Plaanid puhkusele minna? Võta endale majutus AirBnb kaudu ja saad 37€ kontoraha Tee konto Sulge
Facebook Like

Hotellimajanduse alused - hotelliosakonnad (0)

5 VÄGA HEA
Punktid

Esitatud küsimused

  • Millisesse majutusettevõttesse ta toa broneerib ?
  • Millisel ametikohal majutusettevõttes sooviksid töötada ?
 
Säutsu twitteris
Hotellimajanduse alused
  • Nimeta majutusettevõtte kolm peamist osakonda (3 p) ja nende peamised funktsioonid (3p)
    .Vastuvõtt - kõige nähtavam koht hotellis ning seega tuleb kõigi osakondadega teha tihedat koostööd. et hotell igapäevaselt tõrgeteta toimida saab. Vastuvõtuletis tehtavad toimingud: rahatehingud, lisateenuste soovitamine ja müük, informatsiooni jagamine, külastajate sisse- ja väljaregistreerimine, valuutavahetus .
    Toitlustusosakond - eesmärk tagada toitlustamine eelkõige hotelliklientidele (hommiku-, lõuna- ja õhtusöök), aga samas ollakse valmis ka väljstpoolt maja tulevaid kliente toitlustama. Tänapäeval toimub palju erinevaid koolitusi, konverentse, mis sisaldavad samuti toitlustamist (kohvipausid, lõunasöögid jm.)
    Majapidamisosakond - eesmärk tagada kogu maja puhtus . Tubade seisu kohta peab olema operatiivne informatsioon (korras ja müügiks valmis olevad toad, remondis olevad toad, koristamisel olevad toad jne.). Kuna majapidamisosakonna töötajaid jagub kogu maja peale, siis märkavad nemad turvalisust ohustavaid ilminguid – lärm, müra, kaklemine, vägivald, hotellivara rikkumine , kõrvalised isikud hotelliruumides, korrarikkumine, samuti tubades jt. ruumides mittetoimivad süsteemid (küte, ventilatsioon jt.
  • Loetle majutusettevõttepeamised huvipooled: (3 p) ja kirjelda nende huvisid (3p):
    Investorid –informatsioon investeeritud kapitalilt saadava tulu kohta, ettevõtte jätkusuutlikkus
    Kreeditorid –ettevõtte maksevõime, ettevõtte jätkusuutlikkus
    Kliendid –informatsioon toodete ja teenuste kohta, keskkonnasõbralikkus, kvaliteet, toote arendus, teiste klientide rahulolu
    Töötajad –sissetulekud, sotsiaalsed garantiid, motivatsiooni mehhanismid, koolitusprogrammid, organisatsiooni struktuur, töökeskkonna tingimused, lisasoodustused, treeninguvõimalused, eneseteostus .
    Tarnijad –ettevõtte hankepoliitika, jätkusuutlikkus, maksevõime, pikaajalised plaanid.
    Riik, kohtud, ühiskond ja väiksemaid ühiskondlikud ühendused – keskkonnakaitsealane tegevus, sotsiaalne ja ühiskondlik
  • 80% sisust ei kuvatud. Kogu dokumendi sisu näed kui laed faili alla
    Hotellimajanduse alused - hotelliosakonnad #1 Hotellimajanduse alused - hotelliosakonnad #2 Hotellimajanduse alused - hotelliosakonnad #3 Hotellimajanduse alused - hotelliosakonnad #4
    Punktid 50 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 50 punkti.
    Leheküljed ~ 4 lehte Lehekülgede arv dokumendis
    Aeg2013-02-27 Kuupäev, millal dokument üles laeti
    Allalaadimisi 40 laadimist Kokku alla laetud
    Kommentaarid 0 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
    Autor kysma Õppematerjali autor

    Lisainfo

    Küsimused- vastused hotelliosakonnad
    hotell , majutusettevõtte , hotelliosakonnad

    Mõisted


    Kommentaarid (0)

    Kommentaarid sellele materjalile puuduvad. Ole esimene ja kommenteeri


    Sarnased materjalid

    6
    doc
    Hotellimajanduse põhimõisted ja komponendid
    193
    docx
    Turismiettevõtluse lõpueksami märksõnade konspekt
    105
    doc
    Lõpueksam-2008 õppekava alusel Majanduse alused
    343
    pdf
    Maailmataju uusversioon
    1072
    pdf
    Logistika õpik
    114
    doc
    Laondus ja veokorraldus
    937
    pdf
    Erakorralise meditsiini tehniku käsiraamat
    161
    pdf
    Juhtimise alused



    Faili allalaadimiseks, pead sisse logima
    Kasutajanimi / Email
    Parool

    Unustasid parooli?

    UUTELE LIITUJATELE KONTO MOBIILIGA AKTIVEERIMISEL +50 PUNKTI !
    Pole kasutajat?

    Tee tasuta konto

    Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun