Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

Geograafilise tähise ja kaubamärgi õiguslik analüüs ning võrdlus. (0)

5 VÄGA HEA
Punktid

Esitatud küsimused

  • Mis on geograafiline tähis?
  • Mis on kaubamärk?
Vasakule Paremale
Geograafilise tähise ja kaubamärgi õiguslik analüüs ning võrdlus #1 Geograafilise tähise ja kaubamärgi õiguslik analüüs ning võrdlus #2 Geograafilise tähise ja kaubamärgi õiguslik analüüs ning võrdlus #3 Geograafilise tähise ja kaubamärgi õiguslik analüüs ning võrdlus #4 Geograafilise tähise ja kaubamärgi õiguslik analüüs ning võrdlus #5 Geograafilise tähise ja kaubamärgi õiguslik analüüs ning võrdlus #6 Geograafilise tähise ja kaubamärgi õiguslik analüüs ning võrdlus #7 Geograafilise tähise ja kaubamärgi õiguslik analüüs ning võrdlus #8 Geograafilise tähise ja kaubamärgi õiguslik analüüs ning võrdlus #9 Geograafilise tähise ja kaubamärgi õiguslik analüüs ning võrdlus #10 Geograafilise tähise ja kaubamärgi õiguslik analüüs ning võrdlus #11 Geograafilise tähise ja kaubamärgi õiguslik analüüs ning võrdlus #12 Geograafilise tähise ja kaubamärgi õiguslik analüüs ning võrdlus #13 Geograafilise tähise ja kaubamärgi õiguslik analüüs ning võrdlus #14 Geograafilise tähise ja kaubamärgi õiguslik analüüs ning võrdlus #15 Geograafilise tähise ja kaubamärgi õiguslik analüüs ning võrdlus #16 Geograafilise tähise ja kaubamärgi õiguslik analüüs ning võrdlus #17 Geograafilise tähise ja kaubamärgi õiguslik analüüs ning võrdlus #18 Geograafilise tähise ja kaubamärgi õiguslik analüüs ning võrdlus #19 Geograafilise tähise ja kaubamärgi õiguslik analüüs ning võrdlus #20 Geograafilise tähise ja kaubamärgi õiguslik analüüs ning võrdlus #21 Geograafilise tähise ja kaubamärgi õiguslik analüüs ning võrdlus #22 Geograafilise tähise ja kaubamärgi õiguslik analüüs ning võrdlus #23 Geograafilise tähise ja kaubamärgi õiguslik analüüs ning võrdlus #24 Geograafilise tähise ja kaubamärgi õiguslik analüüs ning võrdlus #25 Geograafilise tähise ja kaubamärgi õiguslik analüüs ning võrdlus #26 Geograafilise tähise ja kaubamärgi õiguslik analüüs ning võrdlus #27 Geograafilise tähise ja kaubamärgi õiguslik analüüs ning võrdlus #28 Geograafilise tähise ja kaubamärgi õiguslik analüüs ning võrdlus #29 Geograafilise tähise ja kaubamärgi õiguslik analüüs ning võrdlus #30 Geograafilise tähise ja kaubamärgi õiguslik analüüs ning võrdlus #31 Geograafilise tähise ja kaubamärgi õiguslik analüüs ning võrdlus #32 Geograafilise tähise ja kaubamärgi õiguslik analüüs ning võrdlus #33 Geograafilise tähise ja kaubamärgi õiguslik analüüs ning võrdlus #34 Geograafilise tähise ja kaubamärgi õiguslik analüüs ning võrdlus #35 Geograafilise tähise ja kaubamärgi õiguslik analüüs ning võrdlus #36 Geograafilise tähise ja kaubamärgi õiguslik analüüs ning võrdlus #37 Geograafilise tähise ja kaubamärgi õiguslik analüüs ning võrdlus #38 Geograafilise tähise ja kaubamärgi õiguslik analüüs ning võrdlus #39 Geograafilise tähise ja kaubamärgi õiguslik analüüs ning võrdlus #40 Geograafilise tähise ja kaubamärgi õiguslik analüüs ning võrdlus #41 Geograafilise tähise ja kaubamärgi õiguslik analüüs ning võrdlus #42 Geograafilise tähise ja kaubamärgi õiguslik analüüs ning võrdlus #43 Geograafilise tähise ja kaubamärgi õiguslik analüüs ning võrdlus #44 Geograafilise tähise ja kaubamärgi õiguslik analüüs ning võrdlus #45 Geograafilise tähise ja kaubamärgi õiguslik analüüs ning võrdlus #46 Geograafilise tähise ja kaubamärgi õiguslik analüüs ning võrdlus #47 Geograafilise tähise ja kaubamärgi õiguslik analüüs ning võrdlus #48 Geograafilise tähise ja kaubamärgi õiguslik analüüs ning võrdlus #49 Geograafilise tähise ja kaubamärgi õiguslik analüüs ning võrdlus #50 Geograafilise tähise ja kaubamärgi õiguslik analüüs ning võrdlus #51 Geograafilise tähise ja kaubamärgi õiguslik analüüs ning võrdlus #52 Geograafilise tähise ja kaubamärgi õiguslik analüüs ning võrdlus #53 Geograafilise tähise ja kaubamärgi õiguslik analüüs ning võrdlus #54 Geograafilise tähise ja kaubamärgi õiguslik analüüs ning võrdlus #55
Punktid 50 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 50 punkti.
Leheküljed ~ 55 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2013-02-19 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 16 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 0 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor Sven L Õppematerjali autor

Kasutatud allikad

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
22
doc

Intellektuaalomandi õigus

.............................4 3. Tunnused, millele peab vastama autoriõigusega kaitstav (kaitsevõimeline) teos...................4 4. Autori isiklikud ja varalised õigused...................................................................................... 5 5. Õiguskaitse kehtivuse tähtaeg autoriõiguse ja autoriõigusega kaasnevate õiguste korral, tähtaja kulgemise algus............................................................................................................... 7 6. Kaubamärgi, kollektiivkaubamärgi, garantiimärgi ja ärinime otstarve (kasutamise eesmärk, võrdlus)....................................................................................................................................... 7 7. Registreerimata, registreeritud, üldtuntud kaubamärgi poolt tagatava õiguskaitse võrdlus (erinevused).................................................................................................................................8 8

Õigus
thumbnail
13
docx

TÖÖSTUSOMAND

1. SISSEJUHATUS Intellektuaalne omand koosneb kolmest valdkonnast: autoriõigustest, naaberõigustest ja tööstusomandist. Tööstusomand on üldine mõiste, mis hõlmab endas õigusi kaubamärgile, leiutisele, tööstusdisainilahendusele, geograafilisele tähisele ning mikrolülituse topoloogiale. Et Eestis tööstusomandile õigused saada, tuleb läbida registreerimisprotseduur Eesti Vabariigi Patendiametis. Tööstusomandi õiguskaitset üldiselt Eestis reguleerib tööstusomandi õiguskorralduse seadus, kaubamärgi, leiutiste, tööstusdisainilahenduste, geograafilisete tähisete ning mikrolülituse topoloogiate õiguskaitset reguleerivad omakorda nende valdkondade eriseadused.

Intellektuaalse omandi õiguskaitse
thumbnail
50
doc

Intellektuaalomand

inimest kui nõrgemat osapoolt juhul, kui ta seda on (õiguse raske rikkumise korral või kui on tarvis autoriteetset ja sunniga tagatud õigusemõistmist). Ühtlasi kehtestab riik tingimused, kuidas ühiskond võib inimese monopoolset seisundit piirata.  Immateriaalne vara Vastavalt AÕS § 30 (lg 1) moodustavad vara asjad ja rahaliselt hinnatavad õigused ja kohustused. Vara on vallas- või kinnisvara vastavalt asjade liigitusele vallasasjadeks ja kinnisasjadeks (vt § 8) ning õiguste kuuluvusele (§ 31): asjaõigused kuuluvad vallas- või kinnisvara hulka selle järgi, kas nende esemeks on kinnis- või vallasasi (lg 1); võlaõigused ja muud isiklikud varalised õigused kuuluvad vallasvara hulka (lg 2). Asi seaduse tähenduses on kehaline ese. Seaduses nimetatud juhtudel kohaldatakse õigustele asjade suhtes kehtivaid sätteid (AÕS § 7 lg 1-2). Tsiviilseadustiku üldosa seaduse eelnõu annab eseme definitsiooni: ese on asi, õigus või

Intellektuaalne omand ja andmekaitse
thumbnail
19
pdf

Intellektuaalne omandiõiguse eksam

Territoriaalsuse põhimõte tähenadb seda, et tuleb kaitsta ainult selliste riikide autoreid, kes on Eestiga ühe ja sama rahvusvahelise lepingu liikmed. Rahvusliku reziimi käsitleb Berni konventsioon Art.5 lg 1, 3 (kuuluvad riigis rahvusautoritega samad õigused) Autoriõiguste tekkimine ja Berni konventsioon. Kaubamärgiõiguse küsimused Rahvusvaheline kaubamärk. Tähis, mis võimaldab eristada ühe ettevõtja kaupa või teenust teise ettevõtja samaliigilisest kaubast või teenusest. Kaubamärgi registreerimine ühekorraga kogu maailmas ei ole võimalik, kuid on loodud mitu rahvusvahelist süsteemi, mis muudavad lihtsamaks kaubamärgi kaitsmise rohkem kui ühes riigis. Territoriaalsuse põhimõte. Kaubamärgi õiguskaitse on territoriaalne ja kehtib üksnes riigis või piirkonnas, kus kaubamärgile on õiguskaitse omandatud. Rahvuslike õiguste kogum. Taotluse esitamine, registreerimismenetlus. Kaubamärgi registreerimise taotluse esitamine vastava

Intellektuaalse omandi õiguskaitse
thumbnail
26
docx

Kaubamärgiomaniku ainuõigus versus paralleelimport

SISUKORD SISSEJUHATUS Antud referaadi eesmärgiks on uurida Euroopa Liidu direktiivide, Euroopa Kohtu lahendite, siseriiklike õigusaktide ning õiguskirjanduse abil, mis on kaubamärk, kuidas selle omanikuks saada ning millised on kaubamärgi omaniku õigused ja kuidas neid kaitstakse. Lisaks sellele uurida lähemalt, mis on Euroopa Ühenduse kaubamärk, mis on selle vahe tavalise kaubamärgiga ning millised on selle Euroopa Ühenduse kaubamärgiomaniku õigused ja kuidas neid kaitstakse. Teiseks eesmärgiks on vaadelda lähemalt paralleelimporti, millal ammenduvad kaubamärgiomaniku ainuõigused, mis paralleelimpordi üldse võimalikuks teeb. Uuritakse, millised on paralleelkaubanduse põhimõtted ning miks Euroopa Liidu õigus seda toetab ja soodustab. Referaadi viimaseks ja peamiseks eesmärgiks on uurida lähemalt konflikti

Intellektuaalse omandi õiguskaitse
thumbnail
6
docx

Tööstusomand

teenuste osas 4. Litsents on... b. luba leiutise või muu tööstusomandi objekti kasutamiseks, mis vormistatakse juriidiliselt litsentside ost-müük litsentsilepinguga. Litsentsilepingud erinevad sisu ja ulatuse poolest (eristatakse näiteks lihtlitsentsi, ainulitsentsi, täislitsentsi, ristlitsentsi. all-litsentsi, sundlitsentsi) 5. Kaitstud geograafiline tähis annab selle kasutamiseks ainuõiguse selle geograafilise tähise omanikule. Väär Erinevalt tööstusomandi õiguskaitse muudest objektidest (nt kaubamärk, tööstusdisainilahendus) ei anna kaitstud geograafiline tähis selle kasutamiseks ainuõigust ja sellel ei ole omanikku. Geograafilise tähise kaitse all mõistetakse eeskätt tähise registreerimisega omandatavat õigust kasutada tähist oma toodangul ning takistada isikuid, kellel seda õigust ei ole, tähist kasutamast. 6. Patendiamet kontrollib tööstusdisainilahenduse registreerimisel järgmist:

Õigus
thumbnail
22
pdf

Intellektuaalne omand (Eksam)

Kirjastusäri peab vastu viimse hingetõmbeni, aga nende kaitseliin on nõrgenenud. Juba arutatakse tõsiselt, kuidas harmoniseerida intellektuaalse omandi seadusi vaba teadmuse tulevikuga. Euroopas on juba kaks digiraamatukogu: Europeana ja Euroopa Raamatukogu portaal, rahvusraamatukogus avab eesti teadmust Digira. See kõik tähendab, et IO küsimused hakkavad olema rohkem aktuaalsed iga päev. 2. Autoriõigusega kaitstava teose eeldused - Teose õiguslik määratlus on antud AutÕS §-s 4 lg 2. Selle sätte kohaselt on autoriõigusega kaitstava teose tunnused järgmised: 1) originaalsus (teos peab olema autori enda intellektuaalse loomingu tulemus); 2) teos on kirjanduse, kunsti ja teaduse valdkonnas, seega tehnika valdkond on välistatud;3) teos peab olema väljendatud mingisuguses objektiivses vormis. See vorm (käsikiri, audio- või videosalvestis) on eelduseks, et teost saaks üldse kaitsta; 4) teos peab olem

Intellektuaalne omand ja andmekaitse
thumbnail
28
doc

Kaubamärgi väärtus

ISUKORD ISUKORD...........................................................................................................................................1 SISSEJUHATUS.................................................................................................................................2 1. KAUBAMÄRGI AJALUGU JA OLEMUS.....................................................................................3 1.1. Kaubamärgi ajalugu...................................................................................................................3 1.2. Kaubamärgi olemus...................................................................................................................3 2. KAUBAMÄRGI KAITSMINE JA VÄÄRTUS...............................................................................5 2.1. Kaubamärgi kaitsmine......................................................................................

Kaubandus




Meedia

Kommentaarid (0)

Kommentaarid sellele materjalile puuduvad. Ole esimene ja kommenteeri



Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun