Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

Tarkvaratehnika (0)

1 Hindamata
Punktid

Esitatud küsimused

  • Mis on tarkvaratehnika?
  • Mis on süsteem?
  • Mis on süsteemitehnika?
  • Mis on tarkvara arendusprotess e tarkvaraprotsess?
  • Millises situatsioonis teie rakendust kasutavad?
  • Mis on tarkvarasüsteemi arhitektuur?
  • Milline osa süsteemist on suurima muutumise tõenäosusega?
  • Milliste osade disainimist võib edasi lükata ilma märkimisväärsete mõjudeta?
  • Millised on võtme-eeldused ja kuidas neid kontrollida?
  • Mis võib põhjustada süsteemi ümber disainimise?
  • Milline arhitektuur kataks kõige paremini kasutajate vajadusi ?
  • Kuidas täita kujuteldava süsteemi nõudeid ?
  • Kuidas otsustada milline arhitektuuri strateegia on sobilik ?
  • Kuidas hinnata nõuete täitmisel tehtavate kompromisside mõjusid ?
  • Millistele eeldustele tugineb arhitektuur ?
  • Milliseid nõudeid arhitektuur katab ?
  • Mis on selle arhitektuuri võtme riskid ?
  • Milliste meetmetega leevendada riske ?
  • KUIDAS ARGUMENTE VÄHENDADA?
  • MILLAL KOMMENTAARE KASUTADA?
  • Milleks hallata?
  • Kes selle siia tegi?
  • Mis on tarkvaratehinka?
  • Kuidas struktureerib FURPS raamistik nõuete kogumiku?
  • Millises situatsioonis teie rakendust kasutavad?
  • Millised on põhilised testide tüübid?
  • Mis on XP põhiväärtused?
  • Mis on nõuete inseneeria ?
  • Mis on tarkvarasüsteemi arhitektuur?
  • Mis on agiilse arhitektuuri loomise omadused?
  • Mida kasulikku saab eesmärgi mudeli kasutamisest?
Vasakule Paremale
Tarkvaratehnika #1 Tarkvaratehnika #2 Tarkvaratehnika #3 Tarkvaratehnika #4 Tarkvaratehnika #5 Tarkvaratehnika #6 Tarkvaratehnika #7 Tarkvaratehnika #8 Tarkvaratehnika #9 Tarkvaratehnika #10 Tarkvaratehnika #11 Tarkvaratehnika #12 Tarkvaratehnika #13 Tarkvaratehnika #14 Tarkvaratehnika #15 Tarkvaratehnika #16 Tarkvaratehnika #17 Tarkvaratehnika #18 Tarkvaratehnika #19 Tarkvaratehnika #20 Tarkvaratehnika #21 Tarkvaratehnika #22 Tarkvaratehnika #23 Tarkvaratehnika #24 Tarkvaratehnika #25 Tarkvaratehnika #26 Tarkvaratehnika #27 Tarkvaratehnika #28 Tarkvaratehnika #29 Tarkvaratehnika #30 Tarkvaratehnika #31 Tarkvaratehnika #32 Tarkvaratehnika #33 Tarkvaratehnika #34 Tarkvaratehnika #35 Tarkvaratehnika #36 Tarkvaratehnika #37 Tarkvaratehnika #38 Tarkvaratehnika #39 Tarkvaratehnika #40 Tarkvaratehnika #41 Tarkvaratehnika #42 Tarkvaratehnika #43 Tarkvaratehnika #44 Tarkvaratehnika #45 Tarkvaratehnika #46 Tarkvaratehnika #47 Tarkvaratehnika #48 Tarkvaratehnika #49 Tarkvaratehnika #50 Tarkvaratehnika #51 Tarkvaratehnika #52 Tarkvaratehnika #53 Tarkvaratehnika #54 Tarkvaratehnika #55 Tarkvaratehnika #56 Tarkvaratehnika #57 Tarkvaratehnika #58 Tarkvaratehnika #59 Tarkvaratehnika #60 Tarkvaratehnika #61 Tarkvaratehnika #62 Tarkvaratehnika #63 Tarkvaratehnika #64 Tarkvaratehnika #65 Tarkvaratehnika #66 Tarkvaratehnika #67 Tarkvaratehnika #68 Tarkvaratehnika #69 Tarkvaratehnika #70 Tarkvaratehnika #71 Tarkvaratehnika #72
Punktid Tasuta Faili alla laadimine on tasuta
Leheküljed ~ 72 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2015-09-21 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 33 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 0 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor MaksimA Õppematerjali autor

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
12
pdf

Tarkvaratehnika 3 variant

programming(all production code is pair programmed), continuous learning(take time to improve team's skills), retrospective(look back and improve) 3 вещи в рукводстве проекта(?)3 фактора при разработке квалитетного ПО Too välja 3 kvaliteetse tarkvarasüsteemi atribuuti (üks kliendi, üks arendaja, üks äri vaatest) ning selgita, kuidas nad mõjutavad arhitektuurilise kavandamise valikut. Hooldatavus: Tarkvara peab arenema, et vastata muutuvatele vajadustele; Usaldusväärsus: Tarkvara peab olema töökindel; Efektiivsus: Tarkvara ei tohi raisata süsteemi ressursse; Vastuvõetavus: Tarkvara peab olema aktsepteeritud kasutajate poolt, kelle jaoks ta on loodud. See tähendab, et tarkvara peab olema arusaadav, kasutatav ja ühilduv teiste süsteemidega

Tarkvaratehnika
thumbnail
36
doc

Tarkvara kokkuvõte inglise keeles

analoogsete projektidega. Protsessid on praktikas läbiproovitud, dokumenteeritud, kohustuslikud, on läbi viidud opposed ja treeningud. On loodud tingimused protsesside edasiseks täiustamiseks. Paneme tähele, et tunduvalt on vähenenud sõltuvus üksikisikust, mis tõsisemate ettevõtmiste korral (nt. finantsinstitutsioonid) on turvalisuse seisukohalt äärmiselt oluline. 3. tase – Defined – määratletud. Sellel tasemel on kehtestatud ja dokumenteeritud organisatsiooni standardprotsess tarkvara arendamiseks. Organisatsiooni standardprotsess sisaldab nii tarvaratehnika-kui ka juhtimisprotsesse, mis on terviklikult integreeritud. Organisatsiooni standardprotsessi haldamiseks on moodustatud tarkvaratehnika protsesside grupp; on evitatud kogu organisatsiooni hõlmav õppe- ja treeningprogramm, et tagada kõigi töötajate ja juhtide vastavad teadmised ja oskused. Organisatsiooni standardprotsessi kohandatakse vastavalt

Tehnoloogia
thumbnail
210
pdf

Tarkvaratehnika kordamisküsimused

TARKVARATEHNIKA KORDAMISKÜSIMUSED     1. Mis on tarkvaratehnika?  Software engineering    ! ​“Engineers Australia” definitsioon: ​ Tarkvaratehnika ​on tiimide poolt rakendatav distsipliin  tootmaks kõrgekvaliteedilist, suuremastaabilist ja hinnaefektiivset tarkvara mis rahuldab  kasutajate nõudmisi ja mida saab hooldada teatud ajaperioodi vältel.    IEEE definitsioon: Tarkvaratehnika on süstemaatilise, distsiplineeritud ja mõõdetava  lähehemisviisi rakendamine tarkvara arendamisele, käitamisele ja hooldamisele, see  tähendab, inseneriteaduste rakendamine tarkvarale.     Tarkvaraarendus ​ on nõrgem termin, kus tingimata ei kasutata protsesse, tööriistu,  standardeid, jne. Tarkvaraarendus on progemine + konfigursatsiooni haldus.    Tarkvaratehnika ei ole ainult programmi kirjutamine, vaid teemad hõlmavad ka kvaliteeti,  ajakavasid,

Tarkvaratehnika
thumbnail
62
pdf

Tarkvaratehnika konspekt eksamiks

Tarkvaratehnika konspekt. Tarkvaratehnika Tarkvaratehnika e. tarkvara inseneeria on professionaalsele tarkvaraarendusele suunatud distsipliin, mis tegeleb sellega, kuidas organiseerida tarkvaraarendust, arvestades organisatsiooniliste ja rahaliste piirangutega. Tarkvaratooted koosnevad valjatöötatud programmidest ja nende dokumentatsioonist. Tarkvaratehnika eesmärgiks on kuluefektiivne tarkvaraarendus kogu tarkvara elukaare ulatuses. Tarkvaratehnika on süstemaatilise, distsiplineeritud ja mõõdetava lähehemisviisi rakendamine tarkvara arendamisele, käitamisele ja hooldamisele, see tähendab, inseneriteaduste rakendamine tarkvarale. Tarkvaratehnika „point“: Tarkvaratehnika on suunatud professionaalsele tarkvaraarendusele. Tarkvaratehnika ei tegele tarkvaraarenduse endaga vaid sellega, kuidas organiseerida tarkvaraarendust. Tarkvaratehnika vajadus - kõrgenenud nõudmised: suuremad süsteemid, keerulisemad süsteemid, kiiremini arendatavad süsteemid. Insener suuda

Tarkvaratehnika
thumbnail
44
doc

IT arhitektuur

1.The Conceptual Architecture identifies the high-level components of the system, and the relationships among them. Its purpose is to direct attention at an appropriate decomposition other system without delving into details. Moreover, it provides a useful vehicle for communicating the architecture to non-technical audiences, such as management, marketing, and users. Logical Architecture In Logical Architecture, the externally visible properties of the components are made precise and unambiguous through well-defined interfaces and component specifications, and key architectural mechanisms are detailed. The Logical Architecture provides a detailed "blueprint" from which component developers and component users can work in relative independence. Logical Architecture. Model System Behavior Execution Architecture An Execution Architecture is created for distributed or concurrent systems. The process view shows the mapping of components onto the processes of the physical system, with atte

It arhitektuur
thumbnail
40
doc

Introduction of SCM

INTRODUCTION OF SUPPLY CHAIN MANAGEMENT (SCM) A supply chain is a network of facilities and distribution options that performs the functions of procurement of materials, transformation of these materials into intermediate and finished products, and the distribution of these finished products to customers. Supply chains exist in both service and manufacturing organizations, although the complexity of the chain may vary greatly from industry to industry and firm to firm. Supply chain management is typically viewed to lie between fully vertically integrated firms, where the entire material flow is owned by a single firm and those where each channel member operates independently. Therefore coordination between the various players in the chain is key in its effective management. Cooper and Ellram [1993] compare supply chain management to a well-balanced and well-practiced relay team. Such a team is more competitive when each player knows how to

Kategoriseerimata
thumbnail
24
pdf

IT Strateegia IT Ettevõttele

Table of Contents 1. Background ..............................................................................................................................2 2. Business Plan............................................................................................................................2 2.1. Mission..............................................................................................................................2 2.2. Values ...............................................................................................................................2 2.3. SWOT Analysis of the Organization ................................................................................2 2.4. Opportunities ....................................................................................................................3 2.5. Primary Processes ........................................................................................

Informaatika
thumbnail
140
pdf

Thesis Kivimaa August 2022

Thesis “How is it possible to calculate IT security effectiveness?” Kristjan Kivimaa August 2022 1 Abstract In IT Security world, there is lack of available, reliable systems for measuring security levels/posture. They lack the range of quantitative measurements and easy and fast deployment, and potentially affects companies of all sizes. Readily available security standards provide qualitative security levels, but not quantitative results – that would be easily comparable. This deficiency makes it hard for companies to evaluate their security posture accurately. Absence of security metrics makes it complicated for customers to select the appropriate measures for particular security level needed. The research question for this research project is – “How is it possible to calculate IT security effectiveness?”. The aim of this research is to use this reference m

Infotehnoloogia




Meedia

Kommentaarid (0)

Kommentaarid sellele materjalile puuduvad. Ole esimene ja kommenteeri



Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun