Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse Registreeri konto
Ega pea pole prügikast! Tõsta enda õppeedukust ja õpi targalt. Telli VIP ja lae alla päris inimeste tehtu õppematerjale LOE EDASI Sulge

"linkedin" - 23 õppematerjali

thumbnail
12
pptx

Veebileht kui firma suhtlemisvahend

Internetis käe pulsil hoidmiseks ei piisa ettevõttel enam ainult kodulehest. Olemasolevate ja võimalike klientidega suhtlemiseks ning ettevõtte tutvustamiseks on viimasel ajal hakatud aktiivselt kasutama veebipäevikuid, mis on ettevõttele ühtlasi nii turundus- kui suhtluskanal. Kasutatakse ka mitmeid teisi sotsiaalmeedia vorme nagu Twitter, LinkedIn , Facebook, YouTube jt. Hea ja efektiivne veebileht Milline on hea ja efektiivne koduleht? Ettevõtte veebileht on paljudele klientidele esimeseks kokkupuuteks firmaga - ehk koduleht on firma visiitkaart ja oluline müügikanal. Usaldusväärsus, informatiivsus, hea disain, lihtne kasutussõbralikkus - need on kasutajate usalduse võitmisel esmatähtsad kodulehe elemendid ning on eelduseks internetis edu saavutamiseks. Kasutajad annavad esmase hinnangu veebilehele esimese 15-20 sekundiga ning...

Kliendisuhete juhtimine
82 allalaadimist
thumbnail
20
odt

Ettevõtluskoolitus

Mis on sinu äriettevõtte lõpptulemus? Luua jätkusuutlik süsteem, mis võimaldab pidevalt tõsta nii sinu kui ka inimeste, keda sa teenindad elukvaliteeti. Lõppkokkuvõttes võib see tähendada vabadust ja rahuludust. Väljakutse on see, et enamik inimesi jääb kinni olemasolevatesse vahenditesse, mitte ei keskendu lõpptulemusele. 2. Mis on sinu ettevõtte eesmärk? a) Tõsta oma klientide elukvaliteeti ning luua selle jaoks seda toetav süsteem. Sa pead teenindama oma kliente täiesti unikaalsel ja erilisel viisil ja pidevalt andma neile, mida nad tahavad ja vajavad. b) Teenida kasumit. Kuid pea meeles, et kui sa teenid kasumit, kuid ei suuda täita klientide vajadusi, siis ei püsi sa selles äris pikaajaliselt. 3. Mis paneb sinu äri kasvama? Pidev lisaväärtuse lisamine ja rohkem kui keegi teine seda turul teeb. Võ...

Ettevõtlus
30 allalaadimist
thumbnail
11
docx

Operatsioonisüsteem windows 8

4.3 Põhirakendused Windowsist leiate rakendusi põhitoimingute ja ka palju muu jaoks. Rakendustega (näiteks Inimesed, Mail, Fotod ja Sõnumside) saate teha kõiki olulisi toiminguid ja koostööd, et kõik oleks lihtsam. Loetlen üles järgmised rakendused mis on Windows 8'sse sisse paigaldatud. · Inimesed - Vaadake uusimat teavet ja alustage vestlusi kontaktidega oma meilikontodelt, Facebookist ja LinkedIn .-ist. · Mail - Lugege ühes kohas oma kontode meile, sealhulgas Outlooki, Gmaili ja Yahoo! meile. · Video - Sirvige ja vaadake filme ja telesaateid. Vaadake neid arvutis või esitage teleris. · Fotod - Vaadake ühes kohas oma Facebookis, Flickris, SkyDrive'is või teises arvutis olevaid fotosid ja videoid. · Muusika - Avastage, laadige alla ja kuulake uusimaid lugusid ning andke oma esitusloendeid ühiskasutusse....

Informaatika
29 allalaadimist
thumbnail
16
docx

Kaasaegne turundus - referaat

Sotsiaalmeedia turundus on soodne ja efektiivne turundusmeetod. Sotsiaalmeedia võimaldab reklaami valitud sihtrühmale täpselt suunata ja annab mõõdetavaid tulemusi. Sotsiaalmeedia turundus on edukas tänu laiale kasutajaskonnale. Faktid: 46% Eesti elanikest külastab igapäevaselt sotsiaalmeedia keskkondi (TNS Emor) Eestis üle 470 000 Facebook'i kasutaja (Social Bakers) LinkedIn toob rohkem kliente B2B ettevõtetele, Facebook B2C ettevõtetele (Hubspot) 55% Twitteri kasutajatest kasutab keskkonda uudislugude jagamiseks ja 53% edastavad teiste säutsisid (Jeff Bullas) Pinterest toob rohkem kliente viitavatest allikatest kui Google+, LinkedIn ja YouTube kokku (Mashable) Facebook on kõige populaarsem sotsiaalmeedia võrgustik. Facebook ei ole turundajatele võõras. Kõik teavad Facebook'i ja kasutavad seda. Faktid:...

Turundus
67 allalaadimist
thumbnail
46
doc

Turunduse lõpupraktika Eesti Hotelli- ja Turismikõrgkoolis

Praktikant andis oma parima arvestades puudulikku infot, kogemuste puudumist ja võhiklikkust haridusvaldkonnas, et edukalt üles astuda peamistel turundusüritustel, kus reaalselt EHTE kliendid ja koostööpartnerid liiguvad. Praktikandi eestvedamisel uuendati esindustrükiseid, vaadati üle ja uuendati kodulehte ja Facebook, loodi LinkedIn ja Google+ konto. EHTE sai esindatud Toidumessil ja Teeviidal, misjärel tehti praktikandile ettepanek asuda ettevõttes tööle põhikohaga, osakoormusel. 3.2 Ettevõtte sihtturg, turu-uuringutes kasutatavad meetodid EHTE peamise müügiartikli – tasemeõppe sihtturg on gümnaasiumi lõpetanud HoReCa – alase (hotell-restoran-catering) tasemeõppe huvilised maksejõulised mehed ja naised. Ettevõte ei tegele turu-uuringutega, mis teeb keeruliseks vastuvõtu adekvaatse hindamise....

Turundus
211 allalaadimist
thumbnail
4
docx

Erinevad turunduskanalid majutusettevõttes

Samuti jäävad messid heaks kanaliks uute ideede ja toodetega välja tulekuks, mis annab võrreldes stagneerunud konkurentidega teatava edumaa (vähemalt järgmise messini.). Turundamine sotsiaalmeedias: Sotsaalmeediaturunduse kanalite valik on üsna lai. Neist majutusettevõttele sobilikumad kanalid on Facebook, Google+, Youtube, Linkedin , Twitter, Pinterest, Instagram, erinevad blogimiskeskkonnad, ning nendega seotud majutusettevõtte reklaam- ja reitingukeskkonnad (nt Tripadvisor). Plussid: Sotsiaalmeediakanalid on odavaks või tasuta turunduskanaliks, võimaldades operatiivset infoedastust laiale auditooriumile (nt Facebookil on üle miljardi kasutaja). Sotsiaalmeedias edastatud sõnumitel on omadus iseeneslikult ja piiramatult levida...

Majutus
11 allalaadimist
thumbnail
6
pdf

Õpiku digitaliseerimine ei ole veel õppekeskond. Missugune e-lahendus suudaks inimesi harida?

Triinu Hordo Paberilt ekraanile Viive-Riina Ruus tõi Loovharidus Eesti moodi IV seminaril peetud ettekandes välja kvaliteetset õppimist soodustavad innovaatilistele õppekeskkondadele iseloomulikud tunnused: iseseisvaid õppijaid kujundav; koostööd ning sotsiaalsust soodustav, samas arvestab individuaalsete eripäradega; orienteeritud mõistmisele; motiveeriv ja eetiline.1 Antud tingimusi peaks rahuldama ka hariv e-lahendus. Kui heidame pilgu arvutimaailma, siis märkame, et võim sealses äris on arvutimängude tootjate käes. Miks? Sest mängimine domineeris arendava tegevusena juba lasteaias: pusled, sõna- ja ringmängud täitsid noorte päevad, täiendades teadmisi märkamatult. Pärast elektroonika võidukäiku kolisid mängud ühes infovahetuskanalitega internetti – piiramatute võimaluste maale. Kisa ja kära tõuseb viimasel ajal, kuna arvuti ees veede...

Ühiskond
34 allalaadimist
thumbnail
20
docx

Maailma suurimad teede projekteerimisega tegelevad ettevõtted

Maailma suurimad teede projekteerimisega tegelevad ettevõtted REFERAAT Õppeaines: Projekteerimise alused Ehitusteaduskond Õpperühm: TEI 11/21 Juhendaja: lektor Renee Pruunsild Esitamiskuupäev:……………. Allkiri:………………………. Tallinn 2015 Sisukord 1Sissejuhatus...............................................................................................................................3 2Maailma edukamad ettevõtted 2013. Aastal.............................................................................4 3HNTB Cos.................................................................................................................................5 4Parsons Brinckerhoff.................................................................................................................6 5CH2M Hill...

Teeprojekteerimine
7 allalaadimist
thumbnail
28
pdf

E-Turunduse eksami kordamisküsimused koos vastustega

1 Mis on e-turundus ja milline on selle roll ettevõtte turundusmeetmestikus .............................................. 2 Kas Internetiturundus ja e-turundus on üks ja seesama? Põhjenda ........................................................ 2 Milline on turunduse ja infotehnoloogia rollijaotus e-turunduses .............................................................. 2 Milles seisneb e-turunduse projektide tüüpiline valdkondadevaheline kommunikatsiooniprobleem ja kuidas seda lahendada? ................................................................................................................................. 2 Olulised murdepunktid Interneti arengus turundusk...

E-turundus
51 allalaadimist
thumbnail
20
pptx

Autonomy Corporation

a, Cambridge, UK • Mike Lynch • David Tabizel • Richard Gaunt • Arvuti tarkvara arendus • Konsentreeritud ettevõtetele • 2010. a UK turuliider • Üle 10 000 töötaja • Cambridge ja Sunnyvale, California HP Autonomy • 2011. okt ostis HP 87,3% aktsiatest • HP Autonomy • Varasem huvi (Mike Hurd) • 2012. a maiks oli lahkunud kogu Autonomy juhtkond ning 20% töötajatest • Erinevused tarkvara ja riistvara tööstuse vahel • 20. nov 2012 kanti maha 8,8 miljardi dollari väärtuses varasid Mis juhtus? • HP väidab, et Autonomy moonutas 2 aasta jooksul oma kasumeid • Tehingud oleksid justkui toimunud, kuid reaalne ostja puudus • Riistvara ei installeeritud arvutitesse • Jagati tasuta riistvara • Autonomy juhtkond eitab HP süüdistusi Võtmeisikud • Mike Lynch • Tegevdirektor Autonomys • Leo Apotheker • Tegevdirektor HPs Tagajärjed • 1 kuu peale tehingut...

Majandus
4 allalaadimist
thumbnail
244
pdf

Tarkvara õiguskaitse slaidid

05.2016 Tarkvara õiguskaitse Urmas Kukk Iseseisev töö Kuidas on tagatud autoriõiguste kaitse? Facebook MySpace Orkut Одноклассники Google+ Dropbox Instagram Rate.ee tumblr LinkedIn myHistro 5 liikmelised grupid, töö esitada 08.06., esitlus ja arvestus 10.06. Uurimistöö kirjutamine 1 5.05.2016 Tüüpiline lugeja ... - tahab teha otsust - on hõivatud - on skeptiline ja otsib vigu - ei taha näha ebaprofessionaalsust - on grammatika, keelekasutuse jms suhtes konservatiivne Tekst Omadused sõltuvad:...

Tarkvara
21 allalaadimist
thumbnail
168
pdf

E-TURUNDUSE KURSUSE ÕPPEMATERJAL MAGISTRANTIDELE

Lisaks toon ära sotsiaalmeedia definitsiooni, kuna see on e-turunduse üks viimasel ajal kiiremini kasvavaid valdkondi. ―Lihtsalt ja lühidalt: sotsiaalne meedia on kasutajate poolt loodav sisu ja selle jagamist võimaldavad keskkonnad ning lahendused. Sotsiaalne meedia põhineb inimeste suhtlus- ja väljendusvajadusel. Tuntuimad sotsiaalmeedia keskkonnad: Facebook, Twitter, Youtube, Orkut, Flickr, Digg, Linkedin jt. Samuti foorumid, blogid, kommentaariumid jms. Sotsiaalne meedia ja eriti võrgustikud (Facebook, Orkut, Twitter) on tänaseks oma populaarsuselt ületanud seni liidrikohta hoidnud pornotööstuse.‖ (Kalda: Mis on sotsiaalne… 2009) 1.2. E-turunduse võimalused ja riskid Maailma ligi 6.8 miljardist elanikust kasutas 2009.aasta seisuga internetti 1,8 miljardit inimest ehk 26.6% (World…). Eestis kasutab internetti 70% elanikkonnast (15-74aastased), kellest 61%...

Turundus
41 allalaadimist
thumbnail
40
doc

E-turunduse eksami kordamisküsimused

Kas Internetiturundus ja e-turundus on üks ja seesama? Kui jah, siis kuidas, kui ei, siis miks. E-turundust peetakse laiemaks mõisteks kui Internetiturundust. Viimane tähendab kitsalt just Internetile (veeb, elektronpost) orienteeritud meetmeid. Internetiturunduse puhul on kasutatavaks meediumiks Internet. E-turundus aga hõlmab lisaks ka mobiilse ja muu traadita meediumi kasutamist ning digitaalset kliendiandmete haldamist ja kliendisuhete juhtimist. Digitaalne keskkond ei koosne enam ammu ainult klassikalistest veebirakendustest ja elektronpostipõhisest kommunikatsioonist. Lisandunud on mitmesugused mobiilsed personaliseerimise (NFC, QR-koodid) tehnoloogiad ning asukohapõhised (GPS) teenused. Nende puhul on Internet käsitletav vaid puhtalt andmevahetuskanalite komplektina, turundustegevus ise toimub kommunikatsioonimudeli järgmisel, kõrgemal kihil. Seetõttu on mõistlik...

Turundus
52 allalaadimist
thumbnail
22
docx

Noored Eesti tööturul - uurimistöö

Analüüsisin erinevaid kanaleid noorte võimalustest ning leidsin, et on üsna palju variante, läbi mille leida tööd või olla lihtsalt rohkem kursis oma võimalustega. 3.1 Võimalused läbi sotsiaalmeedia Sotsiaalmeedia olulisus on noorte seas kasvanud viimase viie aastaga väga palju. Üle 70% noortest peab seda väga oluliseks. Kõige rohkem kasutatakse Facebooki. Järgnevad Linkedin ning blogid. Kõige vähem oluliseks peetakse Twitterit.8 Isiklikult sotsiaalmeediaportaalis Facebook ringi vaadates on jäänud silma noorte enda postitused, milles keegi kirjutab, et otsib tööd, pakub tööd, keegi tema tuttav otsib töötajaid jne. Tänu nendele postitustele leiavad paljud noored tööd just tutvuste kaudu. Jagatakse ka erinevate töövahendusportaalide kuulutusi. Lisaks olen märganud erinevaid gruppe,...

Õigus
32 allalaadimist
thumbnail
22
pptx

Keskkonnaprobleemid Euroopas

sajandil • Suurimaks põhjuseks industrialiseerimine • Keskkonnapoliitika polnud selgelt määratletud • Puudus ennetuspõhimõte • Inimesed ei oskanud loodust väärtustada • Rasked ajad, keskkond tagaplaanil ERINEVAD KESKKONNAPROBLEEMID • Jäätmekäitlus • Välisõhu saaste • Veemajandus • Müra • Kemikaalid • Loodusliku mitmekesisuse kaitse • Kliimamuutused KESKKONNAPOLIITIKA ARENG • Huvi teke keskkonnaprobleemide vastu • Algas keskkonnaprobleemide süsteemne lahendamine • Kinnitati esimene Keskkonnategevusprogramm • Võeti vastu rida direktiive • Hakati looma keskkonnafonde KESKKONNATEGEVUSPROGRAMMID • I Keskkonnategevusprogramm (1973 -1976) - suurenev keskkonnareostus ja reostuskolded • II Keskkonnategevusprogramm (1977 -1981) - I jätk; keskkonnaelementide põhilised direktiivid ja määrused • III Keskkonnategevusprogramm (1982 -1986) -...

Ühiskond
6 allalaadimist
thumbnail
10
doc

E-turundus

Kas Internetiturundus ja e-turundus on üks ja seesama? Kui jah, siis kuidas, kui ei, siis miks. E-turundust peetakse laiemaks mõisteks kui Internetiturundust. Viimane tähendab kitsalt just Internetile (veeb, elektronpost) orienteeritud meetmeid. Internetiturunduse puhul on kasutatavaks meediumiks Internet. E-turundus aga hõlmab lisaks ka mobiilse ja muu traadita meediumi kasutamist ning digitaalset kliendiandmete haldamist ja kliendisuhete juhtimist. Digitaalne keskkond ei koosne enam ammu ainult klassikalistest veebirakendustest ja elektronpostipõhisest kommunikatsioonist. Lisandunud on mitmesugused mobiilsed personaliseerimise (NFC, QR-koodid) tehnoloogiad ning asukohapõhised (GPS) teenused. Nende puhul on Internet käsitletav vaid puhtalt andmevahetuskanalite komplektina, turundustegevus ise toimub kommunikatsioonimudeli järgmisel, kõrgema...

Turundus
4 allalaadimist
thumbnail
20
docx

Juhtimise teine kontrolltöö

Organisatsioonivälise värbamise kanalid: · Kuulutamine internetis, · Kuulutamine ajalehtedes ja ajakirjades; · Kuulutamine raadios ja televisioonis; · Koostöö koolide ja ülikoolidega; · Sihtotsing; · Otsepakkumine; · Tööjõu rent; · Massvärbamine. · Sotsiaalvõrgustikud, näit Facebook, LinkedIn , Twitter; 43. Millised on org.ni sisesed personali värbamise võimalused ja meetodid? Organisatsioonisisesed värbamise võimalused · Edutamine; · Üleviimine; · Otsepakkumine; · Potentsiaalsete töötajate reservi ülevaatamine. Organisatsioonisisese värbamise tegevused · Vakantsete ametikohade väljakuulutamine vastavalt kehtestatud protseduuridele; · Suusõnaline informeerimine; · Töö tulemustel põhinevad edutamisnimekirjad;...

Juhtimine
8 allalaadimist
thumbnail
4
doc

Seminar toetustegevus

juhendamine ja hindamine, et saavutada viimase arusaam organisatsiooni eesmärkidest; planeerimine või kaasaaitamine organisatsiooni püüdlustele mõjutada või muuta avalikkuse hoiakuid ja seisukohti organisatsioonile soodsas ja soovitud suunas. Online tegevused Sisu loomine ja optimeerimine otsimootoritele, Artiklid online väljaannetes, Blogiturundus, Kaasturundus, Facebook, Twitter, LinkedIn , Youtube, Pinterest jne sisuloome, E-uudiskirjad. Offline PR tegevused: Artiklid ajakirjades ja erialaväljaannetes, Konverentsidel, seminaridel, messidel osalemine ja esinemine ettekannetega, Intervjuud erialaväljannetes, Intervjuud, eksperdihinnangud raadios, Intervjuud teles. Otseturundus ­ turundus otse lõpptarbijale. Otseturundus on üks turunduskommunikatsiooni vormidest, mis võimaldab...

Majandus
1 allalaadimist
thumbnail
28
doc

Äriplaan soome keeles

03.2016 LIIKETOIMINTASUUNNITELMA 2 Sisältö: 1 Yrityksen yleiskuvaus ja lähtökohtatilanne.........................................................................4 1.1 Yrityksen taustatiedot...................................................................................................4 1.2 Yleiskuvaus..................................................................................................................4 1.3 Lähtökohtatilanne.........................................................................................................4 2 Liikeidea...

Soome keel
16 allalaadimist
thumbnail
30
docx

Uurimistöö - Sotsiaalmeedias postituste mõjumine ja selle mõju

klass SOTSIAALMEEDIAS POSTITUSTE LEVIMINE JA SELLE MÕJU Uurimistöö Juhendaja: Marjo Toomik Palamuse 2017 SISUKORD SISSEJUHATUS Minu teemaks on sotsiaalmeedias postituste levimine ja selle mõju. Teema valimisel mängisid suurt rooli noormehed Taanist. Nende postitust nähes tulin ideele neid järgida (vt. Lisa 1). Teema valimisel sai määravaks see, et olen ise sotsiaalmeedia kasutaja ning soovisin teada saada, kuidas levivad ning mõjuvad postitused. Uurimistöös kasutatud uurimismeetodiks on tegevusuurimus. Töös on kolm peatükki ja kolmteist alapeatükki. Töö teoreetilises osas uurisin sotsiaalmeedia liike ning kanaleid. Praktilise osa tarbeks postitasin sotsiaalmeediasse Facebook ühe pildi ja ühe video. Pildil ning videos palusin inim...

Meedia
51 allalaadimist


Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun