Tahad USA Amazonist või mõnes muust online poest osta, kuid nad ei saada Eestisse? Osta läbi Shipito! Tee tasuta konto Sulge
Facebook Like
Küsitlus
Add link


Pedagoogiline psühholoogia põhimõisted I (0)

1 Hindamata
Punktid

Esitatud küsimused

  • Millega reageerib õpilane kasvatamisele/õpetaja kasvatustöö le ?
  • Millise üldise terminiga võetakse pedagoogilises psühholoogias kokku õpetamine ja kasvatamine ?
  • Millised on praktikas levinud neli varianti konkreetsete õppe-eesmärkide sõnastamiseks ?
  • Millistes dimensioonides defineeritakse väljundipõhised õpieesmärgid ?
  • Mida kajastab õppe-eesmärkide spetsifikatsioon oma kahe mõõtmena ?
  • Millised kolm põhijoont iseloomustavad (Snydermani ja Rothami, 1987, uurimuse põhjal) inimeste vaimseid võimeid ?
  • Keda peetakse intelligentsuse testide loojaks ?
  • Milliseid komponente eristab C. Spearmani intellekti mudel ?
  • Millistest komponentidest koosneb intellekt L. Thurstoni mudeli järgi ?
  • Millised on tuntumad intelligentsuse testid kaasajal ?
  • Millise kahe näitaja põhjal määrati intelligentsuse koefitsienti testide kasutusele võtmise algupäevadel ?
  • Milles seisneb Flynni efekt ?
  • Keskmiste tõusu ajas. 10. Millised on Sternbergi praktilise intelligentsusteooria põhikomponendid ?
  • Kuid on vajalik ka tarbimisühiskonnas autode, kosmeetikavahendite, toiduainete jne eristamiseks. 12. Millisel kahel põhilisel otstarbel testitakse õpilaste vaimset võimekust tänapäeval ?
  • Mis on kognitiivse stiili põhi erinevus intelligentsusest ?
  • Millist kahte kognitiivse stiili ilmingut kasutatakse kõige sagedamini õpilaste eripära kirjeldamiseks ?
  • Millises suunas areneb üldjuhul laste kontseptuaalne tempo vanuse kasvades ?
  • Milline psühholoogilise diferentseerimiseks kalduvusega õpilased on üldjuhul akadeemilistes õpingutes edukamad ?
  • Milline psühholoogilise diferentseerimiseks kalduvusega õpilased on üldjuhul suhtlemisel empaatilisemad ?
  • Millise testiga saab hinnata õpilaste kontseptuaalset tempot ?
  • Palju ettevaatlikumalt ning langetavad oma otsuse alles kõigi alternatiivide analüüsimise järel. 7. Millise testiga saab hinnata õpilase psühholoogilise diferentseerimise eripära ?
  • Millised on kaks kõige sagedamini eristatavat õpistiili õppimise iseloomustamiseks koolipraktikas ?
  • Milline on seni teada olevatest ainuke usaldusväärne skaala õpistiilide eristamiseks ?
  • Millist kaht J. Guilfordi intellektuaalse aktiivsuse mudeli mõtlemise tüüpi kasutatakse loomingulisuse avamiseks ?
  • Millised on kolm mõtlemisprotsessi on Guilfordi järgi vajalikud loomingulisuse avaldumiseks ?
  • Kui ei ole sünonüümid , siis kas andekus või loomingulisus on Renzulli järgi laiem mõiste ?
  • Mida mõistetakse üldjuhul tööalase loomingulisusena ?
  • Milliseid loomingulise avaldumise dimensioone hinnatakse E Torrance’i testiga ?
  • Milline on loomingulisuse korrelatiivne seos üle keskmise üldise vaimse võimekusega ?
  • Milline on loomingulisuse korrelatiivne seos alla keskmise üldise vaimse võimekusega ?
  • Kui keskpärasema õpilasega ?
  • Milliste valdkondadena käsitletaks tavaliselt laste ja noorukite arengut ?
  • Millised on intellekti kujunemise põhiastmed Piaget järgi ?
  • Millise 4 tajuskeemi tüübi järgnevusena käsitleb Piget intellektuaalset arengut ?
  • Millise mõtlemistüübi idealiseerimisele rajaneb Piaget intellekti arenguteooria ?
  • Keskkonna mõju arengus. 12. Mida mõistetakse L. Võgotski järgi potentsiaalse arengu tsoonina ?
  • Kui lahutamatuks osaks mõtlemises ?
  • Kuidas nimetatakse operatsioonide-eelsel arenguastme alguses olevate laste mõtlemist, mis ei toetu keelele ?
  • Milliseid kolme arenguastet saab eristada laste keele omandamise käigus (Eggen ja Kauchak, 2007) ?
  • Milliseid tsükleid eristavad kognitiivse neuroloogia alased uuringud ( Fischer ja Rose , 1999) arenguliste muutustena ?
  • Milliseid astmeid eristavad Fischer ja Rose (1999) kognitiivse neuroloogia positsioonidelt kognitiivses arengus ?
  • Millise kolme mõjuteguri vastastikuse toimena käsitlevad psühholoogid tavaliselt õpilase isiksuse arengut ?
  • Millised on Bronfenbrenneri bioökoloogilise arengumudeli viis kihistust ?
  • Mitme etapilisena kujutab Erikson inimese psühhosotsiaalset arengut ?
  • Millist psühhosotsiaalse kriisiga puutuvad lapsed kokku esimesena Eriksoni järgi ?
  • Millist psühhosotsiaalset kriisi elavad lapsed kõige tõenäolisemalt üle Eriksoni puberteedi alguses ?
  • Millised on Marcia järgi identiteedi formeerumise võimalikud arenguseisundid või kujunemisteed ?
  • Millised on käesoleva kursuse järgi sotsiaalse arengukeskkonna kolm põhilist avaldumisvaldkonda ?
  • Millised on kaks enamlevinud vanemlikku kasvatusstiili kirjeldamiseks kasutatavat mõõdet ?
  • Millist perekondlikku kasvatusstiili peetaks tavaliselt optimaalseks ?
  • Millist laste ja noorukite suhtlemisilmingut kasutatakse sageli nende kaaslastega suhtlemise kirjeldamiseks ?
  • Milliseid kõlbelise arengu astmeid eristas Piaget lastel ?
  • Milliseid põhilisi kõlbelise arengu astmeid eristas Kohlberg ?
  • Millised on kolm väärtusõpetuse enimlevinud strateegiat, metoodikat ?
  • Mille poolest erinevad poisid ja tüdrukud valdavalt puberteediikka jõudmisel ?
  • Kes on aktselerantidest tavaliselt sookaaslaste poolt enam austatud kas poisid või tüdrukud ?
  • Milline on üldine tendents noorukite füüsilises arengus võrreldes mõnikümmend aastat varasema perioodiga ?
Vasakule Paremale
Pedagoogiline psühholoogia põhimõisted I #1 Pedagoogiline psühholoogia põhimõisted I #2 Pedagoogiline psühholoogia põhimõisted I #3 Pedagoogiline psühholoogia põhimõisted I #4 Pedagoogiline psühholoogia põhimõisted I #5 Pedagoogiline psühholoogia põhimõisted I #6 Pedagoogiline psühholoogia põhimõisted I #7 Pedagoogiline psühholoogia põhimõisted I #8
Punktid 50 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 50 punkti.
Leheküljed ~ 8 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2015-04-19 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 53 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 0 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor HelenPa Õppematerjali autor

Märksõnad

Mõisted


Meedia

Kommentaarid (0)

Kommentaarid sellele materjalile puuduvad. Ole esimene ja kommenteeri


Sarnased materjalid

32
doc
Pedagoogilise psühholoogia olemus
3
pdf
Pedagoogilise psühholoogia loengute põhimõisted 2013
24
docx
Pedagoogiline psühholoogia põhimõisted II
50
pdf
Pedagoogiline psühholoogia
4
docx
Pedagoogiline psühholoogia mõisted
19
doc
Pedagoogilise psühholoogia kokkuvõte
102
docx
Pedagoogiline psühholoogia
13
docx
Pedagoogiline psühholoogia eksam





Registreeri ja saadame uutele kasutajatele
faili e-mailile TASUTA

Konto olemas? Logi sisse

Faili allalaadimiseks, pead sisse logima
või
Kasutajanimi / Email
Parool

Unustasid parooli? | Tee tasuta konto

Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun