Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

Majutuse eksamiküsimused/vastused (0)

5 VÄGA HEA
Punktid

Esitatud küsimused

  • Mis on majutustoode?
  • Millised on hotellipidaja kohutused ülebroneeringu puhul ?
  • Mida tähendab majutusettevõtte hetkevõimalus ?
  • Mis on iseteenidusterminal ?
  • Kellaaegadel Kas tuppa saab tellida?
  • Kuidas saab ühendust vastuvõttuga?
  • Kuhu jääb võti?

Lõik failist

Vasakule Paremale
Majutuse eksamiküsimused vastused #1 Majutuse eksamiküsimused vastused #2 Majutuse eksamiküsimused vastused #3 Majutuse eksamiküsimused vastused #4 Majutuse eksamiküsimused vastused #5 Majutuse eksamiküsimused vastused #6 Majutuse eksamiküsimused vastused #7 Majutuse eksamiküsimused vastused #8
Punktid 50 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 50 punkti.
Leheküljed ~ 8 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2009-01-07 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 52 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 0 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor triinur Õppematerjali autor
eksam läks nende põhjal hästi

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
10
doc

Majutuse eksam

registreerimisajani. Kui külastaja ei saabu, võib hotell selle toa müüa mõnele teisele inimesele või ka toa tellinud kliendile, kes saabub hiljem. Grupihinnad ja korporatiivsed hinnad Grupihinnad tavaliselt gruppidele, korporatiivsed hinnad ­ kokkulepitud hinnad, mida kellelegi ei avaldata. Millised on hotellipidaja kohutused ülebroneeringu puhul ? Kui tube ei ole peaks leidma lähimas ja samaväärses majutusettevõttes majutuse. Peab hüvitama kulud, mis tekivad lisatranspordi või asjaajamisest. 2 Kui osapool leiab, et broneerimiskohustusi ei ole võimalik täita vääramatu jõu tõttu on ta vabastatud trahvikohustusest. Ettemakse ja broneerimistasu Võtab tavaliselt reisibüroo või hotelli kett. Kindel summa nõutakse ette ja tagasi ei maksta. Voucher ja garantiikiri Kupong, mis tõendab, et klient on juba maksnud reisikorraldusfirmale ( piiratud ja

Majutus
thumbnail
30
doc

Majutuse eksam

vaatamisväärsuste ja majutusasutuste kontaktandmed, olulisemate transpordiliinide graafikud, kohalike giidide kontaktandmed, jne. 21. Külaliste saabumiseelne kontakt majutusettevõttega? Infokogumine, võib kesta aastaid, aastakümneid. Sõbrad tuttavad räägivad, meedia. Langetatakse ostuotsus. Kui külaline kogeb probleeme või aeglast teenindust tellimiskeskuse või vastuvõtu töötajaga suhtlemisel, mõtleb ta enne hoolikalt, kui selles hotellis toa tellib. Otsitakse sobilik majutus, hind ja muu. Saadetakse pärigud. Telefoni, faksi, emaili teel. Tellimissüsteemi kaudu, reisibüroo kaudu. Päring, mis 1 tunniga vastust ei saa on kaotatud tehing! Kohalejõudmine ­ ilmastik , viidad, teede olukord.... oluline eelinfo omamine, kui on kehv kohale jõuda. Legend, kuidas kohale jõuda väga oluline. Maja üldilme ­ milline välimus... 22. Külaliste vastuvõtmise tegevused? Vastuvõtulett on esimene osakond, kellega külaline hotelli saabudes kohtub.peamised

Majutus
thumbnail
4
odt

Majutusteenindus

tuba Ülalt-alla müügitehnika: administraator alustab tutvustamist kõige kallimatest ja pakub ka veidi odavamaid tube, kui kliendil ei teki kallimate puhul ostusoovi Valides müügitehnikat peab vastuvõtutöötaja oskama aimata, millistel ajenditel kliendid nende teenuseid kasutavad. Kas lihtne või luksuslikum. Kvaliteet ( mugavuse nautija, ärireisija ) või lihtsalt majutus jne Turismiseadus sätestab üldised nõuded turismiteenuse pakkumisele ja osutamisele ning turismiinfokeskusele ka vastutuse käesoleva seaduse rikkumise eest ja järelvalve teostamise korra Majutusettevõtete tööde reguleerimine: · liigitamine- iseloomustamiseks, ntx motell, kodumajutus, hotell, külaliskorter · osutamine- ettevõtja võib osutada majutusteenust vaid registreeritud majutusettevõtte kaudu, mis peab majutamise perioodiks vastama nõuetele

Majutus
thumbnail
6
doc

Hotellimajanduse põhimõisted ja komponendid

HOTELLIMAJANDUS Hotellimajanduse põhimõisted ja nende omavaheline seos Kui räägitakse hotellimajandusest, siis mõeldakse selle all kogu majutusettevõtlusega seonduvat, mitte ainult konkreetselt hotelle kui eraldi majutusasutuse liigiga seotud tegevusi. Hotellimajandus ­ hotellimajanduse all mõeldakse enamasti majutus-, toitlustus- ja lisateenuste (saunad, basseinid, ilusalongid, tervise-, äri-, konverentsikeskused jt) osutamist majutusasutuses. Majutusettevõtte põhitegevuseks on majutusteenuse ja paljudes majutuskohtades ka toitlustusteenuse pakkumine. Ettevõtja võib osutada majutusteenust ainult registreeritud majutusettevõtte kaudu. Majutusettevõtte ­ majandusüksus, mille kaudu ettevõtja oma majandus- või kutsetegevuse raames osutab majutusteenust. Majutusteenus ­ ööbimisvõimaluse ning sellega kaasneva kauba või teenuse müügiks pakkumine ja müük. Majutusteenuseks ei loeta turismiseaduse kohaselt ettevõtja poolt temal

Klienditeenindus
thumbnail
10
pdf

Check out

pikkusega. Automatiseeritud hotellides jõuab külastaja kulutus kohe kliendi külalisarvele. Kui külastaja ostab restoranis tassi kohvi, sisestab ettekandja või kassiir kulutuse süsteemi ning prindib külastajale sellekohase dokumendi. Mitteautomatiseeritud hotellis on kulutuse külalisarvele jõudmine palju pikem protsess. 9.2. Arvelduste tüübid Hotell tegeleb iga päev suure hulga klientide arveldustega. Peale majutuse ja toitlustamise võivad kliendid kasutada lisateenuseid, nt pesumaja, toateenindus, ärikeskus, tervise- ja ilusalongid, saunad, piljardilauad jne. Enamikel juhtudel ei pea klient maksma teenuste eest kohe kasutamisel, vaid saab õiguse kasutada teenuseid krediidi alusel. See tähendab, et ta saab kõiki teenuseid kasutada vastastikuse kokkuleppe alusel ning kliendi arvele kantud kulutuste eest tasumine toimub alles hotellist välja registreerimise käigus

Maaturism
thumbnail
4
doc

Hotellimajanduse alused - hotelliosakonnad

Hotellimajanduse alused 1. Nimeta majutusettevõtte kolm peamist osakonda (3 p) ja nende peamised funktsioonid (3p) .Vastuvõtt - kõige nähtavam koht hotellis ning seega tuleb kõigi osakondadega teha tihedat koostööd. et hotell igapäevaselt tõrgeteta toimida saab. Vastuvõtuletis tehtavad toimingud: rahatehingud, lisateenuste soovitamine ja müük, informatsiooni jagamine, külastajate sisse- ja väljaregistreerimine, valuutavahetus. Toitlustusosakond - eesmärk tagada toitlustamine eelkõige hotelliklientidele (hommiku-, lõuna- ja õhtusöök), aga samas ollakse valmis ka väljstpoolt maja tulevaid kliente toitlustama. Tänapäeval toimub palju erinevaid koolitusi, konverentse, mis sisaldavad samuti toitlustamist (kohvipausid, lõunasöögid jm.) Majapidamisosakond - eesmärk tagada kogu maja puhtus. Tubade seisu kohta peab olema operatiivne informatsioon (korras ja müügiks valmis olevad toad, remondis olevad toad, koristamisel olevad toad jne.). Kuna majapidamisosakonn

Hotellimajandus
thumbnail
18
odt

Radisson Blu Hotel Tallinna Vastuvõtus

Madal hooajal on hinnad 1893 EEK-i ja 15992 EEK-i vahel, kõrghooajal 2410 EEK-15992 EEK. Ettevõtte olulisemad sisseostetavad teenused: . Üks tähtsamaid sisseostetavaid teenuseid on pesupesemine. Seda teenust pakub firma nimega Saarmas. Iga päev viib pesufirma majast musta pesu ning asendavad selle puhtaga. Firma viib ise musta pesu korruste pealt vastavate kärudega, kus on ka pesulehed, et kui palju antud päeval mingit tüüpi pesu pesumajja on läinud ning vastupidi. Põhiteenused: Majutus, toitlustus ja konverents Lisateenused: . Ärikeskus. Asub konverentsikeskuse teisel korrusel ning on avatud kõigile soovijatele. Sissepääseb vaid hotelliteenindajaga, kes ukse spetsiaalse kaardiga avab, sest ärikeskuse kasutamine on tasuline. . Autode parkimisteenus. Teostavad portjeed, autod pargitakse maja küljes olevasse Rävala parkimismajja. Parkimine on klientidele tasuline. . Pesupesemisteenus

Hotellimajandus
thumbnail
34
doc

Vastuvõtutöö

tingimuste üle ning teatavas mõttes asub müüja ostja suhtes jõupositsioonil. Lisaks online- jaemüügile on B2C kategooriasse lisandunud ka online-pangadus, reisiteenused, online oksjonid ning tervisealase teabe ja kinnisvara saidid. 2. Kliendihaldussüsteemid 2.1 Hotis Express - MAJUTUSASUTUSTE INTERNETIPÕHINE MÜÜGI, BRONEERIMISE JA KLIENDIHALDUSE SÜSTEEM. Tellimused • Individuaal ja grupi tellimused • Majutuse, toitlustuse ja muude teenuste broneeringute registreerimine ning haldus • Tellimuskinnituste ja arvete saatmine tellijale • Dokumentide automaatne tõlkimine • Täielik online veebitellimuste haldus. Kõik ühes • Majutuse, toitluskohtade ja teenuste hõivatust saab vaadelda nii numbriliselt kui ka graafiliselt • Teenustest saab koostada paketid, neid broneerida, müüa ja hallata. Kliendid • Nii eraisikud kui ka firmad säilitatakse andmebaasides. • Eraisikute sidumine

Turismimajandus




Kommentaarid (0)

Kommentaarid sellele materjalile puuduvad. Ole esimene ja kommenteeri



Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun