Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse
✍🏽 Avalikusta oma sahtlis olevad luuletused! Luuletus.ee Sulge

"firmanime" - 15 õppematerjali

thumbnail
11
pptx

Visiitkaart

Kombineeritud kaart Ärikaartidest pikemalt Ärikaardile (ametikaardile) on märgitud: organisatsiooni nimi organisatsiooni logo ametiisiku ees- ja perekonnanimi ametinimetus tiitel töökoha aadress töökoha telefon, faks, e-mail, URL ÄRIKAARTIDEST PIKEMALT Ärivisiitkaarti kasutatakse igapäevases ärielus, ametlikel kokkusaamistel ja läbirääkimistel ning antakse oma tulevastele klientidele. Ärivisiitkaardil kindlasti märgistatakse nime, perekonnanime, ärimehe ameti, firmanime ja ettevõtte tegevusala. Kujundi loomisel kindlasti kasutatakse firmastiili ja logo. Sellistel visiitkaartidel on reeglina range disain. ÄRIKAARTIDEST PIKEMALT Riigi ametlike esindajate ja töötajate visiitkaartidel võivad olla ka riigilipp ja vapp. Aadressita ärivisiitkaart ei vasta etiketi normidele. Erandiks sellest reeglist on ainult diplomaadid ja kõrgemad riigiametnikud. Tekstid ärivisiitkaardil peavad olema kirjutatud selge ja hästi loetava kirjaga. Pole soovitatav kasutada

Ametid → Sekretäriõpe
16 allalaadimist
thumbnail
2
doc

Toote ja teenuse ohutuse seadus elektriohutuse võtmes

ohutusnõuded ning eeskirja nõuetele vastavuse tõendamiseks. §4. Eksitava välimusega ohtlik toode (1) Eksitava välimusega ohtlik toode on toode, mille suurus, kuju ja nimi eksitab tarbijat. (2) Eelmises punktis kirjeldatud toote tootmine, turule laskmine, riigist välja müümine ja riiki sisse ostmine on keelatud. §5. Tootja ja levitaja (1) Tootjana käsitletakse: Euroopa Liidus tegutsevat firmat või tema esindajat, kes lisab tootele oma firmanime või firmat, kes muudab toote paremaks. (2) Levitajana käsitletakse firmat või füüsilisest isikust ettevõtjat, kes on toote vahendaja ning ei tee ise tootes muudatusi, mis võiksid muuta toote ohutust.

Elektroonika → Elektriohutus ja seadusandlus
26 allalaadimist
thumbnail
6
docx

Wifi võrkude tuvalisus

võrguühendust tarbinud. SSID ja MAC-aadress Igal WiFi-võrgul on oma nimi. Seda saab ise määrata. Nime väljamõtlemine tundub paljudele tüütu olevat, kuid kindlasti tuleks muuta tehaseseadetes toodud nime (Wireless, Default, WLAN, Linksys vms). Mõistlikuks ei saa pidada ka oma aadressi kasutamist SSID-nimena ­ Korter 12, II korrus, Firmanimi OÜ jne. Kui tõesti tahate, et võõrad teie WiFi-võrguga liituda oskaksid, kasutage meiliaadressi või telefoninumbrit. Firmanime kasutamine hõlbustab häkkerite tööd, kodune aadress võib olla aga reklaamiks varastele ­ siit on vähemalt arvuti kaasa võtta. Turvaline WiFi-ühendus Raadiovõrk on mugav nii kodus kui ka kontoris: arvutitöökoha asukoht ei ole enam piiratud kaabli pikkusega, sülearvuti omanikud saavad võrku kasutada kas või koduaias külitades või kontori puhkenurgas kohvi juues. Paraku aga kätkeb traadita arvutivõrgu kasutusmugavus endas ka ohtusid

Kategooriata → Võrgurakendused
14 allalaadimist
thumbnail
5
docx

Turundus ehk Marketing

· Foto on parem kui joonis · 1 suur pilt mõjub paremini kui mitu väikest · Sõnum tuleks paigutada pealkirja · Pealkirjas ei tohiks olla negatiivset, teisi tooteid/ettevõtteid maha tegevat Tekst peab olema: · Loetav ja arusaadav · Lihtne lauseehitus · Inimese silm fikseerib korraga 30 tähemärki, sellega peaks ühe mõtte ära esitama · Kirja suurus 9-12, pealkiri 14-30 · Väikesed tähed on loetavamad kui suured · Püstine tekst loetavam kui kaldkiri · Logo ­ firmanime graafiline kujutamine Küsimused 1. Mis on turundus, laiemas ja kitsamas tähenduses? 2. Toote elutsükli faasid sünnist surmani 3. Millistest osadest kuulub turunduse juhtimine 4. Milliseid strateegiaid kasutatakse toote hinna kujundamises? 5. Tasupoliitika taktikalised võtted 6. Millistest osadest koosneb toetuspoliitika? 7. Mis on logistika? 8. Hinna alam- ja ülempiir 9. Turustuskanali lülid tootjast ­ tarbijani 10. Mis on reklaam 11

Majandus → Majandus
94 allalaadimist
thumbnail
6
docx

Lisand

Grundig-teler (Grundig-telerile) NB! Iseäranis halb on nimetava kasutamine omastava asemel siis, kui nime kohta saab esitada küsimuse kelle? mille?, st kui nimi on lähedane tavalisele täiendile, nagu firmanimi tootenimedes, nt Kodak film, või ongi tavaline eestäiend, nagu Tiit Reisid või Jan Uuspõld show. Siin ei sobi ka kokkukirjutamine, ainuvõimalik on omastav kääne: Kodaki film, Tiidu Reisid, Jan Uuspõllu show. Firmanime eristamine muudest tootenimedest võib mõnikord olla raske. Kahtluse korral tuleks ikka kasutada omastavalist malli, mis on igal juhul õige. Nimetavas käändes perekonnanime kasutamine eesnime ees on võimalik, nt Kask, Jüri, kuid on tänapäeval kujunenud bürokraatiakeele ilminguks. Järellisandi ja järeltäiendi kirjavahemärgid Järellisandil ja -täiendil on kiilu omadusi ja ka nende vahemärgistus sarnaneb osaliselt kiilu vahemärgistusega (vt SÜ 133). Märkus

Eesti keel → Eesti keel
8 allalaadimist
thumbnail
24
docx

Turunduse alused eksam

sobiva turundusvõtte. 3. toetav bränd – so kahe esimese kombinatsioon. Võimalikud variandid: • katusbränd domineerib alambrändi üle – väiksemad turunduskulud, kuid brändid võivad hakata üksteist n-ö ära sööma (nt Gillette katusbränd domineerib meestele mõeldud alambrändi Deodorant Body Spray üle); • toote bränd domineerib katusbrändi üle – so turunduslikult kõige kallim; • mõlemad brändid on võrdse kaaluga – nt autofirmad kasutavad alati firmanime koos mudelinimega. Seda varianti kasutatakse ka siis kui brändi eelnev märgistus muutub. 14.Toetus Toetus on turunduskommunikatsioon, mis reguleerib müüjate ja ostjate omavahelist suhtlemist, info edastamist ning vastuvõtmist. Toetusega antakse inimestele mingi sõnum ja sellele oodatakse adekvaatset vastust: kas teadmist tootest, hoiaku muutust, ostu sooritamist vms. Toetusmeetmestiku ehk toetusmiksi osad on: 1

Majandus → Turundus
69 allalaadimist
thumbnail
12
docx

Turunduse alused

sobiva turundusvõtte. 3. toetav bränd ­ so kahe esimese kombinatsioon. Võimalikud variandid: · katusbränd domineerib alambrändi üle ­ väiksemad turunduskulud, kuid brändid võivad hakata üksteist n-ö ära sööma (nt Gillette katusbränd domineerib meestele mõeldud alambrändi Deodorant Body Spray üle); · toote bränd domineerib katusbrändi üle ­ so turunduslikult kõige kallim; · mõlemad brändid on võrdse kaaluga ­ nt autofirmad kasutavad alati firmanime koos mudelinimega. Seda varianti kasutatakse ka siis kui brändi eelnev märgistus muutub. 14.Toetus Toetus on turunduskommunikatsioon, mis reguleerib müüjate ja ostjate omavahelist suhtlemist, info edastamist ning vastuvõtmist. Toetusega antakse inimestele mingi sõnum ja sellele oodatakse adekvaatset vastust: kas teadmist tootest, hoiaku muutust, ostu sooritamist vms. Toetusmeetmestiku ehk toetusmiksi osad on: 1

Majandus → Turunduse alused
11 allalaadimist
thumbnail
14
docx

MÕJUMEHHANISMID, PSÜHHOLOOGILISED EFEKTID JA SEADUSPÄRASUSED REKLAAMIS

Brändid – kaubad, kuulsad inimesed, mõjuvõimsad organisatsioonid, hästituntud regulaarsed üritused. Reklaamipsühholoogia – psühholoogia haru, mille raames rakendatakse üldisi psühholoogia seaduspärasusi inimese kui reklaami vastuvõtja käitumise analüüsimiseks, seletamiseks, ennustamiseks ja reklaamide ja inimtüüpide liigitamiseks reklaamitegevuse sislustest probleemidest lähtudes. MÕJUMEHHANISMID, PSÜHHOLOOGILISED EFEKTID JA SEADUSPÄRASUSED REKLAAMIS Reklaam mõjub siis kui:  Aitab rahuldada isiku jaoks olulisi vajadusi  Identifitseerimine – isik tunneb end ära reklaami kangelase rollis  Osalusmäär – reklaami erinev mõju madala ja kõrge osalusmäära ehk kaasamise tingimustes  Hoiakud – reklaami toime käib hoiaku kaudu  Emotsioonid – kauba/teenusega ning sihtrühma isiksusega sobiv meeleolu suurendab mõju  Margiteadvus – mõjuressurss on suur tugeva margiteadvusega kaupadel, tee...

Psühholoogia → Psühholoogia
7 allalaadimist
thumbnail
29
docx

Raamatupidamise aruanne

Ärinime valik on üks olulisemaid samme ettevõtte loomisel. Eristuv ja meeldejääv ärinimi aitab kaasa ettevõtte tuntusele ning edule. Ärinimi peab olema selgesti eristatav teistest Eestis äriregistrisse kantud ärinimedest. Ärinime selge eristatavuse nõue pole piiratud kindla tähtede/häälikute hulgaga, mis peavad olema erinevad. Mõnel juhul on üks täht eristamiseks piisav, teisel juhul aga ei aita isegi kolme tähe erinevusest. Teada saamiseks, et firmanime sellist Eestis poleks, saab seda kontrollida äriregistri teabesüsteemist. Juhatus esindab ja juhib äriühingut. See tähendab nii juhtimisõigusi kui ka kohustust tegeleda äriühingu juhtimisega ja vastutada tegevuse eest. Allkirjaõigus ja õigus sõlmida ühingu nimel tehinguid on ainult juhatuse liikmetel. Juhatuse liige on isik, kes on selleks andnud kirjaliku nõusoleku ja kantud äriregistrisse. Juhatuse olulised

Majandus → Raamatupidamine
193 allalaadimist
thumbnail
44
doc

Reklaamipsühholoogia

Reklaamipsühholoogia seisukohalt tähendab toodud hüüdlause seda, et tarvis on mõttekalt valida reklaamitavat kaupa ning loobuda utoopilistest, "vägistatud" kampaaniatest. · Reklaam algab firma nimest! Oluline on nime päritolu, tähendus, firmamärgi kujundus. Hea on, kui on leitud psühholoogiliselt soodus firmamärk ( "allkiri" ), mis on piisavalt paindlik, et teda igal soodsal võimalusel kasutada. Soodus on ka firmanime kujundamine meeldejäävas, originaalses, kuid samas hästiloetavas sriftis. · Hea idee on kõige alus! · Iga reklaam peab välja tooma tootele ainuomase "lubaduse", väljavaate või omaduse Ainuomane lubadus peab töötama printsiibil "kui-siis". Reklaam peab ütlema, et ostes selle kauba, saab tarbija selle ja selle spetsiifilise eelise. Lubadus peab olema selline, mida konkurendid ei suuda või ei ole taibanud pakkuda.( Bachmann,

Psühholoogia → Psühholoogia
382 allalaadimist
thumbnail
66
pdf

Talis Bachmann "Reklaamipsühholoogia"

Reklaamipsühholoogia Talis Bachmann - Reklaam - see, kui õnnestub müüa kaupa, mida inimene tegelikult ei vaja, raha eest, mida tal endal parajasti ei ole. - Reklaam - tegevus, mille eesmärgiks on sisendada inimesele ootusi ja hoiakuid reklaamitavate kaupade või teenuste suhtes, nii et see lõppkokkuvõttes mõjustab ka inimese käitumist nende kaupade või teenuste suhtes. - Reklaamipsühholoogia - psühholoogia oskusteabe ning vaimuelu nähtuste ja inimkäitumise alaste kogemuste kasutamine reklaami tulemuslikkuse suurendamiseks. Reklaami funktsioon - eristada produkti või teenust teiste hulgast ning teha seda toote jaoks soodsalt. Edukas reklaam: 1) Toote või teenuse erilise nime loomine või kasutuselevõtmine. 2) Kontsentreeritult esitatud kirjeldus (kujutus) antud nimetusega kaudast, tema omadustest, tema “maailmast” ni...

Psühholoogia → Reklaamipsühholoogia
89 allalaadimist
thumbnail
62
doc

Reklaami psühholoogia

Referaat Talis Bachmann,Reklaamipsühholoogia Tallinn 2009 Reklaamipsühholoogia Mis siis on reklaamipsühholoogia? Reklaamipsühholoogia kui tegevus on psühholoogia oskusteabe ning vaimuelu nähtuste ja inimkäitumise alaste kogemuste kasutamine reklaami tulemuslikkuse suurendamiseks. Enamik nendest seaduspärastustest ja võtetest, mis on kasutatavad reklaamialal, on kasutatavad ka poliitilises propagandas ja olmelises psühholoogilises mõjustamises. Reklaami ja propagandainformatsioon on mõjustav/informeeriv ning kuulub kellelegi kui autorile. Reklaami edastamise vahendeid on palju ­ Internet, raadio, TV, ajalehed, ajakirjad, plakatid, pakendid, tooted ise, reklaamiprospektid, reklaamkirjad, videokassetid jm. Reklaami esmaseks funktsiooniks on eristada produkti või teenust teiste hulgast ning teha seda toote jaoks soodsalt. Reklaam peab ärgitama tarbijaid kasutama uusi tooteid/teenuseid, kaasa ait...

Meedia → Meedia
177 allalaadimist
thumbnail
25
doc

Reklaamiõpetuse eksam

tagab kampaania järjepidevuse (näiteks värvidega) Mõnikord reklaam piirdubki õnnestunud pealkirja, sobivate piltide ja firmaandmetega. Põhitekst: Tekst on mõjus, kui ta on lihtne, arusaadav, asjalik ja argumenteeritud. Tekstis on soovitav piirduda ühe peamise ideega, kasutada sihtturu tarbijatele omast keelepruuki, rõhutada reklaamitava toote tarbimise eeliseid ja korrata firma- ja marginime. Hüüdlause: tagab reklaamikampaania järjepidevuse süvateadvustab tarbijale firmanime ja margikuvandit taandub sõnumi sisu konsentreeritud väiteks, mis löövana jääb hästi meelde. Hüüdlause on firmale ja selle tootele omamoodi tõutunnuseks. See peab olema hõlpsasti väljaöeldav ja korratav ning paljutõotav. Logo, logotüüp: 4 Logo on organisatsiooni eriliselt kujundatud nimi, mis reklaamisõnumis on allkirja rollis. Kui logo kui sellise

Ökoloogia → Ökoloogia ja keskkond
45 allalaadimist
thumbnail
120
docx

TURUNDUSE ALUSED

 katusbränd domineerib alambrändi üle – väiksemad turunduskulud, kuid brändid võivad hakata üksteist n-ö ära sööma (nt Gillette katusbränd domineerib meestele mõeldud alambrändi Deodorant Body Spray üle);  toote bränd domineerib katusbrändi üle – so turunduslikult kõige kallim;  mõlemad brändid on võrdse kaaluga – nt autofirmad kasutavad alati firmanime koos mudelinimega. Seda varianti kasutatakse ka siis kui brändi eelnev märgistus muutub. 6.6.2 Brändi väärtus Brändi väärtust väljendatakse kahel viisil: A. brändi tarbijaväärtus – brändi positsiooni tugevus tarbija teadvuses, see peegeldab tarbija subjektiivset maailmapilti. - kui tuntud on bränd tarbijate hulgas; - kuidas tarbija võtab vastu brändi kvaliteedi taset;

Majandus → Turunduse alused
128 allalaadimist
thumbnail
214
docx

Õiguse alused kordamisküsimused vastustega

241. Mis on ärinimi? Kuidas neid eristatakse? Kuidas neid kaitsta saab? Ettevõtja tegutseb äriregistrisse kantud nime all, mida nimetatakse ärinimeks e. firmaks. Firmasid eristatakse ärinime järgi ja ärinimi peab olema kantud äriregistrisse, nimi peab erinema teistest ärinimedest. NB! Relvi müüva ettevõtte nimi ei tohi olla Surm OÜ peab olema normaalne nimi. Kes on esimesena firmanime äriregistris registreerinud see selle omale ka saab. Ärinimi ei või olla mõne isiku nimi ilma teatava laiendita. 242. Mis on prokuura? Prokuura on volitus, mille on ettevõtja andnud prokuristile enda esindamiseks. 243. Mis andmeid saab äriregistrist? Firmade asutamise dokumendid, põhikiri, juhtide nimekiri, liikmete nimekiri, esindusõigused, põhikapitali suurus, iga-aastane bilanss, asukohtade muutus, likvideerimise teade, kohustuslik

Õigus → Õiguse alused
187 allalaadimist


Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun