Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

Majutuse eksam (1)

5 VÄGA HEA
Punktid

Esitatud küsimused

  • Mis on majutustoode?
  • Mida räägib turismiseadus majutusettevõtlusest?
  • Milles seisneb majutusettevõtte registreerimise kohustus?
  • Miks peab majutusettevõttes külastajaid registreerima?
  • Millised on majutusettevõtted omandisuhtest lähtuvalt?
  • Millega saab tulla?
  • Milleks piirkonda tullakse ja kes tuleb?
  • Millised on hotellipidaja kohutused ülebroneeringu puhul ?
  • Mida tähendab majutusettevõtte hetkevõimalus ?
  • Millised on rikkaliku hommikusöögi koostisosad ?
  • Millised on pool rikkaliku hommikusöögi koostisosad ?
  • Keskmine ööbimine?
  • Mida tähendab REV PAR?
  • Mis on iseteenidus terminal ?
  • Kellele on suunatud majutusettevõtte turundus ?
  • Millised on majutusettevõtte turunduse eesmärgid ?
Vasakule Paremale
Majutuse eksam #1 Majutuse eksam #2 Majutuse eksam #3 Majutuse eksam #4 Majutuse eksam #5 Majutuse eksam #6 Majutuse eksam #7 Majutuse eksam #8 Majutuse eksam #9 Majutuse eksam #10 Majutuse eksam #11 Majutuse eksam #12 Majutuse eksam #13 Majutuse eksam #14 Majutuse eksam #15 Majutuse eksam #16 Majutuse eksam #17 Majutuse eksam #18 Majutuse eksam #19 Majutuse eksam #20 Majutuse eksam #21 Majutuse eksam #22 Majutuse eksam #23 Majutuse eksam #24 Majutuse eksam #25 Majutuse eksam #26 Majutuse eksam #27 Majutuse eksam #28 Majutuse eksam #29 Majutuse eksam #30
Punktid 50 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 50 punkti.
Leheküljed ~ 30 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2009-01-07 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 89 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 1 arvamus Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor triin222 Õppematerjali autor
eksami küsimused ja vastused

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
10
doc

Majutuse eksam

registreerimisajani. Kui külastaja ei saabu, võib hotell selle toa müüa mõnele teisele inimesele või ka toa tellinud kliendile, kes saabub hiljem. Grupihinnad ja korporatiivsed hinnad Grupihinnad tavaliselt gruppidele, korporatiivsed hinnad ­ kokkulepitud hinnad, mida kellelegi ei avaldata. Millised on hotellipidaja kohutused ülebroneeringu puhul ? Kui tube ei ole peaks leidma lähimas ja samaväärses majutusettevõttes majutuse. Peab hüvitama kulud, mis tekivad lisatranspordi või asjaajamisest. 2 Kui osapool leiab, et broneerimiskohustusi ei ole võimalik täita vääramatu jõu tõttu on ta vabastatud trahvikohustusest. Ettemakse ja broneerimistasu Võtab tavaliselt reisibüroo või hotelli kett. Kindel summa nõutakse ette ja tagasi ei maksta. Voucher ja garantiikiri Kupong, mis tõendab, et klient on juba maksnud reisikorraldusfirmale ( piiratud ja

Majutus
thumbnail
8
doc

Majutuse eksamiküsimused/vastused

reisibüroode tehtud tellimused. Otsetellimused-teeb klient vahendajate abita otse hotelli. Ettevõtte esindaja omad. Tellimus jõuab hotelli-telefoni, e-maili, faksi teel. Tellimussüsteem- võib teha tellimusi ükskõik millisest ketihotellist teise riigi samasse ketti kuuluvasse hotelli. Paljud tellimussüsteemid on interneti põhised- kus klient saab ise vajaliku info otsida ja teha ise tellimuse endale sobivasse majutusettevõttesse. Kui majutus on vaba, annab süsteem selle kohta kõik süsteemis sisalduvad detailid. Süsteemi toimimiseks on vaja et hotellid pakuksid täpset ja regulaarselt uuendatud infot. Tellimusprotsessi automatiseerimine- e-post.tellimusele võidakse vastata 2h- 48h pärast. Tellimus reisibüroo kaudu- reisibürood tellivad ja kinnitavad hotellis klientidele sobivad teenused. Võtavad teenuste vahendamise eest külastajatelt ettemaksu ja annavad kliendile vautseri ning nad saadavad hotelli komisjonitasu. 8

Majutus
thumbnail
6
doc

Hotellimajanduse põhimõisted ja komponendid

HOTELLIMAJANDUS Hotellimajanduse põhimõisted ja nende omavaheline seos Kui räägitakse hotellimajandusest, siis mõeldakse selle all kogu majutusettevõtlusega seonduvat, mitte ainult konkreetselt hotelle kui eraldi majutusasutuse liigiga seotud tegevusi. Hotellimajandus ­ hotellimajanduse all mõeldakse enamasti majutus-, toitlustus- ja lisateenuste (saunad, basseinid, ilusalongid, tervise-, äri-, konverentsikeskused jt) osutamist majutusasutuses. Majutusettevõtte põhitegevuseks on majutusteenuse ja paljudes majutuskohtades ka toitlustusteenuse pakkumine. Ettevõtja võib osutada majutusteenust ainult registreeritud majutusettevõtte kaudu. Majutusettevõtte ­ majandusüksus, mille kaudu ettevõtja oma majandus- või kutsetegevuse raames osutab majutusteenust. Majutusteenus ­ ööbimisvõimaluse ning sellega kaasneva kauba või teenuse müügiks pakkumine ja müük. Majutusteenuseks ei loeta turismiseaduse kohaselt ettevõtja poolt temal

Klienditeenindus
thumbnail
4
odt

Turismiseadus

Seadusandlus § 2.Turismiteenus (1) Turismiteenust võivad pakkuda ja osutada ettevõtja, asutus, sihtasutus ja mittetulundusühing (edaspidi.ettevõtja). (2) Turismiteenus on: 1) reisiettevõtja poolt reisiteenuse osutamine; 2) majutus- ja toitlustusteenuse osutamine; 3) majutusteenuse osutamine; 4) konverentsiteenuse osutamine; 5) majutus- ja taastusraviteenuse osutamine; 6) giiditeenuse, giid-tõlgiteenuse ja reisisaatjateenuse osutamine. Põhjendus: Antud seadus on seotud turismiga, sest see seletab ära mis turismiteenus on ja mis/kes võivad turismiteenust pakkuda. § 18.Majutusettevõtete liigid (1) Majutusettevõtte liik iseloomustab majutusettevõtet ja selle kaudu pakutavat majutusteenust. Majutusettevõtete põhilised liigid on hotell, motell, külalistemaja, hostel, puhkeküla ja -laager, puhkemaja, külaliskorter, kodumajutus. (2) Hotell on toitlustusteenust pakkuv vähemalt 10 majutusruumiga majutusettevõte. (3) Motell on

Turism
thumbnail
4
odt

Majutusteenindus

tuba Ülalt-alla müügitehnika: administraator alustab tutvustamist kõige kallimatest ja pakub ka veidi odavamaid tube, kui kliendil ei teki kallimate puhul ostusoovi Valides müügitehnikat peab vastuvõtutöötaja oskama aimata, millistel ajenditel kliendid nende teenuseid kasutavad. Kas lihtne või luksuslikum. Kvaliteet ( mugavuse nautija, ärireisija ) või lihtsalt majutus jne Turismiseadus sätestab üldised nõuded turismiteenuse pakkumisele ja osutamisele ning turismiinfokeskusele ka vastutuse käesoleva seaduse rikkumise eest ja järelvalve teostamise korra Majutusettevõtete tööde reguleerimine: · liigitamine- iseloomustamiseks, ntx motell, kodumajutus, hotell, külaliskorter · osutamine- ettevõtja võib osutada majutusteenust vaid registreeritud majutusettevõtte kaudu, mis peab majutamise perioodiks vastama nõuetele

Majutus
thumbnail
4
doc

Hotellimajanduse alused - hotelliosakonnad

Hotellimajanduse alused 1. Nimeta majutusettevõtte kolm peamist osakonda (3 p) ja nende peamised funktsioonid (3p) .Vastuvõtt - kõige nähtavam koht hotellis ning seega tuleb kõigi osakondadega teha tihedat koostööd. et hotell igapäevaselt tõrgeteta toimida saab. Vastuvõtuletis tehtavad toimingud: rahatehingud, lisateenuste soovitamine ja müük, informatsiooni jagamine, külastajate sisse- ja väljaregistreerimine, valuutavahetus. Toitlustusosakond - eesmärk tagada toitlustamine eelkõige hotelliklientidele (hommiku-, lõuna- ja õhtusöök), aga samas ollakse valmis ka väljstpoolt maja tulevaid kliente toitlustama. Tänapäeval toimub palju erinevaid koolitusi, konverentse, mis sisaldavad samuti toitlustamist (kohvipausid, lõunasöögid jm.) Majapidamisosakond - eesmärk tagada kogu maja puhtus. Tubade seisu kohta peab olema operatiivne informatsioon (korras ja müügiks valmis olevad toad, remondis olevad toad, koristamisel olevad toad jne.). Kuna majapidamisosakonn

Hotellimajandus
thumbnail
4
doc

Seadlusandlus eksamis

EKSAMI MATERJAL!!!!!! 1. Millise ministeeriumi haldusalas on Eestis majutusettevõtlus ? Turismimajandus kuulub Eesti Vabariigis Majandus- ja Kommunikatsiooniministeeriumi haldusalasse. 2. Millised seadused ja määrused reguleerivad majutus ettevõtlust Eestis ? Majutusettevõtlust Eestis reguleerivad rahvusvahelised aktid : · Turismi Harta · Haagi Turismikonverentsi printsiibid · Ülemaailmne turismieetika koodeks · Nõukogu direktiiv 13. juunist 1990 turismipakette, puhkusepakettide ja reisipakettide kohta (90/314/EEC) · Euroopa Parlamendi ja Nõukogu direktiiv 94/47/EÜ ostjate kaitse kohta, mis puudutab kinnisvara osaajalise kasutamise õiguse ostu-müügilepingute teatavaid aspekte 26. oktoober 1994

Majutus
thumbnail
36
doc

Vastuvõtutöö korraldus: Kodutöö

eest? 1.2 Vastutaja: Statistikaametile Statistikaametile müügijuht. raamatupidaja. hotellijuht 3. Mis sellest Eesmärk - müügitöö Andmeid kasutab Neid andmeid vajab aruandlusest ning ettevõtte üldise Statistikaamet iga üksuse juht ettevõttele kasu on? tegevuse parem erinevalt. ( Majutus, koordineerimine ning toitlustus, teenused). müügi tõhustus. Samuti vaja neid Andmeid kasutab andmeid Statistikaamet. Statistikaamet. Kasutatud allikad: 1. www.puhkaeestis.ee 2. www.maaturism.ee 3. www.landvald.ee 4. www.lepanina.ee 5. www.kagureis.ee

Turism




Meedia

Kommentaarid (1)

everleigh profiilipilt
everleigh: Väga hästi tehtud töö! Tubli.
13:32 14-03-2011



Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun