Hotellide omandivormid ja juhtimisstruktuurid. ,,Omanik" ja ,,juht" ei pruugi alati tähendada ühte ja sama isikut. Väiksemates kohtades tegutseb omanik ka sageli juhina, kuid suurtes hotellides või ketihotellides täidavad neid ülesandeid erinevad inimesed. Laias laastus on omandivorme kaks: sõltumatud hotellid täiesti iseseisvad ettevõtted, st. teistel ettevõtetel pole selles hotellis omandust. Eraisikud omavad ja juhivad suurt hulka majutusasutustest. Tüüpiliseks näiteks on perehotellid. Peamine eelis eraomanduse juhtimisel on see, et omanikul on täielik kontroll kõikide hotellis toimivate poliitikate ja protsesside üle, veel iseseisvus, paindlikkus suudab turu olukorraga kiiresti kohaneda. Lisaks sellele on võimalus teenida jagamatut kasumit ning otsustusprotsessid on vabad bürokraatiast. Peamiseks nõrgaks küljeks on suur risk ja isiklik vastutus - et omanik võtab enda peal...
tuba Ülalt-alla müügitehnika: administraator alustab tutvustamist kõige kallimatest ja pakub ka veidi odavamaid tube, kui kliendil ei teki kallimate puhul ostusoovi Valides müügitehnikat peab vastuvõtutöötaja oskama aimata, millistel ajenditel kliendid nende teenuseid kasutavad. Kas lihtne või luksuslikum. Kvaliteet ( mugavuse nautija, ärireisija ) või lihtsalt majutus jne Turismiseadus sätestab üldised nõuded turismiteenuse pakkumisele ja osutamisele ning turismiinfokeskusele ka vastutuse käesoleva seaduse rikkumise eest ja järelvalve teostamise korra Majutusettevõtete tööde reguleerimine: · liigitamine- iseloomustamiseks, ntx motell, kodumajutus, hotell, külaliskorter · osutamine- ettevõtja võib osutada majutusteenust vaid registreeritud majutusettevõtte kaudu, mis peab majutamise perioodiks vastama nõuetele
Kolme erineva majutusettevõtte võrdlus kodulehekülje põhjal Maarja Janson H12 L'ERMITAGE HOTEL Click to edit Master text styles Second level Third level Fourth level Fifth level L'ERMITAGE HOTEL 1. klassi hotell, mis avati 2004. Aastal. Hotell L'Ermitage asub Tallinna vanalinna külje all. Hotellis on soome saun, konverentsiruum ning restoran. L'ermitage Hotel pakub mitmeid teisigi lisateenuseid (autorent, parkimine garaazis, jalgrattad jne). L'ERMITAGE HOTEL veebileht Click to edit Master text styles Second level Third level Fourth level Fifth level L'ERMITA...
EKSAMI MATERJAL!!!!!! 1. Millise ministeeriumi haldusalas on Eestis majutusettevõtlus ? Turismimajandus kuulub Eesti Vabariigis Majandus- ja Kommunikatsiooniministeeriumi haldusalasse. 2. Millised seadused ja määrused reguleerivad majutus ettevõtlust Eestis ? Majutusettevõtlust Eestis reguleerivad rahvusvahelised aktid : · Turismi Harta · Haagi Turismikonverentsi printsiibid · Ülemaailmne turismieetika koodeks · Nõukogu direktiiv 13. juunist 1990 turismipakette, puhkusepakettide ja reisipakettide kohta (90/314/EEC) · Euroopa Parlamendi ja Nõukogu direktiiv 94/47/EÜ ostjate kaitse kohta, mis puudutab kinnisvara osaajalise kasutamise õiguse ostu-müügilepingute teatavaid aspekte 26. oktoober 1994
korda müüda · Regular guest rate- alandatud hind püsikliendile ( alates mingist külastuskorrast või ostusummast kui on pikk viibimine ) · Family plan- toa hind lastega perele; tavaliselt väikelapsed tasuta ( ka võrevoodi tasuta ), teismeliste hind sõltub majutusettevõte poliitikast · Package rate -majutushind koos lisateenustega · Agency rate- heale koostööpartnerile tehtav soodushind 1/3 letihinnast · Complimentary room- tasuta majutus ( veaolukordade kompenseerimine ) · Up grade- - majutamine paremasse tuppa näiteks sviiti · Standard room- või turistklassi tuba: tavaline ühe-või kahekohaline tuba ühesuguse sisustuse, suuruse ja vaatega, kohustuslikele miinimumnõuetele vastav tuba · Motell- s.o. eeskätt mootorsõidukitega liikujate teenindamiseks mõeldud toitlustusteenust pakkuv vähemalt 10 majutusruumiga maantee läheduses
2. Hotellinduse ajalugu maailmas ja Eestis. 2.1. Hotellinduse ajalugu maailmas Hotellindusel on väga pikk eellugu, mida saab avada mõistete ,,võõrustamine" ja ,,kostitamine" kaudu. Hotellindus on tekkinud ja arenenud ümbritseva keskkonna mõjul. Tema arengulugu on ühtlasi ka kultuuri- ja arhitektuurilugu. Kõige olulisemad mõjutused on tulnud reisijatest, nende motivatsioonist ja reisimisvahenditest. Euroopa hotellinduse pikk arengulugu jaguneb nelja perioodi: Kristuse-eelne ja vanaaeg; Keskaeg; Uusaeg; Teise maailmasõja järgne aeg. Kristuse-eelset aega iseloomustab külalislahkuse ürgvorm tasuta külalislahkus, mis on tingitud ühelt poolt austusest ja kultusest, teiselt poolt kommetest, käitumisest ja kasvatusest. Külalislahkus ilmneb selles, et külalisele võimaldatakse tasuta kaitset, peavarju ja toitu. Näiteks: karavanidega rändurite majutamine eraisikute poolt. Eraldi tuleb rõhutada kreeklaste ja roo...
Raamatupidamise põhialused Triin Muulmann 1.VARAD = KOHUSTUSED + OMAKAPITAL · Assets = Liabilities + Equity KOHUSTUSED VARAD OMAKAPITAL VARAD ALLIKAD KOHUSTUSED Käibevarad Lühiajalised Pikaajalised Põhivarad OMAKAPITAL VARAD ALLIKAD Võlakohustused (laenud) Raha Ostjate ettemaksud Aktsiad ja väärtpaberid Võlad tarnijatele Nõuded ostjate vastu' Muud lühiajalised võlad Muud nõuded ja ettemaksud Varud Pikaajalised laenud Muud pikad kohustused Pikaajalised finantsinvesteeringud OMAKAPITAL Materiaalne põhivara Immateriaalne põhivara Omakapital Omakapital- akt...
reisibüroode tehtud tellimused. Otsetellimused-teeb klient vahendajate abita otse hotelli. Ettevõtte esindaja omad. Tellimus jõuab hotelli-telefoni, e-maili, faksi teel. Tellimussüsteem- võib teha tellimusi ükskõik millisest ketihotellist teise riigi samasse ketti kuuluvasse hotelli. Paljud tellimussüsteemid on interneti põhised- kus klient saab ise vajaliku info otsida ja teha ise tellimuse endale sobivasse majutusettevõttesse. Kui majutus on vaba, annab süsteem selle kohta kõik süsteemis sisalduvad detailid. Süsteemi toimimiseks on vaja et hotellid pakuksid täpset ja regulaarselt uuendatud infot. Tellimusprotsessi automatiseerimine- e-post.tellimusele võidakse vastata 2h- 48h pärast. Tellimus reisibüroo kaudu- reisibürood tellivad ja kinnitavad hotellis klientidele sobivad teenused. Võtavad teenuste vahendamise eest külastajatelt ettemaksu ja annavad kliendile vautseri ning nad saadavad hotelli komisjonitasu. 8
Majutusteenuse korraldus: majutusettevõtte struktuur, toad ja toaseisud. Seleta järgmiste mõistete tähendus: Front office ( 2 ) Vastuvõtuosakond (administraator), ülesanne klientidega suhelda, ettevõtte allüksus. Security department ( 2 ) turvalisuse osakond (turvaülem, turvamehed, valvurid jne). Kaitsta külalisi ja hotellitöötajaid. Double delux ( 2 ) suurem luksuslik tuba, parema asukohaga ja sisseseadega. Ühe laia voodiga kaheinimesetuba. Tourist class twin room ( 2 ) kahe eraldi voodiga turistiklassi tuba. Tavaline miinimumnõuetele vastav tuba, ühesuguse sisustusega, suuruse ja vaatega. Food and beverage department ( 2) Toitlustus- ja joogiosakond (köök, baar, restoran, ettekandjad, kokad, kelnerid, baarmenid). Triple room ( 2 ) kolmekohaline tuba, võib olla kolme eraldi voodiga, aga ka ühe laia voodi ja nariga või ühe laia ja ühe väikese voodiga. Sales and marketing department ( 2 ) Müügi- ja turundusosakond (müügijuht, turu...
Tubade tüübid ja tubade seisud Tubade tüübid on: Standard või turistklassi tuba: tavaline ühe-või kahekohaline tuba ühesuguse sisustuse, suuruse ja vaatega, kohustuslikele miinimumnõuetele vastav tuba Superior class room parema sisseseade ja asukohaga tuba Business class room ärikülalisele sisustatud tuba, kus rohkem tehnikat, vaiksem korrus jne Delux luksuslik tuba-suurem, parem sisseseade, parem asukoht Executive floor esinduskorrus, kus on paremad toad; võimalik eraldada Single room(SGL) ühekohaline tuba, üks voodi (>80 x 190 cm ) ühele inimesele Double room(DBL) kahekohaline laia voodiga tuba (>140 x 190 cm ) kahele inimesele Twin room(TWN) kahekohaline kahe eraldi voodiga...
Teadmiste kontroll Hinnagrupid 1. Millal kasutatakes Day rate? ( 2 ) Kui külastaja kasutab ainult päeval tuba st ei ööbi toas. Tuba on võimalik mitu korda müüa (päevas). 2. Mida tähendab ja millal kasutatakse mõistet Complimentary? ( 2 ) See tähendab tasuta majutust, eelkõige veaolukordade kompenseerimiseks. 3. Milline on majutusettevõttes kõrgeim võimalik hinnaklass ( 2 ), selgita ( 3 ) ? Letihind, rack rate, peab vähemalt 6 kuud ette teatama ja kehtib kogu hooaja vältel. 4. Mida tähendab Group rate ? ( 2 ) Grupihind, (grupp al 15 inimesest), ei pea igal grupil sama olema. Koostatakse näiteks lepingupartneritele ja on sõltub majutusmahtudega. 5. Mis on Group rate ja Group net rate erinevus ? ( 2 ) Group net rate on hind, millest on komisjonitasu maha arvatud, ehk siis hind, millega reisikorraldaja saab toad kätte. 6. Selgita mõisted: ( 4 ) European Plan hind sisaldab vaid majutust Modified American Plan hind sisaldab majutust,...
Täispansion hind sisaldab majutust, hommikusööki ja veel 2 söögikorda Full board hind sisaldab majutust, hommikusööki ja veel 2 söögikorda All included/ all inclusive hind sisaldab majutust, 3 toidukorda, alkoholi ja jooke (kohalikud joogid) Agency rate/ promotional rate- heale koostööpartnerile tehtav soodushind 1/3 letihinnast Complimentary room - tasuta majutus ( veaolukordade kompenseerimine ) CIP commercially Important Person Personnel rate töötajatele ja nende pereliikmetele pakutav soodushind Up grade - majutamine paremasse tuppa näiteks sviiti Moderate keskhind Minirate minimaalne lubatud hind
OMANIKUD TEGEVJUHT Hotellidirektor Pearaamatupidaja Toitlustusjuht Haldusdirektor raamatupidaja peakokk vanemadmin peaarst müügijuht Vabaajakesk. juht vanemtoat. hooldus töölised ...
vaatamisväärsuste ja majutusasutuste kontaktandmed, olulisemate transpordiliinide graafikud, kohalike giidide kontaktandmed, jne. 21. Külaliste saabumiseelne kontakt majutusettevõttega? Infokogumine, võib kesta aastaid, aastakümneid. Sõbrad tuttavad räägivad, meedia. Langetatakse ostuotsus. Kui külaline kogeb probleeme või aeglast teenindust tellimiskeskuse või vastuvõtu töötajaga suhtlemisel, mõtleb ta enne hoolikalt, kui selles hotellis toa tellib. Otsitakse sobilik majutus, hind ja muu. Saadetakse pärigud. Telefoni, faksi, emaili teel. Tellimissüsteemi kaudu, reisibüroo kaudu. Päring, mis 1 tunniga vastust ei saa on kaotatud tehing! Kohalejõudmine ilmastik , viidad, teede olukord.... oluline eelinfo omamine, kui on kehv kohale jõuda. Legend, kuidas kohale jõuda väga oluline. Maja üldilme milline välimus... 22. Külaliste vastuvõtmise tegevused? Vastuvõtulett on esimene osakond, kellega külaline hotelli saabudes kohtub.peamised
Kordamisküsimused õppeaines "Majapidamisosakonna töö alused" 1. Erinevate osakondade seosed majutusasutustes Kõik osakonnad majutusasutuses on omavahel tihedalt seotud, kus toimub toetav tegevus: Majapidamine Vastuvõtuosakond Majapidamine Konverentsi osakond Majapidamine Haldus ja remont Majapidamine Toitlustus (restoran/köök) Majapidamine SPAA/saun 2. Mõiste "professionaalne puhtus" teenindustööna Puhtus on osa rahvuskultuurist. Erinevatel rahvastel on erinevad nõudes puhtuse osas, nt. kodudes, avalikes kohtades ja tänavatel. Koristustöö nõuab selle tegijalt iseseisvate otsuste tegemist, koostöövõimet, vastustust ja ausust.Puhtuse hoidmisega tagatakse muud tööd ja tegevused.Puhtusest sõltub tervisPuhtus on mugavus. 3. Koristamine kui teenindustöö Puhastusteenindaja nii öelda toodab puhtust ja korda. See, kuidas puhtus saavutatakse ongi teenindamine.Kui toiduai...
Registreerimine toimub tavaliselt elektroonselt, aga võib ka nn. käsitsi (telefoni teel). Registreerimise ettevalmistamisel tähelepanu pöörata: Mitu osavõtjat planeeritakse Milline on osalustasu ja kes kogub Kas erinevatel osadel või päevadel on eraldi hinnad Millal on viimane registreerimisaeg Milline info peab olema nimesildil ja mis tüüpi silte kasutada (värvid, tüübid) Millist lisainfot vajatakse registreerumisel (toit, majutus jne.) soovitav välja töötada blanketid Eelregistreerijatele soodustus Peamised nõuded konverentsiruumidele: Valgustus, aknad Tehnika Ventilatsioon Pimenduskardinad Heliisolatsioon Lauad Hea akustika Rühmatöö ruumid Mugavad toolid Sekretariaat (arvuti, paljundus jne.) Viidad 1.1
Tere Lp. Teele Talv Täname Teid huvi tundmast meie hotelli teenuste vastu. Pakume Teile majutust, konverentsi ja toitlustust Grand Hotell Viljandis. Majutus 25-27.02.2010 Ühene tuba 900 kr 5 tuba 2 ööd 9000 kr Kahene tuba 1100kr 5 tuba 2 ööd 11000 kr Majutus kokku: 20000 kr Hinnaalandus 10%: 2000 kr Hind: 18000 kr Hommikuseks kõhutäiteks pakume rikkalikku buffet- stiilis hommikusööki mis on majutuse hinna sees. Sidukite parkimiseks on hotellil videovalvega parkla. Konverents 26.02.2010 Konverentsi saal 1 päev 1200 kr Meie poolt on saalis pabertahvel ja pliiatsid, grafoprojektor ja ekraan, TV ja video, d...
Hotell Centrum asub Viljandi kesklinnas Centrumi ärikeskuse 3. korrusel.Kolme tärni nõuetele vastav hotell on sobiv peatuspaik nii ärireisijale kui turistile. Pakume majutust kuni 56 külalisele. Meil on kaks konverentsisaali, a`la carte restoran, saun, ilusalong, solaarium ja fuajeebaar - kõik selleks, et saaksite end siin mugavalt ja hästi tunda. Samuti on hotelli fuajee ja osad toad WIFI levialas. TOAD Punane sviit 1300-1500 kr öö Roheline sviit 1300-1500 kr öö Kahekohalised toad on rõõmsad rohelistes ja kollastes toonides kujundatud valgusküllased toad. 780-1100 kr öö Hotellis on tuba liikumispuuetega inimestele, toad mittesuitsetajatele ja allergikutele. Lisavoodi 280-350 kr Beebivoodi 100 kr Hotellis on suurepärased võimalused konverentside ja seminaride korraldamiseks. Teie käsutuses on kaks tänapäevaselt sisustatud konverentsisaali: Punane - max 45 kohta 150.-/tund 800.-/päev Roheline - max 30 kohta 100.-/tund 500.-/pä...
Saadan Teile alljärgnevalt hinnapakkumise koolituse jaoks. MAJUTUS Toatüüp Ööde arv Tubade Hind Maksumus arv Ühene tuba 2 25 1100.- 27 500.- Sviit 2 2 1980.- 3 960.- Majutus Kokku: 31 460.- KOOSOLEKURUUMID Ruumi nimetus Aeg Kogus Hind Maksumus 8. KORRUSE 11.juuni 6 h. 1 2200.- 2200.- KONVERENTSIRUUM 8. KORRUSE 13.juuni 3 h. 3 450.- 1350.- KONVERENTSIRUUM Koosolekuruumid 3550.-
Sisukord 1.SISSEJUHATUS...........................................................................................................................2 2.GEORG OTS SPA HOTEL...........................................................................................................3 3.ARENSBURG BOUTIQUE HOTEL & SPA................................................................................3 4.KOKKUVÕTE..............................................................................................................................5 1. SISSEJUHATUS Töö tegemiseks käidi kahes erinevas Saaremaa hotellis: Georg Ots Spa Hotel ja Arensburg Boutique Hotel & Spa. Eelnevalt võrreldi nende kodulehekülgi ning valmistati ette küsimused õpikäigule minemiseks. Järgnevalt hinnati ja võrreldi kõike, mida oli näha ja tunda. Töö lõpus leitakse kõige sümpaatsem teenus ja ettevõte. ...
HOTELLIKÜLASTAJATE PÕHILIIGID Hotellikülastajate sihtrühmad Päritolu Reisikorralduse Reisieesmärgi Viibimiskülastuse Külastaja järgi järgi järgi ja sageduse järgi staatuse järgi Väliskülastajad Individuaalreisijad Ärireisijad Pikaajalised VIP kliendid viibijad Sisekülastajad Reisigrupid Puhkereisijad Erivajadustega (reisibüroo kaudu) Üheöö külastajad kliendid Lõbureisijad Reisigrupid Püsikliendid Spetsiifili...
Essee Minu nägemus tööl majutusteenindajana Kohe peale põhikooli lõpetamist teadsin , et lähen edasi õppima eriala mis on seotud hotellindusega. Palju küsisid miks ma just selle eriala valisin. Majutusteeninduse eriala valisin ma sellepärast , et olen varem sellega palju kokkupuutunud.Nimelt minu vanaema töötas Susi hotellis . Ta tegi seal köögitööd. Viis ja tõi nõusid ,koristas, pesi nõusid , ja peale suuri pidusid , koristas saale . Mõnikord paluti teda ka midagi muud teha. Näiteks oli abiks hommikusöögi toomises ja letis. Ma käisin vanaema väga tihti aitamas. Esimesed korrad tundusid minu jaoks rasked , aga hiljem kui olin juba mitu korda seal käinud ,sain aru et see töö on küllaltki huvitav .Kuna ma ise olen sõbralik , meeldib mul olla aktiivses ja suhtlusrohkes ringkonnas. Hotellitöö on mitmekülgne ja huvitav. Seal on pidev suhtlemine , palju uusi teadmisi , saad tuttavaks p...
Gr eete Runtel-Orav M J212 12. 09.2012 Hotellimajanduse ajalooline ülevaade maailmas ja eestis Hotellimajandust loetakse üheks maailma vanimaks majandusharuks, millel on väga pikk eellugu ning mida saab avada mõistete ,,võõrustamine'' ja ,,kostitamine'' abil. Kõige olulisemad mõjutused on tulnud reisijatelt, nende motivatsioonist ja reisimisvahenditest. Euroopa hotellimajanduse pikka arengulugu saab jagada mitmeks perioodiks: · Eelfaas(kuni 1850.aastani) · Algfaas(1851-1914) · Arengufaas(1915-1945) · Kõrgfaas(1945.aastast tänaseni) Eelfaasile(kuni 1850.aastani) oli iseloomulik , et reisimine ei olnud eesmärgiks omaette, vaid vajadus ja ...
Autoriõiguse lepingu sõlmimise kord Deili Lemsalu Rk-12 Autoriõiguse seadus sätestab: kirjandus-, kunsti- ja teadusteoste autoritele spetsiifilise õiguse (autoriõiguse) kaitse oma loometöö tulemustele; isikute ringi, kes võivad omandada õigusi autori poolt loodud kirjandus-, kunsti- ja teadusteostele ning nende õigused; õigused teoste esitajatele, fonogrammitootjatele ning raadio- ja televisiooniorganisatsioonidele; andmebaasi tegija õigused, nende teostamise tingimused ja kaitse;filmi esmasalvestuse tootja ning teiste käesolevas seaduses nimetatud isikute autoriõigusega kaasnevad õigused;autoriõiguse ja autoriõigusega kaasnevate õiguste teostamise piirangud teoste kasutamisel ühiskonna huvides; autoriõiguse ja autoriõigusega kaasnevate õiguste teostamise garantiid ja kaitse. Teose autoril tekib teose loomisega autoriõigus sellele teosele. Autoriõiguse sisu moodustavad isiklikud õigused ja varalised õigused. Autorile kuul...
Toateenija ametijuhend Toateenija AMETIJUHEND 1. Üldsätted 1.1 Toateenija allub majapidamisosakonna perenaisele. 1.2 Toateenijat asendab puhastusteenindaja. 2. Põhinõuded 2.1 Toateenijale esitatavad põhinõuded on: 2.1.1 keskharidus või keskeriharidus; 2.1.2 eesti keele oskus kõrgtasemel, inglise ja vene keele oskus kesktasemel sealhulgas ühe võõrkeele valdamine ametialase sõnavara valdamisega; 2.2 Toateenija peab tööülesannete täitmiseks vajalikus ulatuses: 2.2.1 tundma tööks vajalike vahendeid; 2.2.2 omama piisavalt teadmisi koristamisest; 2.2.3 omama piisavalt teadmisi klienditeenindusest; 2.2.4 omama piisavalt teadmisi etiketist; 2.3 Toateenijale esitatavad isiksuseomaduste põhinõuded: 2.3.1 otsustus- ja vastutusvõime, täpsus ja iseseisvus oma tööülesannete täitmisel; 2.3.2 algatus-, analüüsi- ja arenemisvõime. 2.3.3 sobivus meeskonnatööks, kohanemisvõime. 3. Teenistuskohustused 3.1 Toateenija...
Hotellituru statistika Sissejuhatus Eesti majutusettevõttes ööbis 2004. aastal 1 922 126 turisti ja 2009 aastal 2 147 133. Majutusettevõtetes olid 2004. aastal ülekaalus väliskülastajad. Majutatud Eesti külalisi oli 547 712 ja turiste 1 374 414. 2009. aastal oli majutusettevõtetes Eesti elanikke 766 593 ja väliskülastajaid 1 380 540. Majutusettevõtetesse saabusid kõige rohkem külalisi Soomest, Lätist, Rootsist ja Venemaalt. Reisi eesmärgid Puhkusereisil Lääne Eestis peatusid 2009. aastal 43 106 inimest ja kogu Eestis 1 387 909. Tööreisi Lääne Eestis 11 936 inimest ja kogu Eestis 497 324 Osavõtt konverentsist Lääne Eestis 901inimest ja kogu Eestis 94 320 Muu reisi pärast Lääne Eestis 25 507 ja kogu Eestis 261 900 Majutuskohad Lääne Eestis oli 2004. aastal 256 majutusettevõtet. Kogu Eestis 609. 2009. a oli peaaegu poole rohkem uusi ettevõtteid. Lääne Eestis 394 ja Eesti peale kokku 1091 Toad 2004.aastal oli Lääne Eestis 4700 tuba, ...
· Roosiõitega kaunistatud vannituba. · Küünlavalgel õhtusöök kahele. · Romantiline lauakaunistus. · Vabal valitud Pärnu ööklubi, Kuursaali või Kentuki Lõvi pääsmed. · Tasuta parkimine. Check in alates kell: 14.00 ja Check out kuni kella: 12.00 Täiskasvanuid: 2 Paketi hind: 65. Roosta Puhkeküla ( 1 öö ) Hetked, mida nauditakse aid kahekesi, on olulised igale paarile. Kui vajate romantilist puhkust, siis tulge Roostale. Pakett sisaldab: · Majutus 1- magamistoaga majas. Koit- renoveeritud maja ja Hämarik- renoveerimatta maja. · Vahuveini, puuviljakorvi ja küünlaid maija. · Õhtusööki kahele. · Hommikusööki. Check in alates kell: 15.00 ja Check out kuni kell: 12.00 Täiskasvanuid: 2 Paketi hind: Koit sept- dets. 108. Hämarik sept- dets. 94. Romantiline õhut kahele Pivarootsi Tuulikus ( 1 öö ) Romantiline õhtu on ootamatu ja üllatav. Kes on käinud, see teab, et Pivarootsi tuuliku ilu
Ohutusnõuded majutusteeninduse töötajale 1. Ettevaatlik kemikaalide kasutamisega! Töötaja peab teadma, milliseid koristusvahendeid ta kasutab ja kuidas neid kasutada. Ei tohi võõraid aineid kasutada seal, kus neid vaja ei ole. Ennem kindlasti läbi lugeda kasutusjuhend. 2. Masinate elektriohutus Kindlasti peab ennem masinatega töötamist, kindel olema, et nad on töökorras. Kõik asjad mis töömasinatega kokku ei sobi, tuleb eemalda. Nt. Vesi ja elektriseadmed ei sobi kokku. Katkiste masinatega töötamine on ohtlik. 3. Tööjalatsid- libedus kindlad Töötaja peab valima omale tööle jalanõud, mis on libisemiskindlad ja ei oleks ohtu, et jalast ära võivad tulla. Jalanõu peab olema kindlasti madala kontsaga, sest muidu võib jala välja väänata, erinevaid töid tehes. 4. Isikukaitsevahendid Majutusteenindaja peab hotelliruumi koristades kindlustama enda puhtuse. Kasutama koristades kindaid, kand...
kohvivõimalus. Sviitides lisaks: rõdu või välisterass. Tubade hind sisaldab buffet- hommikusööki hotelli restoranis E-R 7:00-10:00, L-P 8:00-11:00. Sisseregistreerimine toimub meie hotellis alates kell 16:00 ning väljaregistreerimine hiljemalt kell 12:00. Võimalusel antakse tube ka varem ning on ka võimalik lahkuda hiljem (kell 14:00) ilma lisatasudeta. Varasematele saabujatele pakume võimalust anda oma pagas hotelli hoiule. Majutus kokku: 1665,00 Parkimine Hotelli sisehoovis on videovalvega parkla tasuta parkimisega. Koosolekuruum Koosolek on võimalik korraldada meie koosolekuruumis, kuhu saame paigutada teile ümarlaua. Oleme arvestanud koolitusruumi rendi hinnaks 20 / tund, Teile pakume soodsamat varianti 40 päev. Hinnas sisaldub Teie soovitud ekraan ja dataprojektor ning internetiühendus. Koolitusruum kokku: 80,00 Toitlustus
Miks peaks majutusasutus pakkuma lisateenuseid? Majutustoote all peetakse hotellimajanduses silmas kliendi elamust, kogemust ja muljet, mis kujuneb paljude komponentide koosmõjul: majutuskoha asukoht, keskkond, interjöör- eksterjöör, teenuste valik ja tase, teenindajate professionaalsed oskused, välimus jne. Majutusteenus pole enamikul juhtudel pelgalt ööbimine raha eest vaid kompleks erinevatest teenustest ja teenindusest. Lisateenuste valik võimaldab ühelt poolt kliendil majutusettevõttes peatumise ajal mugavalt ja mitmekülgselt aega veeta, samas annavad lisateenused majutusettevõttele võimaluse konkurentidest turul eristuda ja luua oma ettevõttele vastav imago, mis tõmbab hotelli just selle juhtkonnale meelepäraseid sihtgruppe. Oluline on lisateenuste kujundamisel mõista, milliseid sihtrühmi soovitakse nende kaudu peamiselt teenindada ja teenuseid tarbima kutsuda: kas noori või vanu, individuaalkliente, perega reisijaid või reisigr...
Tallinna Kodumajutused Elena, Martin MT14 Külalistemaja DORELL •Asub 1400 m kaugusel raudteejaamast (Balti jaam) ja 800 m kaugusel sadamast Teenused Basseiniga saun Baar Tasuline parkla Internet Telefon SAT-TV Toiduvalmistamise võimalus Hinnad Üheinimese tuba 35€ Kaheinimese tuba mugavustega 50€ Kaheinimese tuba 40€ Saun 19€/h Sihtgrupid Üksikisikud Paarid Eesti turistid Ärimehed Bed & Breakfast •Asub Tallinna kesklinnas Hinnad 1-2 inimest 40 - 80 EUR 3 - 4 inimest 60 - 120 EUR 5 - 8 inimest 135 - 165 EUR Pikemaajalistele viibijatele hind kokkuleppel Sihtgrupid Pered Üksikisikud Paarid Väiksemad grupid Erinevad turistid Ajaloo huvilised Apartment •Asub kesklinna lähedal Teenused Hommikusöögikorv 10€ Takso transfeer 10-20€ Lisavoodi 15€ Vahekoristus 30€ Lõõgastav üldmassaaž 37€ Söögivalmistamise võimalus Hinnad Stuudiod al 40€ 1 magamistoaga korterid al 40€ 2-3 magamistoaga kort...
Haapsalu Kutsehariduskeskus Essee KIRP Kadri Urgas M-08 Uuemõisa 2009 Kirbulised on selts parasiitseid putukaid, keda on maailmas umbes 2400 liiki. Kesk- Euroopas on neid umbes 70. Nende pikkus on 1,5 kuni 4,5 millimeetrit. Kirpude pea, rindmik ja tagakeha on omavahel tugevasti kokku kasvanud, nendevahelised piirid on ebaselged. Keha lülistus on selge. Pea on kirbulistel väike, kumer, tugevasti vastu rindmikku liibunud. Tundlad on lühikesed, silmad on nõrgalt arenenud. Kirbuliste suised on pistmistüüpi, suunatud alla. Kõik kirbud on imetajate ja lindude ektoparasiidid. Valmikute toiduks on peremeeste veri, mille saamiseks kirbud tema naha läbi hammustavad ja siis tekkinud augu kaudu imevad. Kirpude külgedelt lamenenud keha võimaldab neil osavalt peremehe karvade või sulgede vahel liikuda. Tavaliselt eelistavad kirbud mingit kindlat linnu- või loomaliiki, kuid õiget peremeest pole para...
Pinska külalistemaja Pakutakse soodsat võimalust ööbida ise või majutada oma külalisi koduselt mugavas majas. Asub Viljandi kesklinnast 5 km kaugusel, Viljandi- Pärnu mnt. 2 km. Soovivad anda endast parima, et tuntakse end hästi ja mugavalt kogu seal veedetud aja jooksul. Külalistemajas on hetkel 7 ilusat numbrituba 10 voodikohaga. Majas on puuküttega saun koos kaminaruumiga, kus on mõnus lõõgastuda ja korraldada koosviibimisi koos toitlustusega. Saunas saab vabaneda pingetest, taastada oma jõudu ja saada uut energialaengut! Lavale mahub korraga vabalt 6 inimest ja kaminaruumi 12 sõpra. Pinska Külalistemaja alustas oma tegevust 2007. aastal külalistemajana. Enne seda on maja ajalugu olnud väga kirev. 1600. aastal asus sellel kohal mõisnik Lõpinskile kuulunud mõisahoone, peale seda kuulus maja eraaomandisse kuid selle omanikud küüditati Siberisse. Nõukogude võimu ajal ehitati maja suuremaks ja sellesse seadis end ...
Töökorralduse alused majutusettevõttes Kodutöö Majutusettevõtete missioon ja visioon. Analüüs. Hotel Victoria Ettevõtte missioon on pakkuda majutus ja toitlustusteenust Pärnu kesklinnas. Tegevus on suunatud nii äri kui puhkereisijate teenindamisele. Eesmärk on pakkuda oma klientidele parimat teenindust ja meeldejäävaid elamusi hubases õhkkonnas, mis kutsub taas hotelli külastama. Ettevõtte visioon on soov olla kõige mugavam ajaloohõnguline väikehotell, pakkudes oma klientidele personaalset teenindust nende soove ennetades ja ootusi ületades.
Erinevad turunduskanalid majutusettevõttes Valisin analüüsiks kaks turunduskanalit: messid ja sotsiaalmeedia, mille kohta toon välja nende plussid ja miinused ning oletuslikud arengusuunad. Turundamine messidel Plussid: Valides õige messi valid ka endale sobiva potentsiaalse sihtrühma- on olemas äri- ja eraklientidele orienteeritud messid, erinevatele majutustüüpidele orienteeritud messid, konkreetsetele sihtturgudele orienteeritud messid jne. Messikülastajad on üldjuhul kõrgelt motiveeritud potentsiaalsed kliendid, kes otsivad teadlikult uusi partnereid või teenuseid. Messid võimaldavad kontsentreeritult kohtuda lühikese aja jooksul suure hulga potentsiaalsete klientidega. Hea eeltöö korral (messikutsed,eelkokkulepped, reklaam) on messid võimaluseks kohtuda paljude olemasolevate ja potentsiaalsete klientidega, mis võimaldab säästa reisimisele kuluvat aega ja ...
Palume märkida lehele minibaarist tarbitud tooted ning esitada leht välja registreerudes hotelli vastuvõttu. Please note all the goods consumed and give the leaflet to the receptionist when checking out. Maht/ Hind/ Kasutatud/ Tooted/Products Capacity Price Consumed Mahl/Juice 0,2 l 1.20 Mineraalvesi/Mineral Water 0,33 l 1.40 Õlu/Beer 0,5 l 2.40 Gin Long Drink 0,33 l 2 Vein/Wine 0,75 l 5.20 Liköör/Liquer 0,2 l 3.30 Brändi/B...