Sotsiaalmeedia Sotsiaalmeedia on saanud meie lahutamatuks osaks nii suhtluses sõprade ja tuttavatega kui ka ettevõtte turunduses. See on kasvanud üheks olulisimaks turunduskanaliks. Internet on muutunud lihtsast infokanalist interaktiivseks keskkonnaks, kus brändide esindatus on sama oluline, kui telefoniraamatus. · Sotsiaalmeedia abil on võimalik saada tagasisidet toote või teenuse kohta ning selle info põhjal juhtida tootearendust. · Tarbija saab koguda informatsiooni toodete-teenuste kvaliteedi kohta ja välja selgitada erinevate tootjate ja teenusepakkujate võrdlused ning igaühe head ja vead. Lähis-Ida rahutusi vaadates peaks olema selge, et klassikaliste revolutsioonide ajastu on möödas ja alanud on uus ajajärk, kus revolutsioone tehakse interneti ja sotsiaalmeedia abil
on piisavalt mõjuvõimas, et televisiooni vaatajaskond veebi suunata. Interneti kättesaadavus ei ole tänaseks enam probleem ja see on saanud osaks meie igapäevaelust. Seetõttu on sotsiaalmeedia rakendused saavutanud olulise rolli digiTV arendusprojektides. Teema valikul sai määravaks autori varasem töökogemus digiTV valdkonnas ja isiklikud huvid digiTV arenguvõimaluste vastu. Teema aktuaalsust põhjendab asjaolu, et digitaaltelevisiooni ja sotsiaalmeedia rakendustega integreeritud lahendused on saanud lähiaastatel suure arenguhoo ning on muutumas järjest kasutajakesksemaks ja sotsiaalsemaks. Uudsust pakub käesolev bakalaureusetöö ka Eesti digiTV teenusepakkujate lahendustesse ja ennustab, millised võiksid olla tulevikus Eestis toimivad lahendused. Antud bakalaureusetöö uurimusprobleemiks on digiTV ja sotsiaalmeedia sulandumise trendid, millele vastuse leidmine läbi disainiprotsessi, on ühtlasi ka töö pea-eesmärgiks.
..................................................................................................... 17 Kasutatud allikad...................................................................................................... 18 LISA 1....................................................................................................................... 19 Sissejuhatus 2 Loovtöö liigiks on uurimistöö. Teemaks on lühidalt sotsiaalmeedia tarbimisharjumused, kuid töös käsitletakse peamiselt kolme sotsiaalvõrgustikku-Facebook, Instagram ning Twitter. Teoreetilises osas tutvustatakse välja toodud allikate tausta- nende loomine ning kuidas ja mis otstarbeks neid suhtlusvõrgustikke tänapäeval kasutatakse. Samuti kajastub töös meedia ja suhtlusvõrgustike mõju inimesele ning selle positiivsed ja negatiivsed küljed. Uurimuslikus osas
SWOT analüüs Sotsiaalmeedia ja äri 1. Kuidas saab iga tugevuse ära kasutada? Tähelepanu saamine, nõudluse tekitamine, tagasiside ja arvamuste kogumine, klientide kaasamine, otsingumootorites positsiooni tõstmine, konkurentide ning turu jälgimine,korraga paljude klientide ja turgudega suhtlemine. 2. Kuidas saab iga nõrga külje kõrvaldada? - Sotsiaalmeedia kujundab potentsiaalsele kliendile firmast mulje. Sisutühi blogi või Facebooki leht, äri kohta kirjutatud halvamaigulised postitused ja kommentaarid võivad brändi nime rikkuda. Seega tuleb ettevõtte mainet kahjustavaid postitusi pidevalt otsida ja nendega tegeleda, sest saadav kahju võib aja möödudes kogu aeg kasvada. Vastavalt tulemustele saab iga sotsiaalmeedia kanali kasutamise vajadust põhjalikumalt kaaluda. 3. Kuidas saab iga võimaluse ära kasutada
2012. aasta märtsi seisuga on maailma kõige populaarsema saidi Facebooki kasutajaskonnaks 901 miljonit inimest. Selliste internetilehekülgede tõttu on tekkinud olukord, et sõna ,,sõber" tähendus on muutunud kardinaalselt. Facebooki andmete järgi on inimesel keskmiselt umbes 150 sõpra, kuid minu arvates jääb õhku küsimus, kas tõesti leidub palju selliseid, kes võivad tõesti väita, et tal on 150 sõpra, kellele iga hetk toetuda. Minu arvates on sotsiaalmeedia mõju kõige negatiivsem väikeste laste puhul, kuna enam ei ole võimalik näha hoovides väikseid lapsi õues mängimas, vaid see toimub nüüd vaid Facebookis farmi ehitades või sõjamänge mängides. Väikestel lastel peaks olema võimalus end välja elada teiste lastega reaalselt suheldes, sest kuidas siis muidu saavad nad 10 aasta pärast näidata teise inimese peale ja öelda, et see oli minu lapsepõlvesõber, kellega ma koos
teistele eksponeerida kasvavad pidevalt. Selle eesmärgi tarvis on tänapäeval loodud mitmeid veebipõhiseid võimalusi. Hulgaliselt isikuid peavad internetipõhiseid päevikuid ehk blogisid. Neid võivad lugeda miljonid inimesed. Kuulsamad neist on Tumblr, Wordbress ning Blogspot. Blogide pidamise põhjus on vajadus jagada erinevaid seiku endaga toimunust. Kohati võib blogi pidamisega seostada ütlust, et jagatud rõõm on topeltrõõm ning jagatud mure pool muret. Sotsiaalmeedia gigant Facebook võimaldab üleslaadida endast tehtud pilte, leida uusi tutvusi, moodustada internetipõhiseid grupeeringuid ning palju muud. Minu arvates on portaalid nagu Facebook või Orkut muutnud inimeste arusaama sõprusest või meeldivusest. Tavaliselt lisatakse enda sõprade nimekirja peale tõeliste sõprade ka isikuid, keda võidakse oldud näha vaid korra elus, kui sedagi. Sotsiaalmeedial on omad kindlad eelised. Mitmeid inimesi köidab arvuti taga istudes anonüümsus
Kuna internet on tänapäeval väga lihtsalt kättesaadav ja ei ole nii aeganõudev kui kirja kirjutamine või helistamine, siis üha enam inimesi veedavad seal palju aega. Varem mängisid lapsed liivakastis ning ajasid mööda hoovi üksteist taga, kuid nüüd pole neil viitsimist isegi kodust välja minna, sest arvutis on mõni põnev arvutimäng pooleli. Lisaks sellele, et lapsed veedavad palju aega internetis ning see on kahjulik nende tervisele, on sotsiaalmeedia kasutamine kahjulik ka keelele. Suhtlusportaalides kasutatakse palju slängi keelt. Tihti unustatakse kasutada suurt ja väikest algustähte, kirjavahemärke või tehakse sõnadest erinevaid lühendeid, mida hakatakse kasutama ka igapäeva elus, rääkides sõpradega, vanematega või õpetajatega. Kuna suhtlusportaalides kasutatav keel on lihtne ning hakkab kergesti külge siis võib tulevikus tulla probleeme suhtlemisoskusega ning see on kindlasti kahjulik ka meie keelele.
Sotsiaalmeedia mõjust inimsuhetele Igal inimesel on vajadus suhelda ja nii on see alati olnud. Kunagi oli ainus viis suhtlemiseks üksteisega silmast silma rääkimine. Hiljem tekkis kiri, mis tõi kaasa kullerite ja postiteenuste kasutamise. Aja möödudes on olnud mitmeid erinevaid leiutisi, mis on suhtlemist hõlbustanud ning nüüd tehakse seda peamiselt interneti teel. Internet on meile andnud ka võimaluse edastada teavet kõigile, kellele see huvi pakub, näiteks blogide ja sotsiaalvõrgustike kaudu. Miks paljud inimesed peavad blogi või veedavad suure osa ajast suhtlusportaalides? On inimesi, kellele meeldib blogide ja portaalide kaudu oma mõtteid väljendada. Osa neist ei julge inimestele kõike rääkida ja sellest internetis kirjutamine on neile kergem. Mõned tahavad, et nende mõtted saaksid teatavaks paljudele teistele, ja näevad, et internet annab neile selleks võimaluse. Üheks põhjuseks võib pidada ka ajaga k...
Infotehnoloogia teaduskond Informaatikainstituut Sotsiaalmeedia mõjust inimsuhetele Kava Õppeaine: Väljendusoskus Õppejõud: dots. Rein Paluoja Üliõpilane: Bruno Meder Rühm: IAPB13 Üliõpilaskood: 120636IAPB Tallinn 2011 Ideed: Sotsiaalmeedia tarbimine pidevalt kasvab, kuid millist mõju avaldab see inimsuhetele? Teema: Vaatleme seoseid inimsuhte ja sotisaalmeeida vahel Eesmärk: Teha selgeks, kuidas mõjutab tänapäeval sotsiaalmeedia inimsuhteid. Põhisõnum: Sotsiaalmeedia on massipsühhoosivahend, mis avaldab inimestele suuremat mõju kui me arvata oskaks. Esialgne pealkiri: Sotsiaalmeedia mõjust inimsuhetele. Kava: · Sissejuhatus 1. Sotsiaalmeedia 2. Positiivne mõju inimsuhetele 3
öelda, et vahel südamelt ära rääkimine või ehk blogisse kirjutamine toob tihti väga hea sisemise rahu, mida näiteks olin vajanud iseendale. Igasugused ajaveeid, nagu näiteks myspace, on ka väga asendamatu abivahend noortele muusikutele. Läbi myspacei on väga hea uutel muusikutel tutvustada maailmale oma loomingut või leida ise uusi artiste, keda kuulata. Ilma taoliste veebilehtedeta oleks end tutvustada väga raske või pigem võimatu. Minu meelest tuleb sotsiaalmeedia kasutavus inimeste seas iana rohkem esile tänu selle mugavusele. Kui kunagi pidid inimesed minema inimestele külla kaugele, et lihtsalt suhelda või helistama, mis oli kallis või üldse hoopis kirju saatma, mis võttis tihtipeale kaua aega, siis nüüd on aeg õnneks edasi läinud ja suhtlemine lihtsamaks ja mugavamaks muutunud. Et oma tuttavaga suhelda, tuleb teha arvutis paar klahvivajutust ja sabki suhelda. Ja mis kõige parem on selle juures see, et inimese geograafiline
SISUKORD SISSEJUHATUS.........................................................................................................................2 1. SOTSIAALMEEDIA OLEMUS JA RAKENDAMINE TURUNDUSKANALINA.............3 1.1. Sotsiaalmeedia olemus..............................................................................................................3 1.2. Sotsiaalmeedia rakendamine turunduskanalina.....................................................................4 1.3. Sotsiaalmeediavõrgustik Facebook..........................................................................................6 2. FACEBOOK TURUNDUSKANALINA................................................................................8 2.1. Facebooki fännilehed................................................................................................................8 2.2
Sotsiaalmeedia mõjust inimsuhetele Elu internetis on muutunud peaaegu sama oluliseks kui reaalne elu . Veebis suhtleme ja teostame oma igapäevaseid toimingud . Kuid nii nagu päriselus on ka veebis omad ohud . Kuidas on mõjutanud Internet inimestevahelisi suhteid ? Ajaveebid on toonud meile väga palju võimalusi . Me saame ilma suurema vaevata leida meile vajalikku informatsiooni, kasvõi mõne koolitüki või enda huvide heaks . Saame nautida muusikat, õppida võõrkeeli , leida tööd, levitada oma loomingut üle maailma jne. See on mugav, harib meid ning on panus tulevikku. Virtuaalmaailm on aastatega rikkunud üha rohkem suhteid. Kindlasti on hea suhelda inimestega, kellega sa igapäevaselt kokku ei puutu . Rääkida tundide kaupa suhtlusvõrgustikes kõiksugu paeluvatest teemadest . Tihtipeale isegi unustatakse ennast arvutiekraani taha . Inimene püüab suhelda nii nendega , kes on lähedal , kuid ka nendega , kes on kaugel . In...
New Media Economy Social media information and data collection and security In this brief essay, i would like to focus on the social media platforms in our moren society. How people use them, what kind of information we give away, what companies will do with this. Information sharing and data protection has become very popular theme in the recent few years. People care more about their privacy and avoid „big brother“ foreshadowing. It is important to know what social media platforms promise and are they really going to keep it. Users should think about what they share and what kind of information they generate. Because it is all recorded and some info can be traced back to real people. Privacy and data protecion topics are becoming more and more important and the amouts of data generated is becoming larger. When wrongly access this kind of data, a lot damage could be done by criminals. Users privacy settings should be reviewd and ...
Sotsiaalmeedia juhib ja mõjutab meie elu Sotsiaalmeedia on midagi, mida vähemalt enamus eesti inimestest kasutab iga päev. Sellel on kindlasti väga palju positiivseid pooli ning põhjuseid, kuid sotsiaalmeedia on muutunud kohati liiga võimsaks, see on hakanud kontrollima inimeste elusid ülemäära ning võib olla isegi kahjulik. Sotsiaalvõrgustiku ohvreid on viimasel ajal olnud meeletult palju. Kuna sotsiaalmeedia on üks peamistest infoallikatest tänapäeva ühiskonnas, võib sellest eemalehoidmine osutuda pisut keeruliseks. See võib olla vahel lausa nii keerukas, et mõned inimesed satuvad sellest tõsisesse sõltuvusse, mis segab nende igapäeva toimetusi. Tänapäeval peaaegu igas seltskonnas on keegi, kellel on vajadus pidevalt kontrollida näiteks oma nutitelefonist Facebooki uudiseid. Arvan, et seda probleemi peaks käsitlema hoopis tõsisemalt, see on nagu haigus, mis vajab ravi.
Ask.fm Klõpsake laadi muutmiseks 26.10. 15 Ask.fm • Ask.fm is a global social networking site where users create profiles and can send each other questions, with the option of doing so anonymously. 26.10. 15 Importal information • Founder(s) : Mark Terebin • Headquarters : Dublin, Ireland • Website : www.ask.fm • Area served : Worldwide • Users : 150 million (February 9, 2015) • Industry : Internet 26.10. 15 History • The site was founded in Latvia and launched on June 16, 2010 as a rival to Formspring. • The company has made a number of changes to...
meeletult populaarseks. Kui sa fitnessi laval ei võistle, siis sa ei ole edukas ning ka vorm pole ühiskonnas levinud normile vastav. Selle kiirrongi peale astuvad tavaliselt inimesed, kes on kogu elu kaaluga kimpus olnud. Kuid kelle jaoks seda tehakse? Kas see on kõige tervislikum ning jätkusuutlikuim valik? Organisatsioonid RSPH (Royal Society of Public Health) ja YHM (Young Health Movement) on avaldanud uuringu nimega #StatusOfMind, milles vaadeldi sotsiaalmeedia positiivset ja negatiivset mõju noorte inimeste tervisele, võttes aluseks nende platvormide mõju noorte vaimsele tervisele. Instagram oli auväärselt esikohal ning selleks on oluline põhjus. Instagramist võib näha, et viimaste aastate hullus on väljajoonistunud lihased, äärmuslikult madal rasvaprotsent, lopsakas tagumik ning sealjuures peaks piht paberõhuke olema. Eriti tekib selline pilt noortel tüdrukutel, kes instagramis oma päevast suure osa scrollivad.
Interneti ohud Suhtlustarkvara ja sotsiaalmeedia keskkondade kasutamine Kõik vestlusringis osalenud õpilased kasutavad mõnda suhtlusportaali või sotsiaalmeedia keskkonda. Populaaremad on Rate, Orkut ja MSN. Skype'i, Facebooki ja Twitterit kasutatakse vähem. Peamiselt suheldakse seal sõpradega, praeguste ja endiste klassikaaslastega ning tuttavatega või vaadatakse teiste pilte. Samuti võimaldavad erinevad suhtlustarkvarad telefoniarveid kokku hoida, saab piiramatult tasuta suhelda Nooremad õpetajad on aktiivsemad sotsiaalmeedia keskkondade kasutajad, kuid suhtlustarkvara kasutavad ka vanemad õpetajad
MA TEAN, ET MA MIDAGI EI TEA "Ma tean, et ma midagi ei tea," on iidvana mõte, mille on kunagi ammu välja öelnud tuntud filosoof Sokrates, kes oli omal ajal ilmselt kõige targem mees planeedil maa. Siiski, selle väitega ei saa mind päris nõus olla- lähenetud on liiga radikaalselt. Mina kohandaksin härra Sokratesi väite ümber ja sõnastaksin selle hoopis nõnda: ,,Ma tean, et ma paljut ei tea." See on võibolla liiga ,,sõnasabast-kinni-lähenemine", aga hetkel las ta olla. Teadmine, et ma midagi ei tea, on juba teadmine. Seega ei ole võimalik väita, et antud persoon midagi ei tea. Samas võrdeliselt teadmiste suurenemisega suureneb ka mitte teadmine. Paradoks? Et asja oleks teil lihtsam ette kujutada, mõtleme, et teadmine on üks planeet meie päikesesüsteemis ja teadmatus on kõik see, mis seda ümbritseb. Mida suurem on meie nii öelda planeet(teadmine), seda rohkem puutub ta kokku muu ümbritsevaga(...
20 Ortograafia viga meedias Edvin Lehtla AA-16 1. Ou, seda, et 30 oktoober saade mulle külla tulla (Sotsiaalmeedia, saate) 2. Kas keegi saab aidata mind kodutööga mul see tegematta. (Sotsiaalmeedia, tegemata) 3. Mõned inimesed ei oska kohe ültse süüa teha (Sotsiaalmeedia,üldse) 4. Elu on täitsa mõtettu (Sotsiaalmeedia, mõttetu) 5. Kas keegi teab kust küüni saab teha (Sotsiaalmeedia, küüsi) 6. Võimuesindajaid huvitas see, kus täpselt leidis aset intsitent (Elu24, intsident) 7. Vanamehele ei maitsenud pakutud kohvi sellepeale oli ta.. (Elu24, kohv) 8. Odavad mandarinid otse rimist (Reklaam, mandariinid) 9. Apelsiini saak oli see aasta väga kesine (Postimees, apelsinid) 10. Õpilane küsis õpetajalt ,et kas ta võib kodu poole sammuda (delfi, koju) 11. Rautselt paneb õpetaja mulle kahe (Sotsiaalmeedia, raudselt) 12. Kas sina oled juba kindlustunud o...
20 Ortograafia viga meedias Edvin Lehtla AA-16 1. Rautselt juhtub minuga midagi halvasti. (Sotsiaalmeedia, raudselt) 2. Mandarinid on odavad ainult meil. (Reklaam, mandariinid) 3. Viimase kümmnendiku jooksul pole minuga midagi head juhtunud. (Sotsiaalmeedia, kümnendik) 4. Miks presitent ei tahtnud kolida lossi? (Elu24, president) 5. Apelsiini kasvatuse omanik tahab loobuda oma varast. (Postimees, apelsinid) 6. Kas saade mulle sõnumi saata homme? (Sotsiaalmeedia, saate) 7. Politsei ülemust huvitas see, kus täpselt leidis aset intsitent (Elu24, intsident) 8. Õpetaja, mul on kodunetöö tegematta. (noortehääl, tegemata) 9. Tead sa seda geisrit? (Sotsiaalmeedia, Keiser) 10. Ta on nii koletaks muutunud. (sotsiaalmeedia, koledaks) 11. Kõik on nii mõtettu (Sotsiaalmeedia, mõttetu) 12. Ma küsisin isalt, et kas me võime sõbraga kodu poole...
Digitaalse turunduse puhul on see pidev protsess mis toob ühtlaseid tulemusi. http://www.wsionline.ee/turundus Internetiturundus ehk online reklaam (nimetatud veel ka kui online turundus või e- turundus) on kaupade või teenuste reklaamimine ja turundamine interneti teel. Näiteks kuuluvad internetiturunduse alla suunatud reklaamid otsingumootorite tulemuste lehel, bannerid, ajaveebid, interaktiivsed reklaamid, turundus sotsiaalmeedia kaudu, hüpikakna reklaamid, online reklaamid, reklaamivõrgustikud ja e-mail turundus sealhulgas ka spam e- mailid. Moodsa turunduse alla käib veel ka mobiiliturundus. http://et.wikipedia.org/wiki/Turundus Kodulehekülg on internetiturunduse alus. Hästi navigeeritav, informatiivne, lihtsa ja loogilise ülesehitusega - need on peamised nõuded kodulehele. Kindlasti ei saa jätta tähelepanuta ka kodulehekülje disaini ja pidevalt uuenevat sisu. Kodulehe reklaamimiseks on
11. klass SOTSIAALMEEDIAS POSTITUSTE LEVIMINE JA SELLE MÕJU Uurimistöö Juhendaja: Marjo Toomik Palamuse 2017 SISUKORD SISSEJUHATUS Minu teemaks on sotsiaalmeedias postituste levimine ja selle mõju. Teema valimisel mängisid suurt rooli noormehed Taanist. Nende postitust nähes tulin ideele neid järgida (vt. Lisa 1). Teema valimisel sai määravaks see, et olen ise sotsiaalmeedia kasutaja ning soovisin teada saada, kuidas levivad ning mõjuvad postitused. Uurimistöös kasutatud uurimismeetodiks on tegevusuurimus. Töös on kolm peatükki ja kolmteist alapeatükki. Töö teoreetilises osas uurisin sotsiaalmeedia liike ning kanaleid. Praktilise osa tarbeks postitasin sotsiaalmeediasse Facebook ühe pildi ja ühe video. Pildil ning videos palusin inimestel postitust jagada. Töö eesmärgiks oli uurida postituste mõju ning levikut
KÄITUMINE MEEDIAS JA SOTSIAALMEEDIAS MILLEST RÄÄGIME? Meediamaastik mis uudist? Mis on uudisväärtus, kuidas käituda meediaga ja milliseid vigu vältida. Kriisikommunikatsioon väike ajude ragistamine. Kuidas meedias pildile pääseda meediakajastuse provotseerimine Sotsiaalmeedia ohud ja võimalused MEEDIAMAASTIK MEEDIAMAASTIK MEEDIAMAASTIK Vana meedia Uus meedia Ajaleht Veebid Raadio Ajaveebid Televisoon Sisuturundus Sotsiaalmeedia on platvorm, mitte meedia KOKKUVÕTTES Meediamaastik on äärmiselt killustunud Meediasse pääsemise lävi on muutunud madalamaks, ent samas on ka suur müra Kiirmeedia on muutnud nii uudisväärtuse olemust kui ka
Uue meedia roll ühiskonna elus Tänapäeval saavad inimesed tänu internetiühendusele olla uudistega pidevalt kursis. Inimesed saavad sotsiaalmeedia vahendusel kaasa rääkida ja meelt avaldada poliitikaga seotud teemades. Samas kasutakse internetti ka propaganda levitamiseks, kuna sellisel viisil saab rahvast väga hästi mõjutada. Uus meedial annab inimestele aktuaalset informatsiooni, kuid samas ka mõjutab neid. Sotsiaalmeedia kui hea platvorm, kus edastada poliitilist propagandat. Propaganda on üks osa sotsiaalmeediast, kuna selles keskkonnas on lihtne massideni jõuda.
Sotsiaalmeediast mõjutatud maailm Tänapäeval elame maailmas, kus veebipõhised informatsiooniallikad on mõne kliki kaugusel. Võimalus enda elu dokumenteerida on lihtsam kui varem. Sotsiaalmeediast. Nagu ka teistel elu valdkondadel on nii negatiivseid kui ka positiivseid aspetke. Kuidas aga sotsiaalmeedia maailma mõjutab? Viimaste aastate jooksul on inimeste elu oluliselt mugavamaks muutunud ja seda tänu sellele, et informatsioon ükskõik mille kohta on kergesti kättesaadav. Probleemiks on aga see, et on järjest keerulisem informatsiooni selekteerida, et mis on oluline ja sealhulgas ka tõene. Kriitiline mõtlemine on infokülluslikus maailmas hädavajalik. Enamasti endale teadmata võib sotsiaalmeedia kasutamine avaldada inimestele tugevat psühholoogilist mõju. Inimesed
Erinevad turunduskanalid majutusettevõttes Valisin analüüsiks kaks turunduskanalit: messid ja sotsiaalmeedia, mille kohta toon välja nende plussid ja miinused ning oletuslikud arengusuunad. Turundamine messidel Plussid: Valides õige messi valid ka endale sobiva potentsiaalse sihtrühma- on olemas äri- ja eraklientidele orienteeritud messid, erinevatele majutustüüpidele orienteeritud messid, konkreetsetele sihtturgudele orienteeritud messid jne. Messikülastajad on üldjuhul kõrgelt motiveeritud potentsiaalsed kliendid, kes otsivad
Ettevõtte võimalused kliendisuhete haldamisel Sportlandi näitel Ettevõtte põhiline sihtrühm võiks olla vanuses 18-35, sest antud vanusegrupp on kehaliselt kõige aktiivsem. Samuti on antud vanusegrupp kõige suuremad sotsiaalmeedia tarbijad, mis on üks efektiivne kanal reklaamimaks Sportlandi tooteid. Oluline on aru saada, kes on müüdava toote tarbijad. Tuleks ehk koostada keskmise ostutüübi profiil ja selle järgi oma müügikampaania korraldada. Tänapäeval on sotsiaalmeedia alahinnatud reklaamikanal. Paljudel ettevõtetel isegi pole sotsiaalmeediat ning isegi kui on, siis ei olda seal piisavalt aktiivsed. Sotsiaalmeedia on inimeste ajaviitmiskoht number üks. Mina kasutaks Facebookis olemas olevat "maksa reklaamimise eest" teenust. Teenuse hinnad ei ole absoluutselt kallid ning reklaami jõudmine inimeste arvutitesse ning telefonidesse kaalub majanduslikult üles reklaamile kuluva raha. Teenuse plussiks on lisaks see, et saab valida
pdf 8. Kasutades mingi ettevõtte/asutuse kohta artiklit internetist tooge selle alusel välja: a. Kas ja kui, siis miks või miks mitte peaksid ülemused oma alluvate tööaja sees internetis tehtavat tegevust jälgima? b. Kas ja kui, siis kuidas seda reguleerida? c. Milliseid tehnoloogiaid töötatajate internetis tehtavate tegevuste jälgimiseks kasutatakse? A. Kui tööandjal on õigus otsuseid teha tööaja ja –vahendite küsimustes, siis soovi korral võib ta piirata ka sotsiaalmeedia kasutamise aega. Samas oleks selline keeld kahjulik organisatsioonis, millele nähtavus sotsiaalmeedias on kasuks. Töötajate positiivsed postitused ja tviidid saavad ka juhi kaasa elama. Sotsiaalmeedia kasutamist töökohtades kaardistades on probleemidena tulnud välja, et puuduvad selged reeglid selle kasutamise kohta, samuti hakib sotsiaalmeedia kasutamine tööaega ning häirib töö tegemist ja ajakasutust. Aeg
........4 3. Internetireklaamon vahetu ja efektiivne...................................................4 4. Internetireklaami põhilised vormid........................................................5 5. Internetiturundus on efektiivne reklaam..................................................7 6. Otsingumootoritele optimeerimine........................................................7 7. Google Adwords kampaaniad..............................................................8 8. Sotsiaalmeedia................................................................................8 9. Globaalset reklaamitulu kasvu veab internetireklaam..................................9 10. Kokkuvõte...................................................................................11 11. Kasutatud kirjandus........................................................................12 3
Programmid peaksid olema liidestatud. Peaks vaatama tööprotsesse tervikuna, peab mõistma, et üks tööülesanne sõltub teisest ülesandest. Peaks olema süsteem, mis oleks organisatsiooni ülene. 4. Süsteemid ei suhtle omavahel – infot menetlevad, haldavad ja säilitavad süsteemid ei suuda omavahel suhelda. Tuleks valida sellised süsteemid, mis suudaksid omavahel suhelda. See lihtsustab ja muudab töö oluliselt kiiremaks ja efektiivsemaks. 5. Sotsiaalmeedia võimalusi ei kasutata ära – sotsiaalmeediakanalite võimalusi kasutatakse ainult teadete postitamiseks või informatsiooni jagamiseks, mitte kahesuunaliseks infovahetuseks tarbijatega. Koolitada töötajaid sotsiaalmeedia kasutamise võimaluste osas. Postita, vasta, kogu ja hinda, tagasiside arvesse võtmine. Mõned lahendused organisatsiooni infohalduse parendamiseks Teabe prioritiseerimine. Loetlege kümme dokumendi- või teabetüüpi, millega tööl kokku puutute.
sotsiaalmeedia. Kuna Eestis on sõnavabadus, siis ideeliselt peaks olema meie riigis ka meediavabadus. Sõnavabadus on meie jaoks elementaarne asi, kuid me ei kujuta ilmselt ette, kui ka meedia täielikult vaba oleks. Meedias peavad siiski inimesed kontrollima, mida ütlevad, et mitte kahjustada teisi tahtlikult või tahtmatult. Meedia on Eesti taasiseseisvumisaja jooksul väga palju arenenud. Meil on palju erinevaid meediaväljaandeid, kuid lisaks uudismeediale on ka osalusmeedia ja sotsiaalmeedia, mis on samuti väga laia kõlapinnaga. Kõikides nendes meediaallikates on väga palju erinevaid arvamusi ja uudiseid. Pea iga inimene saab oma sotsiaalmeedia kontole postitada, mida tahes ning seda ei kontrolli enne avaldamist keegi. Praegusel hetkel, kui sotsiaalvõrgustikud on nii vabad, ei saa me tegelikult kedagi kaitsta halvustatavate postituste ja piltide eest. Seetõttu on meediavabadus alles algstaadiumis ja veel arenemiskäigus.
erinevaid sotsiaalmeediarakendusi, näiteks Instagram, Facebook, Twitter, Reddit ja Snapchat. Need rakendused annavad võimaluse luua uusi tutvusi üle kogu maailma, jagada oma huvisid, leida inspiratsiooni, luua sisu ning selle eest ka kasumit teenida. Pääs internetile ja sotsaalmeediale on noortele väga kasulik ja see on nad teinud palju informeeritumaks kui varasemate generatsioonide noored. Kõikide nende positiivsete võimalustega kaasneb meeletult palju negatiivseid külgi. Sotsiaalmeedia annab platvormi küberkiusamisele, ahistamisele ja jälitamisele. Pidev sotsiaalmeedia jälgimine tekitab stressi, depressiooni, ärevust, kehapildiga seotud probleeme, internetisõltuvust, söömishäireid ja unehäireid. Sotsiaalmeedia mõjutab kahjulikult kõige rohkem kergesti mõjutatavaid noori, eriti tüdrukuid. Meediat jälgides peab olema väga ettevaatlik. Peab kontrollima, et info, mida levitatakse on
● Usaldusväärsus ● Odav võrreldes teiste reklaamikanalidega AIDA- turunduskommunikatsiooni mudel- a- attention i- interest d- desire- ( soodukas, ainult nüüd, kuni kaupa jätkub) a- action- inimene peab tegutsema- paneb tegutsema( broneeri siin, leia lähimast poest) s- satisfaction CTA- call to action Millest koosneb internetiturundus? ● Koduleht ● Emailiturundus ● Bännerid – s.h retargeting ● Sisuturundus ● Blogid ja foorumid ● Sotsiaalmeedia ● Otsingumootoriturundus ● Partnerturundus jpm Inbound- uuem asi, töötab läbi võlu omaduse, mina ootan ja teie tulete- reklaami otsija on aktiivne pool Outbound- traditsioonilisem, teadaandmine- mina ettevõtjana lükkan message teile, reklaami saaja on aktiivne pool Inimeste tee Sinuni Otseliiklus Inimesed, kes tulevad otse Sinu aadressi trükkides. Niisama. Ise. Loomulikult. Kui teavad sinu url-i. Hooajaline liiklus
selle enda lähisuhetes edasi. Probleeme saab ennetada nendega õigeaegselt tegeledes ja märgates, selles mängib olulist rolli partnerlus-suhtete ja lapsevanemaks olemisega seonduvatel teadmistel. See on tõestatud, et haritus lähisuhetega seoses aitab ennetada lähisuhete kerget purunemist. Tänapäeva ühiskonnas ei tee paljud enam fotosid enda rõõmuks ja mälestuseks, vaid sotsiaalmeedias avaldamiseks. Keegi ei pane tülidest pilte internetti, kuid sotsiaalmeedia on loonud inimestele võlts arusaama suhetest. Sotsiaalmeedia on tekitanud neile sellise arvamuse, et alati peab tunduma kõik õnnelik ja hea, kuid tegelikult see nii pole. Ei ole võimalik, et elus ei ole ühtegi probleemi aga sellise eeskujuga, mida sa näed päevad läbi instagramis kedrates, on lõpuks raske mõista mis on tõeliselt lähisuhete tegelikkus ja väärtus. Inimesed kes on olnud aastaid või aastakümneid paar oskavad paremini väärtustada ja hoida enda lähisuhet
html 17 18 8. Kasutades mingi ettevõtte/asutuse kohta artiklit internetist tooge selle alusel välja: a. Kas ja kui, siis miks või miks mitte peaksid ülemused oma alluvate tööaja sees internetis tehtavat tegevust jälgima? b. Kas ja kui, siis kuidas seda reguleerida? c. Milliseid tehnoloogiaid töötatajate internetis tehtavate tegevuste jälgimiseks kasutatakse? A. Kui tööandjal on õigus otsuseid teha tööaja ja –vahendite küsimustes, siis soovi korral võib ta piirata ka sotsiaalmeedia kasutamise aega. Samas oleks selline keeld kahjulik organisatsioonis, millele nähtavus sotsiaalmeedias on kasuks. Töötajate positiivsed postitused ja tviidid saavad ka juhi kaasa elama. Sotsiaalmeedia kasutamist töökohtades kaardistades on probleemidena tulnud välja, et puuduvad selged reeglid selle kasutamise kohta, samuti hakib Sotsiaalmeedia on üha tõsisem sõltuvus Facebook, Twitter, WhatsApp, Instagram, Pinterest, YouTube…Kuidas tunduks mõnda
praegu, kui ka tulevikus. Meedia on kasulik vahend, mis aitab olla teadlik asjadest, mis võib olla kahjulik või kahjustada meid, kui ka meie lähedasi. Inimestel on võimalus ennast arendada, ja kurssi viia asjadega mis neid huvitab. Leida infot haridustee jätkamiseks, tööotsimiseks, elukoha valikuks, reisimiseks, hea filmi vaatamiseks jne. Samal ajal on võimalus suhelda pere, sõprade või teiste inimestega üle kogu maailma. Inimestele on suhtlus tehtud lihtsamaks sotsiaalmeedia abil. Meedial on võime hoida valitsusi vastutavatena, sundides neid selgitama tehtud otsustest või tegevustest inimestele, keda nad esindavad. Meedia on lahutamatu osa meie ühiskonnas, kuid selle sekkumine kõigis asjades võib muutuda häirivaks. Vägivaldsete filmide ja videote rohkus täna on lausa hirmutav. Noored veedavad aega neid vaadates mitmeid tunde päevas. Vägivald muutub reaalsuseks. Paljud noored ei suuda enam eristada reaalsust ja fantaasiat
tehnoloogilised uuendused ja võimaluste kohta arengusuunad maakonnalehtede võrguväljaannete Teabekeskkond: infokeskkonna uue meedia võimaluste kasutamise kriitiline analüüs kirjalik analüüs 18. Sotsiaalmeedia 1 sotsiaalmeedia, Õ lk 94–97, sotsiaal- Tekstiloome Õpilane suhtlusportaalid meedia, Google mõttekaart: sotsiaalmeedia võimalu- teab, millised nähtused moodusta- LÕIMING sed ja ohud vad sotsiaalmeedia
1. Mida kujutavad endast massikommunikatsioon, massimeedia, interaktiivne meedia ja sotsiaalmeedia? Massikommunikatsioon ehk massisuhtlus on teabekorraldus, mille käigus tehniliste vahenditega levitatakse teavet laiadele rahvahulkadele. Massimeedia - vahendid, mis võimaldavad edastada infot üheaegselt või lühikese ajavahemiku jooksul väga paljudele inimestele, massidele. ( Massimeedia vahenditeks on raadio, televisioon, trükiajakirjandus.) Sotsiaalmeedia on meedia, kus inimesed suhtlevad, loovad, jagavad teavet ja ideid virtuaalsetes kogukondades ja võrgustikes. 2
Parandab kommunikatsiooniprotsessi. Ühesuunaline kommunikatsioon (tagasisidet ei toimu) Võib olla ka lihtsalt info edastamine. Saatja (turundaja) vastuvõtja (tarbija) Näide: Telereklaam. Kohene tagasiside puudub. Kes sõnumi saatis, ei tea, kas see mõjus. (samuti raadioprogrammi kuulamine, artikli lugemine) Kahesuunaline kommunikatsioon Saadetakse sõnum, millega saadakse ka tarbija reaktsioon. Nt: e-mail. Saadetud konkreetsele inimesele, konkreetne inimene reageerib. Internet, sotsiaalmeedia. (samuti helistamine, tagasiside andmine veebis, aktiivne osalus kampaanias, osalemine üritustel) Turunduskommunikatsiooni arenguetapid Preindustriaalne ajastu- isiklik suhtlus (olid teada inimesed, kelle käest sai osta teatud asju; kelle käest piima, mett jne) Massturundus ja massikommunikatsioon – alates 50ndatest (massturundus töötas hästi, kuna turg oli tühi ja nõudlus piisav) Müügiedenduse osatähtsuse kasv 70-80.a.
nüüdisaegseid hasartmänge aktiivsetele ja head teenindust hindavatele klientidele sõbralikus ja turvalises keskkonnas. Miks me selle ettevõtte valisime? Olympic Casino valisime sellepärast, et see tundus olevat huvitav ettevõtte millele koostada kommunikatsioonistrateegiat. Reklaamiseaduse piirangute tõttu on Olympic Casinole kommunikatsioonistrateegiat keerulisem teha ning on väljakutsuv. Kommunikatsioonialane tegevus Kaasaegne koduleht Aktiivsed sotsiaalmeedia kontod(Facebook ja Instagram) Koostööd erinevate ettevõtetega(nt. Toyota, Maserati, jne) Halb reklaam Natuke parem reklaam
Praktika koostöökokkulepe Üliõpilase ees- ja perenimi: Ksenija Poltavets Õppekava nimetus: Majandusteaduskond Ettevõtte/organisatsiooni nimi: Erasmus Student Network Tartu Praktika juhendaja ees- ja perenimi, amet: Anette-Johanna Park, President ja TÜ majandusteaduskonna esindaja ees ja perenimi, ametikoht: Anneli Lorenz, Praktika arendusjuht on käesolevaga kokku leppinud, et toetavad üliõpilase praktika sooritamist. Praktika eesmärk: Praktika eesmärgiks praktikaperioodi ajal (14.09–30.12.2020) MTÜs Erasmus Students Network Tartu on täita partnerlussuhete juhataja positsiooni. Praktika ülesanded: 1. Vaadata üle kõik olemasolevad koostöölepingud partneritega. 2. Luua 3 uut partnerlussuhet. 3. Koostada turundusplaan et tõsta liikmete ja üliõpilaste teadlikkust ESN Tartu partneritest ja ESNcard soodustustest kasutades sotsiaalmeedia; 4. Hoida sotsiaalmeedias ja ESNcard.org partnerluste loetelu aja...
Visioon: olla turuliider Euroopas, pakkudes tipptasemel puhkuse- ja ärireise ning mereveoteenuseid Tunnuslause: „Inimene vajab merd, mered vajavad inimest". 3. Pakutavad tooted ja teenused Kruiisid, liinireisid, kaubavedu, äri- ja rühmareisid, konverentsikeskus, ostud laevas, meelelahutus teenused laevas, kliendi programm (club one kaart) 4. Turunduskommunikatsioon ● Reklaamikanalid - TV, raadio, ajakirjad ja ajalehed, plakatid, sotsiaalmeedia. ● Otseturundus - telefoni teel pakkumised, otsekirjad, e-posti teel pakkumiste saatmine, sms-ide saatmine jne. ● Müügiedendus - allahindlused, tarbijamängud, loosimised. ● Sündmusturundus - osalemine messidel ja laatadel. 5. SWOT-analüüs TUGEVUSED NÕRKUSED ➔ Turuliider ➔ Vähesed sihtkohad ➔ Brändi tuntus ➔ Vähene modernsus
Kiidusõnad/märkamine Silmapaistev Musihuuled Pole määratud piirkonda (nägu, keha jne) REKLAAMALLIKAD Ilumess Ilusalongid Arstid Haiglad* Kosmeetikud Sanatooriumid Jõusaalid Suust-suhu reklaam Visiitkaardid TEGEVUSKAVA Idee Sihtrühma valik Omatoodangu hindamine Reklaamneidude (ilueedide) leidmine Testkliendid Ilumessidel osalemine Flaierite jagamine (ilu)salongidesse reklaami jagamine Sotsiaalmeedia Massimeedia Klienditega kohtumised Tutvumishina/soodushinna pakkumine Sõprapäeva kampaania Järelteenindus AITÄH KAASAMÕTLEMAST ALLIKAD Google pildid: https://www.google.ee/url? sa=i&rct=j&q=&esrc=s&source=images&cd=&cad=rja&uact=8&ved=0CA cQjRxqFQoTCNGwgqCuusgCFUiSLAod-tYEjQ&url=http%3A%2F %2Fwww.huffingtonpost.com%2F2013%2F04%2F10%2Fbruno-metra- laurence-jeanson-id- photographs_n_3053816.html&psig=AFQjCNHit7JE5hfEGprfZGMoLZ5kRptM
süvendanud skeptilisust Estonian Airi Estonian Air-i ajakiri, mis koos välisturistiga ellujäämise suhtes. Vähene tuntus rändab Eestist kaugemale. välismaalaste seas. Võimalused Ohud Kinnistada Eesti tarbijas mõtet, et ta eelistab Konkurentidele allajäämine hinna poolest. Eestimast, valides lendamiseks Estonian Airi. Liigne ambitsioonikus, mis võib soovitud Arendada suhteid läbi sotsiaalmeedia kasumi asemel majandustulemusi taaskord võimaldada ka kasutajatel Facebooki lehele halvendada. Reisijate arvu vähenemine postitada, kartmata negatiivset vastukaja. talveperioodil. Uute konkurentide turule tulek, Luua konto ka Instagrami ning olla turukasvu peatumine, rahvaarvu vähenemine. sotsiaalmeedias aktiivne, mitte vaid müügi Ootamatud poliitilised tegurid, eesmärgil , vaid kliendilojaalsuse loomiseks. keskkonnamõjud.
eeskujudega omapäi. Kui vanemad või lapse usaldusisikud suudavad meedias nähtut seletada, koos lapsega arutada ja aidata seda mõtestada, on meediavägivalla mõju käitumisele suhteliselt tagasihoidlikum (Lehtsaar, T). Sotsiaalmeedia mõjud Sotsiaalmeedia on tänapäeva elu alus ilma selleta ei saa kohe kuidagi. Kujutlege, kui mõnest suurlinnast kaoks internet kas või üheks päevaks. Katastroof! Pooled inimesed, kes on harjunud päevast päeva oma emotsioone, eluolu ja muud säärast sotsiaalmeedia kaudu vahendama, koguneksid tänavatele märatsema. Neil pole enam väljundit ja see, mida nad muidu kommentaariumides kirjutavad, jõuaks nüüd majaseintele. Tulevad e-postkasti näiteks pakkumised, et saadaval on e-raamatud. E-luger, nagu keegi juba moodsa sõna leiutanud. Ja pajatatakse mingist tahvelarvutist. Raamatu lugemine, mitte paberkandjal. Kaotsi läheb võimalus tajuda raamatut enamate meeltega kui paljas silmameel. Meil on neid meeli ju veel neli.
Ei kasuta midagi Orkut, Facebook Orkut, Facebook Orkut Odnoklassniki.ru Orkut, Facebook Orkut, Facebook, MSN Orkut Orkut, Facebook Orkut Orkut Orkut, Facebook, msn msn Orkut, Facebook Orkut, Facebook Orkut, Facebook Orkut Orkut Ei kasuta midagi Orkut, Facebook Orkut, Facebook odnoklassniki.ru Orkut, Facebook odnoklassniki.ru vkontakte.ru Orkut Orkut, Facebook Orkut, Facebook chat Orkut, Facebook Orkut Orkut, Facebook Facebook Orkut Odnoklassniki Orkut, Facebook Orkut, Facebook Orkut Orkut Mis sotsiaalmeedia vahendeid te olete kasutanud? Blogi - ajaveeb, GoogleDocs Ei ole midagi kasutanud GoogleDocs Blogi - ajaveeb Ei ole midagi kasutanud Ei ole midagi kasutanud Ei ole midagi kasutanud Ei ole midagi kasutanud GoogleDocs GoogleDocs Ei ole midagi kasutanud GoogleDocs Ei ole midagi kasutanud GoogleDocs GoogleDocs Ei ole midagi kasutanud Blogi - ajaveeb Ei ole midagi kasutanud Ei ole midagi kasutanud GoogleDocs GoogleDocs GoogleDocs GoogleDocs Blogi - ajaveeb, GoogleDocs GoogleDocs GoogleDocs
Uuringud ja auditid · Ettevõtte maine uuring ja analüüs · Infoliikumise kaardistamine · Kommunikatsioonikeskkonna kaart · Meediakajastuse analüüs · Rahulolu-uuring · Sponsorluse audit Avalike poliitikate kommunikatsioon · Euroopa Liidu fondid ja programmid · Poliitikate ja seadusloome monitooring · Euroopa Liidu avalikkussuhete strateegia koostamine · Euroopa Liidu lobikampaaniad Treeningud · Meediatreening · Sotsiaalmeedia koolitus · Avaliku esinemise koolitus · Kliendikommunikatsiooni koolitus · Tekstikoolitus · Kriisitreening ja -simulatsioon Sündmused ja üritused · Pressikonverentsid ja meediaüritused · Klientide ja partnerite üritused · Konverentsid, koolitused · Seminarid Bränding · Brändikontseptsiooni väljatöötamine · Brändi turuletoomine Tekstid · Pressiteated · Artiklid · Blogitekstid ja muud sotsiaalmeedia vormid · Kõned
Inglise keele virtuaalne õpe Margus Lehtpuu Tallinna Ühiskool. Virtuaalne suhtlus inglise keele omandamisel Otsitakse suhtluspartnerid läbi sotsiaalmeedia Kuna osa sotsiaalmeediast on inglisekeelne ,paraneb inglise keele tase. Miks on inglise keel saanud rahvusvaheliseks keeleks? Inglased tegelesid aktiivselt meresõiduga 17.sajandil,viies inglise keele laia maailma Suurbritannia oli juhtiv tööstusriik 17.- 18.sajandil Inglise keele roll tänapäeval Tänapäeval sõltub äride rahvusvaheline läbilöögivõime inglise keele oskusest Minu töö eesmärk
.................................................5 4Turundusmeetmestik............................................................................................ 6 4.1Turundusmeetmete elluviimiseks on asukoht väga hea ning kergesti leitav. Meetmeid aitab ellu viia spetsiaalselt koolitatud personal. Püsiklintidele, kes on ettevõtte pontentsiaalsed kliendid ka tulevikus, pakume püsikliendisoodustusi. 6 4.2Turukommunikatsiooni kanalid mida ettevõte kasutab on: sotsiaalmeedia, kodulehekülg, teised ettevõtted kes tarbivad meie tooteid.................................6 4.3KÜPSETUSMEISTER OÜ põhitoode on pagari- ja kondiitritoodet. Algul ettevõte pakub toodangus saiu, leibu, kooke, saiakesi. Hiljem, kui ettevõte toodang sobib kliendile, plaanib ettevõte pakkuma hakata torte........................6 4.4Ettevõte soovib klientidele pakkuda parimaid ja kvaliteetsemaid tooteid, mis vastavad hinnale
Meediatekst on nii kirjalik tekst kui ka pilt,video,heli. Meediateksti lugedes tuleks kõigepealt kindlaks teha, kes on selle autor. Autori nime põhjal saame otsustada teksti käsitluslaadi üle ja võrrelda seda autori eelnevate töödega. Autor püüab lugejat teksti kaudu millestki veenda, teda mõjutada. Autor esitab teksti alati valikuliselt ja see on seotud autori vaatenurga ehk seisukohaga. Reklaam on üks turunduskommunikatsiooni võte. Sotsiaalmeedia võimaldab igalühel internetis oma sõnumit massideni viia.-