Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

Loengukonspekt Kasvatustöö ja -probleemid 2013 (0)

3 HALB
Punktid

Esitatud küsimused

  • Mis on kasvatus?
  • Millal on inimene kasvatatav?
  • Kumb on muna kumb kana?
  • Kust ta seda oskama peaks?
  • Mida teha Põhi põhjus on rahuldamata armastuse vajadus sotsiaalses grupis asend mis teda ei rahulda Mida teha?
  • Kuidas seda tehakse?
  • Mida ise ja kuna ise tahad ja keegi ei peataks sind?
  • Miks sa nii teed?
  • Palju selliseid lapsi on?
  • Kuidas ära tunda sellist last?
  • Millises vahekorras?
  • Kuidas ennetada?
  • Kuidas üks või teine laps on keskkoolist väljalangevuse ohus?
  • Kuidas temaga hakkama saada?
  • Millest tingitud?
  • Kuidas tekib see agressiivne käitumine mis suunatud teiste vastu ja see mis suunatud enda vastu?
  • Mis keskkonnast võiks mõjutada indiviidi agressiivset käitumist?
  • Mida teha Küsi kas mürate või kaklete?
  • Mida teha siis kui laps käitub agressiivselt?
  • Millise märgid?
  • Kus laps saab liiga palju kinnitust?
  • Kes võiks sinust saada Anna sellele iseaalile 100 punkti Palju praegu annaksid?
  • Kuidas saaksid asjad muutuda?
  • Mida peaks tegema?
  • Mis võib olla viha taga?
  • Kuidas inetute sõnadega hakkama saada?
  • Mis sind siia tõi on lahendatud Kuidas sa seda tead?
  • Mis saab olema erinev nii et sa tead et see juhtunud?
  • Kuidas sellisest konfliktist lahti saada ?
  • Keskel lõpus täiskasvanu eas Millest tingitud?
  • Kuhu tahan välja jõuda?
  • Mida pean tegema et sinna välja jõuda?
  • Kuidas panna neid kahte kokku?
Vasakule Paremale
Loengukonspekt Kasvatustöö ja -probleemid 2013 #1 Loengukonspekt Kasvatustöö ja -probleemid 2013 #2 Loengukonspekt Kasvatustöö ja -probleemid 2013 #3 Loengukonspekt Kasvatustöö ja -probleemid 2013 #4 Loengukonspekt Kasvatustöö ja -probleemid 2013 #5 Loengukonspekt Kasvatustöö ja -probleemid 2013 #6 Loengukonspekt Kasvatustöö ja -probleemid 2013 #7 Loengukonspekt Kasvatustöö ja -probleemid 2013 #8 Loengukonspekt Kasvatustöö ja -probleemid 2013 #9 Loengukonspekt Kasvatustöö ja -probleemid 2013 #10 Loengukonspekt Kasvatustöö ja -probleemid 2013 #11 Loengukonspekt Kasvatustöö ja -probleemid 2013 #12 Loengukonspekt Kasvatustöö ja -probleemid 2013 #13 Loengukonspekt Kasvatustöö ja -probleemid 2013 #14 Loengukonspekt Kasvatustöö ja -probleemid 2013 #15 Loengukonspekt Kasvatustöö ja -probleemid 2013 #16 Loengukonspekt Kasvatustöö ja -probleemid 2013 #17 Loengukonspekt Kasvatustöö ja -probleemid 2013 #18 Loengukonspekt Kasvatustöö ja -probleemid 2013 #19 Loengukonspekt Kasvatustöö ja -probleemid 2013 #20 Loengukonspekt Kasvatustöö ja -probleemid 2013 #21 Loengukonspekt Kasvatustöö ja -probleemid 2013 #22 Loengukonspekt Kasvatustöö ja -probleemid 2013 #23 Loengukonspekt Kasvatustöö ja -probleemid 2013 #24 Loengukonspekt Kasvatustöö ja -probleemid 2013 #25 Loengukonspekt Kasvatustöö ja -probleemid 2013 #26 Loengukonspekt Kasvatustöö ja -probleemid 2013 #27 Loengukonspekt Kasvatustöö ja -probleemid 2013 #28 Loengukonspekt Kasvatustöö ja -probleemid 2013 #29 Loengukonspekt Kasvatustöö ja -probleemid 2013 #30 Loengukonspekt Kasvatustöö ja -probleemid 2013 #31 Loengukonspekt Kasvatustöö ja -probleemid 2013 #32 Loengukonspekt Kasvatustöö ja -probleemid 2013 #33 Loengukonspekt Kasvatustöö ja -probleemid 2013 #34 Loengukonspekt Kasvatustöö ja -probleemid 2013 #35 Loengukonspekt Kasvatustöö ja -probleemid 2013 #36 Loengukonspekt Kasvatustöö ja -probleemid 2013 #37 Loengukonspekt Kasvatustöö ja -probleemid 2013 #38
Punktid 100 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 100 punkti.
Leheküljed ~ 38 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2014-01-07 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 94 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 0 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor TheBlackPearl Õppematerjali autor
Loengukonspekt.TÜ Sügissemester 2013/2014

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
29
doc

Kasvatustöö-ja probleemid konspekt

Kasvatustöö-ja probleemid Mida tähendab kasvatus? Kasvatus tähendab eesmärgistatud, väljaspoolt tulenevat sekkumist loomulikku arenguprotsessi. Millal on inimene kasvatatav? Siis kui inimene pole iseseisvust saavutanud, pole iseseisvaks toimetulekuks elus valmis. Kasvatusiga lõpeb täiskasvanuikka jõudmisega ehk kasvatus toimub lapse- ja noorukieas. Sissejuhatus: põhimõisted 26.september 2011 Kristi Kõiv: ,,Mida teha siis, kui sinu laps..." Abnormal - anormaalne, ,,mitte" normaalne. Normist kõrvalekaldumine olenemata vanusest, sotsiaalsest rollist või arengulisest perspektiivist. Teisisõnu kohanematu käitumine. Acting out behavior - kitsam termin, mis on üks probleemse käitumise liike. See on teatud liiki vaenulik käitumine ehk tahtlik agressiivne käitumine, mille all on veel ühtliiki probleeme. Märgist

Kasvatustöö ja probleemid
thumbnail
17
doc

Pedagoogilise suhtlemise osade teemade konspekt

PROBLEEMNE KÄITUMINE Ei tohiks nimetada last probleemseks, vaid tuleb märgistada käitumist. Probleemne käitumine on käitumine, mis häirib õppeprotsessi, takistab õpilase võiklassigruppi normaalset tegevust ja selletagajärjel ei tööta õpilane ega klass efektiivselt. 5%-6% - riskirühma kuuluvad, kellel probleemid suurenevad. Kellel on probleemid laste eas, neist on pooltel probleemid noorukieas ja neist pooltel täiskasvanuaes. Üldiselt probleemse käitumisega õpilaste numbrid ei ütle midagi. Selgitada täpselt välja probleemse käitumisega õpilasi javaadata, kas probleemid arenevad edasi, on raske. * Kõige rohkem poisse, puberteedi eas. Varajased kuritegevust käitumist ennustavad faktorid. · variatiivsus · sagedus · mitmesugune ümbrus · varajane algus (nt maimik) Probleemse käitumise liigitamine sotsiaalse teo raskusaste järgi 1. Antidistsiplinaarne käitumine. (nt tunni segamine, vanematele mitteallumine) 2. Antisotsiaalne k

Pedagoogiline suhtlemine
thumbnail
29
docx

Sotsiaalpedagoogika

[email protected] ­ sotsiaalpedagoogika I I loeng 12.02.14 Hariduse peamised distsipliinid: pedagoogiline psühholoogia haridssotsioloogia haridusfilosoofia. Kuhu mahub sotsiaalpedagoogika, kas mahub? Pedagoogika ­ teadus inimese kasvatamisest (Hämäläinen). See on ka kasvatamise oskus. Kasvatamine e millegi poole püüdlemine. Pedagoogikat võib seostada sotsialiseerumisega. ,,Inimene võib nimeseks saada vaid kasvate läbi" Immanuel Kant. Sotsialiseerumine ­ protsess, mille käigus õpivad indiviidid oma käitumist reguleerima vastavalt ühiskonnas kehtivatele normidele. (Craig, 2000). Sotsialiseerumist võib pidada sotsiaalse arengu üheks etapiks, teine on individualisatsioon. Sotsiaalpedagoogika defineerimine: Ei ole võimalik? Sõltub kontekstist? Laialivalguv ­ kõik, mis on kasvatus? Intsitutsioonipõhine defineerimine? Palju definitsioone? Ühisosa? Sotsiaalpedagoogika mõistena. - Esmakordselt kasutati sotspedag mõi

Sotsiaalpedagoogika teooria ja praktika
thumbnail
48
docx

PEDAGOOGILINE SUHTLEMINE

PEDAGOOGILINE SUHTLEMINE Loeng 2 (09.02.2012) Indiviidi suhtumine teistesse (maailmapilt) M-mina, T-teised. M+T terve positisioon M +- T Mina olen prints ja sina oled konn M – T+ Mina olen viletsam kui Teie M- T- Kõik on halvasti. Suhtumine tuleneb kodust. Positiivne minapilt ehk M + + märk tuleb armastusest. Kui laps saab aru, et teda armastatakse, siis + märk. Vanemad armastavad sageli oma lapsi, kuid laps ei saa sellest alati aru. Sageli arvatakse, et tubli lapse tagab pahandamine ja karistamine, kuid kasulikum on vähem agressiivsust ja rohkem paid. Valesti mõtlemine. Lapsed mõtlevad sageli valesti, irratsionaalselt. Sageli mehed on oskamatud, ei tule selle peale, et lapsed vajavad ka isalt hellitamist. Miks ei tule last peksta ja nurka panna... Armastuse väljendamine: Võrdsusprintsiip perekonnas, s.h jagamiseprintsiip (asjad, aeg – lapsi ei aeta isa filmi pärast teleka eest minema, igaüks saab vastavalt oma soovidele vaadata t

Suhtlemine
thumbnail
22
docx

SOTISAALPEDAGOOGIKA

SOTISAALPEDAGOOGIKA I osa 2.09 loeng Sissejuhatus ainesse sotsiaalpedagoogika: mis on sotsiaalpedagoogika. Pedagoogika ja kasvatuse ajaloofilosoofiline käsitlus. Mis on sotsiaalpedagoogika? Sotsiaalpedagoogika erisugused tõlgendused on seotud erinevate inimese- ja ühiskonnakäsitlustega, moraaliteooriatega, teaduslike suundumuste ja mõttevooludega. Sotsiaalpedagoogika enesemääratlust on mõjutanud paljud ideed ja ühiskondlikud liikumised. Diskussioon sotsiaalpedagoogika üle omab ühiskonnakriitilist iseloomu ­ tähtis, et arutlus sotsiaalpedagoogika ülesannetest oleks seotud vastava ajajärgu ühiskondlike oludega, ühiskonnaanalüüsiga ja arusaamisega, millises ajas tegevus toimub. Teoreetilisel enesemääratlusel on praktilise sotsiaalpedagoogika töö seisukohast põhimõtteline tähtsus ­ sellest sõltub, milliseks sotsiaa

Sotsiaalpedagoogika
thumbnail
3
doc

Probleemsituatsiooni analüüs

Kasvatustöö ja ­probleemid HTPK.02.101 Probleemsituatsiooni analüüs Valitud seletuskirjas ilmneb selgelt, et tegemist on käitumisprobleemiga. Liigituse järgi kuulub seesugune käitumine agressiivsuse alla. Sõna agressiivsus tuleneb ladina keelsest sõnast ,,agressio", mis tähendab peale tungimine. Psühholoogilises sõnastikus aga: motiveeritud destruktiivne käitumine, vormidele ja reeglitele mitte vastav käitumine ühiskonnas, tuues kaasa füüsilist ja moraalset kahju inimestele, kahjustades ka rünnatavaid (elus ja elutuid) objekte. Kaklemise kui agressiivse käitumise ilmnemise protsent probleemsete indiviidide puhul on 66%. Agressiivne käitumine ehk agressiivsus on vaenulik ning tahtlik rünnak kellegi või millegi vastu. Agressiooni käigus tehakse haiget või valu teisele inimolendile ning seega on tegemist vägivallaga. Agressioon võib olla nii füüsiline (vägivald) kui ka psühh

Kasvatustöö ja probleemid
thumbnail
26
docx

LAPSE AGRESSIIVNE KÄITUMINE

LÄÄNE-VIRU RAKENDUSKÕRGKOOL Sotsiaaltöö Õppetool ST12KÕ1 LAPSE AGRESSIIVNE KÄITUMINE Referaat Õppejõud: MÕDRIKU 2014 SISUKORD Sissejuhatus................................................................................................ 3 1.AGRESSIIVSUS.......................................................................................... 4 2.AGRESSIIVSUSE LIIGID.............................................................................. 5 3.AGRESSIIVSUSE kujunemise soodustajad.................................................6 4.RAVI..........................................................

Psühholoogia alused
thumbnail
46
docx

Õpilaste sotsiaalsete oskuste arendamine

Õpilase sotsiaalsete oskuste arendamine 30.09.2017 Teine loeng LAPSE SOTSIAALNE ARENG Sotsiaalsed oskused-võime reageerida antud väliskeskkonnas sellisell viisil, mis loob, säilitab ja õhutab positiivset interpersonaalset mõju inimeste vahel.. Ehk suutlikkus tulla toime teiste inimestega Sotsiaalne kompetentsus-peegeldab hinnangut indiviidi sotsiaalsetele oskustele, mis on hädavajalikud, et olla aktsepteeritud ja täisväärtuslik teiste keskel. Sotsiaalsus on kaasasündinud temperamendi osa, mis mõjutab seda, kui oluliseks me teisi inimesi ja inimeste gruppe tervikuna peame ja kaaslasi üksindusele eelistame *Teiste ära tundmine *Enda ära tundmine-maimik *Naeratamine/naermine *Imiteerimine (sotsiaalne naeratus9 Intepretatsioon nutule Mäng (füüsiliste objektidega Harjutusmäng-sümboolne mäng) *kiindumuse areng Kolm kiindumuse tunnust

Pedagoogika




Kommentaarid (0)

Kommentaarid sellele materjalile puuduvad. Ole esimene ja kommenteeri



Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun