Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi
Õppematerjalid
Ülikool
Kutsekool
Gümnaasium
Põhikool
Jagajate TOP
Eraõpetajad
K & V
Mäng
Sõnastikud
Sõnu seletav
Võõrkeelsed
Inglise
Soome
Saksa
Vene
Hispaania
Prantsuse
Rootsi
Itaalia
Ladina
Taani
Esperanto
Teeni punkte
Luuletused
Ukraina kaitse vajab abi. Tee annetus täna!
Aita Ukrainat
Add link
Lae alla
reklaamiopetuse_eksam.doc
Reklaamiõpetuse eksam
(0)
Eesti Hotelli ja Turismikõrgkool
-
Ökoloogia
-
Ökoloogia ja keskkond
1
3
HALB
1
Esitatud küsimused
Mida tähendab mõiste reklaam?
Milline on reklaami koht avalike suhete juhtimises?
Milliseid meediume võib kasutada koos?
Millised on reklaamitegevuse ajendmotiivid?
Kuidas levis info kauba kohta möödunud sajandil 20 saj Alguses?
Milline on kaubareisijate ja reklaamiagentide roll kaubareklaami levitamisel?
Milliseid põhilisi Eesti tegutsevaid reklaamiagentuure te teate?
Kuidas on nende töö korraldatud?
Millised Eestis tegutsevaid võrgureklaamiagentuure te teate?
Kuidas on nende töö korraldatud?
Milliseid inimese poolt reklaami tajumise iseärasusi tuleb reklaamitegevuses arvesse võtta?
Milline on Teie arvates reklaami sotsiaalne roll?
Mida tähendavad psühholoogias mõisted "hoiak" "isikuslik või grupimotivatsioon"?
Millised on reklaamsõnumi peamised osad?
Millised on reklaamtekstide põhimudelid?
Mis on firmareklaam?
Mis on firma imago?
Millised tegurid seda mõjutavad?
Mis on firmastiil?
Mida tähendab mõiste "ärinimi" ja milline on selle roll reklaamis?
Mida tähendab mõiste "kaubamärk" ja "kauba mark"?
Mille poolest need sarnanevad ja erinevad?
Kuidas toimub kaubamärkide õiguslik kaitsmine?
Milliseid kaubamärkide kasutamise reegleid te teate?
Milliseid reklaamteksti kujundamise reegleid te teate?
Millised on otsese postireklaami põhilised iseärasused?
Milliseid nõudeid esitatakse selle kujundusele?
Mida tuleks veel silmas pidada?
Milliseid välisreklaami liike te teate?
Millised on välisreklaami paigutusele ja kujundusele esitatavad põhinõuded?
Millised on trükireklaami põhiliigid?
Millised on raadioreklaami põhilised iseärasused?
Milliseid põhilisi internetitehnoloogiaid reklaamis kasutatakse?
Millised probleemid ja perspektiivid on seotud Interneti kasutamisega reklaami otstarbel?
Millistest nõuetest tuleb kinni pidada reklaami esitamisel elektroonsete massiteabevahendidte abil?
Mida tähendab mõiste "näitusürituste klassifikatsioon"?
Millised on näitusele paigutavate reklaamile esitatavad põhinõuded?
Missugused on põhierinevused reklaamimisel ühe- ja mitmekeelses keskonnas?
Missugused on Rahvusvahelise Kaubanduspalati rahvusvahelise reklaamikoodeksi põhisätted?
Milliseid Eesti vabariigi reklaamialaseid seadusakte te teate?
Kuidas toimub Eestis autoriõiguste kaitse reklaami valdkonnas?
Mis on reklaamitegevuse juhtimine?
Milliseid funktsioone selles eristatakse?
Mis on reklaamikampaania strateegia ja taktika?
Missugustest osadest koosneb harilikult reklaamikampaania läbiviimise plaan?
Kuidas koostatakse reklaami eelarve ja millised selle hindamisviisid on olemas?
Missuguseid massiteabevahendite reklaamialase efektiivsuse hindamise meetodeid on olemas?
Mis on "reiting" ja milliste näitajatega saab seda iseloomustada?
Mis on reklaaminduses meediameetria ja meediaplaneerimine?
Kuidas hinnatakse reklaami efektiivsust?
Millist reklaamiversiooni testida?
Kuidas kontrollida?
Missuguse sagedusega tuleb sÃnumit edastada?
Milliseid reklaami efektiivsuse hindamise viise on olemas?
Missugune oli selle sõnumi suurus ja värvigamma?
Mida seal kujutati?
Mida soovitati teha?
Missugune sõnum huvitab Teid kõige rohkem?
Missugune sõnum kutsub Teid tootega lähemalt tutvuma?
Missugune sõnum ergutab Teid toodet ostma?
Missugune sõnum tõmbab Teie tähelepanu kõige rohkem?
Kuidas Te mõistate reklaami?
50 punkti
Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 50 punkti.
~ 25 lehte
Lehekülgede arv dokumendis
2011-03-12
Kuupäev, millal dokument üles laeti
45 laadimist
Kokku alla laetud
0 arvamust
Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Anu Samberg
Õppematerjali autor
Lae alla
.doc
Lisainfo
Reklaamiõpetuse eksami küsimused ja vastused.
Märksõnad
reklaam
,
reklaamiõpetus
Mõisted
reklaam
,
reklaamitööd
,
tootereklaam
,
reklaam
,
reklaamil
,
reklaam
,
sisesteks meediumiteks
,
reklaamil
,
impulssostukaubad
,
trükimeedias
,
soodus
,
soojad värvid
,
peetakse 3
,
määravaks
,
vaidlusaluseks küsimuseks
,
motivatsioon
,
trükireklaamis
,
ilustratsioon
,
hüüdlause
,
sõnumi kujundamisel
,
argumenteeriv
,
psühholoogiline
,
korduvalt kinnitav
,
käskiv
,
assotsiatiivne
,
imitatsiooniline
,
uurimistulemused
,
imidz
,
firmastiil
,
juriidilistel isikutel
,
kohta äriregistrisse
,
taotlus
,
soodus
,
discount
,
4 led
,
ajalehereklaam
,
ajakirjareklaami puhul
,
kuulutuse mõõtmed
,
pildi tüüpidest
,
otsepakkumise vormid
,
reklaam
,
internet
,
internet
,
ettevõtjatel
,
kaubanimed
,
reklaamija
,
reklaam
,
reklaami eesmärgid
,
otsene küsitlus
,
eelistustest
,
paarisvõrdlus
,
portfolio
,
otsepostitustestid
,
teatritest
,
otseülekandetestid
,
müüginäitajate analüüs
,
meenutustestid
,
tuntuim meenutustest
,
äratundmistestid
,
teatritest
,
reageerid
,
mälutestid
,
järeleaitamisega
,
tuntuim meenutustest
,
äratundmistestid
,
ajalehtede
,
sisaldab arvamus
,
vahepaladena
,
hinnangud
,
edasiandmise täpsust
,
rühmaintervjuu
Kommentaarid
(0)
Kommentaarid sellele materjalile puuduvad. Ole esimene ja
kommenteeri
Kõik kommentaarid
Sarnased materjalid
30
doc
Majutuse eksam
1. Mis on majutustoode? On klendi elamus, kogemus, mulje, mis kujuneb paljude komponentide koosmõjul, nagu majutuskoha asukoht, keskkond, interjöör, eksterjöör, teenuste valik ja tase, teenindajat...
1072
pdf
Logistika õpik
Eesti Rahvusraamatukogu digitaalarhiiv DIGAR Eesti Rahvusraamatukogu digitaalarhiiv DIGAR Ain Tulvi L...
71
docx
Reklaaamipsühholoogia konspekt
· 1953 Karl Hovland's model Exposure Attention Comprehension Acceptance Retention (talletamine, mäletamine) (Behavioral) Change ...
106
pdf
PSÜHHOLOOGIA ALUSED
AAVO LUUK PSÜHHOLOOGIA ALUSED LOENGUKONSPEKT ESIMENE OSA TARTU 2003 Psühholoogia alused 2 ...
110
docx
Turunduse alused konspekt
Turunduse alused I INNOVE õpiku konspekt 1. TURUNDUSE OLEMUS 1.1. Turundusega seotud põhimõisted Turundus (marketing) on osategevuste kompleks, mis hõlmab turu-uuringuid, toote kujundamist, turustuskanalit...
193
docx
Turismiettevõtluse lõpueksami märksõnade konspekt
turismiettevõtluse spetsialiseerumise lõpueksami märksõnad Teeninduspsühholoogia 1. Teenindusühiskonna ja majanduse areng Teenindusühiskonna tekke ja kasvu peamised põhj...
105
doc
Lõpueksam: 2008 õppekava alusel Majanduse alused
Majanduse alused 1. Võimaliku tootmise piir VTP on kahe kauba tootmiskombinatsioonide jada, mis saadakse ühiskonna tootlikke ressursse omavahel kombineerides. Pareto-efektiivsuse kriteerium väidab, et kõ...
88
doc
Liigutustegevuse tunnetuslikud ja käitumuslikud alused
Liigutustegevuse tunnetuslikud ja käitumuslikud alused 1. PSÜHHOLOOGIA.....................................................................................................1 2. KOGNITIIVNE PSÜHHOLOOGIA............................................
Rohkem sarnaseid
Registreeri ja saadame uutele kasutajatele
faili e-mailile
TASUTA
Nõustun
reeglitega
Sisene Facebook'ga
Sisene Google'ga
Sisene LinkedIn'ga
Konto olemas? Logi sisse
Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe
üldtingimustega
Nõustun
Kõik kommentaarid