Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse
Mõistete sõnaraamat
Ega pea pole prügikast! Tõsta enda õppeedukust ja õpi targalt. Telli VIP ja lae alla päris inimeste tehtu õppematerjale LOE EDASI Sulge
Emotsionaalne väärkohtlemine on lapse järjekindel halvasti kohtlemine, püüdes lapsele sisendada, et ta on väärtusetu, et temast ei hoolita või hoolitakse liiga vähe, temalt oodatakse seda, mis pole vastavuses lapse ea ja arenguga. Samuti võib emotsionaalne väärkohtlemine väljenduda pidevas hirmutunde sisendamises, lapse ekpluateerimises või kaasamises korruptiivsetesse tegudesse.
Emotsionaalselt tihe on traagilise elutundega ning sümbolistlike sugemetega proosa "Kirjutatud on ..." (1914), hilisemais trükkides "Soo". Samuti traagilise tonaalsusega pikemad novellid, näiteks "Kirjad Maarjale" (1919) ja "Karavaan" (1920). Seevastu "Kevade" järjed, "Suvi" I-II (1918-1919), "Tootsi pulm" (1921) ja "Äripäev" (1924) tekitasid taas lugejaskonnas püsiva huvi.
Emotsionaal - ja käitumisraskustega õpilastel on lisaks hälbivale käitumisele tihtilugu ka õpiraskusi, mille puhul on ebaselge, kas õpiraskused on tingitud hälbivast käitumisest või vastupidi. Lisaks sellele on neil õpilastelenamasti raskusi mõistmaks õpetaja kahemõttelist kõnet, kujundlikku kõnet ja mitmest osast koosnevaid instruktsioone.
Emotsionaalne areng tähendab oskust väljendada oma tundeid, tunnetega toime tulekut, tunda end turvaliselt ja enesekindlalt.
Emotsionaalne mõtlemine on seisundist sõltuv, dikteeritud mingil hetkel domineerivast spetsiifilisest emotsioonist.
Emotsionaal - ka käitumistaskustega õpilase akadeemilised puudjäägid olla niivõrd olulised, et nõuavad intensiivset sekkumist, kuid teisest küljest teevad õpilase motivatsioonipuudus, pidev vahelesegamine ja agressiivne käitumine selle õpetaja jaoks ülimalt raskeks ja keeruliseks.
Emotsionaalne eneseteadlikkus – võime jälgida ja aru saada oma emotsioonidest, samuti ära tabada nende mõju töö tulemustele ja suhetele  adekvaatne enesehinnang - oma tugevate külgede ja ka oma piirangute realistlik hindamine  enesekindlus - tugev ja positiivne tunne enda väärtuslikkusest.
Emotsionaal - ja käitumisraskused  füüsilised puuded  meelepuuded kuulmispuuded (ingl hearing impairment) nägemispuuded (ingl visual impairment)  vaimupuuded  kõnepuuded – kogelemine, rütmiga probleeme, r või s vale hääldamine  haigustest tingitud erivajadused
Emotsionaalne intelligentsus ehk tundetarkus..................................................................... 5 Kokkuvõte............................................................................................................................6 Kasutatud infoallikad.
Emotsionaal - ja käitumisraskustega laste distsiplineerimine: korrigeeriv distsiplineerimine, kava, keelekasutus, tagajärjed, päeviku pidamine, struktuurne toetus, kõige olulisem hoiatus.
Emotsionaalsed on sellised kriteeriumid, mille hindamisel ollakse subjektiivsed ja hinnangulised (näiteks maine). Ratsionaalseid võrdluskriteeriume peab olema enam kui emotsionaalseid.
Emotsionaalne areng - Ajutised probleemid madala enesehinnangu, ärevuse, depressiivsusega, Oluline eristada kliinilisest depressioonist; depressioonide sagedus suureneb, eriti tüdrukutel.
Emotsionaalne vabanemine – aktsepteerime täielikult oma vastutust iseenda, mitte teiste tunnete eest, olles samas teadlikud, et me ei saa kunagi oma vajadusi teiste arvelt rahuldada.
Emotsionaalselt tihe on traagilise elutundega, sümbolistlike sugemetega proosa ("Kirjutatud on ...", 1914, hilisemais trükkides "Soo"; "Kirjad Maariale", 1919; "Karavaan", 1920).
Emotsionaalseks õppeks on laps kõige altim kolmandast seitsmenda eluaastani – ehk kogu lasteaia ea. Last tuleb õpetada oma tundeid ära tundma ja neile vastavalt ka käituma.
Emotsionaalset vägivalda on küsitletutest kogenud 2/3, mis lubab teha järelduse, et emotsionaalne vägivald on lastekodudes, sarnaselt kogu ühiskonnas, üsna laialt levinud.
Emotsionaalne intelligentsus on oskus tunda ära meie eneste ja teiste tundeid, selleks et motiveerida ennast ja juhtida õigesti emotsioone meis enestes ja meie suhetes (Goleman,
Emotsionaalne intelligentsus tähendab võimet ära tunda meie endi (ja ka teiste) tundeid, ennast motiveerida ja ohjata oskuslikult emotsioone nii meis endis kui ka meie suhtes.
Emotsionaal - JA KÄITUMISHÄIRETEGA ÕPILASTE RASKUSED INSTRUKTSIOONIDE JÄRGIMISEL JA ÕPETAJA VÕIMALUSED NING STRATEEGIAD JUHENDAMISE PARANDAMISEKS Referaat
Emotsionaalset väärkohtlemist on raskem ära tunda, kuna temaga ei kaasne märgatavaid füüsilisi kahjustusi ning pealegi esineb ta tihti koos teiste väärkohtlemise liikidega.
Emotsionaalne areng - areneb välja 3. eluaasta paiku - impulsikontroll, pidurdusmehhanismid (nt nutu kontroll) - empaatia – kuidas mõjub meie käitumine teistele
Emotsionaalne lähenemine – tuuakse esile positiivseid(armastus, huumor, uhkus, edu, rõõm) või negatiivseid(hirm, süütunne, häbi) emotsioone, mis ajendaksid ostma.
Emotsionaalne analüüs on sisuline põhi kogu kujundustööle, millest edasine protsess hakkab vormima parimat võimalikku kontseptsiooni pakendi kujunduse loomiseks.
Emotsionaalne intelligentsus on inimese võime aru saada oma tunnetest, neid juhtida elu erinevates situatsioonides ja läbi sellise mõistmise reguleerida oma käitumist.
Emotsionaalsed hüved on isiklikumad ja muudavad tarbija ning brändi vahelise sideme tugevamaks. Tulemuseks on ka tugev bränd, mis saab osaks tarbija minapildist.
Emotsionaalne intelligentsus ehk emotsionaalne andekus ehk tundetarkus (EQ) on mõiste, mis hõlmab: o Võimet oma tundmusi mõista, tajuda, juhtida ja väljendada.
Emotsionaalne vägivald on kõige raskemini äratuntav väärkohtlemise vorm, kuna ta võib esineda nii iseseisvalt kui koos teiste väärkohtlemise vormidega.
Emotsionaal - ja käitumisraskustega õpilaste motiveerimine: motivatsioon, ebaõnnestumised, õpetaja ootused, julgustamine, ennetavad suunised.
Emotsionaalsed reaktsioonid on keerulised, komplekssed protsessid, mis vallanduvad vastuseks väliste stiimulite ja psüühika sisemiste komponentide kogumile.
Emotsionaal - ja käitumisraskustega õpilane, kes mõistab neist vaid kahte esimest võib samas olla teadlik oma mõistmise puudujääkidest.
Emotsionaalsed liialdused on müüdi teine pool. Mõistus ja tunded võivad olla suurema osa ajast konfliktis ning seda ei pruugita iseendale teadvustada.
Emotsionaalne reaktsioon on tugevasti sõltuv keskkonnast ja inimestest, kellega koos seda tarvitatakse. Muide, just koos seda tavaliselt kasutataksegi.
Emotsionaalne hinnang on reflektiivne protsess, mille vahendajaks on nt negatiivsete emotsioonide korral mandelkeha ja positiivsete korral juttkeha.
Emotsionaalne heaolu on saanud kahjustada, mis omakorda soodustavad krooniliste haiguste tekkimist ja nõrgendavad üleüldist immuunsussüsteemi.
Emotsionaalne vaateviis - laps on lootus, kes võiks teostada meie täitumatud unistused ning vältida meie vigu, mida meie ilmselgelt ei suuda.
Emotsionaalsele empaatiale on vajalik lisada ka tegevus, näiteks patsiendi vajaduse tunnistamine, et patsient tunneks end õega turvalisemalt.
Emotsionaaline - Voldemart Pinn(?); ürgne - annab märku ohust/ümbritsevast; inimene on võimeline olema erinevates seisundites.
Emotsionaalne tüüp – “See, kes nutab, ei hakka rohkem vastu, kui see, kes marsib”. Halemeelne, jälg ka klassikalises muusikas.
Emotsionaalne eneseregulatsioon - on oma emotsioonide kontrollimine, nii et need pigem hõlbustaksid kui takistaksid käsil oleva töö tegemist.
Emotsionaalsel tasandil on kollane hea värv meeleolu tõstmiseks ja depressiooni võitmiseks, kuna süstib meisse lootust ja optimismi.
Emotsionaal - ja käitumisraskustega õpilaste suhe õpetajatega on seoses nende õpiraskustele ja käitumisele keeruline.
Emotsionaalselt stabiilne – need inimesed on kindlad,muretus ja usaldusväärsed,tunded on püsivad ja vahelduvad vaid pikkamööda.
Emotsionaal - käitumuslik düsregulatsioon eeldatakse olevat püsiva delinkventse käitumise oluliseks alusfaktoriks.
Emotsionaalne filter – (8-9 kohtumine) rolliomadused – nt tööjaotuste jagamine kodus , kuivõrd kaitstud me oleme jms.
Emotsionaalne mõjutusvahend - ei piisanud enam sellest, et laulja esitas kurvalt kurba laulu, vaid eesmärk oli publik nutma panna.
Emotsionaalsed nõuded on määratud töö iseloomu, samuti tegevusala tavade või ettevõtte konkreetsete nõudmiste poolt.
Emotsionaalset intensiivsust on kõige selgemalt näha tema paljudes maastike maalides, mis sisaldavad kirglikke akvarellvärve.
Emotsionaal - ja käitumisraskustega õpilasi tunnitöösse ning parandada õpetaja ja õpilase vahelist
Emotsionaalsed motiivid - Need kujunevad inimese hetkeajendil sõltualt tema tunnetest, tujust, hoiakust ja soovist.
Emotsionaalne intelligentsus ehk emotsionaalne andekus on võime oma tundmusi mõista, tajuda, juhtida ja väljendada.
Emotsionaalne areng on sama oluline kui Ameerika Ühendriikide haridusministeerium akadeemilised saavutused.
Emotsionaalne invaliid – humanistide käsitlus inimesest, inimest peetakse automaatselt käituvaks robotiks.
Emotsionaalne inteligentsus ehk emotsionaalne andekus ehk tundetarkus (EQ) (see ei ole IQ) on mõiste mis hõlmab:
Emotsionaalne väärkohtlemine on lapse järjekindel halvasti kohtlemine, mis kahjustab lapse emotsionaalset arengut.
Emotsionaalseks tasakaaluks on vajalikud normaalsed, adekvaatsed suhted isiksuse ja sotsiaalse ümbruse vahel.
Emotsionaalne struktuur - kajastab isiklike eelistuste ja tõrjumise, sümpaatia ja antipaatia suhteid
Emotsionaalne ladina – ameerika ritmide ja kergesti jälgitavate liigutustega fitnessprogramm.
Emotsionaalne õppimine on tihedasti seotud ...mandelkeha....... ehk ....amügdala.... talitlusega.
Emotsionaalsed harjumused on vist kõige keerukamad ja probleeme tekitavad, kui ka vahel positiivsed.
Emotsionaalsed ressursid on kurnatud, kuna liiga palju energiat on kulutatud liiga pika aja jooksul.
Emotsionaalsed tegevused – telkimine, piknik jms.  Ka kodule lähedalolev metsatukk on põnev.
Emotsionaalne pinge on vajalik selleks, et parandada tegevusvõimet, tulemuslikkust, loovust.
Emotsionaalne lahtipõimumine ehk vabakspääsemine oma endisest partnerist nõuab tööd enda kallal.
Emotsionaalne intelligentsus ehk emotsionaalne andekus ehk tundetarkus (EQ) on mõiste, mis hõlmab:
Emotsionaalne mälu – hea arengu korral mäletab inimene hästi oma tundmuste vahendusel.
Emotsionaal - käitumishäire (EKH) mõjutab õpilase hariduslikku edasijõudmist.
Emotsionaalne intelligentsus - võime aru saada ja toime tulla enda ja teiste emotsioonidega.
Emotsionaalsel tasandil on kollane hea värv, et tõsta meeleolu ja võita depressiooni.
Emotsionaalne pinge on seotud ka klienditeenindaja tööalaste teadmiste hulgaga.
Emotsionaalne tervis on võime kontrollida oma tundeid ja oskus neid väljendada.
Emotsionaalselt stabiilsed on muretud, kindlad ja usaldusväärsed ning nende tunded on
Emotsionaalne orjus – usume, et oleme vastutavad teise inimese tunnete eest.
Emotsionaalne intelligentsus ehk emotsionaalne andekus ehk tundetarkus on mõiste, mis
Emotsionaalne õppimine on seotud tihedasti mandelkeha ja ämugdala talitlusega.
Emotsionaal - ja käitumisraskustega õpilase keeleprobleemidega.
Emotsionaalne hooletussejätmine on lapse emotsionaalsete vajaduste mitterahuldamine.
Emotsionaalne inadekvaatsus - emotsioonide mittevastavus ideede, mõtete või
Emotsionaalne pinge on kõrge ning lohutust leitakse seksiostmisest.
Emotsionaalses arengus on väga oluline just imiku- ja väikelapseiga.
Emotsionaalne väljendumisvõime on aga aluseks headele suhetele omavanustega.
Emotsionaalne tervis on üldse kõiksugu õppimisvõime aluseks.
Emotsionaalne rahulolu on suur ning ei lahkuta enam kergelt.
Emotsionaalne tüüp – happy end, sentimetaalne kuulaja.
Emotsionaalsed - TAHTELISED PROTSESSID TAHE Teema 12
Emotsionaalne seisund on sellel perekonnal rivist väljas.
Emotsionaal - ja käitumisraskustega õpilased.
Emotsionaalne labiilsus - emotsioonid muutuvad kergesti.
Emotsionaalne kõne - vaheldusrikas, kujundlik.
Emotsionaalsed - närvilisus ja häiritus;
Vote UP
-2
Vote DOWN
Emotsionaalsed probleemid on uskumuste tagajärg, ja seetõttu peab sekkuma uskumuste tasandil ● eesmärk on vähendada ennast-kahjustavat vaadet elule ning omandada ratsionaalsem ja tolerantsem elufilosoofia ● personaalne suhe terapeudi ja kliendi vahel ei ole olemuslik.
Vote UP
-1
Vote DOWN
Emotsionaalne trauma on sageli suurem kui füüsilised probleemid.
Vote UP
-2
Vote DOWN
Emotsionaalne stabiilsus on lapse tasakaalustatud arengule eluliselt tähtis.



Tulemused kuvatakse siia. Otsimiseks kirjuta üles lahtrisse(vähemalt 3 tähte pikk).
Leksikon põhineb AnnaAbi õppematerjalidel(Beta).

Andmebaas (kokku 683 873 mõistet) põhineb annaabi õppematerjalidel, seetõttu võib esineda vigu!
Aita AnnaAbit ja teata vigastest terminitest - iga kord võid teenida kuni 10 punkti.

Suvaline mõiste



Kirjelduse muutmiseks pead sisse logima
või
Kasutajanimi/Email
Parool

Unustasid parooli?

või

Tee tasuta konto

UUTELE LIITUJATELE KONTO AKTIVEERIMISEL +10 PUNKTI !


Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun