Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse Registreeri konto

Majutusteenindus (1)

5 VÄGA HEA
Punktid
Majutusteenindus #1 Majutusteenindus #2 Majutusteenindus #3 Majutusteenindus #4
Punktid 50 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 50 punkti.
Leheküljed ~ 4 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2009-01-03 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 128 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 1 arvamus Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor Insignificant Õppematerjali autor

Märksõnad

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
30
doc

Majutuse eksam

vaatamisväärsuste ja majutusasutuste kontaktandmed, olulisemate transpordiliinide graafikud, kohalike giidide kontaktandmed, jne. 21. Külaliste saabumiseelne kontakt majutusettevõttega? Infokogumine, võib kesta aastaid, aastakümneid. Sõbrad tuttavad räägivad, meedia. Langetatakse ostuotsus. Kui külaline kogeb probleeme või aeglast teenindust tellimiskeskuse või vastuvõtu töötajaga suhtlemisel, mõtleb ta enne hoolikalt, kui selles hotellis toa tellib. Otsitakse sobilik majutus, hind ja muu. Saadetakse pärigud. Telefoni, faksi, emaili teel. Tellimissüsteemi kaudu, reisibüroo kaudu. Päring, mis 1 tunniga vastust ei saa on kaotatud tehing! Kohalejõudmine ­ ilmastik , viidad, teede olukord.... oluline eelinfo omamine, kui on kehv kohale jõuda. Legend, kuidas kohale jõuda väga oluline. Maja üldilme ­ milline välimus... 22. Külaliste vastuvõtmise tegevused? Vastuvõtulett on esimene osakond, kellega külaline hotelli saabudes kohtub.peamised

Majutus
thumbnail
10
doc

Majutuse eksam

korda müüda · Regular guest rate- alandatud hind püsikliendile ( alates mingist külastuskorrast või ostusummast ­ kui on pikk viibimine ) · Family plan- toa hind lastega perele; tavaliselt väikelapsed tasuta ( ka võrevoodi tasuta ), teismeliste hind sõltub majutusettevõte poliitikast · Package rate -majutushind koos lisateenustega · Agency rate- heale koostööpartnerile tehtav soodushind 1/3 letihinnast · Complimentary room- tasuta majutus ( veaolukordade kompenseerimine ) · Up grade- - majutamine paremasse tuppa näiteks sviiti · Standard room- või turistklassi tuba: tavaline ühe-või kahekohaline tuba ühesuguse sisustuse, suuruse ja vaatega, kohustuslikele miinimumnõuetele vastav tuba · Motell- s.o. eeskätt mootorsõidukitega liikujate teenindamiseks mõeldud toitlustusteenust pakkuv vähemalt 10 majutusruumiga maantee läheduses

Majutus
thumbnail
3
docx

Sõbralik Majutusteenindus

Essee Keskkonna ja jäätmemajanduses. Aet Uibo 011MT Juhendaja : Ülle Toots. Keskonnasõbralik majutusteenindus on majutusasutus. millel on oma kindel märk. See on keskonnasõbralikkuse märk. Eestis on olemas palju selliseid asutusi. Neid asutusi tunnustatakse nn. ,, Rohelise võtmega ,, . Need asutused tavaliselt propageerivad keskonnasõbralikku tegevust ning säästvat majandust. Minu arvates võiks olla Eestis veel rohkem selliseid asutusi, mida rohkem selliseid asutusi on, seda rohkem hoiame me keskkonda ning saastame seda vähem.

Keskkonnaõpetus
thumbnail
8
doc

Majutuse eksamiküsimused/vastused

reisibüroode tehtud tellimused. Otsetellimused-teeb klient vahendajate abita otse hotelli. Ettevõtte esindaja omad. Tellimus jõuab hotelli-telefoni, e-maili, faksi teel. Tellimussüsteem- võib teha tellimusi ükskõik millisest ketihotellist teise riigi samasse ketti kuuluvasse hotelli. Paljud tellimussüsteemid on interneti põhised- kus klient saab ise vajaliku info otsida ja teha ise tellimuse endale sobivasse majutusettevõttesse. Kui majutus on vaba, annab süsteem selle kohta kõik süsteemis sisalduvad detailid. Süsteemi toimimiseks on vaja et hotellid pakuksid täpset ja regulaarselt uuendatud infot. Tellimusprotsessi automatiseerimine- e-post.tellimusele võidakse vastata 2h- 48h pärast. Tellimus reisibüroo kaudu- reisibürood tellivad ja kinnitavad hotellis klientidele sobivad teenused. Võtavad teenuste vahendamise eest külastajatelt ettemaksu ja annavad kliendile vautseri ning nad saadavad hotelli komisjonitasu. 8

Majutus
thumbnail
193
docx

Turismiettevõtluse lõpueksami märksõnade konspekt

laguunid, Boholi saare sokolaadikünkad ning PõhjaLuzoni terrassriisipõllud. Banaue 20006000 aastat vanad riisiterrassid Luzoni KeskKordiljeerides on maailma võimsaimad (kuulub UNESCO maailmapärandisse). Turistid tulevad põhiliselt Jaapanist, USAst, Taiwanist, LõunaKoreast ja Austraaliast. Seksiturismi osatähtsus on väga suur. Parim aeg külastamiseks on taifuuniväline periood detsembrist maini. Jõulude ja lihavõtte ajal on siiski igasugune transport ning majutus ülerahvastatud ja liikumine vaevaline. Värvikaimad pidustused on jaanuarist maini, võimsad riisiterrassid on muljetavaldavamad märtsisaprillis. Saartevaheline liiklemine laevadega on mugavaim oktoobrist märtsini. SriLanka : Turismil on tähtis osa riigi majanduses, kuid rahvuskonfliktidest tingitud terroriaktid suurendavad ebakindlust ega lase areneda massiturismil. Majanduse arengut pärsib ka nõrk infrastruktuur ja suure tagasilöögi andis 2004.a. tsunami. Sri

Turismiettevõtlus
thumbnail
10
doc

HINNAPAKKUMINE TÖÖ- JA PUHKEVÄLJASÕIDUKS KURESSAARE LINNAHOTELLIS

Kuressaare Ametikool Toitlustuse ja majutuse õppesuund Majutusteenindus Annika Orussaar HINNAPAKKUMINE TÖÖ- JA PUHKEVÄLJASÕIDUKS KURESSAARE LINNAHOTELLIS Hotelliteenindaja lõputöö Juhendaja: Kai Laht Kuressaare 2013 SISUKORD SISUKORD............................................................................................................... 2 VASTUSKIRI............................................................................................................. 3 HINNAPAKKUMINE......

Majutus
thumbnail
15
pptx

Majutusettevõtete võrldus veebilehekülgede alusel

Kolme erineva majutusettevõtte võrdlus kodulehekülje põhjal Maarja Janson H12 L'ERMITAGE HOTEL Click to edit Master text styles Second level Third level Fourth level Fifth level L'ERMITAGE HOTEL 1. klassi hotell, mis avati 2004. Aastal. Hotell L'Ermitage asub Tallinna vanalinna külje all. Hotellis on soome saun, konverentsiruum ning restoran. L'ermitage Hotel pakub mitmeid teisigi lisateenuseid (autorent, parkimine garaazis, jalgrattad jne). L'ERMITAGE HOTEL veebileht Click to edit Master text styles Second level Third level Fourth level Fifth level L'ERMITAGE HOTEL VEEBILEHE PLUSSID:

Majutus
thumbnail
1072
pdf

Logistika õpik

Eesti Rahvusraamatukogu digitaalarhiiv DIGAR Eesti Rahvusraamatukogu digitaalarhiiv DIGAR Ain Tulvi LOGISTIKA Õpik kutsekoolidele Tallinn 2013 Eesti Rahvusraamatukogu digitaalarhiiv DIGAR Käesolev õppematerjal on valminud „Riikliku struktuurivahendite kasutamise strateegia 2007- 2013” ja sellest tuleneva rakenduskava „Inimressursi arendamine” alusel prioriteetse suuna „Elukestev õpe” meetme „Kutseõppe sisuline kaasajastamine ning kvaliteedi kindlustamine” programmi „Kutsehariduse sisuline arendamine 2008-2013” raames.

Logistika alused



Lisainfo

Kerge kokkuvõte hotelliteeninduse poole pealt majutusteenindusest

Kommentaarid (1)

everleigh profiilipilt
everleigh: Hästi koostatud töö, kuigi oleks võinud midagi kirjutatud olla ka osakondade vahelisest suhtlemisest :)
13:25 14-03-2011



Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun