Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

E-turunduse eksami kordamisküsimused (0)

5 VÄGA HEA
Punktid

Esitatud küsimused

  • Miks on neil tõlki vaja?
  • Mis on peamised erinevused?
  • Mis omadused iseloomustavad head kodulehte?
  • Millised on kodulehe loomise erinevad etapidtööd kuni kodulehe avamiseni Internetis?
  • Millised on kodulehe haldamise erinevad tööülesanded peale uue kodulehe avamist?
  • Milline on hea kodulehele püstitatud turunduseesmärk?
  • Mis on ROI return on investment e investeeringutasuvus?
  • Miks on oluline enne uue kodulehe loomist kaardistada kodulehe sihtgrupid ?
  • Mis on kasutajasõbralikkus usability ja miks on oluline kodulehe loomisel selle põhimõtteid jälgida?
  • Mis uuringumeetod on eye-tracking ja millist olulist informatsiooni see e-turundajale annab?
  • Milline potentsiaalne huvide konflikt võib ettevõttel oma tarneahela Internetti kolimisel tekkida oma edasimüüjatega?
  • Kuidas võiks seda vältida?
  • Milliseid brändinime puudutavaid otsuseid peab ettevõte oma brändi Internetti kolimisel vastu võtma?
  • Mis meetod on card-sorting kuidas seda kodulehe loomisel kasutatakse ja mis eeliseid see annab?
  • Miks seda tehakse?
  • Millised meetodid on võimalikud?
  • Mida see sisuliselt tähendab mida see näitab ja miks see oluline on?
  • Mida see sisuliselt tähendab mida näitab ja miks see oluline on?
  • Miks analüütika oluline on?
  • Milliste vahenditega on võimalik kodulehe külastatavust tõsta?
  • Mis see on mis on selle roll tänapäeva turundusmaailmas?
  • Millised on ribareklaamide erinevad tehnilised lahendused ja erinevad tüübid?
  • Milline ribareklaam on hea ja töötab?
  • Millega seda mõõtamis näitajad seda headust iseloomustavad?
  • Mida need tähendavad?
  • Mis see on ja millised on selle erinevad valdkonnad?
  • Mis on otsimootorile optimeerimine SEO ja miks on tähtis selle põhimõtteid kodulehe loomisel jälgida?
  • Millised on olulisemad otsimootorile optimeerimise töövõtted ?
  • Mida peab silmas pidama kodulehe optimeerimise märksõnade valikul ?
  • Millised märksõnad on kõige paremad?
  • Kuidas märksõnu kodulehel kasutada nii et see tõstaks kodulehe positsiooni otsimootori päringute pingereas?
  • Kuidas seda lahendada?
  • Mis on kontekstilise reklaami võrgustik affiliate network ja mis on selle plussid turundaja seisukohast?
  • Mis hinnastamisskeemi kontekstilise reklaami võrgustikud näiteks Google AdWords kasutavad?
  • Mis on peamised ohud kontekstilise reklaami võrgustikus reklaamides ?
  • Miks on andmebaas turunduses oluline?
  • Mida tähendab Big Data ehk suurandmed ja millised on selle kasutusvõimalused e-turunduses ja e-kaubanduses?
  • Mida peab ettevõtte turunduse andmebaasi planeerimisel silmas pidama?
  • Milliseid raporteid soovitakse andmebaasist välja lugeda?
  • Mida tähendab turunduse andmebaasi integreeritus kogu ettevõtte tööprotsessi ja miks see oluline on?
  • Mis on e-otseposti eelised traditsioonilise otseposti ees?
  • Mis iseloomustab turundustegevust sotsiaalsetes võrgustikes?
  • Mis on selle miinused ja plussid turundaja seisukohast?
  • Mis on nakkusturundus?
  • Kuidas see toimib?
  • Milline viirus nakkab kõige paremini?
  • Millised on nakkusturunduse eelised turundaja seisukohalt?
  • Mis on toote digitaliseerimine millised võimalused selleks on?
  • Kuidas neid vältida?
  • Millised on tulevikuvõimalused ostukeskuste keskkonna digitaliseerimisel digitaalsed turundusvahendid poodides?
Vasakule Paremale
E-turunduse eksami kordamisküsimused #1 E-turunduse eksami kordamisküsimused #2 E-turunduse eksami kordamisküsimused #3 E-turunduse eksami kordamisküsimused #4 E-turunduse eksami kordamisküsimused #5 E-turunduse eksami kordamisküsimused #6 E-turunduse eksami kordamisküsimused #7 E-turunduse eksami kordamisküsimused #8 E-turunduse eksami kordamisküsimused #9 E-turunduse eksami kordamisküsimused #10 E-turunduse eksami kordamisküsimused #11 E-turunduse eksami kordamisküsimused #12 E-turunduse eksami kordamisküsimused #13 E-turunduse eksami kordamisküsimused #14 E-turunduse eksami kordamisküsimused #15 E-turunduse eksami kordamisküsimused #16 E-turunduse eksami kordamisküsimused #17 E-turunduse eksami kordamisküsimused #18 E-turunduse eksami kordamisküsimused #19 E-turunduse eksami kordamisküsimused #20
Punktid 50 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 50 punkti.
Leheküljed ~ 20 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2016-10-30 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 52 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 0 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor K T Õppematerjali autor
1. Kas Internetiturundus ja e-turundus on üks ja seesama? Kui jah, siis kuidas, kui ei, siis miks.
E-turundust peetakse laiemaks mõisteks kui Internetiturundust. Viimane tähendab kitsalt just Internetile (veeb, elektronpost)
orienteeritud meetmeid. Internetiturunduse puhul on kasutatavaks meediumiks Internet. E-turundus aga hõlmab lisaks ka mobiilse ja
muu traadita meediumi kasutamist ning digitaalset kliendiandmete haldamist ja kliendisuhete juhtimist. Digitaalne keskkond ei
koosne enam ammu ainult klassikalistest veebirakendustest ja elektronpostipõhisest kommunikatsioonist. Lisandunud on mitmesugused
mobiilsed personaliseerimise (NFC, QR-koodid) tehnoloogiad ning asukohapõhised (GPS) teenused. Nende puhul on Internet käsitletav
vaid puhtalt andmevahetuskanalite komplektina, turundustegevus ise toimub kommunikatsioonimudeli järgmisel, kõrgemal kihil.
Seetõttu on mõistlik Internetiturundust käsitleda kui e-turunduse üht piiritletud valdkonda.
E-turundus on turundus elektroonilise side võrkudes/turundus meetmete rakendamine infotehnoloogilisi vahendeid kasutades.
2. Milles seisneb e-turunduse projektide tüüpiline valdkondadevaheline kommunikatsiooniprobleem ja kuidas seda
lahendada?
1) IT-spetsialistid ja turundusspetsialistid on isiksusetüübilt küllalt sarnased
2) Nad elavad erinevas maailmas, neil on erinevad väärtused, teadmised, erinevad töömeetodid.
3) Tulemusena: nad räägivad erinevas keeles, aga sõnad on nii sarnased, et nad ise ei kahtlustagi seda.
3. Internetti kui turunduskanalit iseloomustavad peamised omadused.

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
28
pdf

E-Turunduse eksami kordamisküsimused koos vastustega

............................................................................................ 1 Mis on e-turundus ja milline on selle roll ettevõtte turundusmeetmestikus .............................................. 2 Kas Internetiturundus ja e-turundus on üks ja seesama? Põhjenda ........................................................ 2 Milline on turunduse ja infotehnoloogia rollijaotus e-turunduses .............................................................. 2 Milles seisneb e-turunduse projektide tüüpiline valdkondadevaheline kommunikatsiooniprobleem ja kuidas seda lahendada? ................................................................................................................................. 2 Olulised murdepunktid Interneti arengus turunduskanaliks ....................................................................... 3 Internetti kui turunduskanalit iseloomustavad peamised omadused ........................................................ 3

E-turundus
thumbnail
10
doc

E-turundus

Digitaalne keskkond ei koosne enam ammu ainult klassikalistest veebirakendustest ja elektronpostipõhisest kommunikatsioonist. Lisandunud on mitmesugused mobiilsed personaliseerimise (NFC, QR-koodid) tehnoloogiad ning asukohapõhised (GPS) teenused. Nende puhul on Internet käsitletav vaid puhtalt andmevahetuskanalite komplektina, turundustegevus ise toimub kommunikatsioonimudeli järgmisel, kõrgemal kihil. Seetõttu on mõistlik Internetiturundust käsitleda kui e-turunduse üht piiritletud valdkonda. 2. Milles seisneb e-turunduse projektide tüüpiline valdkondadevaheline kommunikatsiooniprobleem ja kuidas seda lahendada? E-turunduse projektides kohtuvad kolm osapoolt: Turundusspetsialistid IT spetsialistid Äri esindajad Kõigil neil on projektist erinev arusaam. Probleemid tekivad, sest e-turunduse projektid hõlmavad nii äri, tehnoloogia kui ka turunduse valdkonda. Nende

Turundus
thumbnail
168
pdf

E-TURUNDUSE KURSUSE ÕPPEMATERJAL MAGISTRANTIDELE

Autor: Triin Tammert Juhendaja: Pille Pruulmann-Vengerfeldt (PhD) Tartu 2010 1 Sisukord Sissejuhatus ................................................................................................................................6 1. E-turundus ...........................................................................................................................8 1.1. Turundus ja e-turundus .................................................................................................8 1.2. E-turunduse võimalused ja riskid ..................................................................................9 1.3. ICDT mudel ................................................................................................................ 11 1.3.1. Virtuaalne inforuum ......................................................................

Turundus
thumbnail
12
doc

Internetireklaam

ning ajalehtede järel üks olulisemaid reklaamikanaleid. Internetireklaam on kasulik kõikidele ettevõtetele, kelle sihtgrupp internetti kasutab ning kes soovivad oma konkurentsivõimet säilitada ja/või tõsta. Internetireklaam on vahetu ja efektiivne Internetireklaamis on ühendatud nii massi-kui interaktiivne isiklik kommunikatsioon. Internet võimaldab Internet võimaldab tootjal toodet reklaamida ja müüa. Põhjalik ja täpne info edastatakse otse tarbijateni. Paassiivne turundus on seega muutunud aktiivseks turunduseks. Reklaam on ala, kus internet on tõestanud, et suudab tulutoovalt täiendada või asendada olemasolevaid toetusmeetmestiku komponente. Internetinetireklaami eelised, tugevused ja puudused. Intrnetireklaami elised Internetireklaami puudused Tarbija on protsessis aktiivne Konkurerivaid sõnumeid on väga palju Tegutsetakse tarbija soovi kohaselt Tavareklaamija on passiivses rollis

Turundus
thumbnail
16
pdf

Reklaam internetis - selle plussid ja miinused

kaalumisel peaks lähtuma peaeesmärgist ja sellest, mida soovitakse antud kampaaniaga saavutada. Samuti tuleks analüüsida, kuidas konkreetne kampaania toetab ettevõtte üldisi turunduse eesmärke. 5 Reklaam internetis- selle plussid ja miinused 3. Internetiturunduse jagunemine Internetiturunduse puhul on tegemist e-turunduse ühe osaga, mille edastamiseks kasutatakse internetti. Turunduslahendused internetis saab jagada kolme suuremasse gruppi: · Otseturundus- antakse edasi mingit sõnumit tootest või teenusest. Info edastamiseks kasutatakse bännereid, tekstilinke, e-maile jne. Enamasti kasutajad ise sõnumit valida ei saa. · Otsingumootoriturundus- keskendub kasutajate poolt otsitavate tulemuste kuvamise

Ainetöö
thumbnail
12
pptx

Veebileht kui firma suhtlemisvahend

Veebileht kui firma suhtlemisvahend Mida ütleb veebilehe disain ettevõtte kohta? Ikka veel jääb internetis kolades silma aegunud ja mitte just eriti kena disainiga veebilehti. Sellest kehvem on vaid see, kui ettevõttel polegi oma kodulehte. Muidugi on variant praegu kogu oma firma internetitegevus Facebooki fännilehele koondada, kuid igal soliidsel ettevõttel peaks ikkagi olema oma spetsiaalne veebileht. Koduleht ei pea olema loomulikult tipptasemel multimeedialehlihtne navigeerida. Keegi ei taha ju endale kohutava välimusega reklaamsilti, milleks siis omada koledat veebilehteekülg, kuid veebileht on siiski osa ettevõtte kuvandist ja seega olema silmale kena vaadata ja lihtne navigeerida. Keegi ei taha ju endale kohutava välimusega reklaamsilti, milleks siis omada koledat veebilehte. Ka infolehekülg võib olla huvitav Loogiline on, et suurem osa veebilehti sisaldab põgusat infot firma asukoha ja telefonide/e-mailide kohta ning lühike loetelu tegevusa

Kliendisuhete juhtimine
thumbnail
16
docx

Kaasaegne turundus - referaat

Eesti Ettevõtluskõrgkool Mainor Kaasaegne turundus 2012/2013 Referaat Koostaja: Juhendaja: Aet Kull Viljandi 2013 Mis on üldse turundus? Turundus on tegevuste süsteem, mille eesmärgiks on viia kokku ostjate soovid ja vajadused ning müüja eesmärgid. Turundust on erinevates allikates kirjeldatud ka kui erinevate tegevuste juhtimist, hõlmates tarbijate soovide ja vajaduste tuvastamist (või loomist!) ja rahuldamist ettevõttele kasumlikul viisil. Turunduse tuum on mõista, et tarbijad kasutavad mingit toodet või teenust sellepärast, et neil on seda vaja (või nad arvavad, et on vaja), aga mitte lihtsalt soovist oma raha kulutada

Turundus
thumbnail
6
docx

Turunduse kordamisküsimused

1. Mis on turundus? Kirjelda turundust, kui protsessi. Turundus on protsess, mille käigus: selgitatakse tarbijate vajadused teatatakse tarbijatele nende vajaduste rahuldamiseks sobivate toodete/teenustest toimetetakse tooted / teenused kliendini püütakse klientidest saada püsikliente toimitakse võimalikult tulusalt 2. Mis on missioon ja visioon ning millistele küsimustele vastab missioon? Missioon - võtab lühidalt kokku organisatsioonile tähtsad tegurid ja tagab, et erinevad

Turundus




Meedia

Kommentaarid (0)

Kommentaarid sellele materjalile puuduvad. Ole esimene ja kommenteeri



Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun