Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

Majutuse eksam (2)

5 VÄGA HEA
Punktid

Esitatud küsimused

  • Mis on majutustoode?
  • Miks peab majutusettevõttes külastajaid registreerima?
  • Millised on majutusettevõtted omandisuhtest lähtuvalt?
  • Millised on hotellipidaja kohutused ülebroneeringu puhul ?
  • Mida tähendab majutusettevõtte hetkevõimalus ?
  • Millised on rikkaliku hommikusöögi koostisosad ?
  • Millised on pool rikkaliku hommikusöögi koostisosad ?
  • Mis on iseteenidus terminal ?
  • Kellele on suunatud majutusettevõtte turundus ?
  • Millised on majutusettevõtte turunduse eesmärgid ?

Lõik failist

Eksamiküsimused
:

  • Mis on majutustoode?
    Majutustooteks on kogu elamus. Ei saa ladustada, hoiustada, kindla
    hetkevõimalusega ( abstraktne ), mittemateriaalne sõltub inimesest
    endast. Müüa tuleb kogemuste kvaliteeti, mitte hotelli toa
    kvaliteeti.
  • Mida räägib turismiseadus majutusettevõtlusest
    Turismiseaduse $2 loetletud
    turismiteenustest on olulisem majutusteenuse osutamine. Majutusteenus
    saab ka küllaltki täpset seaduslikku regulatsiooni. Turismiseaduse
    3. peatükis defineeritakse majutuseettevõtte mõiste-majutusettevõte
    on majandusüksus, mille kaudu ettevõtja pakub tasu eest
    majutusteenust ja sellega kaasnevaid teenuseid. Samas $ tuuakse ära
    teenused teenused, mida ei loeta majutusteenusteks.
    Turismiseaduses on toodud
    majutusettevõtte liigid- hotell , motell , külalistemaja, hostel , puhkemaja , laager , puhkeküla, külaliskorter, kodumajutus . Muid
    majutusettevõtte liike ei nähta. Majutusettevõtte ei tohi ilma
    tunnustuseta tegutseda. Ainult tunnustust omavad majutusettevõtted
    kanntakse EAS Turismiagentuuri poolt hallatavasse turismiinfot
    koondavale veebilehele www.visitestonia.com.
    Turismiseadus võeti vastu 2000.aasta novembris.
  • Milles seisneb majutusettevõtte registreerimise kohustus
    Registreerimistaotlus sisaldab järgmisi andmeid: majutusettevõtte
    nimi ja liik või muu liiki iseloomustav määratlus; majutusettevõtte aadress ja muud kontaktandmed ; majutusruumide ja
    majutuskohtade arv; majutamise periood (kuudes, aasta ringi
    vms);märge alkohoolsete jookide jaemüügi kohta, kui
  • Vasakule Paremale
    Majutuse eksam #1 Majutuse eksam #2 Majutuse eksam #3 Majutuse eksam #4 Majutuse eksam #5 Majutuse eksam #6 Majutuse eksam #7 Majutuse eksam #8 Majutuse eksam #9 Majutuse eksam #10
    Punktid 10 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 10 punkti.
    Leheküljed ~ 10 lehte Lehekülgede arv dokumendis
    Aeg2009-01-05 Kuupäev, millal dokument üles laeti
    Allalaadimisi 72 laadimist Kokku alla laetud
    Kommentaarid 2 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
    Autor triin222 Õppematerjali autor

    Kasutatud allikad

    Sarnased õppematerjalid

    thumbnail
    30
    doc

    Majutuse eksam

    vaatamisväärsuste ja majutusasutuste kontaktandmed, olulisemate transpordiliinide graafikud, kohalike giidide kontaktandmed, jne. 21. Külaliste saabumiseelne kontakt majutusettevõttega? Infokogumine, võib kesta aastaid, aastakümneid. Sõbrad tuttavad räägivad, meedia. Langetatakse ostuotsus. Kui külaline kogeb probleeme või aeglast teenindust tellimiskeskuse või vastuvõtu töötajaga suhtlemisel, mõtleb ta enne hoolikalt, kui selles hotellis toa tellib. Otsitakse sobilik majutus, hind ja muu. Saadetakse pärigud. Telefoni, faksi, emaili teel. Tellimissüsteemi kaudu, reisibüroo kaudu. Päring, mis 1 tunniga vastust ei saa on kaotatud tehing! Kohalejõudmine ­ ilmastik , viidad, teede olukord.... oluline eelinfo omamine, kui on kehv kohale jõuda. Legend, kuidas kohale jõuda väga oluline. Maja üldilme ­ milline välimus... 22. Külaliste vastuvõtmise tegevused? Vastuvõtulett on esimene osakond, kellega külaline hotelli saabudes kohtub.peamised

    Majutus
    thumbnail
    8
    doc

    Majutuse eksamiküsimused/vastused

    reisibüroode tehtud tellimused. Otsetellimused-teeb klient vahendajate abita otse hotelli. Ettevõtte esindaja omad. Tellimus jõuab hotelli-telefoni, e-maili, faksi teel. Tellimussüsteem- võib teha tellimusi ükskõik millisest ketihotellist teise riigi samasse ketti kuuluvasse hotelli. Paljud tellimussüsteemid on interneti põhised- kus klient saab ise vajaliku info otsida ja teha ise tellimuse endale sobivasse majutusettevõttesse. Kui majutus on vaba, annab süsteem selle kohta kõik süsteemis sisalduvad detailid. Süsteemi toimimiseks on vaja et hotellid pakuksid täpset ja regulaarselt uuendatud infot. Tellimusprotsessi automatiseerimine- e-post.tellimusele võidakse vastata 2h- 48h pärast. Tellimus reisibüroo kaudu- reisibürood tellivad ja kinnitavad hotellis klientidele sobivad teenused. Võtavad teenuste vahendamise eest külastajatelt ettemaksu ja annavad kliendile vautseri ning nad saadavad hotelli komisjonitasu. 8

    Majutus
    thumbnail
    4
    odt

    Turismiseadus

    Seadusandlus § 2.Turismiteenus (1) Turismiteenust võivad pakkuda ja osutada ettevõtja, asutus, sihtasutus ja mittetulundusühing (edaspidi.ettevõtja). (2) Turismiteenus on: 1) reisiettevõtja poolt reisiteenuse osutamine; 2) majutus- ja toitlustusteenuse osutamine; 3) majutusteenuse osutamine; 4) konverentsiteenuse osutamine; 5) majutus- ja taastusraviteenuse osutamine; 6) giiditeenuse, giid-tõlgiteenuse ja reisisaatjateenuse osutamine. Põhjendus: Antud seadus on seotud turismiga, sest see seletab ära mis turismiteenus on ja mis/kes võivad turismiteenust pakkuda. § 18.Majutusettevõtete liigid (1) Majutusettevõtte liik iseloomustab majutusettevõtet ja selle kaudu pakutavat majutusteenust. Majutusettevõtete põhilised liigid on hotell, motell, külalistemaja, hostel, puhkeküla ja -laager, puhkemaja, külaliskorter, kodumajutus. (2) Hotell on toitlustusteenust pakkuv vähemalt 10 majutusruumiga majutusettevõte. (3) Motell on

    Turism
    thumbnail
    6
    doc

    Hotellimajanduse põhimõisted ja komponendid

    HOTELLIMAJANDUS Hotellimajanduse põhimõisted ja nende omavaheline seos Kui räägitakse hotellimajandusest, siis mõeldakse selle all kogu majutusettevõtlusega seonduvat, mitte ainult konkreetselt hotelle kui eraldi majutusasutuse liigiga seotud tegevusi. Hotellimajandus ­ hotellimajanduse all mõeldakse enamasti majutus-, toitlustus- ja lisateenuste (saunad, basseinid, ilusalongid, tervise-, äri-, konverentsikeskused jt) osutamist majutusasutuses. Majutusettevõtte põhitegevuseks on majutusteenuse ja paljudes majutuskohtades ka toitlustusteenuse pakkumine. Ettevõtja võib osutada majutusteenust ainult registreeritud majutusettevõtte kaudu. Majutusettevõtte ­ majandusüksus, mille kaudu ettevõtja oma majandus- või kutsetegevuse raames osutab majutusteenust. Majutusteenus ­ ööbimisvõimaluse ning sellega kaasneva kauba või teenuse müügiks pakkumine ja müük. Majutusteenuseks ei loeta turismiseaduse kohaselt ettevõtja poolt temal

    Klienditeenindus
    thumbnail
    1
    doc

    Hinnagrupid

    Täispansion hind sisaldab majutust, hommikusööki ja veel 2 söögikorda Full board hind sisaldab majutust, hommikusööki ja veel 2 söögikorda All included/ all inclusive hind sisaldab majutust, 3 toidukorda, alkoholi ja jooke (kohalikud joogid) Agency rate/ promotional rate- heale koostööpartnerile tehtav soodushind 1/3 letihinnast Complimentary room - tasuta majutus ( veaolukordade kompenseerimine ) CIP ­ commercially Important Person Personnel rate ­ töötajatele ja nende pereliikmetele pakutav soodushind Up grade - majutamine paremasse tuppa näiteks sviiti Moderate keskhind Minirate minimaalne lubatud hind

    Majutus
    thumbnail
    4
    odt

    Majutusteenindus

    tuba Ülalt-alla müügitehnika: administraator alustab tutvustamist kõige kallimatest ja pakub ka veidi odavamaid tube, kui kliendil ei teki kallimate puhul ostusoovi Valides müügitehnikat peab vastuvõtutöötaja oskama aimata, millistel ajenditel kliendid nende teenuseid kasutavad. Kas lihtne või luksuslikum. Kvaliteet ( mugavuse nautija, ärireisija ) või lihtsalt majutus jne Turismiseadus sätestab üldised nõuded turismiteenuse pakkumisele ja osutamisele ning turismiinfokeskusele ka vastutuse käesoleva seaduse rikkumise eest ja järelvalve teostamise korra Majutusettevõtete tööde reguleerimine: · liigitamine- iseloomustamiseks, ntx motell, kodumajutus, hotell, külaliskorter · osutamine- ettevõtja võib osutada majutusteenust vaid registreeritud majutusettevõtte kaudu, mis peab majutamise perioodiks vastama nõuetele

    Majutus
    thumbnail
    22
    doc

    Loodusturism eksam

    turismirajatisi aset leidvaid tegevusi ja mõjusid.  Säästva turismi all mõistetakse kogu turismimajanduse kohandumist vastavalt säästva arengu nõuetele. 4. Mõisted: turism, turist, ühepäevakülastaja, majutatute arv, ööbimiste arv, majutusettevõtte täituvus. Arvuta majutusettevõtte täituvus. 1 Turism- on mitmetesse majandussektoritesse kuuluvate komponentide kombinatsioon: a majutus koos toitlustamisega; b reisitransport – lennu-, mere-, maantee- ja raudteetransport; c looduslikud ja tehislikud vaatamisväärsused ning nende haldajad; d reisiteenuste korraldajad – reisikorraldajad ja reisibürood; e reisisihi korraldajad – avaliku, era- ja kolmanda sektori organisatsioonid ja asutused. Maailma Turismiorganisatsiooni (World Tourism Organisation) määratluse järgi loetakse

    Bioloogia
    thumbnail
    58
    ppt

    Rekreatsioon ja turism

    · Selles faasis hangitakse infot kirjandusest, reklaambuklettidest, Internetist, filmidest, videodest või inimestelt, kes seda kohta on külastanud. · Saadud info põhjal tehakse reisiotsustus ning esitatakse reisitellimus. · Ettevalmistusfaasi kuulub ka reisitarvete ostmine, pagasi pakkimine ja enda vajaliku infoga varustamine. · 2. Reisi toimumise faas ­ siin on vajalikud: - transport sihtkohta jõudmiseks - majutus peatuspaikades - toitlustamine reisi kestel - muud teenused ja ettevõtted, nagu giidi- ja ekskursiooniteenused, vabaaja veetmise võimalused · 3.Järelfaas ­ reis on ajaliselt küll lõppenud, kuid veel pikka aega peale reisi meenutatakse seda vaadates fotosid, videoid, rääkides reisist sõpradele-sugulastele. Mõnikord jäävad kontaktid sihtmaaga. Üldine tendents on järelfaasi aina lühemaks

    Vaba aeg ja rekreatsioon




    Kommentaarid (2)

    ManChar profiilipilt
    Marju Zupsmann: Jah, ma usun küll
    15:58 20-01-2013
    karl001 profiilipilt
    karl001: Väga hea
    21:03 27-01-2013



    Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun