Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse
✍🏽 Avalikusta oma sahtlis olevad luuletused! Luuletus.ee Sulge

"kliendis" - 70 õppematerjali

kliendis on rahul, kui nad saavad, mida nad soovivad ja siis, kui kvaliteediplaan ja protseduurireeglid.

Õppeained

Kliendisuhete juhtimine -Eesti Ettevõtluskõrgkool Mainor
Kliendisuhete juhtimine -Tallinna Tehnikakõrgkool
thumbnail
22
docx

WINDOWS OS HALDUS

TALLINNA POLÜTEHNIKUM IT ja telekommunikatsiooni erialaosakond Elsa Senina IT-16E WINDOWS OS HALDUS Juhendaja: Mart Marandi Tallinn 2017 20.10.17 Töö VirtualBoxis Teen Windows 10 masina ja sellest clone’i Mõlemas masinas: Devices – Insert Guest Additions CD image Mõlemas masinas: Devices – Shared Folders alt jagan folderit ning panen linnukese Auto- mount ja Make Permanent koha peale. Mõlemas masinas: Devices – Shared Clipboard – Bidirectional Mõlemas masinas: Devices – Drag and drop – Bidirectional Teen mõlemale masinale restardi Kontrollin File Managerist, kas folderite jagamine toimis Avan Computer Management’i – Local Users and Groups – Users, loon sinna kasutaja nimega "opilane" Opilane Properties – Member of – Add – Guests Teine variant: Local Users and Groups – Groups – Guests – Add - opilane Control Panel – System S...

Informaatika → Informaatika
4 allalaadimist
thumbnail
14
pptx

Toyota

● See loodi sinna 28.08.1937. ● Selle firma asutaja nimi on Kiichiro Toyoda. ● Selles firmas töötab umbes 347 000 inimest. ● Akio Toyoda on praegu selle firma president ja tegevusjuht Firmamärk Firmamärk (pildil 1) võeti kasutusele esimest korda 1937 aastal. Pildil kaks on uus loga.Kolm ovaali logol kombineeruvad moodustamaks täht "T", mis tähistab Toyotat. Kahe risti ovaali sees suurem ovaal esindab vastastikku kasulikke suhteid ja usaldust kliendis ja ettevõttes, samas kui suurem ovaal ümbritseb mõlemat sisemised ovaali mis tähistab globaalset laienemist Toyota tehnoloogias ja piiramatut potentsiaali tulevikus. 1. 2. Firma tegeleb See firma tegeleb autode müügiga. Ta müüb nt: Toyota Gorollasid, Avensiseid, Auriseid jne Toyota Corolla Toyota Auris Firmamärgi autor Toyota uue firmamärgi leidmiseks kuulutati välja võistlus, et luua uus logo

Auto → Autoõpetus
2 allalaadimist
thumbnail
4
docx

Mina klienditeenindajana

oma tööle keskendunud. Näiteks üks kord rääkis müüja telefoniga sellel ajal kui klient ootas kassas, et saaks maksma hakata. Minu arust sellised inimesed ei saaks sellisel alal üldse töötadagi. Ühtlasi olen ka seda meelt, et kõik inimesed ei sobi teenindajateks ja inimestega tegelejateks, kuna isiksusi on palju ja erinevaid. Klienditeenindajaks sobib kõige paremini seltsiv, avatud, sõbralik, heatahtlik, rõõmsameeltne ja meeldiv inimene, kes paistab silma ning tekitab kliendis hea tunde. Vastandiks sellele jälle ei sobi minu arvates teenindajaks inimene, kes on kinnine, ülbe, tigeda olekuga ning ebameeldiv, kuna see tekitab kliendis halva tunde ning arvatavasti siis klient seda teatud kohta enam ei külastaks.

Majandus → Klienditeenindus
48 allalaadimist
thumbnail
4
doc

Kontakti vältimise viisid

Kontakti vältimise viisid Canes, M.; Trier-Rosner, L.; Rosner, J. 1987. Peeling the Onion. Toronto. Introjektsioon – (ehk “peab”id) on vastupanu gestaltteraapias. Terviklike hoiakute ja uskumuste allaneelamine, nii et need jäävad läbi seedimata ja assimileerimata/kohandamata ja seeläbi tekitavad kliendis Topdog/Underdog konflikte. (Topdog/Underdog – polaarsus ja/või konflikt, mis ilmneb psüühikas introjektsioonide tagajärjena. Topdog esindab ’ideaalmina’ – kuidas inimene arvab, et ta PEAKS olema; Underdog esindab seda osa inimese minast, mis saboteerib Topdogi ja keeldub temaga koostööd tegemast – sageli väga manipuleerival, salakavalal ja leidlikul moel.) Retroflektsioon – vastupanu gestaltteraapias. Mina keskkonnale reageerimise impulsside ümberpööramise protsess. Endale selle tegemine, mida tahaks teistele teha, või endale selle tegemine, mida tahaks, et teised sulle teeks. Konfluents – (ehk kokkusulandumine) olek, mis tuleb soo...

Pedagoogika → Pedagoogika
6 allalaadimist
thumbnail
2
docx

Turunduskampaania näidis

mugavust. Kampaania eesmärk on mõjutada inimesi tegema klubikaarti ja võita juurde kliente konkurentidelt. Kaart hoiab uusi ja olemasolevaid kliente pidevas tarbimises, mõjutamaks inimesi proovima erinevaid jooke. Ettevõte pakub ka oluliste tähtpäevade ajal ilma klubikaartita soodustusi. Soodustus ilma klubikaartita tekitab kliendis ahvatlust proovida ja katsetada uusi maitseid. Isadepäeva erikampaania. Kampaaniates on kasutatud ka nutikaid

Majandus → Turundus
14 allalaadimist
thumbnail
1
docx

Klient on kuningas

Klient on kuningas Väga palju on kuulda olnud, et klient on kuningas. Iga ettevõtte soovib ennast reklaamida kui kõige paremat ja tublimat. Kui palju, aga tegelikult võtavad klienti kui kuningat? Möödudes poodidest ja söögikohtadest, ei ütleks alati, et teenindajad võtavad kliente kui kuningaid vastu. Teenindus on külm ja üldse mitte personaalne. Kuningaid tuleks ju tervitada ja läheneda neile väga personaalselt. Kui teenindaja näeb kliendis kuningat, siis see on ettevõttele vägagi kasulik. Kui inimene saab kuskil hea ja sooja teeninduse, siis ta räägib sellest ka teistele. See on reklaam, mida raha eest ei saa osta.Ja kui klient on saanud kord hea teeninduse saanud, siis ootab ta seda ka järgmine kord. Kui teeninduse tase püsib sama, või isegi on parem, siis selline reklaam on iga ettevõtte unistus. Head teenindust saanud klient räägib oma sõpradele ja tuttvatele, et just sellest kohast ta sai maailma parima asja

Turism → Hotelliteenindus
6 allalaadimist
thumbnail
27
doc

Klienditeenindus

Sageli viib see rahulolematuse väljanäitamiseni ning konfliktideni kliendi ja teenindaja vahel. Kuidas suhtutakse rahulolematusse klienti? Esimene (ja enamlevinud) suhtumine ­ selline klient on "segaja", ebameeldiv seik teenindusprotsessis. Rahulolematust kliendist on ainult tüli ja probleeme ning temast oleks ruttu vaja vabaneda. Teine ja raskemini omaksvõetav suhtumine (nõuab suuremat pingutust ja vajalikke oskusi) on näha sellises kliendis võimalust pakutavat teenindust parandada ja klienti enda juurde kinnistada. Järgnevalt on toodud rida põhjuseid, miks teenindus võib olla halb ja võib muutuda veelgi halvemaks. 1)Vale missiooni määratlus Reklaamiagentuur koostas Teie jaoks missiooni, millest keegi Teie firmas aru ei saa. See missioon ei puuduta sugugi klienti, vaid see puudutab asutust. Ja kui Te ka püssiähvardusel küsiksite oma töötajate käest, et "öelge peast meie

Sotsioloogia → Sotsiaaltöö
151 allalaadimist
thumbnail
2
docx

Kuidas peaks klienditeenindaja toimima

Ülesanne: Kuidas toimiksite järgmistes situatsioonides? 1. Kuidas kliendiga ,,ühele lainele ,,saada, kui klient on kinnine inimene, et mõista paremini tema soove, ootusi? Et saada kinnise inimesega ,,ühele lainele" tuleks ise aktiivselt suhtlemist alustada, esitada hästi meelestatud küsimusi. Kliendis tuleks tekitada sooja ja sõbraliku suhtumisega usaldust, nii saab muuta suhtluskeskkonna vabamaks. Kliendiga tuleb olla kannatlik ning täpsustada, kas ta sai aru. 2. Mida teha turismiinfokeskuses, kui linnakaardid on otsas ja turistid pahased? Esimese asjana tuleb vabandada kliendi ees. Kliendile tuleb pakkuda mingi kompromiss, mis rahuldaks mõlemaid osapooli. Kliendile ei tohi ütelda jäika EI-d.

Majandus → Klienditeenindus
42 allalaadimist
thumbnail
8
docx

Optometristi nõuanded kliendile referaat

“ Üheks optometristi igapäevaülesandeks lisaks nägemiskontrolli teostamisele on kliendi nõustamine nägemise teemadel. (Eesti Optometristide Selts 2005). See, milline üldmulje jääb kliendile optikakauplusest ja firmast, sõltub enamjaolt teenindusest, mille osaks ta saab. Klient tuleb ootusega, et tema muredesse suhtutakse põhjalikult ja tuntakse huvi tema aitamise vastu. Positiivse tunde tekitab kliendis kindlasti ka see, kui ta saab optometristilt sellist nõu ja informatsiooni, mida ta võibolla ise küsidagi poleks osanud. REFRAKTSIOONIVEAD Normaalnägev silm ehk emmetroopne silm on umbes 22-24 mm suurune ja tema optiliseks tugevuseks on 60,3 dioptrit. Lõpmatusest tulevad kiired koonduvad emmetroobi akommodeerimata silmas võrkkestal ehk reetinal, kus tekib esemest ümberpööratud kujutis. Põhilised refraktsioonivead, mille korrigeerimisega optometrist tegeleb on: 1

Meditsiin → Aktiviseerivad tegevused
12 allalaadimist
thumbnail
3
doc

Teenindamine arendab empaatiat vajavaid teadmisi, nagu turvalisus, armastus, kuuluvus.

läbi saada. Inimesed saavad eelkõige hästi läbi kui nad ei ole klientide peale vihased ja neil endal ei ole pingeid. Hea õhkkond suudab hoida sind pingetst vabana. Inimesete vaheline armastus algab eelkõige just turvatundest ja hoolivusest teineteise vasut. Sama kehtib ka poodides teenindajate ja klientide vahel. Kliendikeskne lähenemine, personaalne müük ja soojad suhted on äri aluseks. Sõbralik õhkkond ja heatahtlikud müüjad loovad atmosfääri, mis tekitab kliendis soovi tulla samasse poodi jälle tagasi. "Klient tunneb meie juures end nagu külaline, keda on alati siia oodatud ja kelle huvid on esikohal," räägib Mitchell kliendi tunnetest. Just selle pärast arendabki teenindamine klientide armastust just teie firma vastu. Mida lahkemad ja abivalmivamad te olete seda paremini suhutuvad kliendid teisse. Kui kliendid teid armastavad, tunnevad nad ennast hästi ja see mõjub ka teile. Te lähete töölt koju pere juurde ja suudate oma

Majandus → Ärijuhtimine
44 allalaadimist
thumbnail
4
docx

Klienditeenindaja ametijuhend

2) selgitab välja kliendi vajadused, kasutades aktiivse kuulamise ja küsitlemise erinevaid tehnikaid; 3) tutvustab kaupa, selgitades kauba kasutamist ja/või hooldust, arvestades kliendi soove ja vajadusi; edastab nõuetele vastava ja tõese teabe müüdava kauba kohta; 4) käsitleb kliendi vastuväiteid, leides kliendile sobiva lahenduse; 5) teostab lisamüüki, kasutades erinevaid müügitehnikaid; 6) lõpetab kliendikontakti positiivselt, tekitades kliendis soovi tagasi tulla; 7) võtab vastu kliendi pretensiooni, võimalusel lahendab selle iseseisvalt või suunab edasi; 8) tutvustab kaubale pretensiooni esitamise korda ja selgitab kauba garantiitingimusi. Kassatöö: 1) teeb kassatoiminguid oma vastutusala piires; 2) arveldab klientidega, kasutades erinevaid maksevahendeid ja -liike (sularaha, maksekaardid, arved, mobiiltelefon jt); ESF programm "Kutsete süsteemi arendamine" 4

Majandus → Klienditeenindus
96 allalaadimist
thumbnail
2
docx

KOLM VIISI KUIDAS TOETAKSIN KUNSTITERAPEUDINA OMA KLIENTIDE LOOVUSE AVALDUMIST

Paljuski sõltub olukorra keerukus indiviidi eelnevatest kogemustest - kas ja kuidas on eelnevalt suhtutud nende initsiatiivi ning ideedesse. Siinkohal on kunstiterapeudil võimalus klienti aidata. Luues usaldusliku suhte, anname kliendile võimaluse häbitundeta oma arvamust avaldada ning uudset ja loovat probleemilahendust arendada. Turvatunde loomisel on tähtsad terapeudi empaatiavõime, kuulamisoskus ning kindlasti ka positiivsus ja ressurssidele orienteeritus. Kliendis on loovus olemas, mis on aga tihtilugu peidetud kujul ning vajab julgustamist, et see saaks avalduda. Turvatunde olemasolu avab ukse, et jõuda kliendi sisemise loovuseni. Loovat mõtlemist tuleb aga harjutada ning seda vaikselt edasi liikudes. Leidub lugematu arv viise: kasutada võib joonistamist, muusikat, liikumist, jutu kirjutamist jpm. Omades rohkelt teadmisi nii Liisa Allsoo

Kultuur-Kunst → Kultuur
2 allalaadimist
thumbnail
2
docx

Järjekorrateooria

Selle aja jooksul saab klient oma ostu sooritada ja nautida meeldivat teenindust. 1,2 minutiga saab teenindaja pakkuda kliendile mõnusat, kiiret teenindust ning suudab tekitada tunde, et klient on alati tagasi oodatud. Keskmine ooteaeg järjekorras: Wq=10/(60*(60-10))=0,0033(3) tundi, st umbes 12 sekundit Kui peaks tekkima järjekord, siis selle kestvus on umbes 12 sekundit, mis tegelikult on üsnagi olematu kliendi jaoks. See on täpselt selline ooteaeg, mis ei tekita kliendis ärritust ning inimene jõuab ära oodata, kuni saab maksta. Lõpetuseks võib öelda, et ettevõttel pole vaja lisateenindajaid palgata ega pole vaja kedagi vallandada tööseisakute pärast, sest nende ajal saab muid tööülesandeid täita. Kliendi poole pealt võib öelda, et neid teenindatakse võimalikult kiiresti ja hästi, see tähendab, et ei kulu palju aega järjekordades ja teenindus ise on ka kiire ja kvaliteetne.

Majandus → Kvantitatiivsed meetodid...
40 allalaadimist
thumbnail
8
docx

Pedagoogiline suhtlemine

tasand eeldab spetsiifilist ettevalmistust - psühholoogi, psühhoterapeudi koolitust ja tegevusluba. Kontakti vältimise viisid Deflektsioon – vastupanu gestaltteraapias. Teesklemine, et inimene ei näe ja/või ei kuule kedagi ja/või midagi. M S M S Introjektsioon – (ehk “peab”id ja “ei tohi”id) on vastupanu gestaltteraapias. Terviklike hoiakute ja uskumuste allaneelamine, nii et need jäävad läbi seedimata ja assimileerimata/kohandamata ja seeläbi tekitavad kliendis Topdog/Underdog konflikte. (Topdog/Underdog – polaarsus ja/või konflikt, mis ilmneb psüühikas introjektsioonide tagajärjena. Topdog esindab ’ideaalmina’ – kuidas inimene arvab, et ta PEAKS olema; Underdog esindab seda osa inimese minast, mis saboteerib Topdogi ja keeldub temaga koostööd tegemast – sageli väga manipuleerival, salakavalal ja leidlikul moel.) Lastega ei pea koolis võitlema, loo suhe. MS Analüüsivabalt omaks võtmine. Nagu suurte tükkidega söömine.

Pedagoogika → Pedagoogika
16 allalaadimist
thumbnail
4
docx

Mina kui klienditeenindaja

Kuid alati tuleb ette rahul olematuid kliente ­ kas on kaup otsas, ei leida klient endale sobivat toodet, või on hind liiga kõrge. Siinkohal tuleb kliendile selgitada rahulikult, et selline on hetkel olukord ning momentaalset lahendust ei ole. Klienditeenindajana väldin halvasti mõjuvaid isiklikke tegevusi nagu söömine, joomine, isiklikud kõnelused, erakõned, enda korrastamine, nätsu närimine, raadio kuulamine, lehelugemine jne. Eelpool mainitu tekitab kliendis alateadlikku protesti. Kuid mulle kui klienditeenindajale on väga tähtis, et mul oleks tööpäeva jooksul Pärnu 2013 võimalus ringi liikuda, teha võib-olla mõni telefonikõne või lihtsalt puhata. Selleks peab olema tööandja poolt korraldatud paus või lõuna, mille jooksul saan ma süüa ning tegeleda muude isiklike asjadega. Kokkuvõtteks võin öelda, et klienditeenindaja töö ei ole sugugi lihtne. Ette võib

Ametid → Müüja
20 allalaadimist
thumbnail
2
docx

Müügiprotsess ja müügitehnikad

Müügiprotsess ja müügitehnikad Müügiprotsess on pikk tegevus, mille käigus püüdakse müüa ja pakkuda oma tooteid ja teenuseid klientidele kaasaarvatud potensiaalsetele klientidele. Müügitehnikaid on samuti väga palju erinevaid ning iga teenindaja saab neid ka ise luua ja välja töötada. Müügiprotsessi järgimine aitab saavutada eesmärke, milleks on kindlasti kliendi vajaduse välja selgitamine, saada aru müüdava toote või teenuse omadusi, sealhulgas anda infot miks on meie toode parem kui konkurentidel ning suuta oma toodet või teenust maha müüa kliendile. Samuti on müügi saavutamiseks erinevate tegevuste ellu viimine väga vajalik ja ei saa märkimata jätta, et üheks olulisemaks osaks on müügimeeskond, ilma kelleta on raske müüki korraldada. Müügiprotsessi esimeseks asjaks olekski see, et tuleb tundma õppida oma tooteid kuna tänu sellele suudad sa seda paremini kliendile kirjeldada ja toodet sobitada erinev...

Psühholoogia → Suhtlemisõpetus
35 allalaadimist
thumbnail
8
docx

Turundusplaan

Pagar OÜ 25-50-ne töötajaga. Nende ettevõtete eeliseks on juba pikaajaline turul olemine. Saare Leiva miinuseks on 3 Turunduse eesmärgid ja strateegiad 3.1 Eesmärgid Olla 2020-ks aastaks eesti parimate seas. Uuendada toodete valikut Värskendada toodete väljapanekut Jääda kindlaks vanaaegsetele retseptidele ja võimalikult vähe uuema aja retsepte sisse tuua (kuna siis sarnaneks liialt konkurentidele) Ettevõtte eesmärgiks on tekitada kliendis rahulolu ja toota turule pagari- ja kondiitritooteid, mis erinevad teiste ettevõtete toodetest. 3.2 Eesmärkide saavutamiseks sobiv strateegia Toodetes kasutame Eestist pärit toorainet Valmistame tooted vanaaegsete retseptide järgi Muudame tavapäraste toodete välimust huvitavamaks Reklaamime ettevõtet Analüüsime konkurentsi, nende eeliseid ja miinuseid. 4 Turundusmeetmestik 4.1 Turundusmeetmete elluviimiseks on asukoht väga hea ning

Majandus → Turundus
48 allalaadimist
thumbnail
2
docx

Müügiprotsess ja müügitehnikad

Liina Põldra ÄR1 Müügiprotsess ja müügitehnikad Müügiprotsess on pikk tegevus, mille käigus püüdakse müüa ja pakkuda oma tooteid ja teenuseid klientidele kaasaarvatud potensiaalsetele klientidele. Müügitehnikaid on samuti väga palju erinevaid ning iga teenindaja saab neid ka ise luua ja välja töötada. Müügiprotsessi järgimine aitab saavutada eesmärke, milleks on kindlasti kliendi vajaduse välja selgitamine, saada aru müüdava toote või teenuse omadusi, sealhulgas anda infot miks on meie toode parem kui konkurentidel ning suuta oma toodet või teenust maha müüa kliendile. Samuti on müügi saavutamiseks erinevate tegevuste ellu viimine väga vajalik ja ei saa märkimata jätta, et üheks olulisemaks osaks on müügimeeskond, ilma kelleta on raske müüki korraldada. Müügiprotsessi esimeseks asjaks olekski see, et tuleb tundma õppida o...

Psühholoogia → Suhtlemisõpetus
73 allalaadimist
thumbnail
5
docx

Toitlustuskorralduse teadusartikkel

sellele. Järgmise uurimuse tulemusena oli näha, et rahulolu oli märgatavalt suurem grupis kus prooviti parandada kogemust läbi suupiste ja kupongi, kui need kes seda ei saanud. Kõige kõrgem üldine rahulolu õhtuga ja kes olid nõus kindlasti edasi soovitama restorani ning ise tagasi naasma, esines just nendes gruppides kes said nii suupiste kui ka sooduskupongi. Uurimusetulemus näitab, et vastutulek kliendile ning intsidendi taastamine parendama rahulolu kliendis tohutult ning tuleks arendada ettevõtetes, sest pikaajalises mõistes tooks see vaid kasumit. Autor sai vaid osaliselt toetada teist hüpoteesi ning ülejäänud nelja sai täielikult. Kokkuvõte: Uurimusetulemusena on ilmselge, kui teenindus on aeglane ja ooteaeg venib pikaks, et kliendi rahulolu muuta ebameeldivast paremaks, tuleks pingutada selle taastamises läbi erinevate strateegiate. Lähtuvalt nendele uuringutele tuleks restorani juhatajatel läbi

Toit → Toitlustus
3 allalaadimist
thumbnail
2
docx

Turundus internetis

kardetakse investeerida uude ja tundmatusse meediamaastikku, ning otsustatakse jääda traditsioonilise meedia juurde. Kuid selline teguviis näitab suuresti ettevõtete turundajate võhiklikkust, sest kiiresti kasvav turg ja maastik pakub suurepäraseid võimalusi suhteliselt odavalt käibe kasvatamiseks ning uute klientide leidmiseks. Suurt rolli mängivad ka uusimad interneti trendid. Näiteks: blogid, twitter jne, kus ettevõttel on hea võimalus tekitada huvi potensiaalses kliendis. Samas toimub see ka informaatorina, mis annab teada uutest toodetest, avastustest või mingist muust aspektist, mis võiks klienti huvitada. Selliseid võimalusi kasutavad näiteks Microsoft, Google ning ka palju väiksemad firmad ja ettevõtted. Kui ettevõttel õnnestub luua midagi fenomenaalset on Internet parim maastik, kus end reklaamida, sest paljud interneti kasutajad postitavad uusi ja huvitavaid asju enda blogidesse, sotsiaalportaalidesse ja foorumitesse

Majandus → Majandus
74 allalaadimist
thumbnail
3
docx

Sotsiaaltöö arutlus eetikakoodeksi ja kutsestandardi üle

piisavalt ressursse, et kõik abivajajad saaksid toetust. Samuti informeerib ta oma klientide võimalustest abi saamiseks ja nende õigustest ning kuidas ja mida selleks teha. Sotsiaaltöötaja töö on keeruline, kuna tööülesandeid on palju ning tuleb teha kiireid ning täpseid otsuseid oma kliendi heaolu nimel. Selleks, et kliendi ja sotsiaaltöötaja koostöö toimiks, peab sotsiaaltöötaja olema hea suhtleja ning tekitama kliendis usaldust. Kliendiga suheldes pakub sotsiaalalal töötaja oma kliendile parimaid võimalikke lahendusvariante ehk siis kliendikesksus ongi see, kui sotsiaaltöötaja aitab oma klienti parimate kättesaadavate ja võimalike viisidega ning on kliendile nõustamise, rahalise ning konkreetsete probleemide puhul ka füüsiliselt toeks. Kuid sotsiaaltöötaja ameti teeb raskeks ka see, et kliente on palju ning sellest tulenevalt on olemas ka palju erinevaid probleeme, nagu näiteks

Sotsioloogia → Sissejuhatus sotsiaaltöösse
25 allalaadimist
thumbnail
8
odt

Interneti turundus ja sotsiaalvõrgustike tutvustus

Bännerreklaam Alustuseks peaks aru saama, et bännerid ei ole klikkimiseks. Bännerid on eelkõige brändireklaamiks. Inimesed ostavad firmadelt/veebilehtedest millest nad on kuulnud ­ ja siin on bännerid abiks. Bänneri ostmisega nt. Ratesse on raske oma müüki suurendada kuid see on hea ettevõtte promomiseks. Piiratud eelarvega väikeettevõttele bännerreklaam ei tasu ära. Suhtearendus ja usalduse loomine Edukas ettevõte peab tekitama oma veebilehega kliendis usladust Kui ettvõtet ei usaldata siis ettevõttest ei osteta. Ettevõttel peab olema läbimõeldud, et mil moel tõsta usaldust enda suhtes. Mis moodi kasutada ära kliendisoovitusi? Kuidas demonstreerid oma ekspertteadmisi või näidata vähemalt, et ettevõtte taga on inimesed? Mis moodi arendada suhteid kunagiste/praeguste/potentsiaalsete klientidega? Seda kõike on võimalik teha läbi internetiturunduse. Läbi tuleks ka mõelda blogimine ja sotsiaalmeediaturunduse osa

Ökoloogia → Ökoloogia ja keskkonnakaitse
70 allalaadimist
thumbnail
5
doc

Turunduse eksam

1)reklaam- tasuline kaupade ning toodete propageerimine erinevate reklaamkanalite kaudu, nt reklaam ajalehes, televisoiinis Eesmärgiks on köita tarbija tähelepanu, veenda teda, et tal võib toodet vaja olla ning tuletada meelde, et toode, mida rahuldab tema vajadused, on olemas 2)isiklik müük- tarbijatega otsene suhtlemine, kasutatakse müügiesindajaid, kes viivad läbi toodete esitlemise ning tutvustamise. Eesmärgiks tekitada kliendis huvi toote vastu. Oluline on müügipersonali isikuomadused. Nt Kirby esitlejad 3)müügi stimuleerimine- lühiajaline müüki soodustav tegevus. Eesmärgiks kutsuda tarbija kohe ostma ja vahendaja paremini kauplema. Nt laadad, mesisid, näitused 4)avalikud suhted- suhete loomine ettevõtte ja tema huvigruppide vahel Eesmärgiks saada avalikkuse tähelepanu, kujundada positiivne mulje. Nt pressikonverentsid 7. Katusekive toodavad ja müüvad Eestis kaks ettevõtet. Ettevõtte A katusekive

Majandus → Turundus
328 allalaadimist
thumbnail
10
docx

MÜÜGI- JA/VÕI TEENINDUSSITUATSIOONI ANALÜÜS

Peale seda uurida kliendi vajadused ning selle põhjal hakata peegeldama neid vajadusi, sellisel juhul tekib kliendile tunne, et tõesti, see asi on tema jaoks mõeldud kuna ta ise tahab neid asju. Siis võiks ta veel teha antud pakkumise eriti ahvatlevaks, et kliendil tekiks reaalne huvi selle vastu. Kui pakkumine on tehtud, siis jätkata suhtlust kliendiga, korrata talle ette kõik asjad mida tema müügimehele mainis, et tekitada kliendis kindlustunnet. Peale lepingu sõlmimist kindlasti hoida kliendiga kontakti, näiteks peale teenuse paigaldamist helistada üle ja uurida, et kuidas sujus ning millised on esmamuljed. Sellisel juhul tekib kliendil ka lojaalsus antud ettevõtte suhtes ning soovitab seda teenust ka teistele. Mis aga antud müügimehe puhul oli väga muljetavaldav, oli see kui järjekindel ta oli. Ei olnud mitte ühtegi klienti kelle ta oleks mööda lasknud, kõigile lähenes, võttes antud olukorrast maksimumi.

Majandus → Teenindus
18 allalaadimist
thumbnail
7
docx

Kuidas klienditeenindust iluvaldkonnas parendada?

Eksin aeg-ajalt nagunii, seepärast peaks olema vigadele lähenemiseks süstemaatiline viis, mida kõik tunnevad ja kasutavad. Tuleb võtta süü omaks ja ei tohi püüda seda kinni mätsida. Peaks kindlasti paluma vabandust. Võiks pakkuda lahendusi, millest loodetavasti võidavad mõlemad pooled. Kui viga on hüvitatud, siis pole kõik veel tehtud. Andes kliendile veel mingi väikese lisaboonuse, (lisa massaz, tasuta tootenäidis vms.)tekitab see kliendis tunde, et ta on väga eriline. Kliendile tuleks selgitada, et oleme inimesed ja teeme vigu, aga püüame alati oma vigadest ka õppida. Tuleb teada asjust, mis kliendile ei meeldi, et teenindaja saaks oma tööd tõhustada. Klienti tuleks teenindada nii, nagu tahate et teid teenindataks: soojalt, sõbralikult, avatult, naeratades, positiivsete mõtetega, tähelepanelikult, abivalmilt ja iga külastuse ajal peaks olema kasvõi pisikene üllatusmoment, ning klient tuleb hea meelega alati tagasi

Kosmeetika → Iluteenindus
60 allalaadimist
thumbnail
16
docx

Müügistrateegiad ettevõttes

TALLINNA TRANSPORDIKOOL  Kärt Ojala Müügistrateegiad ettevõttes Juhendaja: Ly Svistun Tallinn 2014 SISSEJUHATUS Müügiprotsess on pikk tegevus, mille käigus püüdakse müüa ja pakkuda oma tooteid ja teenuseid klientidele kaasaarvatud potensiaalsetele klientidele. Müügitehnikaid on samuti väga palju erinevaid ning iga teenindaja saab neid ka ise luua ja välja töötada. Müügiprotsessi järgimine aitab saavutada eesmärke, milleks on kindlasti kliendi vajaduse välja selgitamine, saada aru müüdava toote või teenuse omadusi, sealhulgas anda infot miks on meie toode parem kui konkurentidel ning suuta oma toodet või teenust maha müüa kliendile. Samuti on müügi saavutamiseks erinevate tegevuste ellu viimine väga vajalik ja ei saa märkimata jätta, et üheks olulisemaks osaks on müügimeeskond, ilma kelleta on raske müüki korraldada. Müügiprotsessi esimeseks asjaks olekski see, et tul...

Majandus → Müügitöö alused
47 allalaadimist
thumbnail
12
doc

TURUNDAMINE LÄBI KESKKONNAMÄRGISE

klientide kui ka ühiskonna silmis. Tähtsaks peetakse ka keskkonnasõbralike toodete kasutamist ning töötingimuste parandamist. Antud teemat käsitletakse aktuaalselt ja teoorias väidetakse, et keskkonnasäästlikkus ning ­teadlikkus ühiskonnas kasvab. Praktikas peaksid ettevõtted rohkem tegelema Rohelise Võtme pakettide ja toodete välja töötamisega, mis propageeriks keskkonnaalast programmi ning tekitaks kliendis huvi ka rohkem süveneda majutusettevõtte keskkonnaalasesse tegevusse. Samas peaksid majutusettevõtted analüüsima pidevalt oma keskkonnalaseid tegevusi, et saavutada maksimaalne tulemus. Käitudes Rohelise Võtme kriteeriumite järgi ja analüüsides oma tegevust, on võimalik leida innovaatilisi lahendusi, et saavutada paremaid tulemusi säästmaks loodusressursse veelgi. 11 KASUTATUD MATERJALID 1. Kirby, A

Turism → Turismi -ja hotelli...
44 allalaadimist
thumbnail
8
docx

Teadliku külastajana teenindusettevõttes

ning kus see on. Väga positiivseks pean, et oli võimalus lugeda värskeid ajalehti ning kasutada tasuta internetti. KOKKUVÕTE Lehe kohvikusse sooritatud viie külastuse põhjal võib järeldada, et see pole just parim näide Eesti teeninduskultuurist. Sealsed töötajad polnud üldse kliendiga suhtlemisest huvitatud ning puudus isegi elementaarne tervitamine. Klienditeenindajate hoiakud jätsid pigem mulje, et kliendid ehk potensiaalsed kasumitoojad segavad neid. See aga tekitab kliendis ebamugavust. Kuigi kohvik oli hubane ja meeldivalt sisustatud, jäi üldmulje siiski negatiivne. Kui Lehe kohvik oma teenindust parandaks ja klientidele rohkem tähelepanu pööraks, oleks nende klientuur ka arvatavasti suurem. Külastusperioodide ajal viibis kohvikus peale töö autorite veel keskmiselt kaks kuni kolm inimest.

Turism → Turismi -ja hotelli...
163 allalaadimist
thumbnail
6
docx

Klienditeeninduse esimese kursuse kokkuvõte

teenindajal alati kasulik leplik olla ja säilitada rahu Kompromiss Kumbki osapool on midagi saanud ja midagi loovutanud Sobib siis, kui on võimalik ressursse võrdselt jagada KLIENDITEENINDUS V TEENINDUS = MÜÜK, ERIVAJADUSTEGA KLIENDID AIDA- mudel- Attention (tähelepanu), Interest (huvi), Desire (soov), Action (tegevus). Ärge loobuge liiga kergesti, kuid ärge üritage midagi "kaela määrida"! Looge kliendis kindlustunne, et ta annab oma raha välja õige asja eest! Kontrollige teenuse tarbimisprotsessi ajakulust hoolimata, kas klient on oma ostuga rahul. Valmistuge selleks, et klient võib öelda "ei", kuid see ei pruugi veel tähendada müügitehingu lõppu; Ärge laske ostu sooritamist edasi lükata; Pakkuge alternatiivseid võimalusi; Esitage positiivseid ja avatud küsimusi; Ärge kunagi lubage seda, mida ei ole võimalik teha;

Majandus → Klienditeenindus
33 allalaadimist
thumbnail
1
doc

Kvaliteedi juhtimine - Spikker

ja vastutused. Kuna kvaliteedisüsteemid käsitlevad seda, kuidas ettevõtet juhtida, saab 26. Toote ja teenuse kvaliteet ­ Toote kvaliteet: usaldusväärsus, standardsus, neid rakendada iga suurusega ettevõttes ning kõigis juhtimisvaldkondades nagu vastupidavus, hooldatavus ja esteetilisus, oletatud kvaliteet. Teenuse kvaliteet: See on tootmine, turundus, finantsid jne. Põhidokumendid on Kvaliteedikäsiraamat, raskesti mõõdetav. Kliendis on rahul, kui nad saavad, mida nad soovivad ja siis, kui kvaliteediplaan ja protseduurireeglid. nad seda tahavad ning neile pakutakse teenust seal, kus nad tahavad ja kuidas nad 50. TQM ja ISO sarnasused ja erinevused ­ TQM on kõigi töötajate koostööl põhinev tahavad. Teenuse kvaliteet kujuneb tarbija ootuste ja kogetud teenuse subjektiivsest organisatsiooni juhtimise meetod, mille aluseks on kvaliteet ja mille eesmärgiks on võrdlusest

Varia → Kategoriseerimata
71 allalaadimist
thumbnail
9
docx

TEENINDUSKEEL KUI ORGANISATSIOONI TEENINDUSKULTUURI KANDJA

ta konkurendi poole. Seetõttu ongi väga oluline hoida klienti ja ületada tema ootusi. Klientide ootused teenindusettevõtete suhtes on karmid ja kindlad. (Anderson & Zemke, 2003, lk 13- 17) Teeninduskeel võib olla nii verbaalne kui ka mitteverbaalne. Samuti on oluline korrektne klientide küsitlemine ja küsimustele vastamine. (Tooman & Mae, 1999, lk 113-134) Antud allikatele tuginedes leiab töö autor, et teeninduskeele korrektne kasutamine on väga oluline. See tekitab kliendis usaldusväärsust ja jätab teenindajast professionaalse mulje. Klientide ootuseid tuleks ületada, sest nii jääb organisatsioon kliendile meelde. Klient ei tee vahet klienditeenindajal ja firmal, kus teenindaja töötab. Kui teenindaja kohtleb klienti halvasti, siis jääb tervest ettevõttest halb mulje ning klient pöördub konkurendi poole. Selle seminari eeltöö eesmärk on teada saada teeninduskeele tähtsusest ning millised on teeninduskeele tunnused ja tüüpilisemad vead

Majandus → Teenindus
18 allalaadimist
thumbnail
24
docx

Nõustamispsühholoogia konspekt

Kliendid, kes on oma terapeudiga seksuaalsuhtes olnud, kaldusid näitama insesti- või vägistamisohvritele sarnaseid reaktsioone. Sealhulgas süütunnet, segadust ja reetmist. Pope, Bouhoutsos (1986) 10 tavalist stsenaariumit, kuidas terapeudid kliendiga suhtesse satuvad. 1. Rollivahetus. Terapeudist saab patsient, keskendutakse tema vajadustele. 2. Seksuaalteraapia. Terapeut esitab terapeudi-kliendi vahelist seksuaalset intiimsust kui osa teraapiast. 3. Terapeut tekitab kliendis sõltuvuse, paneb endasse kiinduma. 4. Uimastid 5. Vägistamine 6. Lähedus läheb liiga intensiivseks. 7. Terapeut jätkab kliendiga suhet väljaspool vastuvõttu 8. Emotsionaalse kaitstuse tunde tagamine (hoia mind). 9. Tõeline armastus 10. Terapeut lükkab positiivset muutumist tingimustega edasi. Kolmanda osapoole maksed nt. kindlustuspinnad, ettemaksed, järelmaksed. Nõustamispsühholoogia 18.02 Nõustaja isik

Psühholoogia → Psüholoogia
130 allalaadimist
thumbnail
13
docx

Äriplaan

rohkem kui lihtsalt sooja saiakest kohvi või tee kõrvale. Tahame anda edasi tõetruud kogemust keskaegsest pagarikojast, alustades töövahenditest ning lõpetades retseptidega. Suur osa selle kogemuse edasiandmisel on meie rendipind Tallinna vanalinnas, Raekoja platsi läheduses. Sellele lisame antiikse moega mööbli, ajaloohõngulised söögid ning joogid ja õhtused live- muusikud - see kõik tekitab kliendis tunde, nagu ta oleks ajas tagasi rännanud. Oma missiooniks oleme seadnud kasvada usaldusväärseks ning kliendisõbralikuks ettevõtteks ja koguda tuntust nii kodu- kui ka välismaiste klientide hulgas. Meie visiooniks on luua keskajale iseloomulik atmosfäär, kus kehtib ütlus "klient on kuningas". Oma toodangu valmistamisel kasutame vaid keskajale omaseid söögitegemisvõtteid, mida meie tulevased kliendid oskavad kindlasti hinnata. Kasutame küpsetamisel puuküttega

Majandus → Ettevõtlus
74 allalaadimist
thumbnail
12
docx

Sekretäritöö etikett

TALLINNA MAJANDUSKOOL Ametnikutöö osakond xxx xxx SEKRETÄRI ETIKETT Referaat Juhendaja: Sekretäritöö õppejõud xxx Tallinn 2013 SISSEJUHATUS Sekretär olla on elulaad. Amet vormib inimese käitumise ja sekretär jääb ka pensionil olles oma olemuselt sekretäriks. Väljaõppinud sekretäri tunneb ära tema tehtud tööst, kõnest, kõnnakust, riietusest ja veel paljudest pisidetailidest, mida võib nimetada ühisnimetusega ­ sekretäristiil. Selleks, et elada sisse sekretäristiili tuleb õppida nagu näitleja oma osa, sotsiaalset rolli mängima. Iga detail kõneleb midagi ja sekretär peab oskama oma käitumist juhtida ja une pealt õigesti tegutseda. Milline on õige sekretär, kui palju ta tohib endale lubada edevust ja tippmoodi. Kuidas on õigem riietuda, kuidas ja kui palju tohib kasutada kosmeetikat? Kuidas varjata oma ihuv...

Ametid → Sekretäritöö
76 allalaadimist
thumbnail
30
pdf

Linux serveri administreerimine

Linux serveri administreerimine Ühenduse loomine Käivitage virtuaalmasinates server ubuntu-server ja klient ubuntu-desktop. Avage kliendi aknas käsurida MATE Terminal, valides selle rakenduste menüüst või vajutades klahvikombinatsiooni Ctrl-Alt-T . Looge kliendi käsurealt ühendus serveriga. Kuna kasutajanimi serveris on samasugune nagu kliendis, siis ei pea me SSH-ühenduse loomisel kasutajanime täpsustama. student@desktop:~$ ssh server Sisestage parool. student@server’s password: student Ülesanne 1 Kuva kataloogi /boot sisu ls korraldusega nii, et oleks näha failide omanikud ja suurused oleksid väljendatud kilo-, mega- ja gigabaitides. Käsk ls (list) kuvab kataloogide sisu. Lipuga -l (long listing format) kuvatakse failid detailse tabelina. Lipuga -h (human-readable) väljendatakse failisuurusi koos SI-süsteemist tuttavate eesliidete lühenditega kilo- (K), mega- (M) ja gigabaitides (G). ...

Informaatika → Operatsioonisüsteemide ja...
9 allalaadimist
thumbnail
12
odt

Klienditeeninduse õpimapp

teenindusbüroost. · Teenindaja liikumine ja kehakeel peavad vastama tema rollile, s.t teenindaja peab olema avatud, rahulik ja hoolitsev. · Klient tahab näha ruumis korda ja puhtust ning annab sellele alateadliku hinnangu. · Tegevus ruumis peab olema kliendikeskne. · Väga halvasti mõjuvad isiklikud tegevused ­ söömine, joomine, isiklikud kõnelused, erakõned, enda korrastamine, nätsu närimine, raadio kuulamine, lehelugemine jne. Näiteks tekitab kliendis alateadlikku protesti teenindaja ettevalmistus söömaminekuks või sellest rääkimine ootava kliendi nähes. · Helid ruumis peavad harmoneeruma asjaliku teenindusatmosfääriga. · Ruumi sobib hästi taustmuusika, mis mõjub rahustavalt ja neutraalselt. Oluline on, et sõnum oleks positiivse sisuga, sellepärast ei sobi raadioprogrammid. · Teenindajate positiivne suhtumine kliendisse ruumis. Hea kommunikatsioon

Majandus → Klienditeenindus
78 allalaadimist
thumbnail
10
docx

Turundusplaan ettevõttele Estonian Air

Karmidest ilmastikutingimustest mööda vaadata ei saa, sellest tulenevad hilinemised ja lendude ära jäämine on paratamatud. Pahameelt inimestes võib tekkida, kui lennufirma inimestele alternatiive või kompenseerivaid lahendusi ei suuda leida. Konkurents turul on paratamatu ning uute tulijate arv pigem kasvab kui kahaneb. Estonian Air peab leidma töötava plaani, mida mööda liikuda. Konkurentidega saab teha koostööd, neilt tuleb õppida ning tööd tuleb teha mõttega igas kliendis tekitada soov võimalusel lennata just Estonian Airiga. 1.3.2 Personal Estonian Air on hiljuti rekonstrueeritud. Rekonstrueerimist on saanud tunda ka Estonian Airi personal. Koondatud on pea üle 100 inimese, sh ka kaks juhatuse liiget. Samas sai pilootidega sõlmitud kollektiivleping. Estonian Air püüdleb hea töökeskkonna loomise poole, mis motiveeriks erinevaid töötajategruppe töötulemuste saavutamisel. Ettevõtte soov on värvata ja

Muu → Ettevõtlus
127 allalaadimist
thumbnail
7
docx

Sotsiaalpedagoogika II osa loeng

Kuidas ühendada teooriat ja praktikat? Teooria kasutamise abstraktsiooni aste kõrgem. Teooria kasutamine selleks, et saada põhjendatud alus sekkumiseks. Sotsiaalpedagoogika praktikat juhivad väärtused ja need on juurtega teoorias. Kes on sotsiaalpedagoogilise praktika sihtgrupp? Klient (definitsioon on vastuolus) ­ persoon, kes võtab vastu sotsiaalpedagoogilsit abi versus et sotsiaalpedagoogikas vaadeldakse klienti kui aktiivset osalejat. Kliendi eetiline kohtlemine, võimalused kliendis endas. 2 Muutus ­ praktiline SP-line töö, et tuua muutused kliendi ellu. Muutusi iseendast on nimetatud ka kohtlemiseks, hoolitsustööks jne. Muutus on suudatud igapäevale indiviidile ja grupile. Muutus on hinnanguvaba sotsiaalpedagoogikas. Muutus kätkeb endas nii ennetust kui ka sekkumist. Sekkumine on täiskasvanu eesmärgipärane tegevus, et vähendada kliendi probleemide intensiivsust ja

Pedagoogika → Sotsiaalpedagoogika
64 allalaadimist
thumbnail
10
doc

Ökoturism

Kui küsimuse all on faktide tõepärane edastamine või faktide muutmine atraktiivsemaks, siis ei saa teha järeleandmisi faktide tõepärasuses. Hea giiditöö võimaldab pakkuda turistile elamusi, mida ta omal käel ei koge, ning kvaliteetne giiditöö on põhitegureid ökoturismi eristumisel teistest turismiliikidest. Ökoturismi kriteeriumid Vastutustundlik turundus Ökoturismi turundatakse vastutustundega ja viisil, mis tekitab kliendis realistlikke ootusi ja samas tagab loodus- ja kultuuriressursi pikaajalise kaitse. Kui tavaturismis dikteerib nõudlus pakkumise, siis ökoturismis on esikohal nii loodusliku kui ka kultuurilise koormustaluvuse jälgimine. Seega dikteerib ökoturismis pigem pakkumine nõudluse. Kuna "öko" on populaarne, üritavad paljud sellisedki ettevõtjad reklaamida oma teenuseid ökoturismi nime all, kelle tegevus ei ole vastavuses ökoturismi põhimõtetega

Turism → Ökoturism
67 allalaadimist
thumbnail
44
doc

Informaatika äriplaan

Eelkõige peame me oma eelisteks konkurentide ees et pakume palju lisateenuseid, näiteks on võimalik, sel ajal kui rehve vahetatakse, kasutada interneti, juua kohvi, lugeda ajalehti või kasutada rendiautot, et minna Mulgi baari einestama ( Mulgi baaris on meie töökoja klinetidele ka soodustus voucheri ettenäitamisel). Sama oluliseks peame teeninduse kiirust ja kvaliteeti ning kindlasti peab sellest tulenevalt olema tagatud ka hea hinna ja kvaliteedi suhe. See kõike tekitab aga kliendis rahulolu, mis ongi meie üks eesmärke ja vahendeid konkurentsitingimustes ellu jäämisel. Tähtis on jälgida kiiresti muutuvat majandust ja olla alati konkurentidest sammukese ees – nii tehnoloogiliste, kvaliteedi, kvantiteedi kui ka kompetentside osas. Ette peaks oskama ka näha turu trende ja kiiresti reageerima muutustele. Oleme planeerinud turul ja konkurentsis püsimiseks järgmised tegevused:  Hinnaüllatused madalatel müügiperioodidel

Õigus → Äriõigus
69 allalaadimist
thumbnail
10
pdf

Check out

pärast kliendi hotellist lahkumist. Klient võib hotellist lahkuda talle sobival ajal vastuvõtus käimata. Pärast külastaja lahkumist koostab vastuvõtutöötaja arve, kuhu kannab kõik kulutused, mida klient on teinud. Arve koopia lähetatakse külastajale. 6.4. Hea viimase mulje loomine Eelnevates peatükkides on korduvalt räägitud meeldiva esmamulje loomisest. Niisama olulise tähtsusega on ka väljaregistreerimisel kogetav mulje hotellist. Ükskõikne või kiirustav töötaja tekitab kliendis tunde, et temalt on selleks korraks kogu raha kätte saadud ja ta ei ole enam hotelli jaoks oluline. Järgnevad mõtted võiksid abistada vastuvõtutöötajat viimase mulje loomisel: arvetele kulutuste kandmine peab olema täpne. Arvete koostamisel tehtud vead jätavad ettevõttest ebaprofessionaalse mulje. vastuvõtutöötajad peaksid kliendi väljaregistreerimisel kliendi vastu samasugust

Turism → Maaturism
18 allalaadimist
thumbnail
15
docx

Enesekehtestamine

agressiivne või advekaatne. Tahtsin välja selgitada, milline enesekehestaja ma olen suurema osa. Ja kuna ma olen suhteliselt häbelik, on mul raske ennast kehestada seda nii igapäevaelus kui ka valitud erialal. Tagasihoidlikkus pole siin kohal voorus, vaid takistav faktor, mis segab mul ennast avada suhtlemises. Tulevasena kaubandustöötajana pean ennast jälgima, millist kehtestamisviisi kasutan, et ei tekitaks kliendis ebamugavust. Kaubandustöölisena ei tohiks olla liiga agresiivne ega liiga kehtestav, oleneb muidugi olukorrast. Samuti käib kehtestava käitumise alla ei ütlemine. Mul on raske õelda ei oma sugulastele, tuttavatele ja sõpradele. Seda on vaja rakendada, kuna mõnikord ma lihtsalt ei jõua kõike teha. 1. KEHTESTAMISE OLEMUS Termini "kehtestamine" selgituseks saab öelda, et enne möödunud sajandi 70-ndail

Psühholoogia → Isiksusepsühholoogia
132 allalaadimist
thumbnail
9
odt

Turismi vormid

Olmedaamide pealt teenivad kõik, alustades klubi turvameestest lõpetades taksojuhtide ja hotelli manageridega. Seks on läbi ajaloo andnud võimu eesmärkide saavutamiseks, näiteks spioon Mata Hari, kes tegeles spionaaziga. Eestit väisavad inglastest poissmeestepeo pidajad on vist kõigile teada ja parajaks häbiplekiks meie riigile. Pikem ,,ajalugu" selle teenuse vallas on aga põhjanaabritega. Kuna need on ka paremal järjel riigid, siis kindlasti leidub unistajaid, kes loodavad kliendis leida meest, kes võtaks päästaks nad sellelt töölt. See, et keegi arvab seksi müües oma majanduslikku olukorda "parandada", on nõmedaim enesepettus, milleni inimene võib jõuda, sest moraalne hind, mida ta peab maksma oma südametunnistusele, kui seda üldse veel alles on, on RÄNK. Müüdid "vanimaist ametist " on 21. sajandil küünilised, alusetud ja hingetud. Ja pole vahet , kes ennast müüb, neiu või noormees, naine või mees - tegemist on kõige hullema "ÄRIGA" oma hinge

Turism → Eestimaa tundmine
60 allalaadimist
thumbnail
14
docx

Coachingu tutvustus

Vajadusel peab coach suutma tõsta ka kliendi enesehinnangut. (Mis on kootsing? 2018; Ülavere 2012) Coaching’ul on erinevaid positiivseid tagajärgi – suurenenud motivatsioon ja enesekindlus, parem otsustusvõime, selgemad eesmärgid, arenenud võime kohaneda muutustega ja töötada iseseivalt. Need on mõned coaching’u plussid, aga neid on muidugi veel. (Barnett 2009; Olson, Cheok 2018) Coaching’uga on võimalik saavutada oma täispotensiaal ja see toob kliendis esile tema parimad omadused. Samas ettevõtte siseselt nõuab coaching kui juhtimisstiil alluvalt teadmisi. Coaching ei ole kõige parem juhtimisstiil, kui ettevõttes ei ole töötajatel piisavalt teadmisi ja oskusi, et iseseivalt probleeme lahendada. (Wiles, Gregory 2018; Olson, Cheok 2018) Coaching’u fookus on lahendada dialoogi ja küsimuste käigus kindlaid ja täpseid probleeme. Küsimused ongi coaching’u kõige tähtsam osa, need peavad olema teemakohased ja täpsed,

Majandus → Juhtimine
6 allalaadimist
thumbnail
42
doc

Nõustamispsühholoogia

Sonne, Pope, 1991: kliendid kes terapeudika seksuaalses suhtes olnud kaldusid näitama insesti või vägistamisohvritele sarnaseid reaktsioone, sealhulgas tugevat usaldamutest, reetmistunnet jne. Pope, Bouhoutsos (1986): 10 stsenaariumi, kuidas satutakse suhtesse · Rollivahetus: terapeudist saab patsient, keskenduma hakatakse nõustaja soovidele ja vajadustele · Seksuaalteraapia: terapeut esitab kliendile esitab seksuaalsust kui osa teraapiast · Terapeut tekitab kliendis sõltuvuse: paneb endasse kiindumuse · Uimastid · Vägistamine · Läheb asi käest ära · Terapeut jätkab kliendiga suhet väljaspool vastuvõttu · Hoia mind ­ emotsionaalse toe tagamine · Tõeline armastus Kolmanda osapoole maksed: Enamasti kindlustusfirmad, võib tegemist olla ettemaksuga, järelmaksuga. APA eetikakoodeks *Psühholoog tunnustab inimväärikust ning inimõigusi.

Psühholoogia → Psüholoogia
224 allalaadimist
thumbnail
9
doc

Psühholoogia

Varje Taavet TÖ13MK ÜLESANNE 1: Suhtlemisoskused müügisuhtlemises ja klienditeeninduses 1. Kuna 10-s esitatud küsimusest tuli mul ainult üks ­(miinus). Tehes Kui vigu on kuni 4, siis: Minu jaoks on klient alati esikohal, vahel isegi firma kahjuks! Ma näen kliendis isiksust, mitte indiviidi. Ma teenindan rõõmsameelselt, soovides pälvida kliendi täielikku rahulolu. Suhtlemskunsti õppimine aitab mul saavutada tasakaalu kliendi rahulolu ja firma reaalse teeninduse vahel. Seega on mul palju arenemisvõimalusi. (järeldus:õpikust H.Tooman, A.Mae(1999)Inimeselt inimesele) Siinkohal pean ära tooma, et tavaliselt käitun kliendiga nii nagu ma tahan, et minuga käitutakse. Olen emotsionaalne ja võtan kõike liiga isiklikult

Psühholoogia → Suhtlemispsühholoogia
62 allalaadimist
thumbnail
18
doc

Mittetraditsiooniline majutustoode ja elamustoode Eestis

inspiratsiooniallikaks kogu turismitööstuse keskkonnasuundumustele · annab külastajatele võimaluse pilguheiduks ja teadmiste omandamiseks paikkonna loodusest ja kultuurist ning keskkonna- ja arenguvaldkonna küsimustes; · kultuurist ning keskkonna- ja arenguvaldkonna küsimustes; · tähendab silmast silma kohtumist reisikorraldajaga või tema esindajatega; on turundatud vastutustundega ja viisil, mis tekitab kliendis realistlikke ootusi; esitab nõudmisi nii turismiettevõtjale kui ka turistile Millised on ökoturismi eelised? · Ökoturism loob töökohti ja elatist säästes loodus- ja kultuuriväärtusi. See on justkui viis süüa kooki nii, et see ikkagi alles jääb. · Ökoturism on tänasel päeval üks efektiivsemaid vahendeid, mis aitab toetada looduse ja bioloogilise mitmekesisuse kaitset ja integreerida neid omakultuuri

Turism → Turismi -ja hotelli...
122 allalaadimist
thumbnail
113
ppt

Klienditeenindus ja teeninduskultuur

· Inimesel on vähe energiat ja puudub initsiatiiv · Ükskõiksus, osavõtmatus, lootusetus ja tugev negatiivsus · Tunne, et kõnnitakse justkui suletud ringi mööda ja lepitakse kaotusega · Võib esineda depressiivsust, kaootilisust ja ettearvamatut käitumist (Berne 1950) 71 Psühholoogilised põhihoiakud · Enamasti on tegu kõigi nelja hoiaku kombinatsiooniga, kus üks domineerib · Võimenda nii endas kui ka kliendis OK- tunnet · Ära jäta kliendile tunnet, et ta on tüliks või et osutad talle erilise teene 72 Suhtlemisstiilid · Kehtestav käitumine · Agressiivne e domineeriv käitumine · Alistuv e passiivne käitumine · Eirav e passiiv ­ agressiivne käitumine 73 Kehtestav käitumine · Seistakse oma soovide, huvide, vajaduste ja õiguste eest viisil, mis võimaldab teistel

Psühholoogia → Suhtlemisõpetus
93 allalaadimist
thumbnail
19
pdf

Klienditeenindus ja teeeninduskultuur

69 70 Mina ei ole OK ­ sina pole OK Psühholoogilised põhihoiakud · Inimesel on vähe energiat ja puudub · Enamasti on tegu kõigi nelja hoiaku initsiatiiv kombinatsiooniga, kus üks domineerib · Ükskõiksus, osavõtmatus, lootusetus jja · Võimenda nii endas kui ka kliendis OK OK- tugev negatiivsus tunnet · Tunne, et kõnnitakse justkui suletud ringi mööda ja lepitakse kaotusega · Ära jäta kliendile tunnet, et ta on tüliks või et osutad talle erilise teene · Võib esineda depressiivsust, kaootilisust ja ettearvamatut käitumist (Berne 1950)

Majandus → Klienditeenindus
176 allalaadimist
thumbnail
113
ppt

Klienditeenindus ja teeninduskultuur

· Inimesel on vähe energiat ja puudub initsiatiiv · Ükskõiksus, osavõtmatus, lootusetus ja tugev negatiivsus · Tunne, et kõnnitakse justkui suletud ringi mööda ja lepitakse kaotusega · Võib esineda depressiivsust, kaootilisust ja ettearvamatut käitumist (Berne 1950) 71 Psühholoogilised põhihoiakud · Enamasti on tegu kõigi nelja hoiaku kombinatsiooniga, kus üks domineerib · Võimenda nii endas kui ka kliendis OK- tunnet · Ära jäta kliendile tunnet, et ta on tüliks või et osutad talle erilise teene 72 Suhtlemisstiilid · Kehtestav käitumine · Agressiivne e domineeriv käitumine · Alistuv e passiivne käitumine · Eirav e passiiv ­ agressiivne käitumine 73 Kehtestav käitumine · Seistakse oma soovide, huvide, vajaduste ja õiguste eest viisil, mis võimaldab teistel

Majandus → Klienditeenindus
32 allalaadimist


Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun