Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

Majutusteenindus (1)

5 VÄGA HEA
Punktid

Lõik failist

Hotellimajanduse
mõiste-
majutus - toitlustus -
ja lisateenuste osutamine majutusasutustes.
Hõlmab
majutustegevust majutusettevõttes ja nendest väljaspoole.
(Haiglates, rongides, ühiselamustes vms) kuid nendel pole eraldi terminit .
Majutustoode-
kliendi elamus, kogemus,
mulje, mis kujuneb paljude komponentide koosmõjul.
Hotell -
toitlustusteenust pakkuv , 10
majutusruumi
Motell -
maanteeäärne, mootorsõidukitega liiklejatele
Külalistemaja-
toitlustusteenust pakkuv, 5
majutusruumi
Hostel-
toiduvalm . ja -teenust pakkuv
1*-lihthotell
2*-mugavustega
3*-
keskklassi

4*-
1.klassi

5*-
Majutusteenindus #1 Majutusteenindus #2 Majutusteenindus #3 Majutusteenindus #4
Punktid 50 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 50 punkti.
Leheküljed ~ 4 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2009-01-03 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 128 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 1 arvamus Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor Insignificant Õppematerjali autor
Kerge kokkuvõte hotelliteeninduse poole pealt majutusteenindusest

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
10
doc

Majutuse eksam

korda müüda · Regular guest rate- alandatud hind püsikliendile ( alates mingist külastuskorrast või ostusummast ­ kui on pikk viibimine ) · Family plan- toa hind lastega perele; tavaliselt väikelapsed tasuta ( ka võrevoodi tasuta ), teismeliste hind sõltub majutusettevõte poliitikast · Package rate -majutushind koos lisateenustega · Agency rate- heale koostööpartnerile tehtav soodushind 1/3 letihinnast · Complimentary room- tasuta majutus ( veaolukordade kompenseerimine ) · Up grade- - majutamine paremasse tuppa näiteks sviiti · Standard room- või turistklassi tuba: tavaline ühe-või kahekohaline tuba ühesuguse sisustuse, suuruse ja vaatega, kohustuslikele miinimumnõuetele vastav tuba · Motell- s.o. eeskätt mootorsõidukitega liikujate teenindamiseks mõeldud toitlustusteenust pakkuv vähemalt 10 majutusruumiga maantee läheduses

Majutus
thumbnail
30
doc

Majutuse eksam

vaatamisväärsuste ja majutusasutuste kontaktandmed, olulisemate transpordiliinide graafikud, kohalike giidide kontaktandmed, jne. 21. Külaliste saabumiseelne kontakt majutusettevõttega? Infokogumine, võib kesta aastaid, aastakümneid. Sõbrad tuttavad räägivad, meedia. Langetatakse ostuotsus. Kui külaline kogeb probleeme või aeglast teenindust tellimiskeskuse või vastuvõtu töötajaga suhtlemisel, mõtleb ta enne hoolikalt, kui selles hotellis toa tellib. Otsitakse sobilik majutus, hind ja muu. Saadetakse pärigud. Telefoni, faksi, emaili teel. Tellimissüsteemi kaudu, reisibüroo kaudu. Päring, mis 1 tunniga vastust ei saa on kaotatud tehing! Kohalejõudmine ­ ilmastik , viidad, teede olukord.... oluline eelinfo omamine, kui on kehv kohale jõuda. Legend, kuidas kohale jõuda väga oluline. Maja üldilme ­ milline välimus... 22. Külaliste vastuvõtmise tegevused? Vastuvõtulett on esimene osakond, kellega külaline hotelli saabudes kohtub.peamised

Majutus
thumbnail
2
doc

Struktuur majutuses

Majutusteenuse korraldus: majutusettevõtte struktuur, toad ja toaseisud. Seleta järgmiste mõistete tähendus: Front office ( 2 ) Vastuvõtuosakond (administraator), ülesanne klientidega suhelda, ettevõtte allüksus. Security department ( 2 ) turvalisuse osakond (turvaülem, turvamehed, valvurid jne). Kaitsta külalisi ja hotellitöötajaid. Double delux ( 2 ) suurem luksuslik tuba, parema asukohaga ja sisseseadega. Ühe laia voodiga kaheinimesetuba. Tourist class twin room ( 2 ) kahe eraldi voodiga turistiklassi tuba. Tavaline miinimumnõuetele vastav tuba, ühesuguse sisustusega, suuruse ja vaatega. Food and beverage department ( 2) Toitlustus- ja joogiosakond (köök, baar, restoran, ettekandjad, kokad, kelnerid, baarmenid). Triple room ( 2 ) kolmekohaline tuba, võib olla kolme eraldi voodiga, aga ka ühe laia voodi ja nariga või ühe laia ja ühe väikese voodiga. Sales and marketing department ( 2 ) Müügi- ja turundusosakond (müügijuht, turundusjuht). Tegeleb kaup

Majutus
thumbnail
7
pdf

Nimetu

Hotelliruumide puhastamine Hotelliruumid jagunevad · Üldkasutatavad ruumid o Nt. koridorid, fuajeed, vestibüülid, puhkenurgad, suitsetamisruumid, trepikojad, rõdud, verandad, terrassid, toitlustusruumid jt. · Klientide kasutuses olevad ruumid o Nt. numbritoad, saunad jt. · Töötajate kasutuses olevad ruumid o puhketoad, tualett- ja dusiruumid, riietusruumid, köök, laoruumid jne. NUMBRITUBADE KORISTAMINE Erinevad toatüübid · Standardtuba ­ kõige tavalisem number milles on voodid ja hügieeniruum · Äriklassituba (executive tuba, business room)­ äritegelastele mõeldud tuba, ruumikas kaheks jagatud tuba: magamistuba ja tööruum · Peretuba (family room) o Tuba ühe laia voodiga ja lastele mõeldud voodi(te)ga (nt. nari) o Tuba kahe üheinimesevoodiga ja lahtikäiva diivaniga · Ühendatavad toad ehk kombitoad (connecting room) ­ võimali

Kategoriseerimata
thumbnail
7
doc

Hotellide, tubade ja teenuste liigitamine (konspekt)

Hotellide, tubade ja teenuste liigitus. Hotellide liigitus: Liigitamise alused: · Sihtrühm (customer segment) o Puhkuse (nt Pärnus, Saaremaal) o Äri (Swiss hotell, Radisson, Kospa [Saaremaal]) · Asukoht (Location) o Kesklinn o Eeslinn (Reeglina on ärihotellid seal) o Lennujaam (Ümberistujad '' Ülemiste'') o Kuurort (Tohutult lisateenustega) o Maa · Suurus (Size) EESTI EUROOPA USA Väike 10 ­ 49 - 100 - 500 Keskmine 50 ­ 150 101 ­ 300 501 ­ 1000 Suur 151 + 301 + 1001 ­ 2000 Mega 2001 + Tabel 1 Tubade arvu järgi · Teenindustase (level of service) o Luksus (Suur) Butiik (Väike ja kallis) o Täi

Hotelliteenindus
thumbnail
8
doc

Majutuse eksamiküsimused/vastused

reisibüroode tehtud tellimused. Otsetellimused-teeb klient vahendajate abita otse hotelli. Ettevõtte esindaja omad. Tellimus jõuab hotelli-telefoni, e-maili, faksi teel. Tellimussüsteem- võib teha tellimusi ükskõik millisest ketihotellist teise riigi samasse ketti kuuluvasse hotelli. Paljud tellimussüsteemid on interneti põhised- kus klient saab ise vajaliku info otsida ja teha ise tellimuse endale sobivasse majutusettevõttesse. Kui majutus on vaba, annab süsteem selle kohta kõik süsteemis sisalduvad detailid. Süsteemi toimimiseks on vaja et hotellid pakuksid täpset ja regulaarselt uuendatud infot. Tellimusprotsessi automatiseerimine- e-post.tellimusele võidakse vastata 2h- 48h pärast. Tellimus reisibüroo kaudu- reisibürood tellivad ja kinnitavad hotellis klientidele sobivad teenused. Võtavad teenuste vahendamise eest külastajatelt ettemaksu ja annavad kliendile vautseri ning nad saadavad hotelli komisjonitasu. 8

Majutus
thumbnail
2
doc

Tubade tüübid

Tubade tüübid ja tubade seisud Tubade tüübid on: Standard või turistklassi tuba: tavaline ühe-või kahekohaline tuba ühesuguse sisustuse, suuruse ja vaatega, kohustuslikele miinimumnõuetele vastav tuba Superior class room parema sisseseade ja asukohaga tuba Business class room ärikülalisele sisustatud tuba, kus rohkem tehnikat, vaiksem korrus jne Delux luksuslik tuba-suurem, parem sisseseade, parem asukoht Executive floor esinduskorrus, kus on paremad toad; võimalik eraldada Single room(SGL) ühekohaline tuba, üks voodi (>80 x 190 cm ) ühele inimesele Double room(DBL) kahekohaline laia voodiga tuba (>140 x 190 cm ) kahele inimesele Twin room(TWN) kahekohaline kahe eraldi voodiga tuba (>80 x 190 cm )

Majutus
thumbnail
193
docx

Turismiettevõtluse lõpueksami märksõnade konspekt

laguunid, Boholi saare sokolaadikünkad ning PõhjaLuzoni terrassriisipõllud. Banaue 20006000 aastat vanad riisiterrassid Luzoni KeskKordiljeerides on maailma võimsaimad (kuulub UNESCO maailmapärandisse). Turistid tulevad põhiliselt Jaapanist, USAst, Taiwanist, LõunaKoreast ja Austraaliast. Seksiturismi osatähtsus on väga suur. Parim aeg külastamiseks on taifuuniväline periood detsembrist maini. Jõulude ja lihavõtte ajal on siiski igasugune transport ning majutus ülerahvastatud ja liikumine vaevaline. Värvikaimad pidustused on jaanuarist maini, võimsad riisiterrassid on muljetavaldavamad märtsisaprillis. Saartevaheline liiklemine laevadega on mugavaim oktoobrist märtsini. SriLanka : Turismil on tähtis osa riigi majanduses, kuid rahvuskonfliktidest tingitud terroriaktid suurendavad ebakindlust ega lase areneda massiturismil. Majanduse arengut pärsib ka nõrk infrastruktuur ja suure tagasilöögi andis 2004.a. tsunami. Sri

Turismiettevõtlus




Kommentaarid (1)

everleigh profiilipilt
everleigh: Hästi koostatud töö, kuigi oleks võinud midagi kirjutatud olla ka osakondade vahelisest suhtlemisest :)
13:25 14-03-2011



Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun