Plaanid puhkusele minna? Võta endale majutus AirBnb kaudu ja saad 37€ kontoraha Tee konto Sulge
Facebook Like

Majutuse eksamiküsimused/vastused (0)

5 VÄGA HEA
Punktid

Esitatud küsimused

  • Mis on majutustoode ?
  • Millised on hotellipidaja kohutused ülebroneeringu puhul ?
  • Mida tähendab majutusettevõtte hetkevõimalus ?
  • Mis on iseteenidusterminal ?
  • Kellaaegadel? Kas tuppa saab tellida ?
  • Kuidas saab ühendust vastuvõttuga ?
  • Kuhu jääb võti ?
 
Säutsu twitteris
Ekasmiküsimusi :
  • Mis on majutustoode?
    On kliendi elamus , kogemus, mulje, mis kujuneb paljude komponentide koosmõjus, nagu majutuskoha asukoht, keskkond, interjöör, teenuste valik ja tase, teenindajate profesionaalsed oskused ja välimus, hotelli imago jne.
  • Turismiseadus majutusettevõtlusest
    Vastavalt turismiseadusele on majutusettevõte majutusüksus, mille kaudu ettevõtja oma majandus- või kutsetegevuse raames osutab majutusteenust.
  • Majutusettevõtte registreerimise kohustus
    Ettevõtja, kes soovib osutada majutusteenust, esitab majutusettevõtte registreerimise taotluse majutusettevõtte asukohajärgsele valla- või linnavalitsusele. Riigilõiv, registreerimine tähtajatu, vald võib tagasi võtta
  • Majutusettevõtete liigitamine turismiseadusest lähtuvalt
    Hotell , motell , külalisemaja, puhkeküla ja – laager , puhkemaja , külaliskorter, kodumajutus .
  • Majutusettevõtete liigitamine omandisuhtest lähtuvalt
    Iseseisev majutusettevõte, konsortsium, hotellikett, frantsiis
  • Majutusettevõtte asukoht ja kättesaadavus
    Majutusettevõttele on tema asukoht väga tähtis. Asukoht peegeldab koha kättesaadavust selle külastajale, ümbritseva keskkonna atraktiivsust ning selle köitvust potentsiaalsetele klientidele, kärarikkast keskkonnast eemale pääsemist või vastupidi, lõbustuste keskele sattumist. Maa linn kohale jõudmine, info mis jõuab kohale inimese mõtemalli järgi
  • Kirjelda broneerimise tegevusi vastuvõtutöötaja poolt
    Tellimuse tegemine on hotelli ja kliendi vahel enamasti esmane kokkupuude. Tellimuse tegemise protsess peab olema lihtne, ilma liigse bürokraatiata. Sellel on määrav tähtsus hotelli jaoks, sest selle tegevuse käigus: luuakse kliendile esmamulje hotellist; müüakse hotelli peateenust-majutust; informatsiooni kogumine, lisateenuste müük. Tellimuste tegemisel on tähtis: max tubade müük, ööbijate arvu ja keskmist toa hinda ning seejärel arvutada võimalik tulu ja kasum. Vastuvõttutöötaja peab andma kliendile kiireid ja selgeid vastuseid, küsimustele peab oskama vastata, peab tundma enda ettevõttet ja seda kohta kus ettevõtte asub. Profesionaalne ja viisakas käitumine. Telefoniga suhtleb töötaja korralikult ja usaldusväärselt. Oskused teenindajal peaksid olema- teenindusoskused(oskus esindada ettevõtet, käituda probleemsetes situatsioonides , vastutada oma otsuste eest). Üldised teadmised kogu hotellist ja pakutavatest teenustest ( hoone ajalugu, tubade asetsus, hinnad, reklaamitavad pakettid , soodustused). Vastuvõtuletiga seotud tööprotsetuurid- dokumentatsiooni tundimine, telefoni valdamine, oskus töötada rahaga , hotellijuhtimissüsteemide tundmine. Sotsiaalsed oskused-isiklikud omadused, meeskonnatöö oskus. Müügitöö oskus-teadmised toodetest ja teenustest, kuidas millal ja mida kliendile müüa.
    Tellimusi tehakse- otsetellimused, tellimissüsteemikaudu tehtud tellimused , reisibüroode tehtud tellimused.
    Otsetellimused-teeb klient vahendajate abita otse hotelli. Ettevõtte esindaja omad. Tellimus jõuab hotelli-telefoni, e- maili , faksi teel.
    Tellimussüsteem- võib teha tellimusi ükskõik millisest ketihotellist teise riigi samasse ketti kuuluvasse hotelli. Paljud tellimussüsteemid on interneti põhised- kus klient saab ise vajaliku info otsida ja teha ise tellimuse endale sobivasse majutusettevõttesse. Kui majutus on vaba, annab süsteem selle kohta kõik süsteemis sisalduvad detailid. Süsteemi toimimiseks on vaja et hotellid pakuksid täpset ja regulaarselt uuendatud infot.
    Tellimusprotsessi automatiseerimine- e-post.tellimusele võidakse vastata 2h- 48h pärast.
    Tellimus reisibüroo kaudu- reisibürood tellivad ja kinnitavad hotellis klientidele sobivad teenused. Võtavad teenuste vahendamise eest külastajatelt ettemaksu ja annavad kliendile vautšeri ning nad saadavad hotelli komisjonitasu.
  • Garanteeritud ( tagatud ) broneering ja garanteerimata ( tagamata ) broneering
    Tagamata- kui hotellipidaja on aksepteerinud broneeringu, peab ta hoidma toa külalisele alles plaanilisel saabumispäeval kuni kella 18.00. pärast 18.00 võib selle toa ära anda.
    Tagatud-kliendi või reisibüroo tagatis seisneb tasumisel sularahas , tšeki või kretiitkaardiga (broneerimisdokument voucer). Hotell võib nõuda tagatist igale tagamata broneeringule, mille alusel klient või reisibüroo võib soovida hotellil hoida broneeringut üle 18.00. kui tagatis on antud, hoiab hotell tuba kliendi käsutuses plaanilisele saabumispäevale järgneva päeva keskpäevani. Pärast seda võib toa ära anda.
  • Grupihinnad ja korporatiivsed hinnad
    Rühmahind- pakutakse partnerorganisatsioonidele, selle et nad levitavad infot potentsiaalsetele kliendirühmadele, hinnaalandus gruppidele on varem kindlaks määratud, inimeste arvust sõltuvusest.
    Korporatiivhind-pakutakse suurtele ettevõtjatele, lepingupartneritele, kes annavad pidevalt teenistust hotellile või hotelliketile ( mida suurem klient, seda suuremaid allahindluseid letihinnast neile
  • 80% sisust ei kuvatud. Kogu dokumendi sisu näed kui laed faili alla
    Vasakule Paremale
    Majutuse eksamiküsimused vastused #1 Majutuse eksamiküsimused vastused #2 Majutuse eksamiküsimused vastused #3 Majutuse eksamiküsimused vastused #4 Majutuse eksamiküsimused vastused #5 Majutuse eksamiküsimused vastused #6 Majutuse eksamiküsimused vastused #7 Majutuse eksamiküsimused vastused #8
    Punktid 50 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 50 punkti.
    Leheküljed ~ 8 lehte Lehekülgede arv dokumendis
    Aeg2009-01-07 Kuupäev, millal dokument üles laeti
    Allalaadimisi 51 laadimist Kokku alla laetud
    Kommentaarid 0 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
    Autor triinur Õppematerjali autor

    Lisainfo

    eksam läks nende põhjal hästi
    majutus , turism

    Mõisted


    Kommentaarid (0)

    Kommentaarid sellele materjalile puuduvad. Ole esimene ja kommenteeri


    Sarnased materjalid

    52
    doc
    LAOMAJANDUSE EKSAMI KÜSIMUSED
    46
    doc
    Ettevõtluse eksami kordamisküsimuste vastused 2014
    30
    doc
    Majutuse eksam
    126
    doc
    Lõpueksami küsimused ja vastused 2008
    528
    doc
    Keskkonnakaitse lõpueksami küsimused-vastused
    9
    doc
    Turunduse eksami küsimuste vastused
    51
    odt
    Infoteaduse lõpueksami küsimused ja vastused
    3
    doc
    Eksami küsimused ja vastused



    Faili allalaadimiseks, pead sisse logima
    Kasutajanimi / Email
    Parool

    Unustasid parooli?

    UUTELE LIITUJATELE KONTO MOBIILIGA AKTIVEERIMISEL +50 PUNKTI !
    Pole kasutajat?

    Tee tasuta konto

    Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun