Internetis käe pulsil hoidmiseks ei piisa ettevõttel enam ainult kodulehest. Olemasolevate ja võimalike klientidega suhtlemiseks ning ettevõtte tutvustamiseks on viimasel ajal hakatud aktiivselt kasutama veebipäevikuid, mis on ettevõttele ühtlasi nii turundus- kui suhtluskanal. Kasutatakse ka mitmeid teisi sotsiaalmeedia vorme nagu Twitter, LinkedIn , Facebook, YouTube jt. Hea ja efektiivne veebileht Milline on hea ja efektiivne koduleht? Ettevõtte veebileht on paljudele klientidele esimeseks kokkupuuteks firmaga - ehk koduleht on firma visiitkaart ja oluline müügikanal. Usaldusväärsus, informatiivsus, hea disain, lihtne kasutussõbralikkus - need on kasutajate usalduse võitmisel esmatähtsad kodulehe elemendid ning on eelduseks internetis edu saavutamiseks. Kasutajad annavad esmase hinnangu veebilehele esimese 15-20 sekundiga ning...
Mis on sinu äriettevõtte lõpptulemus? Luua jätkusuutlik süsteem, mis võimaldab pidevalt tõsta nii sinu kui ka inimeste, keda sa teenindad elukvaliteeti. Lõppkokkuvõttes võib see tähendada vabadust ja rahuludust. Väljakutse on see, et enamik inimesi jääb kinni olemasolevatesse vahenditesse, mitte ei keskendu lõpptulemusele. 2. Mis on sinu ettevõtte eesmärk? a) Tõsta oma klientide elukvaliteeti ning luua selle jaoks seda toetav süsteem. Sa pead teenindama oma kliente täiesti unikaalsel ja erilisel viisil ja pidevalt andma neile, mida nad tahavad ja vajavad. b) Teenida kasumit. Kuid pea meeles, et kui sa teenid kasumit, kuid ei suuda täita klientide vajadusi, siis ei püsi sa selles äris pikaajaliselt. 3. Mis paneb sinu äri kasvama? Pidev lisaväärtuse lisamine ja rohkem kui keegi teine seda turul teeb. Võ...
4.3 Põhirakendused Windowsist leiate rakendusi põhitoimingute ja ka palju muu jaoks. Rakendustega (näiteks Inimesed, Mail, Fotod ja Sõnumside) saate teha kõiki olulisi toiminguid ja koostööd, et kõik oleks lihtsam. Loetlen üles järgmised rakendused mis on Windows 8'sse sisse paigaldatud. · Inimesed - Vaadake uusimat teavet ja alustage vestlusi kontaktidega oma meilikontodelt, Facebookist ja LinkedIn .-ist. · Mail - Lugege ühes kohas oma kontode meile, sealhulgas Outlooki, Gmaili ja Yahoo! meile. · Video - Sirvige ja vaadake filme ja telesaateid. Vaadake neid arvutis või esitage teleris. · Fotod - Vaadake ühes kohas oma Facebookis, Flickris, SkyDrive'is või teises arvutis olevaid fotosid ja videoid. · Muusika - Avastage, laadige alla ja kuulake uusimaid lugusid ning andke oma esitusloendeid ühiskasutusse....
Sotsiaalmeedia turundus on soodne ja efektiivne turundusmeetod. Sotsiaalmeedia võimaldab reklaami valitud sihtrühmale täpselt suunata ja annab mõõdetavaid tulemusi. Sotsiaalmeedia turundus on edukas tänu laiale kasutajaskonnale. Faktid: 46% Eesti elanikest külastab igapäevaselt sotsiaalmeedia keskkondi (TNS Emor) Eestis üle 470 000 Facebook'i kasutaja (Social Bakers) LinkedIn toob rohkem kliente B2B ettevõtetele, Facebook B2C ettevõtetele (Hubspot) 55% Twitteri kasutajatest kasutab keskkonda uudislugude jagamiseks ja 53% edastavad teiste säutsisid (Jeff Bullas) Pinterest toob rohkem kliente viitavatest allikatest kui Google+, LinkedIn ja YouTube kokku (Mashable) Facebook on kõige populaarsem sotsiaalmeedia võrgustik. Facebook ei ole turundajatele võõras. Kõik teavad Facebook'i ja kasutavad seda. Faktid:...
Praktikant andis oma parima arvestades puudulikku infot, kogemuste puudumist ja võhiklikkust haridusvaldkonnas, et edukalt üles astuda peamistel turundusüritustel, kus reaalselt EHTE kliendid ja koostööpartnerid liiguvad. Praktikandi eestvedamisel uuendati esindustrükiseid, vaadati üle ja uuendati kodulehte ja Facebook, loodi LinkedIn ja Google+ konto. EHTE sai esindatud Toidumessil ja Teeviidal, misjärel tehti praktikandile ettepanek asuda ettevõttes tööle põhikohaga, osakoormusel. 3.2 Ettevõtte sihtturg, turu-uuringutes kasutatavad meetodid EHTE peamise müügiartikli – tasemeõppe sihtturg on gümnaasiumi lõpetanud HoReCa – alase (hotell-restoran-catering) tasemeõppe huvilised maksejõulised mehed ja naised. Ettevõte ei tegele turu-uuringutega, mis teeb keeruliseks vastuvõtu adekvaatse hindamise....
Samuti jäävad messid heaks kanaliks uute ideede ja toodetega välja tulekuks, mis annab võrreldes stagneerunud konkurentidega teatava edumaa (vähemalt järgmise messini.). Turundamine sotsiaalmeedias: Sotsaalmeediaturunduse kanalite valik on üsna lai. Neist majutusettevõttele sobilikumad kanalid on Facebook, Google+, Youtube, Linkedin , Twitter, Pinterest, Instagram, erinevad blogimiskeskkonnad, ning nendega seotud majutusettevõtte reklaam- ja reitingukeskkonnad (nt Tripadvisor). Plussid: Sotsiaalmeediakanalid on odavaks või tasuta turunduskanaliks, võimaldades operatiivset infoedastust laiale auditooriumile (nt Facebookil on üle miljardi kasutaja). Sotsiaalmeedias edastatud sõnumitel on omadus iseeneslikult ja piiramatult levida...
Triinu Hordo Paberilt ekraanile Viive-Riina Ruus tõi Loovharidus Eesti moodi IV seminaril peetud ettekandes välja kvaliteetset õppimist soodustavad innovaatilistele õppekeskkondadele iseloomulikud tunnused: iseseisvaid õppijaid kujundav; koostööd ning sotsiaalsust soodustav, samas arvestab individuaalsete eripäradega; orienteeritud mõistmisele; motiveeriv ja eetiline.1 Antud tingimusi peaks rahuldama ka hariv e-lahendus. Kui heidame pilgu arvutimaailma, siis märkame, et võim sealses äris on arvutimängude tootjate käes. Miks? Sest mängimine domineeris arendava tegevusena juba lasteaias: pusled, sõna- ja ringmängud täitsid noorte päevad, täiendades teadmisi märkamatult. Pärast elektroonika võidukäiku kolisid mängud ühes infovahetuskanalitega internetti – piiramatute võimaluste maale. Kisa ja kära tõuseb viimasel ajal, kuna arvuti ees veede...
Maailma suurimad teede projekteerimisega tegelevad ettevõtted REFERAAT Õppeaines: Projekteerimise alused Ehitusteaduskond Õpperühm: TEI 11/21 Juhendaja: lektor Renee Pruunsild Esitamiskuupäev:……………. Allkiri:………………………. Tallinn 2015 Sisukord 1Sissejuhatus...............................................................................................................................3 2Maailma edukamad ettevõtted 2013. Aastal.............................................................................4 3HNTB Cos.................................................................................................................................5 4Parsons Brinckerhoff.................................................................................................................6 5CH2M Hill...
1 Mis on e-turundus ja milline on selle roll ettevõtte turundusmeetmestikus .............................................. 2 Kas Internetiturundus ja e-turundus on üks ja seesama? Põhjenda ........................................................ 2 Milline on turunduse ja infotehnoloogia rollijaotus e-turunduses .............................................................. 2 Milles seisneb e-turunduse projektide tüüpiline valdkondadevaheline kommunikatsiooniprobleem ja kuidas seda lahendada? ................................................................................................................................. 2 Olulised murdepunktid Interneti arengus turundusk...
a, Cambridge, UK • Mike Lynch • David Tabizel • Richard Gaunt • Arvuti tarkvara arendus • Konsentreeritud ettevõtetele • 2010. a UK turuliider • Üle 10 000 töötaja • Cambridge ja Sunnyvale, California HP Autonomy • 2011. okt ostis HP 87,3% aktsiatest • HP Autonomy • Varasem huvi (Mike Hurd) • 2012. a maiks oli lahkunud kogu Autonomy juhtkond ning 20% töötajatest • Erinevused tarkvara ja riistvara tööstuse vahel • 20. nov 2012 kanti maha 8,8 miljardi dollari väärtuses varasid Mis juhtus? • HP väidab, et Autonomy moonutas 2 aasta jooksul oma kasumeid • Tehingud oleksid justkui toimunud, kuid reaalne ostja puudus • Riistvara ei installeeritud arvutitesse • Jagati tasuta riistvara • Autonomy juhtkond eitab HP süüdistusi Võtmeisikud • Mike Lynch • Tegevdirektor Autonomys • Leo Apotheker • Tegevdirektor HPs Tagajärjed • 1 kuu peale tehingut...
05.2016 Tarkvara õiguskaitse Urmas Kukk Iseseisev töö Kuidas on tagatud autoriõiguste kaitse? Facebook MySpace Orkut Одноклассники Google+ Dropbox Instagram Rate.ee tumblr LinkedIn myHistro 5 liikmelised grupid, töö esitada 08.06., esitlus ja arvestus 10.06. Uurimistöö kirjutamine 1 5.05.2016 Tüüpiline lugeja ... - tahab teha otsust - on hõivatud - on skeptiline ja otsib vigu - ei taha näha ebaprofessionaalsust - on grammatika, keelekasutuse jms suhtes konservatiivne Tekst Omadused sõltuvad:...
Lisaks toon ära sotsiaalmeedia definitsiooni, kuna see on e-turunduse üks viimasel ajal kiiremini kasvavaid valdkondi. ―Lihtsalt ja lühidalt: sotsiaalne meedia on kasutajate poolt loodav sisu ja selle jagamist võimaldavad keskkonnad ning lahendused. Sotsiaalne meedia põhineb inimeste suhtlus- ja väljendusvajadusel. Tuntuimad sotsiaalmeedia keskkonnad: Facebook, Twitter, Youtube, Orkut, Flickr, Digg, Linkedin jt. Samuti foorumid, blogid, kommentaariumid jms. Sotsiaalne meedia ja eriti võrgustikud (Facebook, Orkut, Twitter) on tänaseks oma populaarsuselt ületanud seni liidrikohta hoidnud pornotööstuse.‖ (Kalda: Mis on sotsiaalne… 2009) 1.2. E-turunduse võimalused ja riskid Maailma ligi 6.8 miljardist elanikust kasutas 2009.aasta seisuga internetti 1,8 miljardit inimest ehk 26.6% (World…). Eestis kasutab internetti 70% elanikkonnast (15-74aastased), kellest 61%...
Kas Internetiturundus ja e-turundus on üks ja seesama? Kui jah, siis kuidas, kui ei, siis miks. E-turundust peetakse laiemaks mõisteks kui Internetiturundust. Viimane tähendab kitsalt just Internetile (veeb, elektronpost) orienteeritud meetmeid. Internetiturunduse puhul on kasutatavaks meediumiks Internet. E-turundus aga hõlmab lisaks ka mobiilse ja muu traadita meediumi kasutamist ning digitaalset kliendiandmete haldamist ja kliendisuhete juhtimist. Digitaalne keskkond ei koosne enam ammu ainult klassikalistest veebirakendustest ja elektronpostipõhisest kommunikatsioonist. Lisandunud on mitmesugused mobiilsed personaliseerimise (NFC, QR-koodid) tehnoloogiad ning asukohapõhised (GPS) teenused. Nende puhul on Internet käsitletav vaid puhtalt andmevahetuskanalite komplektina, turundustegevus ise toimub kommunikatsioonimudeli järgmisel, kõrgemal kihil. Seetõttu on mõistlik...
Analüüsisin erinevaid kanaleid noorte võimalustest ning leidsin, et on üsna palju variante, läbi mille leida tööd või olla lihtsalt rohkem kursis oma võimalustega. 3.1 Võimalused läbi sotsiaalmeedia Sotsiaalmeedia olulisus on noorte seas kasvanud viimase viie aastaga väga palju. Üle 70% noortest peab seda väga oluliseks. Kõige rohkem kasutatakse Facebooki. Järgnevad Linkedin ning blogid. Kõige vähem oluliseks peetakse Twitterit.8 Isiklikult sotsiaalmeediaportaalis Facebook ringi vaadates on jäänud silma noorte enda postitused, milles keegi kirjutab, et otsib tööd, pakub tööd, keegi tema tuttav otsib töötajaid jne. Tänu nendele postitustele leiavad paljud noored tööd just tutvuste kaudu. Jagatakse ka erinevate töövahendusportaalide kuulutusi. Lisaks olen märganud erinevaid gruppe,...
sajandil • Suurimaks põhjuseks industrialiseerimine • Keskkonnapoliitika polnud selgelt määratletud • Puudus ennetuspõhimõte • Inimesed ei oskanud loodust väärtustada • Rasked ajad, keskkond tagaplaanil ERINEVAD KESKKONNAPROBLEEMID • Jäätmekäitlus • Välisõhu saaste • Veemajandus • Müra • Kemikaalid • Loodusliku mitmekesisuse kaitse • Kliimamuutused KESKKONNAPOLIITIKA ARENG • Huvi teke keskkonnaprobleemide vastu • Algas keskkonnaprobleemide süsteemne lahendamine • Kinnitati esimene Keskkonnategevusprogramm • Võeti vastu rida direktiive • Hakati looma keskkonnafonde KESKKONNATEGEVUSPROGRAMMID • I Keskkonnategevusprogramm (1973 -1976) - suurenev keskkonnareostus ja reostuskolded • II Keskkonnategevusprogramm (1977 -1981) - I jätk; keskkonnaelementide põhilised direktiivid ja määrused • III Keskkonnategevusprogramm (1982 -1986) -...
Kas Internetiturundus ja e-turundus on üks ja seesama? Kui jah, siis kuidas, kui ei, siis miks. E-turundust peetakse laiemaks mõisteks kui Internetiturundust. Viimane tähendab kitsalt just Internetile (veeb, elektronpost) orienteeritud meetmeid. Internetiturunduse puhul on kasutatavaks meediumiks Internet. E-turundus aga hõlmab lisaks ka mobiilse ja muu traadita meediumi kasutamist ning digitaalset kliendiandmete haldamist ja kliendisuhete juhtimist. Digitaalne keskkond ei koosne enam ammu ainult klassikalistest veebirakendustest ja elektronpostipõhisest kommunikatsioonist. Lisandunud on mitmesugused mobiilsed personaliseerimise (NFC, QR-koodid) tehnoloogiad ning asukohapõhised (GPS) teenused. Nende puhul on Internet käsitletav vaid puhtalt andmevahetuskanalite komplektina, turundustegevus ise toimub kommunikatsioonimudeli järgmisel, kõrgema...
Organisatsioonivälise värbamise kanalid: · Kuulutamine internetis, · Kuulutamine ajalehtedes ja ajakirjades; · Kuulutamine raadios ja televisioonis; · Koostöö koolide ja ülikoolidega; · Sihtotsing; · Otsepakkumine; · Tööjõu rent; · Massvärbamine. · Sotsiaalvõrgustikud, näit Facebook, LinkedIn , Twitter; 43. Millised on org.ni sisesed personali värbamise võimalused ja meetodid? Organisatsioonisisesed värbamise võimalused · Edutamine; · Üleviimine; · Otsepakkumine; · Potentsiaalsete töötajate reservi ülevaatamine. Organisatsioonisisese värbamise tegevused · Vakantsete ametikohade väljakuulutamine vastavalt kehtestatud protseduuridele; · Suusõnaline informeerimine; · Töö tulemustel põhinevad edutamisnimekirjad;...
juhendamine ja hindamine, et saavutada viimase arusaam organisatsiooni eesmärkidest; planeerimine või kaasaaitamine organisatsiooni püüdlustele mõjutada või muuta avalikkuse hoiakuid ja seisukohti organisatsioonile soodsas ja soovitud suunas. Online tegevused Sisu loomine ja optimeerimine otsimootoritele, Artiklid online väljaannetes, Blogiturundus, Kaasturundus, Facebook, Twitter, LinkedIn , Youtube, Pinterest jne sisuloome, E-uudiskirjad. Offline PR tegevused: Artiklid ajakirjades ja erialaväljaannetes, Konverentsidel, seminaridel, messidel osalemine ja esinemine ettekannetega, Intervjuud erialaväljannetes, Intervjuud, eksperdihinnangud raadios, Intervjuud teles. Otseturundus turundus otse lõpptarbijale. Otseturundus on üks turunduskommunikatsiooni vormidest, mis võimaldab...
03.2016 LIIKETOIMINTASUUNNITELMA 2 Sisältö: 1 Yrityksen yleiskuvaus ja lähtökohtatilanne.........................................................................4 1.1 Yrityksen taustatiedot...................................................................................................4 1.2 Yleiskuvaus..................................................................................................................4 1.3 Lähtökohtatilanne.........................................................................................................4 2 Liikeidea...
klass SOTSIAALMEEDIAS POSTITUSTE LEVIMINE JA SELLE MÕJU Uurimistöö Juhendaja: Marjo Toomik Palamuse 2017 SISUKORD SISSEJUHATUS Minu teemaks on sotsiaalmeedias postituste levimine ja selle mõju. Teema valimisel mängisid suurt rooli noormehed Taanist. Nende postitust nähes tulin ideele neid järgida (vt. Lisa 1). Teema valimisel sai määravaks see, et olen ise sotsiaalmeedia kasutaja ning soovisin teada saada, kuidas levivad ning mõjuvad postitused. Uurimistöös kasutatud uurimismeetodiks on tegevusuurimus. Töös on kolm peatükki ja kolmteist alapeatükki. Töö teoreetilises osas uurisin sotsiaalmeedia liike ning kanaleid. Praktilise osa tarbeks postitasin sotsiaalmeediasse Facebook ühe pildi ja ühe video. Pildil ning videos palusin inim...