Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse Registreeri konto

Loengukonspekt Kasvatustöö ja -probleemid 2013 (0)

3 HALB
Punktid

Esitatud küsimused

  • Mis on kasvatus?
  • Millal on inimene kasvatatav?
  • Kumb on muna kumb kana?
  • Kust ta seda oskama peaks?
  • Mida teha Põhi põhjus on rahuldamata armastuse vajadus sotsiaalses grupis asend mis teda ei rahulda Mida teha?
  • Kuidas seda tehakse?
  • Mida ise ja kuna ise tahad ja keegi ei peataks sind?
  • Miks sa nii teed?
  • Palju selliseid lapsi on?
  • Kuidas ära tunda sellist last?
  • Millises vahekorras?
  • Kuidas ennetada?
  • Kuidas üks või teine laps on keskkoolist väljalangevuse ohus?
  • Kuidas temaga hakkama saada?
  • Millest tingitud?
  • Kuidas tekib see agressiivne käitumine mis suunatud teiste vastu ja see mis suunatud enda vastu?
  • Mis keskkonnast võiks mõjutada indiviidi agressiivset käitumist?
  • Mida teha Küsi kas mürate või kaklete?
  • Mida teha siis kui laps käitub agressiivselt?
  • Millise märgid?
  • Kus laps saab liiga palju kinnitust?
  • Kes võiks sinust saada Anna sellele iseaalile 100 punkti Palju praegu annaksid?
  • Kuidas saaksid asjad muutuda?
  • Mida peaks tegema?
  • Mis võib olla viha taga?
  • Kuidas inetute sõnadega hakkama saada?
  • Mis sind siia tõi on lahendatud Kuidas sa seda tead?
  • Mis saab olema erinev nii et sa tead et see juhtunud?
  • Kuidas sellisest konfliktist lahti saada ?
  • Keskel lõpus täiskasvanu eas Millest tingitud?
  • Kuhu tahan välja jõuda?
  • Mida pean tegema et sinna välja jõuda?
  • Kuidas panna neid kahte kokku?
Vasakule Paremale
Loengukonspekt Kasvatustöö ja -probleemid 2013 #1 Loengukonspekt Kasvatustöö ja -probleemid 2013 #2 Loengukonspekt Kasvatustöö ja -probleemid 2013 #3 Loengukonspekt Kasvatustöö ja -probleemid 2013 #4 Loengukonspekt Kasvatustöö ja -probleemid 2013 #5 Loengukonspekt Kasvatustöö ja -probleemid 2013 #6 Loengukonspekt Kasvatustöö ja -probleemid 2013 #7 Loengukonspekt Kasvatustöö ja -probleemid 2013 #8 Loengukonspekt Kasvatustöö ja -probleemid 2013 #9 Loengukonspekt Kasvatustöö ja -probleemid 2013 #10 Loengukonspekt Kasvatustöö ja -probleemid 2013 #11 Loengukonspekt Kasvatustöö ja -probleemid 2013 #12 Loengukonspekt Kasvatustöö ja -probleemid 2013 #13 Loengukonspekt Kasvatustöö ja -probleemid 2013 #14 Loengukonspekt Kasvatustöö ja -probleemid 2013 #15 Loengukonspekt Kasvatustöö ja -probleemid 2013 #16 Loengukonspekt Kasvatustöö ja -probleemid 2013 #17 Loengukonspekt Kasvatustöö ja -probleemid 2013 #18 Loengukonspekt Kasvatustöö ja -probleemid 2013 #19 Loengukonspekt Kasvatustöö ja -probleemid 2013 #20 Loengukonspekt Kasvatustöö ja -probleemid 2013 #21 Loengukonspekt Kasvatustöö ja -probleemid 2013 #22 Loengukonspekt Kasvatustöö ja -probleemid 2013 #23 Loengukonspekt Kasvatustöö ja -probleemid 2013 #24 Loengukonspekt Kasvatustöö ja -probleemid 2013 #25 Loengukonspekt Kasvatustöö ja -probleemid 2013 #26 Loengukonspekt Kasvatustöö ja -probleemid 2013 #27 Loengukonspekt Kasvatustöö ja -probleemid 2013 #28 Loengukonspekt Kasvatustöö ja -probleemid 2013 #29 Loengukonspekt Kasvatustöö ja -probleemid 2013 #30 Loengukonspekt Kasvatustöö ja -probleemid 2013 #31 Loengukonspekt Kasvatustöö ja -probleemid 2013 #32 Loengukonspekt Kasvatustöö ja -probleemid 2013 #33 Loengukonspekt Kasvatustöö ja -probleemid 2013 #34 Loengukonspekt Kasvatustöö ja -probleemid 2013 #35 Loengukonspekt Kasvatustöö ja -probleemid 2013 #36 Loengukonspekt Kasvatustöö ja -probleemid 2013 #37 Loengukonspekt Kasvatustöö ja -probleemid 2013 #38
Punktid 100 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 100 punkti.
Leheküljed ~ 38 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2014-01-07 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 87 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 0 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor TheBlackPearl Õppematerjali autor

Märksõnad

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
29
doc

Kasvatustöö-ja probleemid konspekt

Kasvatustöö-ja probleemid Mida tähendab kasvatus? Kasvatus tähendab eesmärgistatud, väljaspoolt tulenevat sekkumist loomulikku arenguprotsessi. Millal on inimene kasvatatav? Siis kui inimene pole iseseisvust saavutanud, pole iseseisvaks toimetulekuks elus valmis. Kasvatusiga lõpeb täiskasvanuikka jõudmisega ehk kasvatus toimub lapse- ja noorukieas. Sissejuhatus: põhimõisted 26.september 2011 Kristi Kõiv: ,,Mida teha siis, kui sinu laps..." Abnormal - anormaalne, ,,mitte" normaalne. Normist kõrvalekaldumine olenemata vanusest, sotsiaalsest rollist või arengulisest perspektiivist. Teisisõnu kohanematu käitumine. Acting out behavior - kitsam termin, mis on üks probleemse käitumise liike. See on teatud liiki vaenulik käitumine ehk tahtlik agressiivne käitumine, mille all on veel ühtliiki probleeme

Kasvatustöö ja probleemid
thumbnail
937
pdf

Erakorralise meditsiini tehniku käsiraamat

Erakorralise meditsiini tehniku käsiraamat Toimetaja Raul Adlas Koostajad: Andras Laugamets, Pille Tammpere, Raul Jalast, Riho Männik, Monika Grauberg, Arkadi Popov, Andrus Lehtmets, Margus Kamar, Riina Räni, Veronika Reinhard, Ülle Jõesaar, Marius Kupper, Ahti Varblane, Marko Ild, Katrin Koort, Raul Adlas Tallinn 2013 Käesolev õppematerjal on valminud „Riikliku struktuurivahendite kasutamise strateegia 2007- 2013” ja sellest tuleneva rakenduskava „Inimressursi arendamine” alusel prioriteetse suuna „Elukestev õpe” meetme „Kutseõppe sisuline kaasajastamine ning kvaliteedi kindlustamine” programmi Kutsehariduse sisuline arendamine 2008-2013” raames. Õppematerjali (varaline) autoriõigus kuulub SA INNOVEle aastani 2018 (kaasa arvatud) ISBN 978-9949-513-16-1 (pdf)

Esmaabi
thumbnail
83
doc

Õiguse sotsioloogia

Loengukonspekt + seminarid 2009 SISSEJUHATUS Sotsioloogia tegeleb inimeste sotsiaalsete koosluste ja ühiskonna teadusliku uurimisega. Ühiskonna kohta on palju seisukohti: K.Marx: Ühiskond on inimeste kooslus ja nende kogum M. Weber : ühiskond on mõtleva inimese tegutsemise resultaat Sotsioloogia kui teadus lähtub põhimõttest, et kõik nähtused, mis sotsiaalses ruumis eksisteerivad on omavahel seotud, nad on üksteisest tingitud ja nad on mõõdetavad, kusjuures kõiki nähtusi saab mõõta nii kvalitatiivselt kui kvantitatiivselt. Kvantitatiivset mõõtmist nii nimetatud vahendatud mõõtmine, kus sotsioloog e uurija ja uuritava e respondendi vahel on

Õiguse sotsioloogia
thumbnail
990
pdf

Maailmataju ehk maailmapilt 2015

UNIVISIOON Maailmataju A Auuttoorr:: M Maarreekk--L Laarrss K Krruuuusseenn Tallinn Märts 2015 Leonardo da Vinci joonistus Esimese väljaande kolmas eelväljaanne. Autor: Marek-Lars Kruusen Kõik õigused kaitstud. Antud ( kirjanduslik ) teos on kaitstud autoriõiguse- ja rahvusvaheliste seadustega. Ühtki selle teose osa ei tohi reprodutseerida mehaaniliste või elektrooniliste vahenditega ega mingil muul viisil kasutada, kaasa arvatud fotopaljundus, info salvestamine, (õppe)asutustes õpetamine ja teoses esinevate leiutiste ( tehnoloogiate ) loomine, ilma

Üldpsühholoogia
thumbnail
152
docx

KASVATUSE KLASSIKA

KASVATUSE KLASSIKA ---------------------- Maie Tuulik Tallinn 2010 SISUKORD Saateks 1. Mis on must kasvatus? 2. Miks on kasvatus oluline? 3. Mis on kasvatuse mehhanism? 4. Missugused on kasvatuse eesmärgid? 5. Kas jutt indigolastest on bluff? 6. Miks on eneseteadvuseni nii pikk arengutee? 7. Kas laps on täiskasvanule võrdne partner? 8. Kas laps peab sõna kuulama? 9. Miks on harjumused vajalikud? 10. Mis vägi on memme musil? 11. Mis värvi on armastus ? 12. Milles on kiituse imeline jõud? 13. Kas last tohib karistada? 14. Miks tuleb last vabadusele juhtida? 15. Mis on kõlbeline enesetunnetus? 16. Miks on vaja leida kesktee? 17. Miks Peeter Põllu kasvatusõpetus ei vanane? Lõpetuseks Viiteallikad SAATEKS

Sotsiaalpedagoogika teooria ja...
thumbnail
343
pdf

Maailmataju uusversioon

UNIVISIOON Maailmataju Autor: Marek-Lars Kruusen Tallinn Detsember 2013 Leonardo da Vinci joonistus Esimese väljaande teine eelväljaanne. NB! Antud teose väljaandes ei ole avaldatud ajas rändamise tehnilist lahendust ega ka ülitsivilisatsiooniteoorias oleva elektromagnetlaineteooria edasiarendust. Kõik õigused kaitstud. Ühtki selle teose osa ei tohi reprodutseerida mehaaniliste või elektrooniliste vahenditega ega mingil muul viisil kasutada, kaasa arvatud fotopaljundus, info

Teadus
thumbnail
477
pdf

Maailmataju

UNIVISIOON Maailmataju Autor: Marek-Lars Kruusen Tallinn Detsember 2012 Esimese väljaande eelväljaanne. Kõik õigused kaitstud. 2 ,,Inimese enda olemasolu on suurim õnn, mida tuleb tajuda." Foto allikas: ,,Inimese füsioloogia", lk. 145, R. F. Schmidt ja G. Thews, Tartu 1997. 3 Maailmataju olemus, struktuur ja uurimismeetodid ,,Inimesel on olemas kõikvõimas tehnoloogia, mille abil on võimalik mõista ja luua kõike, mida ainult kujutlusvõime kannatab. See tehnoloogia pole midagi muud kui Tema enda mõistus." Maailmataju Maailmataju ( alternatiivne nimi on sellel ,,Univisioon", mis tuleb sõnadest ,,uni" ehk

Karjäärinõustamine
thumbnail
194
pdf

Käitumine klassiruumis, Bill Rogers

Bill Rogers Käitumine klassiruumis Tõhusa õpetamise, käitumisjuhtimise ja kolleegitoe käsiraamat 1 Sisukord Arvustajad raamatust „Käitumine klassiruumis“ 4 Autorist 5 Teemad 6 Tänuavaldused 7

Psühholoogia



Lisainfo

Loengukonspekt.TÜ Sügissemester 2013/2014

Kommentaarid (0)

Kommentaarid sellele materjalile puuduvad. Ole esimene ja kommenteeri





Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun