Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi

Programmeerimine PHP (0)

1 Hindamata
Punktid
Vasakule Paremale
Programmeerimine PHP #1 Programmeerimine PHP #2 Programmeerimine PHP #3 Programmeerimine PHP #4 Programmeerimine PHP #5 Programmeerimine PHP #6 Programmeerimine PHP #7 Programmeerimine PHP #8 Programmeerimine PHP #9 Programmeerimine PHP #10 Programmeerimine PHP #11 Programmeerimine PHP #12 Programmeerimine PHP #13 Programmeerimine PHP #14 Programmeerimine PHP #15 Programmeerimine PHP #16 Programmeerimine PHP #17 Programmeerimine PHP #18 Programmeerimine PHP #19 Programmeerimine PHP #20 Programmeerimine PHP #21 Programmeerimine PHP #22 Programmeerimine PHP #23 Programmeerimine PHP #24 Programmeerimine PHP #25 Programmeerimine PHP #26 Programmeerimine PHP #27 Programmeerimine PHP #28 Programmeerimine PHP #29 Programmeerimine PHP #30 Programmeerimine PHP #31 Programmeerimine PHP #32 Programmeerimine PHP #33 Programmeerimine PHP #34 Programmeerimine PHP #35 Programmeerimine PHP #36 Programmeerimine PHP #37 Programmeerimine PHP #38 Programmeerimine PHP #39 Programmeerimine PHP #40 Programmeerimine PHP #41 Programmeerimine PHP #42 Programmeerimine PHP #43 Programmeerimine PHP #44 Programmeerimine PHP #45 Programmeerimine PHP #46 Programmeerimine PHP #47 Programmeerimine PHP #48 Programmeerimine PHP #49 Programmeerimine PHP #50 Programmeerimine PHP #51 Programmeerimine PHP #52 Programmeerimine PHP #53 Programmeerimine PHP #54 Programmeerimine PHP #55 Programmeerimine PHP #56 Programmeerimine PHP #57 Programmeerimine PHP #58 Programmeerimine PHP #59 Programmeerimine PHP #60 Programmeerimine PHP #61 Programmeerimine PHP #62 Programmeerimine PHP #63 Programmeerimine PHP #64 Programmeerimine PHP #65 Programmeerimine PHP #66 Programmeerimine PHP #67
Punktid 100 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 100 punkti.
Leheküljed ~ 67 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2015-02-10 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 49 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 0 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor reinok Õppematerjali autor

Kasutatud allikad

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
89
doc

Loogika ja programmeerimine

Programmeerimise algkursus 1 - 89 Mida selle kursusel õpetatakse?...................................................................................................3 SISSEJUHATAV SÕNAVÕTT EHK 'MILLEKS ON VAJA PROGRAMMEERIMIST?'......3 PROGRAMMEERIMISE KOHT MUUDE MAAILMA ASJADE SEAS.............................3 PROGRAMMEERIMISKEELTE ÜLDINE JAOTUS ..........................................................7 ESIMESE TEEMA KOKKUVÕTE........................................................................................8 ÜLESANDED......................................................................................................................... 8 PÕHIMÕISTED. OMISTAMISLAUSE. ...................................................................................9 ....................................................................................................................................

Arvutiõpetus
thumbnail
555
doc

Programmeerimiskeel

http://java.sun.com/docs/books/tutorial/ Vaata näited ja proovi ka muuta: http://math.hws.edu/TMCM/java/labs/xTurtleLab3.html http://math.hws.edu/TMCM/java/xTurtle/index.html Tutvu Tanel Tammeti näidetega: http://www.lambda.ee/images/7/77/Itsissejuhatus_calc.html http://www.lambda.ee/images/6/61/Itsissejuhatus_xmcssjscriptnaited.zip Tutvu e-Government Academy´ga: http://www.ega.ee/?lang=ee kuula helisalvestisi: http://www.tehnokratt.net/2006/06/09 Kas JavaScript on W3C standard? Student Value Correct Answer Feedback Response 1. Jah 0% 2. Ei 100% Score: 0/10 2. Milline allolevatest tagidest defineerib tabeli välja? Student Value Correct Answer Feedback Response 1. 100% 2. 0% 3. 0% 4. 0% Score: 0/10 3.

Infotehnoloogia
thumbnail
6
doc

Programmeerimise mõisted

Vastasel juhul on tekstis süntaksivead. Programmi süntaks võib olla õige, kuid sellegipoolest see programm ei tööta arvutis nii, nagu soovisime. Siis on programmis on semantilised vead ehk sisulised vead. Kui süntaks määratleb ära sõnade ja sümbolite järjekorra lauses, siis lause semantika on lause mõte, tema tähendus. Vigade otsimine programmist ehk programmi silumine on programmeerijalt suurt vaeva nõudev töö ja seetõttu on soovitav programme kirjutades vigadest hoiduda. Nagu paljud teised keeled, koosnevad ka programmeerimiskeeled lausetest. Lause on imperatiivsetes keeltes käsk, algoritmi üks samm. Nagu tavalises keeles on lihtlaused, liitlaused, küsilaused jne, nii on ka programmeerimiskeeles väga mitut liiki lauseid. Kui eesti keeles koosneb lause sõnadest ja kirjavahemärkidest, siis programmeerimiskeele lause koosneb võtmesõnadest, märkidest ja identifikaatoritest, mis on kirja pandud vastavalt keele süntaksile.

Arvutiõpetus
thumbnail
16
doc

C# Progammeerimise keel

Programmeerimiskeeled on formaalsed keeled, mis on ette nähtud arvutiprogrammide koostamiseks. Keel määrab kindlad reeglid programmi võimaliku struktuuri, selle komponentide ning töödeldavate andmete ja objektide jaoks. Programm koosneb tavaliselt mitmest suhteliselt sõltumatust osast ehk programmiüksusest. Keeled nimetavad neid mitmeti ja programmiüksustel võib olla erinev struktuur ja töökorraldus. Samas keeles võib kasutata erinevat tüüpi üksusi. C# (hääldatakse c-sharp, mitte nagu Eestis levinud c-trellid) on otseselt .NET platformi jaoks loodud ja ka kõige rohkem kasutatav dotnet-keel. C# meenutab süntaksilt eelkõige C'd, kuid kuna selle loomisel olid tegevad ka Delphi loojad, siis on nii süntaks kui ka kogu keel C'st oluliselt inimsõbralikum. C# on kindlasti kõige paremini disainitud keel C# arenduskeskkonnaks on eelkõige Microsoft Visual Studio, mis on ilmselt hetke

Arvutiõpetus
thumbnail
9
pdf

Referaat: Programmeerimine

PÄRNUMAA KUTSEHARIDUSKESKUS AA-09 Ermo Mägi PROGRAMMEERIMINE Referaat Juhendaja: Kristi Lorents Pärnu 2010 SISUKORD 1. Tarkvara arendusmeetodid ja tehnikad 3 1.1. Tarkvara 3 1.2. Tarkvaratehnika 3 1.3. Tarkvaratehnika raamistik 3 2. Andmebaaside struktuur ja algotrim 4 2.1. Algoritmi mõiste, struktuur ja esitamine 4 2.2. Erinevad andmestruktuurid ja nende omadused 5 3. Programmkeelte põhitüübid 7 3.1. Programmeerimise ajalugu 7 3.2. Programmeerimiskeelte põhitüübid 8 3.3. Programmeerimiskeele semantika ja süntaks 9 Page 2 1. Tarkvara arendusmeetodid ja tehnikad 1.1 TARKVARA - Arvutile antavad käsud

Arvutiõpetus
thumbnail
575
docx

Nimetu

Sisukord Eessõna Hea õpilane! Microsofti arenduspartnerid ja kliendid otsivad pidevalt noori ja andekaid koodimeistreid, kes oskavad arendada tarkvara laialt levinud .NET platvormil. Kui Sulle meeldib programmeerida, siis usun, et saame Sulle pakkuda vajalikku ja huvitavat õppematerjali. Järgneva praktilise ja kasuliku õppematerjali on loonud tunnustatud professionaalid. Siit leid uusimat infot nii .NET aluste kohta kui ka juhiseid veebirakenduste loomiseks. Teadmiste paremaks omandamiseks on allpool palju praktilisi näiteid ja ülesandeid. Ühtlasi on sellest aastast kõigile kättesaadavad ka videojuhendid, mis teevad õppetöö palju põnevamaks. Oleme kogu õppe välja töötanud vabavaraliste Microsoft Visual Studio ja SQL Server Express versioonide baasil. Need tööriistad on mõeldud spetsiaalselt õpilastele ja asjaarmastajatele Microsofti platvormiga tutvumiseks

Informaatika
thumbnail
22
docx

Programmeerimine

SISUKORD SISUKORD......................................................................................................... 1 SISSEJUHATUS........................................................................................................ 2 1. Tarkvara arendusmeetodid ja tehnikad...............................................................3 2. Andmestruktuurid ja algoritmid..........................................................................4 2.1 ALGORITMI MÕISTE, STRUKTUUR JA ESITAMINE.....

Programmeerimine
thumbnail
49
doc

Java programmeerimise konspekt

mingite alamprogrammide poole. Javas nimetatakse alamprogramme meetoditeks (tulenevalt selle keele objektorienteeritusest) ning meetodid on rühmitatud klasside kaupa. Meetodid võivad olla kas programmeerija enda poolt loodud või Javasse sisse ehitatud (nn. API meetodid, mille kirjelduse leiab Java dokumentatsioonist). Sõltumata sellest, kust meetod pärineb, võib see olla kas klassi- või isendimeetod. Klassimeetod (class method) , mida Javas kirjeldab võtmesõna static, on kasutatav n.ö. "igas olukorras", s.t. ei ole vajalik objektorienteeritud paradigma järgimine (esialgu püüame oma kursuses läbi ajada klassimeetoditega). Täpsemalt öeldes - klassimeetodi poole pöördumiseks ei ole vajalik objekti olemasolu. Klassimeetodi poole pöördumiseks kirjutatakse reeglina: Klassi_nimi . meetodi_nimi ( faktilised_parameetrid ); Kui meetod on defineeritud jooksvas klassis, siis võib klassi nime (ja punkti) ära jätta.

Java programmeerimine



Lisainfo

Materjalist saab programmeerimiseks vajalikku materjali.

Märksõnad

Mõisted


Meedia

Kommentaarid (0)

Kommentaarid sellele materjalile puuduvad. Ole esimene ja kommenteeri





Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun