Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
✍🏽 Avalikusta oma sahtlis olevad luuletused! Luuletus.ee Sulge
Add link

RAKVERE TEATRI PUBLIKUMAGNETID AASTATEL 2014 - 2016 (0)

1 Hindamata
Punktid

Esitatud küsimused

  • Kui valge Puhvetisse olge head Mida teile?
  • Mis saab otsustavaks teatri repertuaari valikul?
  • Mis on Teie lemmiketendus Rakvere Teatris viimase kolme aasta jooksul?
  • Miks just see etendus on Teie arvates parim?
  • Mil määral sõltub Teie arvates etenduse headus näitlejatest?
  • Milliste Eesti teatrite etendusi olete veel külastanud?
  • Kust Te saate tavaliselt infot etenduste kohta?
  • Mis saab otsustavaks etenduse valikul?
  • Kui pikalt teatrikülastust ette planeerite?
  • Mitu korda aastas Te teatris käite?
  • Kui jah siis miks see ei ole võimalik?
  • Mis saab otsustavaks teatri repertuaari valikul?
Vasakule Paremale
RAKVERE TEATRI PUBLIKUMAGNETID-AASTATEL 2014 - 2016 #1 RAKVERE TEATRI PUBLIKUMAGNETID-AASTATEL 2014 - 2016 #2 RAKVERE TEATRI PUBLIKUMAGNETID-AASTATEL 2014 - 2016 #3 RAKVERE TEATRI PUBLIKUMAGNETID-AASTATEL 2014 - 2016 #4 RAKVERE TEATRI PUBLIKUMAGNETID-AASTATEL 2014 - 2016 #5 RAKVERE TEATRI PUBLIKUMAGNETID-AASTATEL 2014 - 2016 #6 RAKVERE TEATRI PUBLIKUMAGNETID-AASTATEL 2014 - 2016 #7 RAKVERE TEATRI PUBLIKUMAGNETID-AASTATEL 2014 - 2016 #8 RAKVERE TEATRI PUBLIKUMAGNETID-AASTATEL 2014 - 2016 #9 RAKVERE TEATRI PUBLIKUMAGNETID-AASTATEL 2014 - 2016 #10 RAKVERE TEATRI PUBLIKUMAGNETID-AASTATEL 2014 - 2016 #11 RAKVERE TEATRI PUBLIKUMAGNETID-AASTATEL 2014 - 2016 #12 RAKVERE TEATRI PUBLIKUMAGNETID-AASTATEL 2014 - 2016 #13 RAKVERE TEATRI PUBLIKUMAGNETID-AASTATEL 2014 - 2016 #14 RAKVERE TEATRI PUBLIKUMAGNETID-AASTATEL 2014 - 2016 #15 RAKVERE TEATRI PUBLIKUMAGNETID-AASTATEL 2014 - 2016 #16 RAKVERE TEATRI PUBLIKUMAGNETID-AASTATEL 2014 - 2016 #17 RAKVERE TEATRI PUBLIKUMAGNETID-AASTATEL 2014 - 2016 #18 RAKVERE TEATRI PUBLIKUMAGNETID-AASTATEL 2014 - 2016 #19 RAKVERE TEATRI PUBLIKUMAGNETID-AASTATEL 2014 - 2016 #20 RAKVERE TEATRI PUBLIKUMAGNETID-AASTATEL 2014 - 2016 #21 RAKVERE TEATRI PUBLIKUMAGNETID-AASTATEL 2014 - 2016 #22 RAKVERE TEATRI PUBLIKUMAGNETID-AASTATEL 2014 - 2016 #23 RAKVERE TEATRI PUBLIKUMAGNETID-AASTATEL 2014 - 2016 #24 RAKVERE TEATRI PUBLIKUMAGNETID-AASTATEL 2014 - 2016 #25 RAKVERE TEATRI PUBLIKUMAGNETID-AASTATEL 2014 - 2016 #26 RAKVERE TEATRI PUBLIKUMAGNETID-AASTATEL 2014 - 2016 #27 RAKVERE TEATRI PUBLIKUMAGNETID-AASTATEL 2014 - 2016 #28 RAKVERE TEATRI PUBLIKUMAGNETID-AASTATEL 2014 - 2016 #29 RAKVERE TEATRI PUBLIKUMAGNETID-AASTATEL 2014 - 2016 #30 RAKVERE TEATRI PUBLIKUMAGNETID-AASTATEL 2014 - 2016 #31 RAKVERE TEATRI PUBLIKUMAGNETID-AASTATEL 2014 - 2016 #32 RAKVERE TEATRI PUBLIKUMAGNETID-AASTATEL 2014 - 2016 #33 RAKVERE TEATRI PUBLIKUMAGNETID-AASTATEL 2014 - 2016 #34 RAKVERE TEATRI PUBLIKUMAGNETID-AASTATEL 2014 - 2016 #35
Punktid 100 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 100 punkti.
Leheküljed ~ 35 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2018-09-12 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 1 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 0 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor Tiina Tomps Õppematerjali autor

Kasutatud allikad

Sarnased õppematerjalid

414
pdf

Tiit Lauk humanitaar

liselt läbi uurimata. Siin on muidugi omad objektiivsed paratamatused – kuni II maailma- sõjani polnudki nagu põhjust sellega tegelda, nähtus ise oli nii uus, kõik oli meeles ja puudus piisav ajaline distants objektiivse hinnangu andmiseks. Tuleb arvesse võtta ka asjaolu, et suhtumine džässi oli ühiskonnas vägagi erinev: linnanoorsugu oli valmis aktiivselt osalema, mida tõestab ilmekalt ka tantsukursuste populaarsus, samas konservatiivsema osa publiku, paljude süvamuusikute ja muusikakriitikute, aga ka maaelanikkonna suhtumine oli ettevaatlik, sageli üsnagi tõrjuv ja kohati vaenulik. Selline äärmustesse kalduv suhtumine ei valitsenud mitte ainult meil. Džässis nähti vaid kiirestimööduvat moenarrust, millel pole mingit tõsi- semat väärtust, isegi tema sünnimaal USAs. Siis tuli sõda, hävitades suurema osa dokumente ja helisalvestisi ning paisates muusikud, s.t elava mälu, mööda maailma laiali

Muusika ajalugu
174
doc

Kirjanduse mõisted A-Z

A abstraktsionism ­ 20. sajandi alguses tekkinud kunstivool, mis jaguneb geomeetriliseks ja ekspressiivseks abstraktsionismiks. Esimesel juhul moodustub pilt geomeetrilistest kujunditest, teisel juhul kasutab kunstnik oma tunnete väljendamiseks värvilaikude vaba paigutust. Näiteks Piet Mondriani (1872­1944) või Vassili Kandinsky (1866­1944) looming. absurdikunst ­ kunstimeetod, mis sündis vastusena Teise maailmasõja õudustele. Selle suuna esindajad väljendasid oma teostes katastroofi üle elanud inimese tundeid ja mõtteid. Absurditeoste tegelased on kaotanud isiksusele omased jooned. Nende tegevusel puudub eesmärk ja elul väljavaade, nad on vaid olendid, kes elavad antud hetkes kellegi armust. Absurdikirjanikena on saanud tuntuks näiteks iirlane Samuel Beckett (1906) ja rumeenlane Eugéne Ionesco (1912), eesti kirjanikest on absurdi Mati Undi (1944) loomingus. Achilleus ­ kuningas Peleuse ja merenümf Thetise poeg. Achilleuse ema kastis poja pärast sündi Styxi jõk

Eesti keel
180
doc

Maastikuarhitektuuri ajalugu 2010

LOENGUD MAASTIKUARHITEKTUURI AJALOOST 2010 Õppematerjal maastikuarhitektuuri ning maastikukaitse ja ­hoolduse üliõpilastele Koostanud Kadi Karro AEGADE ALGUS NING VARAJANE MAASTIKUKUJUNDUS. Esimesed maastikud, nende areng. Varajased tsivilisatsioonid: Egiptuse ning Mesopotaamia (Babüloonia, Assüüria ja Pärsia) kultuurid ja maastikukujundus. VANA-KREEKAST KESKAJANI: Antiik-Kreeka linnaplaneerimine ja aiad. Antiik-Rooma linnaplaneerimine ja aiad. Vitruvius "De Architectura". Islami aiad. Euroopa läbi keskaja: kloostriaiad, religioosne sümboolika; botaanikaaiad, linnakodanike aiad. RENESSANSS: Vararenessanss Itaalias 14. saj. Renessanss Itaalias 15.- 16. saj. Manerism ja barokk Itaalias 16.-18. saj. Linnaruum Itaalias: piazzad keskajast barokini. BAROKK: Barokk Prantsusmaal 17. saj. Prantsusmaa naabermaad 16.-18. saj: regulaarstiil Inglismaal, Hispaanias, Austrias, Saksamaal, Madalmaades, Venemaal, Rootsis, Taanis. EESTI VANEMAD MÕISAAIAD JA -PARGID. Kuni 18. sajandi kesk

Maastikuarhitektuuri ajalugu
35
doc

Üldine Teatriajalugu II

Üheks probleemiks muutus vaataja istumine laval ­ see kärpis näitlejate mänguruumi. Kuna tegu oli õukonnateatriga (klassitsism), siis tundus tolleaegsetele, et on loomulik kui vaataja end tunneb nagu kodus, näitleja end aga külalisena. Pärast kuninga surma oli klassitsistlik teater suremas. Voltaire püüdis teatrit päästa kõikvõimalike reformidega. 1759. aastal hakati sisse viima muudatusi, Commedie Francaise ehitati suuremaks, kohtade arvu suurendati ning PUBLIK EEMALDATI LAVALT. Sisuliselt tähendas see reform lava eraldamist saalist, kahe autonoomse tsooni tekkimist.mänguruum iseseisvus ning nõudis suuremat tähelepanu. Lava oli nüüd nagu tühi ruum, mida näitleja ei olnud harjunud täitma. Mängu tulid massistseenid lava täitmiseks. Kodanliku teatrirevolutsiooni üheks viljaks proovide arvu suurenemine (3lt 10-12 proovini). Ka keel lihtsustus. Direktori õlule langes järjest rohkem kohustusi, ei suutnud enam toime tulla üha mahukama

Üldine teatriajalugu
42
docx

NÕUKOGUDE KULTUURIPOLIITIKA JA TEATRIELU

ainult komplekselt, kus käivitava mehhanismina tuleb uurida poliitilisi otsuseid, nende mõju teatrielule laiemalt ning seejärel mõju teatriinimestele. Teatril on võimalus mõjutada publikut, kujundada mentaliteeti läbi kollektiivse kunstilise elamuse. Seetõttu pidi teater totalitaarses ühiskonnas muutuma rahva vaimseks (ideoloogiliseks) teejuhiks ja täitma religiooni hääbumisest järelejäänud tühimikku. Teater pidi olema publiku kasvataja, õpetaja ja tuleviku valgustaja, teater oli oluline propagandasõjas, mis käivitus taasokupeeritud Eestis. Teatrikunsti ideoloogiline eelisseisund Nõukogude Liidus ja vajadus teha see massidele kättesaadavaks tagasid ka Eestis teatritele aastail 1945–1948 märkimisväärse dotatsiooni, kokku 24,4 miljonit rubla (Hion 2002: 91). Hoopis teises ühiskonnas kasvanud ja koolis käinud teatriinimestel tuli uudse koolitaja rolliga

Eesti kultuuriajalugu
37
doc

Eesti teatri ajalugu 1940. aastast tänapäevani

Muutused teatrite koosseisudes. I nõukogude aasta: · Hakatakse juurutama nõukogulikku tsentraliseeritust ja planeerimist. · Kunst kui ideoloogia tööriist. · Ideoloogilised tellimused kirjanikele uute algupärandite saamiseks (präänik ja piits) · Sotsialistlik realism. · Ajakiri Teater muudetakse ajakirjaks Teater ja Muusika, seejärel suletakse üldse. · Tänu riiklikule dotatsioonile on teatrite majanduslik olukord üsna hea. · Publik on äraootavalt uudishimulik. Uue ideoloogia sõnastas J. Sütiste 1940 oma artiklis ,,Meie teater aktiviseerugu!" ­ rõhutab teatri ja ühiskonna seose tähtsust, vastandub selgelt eelmisele (s.t Eesti Vabariigi) perioodile. Oli ka õnnestumisi, näitlejatöödes. Nt Liina Reimani nimirollid Gorki näidendites ,,Ema" ja ,,Vassa Zeleznova". 1941. a oli kavas Eesti kunsti dekaad Moskvas, mis jäi alanud sõja tõttu ära.

Eesti teatri ajalugu
15
doc

Eesti kultuuri ajalugu

Eesti kultuuri ajalugu EESTI KULTUURI AJALUGU Kuupäevad, mil olin kohal: 10.09; 22.09; 29.09; 08.10; 20.10; 03.11; 05.11; 10.11; 12.10; 17.11; Kuupäevad, mil puudusin: 08.09; 15.09; 17.09; 06.10; Kohustuslik kirjandus: L. Vahtre (2000). Eesti kultuuri ajalugu: lühiülevaade. Virgela I. Talve (2004). Eesti kultuurilugu. Ilmamaa. Leheküljed: 7-25; 37-52; 58-86; 95-115; 131-190; 216-300; 307-313; 326-374; 383-426; 442-528; 543-594 Kirjandust: 1. ,,Kuld Lõwi ja Kultase ajal" Kalervo Hovi. Varrak 2003, Tallinn Loengud on kuni 17. nov, millal hakkavad seminarid. Eesti kultuur ja eesti kultuur Eesti kultuur: see on topograafiline kultuur, s.h. nii sakslaste kui rootslaste eeskujudega eesti kultuur: alates 19.saj II poolest omanäoline eestlaste loodud kultuur MUINASAEG EESTIS Kivi- ja pronksiaeg jäävad muinasajast kultuuriliselt kaugele. Need jäävad pigem arheoloogia valdkonda. Elanike arv toona oli u 150 000 ­ 180 000. territoorium jagunes 9 suureks ja 4 väikseks maako

Ajalugu
10
doc

Eesti teatri ajalugu 1 osa (kuni 1940)

1904. aastal suundus ta Vanemuise seltsi toel Saksamaale ja Austriasse teatrikunsti õppima (ka max Reinhardi reziiklassis), kus kujunesid välja tema teatrialased tõekspidamised. Menning nägi teatri peamise ülesandena vaatajaskonna kasvatajat ja silmaringi avardajat. Ta pani tugevat rõhku repertuaaris eesti algupäranditele (Koidula, Kitzberg, Luts). Kuigi mängiti ka välismaa näidendeid (Ibsen, Strindberg), siis maailmaklassikat Menning lavale ei toonud, kuna arvas, et näitlejad ja publik ei ole veel selleks valmis. Lavastajana taotles Menning lavalist realismi, terviklikku ansamblit (ilma tähtnäitlejateta), täpne reziiplaani täitmist ja range distsipliin. Menningul tekkis konflikt "Postimehe" ringkonnaga ja seltsi juhatusega 1914 aastal, mille tagajärjel Menning lahkus Vanemuisest. 11. August Kitzberg näitekirjanikuna (,,Libahunt" ,,Kauka jumal"). August Kitzberg hakkas näidendeid kirjutama kohalike seltside tarbeks, tihti võttis ta

Eesti teatri ajalugu



Lisainfo

11. klassi uurimistöö. Uurimistöö vormistamine, andmete analüüs nii kvalitatiivsel, kui ka kvantitatiivsel meetodil.

Märksõnad


Meedia

Kommentaarid (0)

Kommentaarid sellele materjalile puuduvad. Ole esimene ja kommenteeri





Uutele kasutajatele e-mailiga aktiveerimisel
10 punkti TASUTA

Konto olemas? Logi sisse

Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun