Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi

E-TURUNDUSE KURSUSE ÕPPEMATERJAL MAGISTRANTIDELE (0)

5 VÄGA HEA
Punktid

Esitatud küsimused

  • Mis on koduleht?
  • Kuidas seda kasutada?
  • Mis on kampaanialeht?
  • Kuidas seda kasutada?
  • Mis on uudiskiri ja meiliturundus?
  • Kuidas seda kasutada?
  • Mis on Wikipedia ja Vikipeedia?
  • Kuidas seda kasutada?
  • Kuidas seda kasutada?
  • Kuidas seda kasutada?
  • Mis on mikroblogi ehk Twitter?
  • Kuidas seda kasutada?
  • Mis on sotsiaalvõrgustik ehk suhtlusvõrgustik?
  • Mis need on ja kuidas neid kasutada?
  • Mis need on ja kuidas neid kasutada?
  • Mis need on ja kuidas neid kasutada?
  • Mis need on ja kuidas neid kasutada?
  • Mis need on ja kuidas neid kasutada?
  • Mis need on ja kuidas neid kasutada?
  • Kui saadavat tagasisidet arvesse ei võeta?
  • Mis see annab teile?
  • Mis on minu eesmärgid?
  • Millist seisundit ma tahan saavutada?
  • Milliste tegevustega ma soovitud eesmärgi saavutan ?
  • Milliseid kanaleid kasutades ma soovitud eesmärgi saavutan?
  • Kes on minu sihtgrupp?
  • Kuidas ma meelitan võimalikult suure osa oma sihtgrupist oma lehele?
  • Mis on minu sõnum?
  • Kuidas ma saan oma sihtgrupile kasulik olla?
  • Mis on selle kanali blogi Facebooki lehe vm eesmärk?
  • Millise olukorra?
  • Kuidas mõõdetakse eesmärkide täitmist?
  • Kelle jaoks ma seda teen?
  • Kellega me räägime?
  • Mida nad arvavad organisatsioonist praegu?
  • Mida me tahame et nad arvaksid?
  • Milliste tegevustega ma selle saavutan?
  • Milline on teemade ring ja sõnumi formaat selles kanalis?
  • Millise sagedusega ma sisu lisan?
  • Kes organisatsioonis vastutab selle kanali eest ja kes vajadusel aitavad?
  • Mis on koduleht?
  • Kuidas seda kasutada?
  • Kui ka alalehtedel?
  • Milline pealkiri või link avaneb sellele klikkides?
  • Mis on kampaanialeht?
  • Kuidas seda kasutada?
  • Miks nii paljud siis ignoreerivad ülal väljatoodud põhimõtteid?
  • Kellele see kampaanialeht on suunatud?
  • Kust nad tulevad?
  • Millise köitva lubaduse sa neile teed?
  • Mis on uudiskiri ja meiliturundus?
  • Kuidas seda kasutada?
  • Kuidas koguda inimeste andmeid?
  • Mis on Wikipedia ja Vikipeedia?
  • Kuidas seda kasutada?
  • Kuidas seda kasutada?
  • Kuidas seda kasutada?
  • Midagi see kui loon oma organisatsiooni kodulehele foorumi?
  • Midagi mu klientidele?
  • Mis on mikroblogi ehk Twitter?
  • Kuidas seda kasutada?
  • Mis on sotsiaalvõrgustik ehk suhtlusvõrgustik?
  • Mis need on ja kuidas neid kasutada?
  • Mis need on ja kuidas neid kasutada?
  • Mis need on ja kuidas neid kasutada?
  • Mis arvad kumba klikitaks rohkem?
  • Mis need on ja kuidas neid kasutada?
  • Mis need on ja kuidas neid kasutada?
  • Mis need on ja kuidas neid kasutada?
  • Mida tähendab call to action internetiturunduses?
  • Mis on bänneripimedus banner blindness?
  • Kuidas panna sotsiaalvõrgustikud enda kasuks tööle?
  • Mis on e-turundus?
Vasakule Paremale
E-TURUNDUSE KURSUSE ÕPPEMATERJAL MAGISTRANTIDELE #1 E-TURUNDUSE KURSUSE ÕPPEMATERJAL MAGISTRANTIDELE #2 E-TURUNDUSE KURSUSE ÕPPEMATERJAL MAGISTRANTIDELE #3 E-TURUNDUSE KURSUSE ÕPPEMATERJAL MAGISTRANTIDELE #4 E-TURUNDUSE KURSUSE ÕPPEMATERJAL MAGISTRANTIDELE #5 E-TURUNDUSE KURSUSE ÕPPEMATERJAL MAGISTRANTIDELE #6 E-TURUNDUSE KURSUSE ÕPPEMATERJAL MAGISTRANTIDELE #7 E-TURUNDUSE KURSUSE ÕPPEMATERJAL MAGISTRANTIDELE #8 E-TURUNDUSE KURSUSE ÕPPEMATERJAL MAGISTRANTIDELE #9 E-TURUNDUSE KURSUSE ÕPPEMATERJAL MAGISTRANTIDELE #10 E-TURUNDUSE KURSUSE ÕPPEMATERJAL MAGISTRANTIDELE #11 E-TURUNDUSE KURSUSE ÕPPEMATERJAL MAGISTRANTIDELE #12 E-TURUNDUSE KURSUSE ÕPPEMATERJAL MAGISTRANTIDELE #13 E-TURUNDUSE KURSUSE ÕPPEMATERJAL MAGISTRANTIDELE #14 E-TURUNDUSE KURSUSE ÕPPEMATERJAL MAGISTRANTIDELE #15 E-TURUNDUSE KURSUSE ÕPPEMATERJAL MAGISTRANTIDELE #16 E-TURUNDUSE KURSUSE ÕPPEMATERJAL MAGISTRANTIDELE #17 E-TURUNDUSE KURSUSE ÕPPEMATERJAL MAGISTRANTIDELE #18 E-TURUNDUSE KURSUSE ÕPPEMATERJAL MAGISTRANTIDELE #19 E-TURUNDUSE KURSUSE ÕPPEMATERJAL MAGISTRANTIDELE #20 E-TURUNDUSE KURSUSE ÕPPEMATERJAL MAGISTRANTIDELE #21 E-TURUNDUSE KURSUSE ÕPPEMATERJAL MAGISTRANTIDELE #22 E-TURUNDUSE KURSUSE ÕPPEMATERJAL MAGISTRANTIDELE #23 E-TURUNDUSE KURSUSE ÕPPEMATERJAL MAGISTRANTIDELE #24 E-TURUNDUSE KURSUSE ÕPPEMATERJAL MAGISTRANTIDELE #25 E-TURUNDUSE KURSUSE ÕPPEMATERJAL MAGISTRANTIDELE #26 E-TURUNDUSE KURSUSE ÕPPEMATERJAL MAGISTRANTIDELE #27 E-TURUNDUSE KURSUSE ÕPPEMATERJAL MAGISTRANTIDELE #28 E-TURUNDUSE KURSUSE ÕPPEMATERJAL MAGISTRANTIDELE #29 E-TURUNDUSE KURSUSE ÕPPEMATERJAL MAGISTRANTIDELE #30 E-TURUNDUSE KURSUSE ÕPPEMATERJAL MAGISTRANTIDELE #31 E-TURUNDUSE KURSUSE ÕPPEMATERJAL MAGISTRANTIDELE #32 E-TURUNDUSE KURSUSE ÕPPEMATERJAL MAGISTRANTIDELE #33 E-TURUNDUSE KURSUSE ÕPPEMATERJAL MAGISTRANTIDELE #34 E-TURUNDUSE KURSUSE ÕPPEMATERJAL MAGISTRANTIDELE #35 E-TURUNDUSE KURSUSE ÕPPEMATERJAL MAGISTRANTIDELE #36 E-TURUNDUSE KURSUSE ÕPPEMATERJAL MAGISTRANTIDELE #37 E-TURUNDUSE KURSUSE ÕPPEMATERJAL MAGISTRANTIDELE #38 E-TURUNDUSE KURSUSE ÕPPEMATERJAL MAGISTRANTIDELE #39 E-TURUNDUSE KURSUSE ÕPPEMATERJAL MAGISTRANTIDELE #40 E-TURUNDUSE KURSUSE ÕPPEMATERJAL MAGISTRANTIDELE #41 E-TURUNDUSE KURSUSE ÕPPEMATERJAL MAGISTRANTIDELE #42 E-TURUNDUSE KURSUSE ÕPPEMATERJAL MAGISTRANTIDELE #43 E-TURUNDUSE KURSUSE ÕPPEMATERJAL MAGISTRANTIDELE #44 E-TURUNDUSE KURSUSE ÕPPEMATERJAL MAGISTRANTIDELE #45 E-TURUNDUSE KURSUSE ÕPPEMATERJAL MAGISTRANTIDELE #46 E-TURUNDUSE KURSUSE ÕPPEMATERJAL MAGISTRANTIDELE #47 E-TURUNDUSE KURSUSE ÕPPEMATERJAL MAGISTRANTIDELE #48 E-TURUNDUSE KURSUSE ÕPPEMATERJAL MAGISTRANTIDELE #49 E-TURUNDUSE KURSUSE ÕPPEMATERJAL MAGISTRANTIDELE #50 E-TURUNDUSE KURSUSE ÕPPEMATERJAL MAGISTRANTIDELE #51 E-TURUNDUSE KURSUSE ÕPPEMATERJAL MAGISTRANTIDELE #52 E-TURUNDUSE KURSUSE ÕPPEMATERJAL MAGISTRANTIDELE #53 E-TURUNDUSE KURSUSE ÕPPEMATERJAL MAGISTRANTIDELE #54 E-TURUNDUSE KURSUSE ÕPPEMATERJAL MAGISTRANTIDELE #55 E-TURUNDUSE KURSUSE ÕPPEMATERJAL MAGISTRANTIDELE #56 E-TURUNDUSE KURSUSE ÕPPEMATERJAL MAGISTRANTIDELE #57 E-TURUNDUSE KURSUSE ÕPPEMATERJAL MAGISTRANTIDELE #58 E-TURUNDUSE KURSUSE ÕPPEMATERJAL MAGISTRANTIDELE #59 E-TURUNDUSE KURSUSE ÕPPEMATERJAL MAGISTRANTIDELE #60 E-TURUNDUSE KURSUSE ÕPPEMATERJAL MAGISTRANTIDELE #61 E-TURUNDUSE KURSUSE ÕPPEMATERJAL MAGISTRANTIDELE #62 E-TURUNDUSE KURSUSE ÕPPEMATERJAL MAGISTRANTIDELE #63 E-TURUNDUSE KURSUSE ÕPPEMATERJAL MAGISTRANTIDELE #64 E-TURUNDUSE KURSUSE ÕPPEMATERJAL MAGISTRANTIDELE #65 E-TURUNDUSE KURSUSE ÕPPEMATERJAL MAGISTRANTIDELE #66 E-TURUNDUSE KURSUSE ÕPPEMATERJAL MAGISTRANTIDELE #67 E-TURUNDUSE KURSUSE ÕPPEMATERJAL MAGISTRANTIDELE #68 E-TURUNDUSE KURSUSE ÕPPEMATERJAL MAGISTRANTIDELE #69 E-TURUNDUSE KURSUSE ÕPPEMATERJAL MAGISTRANTIDELE #70 E-TURUNDUSE KURSUSE ÕPPEMATERJAL MAGISTRANTIDELE #71 E-TURUNDUSE KURSUSE ÕPPEMATERJAL MAGISTRANTIDELE #72 E-TURUNDUSE KURSUSE ÕPPEMATERJAL MAGISTRANTIDELE #73 E-TURUNDUSE KURSUSE ÕPPEMATERJAL MAGISTRANTIDELE #74 E-TURUNDUSE KURSUSE ÕPPEMATERJAL MAGISTRANTIDELE #75 E-TURUNDUSE KURSUSE ÕPPEMATERJAL MAGISTRANTIDELE #76 E-TURUNDUSE KURSUSE ÕPPEMATERJAL MAGISTRANTIDELE #77 E-TURUNDUSE KURSUSE ÕPPEMATERJAL MAGISTRANTIDELE #78 E-TURUNDUSE KURSUSE ÕPPEMATERJAL MAGISTRANTIDELE #79 E-TURUNDUSE KURSUSE ÕPPEMATERJAL MAGISTRANTIDELE #80 E-TURUNDUSE KURSUSE ÕPPEMATERJAL MAGISTRANTIDELE #81 E-TURUNDUSE KURSUSE ÕPPEMATERJAL MAGISTRANTIDELE #82 E-TURUNDUSE KURSUSE ÕPPEMATERJAL MAGISTRANTIDELE #83 E-TURUNDUSE KURSUSE ÕPPEMATERJAL MAGISTRANTIDELE #84
Punktid 50 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 50 punkti.
Leheküljed ~ 84 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2016-09-25 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 39 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 0 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor prisa2006 Õppematerjali autor

Kasutatud allikad

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
343
pdf

Maailmataju uusversioon

UNIVISIOON Maailmataju Autor: Marek-Lars Kruusen Tallinn Detsember 2013 Leonardo da Vinci joonistus Esimese väljaande teine eelväljaanne. NB! Antud teose väljaandes ei ole avaldatud ajas rändamise tehnilist lahendust ega ka ülitsivilisatsiooniteoorias oleva elektromagnetlaineteooria edasiarendust. Kõik õigused kaitstud. Ühtki selle teose osa ei tohi reprodutseerida mehaaniliste või elektrooniliste vahenditega ega mingil muul viisil kasutada, kaasa arvatud fotopaljundus, info

Teadus
thumbnail
1072
pdf

Logistika õpik

Eesti Rahvusraamatukogu digitaalarhiiv DIGAR Eesti Rahvusraamatukogu digitaalarhiiv DIGAR Ain Tulvi LOGISTIKA Õpik kutsekoolidele Tallinn 2013 Eesti Rahvusraamatukogu digitaalarhiiv DIGAR Käesolev õppematerjal on valminud „Riikliku struktuurivahendite kasutamise strateegia 2007- 2013” ja sellest tuleneva rakenduskava „Inimressursi arendamine” alusel prioriteetse suuna „Elukestev õpe” meetme „Kutseõppe sisuline kaasajastamine ning kvaliteedi kindlustamine” programmi „Kutsehariduse sisuline arendamine 2008-2013” raames

Logistika alused
thumbnail
69
doc

Turunduse eksam

1. Turunduse olemus: Turundus ehk marketing sai oma nime turu järgi, kus vanasti toimusid kauba vahetused raha või teiste toodete vastu linna keskel oleval turuplatsil. Turundus tähendab firma juhtimist turust lähtuvalt. Hõlmab turu-uuringuid, toote kujundamist, turunduskanalite valikut, hinnapoliitikat, reklaami, müüki ennast jpm. Ajalooliselt on levinumad kolm turundustõlgendust: · Turundus kui kaubandustegevuse organiseerimine · Turundus kui kaupade realiseerimise organisatsiooniliste, tehniliste ja kommertsfunktsioonide süsteem · Turundus kui tootmise juhtimise turukonseptsioon Turunduse 5 põhialust · Kõige tähtsam on tarbijakesksus; · Tarbijad ei osta toodet, vaid probleemilahendust; · Turundus on liialt oluline jätmaks see üksnes turundusosakonna mureks; · Turud on heterogeensed; · Turud ja tarbijad on pidevas muutumises. 2

Turundus
thumbnail
40
doc

E-turunduse eksami kordamisküsimused

E-turunduse ja e-kaubanduse alused 2016, kordamisküsimused 1. Kas Internetiturundus ja e-turundus on üks ja seesama? Kui jah, siis kuidas, kui ei, siis miks. E-turundust peetakse laiemaks mõisteks kui Internetiturundust. Viimane tähendab kitsalt just Internetile (veeb, elektronpost) orienteeritud meetmeid. Internetiturunduse puhul on kasutatavaks meediumiks Internet. E-turundus aga hõlmab lisaks ka mobiilse ja muu traadita meediumi kasutamist ning digitaalset kliendiandmete haldamist ja kliendisuhete juhtimist. Digitaalne keskkond ei

Turundus
thumbnail
161
pdf

Juhtimise alused

EESTI-AMEERIKA ÄRIAKADEEMIA JUHTIMISE ALUSED Konspekt Koostaja: Ain Karjus 2012/2013. õa. SISUKORD Jrk. nr. Nimetus Lk. nr. Sissejuhatus 6 1. Juhtimine ja juht 7 1.1 Juhtimine ja juht: üldmõisted ja funktsioonid 7 1.1.1 Juhtimise (mänedzmendi) üldmõisted 7 1.1.2 Juhtimise koht ja roll 8 1.1.3 Põhilised juhtimisfunktsioonid 8 1.1

Juhtimine
thumbnail
95
doc

KUURORDIKONTSEPTSIOONI DISAINIMINE PÄRNU LINNA NÄITEL

TARTU ÜLIKOOL Majandusteaduskond Rahvamajanduse instituut Tiina Niin KUURORDIKONTSEPTSIOONI DISAINIMINE PÄRNU LINNA NÄITEL Magistritöö ärijuhtimise magistri kraadi taotlemiseks (Teenuste disain ja juhtimine) Juhendaja 1: lektor/teadur Diana Eerma Juhendaja 2: lektor Heli Müristaja Tartu 2011 2 SISUKORD Sissejuhatus......................................................................................................................3 1. Kuurordikontseptsiooni disainimise teoreetilised alused........................................6 1.1. Kuurortide ja spaade ajalooline kujunemine, liigitamine ja arengutrendid. .6 1.2. Turismisihtkoha arenduse ja turunduse põhimõtted......................................13 1.3. Teenuste disainimise alused ja trendid.........................

Turundus
thumbnail
28
pdf

E-Turunduse eksami kordamisküsimused koos vastustega

AINE E-TURUNDUS (TMM1060) KORDAMISKÜSIMUSED KOOS VASTUSTEGA Kordamisküsimused Sisukord Kordamisküsimused ................................................................................................................................................ 1 Mis on e-turundus ja milline on selle roll ettevõtte turundusmeetmestikus .............................................. 2 Kas Internetiturundus ja e-turundus on üks ja seesama? Põhjenda ........................................................ 2 Milline on turunduse ja infotehnoloogia rollijaotus e-turunduses .............................................................. 2 Milles seisneb e-turunduse projektide tüüpiline valdkondadevaheline kommunikatsiooniprobleem ja kuidas seda lahendada? ....................................................................................................................

E-turundus
thumbnail
193
docx

Turismiettevõtluse lõpueksami märksõnade konspekt

turismiettevõtluse spetsialiseerumise lõpueksami märksõnad Teeninduspsühholoogia 1. Teenindusühiskonna ja majanduse areng Teenindusühiskonna tekke ja kasvu peamised põhjused tulenevad ühiskonna ja töömaailma muutustest: Kasvav jõukus ­ suurem nõudlus teenuste järele nagu kodu koristamine, akende pesemine jm mida varem tehti ise. Vaba aja väärtustamine ­ suurem nõudlus reisi, SPA, toitlustusteenuste järele. Suuremad eluootused ­ suurem nõudlus hooldekodude ja tervishoiuteenuste järele Vajaduse kasv teeninduslike oskuste järele. Toodete suurem kompleksus ­ suurem nõudlus remondi ja parandusteenuste järele. Kasvav komplitseeritus igapäevaelus ­ suurem nõudlus abielunõustajate, advokaatide, maksunõustajate, töönõustajate järele. Kasvav tähelepanu ökoloogiliste ja säästva arengu küsimustele ­ suurem nõudlus.

Turismiettevõtlus



Lisainfo

E-turunduse teemal on suhteliselt lihtne end internetis leiduvate materjalide abil harida, kui tead, mida otsid. Kuna tegemist on kiiresti areneva valdkonnaga, kus see, mis kehtis eile, ei pruugi enam täna 100% paika pidada, tasubki otsida kõige värskemat infot. Samas on siin äärmiselt oluline leida internetis laiali olevast infotulvast üles usaldusväärsed allikad ning tunda ka tausta – mida varem on tehtud, mis toimib ja mis mitte ning milliseid elus, äris, turunduses ja kommunikatsioonis kehtivaid universaalseid põhimõtteid tuleks e-turundust tehes meeles pidada. Muidugi võib pea ees vette hüpata ning katse ja eksituse meetodil tegutsema hakata, aga kõike ei pea enda nahal järele proovima – tark õpib ka teiste vigadest.

Märksõnad


Meedia

Kommentaarid (0)

Kommentaarid sellele materjalile puuduvad. Ole esimene ja kommenteeri





Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun