Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse
✍🏽 Avalikusta oma sahtlis olevad luuletused! Luuletus.ee Sulge

"reclamare" - 11 õppematerjali

reclamare - (karjumine, kõvasti hüüdmine). Kindla isiku, firma või organisatsiooni poolt tellitud tasuline ja mitteisiklik ideede, kaupade ja teenuste tutvustamine ning esiletõstmine.
thumbnail
31
doc

Reklaamiteooria

reclamare ­ , , «»: 1) , ( ) 2) ­ ( ) : ­ , ( ) : . ( , , ..), , , , , . , . , «», . ­ , , ­ . . : « . , . ». 1473 - - . XVII «». 1629 - . 1631 - « ». 1787 - « » , . 1841 - . 1899 - , 1 , «.. » (N.W.Ayer & Son), National Biscuit Company. : 1894 - Agate Club 1906 - Advertising Club - 1912 - American Association of Advertising Agencies (AAAA) 1920 - , . 1941 - . 1955 ­ : - - - - - ­ , . "P" , : (product), (price), (place), (promotion). ( ). ­ . , . , , , , , , , . , , , , . . 1) . . , (...

Meedia → Reklaam ja imagoloogia
46 allalaadimist
thumbnail
3
docx

Turundus

Turundus 1) Turundus kui kaubandustegevuse organiseerimine 2) Turundus kui kaupade realiseerimise organisatsiooniliste, tehniliste ja kommertsfunktsioonide süsteem 3) Turundus kui tootmise juhtimise kontseptsioon Turundus laiemas tähenduses: igasugune tegevus vahetuse korraldamisel. Turundus kitsamas tähenduses: ettevõtte juhtimise oluline osa. Turundust vaadeldakse kahest aspektist: filosoofiana ja juhtimise konseptsiooniga Turundus kui vahekontseptsioon Õppimise tähtsus: 1) mõjutab otseselt iga inimest 2) majanduse olulisim koostisosa 3) määrab kõikvõimalike organisatsioonide edukuse Turundus ehk marketing tähendab klientide vajaduste kindlaksmääramist, etteaimamist ja tulusat rahuldamist. Hõlmab nii toodete ja teenuste reklaami, turu-uuringuid, hinna kalkuleerimist kui ka müügi korraldamist. Kõik, mis aitab kaasa vahetustegevusele! Peamised...

Majandus → Majandus
12 allalaadimist
thumbnail
8
docx

Reklaam

Arenenud turumajandusega riikides on reklaam tänapäeval üks levinumaid inimeste igapäevaelu täitvaid ilminguid. Kirjad ja sümbolid kaubapakenditel, pilkuköitvad kaupluseaknad, plakatid ja elektroonilised tablood majadel ning teede ääres, reklaamiga kirjutatud autod, reklaamipausid TVs, brošüürid ja kataloogid, banneritega üleküllastatud internetiväravad ning veel palju muud on saanud tavanähtusteks. Eestikeelne termin reklaam pärineb ladina keelest, kus reclamare tähendas karjumist, kõvasti hüüdmist. Tavainimene mõistab reklaami all kõiki tegevusi, mille najal ja abil püütakse teda meelitada ostma mingit kaupa. Turunduses mõistetakse reklaami all vaid ühte konkreetset edustustegevuse liiki. Mõistmaks reklaami psühholoogilist olemust, peame kõigepealt leidma vastuse küsimusele, miks reklaam kui selline üldse eksisteerib. Reklaami kaheks peamiseks motiiviks on informeerida inimest kauba või teenuse olemasolust, omadustest ja

Majandus → Majandus
27 allalaadimist
thumbnail
12
docx

Turundus

Turundus 1) Turundus kui kaubandustegevuse organiseerimine 2) Turundus kui kaupade realiseerimise organisatsiooniliste, tehniliste ja kommertsfunktsioonide süsteem 3) Turundus kui tootmise juhtimise kontseptsioon Turundus laiemas tähenduses: igasugune tegevus vahetuse korraldamisel. Turundus kitsamas tähenduses: ettevõtte juhtimise oluline osa. Turundust vaadeldakse kahest aspektist: filosoofiana ja juhtimise konseptsiooniga Turundus kui vahekontseptsioon Õppimise tähtsus: 1) mõjutab otseselt iga inimest 2) majanduse olulisim koostisosa 3) määrab kõikvõimalike organisatsioonide edukuse Turundus ehk marketing tähendab klientide vajaduste kindlaksmääramist, etteaimamist ja tulusat rahuldamist. Hõlmab nii toodete ja teenuste reklaami, turu-uuringuid, hinna kalkuleerimist kui ka müügi korraldamist. Kõik, mis aitab kaasa vahetustegevusele! Peamised turundussuu...

Majandus → Turundus
11 allalaadimist
thumbnail
5
docx

Turunduse alused, eksamiküsimused

edastamist ja vastuvõtmist. Müügitoetus tähendabki tarbijatega turundusprotsessis erinevates vormides suhtlemist, eesmärgiga muuta taotletavad vahetused efektiivsemaks ja toimivamaks. Müügitoetuse korraldamine eeldab komunikatsiooniprotsessi pühitõdede tundmist ja rakendamist. Müügitoetuse meetmed: Reklaam, Isiklik müük, müügi soodustamine, suhetekorraldus 18. Reklaam, isiklik müük, müügi soodustamine ja suhtekorraldus Reklaam tuleneb ladinakeelsest sõnast reclamare, mis tähendab korduvat karjumist, hüüdmist. Reklaam jaguneb: massreklaam ja sihtreklaam. Massreklaami puhul mõjutatakse suurt hulka potentsiaalseid kliente, selleks kasutatakse reklaamikandjatena mitmesuguseid meediakanaleid(telekas, ajalehed, televisioon, raadio). Sihtreklaami puhul jõuab reklaamisõnu väljavalitud sihtisiku kötte kas posti teel või mõne spetsiaalse jaotusorganisatsiooni kaudu. (reklaamikirjad, prospektid, kataloogid, tellimiskaardid.)

Majandus → Ärijuhtimine
117 allalaadimist
thumbnail
16
pdf

Reklaam internetis - selle plussid ja miinused

kaubanduse ning tehnika edenemisega. Alguses oli reklaam suuline, rändkaupmehed tõmbasid pakutavatele toodetele tähelepanu hüüete ja lauludega. Assüürlased, foiniiklased ja babüloonlased süütasid välissadamatesse saabudes tuled kohaliku klientuuri kohalemeelitamiseks, Kreekas ja roomas aga olid eri ametiisikud- karjujad ja üleskiitjad, kes teadustasid ka kaubanduslikke uudiseid ja kutsusid rahvast ostma. Termin reklaam tulebki ladinakeelsest sõnast reclamare, mis tähendab tõlkes avalikult kuulutama, hüüdma. 12.sajandi alguses kaubandus elavnes ning turgudele ilmus omaette asjamehi, kes tutvustasid ja kiitsid müüdavaid tooteid. 14. ja 15. sajandil hakkasid levima mitmesuguseid ameteid sümboliseerivad embleemid. 1593. a. ilmus Inglismaal esimene pildiga müürileht, millel oli teade tuletõrjepumba müügi kohta. 1631. a. hakati Prantsusmaa ajalehes Gazette avaldama kuulutusi. 19

Muu → Ainetöö
149 allalaadimist
thumbnail
44
doc

Reklaamipsühholoogia

(Postimees Extra 08.03.2008). Ning veelgi õõvastavam on lugeda, et sotsiaalreklaam hirmutab väikelapsi. SEB heategevusfondi reklaamiklipp kutsub üles annetama laste varjupaikadele reklaamiga, kus joobes isa vandudes ajab taga väikelast ning ähvardab teda roppude sõnadega. (Eesti Päevaleht 15.12.2007) Siin on, millele mõelda.... 4 I REKLAAMI JA REKLAAMIPSÜHHOLOOGIA MÕISTE. Reklaam ( lad reclamare `välja hüüdma`), toodete, teenuste ja ürituste pilku- ja meeliköitev tutvustus. Reklaami hakati tegema 15 sajandi trükitehnika arenedes. 17 sajandil hakkasid londoni nädalalehed avaldama reklaamiteateid. Kaubanduse kiire areng 19 sajandil soodustas reklaamitööstuse edenemist ja USA-s hakati asutama reklaamiagentuure. Reklaami põhiliigid: · majandusreklaam (kaupade omaduste ja kasutamise võimaluste tutvustamine)

Psühholoogia → Psühholoogia
382 allalaadimist
thumbnail
15
docx

Majanduse konspekt

arukas osaleja turusuhtets ja vääriline partner teenuste ja kaupade pakkujatele-müüjatele. www.tka.riik.ee Reklaam on teave, mis avalikustakse toodete või teenuste müügi suurendamise, ürituse või idee edendamise või mõnes muus valla mõne muu soovitud tagajärje saavutamise eesmärgil ning mida avalikustaja tasu eest või mõnel muul vastaval kaalutlusel levitab. Eesti keelne termin reklaam pärinem ladina keelest, kus reclamare tähendab karjumist, kõvasti hüüdmist. Reklaami eelised: 1)Info 2)Ergutab konkurentsi 3)Alandab hindu 4)Maksab kinni massimeedia 5)Ergutab nõudlust Reklaami puudused: 1)Kaupadel kõrge hind 2)Ostetakse kaupu, mida muidu ei sooviks 3)Massimeedia ei pruugi olla objektiivne ja vaba Reklaami strateegiadmine Lööklause, Mõistusele ja loogikale suunatud Tunnetel suunatud: 1)Tuntud inimeste kasu 2)Karjainstinkt 3)Populaarsus Reklaavi avalikustamisel kasutatakse kõiki meediavorme:

Majandus → Majandus
74 allalaadimist
thumbnail
28
doc

Ärieetika

Selleks: · püütakse välja töötada selliseid tehnoloogiaid, mis ei tekita kahjulikke jäätmeid; · jääkide ümbertöötlemisel saadakse uus toode, millega katta ümbertöötlemiskulud. On tõenäoline, et loodussäästlike firmade maine muutub teistega võrreldes paremaks ja võib anda turul tugeva konkurentsieelise. Kuivõrd me siiski peame vastutama tulevastele põlvkondadele põhjustatud kahju eest? 4.6 Reklaami eetika Reklaam reclamare - (karjumine, kõvasti hüüdmine). Kindla isiku, firma või organisatsiooni poolt tellitud tasuline ja mitteisiklik ideede, kaupade ja teenuste tutvustamine ning esiletõstmine. Reklaami eesmärgiks on veenda või mõjutada mingit auditooriumi. Reklaam peegeldab ühiskonna eetiliste ja esteetiliste vaadete muutumist, informeerib meid uutest, väidetavalt paremate omadustega kaupadest ja õpetab kasutama erinevate probleemide uusi tehnilisi lahendusi.

Filosoofia → Ärieetika
378 allalaadimist
thumbnail
29
doc

Turunduse alused

tema toodete kohta võimalikult mittetasustatavas vormis. 21 Turunduse alused Mainori Kõrgkool Priit Tannik 8.2. Reklaam Reklaam on kindla isiku või organisatsiooni tellitud tasuline toodete, teenuste või organisatsioonide tutvustamine ning esiletõstmine. Termin reklaam tuleneb ladinakeelsest sõnast reclamare, mis tähendab korduvat karjumist, hüüdmist. Selle järgi kuidas reklaamisõnum potentsiaalsete klientideni jõuab, jaotatakse reklaam: · massreklaam · sihtreklaam Massreklaami korral mõjutatakse väga suurt hulka potentsiaalseid kliente ning selleks kasutatakse reklaamikandjatena ka mitmesuguseid meediakanaleid nagu näiteks: · ajalehed; · ajakirjad; · televisioon; · raadio. Sihtreklaami puhul jõuab reklaamisõnum väljavalitud sihtisiku kätte kas posti

Majandus → Turunduse alused
345 allalaadimist
thumbnail
25
doc

Reklaamiõpetuse eksam

Reklaamiõpetuse eksami küsimused ja vastused. 1.Mida tähendab mõiste reklaam? Termin reklaam tuleb ladinakeelsest sõnast reclamare, mis tähendab karjuma,vastu hüüdma. Reklaam-see on ideede, kaupade või teenuste mitteisiklik tutvustamine ja propaganda tellija ülesandel. Kasutatakse raadiot, televisiooni, ajalehti, müürilehti, postitatavaid prospekte, bussiplakateid, katalooge, tetamikke, programme, ringkirju jms. Reklaamitööd on samastatud tihtipeale kogu turundustegevusega. Tegelikult on reklaam vaid müügitoetuse üks meetmeid, kusjuures toetus on turunduse kui terviku osa. Reklaam võib olla suunatud

Ökoloogia → Ökoloogia ja keskkond
45 allalaadimist


Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun