com/ http://www.bell-labs.com/ http://www.research.ibm.com/about/history.shtml 4 Tee läbi laboritest paar ülesannet: http://math.hws.edu/TMCM/java/labs/xLogicCircuitsLab1.html mingi masin http://math.hws.edu/TMCM/java/labs/xLogicCircuitsLab2.html sama peaaegu Loe riistvarast: http://www.karbosguide.com/books/pcarchitecture/start.htm PC Architecture http://computer.howstuffworks.com/ riistvara, kaabel jms http://www.intel.com http://www.amd.com 5 Loe läbi allolevates laborites kõik Ecki näited ja proovi mõlemas laboris teha ka vähemalt kaks harjutust omal valikul: - http://math.hws.edu/TMCM/java/labs/xComputerLab1.html - http://math.hws.edu/TMCM/java/labs/xComputerLab2.html 6 Tutvu veebidega: http://www.w3schools.com/ http://www.w3c.org/ http://www.papermountain.org/demos/live/# http://java.sun.com/docs/books/tutorial/ Vaata näited ja proovi ka muuta: http://math.hws.edu/TMCM/java/labs/xTurtleLab3.html http://math.hws.edu/TMCM/java/xTurtle/index.html
........................................................................................................4 3. Muutujad ...............................................................................................................4 4. Avaldised ja operaatorid ........................................................................................5 6. Funktsioonid ..........................................................................................................8 7. Objektid .................................................................................................................8 8. Jadad ......................................................................................................................9 1. Veebibrauseri programmeerimiskeskkond ................................................................9 2. JavaScript'i lisamine HTML dokumenti .................................................................10 3. JavaScript'i programmi täitmine ..
kompilaatori csc.exe kataloogi aadress, mis ühe konkreetse installatsiooni puhul on näiteks C:\WINDOWS\Microsoft.NET\Framework\v2.0.50727. Lihtsam moodus on kasutada Microsoft .NET Framework SDK-ga kaasa tulevat SDK Command Prompt' i, kus vastav seadistus juba paigas. Edasi tuleb käsuaknaga liikuda kataloogi, kuhu programmikoodifail salvestatud sai. Siinpuhul on selleks C ketta Projects kataloogi alamkataloogi oma alamkataloog näited. Käsureal liikumiseks saab ketast valida käsuga, mis koosneb kettatähest ja temale järgnevast koolonist. Kataloogides liikumiseks sobib käsklus cd. Nii et siin puhul tuleb ketta valimiseks kirjutada C: ning sealt seest kataloogi valimiseks cd \TEMP\naited Nõnda jõudsingi sobivasse asukohta. Kataloogi sisu nägemiseks sobib käsklus dir. Tulemus: C:\TEMP\naited>dir Volume in drive C has no label. Volume Serial Number is 0C0F-6FEC Directory of C:\TEMP\naited 08.10
01 - PHP - Sissejuhatus Antud moodul on järgmine samm veebitehnoloogia õppimisel pärast HTML5 ja CSS3 õppimist. Siin õpime kuidas puuta koduleht PHP ja MySQL abil dünaamiliseks. Antud kursuse puhul olen aluseks võtnud vanema php kursuse, mis pärineb aastast 2009 ning oli toetatud e- ope.ee poolt. Et vanemast materjalist mingi jälg maha jääks, lisasin selle PDF dokumenti. Kui materjal on juba olemas, siis miks uuesti? Selle aja jooksul on tekkinud parem arusaam, kui hästi õpilased materjali omandavad ning milline võiks olla parem struktuur. Lisaks sellele tahan iga materjaliga anda kaasa kenasti esitluse ning luua videoõpetused. Kellele on kursus mõeldud? Kursuse loomisel olen eelkõige silmas pidanud oma õpilasi, kellele tuleb see kõik kenasti selgeks teha. Kuid loodan, et sellest on ka teistele kasu, kellega ma kokku otseselt ei puutu. Kursus on ülesehitatud selliselt, et üheskoos tehakse läbi harjutused ning ülesanded
.."; ?> Komplekstüübid Massiiv - array Massiiv on andmestruktuur, mis kujutavad ennast elementide hulga. Teisi sõnu, massiivid on omapärased konteinerid, mis võivad hoida samaaegselt mitu väärtust. Vaatleme neid eraldi peatükis 4. Näide '; // väljund: text echo $arr[2]; ?> Objekt - object Programmeerimise mõistes objekt on teatud hulk muutujaid, välju koos teatud hulga meetoditega, mis opereerivad muutujate väärtustega. Muutujaid ja meetodeid käsitletakse ühe tervikuna. Analoogias reaalse eluga võib muutujaid mõista näiteks kui mingi eseme kirjeldust ja meetodeid kui tegevusi, mida selle esemega on võimalik teha. Objekte vaatleme lähemalt peatükis 5. Näide sum(); class Test {
AIM AOL Instant Messenger AIN Advanced Intelligent Network [Bell Atlantic] AIO All-In-One AIP Application Infrastruture Provider AIR Architecture Implementation Review AIS Automated Identification System [NCIC] + Automated Information Systems AISB Association of Imaging Service Bureaus AISP Association of Information Systems Professionals AIT Advanced Intelligent Tape (drive) [Sony] AIX Advanced Interactive Executive [IBM] AJAX Asynchronous JavaScript and XML ALAT Advanced Load Address Table ALC Arithmetic and Logic Circuits + Automatic Level Control ALE Address Latch Enable + Application Linking and Embedding ALGOL Algorithmic Oriented Language (see IAL) ALIBI Adaptive Location of Internetworked Bases of Information ALICE Artificial Linguistic Internet Computer Entity ALINK Active Link [HTML] ALIWEB Archie Like Indexing in the Web [Internet] ALM Asset Liability Management ALN Asynchronous Learning Network
Sissejuhatus infotehnoloogiasse 1. Loeng Algoritm on täpne samm-sammuline, kuid mitte tingimata formaalne juhend millegi tegemiseks. Näited: a. Toiduretsept. b. Juhend ruutvõrrandi lahendamiseks Algoritmiline probleem - probleem, mille lahenduse saab kirja panna täidetavate juhendite loeteluna. Programm on formaalses, üheselt mõistetavas keeles kirja pandud algoritm. Arvutid suudavad täita ainult programme. Analoogsüsteem andmeid salvestatakse (peegeldatakse) proportsionaalselt Näit: termomeeter, vinüülplaat, foto Digitaalsüsteem
Tallinna Inglise Kolledž Tauri Pupart 8a klass Programmeerimiskeele JavaScript omandamine kasutades eestikeelset Code Academy (Progetiiger) e-õppekeskkonda Uurimistöö Juhendajad: Kersti Jankovski Paavo Viilup 1 SISUKORD SISUKORD 2 SISSEJUHATUS 3 1. Projekt progeTiiger 4 1.1
Kõik kommentaarid