Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

Kaubamärgi väärtus (0)

1 Hindamata
Punktid

Esitatud küsimused

  • Millal pandi alus tänapäeva kaubmärgi tekkimisele?
  • Milleks on kaubamärki vaja?
  • Milline on hea kaubamärk?
  • Mis on veebipõhiste vestluste järgi tuntuim kaubamärk?
  • Miks on hea kui sinu kaubamärk on tuntud?

Lõik failist

isukord


isukord 1
Sissejuhatus 2
1. Kaubamärgi ajalugu ja olemus 3
1.1. Kaubamärgi ajalugu 3
1.2. Kaubamärgi olemus 3
2. Kaubamärgi kaitsmine ja väärtus 5
2.1. Kaubamärgi kaitsmine 5
2.2. Kaubamärgi väärtus 5
2.3. Kõige tulusam kaubamärk 6
3. Ülesanne 7
3.1. Logod 7
3.2. Küsimused 7
Kokkuvõte 8
Viidatud allikad 9
Lisa 1. Registreerimise taotluste jaotus riikide järgi 11
Lisa 2. Maailma tuntumad ja mainekamad kaubamärgid 13
Lisa 3. Poolnurga valemid 14

Sissejuhatus


Antud referaadis on juttu kaubamärgi ajaloost ning sellest, kus ja millal see tekkima hakkas. Lisaks saab teada, mis asi on üldse kaubamärk ja kui oluline on kaubamärgi juures selle väärtus. Kaubamärgid on jaotutatud kuude erinevasse gruppi, millest ka lähemalt räägitakse. Samuti on väga oluline kaubamärgi kaitsmine. On olnud palju juhtumeid, kus tootja logo on samasugune või väga sarnane teise olemasoleva firma märgiga. Sellistesse juhtumitesse suhtutakse täie tõsidusega ning tihtipeale tunnistatakse see plagiaadiks ( loomevargus ). Referaadi esitlemisel viiakse ka logo äraarvamise mäng, kus peab ära arvama logo nime ja riigi, kust see pärit on. Samuti on kuulajatele mõningad küsimused seoses kaubamärgiga.
  • Kaubamärgi ajalugu ja olemus

  • Kaubamärgi ajalugu


    Kaubamärgi ajalugu1 ulatub Rooma keisririigi aega (I-V sajand pKr), mille rajajateks peetakse Rooma impeeriumi mõõgaseppasid. Sellest ajast pärinevatelt mõõgateramikelt on tuvastatud erinevaid kirjed , milleks enamasti on mõõgasepa nimed, näiteks Ranvicus. Selliseid märgiseid võib pidada kaubamärkideks, kuna mõõgasepp kasutas oma mõõga märgistamiseks kindlat kirjet, millega vastutas oma toodangu kvaliteedi eest ning mõõga ostjal oli võimalik teha valik mõõgasepa nimest lähtuvalt. [1]
    Tööstuse ja infovahetuse arenemine ning ülemaailmse turu tekkimine 19. sajandil panid aluse tänapäeva kaubamärgi tekkimisele. Kui mõisteti, et kaubamärgid soodustavad kaubandust loodi riiklikud kaubamärkide registreerimise asutused, mis aitavad määratleda
  • Vasakule Paremale
    Kaubamärgi väärtus #1 Kaubamärgi väärtus #2 Kaubamärgi väärtus #3 Kaubamärgi väärtus #4 Kaubamärgi väärtus #5 Kaubamärgi väärtus #6 Kaubamärgi väärtus #7 Kaubamärgi väärtus #8 Kaubamärgi väärtus #9 Kaubamärgi väärtus #10 Kaubamärgi väärtus #11 Kaubamärgi väärtus #12 Kaubamärgi väärtus #13 Kaubamärgi väärtus #14
    Punktid 50 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 50 punkti.
    Leheküljed ~ 14 lehte Lehekülgede arv dokumendis
    Aeg2016-10-11 Kuupäev, millal dokument üles laeti
    Allalaadimisi 11 laadimist Kokku alla laetud
    Kommentaarid 0 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
    Autor sasslund1 Õppematerjali autor

    Kasutatud allikad

    Sarnased õppematerjalid

    thumbnail
    55
    doc

    Geograafilise tähise ja kaubamärgi õiguslik analüüs ning võrdlus.

    TALLINNA MAJANDUSKOOL Sekretäri-ja ametnikutöö osakond Kaja Pihla Geograafilise tähise ja kaubamärgi õiguslik analüüs ning võrdlus. Lõputöö Juhendaja: Toomas Seppel Tallinn 2006 Sisukord Sissejuhatus 4-5 1.Geograafiline tähis ja kaubamärk kui intellektuaalse omandi liigid. 6 1.1 Intellektuaalne omand 6- 7 1

    Sekretäritöö
    thumbnail
    19
    pdf

    Intellektuaalne omandiõiguse eksam

    Territoriaalsuse põhimõte tähenadb seda, et tuleb kaitsta ainult selliste riikide autoreid, kes on Eestiga ühe ja sama rahvusvahelise lepingu liikmed. Rahvusliku reziimi käsitleb Berni konventsioon Art.5 lg 1, 3 (kuuluvad riigis rahvusautoritega samad õigused) Autoriõiguste tekkimine ja Berni konventsioon. Kaubamärgiõiguse küsimused Rahvusvaheline kaubamärk. Tähis, mis võimaldab eristada ühe ettevõtja kaupa või teenust teise ettevõtja samaliigilisest kaubast või teenusest. Kaubamärgi registreerimine ühekorraga kogu maailmas ei ole võimalik, kuid on loodud mitu rahvusvahelist süsteemi, mis muudavad lihtsamaks kaubamärgi kaitsmise rohkem kui ühes riigis. Territoriaalsuse põhimõte. Kaubamärgi õiguskaitse on territoriaalne ja kehtib üksnes riigis või piirkonnas, kus kaubamärgile on õiguskaitse omandatud. Rahvuslike õiguste kogum. Taotluse esitamine, registreerimismenetlus. Kaubamärgi registreerimise taotluse esitamine vastava

    Intellektuaalse omandi õiguskaitse
    thumbnail
    22
    doc

    Intellektuaalomandi õigus

    .............................4 3. Tunnused, millele peab vastama autoriõigusega kaitstav (kaitsevõimeline) teos...................4 4. Autori isiklikud ja varalised õigused...................................................................................... 5 5. Õiguskaitse kehtivuse tähtaeg autoriõiguse ja autoriõigusega kaasnevate õiguste korral, tähtaja kulgemise algus............................................................................................................... 7 6. Kaubamärgi, kollektiivkaubamärgi, garantiimärgi ja ärinime otstarve (kasutamise eesmärk, võrdlus)....................................................................................................................................... 7 7. Registreerimata, registreeritud, üldtuntud kaubamärgi poolt tagatava õiguskaitse võrdlus (erinevused).................................................................................................................................8 8

    Õigus
    thumbnail
    13
    doc

    Kaubamärk ja bränd

    MAINORI KÕRGKOOL KAUBAMÄRK JA BRÄND. KAUBAMÄRGI VAIDLUSED Kirjalik töö Tallinn 2009 Kaubamärk ja bränd. Kaubamärgi vaidlused SISUKORD SISUKORD.................................................................................................................................2 1.SISSEJUHATUS..................................................................................................................... 3 Kaubamärgid mõjutavad meie tarbimist läbi elu- mida sööme, kuidas riietume, mis autoga sõidame. Kaubamärkide läbilöögile on tublisti kaasa aidanud massimeedi areng-

    Turunduse alused
    thumbnail
    18
    docx

    ÕPIMAPP Kaubamärk

    .....4 1.2Kaubamärgi ajalooline areng.................................................................................5 1.3Kaubamärgi kaitsmine...........................................................................................5 2BALTI VESKI AS ,,VESKI MATI".............................................................................6 2.1 Veski Mati ajalugu................................................................................................6 2.3 ,,Veski Mati" kaubamärgi alla kuuluvad tooted....................................................8 2.4 Veski Mati toodete valik ja väljapanek kaupluste põhjal......................................8 3 KAKAO.....................................................................................................................11 2.1Kakaopulbri valmistamine...................................................................................14 2.2Huvitavaid fakte kakaost.............................................

    Ainetöö
    thumbnail
    96
    doc

    Toidukaubaõpetus

    Ettevõtluse ja majandusarvestuse õppetool Nimi ÕPIMAPP Iseseisev töö Õppejõud: Nimi, MA Mõdriku 2015 SISUKORD SISSEJUHATUS.................................................................................................................4 1 KAUBAMÄRGI MÕISTE, ARENG JA KAITSE...........................................................5 1.1 Kaubamärgi mõiste.....................................................................................................5 1.2 Kaubamärgi liigid.......................................................................................................5 1.3 Kaubamärgi ajalugu maailmas...................................................................................6 1.4 Kaubamärgi ajalugu Eestis.........................................................................................8 1

    Kaubandus
    thumbnail
    13
    docx

    TÖÖSTUSOMAND

    tööstusomandist. Tööstusomand on üldine mõiste, mis hõlmab endas õigusi kaubamärgile, leiutisele, tööstusdisainilahendusele, geograafilisele tähisele ning mikrolülituse topoloogiale. Et Eestis tööstusomandile õigused saada, tuleb läbida registreerimisprotseduur Eesti Vabariigi Patendiametis. Tööstusomandi õiguskaitset üldiselt Eestis reguleerib tööstusomandi õiguskorralduse seadus, kaubamärgi, leiutiste, tööstusdisainilahenduste, geograafilisete tähisete ning mikrolülituse topoloogiate õiguskaitset reguleerivad omakorda nende valdkondade eriseadused. Referaadi eesmärgiks ongi tutvustada üldiselt tööstusomandi liike ning kuidas on reguleeritud tööstusomandi kaitse Eestis. 2. TÖÖSTUSOMANDI LIIGID Tööstusomand on üks intellelktuaalse omandi liike, mis koosneb omakorda tööstusomandi objektidest

    Intellektuaalse omandi õiguskaitse
    thumbnail
    34
    docx

    Õiguse eksam

    Originaalne tulemus  teos peab olema autori enda intellektuaalse loomingu tulemus;  kaitse saamiseks ei nõuta teose originaalsust maailmauudsuse tähenduses;  kuid kaitstav teos ei tohi olla üks-üheselt kopeeritud, puht-tehniliselt teostatud või kohandatud või äratuntavalt sarnane juba olemasolevate teostega;  Autori enda individuaalne lähenemise ja loominguline panus peavad olema ühiskonnale selgelt tajutavad;  Teose ühiskondlik väärtus, eesmärk, konkreetne väljendusvorm jms kriteeriumid ei ole kaitse saamiseks olulised. Teos on loodud kirjanduse, kunsti või teaduse valdkonnas –  tehnika valdkond on autoriõiguse kaitse alt välistatud  autoriõigustega ei saa kaitsta näiteks hoone originaalselt kanalisatsiooni- elektri- või veevärgisüsteemi. Uusi tehnilisi lahendusi on võimalik kaitsta tööstusomandi õigustega, nt patendi või kasuliku mudeliga (olenevalt leiutise astmest).

    Õigus




    Meedia

    Kommentaarid (0)

    Kommentaarid sellele materjalile puuduvad. Ole esimene ja kommenteeri



    Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun