Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse
✍🏽 Avalikusta oma sahtlis olevad luuletused! Luuletus.ee Sulge

"reklaamijad" - 19 õppematerjali

reklaamijad on leiutanud viise anda edasi viise, kuidas ülivõrret vältida.
thumbnail
16
docx

Internetiturunduse referaat

TARTU ÜLIKOOL Pärnu kolledž Ettevõtluse osakond Karita Lepiste EP 1 INTERNETITURUNDUS Referaat Juhendaja: lektor Mari Erm-Reining Pärnu 2014 SISUKORD Sissejuhatus.......................................................................................................................3 1. Internetiturundus............................................................................................................4 1.1. Internetiturundus võrreldes traditsioonilise turundusega........................................4 1.2. Internetiturunduse plussid ja miinused...................................................................4 1.3. Peamised internetiturunduse vahendid...................................................................5 2. Internetiturundus eesti kontekstis........................................................................

Majandus → Turundus
28 allalaadimist
thumbnail
3
doc

Turu segmenteerimine

MAINORI KÕRGKOOL Juhtimise Instituut Personalijuhtimise eriala Liis Peet PS-3-S-E-TAL TURU SEGMENTEERIMINE Individuaalne kodutöö Tallinn 2010 Turu segmenteerimine Ükski arukas firma ei ürita oma tooteid/teenuseid müüa kõigile. Turu segmenteerimine tähendab, et oma turg jaotatakse alaturgudeks ehk ostjad jaotatakse selgesti eristatavateks gruppideks (segmentideks). Segmenteerimine võimaldab firmal kohandada igasse segmenti kuuluvatele ostjatele sobivad turustusprogrammid, sest erinevate omadustega inimeste suhe erinevatesse teabeedastusvahenditesse on erinev. Sihtgruppide moodustamine on strateegiline protsess, mida iseloomustab lisaks tarbijate rühmade eraldamisele ka spetsiaalsete toodete väljatöötamine nende segmentide jaoks, sest segment on sarnaste vajadustega ning reageerib sarnaselt turundusstii...

Majandus → Arendustegevus
147 allalaadimist
thumbnail
2
rtf

Polümeerid

reaktsioonide kõrvalsaadustena. Kuna keemikud arvasid, et need on kasutud, viskasid nad need lihtsalt ära. Lõpuks, mees nimega Leo Baekeland avastas, et äkki tema kasutu kõrvalsaadus ei olegi nii kasutu. Tema töö avaldus plastmassina, mida saab jäädavalt surve ja kuuma temperatuuriga erinevateks kujunditeks vormida. Kuna plastik nimega polyoxybenzylmethylenglycolanhydride ei ole väga kaasahaarav, otsustasid reklaamijad kutsuma hakata seda Bakelite nime all. Bakelitet tehti telefonideks, laste mänguasjadeks ning elektriseadmete isolaatoriteks. Aastal 1907 toimus selle turule tulemisega tõeline tööstuse areng. Sünteetilised polümeerid muutsid maailma. Tänapäeval oleks raske isegi ühte päeva saata mööda plastikut kasutamata. Kuid see kõik ei tähenda vaid head - kõik polümeerid ei ole kasulikud. Näiteks vahtplast on enamasti valmistatud stüreenist, mille kahjulikkuse

Keemia → Üldkeemia
13 allalaadimist
thumbnail
14
doc

Reklaamipsühholoogia kautamine turunduses

elustiiliomadused. Lisaks väliselt jälgitavaile käitumuslikele reaktsioonidele võetakse tarbijaskonna psühhograafilisel segmenteerimisel arvesse inimeste unistusi, lootusi, intellekti, hirme, tundmusi. Eluhoiakud ­ karjäärihuvi, töörügamine, naudingujanu, traditsiooniline elulaad ­ annavad sageli võtme reklaami ja turundusstrateegia ülesehitamiseks. (Bachmann 1994:276-280) Turg on koht, kus reklaamijad realiseerivad oma tooteid ja teenuseid. Turg on potentsiaalsete tarbijate grupp, kes jagavad ühiseid huvisid, vajadusi ja soove. Ilma turgu moodustavate inimeste omadusi, hoiakuid, harjumusi ja eelistusi tundmata ei ole võimalik edukalt reklaami teostada. (Bachmann 1994:273) Turu segmenteerimine on (lõigustamine, jaotamine) on tarbijate rühmitamine vastavalt nende vajadustele, tunnustele, ostukäitumisele jm

Muu → Ainetöö
318 allalaadimist
thumbnail
5
docx

Reklaamipsühholoogia

MEESTELE MÕELDUD REKLAAMID · Reklaamid on rohkem tootekesksed. Väärtused, mida silmas peetakse on kvaliteet, säästlikkus, informatiivsus, uudsus, ökoloogilisus · Kvaliteeti rõhutavates reklaamides kasutatakse argumentidena tehinlisi andmeid, millele on lisatud autoriteetide hinnanguid ning visuaalseid sümboleid · Meestele mõeldud reklaamides on levinud toodete teaberohke kirjeldamine, alates hinnast kuni kasutusvõimalusteni. Seega rõhutavad reklaamijad, et ratsionaalne mees soovib reklaamitavate tehnikakaupade kohta saada võimalikult palju teavet. Reklaamides kõrvutatakse uut ja vana toodet, tekstis on palju tehnika sõnavara ning ingliskeelseid termineid. Kvaliteeti rõhutatakse paremusega konkurentide seas. · Soodus- ja tasutapakkumised süvendavad tavaettekujutust ratsionaalsest ja põhjalikust mehest, kes uurib hinna ja kvaliteedi suhet ning kaalub oma majanduslike võimalusi.'

Psühholoogia → Reklaamipsühholoogia
59 allalaadimist
thumbnail
10
docx

Andmeturbe mõisted

Kübersõda on seostatud infosõjaga (information war), sest kübersõja eesmärkideks võib olla informatsiooni levitamine, moonutamine või selle hankimise takistamine. Kübersõda erineb infosõjast selle poolest, et see toimub küberruumis, kuid infosõja puhul ei ole ruum piiratud. Pahavara nimetatakse sellist tarkvara, mida kasutatakse ilma omaniku teadmata tema arvutisse tungimiseks ja/või selle kahjustamiseks. Pahavara on mitut liiki: viirused, troojalased, ussid, nuhkijad, helistajad, reklaamijad ja palju muud. Pahavara ei teki ise, seda kirjutavad inimesed, keda ajendab kas uudishimu, soov huligaanitseda või teid teie rahast ilma jätta. Riskianalüüs on protsess (tegevuste jada), mis hõlmab piirväärtuste ja piirnormide määramist, ohtude väljaselgitamist ja riski suuruse hindamist. Nimeserver ehk DNS-server (Domain Name System) on andmesidevõrgus töötav server, mis pakub domeeninimede IP-aadressidega vastendamise teenust. Ilma

Informaatika → Andmeturbe alused
38 allalaadimist
thumbnail
44
doc

Reklaamipsühholoogia

muutus. Petty ja Caccioppo(1979) väitsid, et seda tüüpi hoiaku muutus võib toimuda üht teed pidi kahest võimalikust. Keskse töötlustee tüüpi veenmine toimib siis, kui inimene teadet tähele paneb ja sellele keskendub. Aga hoiaku muutumine võib toimuda ka perifeerse töötlustee tüüpi veenmise kaudu, mis võib aset leida isegi siis, kui inimesed teadet eriti ei märka(miller jt,1979). ( Hayes 2002:102) Kuigi reklaamijad uurivad väga harva inimeste hoiakute otsest muutumist, kalduvad nad hoiaku muutusi järeldama läbimüügist. Butterfield (1989) teatas, kuidas üks 1983 ja 1985 aasta vahel läbiviidud Briti reklaamikampaania Kalifornia karahviniveinidele põhjustas läbimüügi märkimisväärse suurenemise. Loodud reklaamid põhinesid usaldusväärsel, hästi tuntud ja väga inglaslikul tüübil, kes veini esitles, ning neis

Psühholoogia → Psühholoogia
382 allalaadimist
thumbnail
6
docx

Sissejuhatus suhtekorraldusse

sissejuhatus suhtekorraldusse suhtekorraldus on strateegiline kommunikatsiooniprotsess, mis rajab mõlemapoolset kasulikke suhteid organisatsiooni ja avalikkuse vahel. suhtekorraldus on tegevusala mis aitab organisatsioonidel kirjeldada oma olemust, väärtusi, ehitada organisatsioonikultuuri,mis põhineb dialoogil ja kaasamisel ning viia täide orgaisatsioonide vastutust ühiskonna ees osapooled -organisatsioon -siht ja sidusrühmad ELION ­ tootja, töötajad, tarnija, meedia, konkurent, sponsorsuhted, partner(EMT), klient, reklaamijad, emafirma, seadusandja suhtekorralduse võtmesõnad kaalutletud, plaanitud tegevus juhtimisfunktsioon sõnum siht- ja sidusrühmad avalik huvi kahesuunaline kommunikatsioon õpik: tench, yeomans: exploring public relations,prentice hall shirley harrisson: public relations. An introduction seitel, the practice of public relations, 11th edition,prentice hall mis on eetika? teoreetiline eetika: hea/halb, õige/vale...

Meedia → Suhtekorraldus
21 allalaadimist
thumbnail
10
doc

Turundus

Teder, J., Puulinn, V., 1999. Turunduse alused. Tallinn: Teabetrükk Pajula, M., 2009. Majanduslangus nõuab... Internet: Turundusguru.ee Mägi, J., Turundus. Õppematerjal. Internet: www.agri.ee/public/turundus.doc Kivihall, T., 2009. Turundusuuringud ja planeerimine. Internet: Turundusliit.ee Raave, H., 2008. Turundus depressiooni ajal. Internet: Henrikraave.blogspot.com Internet, 2009. Turundusetegevuse juhtimine. Turundusguru.ee Internet, 2009. ,,Üllatavar" reklaamijad. Turdundusguru.ee Intenret, 2004. Turunduse sisu ja põhimõisted. Tuulberg.ee 10

Majandus → Turunduse alused
135 allalaadimist
thumbnail
50
docx

KRIITILINE LINGVISTIKA ehk kriitiline diskursuse analüüs

suurenemisele, tarbimist oli tarvis suurendada. Tootjad võtsid seisukoha, et lihtsam on, kui tarbijad tarbivad rohkem tooteid, mitte ei suurendata tarbijaskonda. Tuleb tootega seostada vaba aega ja toote mittesoovitavaid märke, nagu ema süüdistamine. Strateegia on hirmutamine: hirmutatakse tervise halvenemisega, kui toodet ei kasuta. Mõeldakse ka tootele välja uus kasutusfunktsioon. Tootjad suurendavad tarbimisvõimalusi, variantide hulka. Rõivamoe mõtlesid välja toodete reklaamijad: ei osteta uusi riideid, sest need kuluvad, vaid mood muutub. Kui keegi müüb moodsamat ja mugavamat elu, on lõpmatu turg – tuleb seostada, et heaolu käib selle toote kaudu. Lingvistilised tunnused:  Reklaam sisaldas lugusid – kinnistunud narratiivid, jäljendatud vestlused  Kuvand sõltus müüdava objekti asendamisest mini muu ahvatlusega (raadio pesuvahendi vastu)  Reklaamid kasutasid uut meediat (raadio, koomiksid), aga viisid edasi ka trükireklaame,

Filoloogia → Foneetika
30 allalaadimist
thumbnail
5
doc

Majandus

29)Turgu tasakaalustav hind on tähtis,kuna see tasakaalustab nõutavad kogused pakutavatega. 30)Kõige paremini kirjeldab jõude,mis panevad hindu üles-alla kõikudes liikuma tasakaaluhinna poole on ostjate vaheline konkurents ja müüjate vaheline konkurents. 31)Kui moosipallide hind on 4 krooni,siis on moosipallide ülejääk,mis võrdub 200 moosipalliga päevas. 350-150=200 32)Kõige paremini iseloomustab kõige paremini tasakaaluhindade normivat funktsiooni hind,mida reklaamijad maksavad televisioonis näitamise aja eest,on aastatega tõusnud,kuna firmad püüavad üha enam oma tooteid massiteabevahendites reklaamida ning profisportlaste võistluste piletihinnad on tõusnud,kuna üha rohkem spordihuvilisi soovib neid külastada. 33)1990. aastate alguses tõi üks Prantsuse firma turule uue tehnoloogia järgi tehtud suusad.Koos suuskade populaarsuse tõusuga tõusis ka nende hind.Varsti lasksid mitmed firmad samalaadseid suuski turule

Majandus → Majandus
90 allalaadimist
thumbnail
62
doc

Reklaami psühholoogia

aluseks olevate hoiakute kujunemise seaduspärasuste mõistmine ja sellele tuginev oskus hoiakuid ning käitumist muuta. Reklaamipsühholoogia lähtealused Reklaami psühholoogiline olemus Reklaami kaheks peamiseks motiiviks on informeerida inimest kauba või teenuse olemasolust, omadustest ja tingimustest selle kättesaamiseks ning mõjutada inimest tarbima just seda kaupa/teenust. Lõppkokkuvõttes on reklaami eesmärgiks soodsalt müüa oma kaupa või teenust. Professionaalsed reklaamijad ei lähtu oma tegevuses umbmäärasest eesmärgist oma toodet/teenust lihtsalt tutvustada, vaid püstitavad väga konkreetsed sageli spetsiifilised eesmärgid, mille saavutamist või mittesaavutamist on samuti võimalik täpselt kontrollida. Näiteks luua mainet oma firmale, teenustele ja toodetele; näidata võistlejate teenuste ja toodete omadusi endale soodsas valguses; parandada või säilitada oma imagot, prestiizi ja juhtivat positsiooni; tutvustada uut firmat ja/või

Meedia → Meedia
177 allalaadimist
thumbnail
6
docx

Pahavara ajalugu

Mis on pahavara? Pahavara on tarkvara, mida kasutatakse ilma arvuti omaniku/ kasutaja teadmata tema arvutisse tungimiseks ja selle kahjustamiseks. Pahavara ei teki iseeneslikult, neid kirjutavad inimesed, kes tahavad saada salajasi andmeid(paroole, krediitkaardiandmeid, firmade jne) , huligaanitseda(saata spämmi) või lihtsalt teha halba nalja ning sedasi tüüdata arvutikasutajat. Pahavara võib kustutada arvuti kõvakettalt faile, kahjustada operatsioonisüsteemi ning muuta arvuti aeglaseks(kuid vahel ka mitte, kui eesmärgiks on salajaste andmete saamine, siis on kasulik kui avuti töötaks kui tavaliselt, et kasutaja ei kahtlustaks) . Harvemal korral võib kahjustada ka riistvara. Seda võib pidada ka äriks. Pahavara kirjutamine ja levitamiine toob sisse miljareid dollareid aastas. Computer Economicsi uurimuse kohaselt tekitas pahavara 2007. aastal 20 miljardit dollarit kahju. Tänapäeval levib põhiliselt läbi Interneti(e-kirjad, tõmmatud faili...

Informaatika → It eetilised, sotsiaalsed ja...
22 allalaadimist
thumbnail
25
doc

Reklaamiõpetuse eksam

või suuremad. 26. Millised on raadioreklaami põhilised iseärasused? Milliseid nõudeid sellele esitatakse? Raadioreklaami saab teha kiirelt ja odavalt. Reklaami võib eetrisse panna mõne minuti jooksul. Raadio plussid: - Tegeleb intensiivselt oma kuulajatega, kuulajad on suhteliselt lojaalsed ja kindlalt määratletavad. - Saab pakkuda toote reklaamiks mänge, loteriisid, mis teevad toote huvitavamaks ja põnevamaks. - Reklaamijad, kes mõistavad raadio võimsust, on broneerinud suure eelarve raadio jaoks. - Raadio on ennast aastate jooksul tõestanud ja kindlalt konkurentsis püsinud. - Raadiol on võimalik oma tegevusega uusi kuulajaid kiiresti lojaalseks muuta. - Raadio on hea uute klientide leidja - Reklaamijal on võimalus tabada hästi oma toote sihtgruppi. - Raadiol on head võimalused teiste meediakanalitega koostööd teha. - Raadio sobib ülihästi reklaami meeldetuletamiseks, tugevdamiseks.

Ökoloogia → Ökoloogia ja keskkond
45 allalaadimist
thumbnail
66
pdf

Talis Bachmann "Reklaamipsühholoogia"

1) Emotsionaalsete protseside kaudu mõjustamiseks. 2) Nende rahvuste ja inimrümade juures, kus tunnuseks feminiinsus ja emotsionaalsus. Visake albumist võikavandist sõnad ja vaadake, mis jääb järele pildireast. Kui mitte midagi erilist, siis tuleb asi ümber teha. Telereklaami printsiib «nimi-väide-demonstratsioon». 24 Tarbijapsühholoogia ja reklaam - Turg - koht, kus reklaamijad realiseerivad oma tooteid ja teenuseid; potentsiaalsete tarbijate grupp, kes jagavad ühiseid huvisid, vajadusi ja soove. Turu segmenteerimine - strateegiline protsess, mida iseloomustavad: 1) Terbijate rühmade eraldamine mõtestatud osadeks (segmentideks), selgitamas, millised nendes on tulusad turud. 2) Toodete spetsiaalne väljatöötamine nende segmentis’de jaoks. 3) Reklaami- ja turundustegevuse suunamine nendele gruppidele.

Psühholoogia → Reklaamipsühholoogia
89 allalaadimist
thumbnail
19
docx

Moodul 1 – Info- ja sidetehnoloogia (IST) mõisted

aadressid, krediitkaardiandmed jne. Vahetevahel võib nuhkvara koguda infot ka arvutist endast ning saata selle kasutaja teadmata läbi interneti edasi kolmandatele isikutele. Nuhkvara võib jälgida klahvivajutusi, muuta veebibrauseri konfiguratsiooni või süsteemisätteid ning põhjustada arvutitöö aeglustumist. Nuhkvara seostatakse sageli tarkvaraga, mis näitab reklaame, nn reklaamvara(adware). Mõned reklaamijad võivad salaja arvutisse paigaldada reklaamvara ning kuhjata töölauale soovimatu reklaamitulva. Reklaamide kuvamiseks, kasutaja tegevuse jälitamiseks ja kogutud info saatmiseks nuhkvara kontrollijale peab arvuti tegema täiendavat tööd, mis võib kahandada süsteemi jõudlust. Arvutis võib olla nuhkvara isegi siis, kui ükski sümptom ei anna sellest märku. Soovimatut tarkvara võib märkamatult arvutisse laadida nakatunud veebisaitidelt või läbi

Informaatika → Arvutiõpetus
47 allalaadimist
thumbnail
29
odt

III kursuse materjal

esitaja suhtes isiklikult. Avaldus tuleb esitada 6 kuud pärast lõplikku otsust riigi kõrgeima kohtu poolt. EUROOPA ÜHENDAMISE MÕTTE AJALOOST Euroopa ühendamise idee tekkis eelmise aastatuhande algul, nn klassikalisel keskajal, kui kogu maailma liitis hoolimata poliitilisest killustatusest kristlik maailmavaade. Põhja- ja Lõuna-Euroopa kultuuritase olid ühtlustunud. Esimesed Euroopa ühendamise kavandajad ja reklaamijad olid preestrid, luuletajad ning filosoofid, sh Dante Alighieri. Renessansiajal jätkus arutelu Euroopa ühendamise üle. 1693. a avaldas inglise kveeker William Penn essee, kus kutsus looma Euroopa parlamenti või generaalstaate, mis lahendaks valitsejatevahelisi tülisid ning hoiaks ära sõjad. Sarnaseid ideid jagasid G.W. Leibniz, C. De Montesquieu, J.J. Rousseau, I. Kant, viimane töötas välja Euroopa föderatsiooni loomise plaani, sinna kuulunuksid demokraatlikud riigid

Ühiskond → Ühiskond
109 allalaadimist
thumbnail
34
doc

Kodanikuõpetus III kursusele

Euroopa Liidu asutamislepinguid. 2003. aasta valitsustevahelise konverentsi tulemusena allkirjastati Euroopa Liidu põhiseadus 2004. aastal. EUROOPA ÜHENDAMISE MÕTTE AJALOOST Euroopa ühendamise idee tekkis eelmise aastatuhande algul, nn klassikalisel keskajal, kui kogu maailma liitis hoolimata poliitilisest killustatusest kristlik maailmavaade. Põhja- ja Lõuna-Euroopa kultuuritase olid ühtlustunud. Esimesed Euroopa ühendamise kavandajad ja reklaamijad olid preestrid, luuletajad ning filosoofid, sh Dante Alighieri. Renessansiajal jätkus arutelu Euroopa ühendamise üle. 1693. a avaldas inglise kveeker William Penn essee, kus kutsus looma Euroopa parlamenti või generaalstaate, mis lahendaks valitsejatevahelisi tülisid ning hoiaks ära sõjad. Sarnaseid ideid jagasid G.W. Leibniz, C. De Montesquieu, J.J. Rousseau, I. Kant, viimane töötas välja Euroopa föderatsiooni loomise plaani, sinna kuulunuksid demokraatlikud riigid

Ühiskond → Ühiskond
105 allalaadimist
thumbnail
54
doc

Kodanikuõpetuse kursus

- õigus rahuldavale eluasemele; - diskrimineerimise vältimine. EUROOPA ÜHENDAMISE MÕTTE AJALOOST Euroopa ühendamise idee tekkis eelmise aastatuhande algul, nn klassikalisel keskajal, kui kogu maailma liitis hoolimata poliitilisest killustatusest kristlik maailmavaade. Põhja- ja Lõuna-Euroopa kultuuritase olid ühtlustunud. 28 Esimesed Euroopa ühendamise kavandajad ja reklaamijad olid preestrid, luuletajad ning filosoofid, sh Dante Alighieri. Renessansiajal jätkus arutelu Euroopa ühendamise üle. 1693. a avaldas inglise kveeker William Penn essee, kus kutsus looma Euroopa parlamenti või generaalstaate, mis lahendaks valitsejatevahelisi tülisid ning hoiaks ära sõjad. Sarnaseid ideid jagasid G.W. Leibniz, C. De Montesquieu, J.J. Rousseau, I. Kant, viimane töötas välja Euroopa föderatsiooni loomise plaani, sinna kuulunuksid demokraatlikud riigid

Ühiskond → Ühiskonnaõpetus
127 allalaadimist


Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun