Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse
Ega pea pole prügikast! Tõsta enda õppeedukust ja õpi targalt. Telli VIP ja lae alla päris inimeste tehtu õppematerjale LOE EDASI Sulge

Majutuse eksam - sarnased materjalid

majutus, majutuse, hotell, majutusettevõtte, majutusettevõte, vastuvõtu, klient, töötaja, tubade, hotellis, tunnistus, ettevõtja, registreerimine, osakond, person, pakkuv, hommiku, puhke, hinnas, rate, teenindaja, külaline, hinnast, söök, majutusteenuse, järelevalve, kinnitus, hotellide, reisijad, jook, frantsiis, telef, turundus
thumbnail
10
doc

Majutuse eksam

Majutustooteks on kogu elamus. Ei saa ladustada, hoiustada, kindla hetkevõimalusega ( abstraktne), mittemateriaalne sõltub inimesest endast. Müüa tuleb kogemuste kvaliteeti, mitte hotelli toa kvaliteeti. 2. Mida räägib turismiseadus majutusettevõtlusest Turismiseaduse $2 loetletud turismiteenustest on olulisem majutusteenuse osutamine. Majutusteenus saab ka küllaltki täpset seaduslikku regulatsiooni. Turismiseaduse 3. peatükis defineeritakse majutuseettevõtte mõiste- majutusettevõte on majandusüksus, mille kaudu ettevõtja pakub tasu eest majutusteenust ja sellega kaasnevaid teenuseid. Samas $ tuuakse ära teenused teenused, mida ei loeta majutusteenusteks. Turismiseaduses on toodud majutusettevõtte liigid-hotell, motell, külalistemaja, hostel, puhkemaja, laager, puhkeküla, külaliskorter, kodumajutus. Muid majutusettevõtte liike ei nähta. Majutusettevõtte ei tohi ilma tunnustuseta tegutseda. Ainult tunnustust omavad majutusettevõtted kanntakse EAS

Majutus
72 allalaadimist
thumbnail
8
doc

Majutuse eksamiküsimused/vastused

Ekasmiküsimusi : 1. Mis on majutustoode? On kliendi elamus, kogemus, mulje, mis kujuneb paljude komponentide koosmõjus, nagu majutuskoha asukoht, keskkond, interjöör, teenuste valik ja tase, teenindajate profesionaalsed oskused ja välimus, hotelli imago jne. 2. Turismiseadus majutusettevõtlusest Vastavalt turismiseadusele on majutusettevõte majutusüksus, mille kaudu ettevõtja oma majandus- või kutsetegevuse raames osutab majutusteenust. 3. Majutusettevõtte registreerimise kohustus Ettevõtja, kes soovib osutada majutusteenust, esitab majutusettevõtte registreerimise taotluse majutusettevõtte asukohajärgsele valla- või linnavalitsusele. Riigilõiv, registreerimine tähtajatu, vald võib tagasi võtta 4. Majutusettevõtete liigitamine turismiseadusest lähtuvalt Hotell, motell, külalisemaja, puhkeküla ja ­laager, puhkemaja, külaliskorter, kodumajutus. 5

Majutus
52 allalaadimist
thumbnail
6
doc

Hotellimajanduse põhimõisted ja komponendid

isikute majutamist ; majutamist reisijateveoteenuse osutamiseks kasutatavas transpordivahendis ; erakordsetes tingimustes ööbimise võimaldamist elamuse saamise eesmärgil (näiteks vabas looduses , onnis, parvel jne) Majutusteenust võib ettevõtja osutada ainult tunnustatud majutusettevõttes, mis tähendab, et pakutavate teenuste kvaliteedi vastavust kohustuslikele miinimumnõuetele on kontrollitud ja ettevõtjatele on väljastatud vastavasisuline tunnistus. Majutusettevõtte liik iseloomustab ettevõtet ja selle kaudu pakutavat teenuse taset. Peamised majutusettevõtete liigid Eestis on hotell, motell , külalistemaja, hostel , puhkeküla ja ­laager, puhkemaja, külaliskorter ja kodumajutus. Majutusasutuse toode on kliendi elamus, kogemus , mulje , mis kujuneb järgmiste komponentide mõjul : info saamine ja päringud , ettetellimine , registreerimine saabumisel , tooteelamus , puhtus ja kord , külalislahkus , toitlustamine , muud teenused ja suhtlemine

Klienditeenindus
70 allalaadimist
thumbnail
4
odt

Turismiseadus

(edaspidi.ettevõtja). (2) Turismiteenus on: 1) reisiettevõtja poolt reisiteenuse osutamine; 2) majutus- ja toitlustusteenuse osutamine; 3) majutusteenuse osutamine; 4) konverentsiteenuse osutamine; 5) majutus- ja taastusraviteenuse osutamine; 6) giiditeenuse, giid-tõlgiteenuse ja reisisaatjateenuse osutamine. Põhjendus: Antud seadus on seotud turismiga, sest see seletab ära mis turismiteenus on ja mis/kes võivad turismiteenust pakkuda. § 18.Majutusettevõtete liigid (1) Majutusettevõtte liik iseloomustab majutusettevõtet ja selle kaudu pakutavat majutusteenust. Majutusettevõtete põhilised liigid on hotell, motell, külalistemaja, hostel, puhkeküla ja -laager, puhkemaja, külaliskorter, kodumajutus. (2) Hotell on toitlustusteenust pakkuv vähemalt 10 majutusruumiga majutusettevõte. (3) Motell on eeskätt mootorsõidukitega liikujate teenindamiseks mõeldud toitlustusteenust pakkuv

Turism
5 allalaadimist
thumbnail
4
odt

Majutusteenindus

Lennujaama- äriklientuur, lennuliinide reisijad, töötajad, konverentsisaalid, keemiline puhastus, iluteenused jne Sviithotell- kiiremini kasvav sektor, salong+kööginiss+saun+mullivann, vähe avalikke ruume, iluteenused kokkuleppel vms Kuurorthotell- erinev klientuur, maastikuline koht, vabas õhus aja veetmine Kasiino- 24h kasiino , luksuslikud toad, söökjook Konverentsi-koosolekute, seminaride pidamiseks, pakuvad ja lõbustusi, kaasaegne tehnika Säästuhotell- 1, 2* hotell, hinnaklass madal ja kättesaadavas asukohas Butiikhotell- luksus, eriline arhitektuur, privaatne Teenindustaseme järgi: Täisteenindus- hommikumantel, luksuslik sisustus, saunad, eksklusiivsete kaubamärkidega poed, mitmekesine toitlustus, pagasi tuppa, limusiin, ööp klienditeenindus. Kesktaseme teenindus- keskmise sissetulekuga rahvale, kodused mugavused, lisateenusteta, transport lennuväljalt, soodustused Piiratud teenindus- mugav, puhkus, vähesed lisad, hommikusöök, odav

Majutus
128 allalaadimist
thumbnail
4
doc

Hotellimajanduse alused - hotelliosakonnad

Hotellimajanduse alused 1. Nimeta majutusettevõtte kolm peamist osakonda (3 p) ja nende peamised funktsioonid (3p) .Vastuvõtt - kõige nähtavam koht hotellis ning seega tuleb kõigi osakondadega teha tihedat koostööd. et hotell igapäevaselt tõrgeteta toimida saab. Vastuvõtuletis tehtavad toimingud: rahatehingud, lisateenuste soovitamine ja müük, informatsiooni jagamine, külastajate sisse- ja väljaregistreerimine, valuutavahetus. Toitlustusosakond - eesmärk tagada toitlustamine eelkõige hotelliklientidele (hommiku-, lõuna- ja õhtusöök), aga samas ollakse valmis ka väljstpoolt maja tulevaid kliente toitlustama. Tänapäeval toimub

Hotellimajandus
48 allalaadimist
thumbnail
4
doc

Seadlusandlus eksamis

EKSAMI MATERJAL!!!!!! 1. Millise ministeeriumi haldusalas on Eestis majutusettevõtlus ? Turismimajandus kuulub Eesti Vabariigis Majandus- ja Kommunikatsiooniministeeriumi haldusalasse. 2. Millised seadused ja määrused reguleerivad majutus ettevõtlust Eestis ? Majutusettevõtlust Eestis reguleerivad rahvusvahelised aktid : · Turismi Harta · Haagi Turismikonverentsi printsiibid · Ülemaailmne turismieetika koodeks · Nõukogu direktiiv 13. juunist 1990 turismipakette, puhkusepakettide ja reisipakettide kohta (90/314/EEC) · Euroopa Parlamendi ja Nõukogu direktiiv 94/47/EÜ ostjate kaitse kohta, mis puudutab kinnisvara osaajalise kasutamise õiguse ostu-müügilepingute teatavaid aspekte 26. oktoober 1994

Majutus
35 allalaadimist
thumbnail
36
doc

Vastuvõtutöö korraldus: Kodutöö

...............................................6 2.6 EHE märgi tooted:.............................................................................................................7 3. Roheline Võti..........................................................................................................................8 3.1 Rohelise Võtme eesmärgid Eestis on:...............................................................................8 3.2 Rohelise Võtme märgise taotlemiseks peab majutusettevõte:..........................................8 3.3 Rohelise Võtme ettevõtted Eestis:....................................................................................9 4. Märk Kindlast Arengust........................................................................................................10 4.1 Mida kvaliteediprogramm endast täpsemalt kujutab?.....................................................10 4.2 Tunnustus „Märk kindlast arengust“....................................

Turism
14 allalaadimist
thumbnail
11
pdf

Tööõiguslik regulatsioon ja töölepingu seadus

Lisaks hotelli järkude uurimisele, käsitleb autor ka probleemi üle mis puudutab haigena tööl viibimist. Ja miks inimesed seda teevad. Ning kuidas käituvad tööandjad sellistes olukordades. Töö on jaotatud kaheks osaks, kus esimeses osas uurib autor hotelli järkude tingimusi ja kuidas neid saad ja teises osas arutleb tööõigusliku probleemi üle haigen tööl viibides. 3 2. Nõuded hotellidele Hotell on toitlustusteenust osutav majutusettevõte, kus on vähemalt 10 majutusruumi. Majutusettevõtte järk näitab majutusettevõtte ja selles pakutavate teenuste taset. Majutusteenust osutavad ettevõtted peavad täitma määruseid, mis on kehtestatud ,,Turismiseaduse" par 19 lõike 4 alusel- peatükk 3 ,,Nõuded hotellile". Nendeks nõueteks on: hotellis peab olema lift. hotelli vastuvõtus peab olema teenindaja vähemalt 7.00-23.00; üldkasutatav meestele ja naistele eraldi või ühine tualettruum; istekohad;

Õigus alused
24 allalaadimist
thumbnail
10
pdf

Check out

6. LAHKUMISETAPP 6.1. Vastuvõtupersonali tegevused külastajate hotellist lahkumisel Lahkumine on kliendi külalistsükli viimane etapp. Kliendi hotellikülastuse lõpetab tema väljaregistreerimine ja arveldamine. Hotellides on paika pandud toast välja registreerimise aeg. Tavaliselt loetakse arvestustunniks kella 12. Kui klient ei vabasta oma tuba õigeks ajaks, võib hotell tema arvele lisada tasu toa hilise vabastamise eest. Arusaamatuste vältimiseks kliendi ja hotelli vahel tuleb klienti juba sisseregistreerimisel teavitada toa vabastamisajast. Vastuvõtutöötajad on kohustatud külastajaid informeerima lisanduvatest tasudest hilisel väljaregistreerimisel. Väljaregistreerimise aeg on mõnikord reisigruppidele liiga varane. Puhkereisijad, kelle buss lahkub alles kell 16, ei pruugi soovida oma tube kell 12 vabastada. Sellistes

Maaturism
18 allalaadimist
thumbnail
22
doc

Loodusturism eksam

selleks erinevaid aktiivseid tegevusi 3. Säästva turismi ja ökoturismi põhimõtted  Ökoturism on vastutustundlik reisimine,selle all mõeldakse otseseid turismirajatisi aset leidvaid tegevusi ja mõjusid.  Säästva turismi all mõistetakse kogu turismimajanduse kohandumist vastavalt säästva arengu nõuetele. 4. Mõisted: turism, turist, ühepäevakülastaja, majutatute arv, ööbimiste arv, majutusettevõtte täituvus. Arvuta majutusettevõtte täituvus. 1 Turism- on mitmetesse majandussektoritesse kuuluvate komponentide kombinatsioon: a majutus koos toitlustamisega; b reisitransport – lennu-, mere-, maantee- ja raudteetransport; c looduslikud ja tehislikud vaatamisväärsused ning nende haldajad; d reisiteenuste korraldajad – reisikorraldajad ja reisibürood; e reisisihi korraldajad – avaliku, era- ja kolmanda sektori organisatsioonid ja asutused.

Bioloogia
23 allalaadimist
thumbnail
58
ppt

Rekreatsioon ja turism

teatud aja jooksul teises kohas. Turism · Turismi vaadeldakse kui organiseeritud reisimist, kusjuures organiseerijatena esinevad turismiteenuseid pakkuvad ettevõtted ehk reisikorraldajad ning neid teenuseid vahendavad ettevõtted ­ reisibürood. · Turismifirmadele on turist toodangu sihttarbija. Mõiste turism esineb siin eelkõige majandusliku valdkonna ettevõtlusvormina. Turiste teenindavale transpordifirmale on tema klient turist, linna ühistranspordile lihtsalt reisija. Turisti mõiste Mõistet statistiline turist kasutatakse rahvusvahelise liiklemisstatistika ühtlustamiseks. Selle määratluse andis 1937.a. Rahvaste Liit : "Rahvusvaheliselt peetakse turistiks reisijat ja igat isikut, kes läheb vähemalt 24 tunniks välismaale, mis pole tema alaline elukoht ja kes kulutab seal raha, mida ta on teeninud mujal". Statistilise turisti mõiste ei lange kokku maa piiriületamise

Vaba aeg ja rekreatsioon
67 allalaadimist
thumbnail
6
docx

Klienditeekond

Klienditeekond Külastuseelne faas: · Info kogumise faas ( võib kesta aastakümneid, kuni kogu elu) · Informatsiooni otsimine( internet, reisibürood, küsitlen inimesi- kus käinud, loen teadmike). Võtan arvesse oma eelnevad majutus elamused (palju raha jne) ja sõprade soovitusi. · Hakkan broneerima (internet, helistamine)- teen konkreetse tellimuse ja saan vastu info. Broneerin selle koha, mis vastab minu soovidele- sõltub kiirusest, ootusest soovidest, vastuse täpsusest. · Teekond ettevõttesse ( millega sõitsin, lendasin, kuidas kohale sain, kuidas kättesadav, maja, ümbruskond) Sisseregistreerimine

Hotellimajandus
80 allalaadimist
thumbnail
12
doc

TURUNDAMINE LÄBI KESKKONNAMÄRGISE

arvestades.2 Uuring pöörab tähelepanu Rohelise Võtme programmiga liitunud majutusettevõtete oskusele ja huvile informeerida oma külalisi ettevõtte hoolivusest ümbritseva keskkonna vastu. Andmed analüüsiks on saadud Rohelise Võtme programmiga liitunud majutusettevõtete kodulehekülgedelt, uuritud on Rohelise Võtme kvaliteedimärgise olemasolu kodulehekülgedel. Rohelise võtmega liitunud majutusasutused seisuga aprill 20083: 1) Viru Hotell 2) Reval Hotel Olümpia 3) Reval Hotel Central 4) Reval Hotel Express (Reval Inn) 2 Säästva arengu mõiste... Säästva arengu andmebaas Eesti 21 3 Liikmed Eestis. Consumetric 5) Reval Hotel Park & Casino 6) Susi Hotell 7) Ammende Villa 8) Koidulapark Hotell 9) Pühajärve Puhkekeskus 10) Meriton Grand Hotell Tallinn 11) Tähetorni Hotell 12) Domina Inn Ilmarine ja Domina City 13) Hotell Bernhard

Turismi -ja hotelli...
44 allalaadimist
thumbnail
193
docx

Turismiettevõtluse lõpueksami märksõnade konspekt

Järjest suurenev uute toodete ja teenuste hulk ­ programmererimine, meelelahutusteenused jne. Tekkinud on ulatuslik nn ,,peidetud teenindussektor". Teenindusettevõtlus ja tootev tööstus on järjest rohkem omavahel seotud. 2. Kliendikeskne teenindus Teeninduses lähtutakse kliendist, mitte oma tootest/teenusest. Uuritakse välja kliendi soovid ja arvestatakse nendega oma toote teenuse välja töötamisel ning müümisel. Klient osaleb tootmisprotessis juba arendusest alates. Kliendikeskne käitumine on oskus rahuldada kliendi vajadusi nii, et mõlemad pooled oleksid rahul 3. Arukas teenindusajastu inimene Arukas teenindusajastu inimene ootab rohkem, tahab kvaliteeti. Muutused töömaailmas on seadnud keskseks aruka inimese arendamise, kes suudaks uutes tingimustes, uut suhtumist ning uusi teadmisi ja oskusi vajava elu ning tööga toime tulla. 4

Turismiettevõtlus
114 allalaadimist
thumbnail
2
doc

Hinnagrupid

söögikorda Continental Plan hind sisaldab majutust ja hommikusööki American Plan hind sisaldab majutust, hommikusööki ja veel kahte söögikorda 7. Mida tähendab mõite Up grade ( 2 ) Paremasse tuppa majutamine, kui külalisel oli tellitud, kui selles hinnaklassis enam vabu tube pole, aga kõrgemas on, siis tõstetakse sinna, võib ka kliendile üllatuse teha ja sünnipäeva puhul up-gradida. 8. Kuidas arvutatakse ja kellele on mõeldud Personnel rate? (2 ) See on soodushind selle majutusettevõtte töötajatele ja nende pereliikmetele. Arvutatakse kehtivast letihinnast, sõltuvalt majutusettevõttest. 9. Kellele on kehtestatud Corporative rate/corporate rate ja millest see sõltub ? ( 2 ) See on lepinguline hind mingi firma ja majutusettevõtte vahel. See sõltub majutuse mahtudest. 10. Milliseid teenuseid sisaldab pakett Half board ( 2 ) Poolpansion ja sisaldab majutust ja hommikusööki ja lisaks veel ühte söögikorda

Majutus
26 allalaadimist
thumbnail
17
doc

Hotellid

sokos Hotel viru Sokos Hotel Viru asub Tallinna südames, otse keskaegse vanalinna väravas. Ühel Eesti pikaaegsemate traditsioonidega hotellil on pikk ja värvikas ajalugu, mis ulatub aastasse 1972. Hotellihoone oli Eesti esimene pilvelõhkuja ning sellest on kujunenud üks linna sümboleid ja lahutamatu komponent Tallinna legendaarses siluetis. Sokos Hotel Viru pakub palju erinevaid võimalusi nii tööreisil kui puhkusel viibijale. Hotellis on mugavad numbritoad, kaasaegne konverentsikeskus, suur restoranimaailm ning ilukeskus ja tunnisaunad. Traadita interneti leviala katab kõik hotelli üldruumid ja numbritoad. Hotell paikneb sama katuse all Viru Keskusega , mis on Tallinna trendikaim ostu- ja meelelahutuskeskus. Hotelli naabruses asuvad mitmed teatrid, kontserdipaigad ja meelelahutuskohad. Autosõit hotellist Tallinna Reisisadamasse kestab 5 minutit ning lennujaama 10 minutit. Hotellitoad

Turism
89 allalaadimist
thumbnail
8
docx

Hotelli vastuvõtt ja konverentsikorraldus

KORDAMISKÜSIMUSED Millised on teenuste põhiomadused?  Teenus on mittemateriaalne  Teenuseid ei ole võimalik säilitada ega ladustada  Teenused on sõltuvuses välisteguritest, nad on varieeruvad  Teenust ei saa eraldada selle osutajast ja tarbijast Millistest osakondadest koosneb Rooms Division?  Front Office  Housekeeping  Night Audit  Reservations Milliseid erinevaid ametikohti võib olla vastuvõtu osakonnas?  Vastuvõtujuht  Vahetuse vanem  Vastuvõtu admistraator  Telefonioperaator  Concierge  Portjeeteenindus  Night audit Millistest etappidest koosneb klienditsükkel?  Saabumiseelne etapp(klient valib hotelli)  Saabumisetapp(sisseregamine ja majutamine, tellimusega ja walk-in kliendid, registreerimiskaardi täitmine, toa määramine, hinna kinnitamine, lahkumise

Hotellimajandus
10 allalaadimist
thumbnail
15
doc

Säästlikkuse arendamine hotellimajanduses

Rohelise Võtme taotlemine eeldab teatud kriteeriumite täitmist ja edasises töös nendega arvestamist. Märgi saamiseks tuleb täita umbes 70 kriteeriumit, mis on jagatud kolme ossa: kohustuslikud, tähtajalised ja soovituslikud. Kriteeriumid hõlmavad peamiselt vee-, energia- ja elektri kokkuhoidu ning jäätmekäitlust, aga ka 5 keskkonnajuhtimissüsteemi rakendamist. Rohelise Võtme märgise saamiseks määrab iga hotell enda töötajate hulgast ühe inimese, kes hakkab tegelema keskkonnateemaliste küsimustega. See inimene saab põhjaliku koolituse, et siis omakorda tutvustada Rohelise Võtme ja keskkonnajuhtimise põhimõtteid oma hotelli töötajatele.(Anupõld 2002) 1.1 ISO 14001 JA ROHELISE VÕTME VÕRDLUS Eesti hotellimajanduses on projekt olnud väga populaarne. Tuleb aga märkida, et üheks "juhtimise tööriistaks" võiks sobida ka näiteks Rahvusvahelise

Turismi -ja hotelli...
66 allalaadimist
thumbnail
34
doc

Vastuvõtutöö

tingimuste üle ning teatavas mõttes asub müüja ostja suhtes jõupositsioonil. Lisaks online- jaemüügile on B2C kategooriasse lisandunud ka online-pangadus, reisiteenused, online oksjonid ning tervisealase teabe ja kinnisvara saidid. 2. Kliendihaldussüsteemid 2.1 Hotis Express - MAJUTUSASUTUSTE INTERNETIPÕHINE MÜÜGI, BRONEERIMISE JA KLIENDIHALDUSE SÜSTEEM. Tellimused • Individuaal ja grupi tellimused • Majutuse, toitlustuse ja muude teenuste broneeringute registreerimine ning haldus • Tellimuskinnituste ja arvete saatmine tellijale • Dokumentide automaatne tõlkimine • Täielik online veebitellimuste haldus. Kõik ühes • Majutuse, toitluskohtade ja teenuste hõivatust saab vaadelda nii numbriliselt kui ka graafiliselt • Teenustest saab koostada paketid, neid broneerida, müüa ja hallata. Kliendid • Nii eraisikud kui ka firmad säilitatakse andmebaasides. • Eraisikute sidumine

Turismimajandus
15 allalaadimist
thumbnail
7
doc

Hotellide, tubade ja teenuste liigitamine (konspekt)

Hotellide, tubade ja teenuste liigitus. Hotellide liigitus: Liigitamise alused: · Sihtrühm (customer segment) o Puhkuse (nt Pärnus, Saaremaal) o Äri (Swiss hotell, Radisson, Kospa [Saaremaal]) · Asukoht (Location) o Kesklinn o Eeslinn (Reeglina on ärihotellid seal) o Lennujaam (Ümberistujad '' Ülemiste'') o Kuurort (Tohutult lisateenustega) o Maa · Suurus (Size) EESTI EUROOPA USA Väike 10 ­ 49 - 100 - 500 Keskmine 50 ­ 150 101 ­ 300 501 ­ 1000

Hotelliteenindus
26 allalaadimist
thumbnail
7
pdf

Nimetu

· Õhuvärskendaja Tööde järjestamine · Koputamine uksele o Ütlen ,,toateenindus" o Vajadusel koputan ka suletud hügieeniruumi uksele o Võtmega ei koputa! o Jätan toaukse koristamise ajaks avatuks · Akna avamine toa tuulutamiseks, konditsioneeri sisse lülitamine (vajadusel) · Prahi eemaldamine o Korjan kokku prahi, pudelid, nõud. Samal ajal kontrollin, ega klient ei ole midagi maha unustanud o Prügi panen prügikotti, tagastatavad pudelid vastavalt reeglitele, o Tühjendan tuhatoosi prügikasti o Kasutatud nõud viin selleks ettenähtud kohta o Leitud esemed viin vastuvõttu või toimin vastavalt ettevõtte reeglitele Klient võib helistada ja ununenud asjade järele küsida · Musta voodipesu ja rätikute eemaldamine o Võtan musta pesu voodist ja jätan voodi tuulduma

99 allalaadimist
thumbnail
18
odt

Radisson Blu Hotel Tallinna Vastuvõtus

TALLINNA TEENINDUSKOOL PRAKTIKA RADISSON BLU HOTELL TALLINN Praktikaaruanne TALLIN 2010 Sisukord:........................................................................................................Tõrge! Järjehoidjat pole määratletud. 1 ETTEVÕTTE ÜLDINE ISELOOMUSTUS............................................................................................................3 2 ÜLEVAADE VASTUVÕTUOSAKONNAST......................................................................................................

Hotellimajandus
183 allalaadimist
thumbnail
8
doc

Majutus, toitlustus, turism, meelelahutus

Majutus, toitlustus, turism, meelelahutus Majandusgeograafia Juhendaja: Hele Pomerants Koostaja: Ats Klemmer PÜÜNSI 2013 Sissejuhatus: Referaadi teema on majutus, toitlustus, turism ning meelelahutus Eestis. Eesti riik on viimase kümne aasta jooksul väga palju arenenud kõigis neljas valdkonnas. Minu ülesanne oli uurida, ning tutvustada teistele lähemalt neid nelja valdkonda. Majutus Majutus on teenus, mida pakutakse inimestele erinevatel eesmärkidel. Majutuse teenused on erinevad: hotellid ja külalistemajad, spaad, motellid, hostelid, puhkemajad, puhkekülad, külaliskorterid, kodumajutus, turismitalud ja mõisamajutus. 1

Majandus
17 allalaadimist
thumbnail
42
docx

Ettevõtte iseloomustus

Hiiumaa Ametikool Väikeettvõtlus Käesolev töö on koostatud Siret Tara poolt Radisson Blu Hotell Tallinna kohta Suuremõisa 2012 SISUKORD: 1.ÜLEVAADE ETTEVÕTTEST................................................................................................3 1.1Ettevõtte nimetus, asukoht ning põhitegevusala................................................................3 1.2Ettevõtte ärinimi, omandivorm, ettevõtte majandamise mudel.........................................3 1

Ettevõtlus
23 allalaadimist
thumbnail
6
pdf

Nimetu

o pesen põranda ja kuivatan · Koristan toa o Pühin tolmulapiga tolmu, seejuures ei tõsta kliendi asju ringi o Kontrollin elektroonika ja lampide korrasolekut o Panen kohale tuhatoosi, klaasid o Täiendan toa lisavarustust · Puhastan toa põranda ja pehme mööbli tolmuimejaga · Sulgen akna ja sean kardina korda · Sulgen ukse Vaba number See on numbrikoristus, kus klient ei ole sees elanud ja mis on lõpliku koristuse käigus korda tehtud. Kui on ette näha kliendi saabumist, siis pühid kõikjalt tolmu ja kontrollid, kas kõik on korras. Juhul kui number on juba nädala tühjalt seisnud ja kliente pole veel tulemas, siis soovitatakse paljudes hotellides siiski tolmu pühkida. Suurpuhastus Suurpuhastus viiakse läbi kord kuus, kui klientuur seda võimaldab (kui täituvus lubab, siis 10 päeva tagant)

62 allalaadimist
thumbnail
31
docx

Nimetu

Ettevõtlus õppetool Mirell Põllumäe HOSTEL MULK Äriplaan Juhendaja: Alje Nohrin Viljandi 2013 Sisukord Hostel Mulk 1. ÜLDOSA 1.1 Äriplaani kirjeldus Hostel on ühiselamulaadne madalama teenindustasemega majutusettevõtte. Hosteli eesmärk on pakkuda võimalikult odavat öömaja. Odavuse tõttu eelistavad hostelit eeskätt noored. Hostel paikneb on Abja-Paluojal, Sarja teel, Veskimäe külas. Majas on kolm kahe, kaks kolme ja kaks nelja voodikohaga tuba. Seega on majas kokku 20 voodikohta. Majas on kolm WC ja kaks pesemisruumi, mis on kasutamiseks kõigile külalistele. Terve hosteli peale on vabaks kasutuseks köök. Köögis on külalistele kasutamiseks

122 allalaadimist
thumbnail
3
doc

Eksami küsimused ja vastused

Reisiettevõtja- Reisiettevõtja on käesoleva seaduse tähenduses ettevõtja, kes pakub müügiks või müüb enda või teise reisiettevõtja koostatud pakettreise ja üksikuid reisiteenuseid. Reisibüroo- on reisiettevõtja, kes pakub müügiks või müüb reisikorraldaja koostatud pakettreise. Reisikorraldaja- on reisiettevõtja, kes koostab pakettreise ja pakub neid müügiks või müüb ise või teise reisiettevõtja kaudu. Loetle majutusettevõtete liigid Eestis - hotell, motell, külalistemaja, hostel, puhkeküla ja -laager, puhkemaja, külaliskorter, kodumajutus. 8. EHE ­ (Ehtne ja Huvitav Eesti) on sisule ja tulemusele keskendunud kvaliteedimärgis, millega märgistatakse loodus- ja kultuurielamusega turismitooteid. Turismiettevõtjale annab EHE-märgis võimaluse süsteemselt arendada pakutavate turismitoodete- ja teenuste kvaliteeti ning võimaluse oma tooteid efektiivsemalt turundada, läbi tuntud ja tunnustatud kvaliteedimärgise

Loodusturismi alused
101 allalaadimist
thumbnail
58
pdf

Turismitalu Äriplaan

........................................................................................... 34 8.1 Toodete ja teenuste hinnakiri koos KM-ga................................................................ 34 8.2 Toote elutsükkel ........................................................................................................ 35 9 MÜÜGIPROGNOOSID ................................................................................................ 36 9.1 Majutuse prognoos 2012 aastal ................................................................................. 36 9.2 Majutuse müügiprognoos toodete kohta 2012 aastal ................................................ 37 9.3 Majutuse prognoos 2013 aastal ................................................................................. 38 9.4 Majutuse müügiprognoos toodete kohta 2013 aastal ................................................ 39 9

Ettevõtlus alused
588 allalaadimist
thumbnail
7
doc

Turismimajanduse alused kodune kontrolltöö

toitlustusasutustes, kohtutakse Eesti samade huvidega ühingutega ning õhtuti toimuvad erinevad üritused. Kogu reis kokku on turismitoode, mille kvaliteedi otsustab iga üliõpilane ise ning sellega koos turismitoote kvaliteedi. Jrk.nr Küsimus / Vastus Punkte 3. Loetlege turismimajanduse põhikomponente. 1 p. Majutus koos toitlustusega; lennu-, vee- ja maismaatransport; loodus- ja tehisvaatamisväärsused ja nende haldajad; reisiettevõtjad ­ reisibürood ja reisikorraldajad; reisisihi korraldajad ­ avaliku, era ­ja kolmanda sektori organisatsioonid ja asutused. Jrk. r Küsimus / Vastus Punkte 4. Mille poolest erineb turist reisijast? 1 p.

Turismi -ja hotelli...
88 allalaadimist
thumbnail
24
docx

Koolitus ja puhkeväljasõidu hinnapakkumine

Gloria Hallaste Koolitus ja puhkeväljasõidu hinnapakkumine Kutseeksamiks ettevalmistumise kodutöö Õpetaja: Anti Kalamees Tallinn 2014 SISUKORD SISSEJUHATUS Käesoleva töö ülesandeks on planeerida firma ,,Koolituskuningas" poolt korraldatav Eesti erinevate personalijuhtide koolitus- ja puhkeväljasõit. Väljasõidul osaleb 15 personalijuhti ja koolitaja. Ülesandeks on koostada neile hinnapakkumine majutuse, toitlustuse, konverentsiteenuse ning lisateenuste osas. Ürituse kohaks valisin Meriton Grand Conference & SPA Hotelli, mis asub Tallinna südames ja vanalinna läheduses. Uudne ja moodne hotell pakub oma külastajatele kõrgtasemel teenindust ja meeldivat viibimist. Hinnapakkumise koostamisel lähtusin kliendi soovidest, milleks olid majutus-, toitlustus-, konverentsiteenindus- ja vabaaja veetmis võimalus.

Turism
39 allalaadimist
thumbnail
17
docx

ERIALAPRAKTIKA

Ärikorralduse instituut Organisatsiooni ja juhtimise õppetool Jevgenia Rudenko ERIALAPRAKTIKA Juhendaja: Milvi Tepp Tallinn 2012 SISUKORD 2 1. SISSEJUHATUS Erialapraktika üldeesmärgiks on rakendada teoreetilise õppe käigus omandatud teadmisi ja meetodeid konkreetse ettevõtte ühes funktsionaalses tegevusvaldkonnas. Antud erialapraktika kirjeldab müügipersonali juhtimist hotellis Dzingel. Praktika koht jäi valituks, sellepärast, et antud töö autor ise töötab valitud ettevõttes müügiosakonnas. Dzingel AS asutati aastal 1996. Ettevõte pakub toitlustus, majutus ja konverentsi teenuseid. Ettevõttel on kaks haru Pärnus: Lehekohvik ja Rannakohvik. Ettevõte annab püsivalt tööd umbes 70 inimesele ja hooajaliselt kuni 90 inimesele. Dzingel AS on hotell, mis tegutseb üle 15 aastat Eesti hotelli turul. Hotelli maja on üheksakorruseline paneelmaja, mis

Praktika
545 allalaadimist
thumbnail
33
doc

Turismitalu äriplaan

liikmelise pere suvekoduna.Äriidee põhiliseks toeks on talu paiknemine looduslikult ühes kaunimas piirkonnas: Luitemaa looduskaitseala vahetus läheduses ja Pärnu Lahe partnerluskogu piirkonnas. 1.3. Äriidee Projekti äriideeks on turismitalu väljaarendamine 19. sajandist pärit talukompleksis Pärnu Maakonnas x vallas. Vaariku talu asub x alevikus, x looduskaitseala piiril. Talu põhitegevusaladeks on loodusturism, majutus ja toitlustus ning ökoloogiliselt puhaste toiduainete tootmine ja müük. Äriprojekti käigus taastatakse endisel kujul talukompleksi rehielamu, peale mida on ettevõtjal täismahus Pärnumaa talu koos kõigi kõrvalhoonetega. Kuni rehielamu valmimiseni kasutatakse majutustegevuseks 5 talu aita ja sauna. Talumaadel asub ka telkimis- ja karavaniplats.Lisaks tavapärastele turismiteenustele pakub Vaariku talu ka võimalust Rannametsa matkaradade

Majandus
1320 allalaadimist


Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun