Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse
Mõistete sõnaraamat
✍🏽 Avalikusta oma sahtlis olevad luuletused! Luuletus.ee Sulge
Eelviimane samm - vt kastidega slaidilt – õis-st!!). Viimane samm on hääldada või kirjeldada.) Kust arvatavasti algas Chomsky kõneloome mehhanism? Algas peale süvastruktuurist e semnatilise süntaki juurest (kui võrrelda,“ kastislaididga“). Kokkuvõtteks, mis on psüüholivngistika aines? Mida need uurivad? Uurimsiobjekt on kõneaktid loomes ja tajus, Aga mida selle puhul uurida? eri valdkondi ja tunnuseid.
Eeldatavalt on paljude laste osas näitajad keskmisest oluliselt kõrgemad, sellal kui teiste osas on muudatused minimaalsed voi puuduvad üldse. Arendusravi kasulikkuse adekvaatseks hindamiseks on mõtekas heita pilk uuringutele, mille eesmärgiks oli kodus kasvanud Downi laste võrdlemine hooldekodus kasvanutega.
Eelkoolieas on lapse käitumine veel impulsiivne, ta käitub hetkel tekkinud soovide ja tundmuste ajel, ta ei anna endale aru, mis sundis teda nii või teisiti käituma, siis eelkooliea lõpuks on lapse käitumine enamasti teadvustatud - ta võib üldjuhul oma käitumist arukalt selgitada.
Eakohasus - I klassi lastele räägitakse teooriat võimalikult lihtsalt (ja üldjuhul õpetajad kipuvad kasutama sellist „ninnu-nännutamist“, mida peetakse laste vanuse suhtes „normaalseks“) ja praktilised tööd on ka suhteliselt lihtsad, võimalikult lapsepärased.
Eelkooliiga on just emotsionaalse intelligentsuse arenemisel niivõrd tähtis iga, tunnustamine ja kiitmine, eneseusu arendamine ei ole vajalikud omadused lapsele vaid lasteaias, vaid kuni elu lõpuni ja tihti saavad inimesele määravaks ka tema elukvaliteedi kujunemisel.
Ebaõnnestumise korral on autoritaarsuse tagajärjeks see, et noor võib muutuda hirmunult passiivseks, sattuda kuritegelikule teele ja kampadesse, hakata tarvitama alkoholi ja narkootikume, kodust põgeneda, koolis vägivaldselt end kehtestama, või hoidub kooliskäimisest.
Eespool on öeldud, et agressiivsuse ületamist õpetades on kasvataja tähtis ülesanne asendada kehaline agressiivsus tundmuste sõnalise väljendamisega, suunata kaaslasi kimbutavat last rääkima, mis on teda ärritanud, ja otsima halva meeleolu põhjust.
Edaspidine on ka pidev jälgimine, aga on ka perioodie, kus see infokogumine on intentsovsem *saadud andmete analüüsimine ( Info analüüs, nt mida saab järeldada, mida suudaks edasi teha jne. Info tõlgendamine on ka päris keerukas.
Eelnevast lähtudes on kasvatajate ülesandeks teadvustada vanemaile mängu kui lapse põhitegevuse olemus, mille kaudu lapse kõige efektiivsemalt ja samas pingevabalt omandab neid teadmisi- oskusi, mis eakohaseks arenguks on olulised.
Eesti riigis on küll tasuta haridus aga sellegipoolest peab iga inimene maksma oma õppevahendite ja kooliürituste eest ise. Tihti on raamatute ja töövihikute eest maksustatav summa üsna suur ja tekitab vanematele peavalu.
Eelkoolipedagoogika – on kasvatusteaduse valdkond, mille põhisihiks on toetada kuni 7-aastase lapse eesmärgistatud arengut ja õpetamist, uurida kasvukeskkonna ja kasvatusega seonduvaid probleeme.
Eduard viiralt – teda peetakse kunstiajaloos selle sajandi esimese poole eesti graafika silmapaistvaimaks meistriks Theodor Luts – üks filmindusele alusepanija, operaator ja ettevõtja.
Edukas õppimine on minu puhul vahetevahel õige meetodi leidmine, kuidas ühes või teises aines materjalid omandada, teinekord rahuldus sellest, et sain asiale pihta ja tublisti hakkama.
Eelkoolipedagoogika on teadus laste kasvatamisest ja õpetamisest vanuses 0-7, mille raames uuritakse, kuidas kasvatada ja õpetada lapsi nii perekonnas kui koolieelses lasteasutuses.
Edgar krull on kirjeldanud Sternbergi, Troffi ja Grigorenko katset, kus kolmanda klassi õpilasi ja kaheksanda klassi õpilasi võrreldi kolme erineva õpetamisviisi juures.
Eesti 12 - 18 aastsed tüdrukud ületavad IQ-testides varases teismeeas poiste tulemusi, kuid poisid saavutavad väikese paremuse tüdrukute üle alates 15. eluaastast.
Eelkooliealised lapsed on egotsentrilised, neil on väga tähtis oma „mina“ ja sellepärast ei suuda laps nooremas eas teiste inimeste tahtmiste ja soovidega arvestada.
Eelkooliiga – 2: sotsiaalne aktsepteerimine ja sotsiaalne kompetents Varajane kainikuiga – 3: akad, füs, sots Hiline kainikuiga – üldine enesehinnang
Eelisseisus on üha enam rakendusliku kõrgharidusega inimesed ning seda põhjusel, et suur osa nende õppetööst hõlmab teadmiste praktilist rakendamist.
Eesti koolid on liialt humanitariseerunud ja isegi need noored, kes soovivad õppida kõrgkoolis tehnilisi ja reaalaineid, ei ole saanud vajalikke teadmisi.
Eelkooliiga on põhjust pidada kriitiliseks perioodiks, sest selles eas laste arengutempo on kiire ja ühtlasi on ta ka vastuvõtlik kõigele pakutabale.
Eesti kõrva - Nina-Kurguarstide ja Pea- ja Kaelakirurgide Seltsi presidendi Marek Metsmaa sõnul antakse Eestis aastas välja 3000-4000 kuuldeaparaati.
Eesti õpekavas on kindlasti tugev külg see et laps õpib kõike korraga, ja valiku ta teeb siis kui veits targem ja suurem, ehk valik on mõistekam.
Ebalev määratlus on seotud ka asjaoluga, et mõõdukale, eriti aga raskele ja sügavale vaimupuudele lisandub sageli, kuid mitte alati mõni lisapuue.
Eelarvamusliku inimesega on raske suhelda, sest tema suhtumine ja käitumine ei johtu mitte niivõrd suhtluspartneri käitumisest, kui iseenda arvamusest.
Eelnevad etapid on edukalt läbitud, siis on suur tõenäosus, et töötajas kond arvab: „jah, me peaksime saama iseloomu edendavalks kooliks.
Edasine samm – kõrgkool .Seal koolis olid koos parimad, kes igapäev tõestasid üksteisele oma taset, võistlesid parima tulemuse nimel.
Eesti riigikogu on vastu võtnud oma 50 strateegiat, üheks tähtsamaks neist on „Säästev Eesti 21”, mis suhestub oluliselt ka haridusse.
Ebatäiuslikus mehes on mingi kurjuse jõud, kuna ta vaim on liikuv ja korrapäratu; see ilmne ja ässitav pahelisus viib heast seisundist eemale.
Eesti lastel on enamlevinud lugemisraskusi kajastavateks tunnusteks veerimine, kohatud pausid ja kordused ning vältevead (Karlep 1985).
Eelisaktsiate dividendid on enamasti kumulatiivsed, mis tähendab, et maksmata jäänud dividendid makstakse korraga ettevõtte pankrotistumisel.
Eesti täienduskoolid on tekkinud ja arendanud oma tööd iseseisvalt ilma riikliku või omavalitsusliku halduse või majandusliku toetuseta.
Edukas õppimene - on dünaamiline protsess, millega kaasneb mõlemate poolte (õpetaja, õppija) aktiivsus e. kostöö e. suhtlemine.
Eelkoolipedagoogika on kasvatusteaduse valdkond, mille põhisihiks on toetada kuni 7 aastase lapse eesmärgistatud arengut ja õpetamist.
Eelnevat arvestades on arusaadav, et imikuid ja väikesi lapsi on vaja kaitsta õnnetuste ja eluohtlike olukordade eest 3. OHUD KODUS
Eesti inimene on väga kärsitu ja loodab kohe näha muutusi ja arenemist oma lapses, kuid ise tehakse selleks väga vähe.
Edukaks õpetajatööks on vajalik õpilastega isiklikumal pinnal suhteid kujundava lähenemisviisi ehk strateegia teadvustamine.
Edasijõudmiseks - kas õpilane suudab otsustada, kuidas on kirjalik sõnum seotud välise, mitteligioleva tegelikkusega.
Eesmärgi saavutamine on mõnus Igal inimesel on mõnus kui teda kiitakse tema tehtud töö eest, mis loomulikult ka lapsele.
Eeltoodud kasumiläved on aga ärirahanduslikus mõttes punktid, alates millest tegelikult projekt ennast veel ära ei tasu.
Eesti riigis on see võimalik siis, kui rohelistel õnnestub inimesed keskkonnaprobleemidega rohkem kurssi viia.
Eesmärkides on ilmselt olemas keele ja matemaatika eesmärk, mida annab igasse kunstitegevusse integreerida.
Ebaökoloogiline on sellline, et kasutatakse mingeid teste, mille tulemusega õps ise ka ei oska peale hakata.
Eelnev õppematerjal on mõeldud IV klassi kunstiõpetuse tunni läbiviimiseks kujutamis- ja vormiõpetuse teemas.
Eestvaates on Downi sündroomiga lapsel reeglina ümar nägu. Küljelt vaadates mõjub profiil lamedana.
Eelõpetuses tähendab see laste omavahelist koostööd ning laste ja täiskasvanute vahelist suhtlemist.
Eesmärkideks on kirjeldada õpilasele konkreetseid käitumisviise ja selgitada, miks need on valed.
Eesti riigis on lastekaitse korraldatud kolmel tasandil: kohalikul, maakondlikul ja riiklikul.
Eelnevat õpi - ja töökogemust arvestatakse õpingute jätkamisel formaalharidussüsteemis.
Eel - lasteaia rühma kuuluvad lapsed, kelle vanust vähemalt kaks ja pool aastat.
Ealine pedagoogika - uurib inimese kasvatamise ja arendamise iseärasusi sõltuvalt tema east.
Eel - e. inkubatsioonijärk: taustsüsteemi kujunemine, inimeste rahulolematus.
Ee portaalis on võimalik leida meditsiini töötajatele veel täiendavaid koolitusi.
Eel - ja järeltest ning õpetamine viidi läbi individuaalselt lapse kodus.
Eeskujuvõim tähendab inimese mõjuvõimu nende üle, kes tahavad temaga sarnaneda.
Eesti waldorfkoolid on reeglina laste arvu poolest väikesed üldharidust andvad erakoolid.
Eelisaktsiate puhul on üheks aktuaalsemaks küsimuseks dividendid ja nende maksustamine.
Eestvedajaks on õpetaja aga kõige tähtsamateks osavõtjateks on siiski lapsed.
Ebaefek - probleemi- S deviant- käitumine R tiivne dega lapsed E sesse H E
Eelnimetatud kontekstis on võimalik rääkida erinevatest võimalikest konfliktirollidest.
Eelkõige õpetati - õpiti, kuidas käituda, ja mida teada jumalateenistuse käigus.
Eduelamuste – probleemse käitumisega laps on märkamist ja abi vajav laps.
Eetika - moraali puuduvad aruteinud hea ja halva, õige ja vale suhtest.
Eakaaslastelt õppimine on ka kindlasti üks asi, mille läbi laps õpib üsna kiiresti.
Eesti lapsed on reklaamiga nii harjunud, et ei kujuta elu ilma selleta ette.
Eesti 8 - ndate klasside õpilased osalesid uuringus 2003. aastal.
Ebatavalised rollid on n: nõiad, kollid, pahad haldjad jne., keda ta kardab.
Eelnevalt mainituna on õppimise kognitiivses käsituses kaks peamist suunda.
Ebapiisavad teadmised on õnnistus ja tugevad autoriteedid hoiavad halva eest.
Eesmärgini - huvitab see, kuidas iga hinna seest saada klots sisse.
Ebaturvaliselt kiindunud – võõras situatsioonis ei otsi ema, kui see lahkub.
Eellingvistiline periood - lõpeb esimese tähendusliku sõna väljaütlemisega.
Eeskuju andmine – autoriteetse õpetaja teod ja sõnad on kooskõlas.
Edasiandmiseks on võetud kasutusele selline näitaja nagu baaspunkt.
Edasijõudmatuse tõttu – üliõpilane ei ole täitnud osakoormuse nõuet.
Eemaletõmbumine on ennekõike sõltuvate ja sundkäitujate probleem.
Eelneb õppimisele on kooli poolt loodud pilt teadmiste omandamisest.
Eesti ühiskond on muutunud mitmeti, kuid koolinormid veel mitte.
Eduke õppe - ja kasvatustegevuse eelduseks on lapse huvi.
Eeskirja järgimine on kohustuslik kõigile ülikooli liikmetele.
Edu – saavutused, mida hindab ühiskond.
Eelkooliiga – tähelepanu püsivus on tõusnud.
Eelkooliiga on see aeg, kus on ikka rollimängud.
Ebavõrdsust maksu - , majandus- ja sotsiaalpoliitikas.
Eelpooltoodud järeldusel on eriline tähendus meie oma ajale.
Eelkoolieas on ülekaalus jäljendamistung.
Eakaaslasel on lapse arengus eriline roll.
Vote UP
-1
Vote DOWN
Eelharidus – lastesõimed kuni 3 aastastele ja lasteaiad kuni 7aastastele (munitsipaalasteaiad) Lapsehoiuteenus – lastepäevahoid ja ka puuetega laste päevahoid



Tulemused kuvatakse siia. Otsimiseks kirjuta üles lahtrisse(vähemalt 3 tähte pikk).
Leksikon põhineb AnnaAbi õppematerjalidel(Beta).

Andmebaas (kokku 683 873 mõistet) põhineb annaabi õppematerjalidel, seetõttu võib esineda vigu!
Aita AnnaAbit ja teata vigastest terminitest - iga kord võid teenida kuni 10 punkti.

Suvaline mõiste



Kirjelduse muutmiseks pead sisse logima
või
Kasutajanimi/Email
Parool

Unustasid parooli?

või

Tee tasuta konto

UUTELE LIITUJATELE KONTO AKTIVEERIMISEL +10 PUNKTI !


Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun