Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Ukraina abi Ukraina kaitse vajab abi. Tee annetus täna! Aita Ukrainat Sulge
Add link


E-turunduse eksami kordamisküsimused (0)

1 Hindamata
Punktid

Esitatud küsimused

  • Miks on neil tõlki vaja?
  • Mis on peamised erinevused?
  • Mis omadused iseloomustavad head kodulehte?
  • Millised on kodulehe loomise erinevad etapidtööd kuni kodulehe avamiseni Internetis?
  • Millised on kodulehe haldamise erinevad tööülesanded peale uue kodulehe avamist?
  • Milline on hea kodulehele püstitatud turunduseesmärk?
  • Mis on ROI return on investment e investeeringutasuvus?
  • Miks on oluline enne uue kodulehe loomist kaardistada kodulehe sihtgrupid ?
  • Mis on kasutajasõbralikkus usability ja miks on oluline kodulehe loomisel selle põhimõtteid jälgida?
  • Mis uuringumeetod on eye-tracking ja millist olulist informatsiooni see e-turundajale annab?
  • Milline potentsiaalne huvide konflikt võib ettevõttel oma tarneahela Internetti kolimisel tekkida oma edasimüüjatega?
  • Kuidas võiks seda vältida?
  • Milliseid brändinime puudutavaid otsuseid peab ettevõte oma brändi Internetti kolimisel vastu võtma?
  • Mis meetod on card-sorting kuidas seda kodulehe loomisel kasutatakse ja mis eeliseid see annab?
  • Miks seda tehakse?
  • Millised meetodid on võimalikud?
  • Mida see sisuliselt tähendab mida see näitab ja miks see oluline on?
  • Mida see sisuliselt tähendab mida näitab ja miks see oluline on?
  • Miks analüütika oluline on?
  • Milliste vahenditega on võimalik kodulehe külastatavust tõsta?
  • Mis see on mis on selle roll tänapäeva turundusmaailmas?
  • Millised on ribareklaamide erinevad tehnilised lahendused ja erinevad tüübid?
  • Milline ribareklaam on hea ja töötab?
  • Millega seda mõõtamis näitajad seda headust iseloomustavad?
  • Mida need tähendavad?
  • Mis see on ja millised on selle erinevad valdkonnad?
  • Mis on otsimootorile optimeerimine SEO ja miks on tähtis selle põhimõtteid kodulehe loomisel jälgida?
  • Millised on olulisemad otsimootorile optimeerimise töövõtted ?
  • Mida peab silmas pidama kodulehe optimeerimise märksõnade valikul ?
  • Millised märksõnad on kõige paremad?
  • Kuidas märksõnu kodulehel kasutada nii et see tõstaks kodulehe positsiooni otsimootori päringute pingereas?
  • Kuidas seda lahendada?
  • Mis on kontekstilise reklaami võrgustik affiliate network ja mis on selle plussid turundaja seisukohast?
  • Mis hinnastamisskeemi kontekstilise reklaami võrgustikud näiteks Google AdWords kasutavad?
  • Mis on peamised ohud kontekstilise reklaami võrgustikus reklaamides ?
  • Miks on andmebaas turunduses oluline?
  • Mida tähendab Big Data ehk suurandmed ja millised on selle kasutusvõimalused e-turunduses ja e-kaubanduses?
  • Mida peab ettevõtte turunduse andmebaasi planeerimisel silmas pidama?
  • Milliseid raporteid soovitakse andmebaasist välja lugeda?
  • Mida tähendab turunduse andmebaasi integreeritus kogu ettevõtte tööprotsessi ja miks see oluline on?
  • Mis on e-otseposti eelised traditsioonilise otseposti ees?
  • Mis iseloomustab turundustegevust sotsiaalsetes võrgustikes?
  • Mis on selle miinused ja plussid turundaja seisukohast?
  • Mis on nakkusturundus?
  • Kuidas see toimib?
  • Milline viirus nakkab kõige paremini?
  • Millised on nakkusturunduse eelised turundaja seisukohalt?
  • Mis on toote digitaliseerimine millised võimalused selleks on?
  • Kuidas neid vältida?
  • Millised on tulevikuvõimalused ostukeskuste keskkonna digitaliseerimisel digitaalsed turundusvahendid poodides?
Vasakule Paremale
E-turunduse eksami kordamisküsimused #1 E-turunduse eksami kordamisküsimused #2 E-turunduse eksami kordamisküsimused #3 E-turunduse eksami kordamisküsimused #4 E-turunduse eksami kordamisküsimused #5 E-turunduse eksami kordamisküsimused #6 E-turunduse eksami kordamisküsimused #7 E-turunduse eksami kordamisküsimused #8 E-turunduse eksami kordamisküsimused #9 E-turunduse eksami kordamisküsimused #10 E-turunduse eksami kordamisküsimused #11 E-turunduse eksami kordamisküsimused #12 E-turunduse eksami kordamisküsimused #13 E-turunduse eksami kordamisküsimused #14 E-turunduse eksami kordamisküsimused #15 E-turunduse eksami kordamisküsimused #16 E-turunduse eksami kordamisküsimused #17 E-turunduse eksami kordamisküsimused #18 E-turunduse eksami kordamisküsimused #19 E-turunduse eksami kordamisküsimused #20
Punktid 50 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 50 punkti.
Leheküljed ~ 20 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2016-10-30 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 47 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 0 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor K T Õppematerjali autor

Lisainfo

1. Kas Internetiturundus ja e-turundus on üks ja seesama? Kui jah, siis kuidas, kui ei, siis miks.
E-turundust peetakse laiemaks mõisteks kui Internetiturundust. Viimane tähendab kitsalt just Internetile (veeb, elektronpost)
orienteeritud meetmeid. Internetiturunduse puhul on kasutatavaks meediumiks Internet. E-turundus aga hõlmab lisaks ka mobiilse ja
muu traadita meediumi kasutamist ning digitaalset kliendiandmete haldamist ja kliendisuhete juhtimist. Digitaalne keskkond ei
koosne enam ammu ainult klassikalistest veebirakendustest ja elektronpostipõhisest kommunikatsioonist. Lisandunud on mitmesugused
mobiilsed personaliseerimise (NFC, QR-koodid) tehnoloogiad ning asukohapõhised (GPS) teenused. Nende puhul on Internet käsitletav
vaid puhtalt andmevahetuskanalite komplektina, turundustegevus ise toimub kommunikatsioonimudeli järgmisel, kõrgemal kihil.
Seetõttu on mõistlik Internetiturundust käsitleda kui e-turunduse üht piiritletud valdkonda.
E-turundus on turundus elektroonilise side võrkudes/turundus meetmete rakendamine infotehnoloogilisi vahendeid kasutades.
2. Milles seisneb e-turunduse projektide tüüpiline valdkondadevaheline kommunikatsiooniprobleem ja kuidas seda
lahendada?
1) IT-spetsialistid ja turundusspetsialistid on isiksusetüübilt küllalt sarnased
2) Nad elavad erinevas maailmas, neil on erinevad väärtused, teadmised, erinevad töömeetodid.
3) Tulemusena: nad räägivad erinevas keeles, aga sõnad on nii sarnased, et nad ise ei kahtlustagi seda.
3. Internetti kui turunduskanalit iseloomustavad peamised omadused.

Märksõnad


Meedia

Kommentaarid (0)

Kommentaarid sellele materjalile puuduvad. Ole esimene ja kommenteeri


Sarnased materjalid

28
pdf
E-Turunduse eksami kordamisküsimused koos vastustega
10
doc
E-turundus
22
docx
Turunduse alused kordamisküsimused
12
docx
TURUNDUSE EKSAMI KORDAMISTEEMAD
32
docx
Turunduse kordamisküsimused eksamiks
9
doc
Turunduse eksami küsimuste vastused
46
docx
TURUNDUSE KORDAMISKÜSIMUSTE VASTUSED-põhjalikult
1072
pdf
Logistika õpik





Registreeri ja saadame uutele kasutajatele
faili e-mailile TASUTA

Konto olemas? Logi sisse

Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun