Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

Turismitalu Äriplaan (4)

5 VÄGA HEA
Punktid

Esitatud küsimused

  • Missugust majutust eelistate?
  • Millist meediakanalit kasutate enim?

Lõik failist

SISUKORD SISSEJUHATUS ...................................................................................................................... 3 1 ÜLDANDMED ................................................................................................................. 4 1.1 Ettevõtte üldandmed .................................................................................................... 4 1.2 Ettevõtte taustaandmed ................................................................................................ 5 1.3 Äriidee ja ärilause ........................................................................................................ 5 2 PROJEKTI ISELOOMUSTUS JA EESMÄRK ........................................................... 5 2.1 Ettevõtte põhiväärtused ............................................................................................... 6 2.2 Missioon ja visioon ...................................................................................................... 6 2.3 Äriidee iseloomustus ................................................................................................... 6 3 JUHTIMINE JA PERSONAL ........................................................................................ 7 3.1 Ettevõtte struktuur, organisatsioonimudel ................................................................... 9 4 VÄLISKESKKONNA PESTLE ANALÜÜS JA MÕJU HANSO TURISMISTALULE.................................................................................................................. .......................................................................................................................................... 10 5 KONKURENTS JA TURG ........................................................................................... 12 5.1 Haaslava valla piirkonna kirjeldus ............................................................................ 12 5.2 Turule sisenemine ja konkurents ............................................................................... 14 5.3 Toote/turu maatriks .................................................................................................... 15 5.3.1 Konkutentsianalüüs Tigete puhkekeskuse näol.................................................. 16 5.3.2 Konkurentsianalüüs valitud Tartumaa majutuskohtade näol ............................. 17 5.4 Turu määramine ......................................................................................................... 18 5.5 Konkurentsi turg ........................................................................................................ 19 5.6 Turukõlbulikkus......................................................................................................... 22 5.7 Sihtrühmad................................................................................................................. 23 5.8 Positsioneerimine ....................................................................................................... 24 5.9 Turu-uuring ................................................................................................................ 25 5.10 Uuringu tulemus..................................................................................................... 26 5.11 Turustamine ........................................................................................................... 27 6 TURUNDUSPLAAN ...................................................................................................... 28 7 ETTEVÕTTE SWOT ANALÜÜS ................................................................................ 29 8 TOOTED JA TEENUSED ............................................................................................ 34 8.1 Toodete ja teenuste hinnakiri koos KM-ga................................................................ 34 8.2 Toote elutsükkel ........................................................................................................ 35 9 MÜÜGIPROGNOOSID ................................................................................................ 36 9.1 Majutuse prognoos 2012 aastal ................................................................................. 36 9.2 Majutuse müügiprognoos toodete kohta 2012 aastal ................................................ 37 9.3 Majutuse prognoos 2013 aastal ................................................................................. 38 9.4 Majutuse müügiprognoos toodete kohta 2013 aastal ................................................ 39 9.5 Majutuse prognoos 2014 aastal ................................................................................. 40 9.6 Majutuse müügiprognoos toodete kohta 2014 aastal ................................................ 41 9.7 Toote/turu maatriks 2012 aastal eurodes ................................................................... 42 Käibe osakaalud protsentides 2012 aastal ............................................................................ 42 9.8 Toote/Turu maatriks 2013 aastal eurodes .................................................................. 42 Käibe osakaalud protsentides 2013 aastal ............................................................................ 42 9.9 Toote/Turu maatriks 2014 aastal eurodes .................................................................. 43 Käibe osakaalud protsentides 2014 aastal ............................................................................ 43 10 ETTEVÕTTE RISKIANALÜÜS.................................................................................. 44 10.1.1 Riskide vähendamise ja kõrvaldamise abinõud ................................................. 44 11 PROGNOOSITAVAD KULUD .................................................................................... 46 11.1 Tööjõu vajaduse plaan ........................................................................................... 46 11.2 Tööjõukulud ........................................................................................................... 46 11.2.1 Tööjõukulud eurodes 2012 ­ 2013 aastal ........................................................... 46 11.2.2 Tööjõukulud eurodes 2014.a. ............................................................................. 46 11.3 Sisseostetav tööjõud eurodes ................................................................................. 47 11.4 Kokku tööjõukulud eurodes ................................................................................... 47 11.5 Ettevõtte käivitusperioodi kulud ............................................................................ 48 11.5.1 Käivitusperioodi kulud eurodes perioodil 01.01. ­ 30.06. 2012.a. .................... 49 11.6 Investeeringute eelarve .......................................................................................... 50 11.6.1 Investeeringute eelarve eurodes 2012 ­ 2014.a. ................................................ 50 11.7 Püsikulud................................................................................................................ 51 11.8 Raha liikumise plaan 2012 aastal ........................................................................... 52 KOKKUVÕTE ....................................................................................................................... 53 13 LISAD.............................................................................................................................. 54 13.1 Pakutavad töökohad ............................................................................................... 54 13.2 Flaier ...................................................................................................................... 58
2 SISSEJUHATUS Käesolev äriplaan on koostatud uue ja atraktiivse Hanso turismitalu rajamiseks Tartumaale, Haaslava valda, Unikülla. Turismitalu ideeks on pakkuda meeldejäävad puhkust erinevate ajaviitmisvõimalustega igale vanuserühmale, arvestades nende vajaduste, võimaluste ja ootustega.
Käesolevas töös analüüsime, kuidas ettevõte majanduslikult toimiks ning milliseid positiivseid majandustulemusi tagavaid tegevusviise oleks võimalik rakendada. Äriplaanis on kirjeldatud võrdlevalt võimalikke tegevusvõimalusi äritegevuseks vajalike hangete tegemisel, tööde korraldamisel ja toodete ning teenuste realiseerimiseks. Turismitalu edukaks planeerimiseks sai esmalt paika pandud ettevõtte põhiväärtused, missioon ja visioon, mida silmas pidades on korraldatud edasine. Palju muu kõrval on välja toodud müügiprognoosid ning käivitusperioodi kulud, mis annavad hea ülevaate arvatavatest tuludest ja kuludest . Töös

Vasakule Paremale
Turismitalu Äriplaan #1 Turismitalu Äriplaan #2 Turismitalu Äriplaan #3 Turismitalu Äriplaan #4 Turismitalu Äriplaan #5 Turismitalu Äriplaan #6 Turismitalu Äriplaan #7 Turismitalu Äriplaan #8 Turismitalu Äriplaan #9 Turismitalu Äriplaan #10 Turismitalu Äriplaan #11 Turismitalu Äriplaan #12 Turismitalu Äriplaan #13 Turismitalu Äriplaan #14 Turismitalu Äriplaan #15 Turismitalu Äriplaan #16 Turismitalu Äriplaan #17 Turismitalu Äriplaan #18 Turismitalu Äriplaan #19 Turismitalu Äriplaan #20 Turismitalu Äriplaan #21 Turismitalu Äriplaan #22 Turismitalu Äriplaan #23 Turismitalu Äriplaan #24 Turismitalu Äriplaan #25 Turismitalu Äriplaan #26 Turismitalu Äriplaan #27 Turismitalu Äriplaan #28 Turismitalu Äriplaan #29 Turismitalu Äriplaan #30 Turismitalu Äriplaan #31 Turismitalu Äriplaan #32 Turismitalu Äriplaan #33 Turismitalu Äriplaan #34 Turismitalu Äriplaan #35 Turismitalu Äriplaan #36 Turismitalu Äriplaan #37 Turismitalu Äriplaan #38 Turismitalu Äriplaan #39 Turismitalu Äriplaan #40 Turismitalu Äriplaan #41 Turismitalu Äriplaan #42 Turismitalu Äriplaan #43 Turismitalu Äriplaan #44 Turismitalu Äriplaan #45 Turismitalu Äriplaan #46 Turismitalu Äriplaan #47 Turismitalu Äriplaan #48 Turismitalu Äriplaan #49 Turismitalu Äriplaan #50 Turismitalu Äriplaan #51 Turismitalu Äriplaan #52 Turismitalu Äriplaan #53 Turismitalu Äriplaan #54 Turismitalu Äriplaan #55 Turismitalu Äriplaan #56 Turismitalu Äriplaan #57 Turismitalu Äriplaan #58
Punktid 100 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 100 punkti.
Leheküljed ~ 58 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2012-12-31 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 589 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 4 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor carina85 Õppematerjali autor

Kasutatud allikad

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
48
doc

Äriplaani Koostamine

muuta. Mõnikord võrreldakse äriplaani lennugraafikuga, mis on küll täpselt paika pandud, kuid mida näiteks ootamatult muutuvad ilmastikutingimused või muud liiklustingimused muuta võivad. Äriplaani koostamiseks on mitmeid põhjusi: 1. et ettevõtte juhtidel oleks tegevuskava, millest otsuse langetamisel lähtuda; 2. äriplaani ettevalmistamine sunnib ettevõtjat uurima oma äritegevuse eri aspekte ning küsima endalt küsimusi, mille peale ta muidu ei tuleks; 3. äriplaan on hea vahend, kui soovitakse oma töötajatele firmat ja selle eesmärke ning tulevikuplaane tutvustada; 4. äriplaan võimaldab hinnata oma edusamme ja võrrelda tegelikku arengut planeerituga; 5. ettevõtja vajab äriplaani ka siis, kui ta tahab saada ettevõttesse investeeringut või laenu. Äriplaaniga ettevõtja: - põhjendab, kui palju raha ta vajab, - tõestab investorile, et ettevõte on võimeline töötama piisava kasumiga;

Majandus
thumbnail
11
doc

Äriplaan

2009.aasta majandustulemused olid edukad. Ettevõtte varade maht kasvas - käesoleva aasta 31. aprilli seisuga oli see kokku 162 336.- krooni. Jooksva 3 Äriplaan majandusaasta käive sama seisuga oli 78 068.- krooni Perioodi kasum oli kokku 32 500.- krooni. 3. ÄRIIDEE ISELOOMUSTUS Projekti äriideeks on turismitalu väljaarendamine 20. sajandist pärit talukompleksis Ida-Viru maakonnas Mäetaguse vallas. Talu põhitegevusaladeks loodusturism, majutus ja toitlustus ning kaevanduste külastamine. Äriprojekti käigus taastatakse endisel kujul talukompleksi rehielamu, peale mida on ettevõtjal täismahus Ida-Virumaa talu koos kõigi kõrvalhoonetega. Senise majutus- ja toitlustustegevuseks on kasutatud Mäetaguse mõisa. Talu

Majandus
thumbnail
48
doc

Äriplaani koostamine

Mõnikord võrreldakse äriplaani lennugraafikuga, mis on küll täpselt paika pandud, kuid mida näiteks ootamatult muutuvad ilmastikutingimused või muud liiklustingimused muuta võivad. Äriplaani koostamiseks on mitmeid põhjusi: 1. et ettevõtte juhtidel oleks tegevuskava, millest otsuse langetamisel lähtuda; 2. äriplaani ettevalmistamine sunnib ettevõtjat uurima oma äritegevuse eri aspekte ning küsima endalt küsimusi, mille peale ta muidu ei tuleks; 3. äriplaan on hea vahend, kui soovitakse oma töötajatele firmat ja selle eesmärke ning tulevikuplaane tutvustada; 4. äriplaan võimaldab hinnata oma edusamme ja võrrelda tegelikku arengut planeerituga; 5. ettevõtja vajab äriplaani ka siis, kui ta tahab saada ettevõttesse investeeringut või laenu. Äriplaaniga ettevõtja: - põhjendab, kui palju raha ta vajab, - tõestab investorile, et ettevõte on võimeline töötama piisava kasumiga;

Majandus
thumbnail
33
doc

Turismitalu äriplaan

x Gümnaasium 12. b klass x OÜ VAARIKU TURISMITALU Äriplaan Juhendaja: x x 2008 2 SISUKORD Sisukord....................................................................................................................................................3 1. Kokkuvõte.............................................................................................................................................5 1.1. Ettevõtte põhiandmed................................................................

Majandus
thumbnail
23
doc

Äriplaan

..................................................................................21 Konkurentsi analüüs...............................................................................22-23 Lõppsõna.................................................................................................24 2 Sissejuhatus Mina valisin enda äriplaani aluseks turismitalu, mille kavatsen ehitada enda kodu kõrval asuvasse kõrvalhoonesse. Mõte tuli sellest, et jäin järsku vaatama seda tühja maja, et midagi erilist seal ei toimu. Miks mitte teha selles oma äriplaan? Ja just selle külge ma hakkasingi põimima kõiki mõtteid ja esemeid, mis olen enda äriplaanis välja toonud. Kuna noori noomitakse pidevalt turismitalude kasutamisel, siis mõtlesingi, et olgu minu turismitalu siis suunatud nooremale generatsioonile

Majandus
thumbnail
36
doc

Vastuvõtutöö korraldus: Kodutöö

 kvaliteedijuhtimiseks vajalikud abinõud ja õpivõimalused nende kasutamiseks  spetsialistide nõuanded kvaliteediprogrammi koolitustel ja ümarlaudadel. Kvaliteediprogrammiga liituma ootame selliseid turismiettevõtteid üle Eesti, kus juhid on huvitatud oma ettevõtte sisulisest arengust ja kus ollakse valmis sellele oma aega pühendama. 4.4 Tunnustatud ettevõtete nimekiri: 360 seiklused 2006-2008 Aadu Turismitalu 2005-2008 Allika puhkemaja 2007-2008 Delfine hotell 2006-2008 Eesti Rahva Muusuem 2009-2010 Grand Hotel Viljandi 2006-2008 Harmoonikum 2008-2009 Helene Villa 2007-2009 Hilda Villa 2009-2010 Hirvemäe puhkekeskus 2006-2007 Hotell Tartu 2008-2010 Hotell Victoria 2008-2009 Hõljukimatakad 2008-2010 Junsi Puhkekeskus 2009-2010 Kalev SPA 2009-2010 Karupesa Hotell 2008-2010 Kilplane OÜ 2006-2008 Klaara-Manni Puhkemaja 2008-2010 Kopra talu 2006-2008 Laulasmaa Resort 2006-2008

Turism
thumbnail
17
doc

Näidis äriplaan (lastehoid)

ISESEISEV TÖÖ ÕPPEAINES ÄRIPLAAN Koostajad: Juhendaja: Anne-Liis Simson Esitatud: (kuupäev) Kaitstud: (kuupäev) Hinne( punktid): ÕPPEAASTA 2011/2012 Arvesse võetakse ainult selle vormi alusel koostatud tööd SISUKORD 1. KOKKUVÕTE 3 1.1. PROJEKTI MAKSUMUS 3 1.2. LAENUTAOTLUS 3 2. ETTEVÕTTE ÜLDINE ISELOOMUSTUS 2.1. ETTEVÕTTE MISSION JA ÄRIIDEE 2.2. UUS ETTEVÕTE 4 2.3. TEGUTSEV ETTEVÕTE 4 3. TOOTMISHARU JA ETTEVÕTLUSKESKKOND 3.1. TOOTMISHARU ARENGUSUUNAD 5 3.2. MUUTU

10. klassi majandus
thumbnail
11
doc

Äriplaan

TALLINNA TEHNIKAÜLIKOOL MAJANDUSTEADUSKOND ETTEVÕTLUSE ÕPPETOOL ISESEISEV TÖÖ ÕPPEAINES "ETTEVÕTTE MAJANDUSÕPETUS" ÄRIPLAAN Äri definitsioon: Ettevõtte eesmärgiks on pakkuda õpilastele teenust kooliülesannete lahendamisel. Koostajad: Robert Risti Kaspar Põldemaa Siimu Rom Luise Tiks Marko Rõõmusoks Juhendaja: Signe Rosenberg Esitatud: (kuupäev) Kaitstud: (kuupäev) Hinne: (punkti) TALLINN 2 Ettevõtte nimetus: Aru

Majandus




Meedia

Kommentaarid (4)

307790 profiilipilt
307790: igati asjalik ja põhjalik, TUBLI TÖÖ
11:16 15-03-2017
maarja2121 profiilipilt
maarja2121: väga hästi kirjutadudd
17:14 29-03-2022
hilja14 profiilipilt
hilja14: Väga põhjalik,aitäh!
17:08 02-12-2016



Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun