Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

Sotsiaalmeedia tarbimisharjumused (0)

1 Hindamata
Punktid

Esitatud küsimused

  • Millist suhtlusvõrgustikku kasutate igapäevaselt ?
  • Mis otstarbeks kasutate facebooki?
  • Kui oluliseks peate Instagrami kasutust?
  • Mis eesmärgil kasutate Twitterit?
  • Kui palju aega kulutate aega päevas suhtlusvõrgustike kasutamiseks?
  • Millised sotsiaalmeedia kanalid on kõige aktiivsemad?
  • Millist suhtlusvõrgustikku alljärgnevast kasutate igapäevaselt?
  • Kui oluliseks peate Instagrami kasutust?
  • Mis eesmärgil kasutate Twitterit?
  • Kui palju aega kulutate päevas suhtlusvõrgustike kasutamiseks?
Vasakule Paremale
Sotsiaalmeedia tarbimisharjumused #1 Sotsiaalmeedia tarbimisharjumused #2 Sotsiaalmeedia tarbimisharjumused #3 Sotsiaalmeedia tarbimisharjumused #4 Sotsiaalmeedia tarbimisharjumused #5 Sotsiaalmeedia tarbimisharjumused #6 Sotsiaalmeedia tarbimisharjumused #7 Sotsiaalmeedia tarbimisharjumused #8 Sotsiaalmeedia tarbimisharjumused #9 Sotsiaalmeedia tarbimisharjumused #10 Sotsiaalmeedia tarbimisharjumused #11 Sotsiaalmeedia tarbimisharjumused #12 Sotsiaalmeedia tarbimisharjumused #13 Sotsiaalmeedia tarbimisharjumused #14 Sotsiaalmeedia tarbimisharjumused #15 Sotsiaalmeedia tarbimisharjumused #16 Sotsiaalmeedia tarbimisharjumused #17 Sotsiaalmeedia tarbimisharjumused #18 Sotsiaalmeedia tarbimisharjumused #19 Sotsiaalmeedia tarbimisharjumused #20 Sotsiaalmeedia tarbimisharjumused #21
Punktid 100 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 100 punkti.
Leheküljed ~ 21 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2018-10-15 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 13 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 0 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor Piuks23 Õppematerjali autor
Loovtöö

Kasutatud allikad

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
30
docx

Uurimistöö - Sotsiaalmeedias postituste mõjumine ja selle mõju

11. klass SOTSIAALMEEDIAS POSTITUSTE LEVIMINE JA SELLE MÕJU Uurimistöö Juhendaja: Marjo Toomik Palamuse 2017 SISUKORD SISSEJUHATUS Minu teemaks on sotsiaalmeedias postituste levimine ja selle mõju. Teema valimisel mängisid suurt rooli noormehed Taanist. Nende postitust nähes tulin ideele neid järgida (vt. Lisa 1). Teema valimisel sai määravaks see, et olen ise sotsiaalmeedia kasutaja ning soovisin teada saada, kuidas levivad ning mõjuvad postitused. Uurimistöös kasutatud uurimismeetodiks on tegevusuurimus. Töös on kolm peatükki ja kolmteist alapeatükki. Töö teoreetilises osas uurisin sotsiaalmeedia liike ning kanaleid. Praktilise osa tarbeks postitasin sotsiaalmeediasse Facebook ühe pildi ja ühe video. Pildil ning videos palusin inimestel postitust jagada. Töö eesmärgiks oli uurida postituste mõju ning levikut

Meedia
thumbnail
30
docx

Turundusvõimalused Facebookis

SISUKORD SISSEJUHATUS.........................................................................................................................2 1. SOTSIAALMEEDIA OLEMUS JA RAKENDAMINE TURUNDUSKANALINA.............3 1.1. Sotsiaalmeedia olemus..............................................................................................................3 1.2. Sotsiaalmeedia rakendamine turunduskanalina.....................................................................4 1.3. Sotsiaalmeediavõrgustik Facebook..........................................................................................6 2. FACEBOOK TURUNDUSKANALINA................................................................................8 2.1. Facebooki fännilehed................................................................................................................8 2.2

Turundus
thumbnail
5
doc

Üliõpilased Facebookis

TARTU ÜLIKOOL Kehakultuuri osakond Kergejõustiku eriala Minu nimi College-students-social-networking-experiences-on- Facebook_2009_Journal-of-Applied-Developmental- Psychology ehk Kuidas tudengid kasutavad Facebooki? Mida seal tehakse, kui palju aega selleks kulub? Referaat Juhendaja: Jorgen Matsi Tartu 2009 Miljonid tänapäeva noored täiskasvanud kasutavad suhtlusvõrke. Vähe on teada, miks ja kui palju ja kuidas kasuatatakse suhtlusportaale. Georgetowni Ülikool USA on teinud uuringu, mida kajastas artiklis ,,College-students- social-networking-experiences-on-Facebook_2009_Journal-of-Applied-Developmental- Psychology". Uuringu eesmärgiks oli anda informatsiooni suhtlusvõrkude kasutamisest tudengite seas. Miks üldse tudengid kasutavad selliseid suh

Kehaline kasvatus ja sport
thumbnail
168
pdf

E-TURUNDUSE KURSUSE ÕPPEMATERJAL MAGISTRANTIDELE

siis nüüd on üks kiiresti arenevaid trende see, et paljud inimesed vaatavad internetilehekülgi ja e- kirju läbi mobiiltelefoni, mis tõstatab organisatsioonide jaoks olulise teemana oma lehekülgede 8 ja uudiskirjade optimeerimise selliseks, et soovitud sõnumid jõuaksid kasutajani sõltumata sellest, kas ta vaatab kodulehte või uudiskirja läbi arvuti või mobiiltelefoni. Lisaks toon ära sotsiaalmeedia definitsiooni, kuna see on e-turunduse üks viimasel ajal kiiremini kasvavaid valdkondi. ―Lihtsalt ja lühidalt: sotsiaalne meedia on kasutajate poolt loodav sisu ja selle jagamist võimaldavad keskkonnad ning lahendused. Sotsiaalne meedia põhineb inimeste suhtlus- ja väljendusvajadusel. Tuntuimad sotsiaalmeedia keskkonnad: Facebook, Twitter, Youtube, Orkut, Flickr, Digg, Linkedin jt. Samuti foorumid, blogid, kommentaariumid jms. Sotsiaalne meedia ja

Turundus
thumbnail
13
pdf

Uurimustöö Facebookist

EESTI INFOTEHNOLOOGIA KOLLEDZ FACEBOOK Ettekanne Kärolin Kiviste Tallinn 2010 SISU Sissejuhatus ............................................................................................................................................. 3 Ülevaade Facebook Inc-ist....................................................................................................................... 4 Statistilisi fakte .................................................................................................................................... 5 Mälestustahvlid ................................................................................................................................... 6 Grupid ja tugigrupid ............................................................................................................................ 6 Sotsiaalse võrgustiku netikett .........................................................

It eetilised, sotsiaalsed ja professionaalsed...
thumbnail
18
pdf

Praktikaaruanne

Ma uurisin lehtede stiili, milliseid värve, fonti ja pilte tuleks Instagrami lehe loomiseks kasutada, et see oleks meie kliendi jaoks äratuntav. Tutvusin disaineriga, kes töötas välja ettevõtte veebilehe ja tüpograafia (visiitkaardid, plakatid jne), sain temalt väga huvitavaid teadmisi, näiteks, kuidas töötada Photoshop-is ja Adobe Illustrator-is, see on väga kasulik. Terve praktikaaja jooksul töötasin Facebooki ja Instagrami-ga. Suhtlesin klientidega, kes kirjutasid sotsiaalmeedia teel, tegin erinevaid pilte, kirjutasin artikleid, jälgisin kuidas näevad välja Facebook, Instagram ja veeb meie konkurentidel. Samuti mina planeerisin ja tegin kampaaniaid sotsiaalmeedias, pärast raporteerisin nende tulemusi. 8 Alates viiendast nädalast hakkasin tegelema turundusplaanide koostamisega. Ma tegin kolm turundusplaani: 1

Uurimustöö
thumbnail
13
docx

Nakkusturundus

4. Holzschlag, M. (2004) Integrated Web Design: Social networking- The Realationship between humans and computers is coming of age. Loetud aadressil: http://www.peachpit.com/articles/article.aspx?p=170177 5. Luik, E (2008) E-turunduse alused. Tallinn 6. Mara, J. (2004). Burger King Hen Whets Chicken Yen. Loetud aadressil: http://www.clickz.com/clickz/news/1690908/burger-king-hen-whets-chicken-yen 7. WikiDot (2011) Sotsiaalmeedia kasutamine turunduses Loetud aadressil: http://sotsmeediaturundus.wikidot.com/wiki:osa-iii 13

Turundus
thumbnail
22
docx

Noored Eesti tööturul - uurimistöö

...............................................................6 2.2 Tööaeg ja puhkeaeg..................................................................................................7 2.3 Puhkus.......................................................................................................................7 3. Noorte võimalused tööle asumiseks.....................................................................................9 3.1 Võimalused läbi sotsiaalmeedia................................................................................9 3.2 Võimalused läbi otsingumootorite ja tööportaalide..................................................9 3.3 Võimalused läbi messide ja ürituste........................................................................11 3.4 Võimalused läbi ajakirjanduse................................................................................11 4

Õigus




Kommentaarid (0)

Kommentaarid sellele materjalile puuduvad. Ole esimene ja kommenteeri



Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun