Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

Hotellimajanduse alused - hotelliosakonnad (0)

5 VÄGA HEA
Punktid

Esitatud küsimused

  • Millisesse majutusettevõttesse ta toa broneerib?
  • Millisel ametikohal majutusettevõttes sooviksid töötada?

Lõik failist

Hotellimajanduse alused
  • Nimeta majutusettevõtte kolm peamist osakonda (3 p) ja nende peamised funktsioonid (3p)
    .Vastuvõtt - kõige nähtavam koht hotellis ning seega tuleb kõigi osakondadega teha tihedat koostööd. et hotell igapäevaselt tõrgeteta toimida saab. Vastuvõtuletis tehtavad toimingud: rahatehingud, lisateenuste soovitamine ja müük, informatsiooni jagamine, külastajate sisse- ja väljaregistreerimine, valuutavahetus .
    Toitlustusosakond - eesmärk tagada toitlustamine eelkõige hotelliklientidele (hommiku-, lõuna- ja õhtusöök), aga samas ollakse valmis ka väljstpoolt maja tulevaid kliente toitlustama. Tänapäeval toimub palju erinevaid koolitusi, konverentse, mis sisaldavad samuti toitlustamist (kohvipausid, lõunasöögid jm.)
    Majapidamisosakond - eesmärk tagada kogu maja puhtus . Tubade seisu kohta peab olema operatiivne informatsioon (korras ja müügiks valmis olevad toad, remondis olevad toad,
  • Hotellimajanduse alused - hotelliosakonnad #1 Hotellimajanduse alused - hotelliosakonnad #2 Hotellimajanduse alused - hotelliosakonnad #3 Hotellimajanduse alused - hotelliosakonnad #4
    Punktid 50 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 50 punkti.
    Leheküljed ~ 4 lehte Lehekülgede arv dokumendis
    Aeg2013-02-27 Kuupäev, millal dokument üles laeti
    Allalaadimisi 48 laadimist Kokku alla laetud
    Kommentaarid 0 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
    Autor kysma Õppematerjali autor
    Küsimused- vastused hotelliosakonnad

    Sarnased õppematerjalid

    thumbnail
    30
    doc

    Majutuse eksam

    4) füüsilise isiku poolt temale kuuluva vara arvel oma perekonna liikmete või teiste isikute majutamist ilma sellekohase reklaamita; 5) füüsilise isiku poolt temale kuuluva vara arvel kuni viie isiku majutamist; 6) majutamist regulaarliinil sõitvas transpordivahendis. §18. Majutusettevõtete liigid (1) Majutusettevõtte liik iseloomustab majutusettevõtet ja selle kaudu pakutavat majutusteenust. Majutusettevõtete põhilised liigid on hotell, motell, külalistemaja, hostel, puhkeküla ja -laager, puhkemaja, külaliskorter, kodumajutus. (2) Hotell on toitlustusteenust pakkuv vähemalt 10 majutusruumiga majutusettevõte. (3) Motell on eeskätt mootorsõidukitega liikujate teenindamiseks mõeldud toitlustusteenust pakkuv vähemalt 10 majutusruumiga maantee läheduses paiknev majutusettevõte, kus on tagatud turvaline parkimine. (4) Külalistemaja on toitlustusteenust pakkuv vähemalt viie majutusruumiga majutusettevõte.

    Majutus
    thumbnail
    10
    doc

    Majutuse eksam

    o. toitlustusteenust või toiduvalmistamise võimalus pakkuv majutusettevõte. · Külalismaja ( quest house)- s.o. toitlustusteenust pakkuv vähemalt viie majutusruumiga majutusettevõte. · Motell( motel)- s.o. eeskätt mootorsõidukitega liikujate teenindamiseks mõeldud toitlustusteenust pakkuv vähemalt 10 majutusruumiga maantee läheduses paiknev majutusettevõte, kus on tagatud turvaline parkimine. · Hotell ( hotel)- s.o. toitlustusteenust pakkuv vähemalt 10 majutusruumiga majutusettevõte. 6. Millised on majutusettevõtted omandisuhtest lähtuvalt? · Iseseisev majutusettevõte · Konsortsium · Hotellikett · Frantsiis 7. Majutusettevõtte asukoht ja kättesaadavus Asukoht määrab klientidele kättesaatavuse: · Maapiirkonnas asuvad ettevõtted · Linnas asuvad ettevõtted

    Majutus
    thumbnail
    42
    docx

    Ettevõtte iseloomustus

    Hiiumaa Ametikool Väikeettvõtlus Käesolev töö on koostatud Siret Tara poolt Radisson Blu Hotell Tallinna kohta Suuremõisa 2012 SISUKORD: 1.ÜLEVAADE ETTEVÕTTEST................................................................................................3 1.1Ettevõtte nimetus, asukoht ning põhitegevusala................................................................3 1.2Ettevõtte ärinimi, omandivorm, ettevõtte majandamise mudel.........................................3 1

    Ettevõtlus
    thumbnail
    193
    docx

    Turismiettevõtluse lõpueksami märksõnade konspekt

    turismiettevõtluse spetsialiseerumise lõpueksami märksõnad Teeninduspsühholoogia 1. Teenindusühiskonna ja majanduse areng Teenindusühiskonna tekke ja kasvu peamised põhjused tulenevad ühiskonna ja töömaailma muutustest: Kasvav jõukus ­ suurem nõudlus teenuste järele nagu kodu koristamine, akende pesemine jm mida varem tehti ise. Vaba aja väärtustamine ­ suurem nõudlus reisi, SPA, toitlustusteenuste järele. Suuremad eluootused ­ suurem nõudlus hooldekodude ja tervishoiuteenuste järele Vajaduse kasv teeninduslike oskuste järele. Toodete suurem kompleksus ­ suurem nõudlus remondi ja parandusteenuste järele. Kasvav komplitseeritus igapäevaelus ­ suurem nõudlus abielunõustajate, advokaatide, maksunõustajate, töönõustajate järele. Kasvav tähelepanu ökoloogiliste ja säästva arengu küsimustele ­ suurem nõudlus. bussiteenuste ja autorendi järele isikliku auto kasutamise a

    Turismiettevõtlus
    thumbnail
    58
    pdf

    Turismitalu Äriplaan

    ööbimise hinnas kodulehel 16 5.3.2 Konkurentsianalüüs valitud Tartumaa majutuskohtade näol Jrk Tigete Hotell Hostel Tunnused Hanso turismitalu Kämping nr puhkekeskus Antonius Torni 1 Klientide arv - keskmine suur keskmine vähe 2 Asukoht hea keskmine hea kesmine keskmine

    Ettevõtlus alused
    thumbnail
    95
    doc

    KUURORDIKONTSEPTSIOONI DISAINIMINE PÄRNU LINNA NÄITEL

    KUURORDIKONTSEPTSIOONI DISAINIMINE PÄRNU LINNA NÄITEL Magistritöö ärijuhtimise magistri kraadi taotlemiseks (Teenuste disain ja juhtimine) Juhendaja 1: lektor/teadur Diana Eerma Juhendaja 2: lektor Heli Müristaja Tartu 2011 2 SISUKORD Sissejuhatus......................................................................................................................3 1. Kuurordikontseptsiooni disainimise teoreetilised alused........................................6 1.1. Kuurortide ja spaade ajalooline kujunemine, liigitamine ja arengutrendid. .6 1.2. Turismisihtkoha arenduse ja turunduse põhimõtted......................................13 1.3. Teenuste disainimise alused ja trendid.............................................................21 2. Pärnu kuurordikontseptsiooni disainimine.............................................................28 2.1. Pärnu kuurort kui uurimisobjekt.................

    Turundus
    thumbnail
    176
    pdf

    E-kursuse „Koristustööde planeerimine ja arendamine“ materjalid

    otstarbekas kasutada. Valikukriteeriumid – milliseid erinevaid oskusi peab veel olema töötegijal? Vakantseid töökohti puudutav info. Info suund ja majanduslikud võimalused. Valikumeetodid • Pakkumised, psühholoogilised sobivustestid, keeleoskustestid jne. • Töövestluste etapid. Valikumeetodite prognoosid • Erinevate valikumeetodite võime ennustada töös õnnestumist. Valikuotsus • Valikus elluviidavad alused (informeerimine, avaldamine). Töölepingu sõlmimine • Töölepingu sisu ja mudel • Lepinguõiguslikud asjaolud • Konkurentsikeelamisleping, saladusehoidmisleping, katseaeg... • Tähtajalisus • Töösuhete lõpetamine töötegijast tulenevatel põhjustel • Töösuhete lõpetamine tööandja poolt • Jt- nõupidamised. Personalihaldus. Töösuhted ja tööseadusandlusest tulenevad lepingud. Palgaga liituvad esimehe tööle

    Puhastusõpetus
    thumbnail
    652
    pdf

    Asjaajamise alused

    Programm „Kutsehariduse sisuline arendamine 2008-2013“ SIRJE REKKOR ANNE KERSNA ANNE ROOSIPÕLD MAIRE MERITS TOITLUSTUSE ALUSED KOHANDANUD: ANA KONTOR 2013 1 SISUKORD 1. Toitlustusettevõtete ja teenuste liigid 4  Toitlustusettevõtete tüübid ja äriideed 4  Kiirtoiduettevõtted 6  Kohvikud 8

    Analüüsimeetodid äriuuringutes




    Kommentaarid (0)

    Kommentaarid sellele materjalile puuduvad. Ole esimene ja kommenteeri



    Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun