tegevused peaksid olema korraldatud nii, et need toetaksid klienditeeninduse eesmärki. o Kuna logistilise teenindamise põhimõtted seavad proiriteediks tarbija, siis klienditeeninduse sisu ja teenindustase on logistikas juhtivaks kriteeriumiks.

Majandus → Teenindus ja müük
198 allalaadimist
thumbnail
30
doc

Klienditeenindus

Klienditeenindus Kõik toimingud , mis aitavad ettevõttel toodet või teenust kliendile kättesaadavaks teha. Klienditeenindus on protsess, mis leiab aset müüja, ostja ja või logistikateenuse tarnija vahel: tellimuste töötlemine, laotoimingud, veokorraldus, arveldamine, reklamatsioonide käsitlemine jne. Klienditeeninduses on teenindamise objektid materjalivoo vahendajad – tootmisettevõtted, jaotuskeskused, jaemüügiettevõtted ja tarbijad. Kliente võivad kaubanduslikult ja logistiliselt teenindada nii tootmisettevõtted kui tarneahela vahendajad. Klienditeenindus ei tohi olla suunatud ainult tarbijale, vaid ka nendele vahehelilülidele, mis asuvad tarneahelas materjalitarnija ja tootja ning tarbija vahel. Klienditeenindus lisab tootele väärtust. Klienditeenindus kui äritegevuse funktsioon …et saavutada kliendi rahulolu müügitellimuste täitmise või teenuse osutamise kaudu. Klienditeeninduse all mõistetakse:  Kliendile suunatud tegevus...

Majandus → Klienditeenindus
50 allalaadimist
thumbnail
10
pdf

Laonduse arenev roll logistikas ja ladude funktsioonid

vajadusteks. Tegemist on enamasti riigi julgeoleku-, mobilisatsiooni- ja munitsipaalvarudega. Suurtes kogustes hoiustatakse teravilja ja kütust. 7.2. Ladude jaotus kasutatava tehnika ja tehnoloogia järgi Kasutatava laotehnika ja -tehnoloogia järgi jaotatakse ladusid alljärgnevalt: · Manuaallaod Manuaalladudes kasutatatakse traditsioonilist laotehnikat ja ­inventari (erinevad tõstukid, peenkauba- või kaubaaluste riiulid jne), kusjuures kõik erinevad laotoimingud 8 Logiproff Ladude funktsioonid ja tüübid teostatakse vahetult inimtööjõu juhtimisel ja osavõtul. Manuaallaod on maailmas kõige levinum laotüüp ja jääb seda veel tõenäoliselt aastakümneteks. · Poolautomaatlaod Poolautomaatladudes teostatakse üksikud järjestikused toimingud automaatselt, kuid

Logistika → Laonduse alused
83 allalaadimist
thumbnail
33
xls

Transpordi ja intralogistika tehnoloogiad (EEK)

maanteetranspordiga veod, mille puhul kasutatakse üht veoühikut ­ bimodaalset treilerit, mida veetakse nii rongikoosseisus kui maanteevedukitega bimodaalsed veod on huckepack vedude eriliik, mille korral on tegemist alati ainult kahe veoviisiga Kuidas toimub töö poolautomaatladudes? üksikud järjestikused toimingud teostatakse seadmete poolt automaatselt inimese poolt antud juhtimiskäsu peale robotid ja automaatliinid teostavad laotoimingud ilma inimese vahetu osavõtuta personal kasutab laotoimingute sooritamisel tõstukeid ja muid traditsioonilisi laoseadmeid kasutatakse tõstukeid, mis on varustatud arvutite ja skanneritega, tööülesanded saabuvad tõstukiarvutisse Miniload laosüsteemi kasutamisel on tegemist manuaallaoga poolautomaatlaoga automaatlaoga manuaallao ja poolautomaatlao kombinatsiooniga Kui alusekauba lao kasutatav kõrgus on 12 m, on tegemist madala laoga keskmise kõrgusega laoga kõrge laoga

Logistika → Transpordi- ja laologistika
6 allalaadimist
thumbnail
24
docx

Rapid, Eeva, Profit, artikklid

serveritoega. Hinnad on välja toodud käibemaksuta ja eurodes. Funktsionaalsus Eeva Rapid Ostuarved 170 125-380 Müügiarved 170 125-380 Kassadokumendid 170 125-380 Finantskanded +220 125-380 Laotoimingud +280 +80-315 Programmi kasutab 2 +190 +125 kasutajat Programmiga raamatupidamine kolmele +2*190 +0 firmale Tarkvara uus versioon: 70% soodustust mooduli

Informaatika → Arvuti
14 allalaadimist
thumbnail
26
doc

Klienditeenindus kui logistika oluline protsess

/ Tuleb muuta väljakujunenud töökorraldust. Tüüplahendus – kliendid esitaksid oma tellimusi varem. 1. Miks on klienditeeninduse protsess kaubanduses rohkem logistika- kui müügiprotsess? Müügimehe või müügisekretäri töö peaks lõppema (katkema) seal, kus algab nende antud lubaduste elluviimine. Tavaliselt on selleks üleminekupunktiks müügiprotsessi osaliste aktsepteeritud müügitellimus, mille täitmiseks tehtavad toimingud – ostmine, tootmise planeerimine, laotoimingud, veo planeerimine ja korraldamine – on logistikatoimingud ja peaksid jääma logistikapersonali korraldada. 2. Milliseid ülesandeid täidab klientide teenindamise logistiline süsteem? Klientide logistilise teenindamise süsteem hõlmab kliendile antud lubaduste täideviimise integreeritud toiminguid ja protsesse, millest põhiosa moodustavad logistikatoimingud ja -protsessid. Selles võtmes peaks olema logistikapersonal vastutav müügitöötajate antud

Logistika → Klienditeenindus logistikas
131 allalaadimist
thumbnail
25
odt

Logistika alused põhjalik konspekt

13) Finantsvoogude juhtimine Mikro- ja makrosüsteemid logistikas Makro: Riigid, EU, NATO, OPEC Mikro: Ettevõtte tasand(seesmised ja et. Vahelised), vallad, linnad, tööstusharudevahelised, reg, ühendused. Klienditeenindus logistikas Kõik toimingud, mis aitavad ettevõttel toodet või teenust kliendile kättesaadavaks teha. Klienditeenindus on protsess, mis leiab aset müüja, ostja või logistateenuse tarnija vahel(tellimuste töötlemine, laotoimingud, laokorraldus, arveldamine ja reklamatsioonide käsitlemine). Pretentsioon on kaebus, reklamatsioon rahaga seotud kaebus. Klienditeeninduses on teenindamise objektid materjalivoo vahendajad ­ tootmisettevõtted, jaotuskeskused, jaemüügiettevõtted ja tarbijad. Klienditeenindus kui äritegevuse funktsioon Klienditeeninduse all mõistetakse: 1. Kliendile suunatud tegevuste kogumit(infovahetus, reklaam, müügitöö, turuuuringud, pakkumised, kampaania)

Logistika → Logistika alused
324 allalaadimist
thumbnail
18
docx

Turunduslogistika kordamiseks

Logistika olemus, areng ja tähtsus. Logistika määratlus · Logistikas on viis olulist põhiala: toodete liikumine, info liikumine, aeg/teenindus, kulud ja integratsioon (süsteemsus) · Logistika üritab lahendada järgnevadi probleeme: liigsed varud (allahindlused), kauba puudujääk, mitteõigeaegne tellimuste täitmine, klienditeeninduse probleemid ja probleemid tarnijatega. · Kuidas on logsitika seotud turunduseg? · Praktikas teevad turundajad tihedat koostööd logistikutega klientide nõudmiste rahuldamiseks ja kaupade kättetoimetamiseks, seetõttu on oluline üksteist mõista ja rääkida ,,eriala keeles" · ,,Logistika on see osa tarneahela juhtimises, mis plaanib, teostab ja kontrollib kaupade ja asjaomase info tõhusat edasi- ja tagasisuunalist liikumist ja säilitamist lähtekohta ning tarbimiskoha vahel eesmärgiga rahuldada kliendi nõudmisi" (U.S. Council of Logistics manageme...

Logistika → Baaslogistika
59 allalaadimist
thumbnail
54
pdf

Kauba kaitlemine

võetakse õigetelt hoiukohtadelt. Kasutatava tehnoloogia järgi jaotatakse ladusid manuaalladudeks, poolautomaatladudeks ja automaatladudeks. Maailmas on kõige levinumad manuaallaod ehk laod, kus põhiosa tööst tehak- se inimtööjõu abil. Manuaalladudes kasutatakse traditsioonilist laotehnikat ja -inventari (tõs- tukid, peenkauba- või kaubaaluste riiulid jne), kusjuures kõik laotoimingud tehakse vahetult ini- meste juhtimisel ja osavõtul. Manuaallaod on maailmas kõige levinum laotüüp ning jääb selleks tõenäoliselt veel mitmeks aastakümneks. Poolautomaatladudes tehakse üksikud järjestikused toimingud automaatselt, kuid arvuti või inimese vahetu käsu peale. Järjestikused tegevused on seotud enamasti hoiuühiku (plastikust kast, kaubaalus jne) viimisega hoiukohale ja/või kauba toimetamisega komplekteerija juurde.

Logistika → Logistika
55 allalaadimist
thumbnail
49
doc

Laondus ja veokorraldus

samu ülesandeid, mida täidavad logistikafirmade läbivooluterminalid samu ülesandeid, mida täidavad tavalised tollilaod riiki läbivate kaupade lühiajaline hoiustamine ja käsitlemine 20. Kui müüja ladustab temale kuuluva kauba ostja ruumides ostja vastutusel, on tegemist frantsiisimüügi laoga konsignatsioonilaoga reservlaoga 3PL laoga 21. Kuidas toimub töö poolautomaatladudes? robotid ja automaatliinid teostavad laotoimingud ilma inimese vahetu osavõtuta üksikud järjestikused toimingud teostatakse seadmete poolt automaatselt inimese poolt antud juhtimiskäsu peale personal kasutab laotoimingute sooritamisel poolautomaatseid tõstukeid kasutatakse tõstukeid, mis on varustatud arvutite ja skanneritega, tööülesanded saabuvad tõstukiarvutisse 22. Miniload laosüsteemi kasutamisel on tegemist manuaallaoga automaatlaoga

Logistika → Veokorraldus
232 allalaadimist
thumbnail
114
doc

Laondus ja veokorraldus

samu ülesandeid, mida täidavad logistikafirmade läbivooluterminalid samu ülesandeid, mida täidavad tavalised tollilaod riiki läbivate kaupade lühiajaline hoiustamine ja käsitlemine 20. Kui müüja ladustab temale kuuluva kauba ostja ruumides ostja vastutusel, on tegemist frantsiisimüügi laoga konsignatsioonilaoga reservlaoga 3PL laoga 21. Kuidas toimub töö poolautomaatladudes? robotid ja automaatliinid teostavad laotoimingud ilma inimese vahetu osavõtuta üksikud järjestikused toimingud teostatakse seadmete poolt automaatselt inimese poolt antud juhtimiskäsu peale personal kasutab laotoimingute sooritamisel poolautomaatseid tõstukeid kasutatakse tõstukeid, mis on varustatud arvutite ja skanneritega, tööülesanded saabuvad tõstukiarvutisse 22. Miniload laosüsteemi kasutamisel on tegemist manuaallaoga automaatlaoga

Logistika → Laomajandus
639 allalaadimist
thumbnail
288
doc

Töövihik: Laondus ja veokorraldus

 samu ülesandeid, mida täidavad logistikafirmade läbivooluterminalid  samu ülesandeid, mida täidavad tavalised tollilaod riiki läbivate kaupade lühiajaline hoiustamine ja käsitlemine 20. Kui müüja ladustab temale kuuluva kauba ostja ruumides ostja vastutusel, on tegemist  frantsiisimüügi laoga konsignatsioonilaoga  reservlaoga  3PL laoga 21. Kuidas toimub töö poolautomaatladudes?  robotid ja automaatliinid teostavad laotoimingud ilma inimese vahetu osavõtuta üksikud järjestikused toimingud teostatakse seadmete poolt automaatselt inimese poolt antud juhtimiskäsu peale  personal kasutab laotoimingute sooritamisel poolautomaatseid tõstukeid  kasutatakse tõstukeid, mis on varustatud arvutite ja skanneritega, tööülesanded saabuvad tõstukiarvutisse 22. Miniload laosüsteemi kasutamisel on tegemist  manuaallaoga  automaatlaoga

Logistika → Logistika alused
285 allalaadimist
thumbnail
52
doc

LAOMAJANDUSE EKSAMI KÜSIMUSED

ala ala Kasutatakse terminalides. 31. Mis on U kujuline läbivool ja millistes ladudes seda kasutatakse? Vastuvõtu ala Väljastus ala 32. Millises majandusharus on ladude rajamise ja kasutamise kriteeriukid suhteliselt ühesugused ja millises väga erinevad? Samal ajal on kaubanduse poolel ladude otstarve ja funktsioonid universaalsemad. Laotoimingud kaubanduses on protsesside kaupa selged ja määratetud, kuna laod teeninivad kaubanduses protsessi ost-ladustamine-müük. Võrreldes tööstusega on kaubanduses tootevalik kümneid ja sadu kordi suurem, misstõttu kaupade käsitsemise ja hoiustamise osas kehtib laia kaubavalikuga hulgiladudele suure universaalsuse nõue. Üldjuhul on ehitamise ja laiendamise kriteeriumid ladudele kaubanduses palju hõlpsamini määratlevad kui tootmist teenindavatele ladudele.

Logistika → Laomajandus
342 allalaadimist
thumbnail
1072
pdf

Logistika õpik

Sisenev logistika (inbound logistics) hõlmab ettevõtte hanke- ja ostutegevust, materjalide ja valmistoodete mahalaadimist laos, vastuvõtukontrolli ja vajadusel lahtipakkimist, hoiuühikute koostamist ning hoiukohtadele paigutamist. Väljuv logistika (outbound logistics) hõlmab sellised laotoimingud, nagu tellimuste komp- lekteerimine väljastamiseks, väljastamisega seotud lisaväärtusteenused, pakkimine, väljastamine või lähetamine, transport ja jaotus. Siselogistika all mõeldakse kõikide nende toimingute teostamist, mis jäävad siseneva ja väljuva logistika vahele. Nendeks on hoiustamine, inventeerimine, väljastamine

Logistika → Logistika alused
638 allalaadimist


Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun