Mis veebilehti külastad? Anna Teada Sulge
Facebook Like
Küsitlus


Kuidas reklaam mõjutab klienti (2)

5 VÄGA HEA
Punktid
 
Säutsu twitteris
Kuidas reklaam mõjutab klienti.
Reklaam on kuulutused, plakatid , raadio, televisioon ja interneti teel teatamised jm vahendid, mille eesmärgiks on midagi laiemalt tuttavaks teha, tarbijaid meelitada või informatsiooni levitamine mingi toote, kauba, brändi populaarsuse eesmärgil.
Tänapäeva tarbimisühiskonnas tuleb toodet või teenust pakkuval ettevõttel end reklaamida, kuna konkurents on tugev. Reklaami eesmärgiks on mõjutada inimeste suhtumist, arusaamu, hoiakuid ja käitumist. Kui toote või teenuse pakkuja arvestab seda ja määrab kindlaks oma tarbijagrupi siis ta ei saa oma reklaamis eksida. Reklaam võib ka manipuleerida inimestega, pannes neid ostma toodet või teenust, millel on väga hea ja tugev reklaam, kuid kaup üksi ei pane inimesi seda ostma.
Reklaami saab liigitada teabemeediumi alusel. Siinkohal on tähtis kindlaks määrata toote või teenuse sihtrühm nt noorematele inimestele suunatud reklaam võib saada rohkem tagasisidet internetis olles. Kõigil reklaamiliikidel on oma eripära, millel on oma tugevused ja ka nõrkused. Tähtis on reklaamiga motiveerida toote/teenuse ostmist ja kasutamist.
Reklaam saab mõjutada klienti omapäraga, kui ta erineb teistest, on originaalne. Kui inimesele jääb reklaam mõistetamatuks siis võib see vaatajat ärritada ning tekitab negatiivseid
80% sisust ei kuvatud. Kogu dokumendi sisu näed kui laed faili alla

Logi sisse ja saadame uutele kasutajatele faili TASUTA e-mailile

Kuidas reklaam mõjutab klienti #1 Kuidas reklaam mõjutab klienti #2 Kuidas reklaam mõjutab klienti #3
Punktid 5 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 5 punkti.
Leheküljed ~ 3 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2010-05-02 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 143 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 2 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor Carl78 Õppematerjali autor

Lisainfo

Essee teemal: Kuidas reklaam mõjutab klienti. Kasutatud viiteid kahest allikast.

Märksõnad

Mõisted


Kommentaarid (2)

jesse4 profiilipilt
jesse4: okei materjal
14:29 07-10-2012
Ester.Veiksalu profiilipilt
20:29 20-04-2016


Sarnased materjalid

66
pdf
Talis Bachmann-Reklaamipsühholoogia
25
docx
Oranisatsioonijuhtimine - eksam
71
docx
Reklaaamipsühholoogia konspekt
414
pdf
Tiit Lauk humanitaar
120
docx
TURUNDUSE ALUSED
66
doc
Klienditeenindus
44
doc
Reklaamipsühholoogia
105
doc
Lõpueksam-2008 õppekava alusel Majanduse alused





Logi sisse ja saadame uutele kasutajatele
faili e-mailile TASUTA

Faili allalaadimiseks, pead sisse logima
või
Kasutajanimi / Email
Parool

Unustasid parooli?

UUTELE LIITUJATELE KONTO MOBIILIGA AKTIVEERIMISEL +50 PUNKTI !
Pole kasutajat?

Tee tasuta konto

Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun