Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

Uurimustöö Ettevõtte esimene aasta AS Baltic Pack Est näitel (1)

5 VÄGA HEA
Punktid

Esitatud küsimused

  • Mis haridus oli enne äri alustamist ja kust saadud?
  • Mis tööd olite varem teinud?
  • Kellenagi Kellena?
  • Kuidas see andis kaasa firma loomisele?
  • Kui vana olite äri alustamisel?
  • Missuguseid majandusalaseid teadmised olid enne firma loomist?
  • Miks otsustasite luua firma?
  • Kui suur oli usk et õnnestute kas kartsite ka läbikukkumisi?
  • Mis vigu tegite kuidas õppisite neist?
  • Miks ei tekkinudmiks ei loobunud?
  • Kui väga olete sihikindel kannatlik otsustav ja positiivne?
  • Kui hästi saate inimestega läbi ka väga erinevate ja " imelike" inimestega?
  • Mitu partnerit oli teil äri alustamisel ja kuidas jagasite firma osakuidaktsiaid?
  • Kuidas tundsid tedaneid kellega äri alustasid?
  • Miks otsustasid valida just need enda äripartneriteks?
  • Kuidas lahendasite need?
  • Kui tihedalt suhtlesite omavahel ja kui peensusteni rääkisite läbi ettevõttes toimuva?
  • Kuidas see kujunes?
  • Mille peale kulutasite?
  • Mis olid kõige suuremad rõõmud ettevõtte loomisel ja selle esimesel aastal?
  • Mis ei meeldinud esimesel aastal üldse ettevõtluse alustamise juures?
  • Mis aastal alustasite oma ettevõttega?
  • Kust tuli idee luua firma kust äriidee?
  • Kaua läks idee tekkimisest firma loomiseni?
  • Mis valdkonnas alustasite äri mis oli firma põhitegevus?
  • Kust saite algkapitali?
  • Kui palju üldse planeerisite?
  • Kust saite puuduvat infot ettevõtte majandamise nt maksude maksmine küsimustes ?
  • Mis oli kõige tähtsamaks infoallikaks?
  • Mis võis oleks võinud olla parem informatsiooni alal?
  • Kui palju läks see maksma kogukäibest?
  • Kui palju kulutasid aega raamatupidamisega tegelemisele?
  • Kuidas leidsid töötajaid?
  • Kui palju kulutasid aega sellele?
  • Kui palju oli esimesel aastal töötajaid?
  • Kui oluliseks pidasid teenusetoote kvaliteeti?
  • Kuidas kontrollisid tooteteenuse kvaliteeti?
  • Kui palju kulutasid aega tooteteenuse kvaliteedi kontrollile?
  • Kuidas reklaamisid oma toodetteenust?
  • Kui palju kulutasid reklaamile raha kogukäibest?
  • Kui palju kulutasid aega sellele?
  • Kuidas käis tooteteenuse arendus?
  • Kui palju kulutasid aega tooteteenuse arendusele?
  • Milline oli müügitulude müügikulude ja põhikulude vahekord ja kuidas see muutus?
  • Millised olid kokkupuuted konkurentidega kas suhtlesite nendega?
  • Kui edukaks võib ettevõtet pidada täna?
  • Kuidas suhtlesite konkurentidega?

Lõik failist

Vasakule Paremale
Uurimustöö Ettevõtte esimene aasta AS Baltic Pack Est näitel #1 Uurimustöö Ettevõtte esimene aasta AS Baltic Pack Est näitel #2 Uurimustöö Ettevõtte esimene aasta AS Baltic Pack Est näitel #3 Uurimustöö Ettevõtte esimene aasta AS Baltic Pack Est näitel #4 Uurimustöö Ettevõtte esimene aasta AS Baltic Pack Est näitel #5 Uurimustöö Ettevõtte esimene aasta AS Baltic Pack Est näitel #6 Uurimustöö Ettevõtte esimene aasta AS Baltic Pack Est näitel #7 Uurimustöö Ettevõtte esimene aasta AS Baltic Pack Est näitel #8 Uurimustöö Ettevõtte esimene aasta AS Baltic Pack Est näitel #9 Uurimustöö Ettevõtte esimene aasta AS Baltic Pack Est näitel #10 Uurimustöö Ettevõtte esimene aasta AS Baltic Pack Est näitel #11 Uurimustöö Ettevõtte esimene aasta AS Baltic Pack Est näitel #12 Uurimustöö Ettevõtte esimene aasta AS Baltic Pack Est näitel #13 Uurimustöö Ettevõtte esimene aasta AS Baltic Pack Est näitel #14 Uurimustöö Ettevõtte esimene aasta AS Baltic Pack Est näitel #15 Uurimustöö Ettevõtte esimene aasta AS Baltic Pack Est näitel #16 Uurimustöö Ettevõtte esimene aasta AS Baltic Pack Est näitel #17 Uurimustöö Ettevõtte esimene aasta AS Baltic Pack Est näitel #18 Uurimustöö Ettevõtte esimene aasta AS Baltic Pack Est näitel #19 Uurimustöö Ettevõtte esimene aasta AS Baltic Pack Est näitel #20 Uurimustöö Ettevõtte esimene aasta AS Baltic Pack Est näitel #21 Uurimustöö Ettevõtte esimene aasta AS Baltic Pack Est näitel #22 Uurimustöö Ettevõtte esimene aasta AS Baltic Pack Est näitel #23 Uurimustöö Ettevõtte esimene aasta AS Baltic Pack Est näitel #24 Uurimustöö Ettevõtte esimene aasta AS Baltic Pack Est näitel #25 Uurimustöö Ettevõtte esimene aasta AS Baltic Pack Est näitel #26 Uurimustöö Ettevõtte esimene aasta AS Baltic Pack Est näitel #27 Uurimustöö Ettevõtte esimene aasta AS Baltic Pack Est näitel #28 Uurimustöö Ettevõtte esimene aasta AS Baltic Pack Est näitel #29 Uurimustöö Ettevõtte esimene aasta AS Baltic Pack Est näitel #30 Uurimustöö Ettevõtte esimene aasta AS Baltic Pack Est näitel #31 Uurimustöö Ettevõtte esimene aasta AS Baltic Pack Est näitel #32 Uurimustöö Ettevõtte esimene aasta AS Baltic Pack Est näitel #33 Uurimustöö Ettevõtte esimene aasta AS Baltic Pack Est näitel #34 Uurimustöö Ettevõtte esimene aasta AS Baltic Pack Est näitel #35 Uurimustöö Ettevõtte esimene aasta AS Baltic Pack Est näitel #36 Uurimustöö Ettevõtte esimene aasta AS Baltic Pack Est näitel #37 Uurimustöö Ettevõtte esimene aasta AS Baltic Pack Est näitel #38 Uurimustöö Ettevõtte esimene aasta AS Baltic Pack Est näitel #39 Uurimustöö Ettevõtte esimene aasta AS Baltic Pack Est näitel #40
Punktid 100 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 100 punkti.
Leheküljed ~ 40 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2010-05-26 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 102 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 1 arvamus Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor Oliver Stimmer Õppematerjali autor
Tööga saadeti uurimustöö konkursil 1. järgu

Kasutatud allikad

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
40
docx

PERSONALIOTSING EESTI INFO- JA KOMMUNIKATSIOONITEHNOLOOI GA ETTEVÕTETES TEGEVJUHI JA PROJEKTIJUHI NÄITEL

PÄRNU SÜTEVAKA HUMANITAARGÜMNAASIUM Oliver Stimmer PERSONALIOTSING EESTI INFO- JA KOMMUNIKATSIOONITEHNOLOOGIA ETTEVÕTETES TEGEVJUHI JA PROJEKTIJUHI NÄITEL Lõputöö Prima aste Juhendaja Madis Talmar Pärnu 2011 SISUKORD SISSEJUHATUS Autor tegi 2010. aasta uurimustöö käigus kindlaks, et ettevõtluses mängib võtmerolli ettevõtte personal. Niisiis otsustas autor kirjutada uurimustöö personaliotsingust. Et aga töö omaks praktilist väärtust, on vajalik spetsialiseerumine, sest personaliotsing erinevates sektorites ja erinevatele ametikohtadele inimeste otsimise puhul võib olla väga erinev. Autor valis info- kommunikatsioonitehnoloogia (IKT) sektori kahel põhjusel. Esiteks on Eestis IKT sektoris

Aastatöö
thumbnail
44
pdf

Ettevõtluse alused - kordamisküsimused

võimalusi kasumi teenimiseks. Seejuures paigutavad nad ressursse ümber vähemtootlikest valdkondadest tootlikumatesse ja kasumlikemasse, aktsepteerides selle tegevusega kaasnevat kõrgemat riski ja ebakindlust. 2. “Ettevõtja” (entrepreneur) ja “omanik-juht”(owner-manager). Mille poolest nad erinevad? (Burnsi põhjal) loeng 1, lk 64 Owner-manager on iseloomulik elustiiliettevõtetele – omanik juhib ja korraldab ettevõtte igapäevast tegevust, kuid ei ole orienteeritud uute võimaluste leidmisele ja ettevõtte kasvule Ettevõtja puhul on iseloomulik, orienteeritus kasvule, uute võimaluste otsimisele ja innovatsioonile. 3. Alustavate ettevõtete jagunemine kolme põhitüüpi Barringer´i ja Ireland´i järgi. (loeng 1, slaid 13) Jaotatakse kolmeks tüübiks: * ettevõtted, mis pakuvad ettevõtjale palgaasendust (sissetuleku tase võrreldav)

Avalik haldus
thumbnail
25
doc

Ettevõtluse alused - eksami kordamisküsimused

Burns (2001) ­ ettevõtjad kasutavad innovatsioone selleks, et ära kasutada muutusi või luua võimalusi kasumi teenimiseks. Seejuures paigutavad nad ressursse ümber vähemtootlikest valdkondadest tootlikumatesse ja kasumlikemasse, aktsepteerides selle tegevusega kaasnevat kõrgemat riski ja ebakindlust. 2. "Ettevõtja" (entrepreneur) ja "omanik-juht"(owner-manager). Mille poolest nad erinevad? Omanik-juht (owner-manager) - iseloomulik elustiiliettevõttele, ta juhib ja korraldab ettevõtte igapäevast tegevust, kuid ei ole orienteeritud uute võimaluste leidmisele, ettevõtte kasvule. Teda iseloomustab: Sõltumatuse vajadus Saavutusvajadus (ka tunnustusvajadus) Soov kontrollida oma keskkonda ja saatust Võime elada ebakindluse tingimustes ja võtta mõõdukaid riske Ettevõtja - iseloomulik orienteeritus kasvule, uute võimaluste otsingule, innovatsioonile. Teda iseloomustab: Võimalustele orienteeritus Innovaatilisus Enesekindlus

Ettevõtlus
thumbnail
20
doc

Ettevõtluse alused

· P. Burns (2001) ­ ettevõtjad kasutavad innovatsioone selleks, et ära kasutada muutusi või luua võimalusi kasumi teenimiseks. Seejuures paigutavad nad ressursse ümber vähemtootlikest valdkondadest tootlikumatesse ja kasumlikemasse, aktsepteerides selle tegevusega kaasnevat kõrgemat riski ja ebakindlust. 2. " ja "omanik-juht"(owner-manager). Mille poolest nad erinevad? "omanik-juht"- iseloomulik elustiiliettevõttele, ta juhib ja korraldab ettevõtte igapäevast tegevust, kuid ei ole orienteeritud uute võimaluste leidmisele, ettevõtte kasvule, mugav aktiivsuse tase, äraelamiseks piisav sissetuleku tase, rutiinne taktikaline juhtimine. Teda iseloomustab: · Sõltumatuse vajadus. · Saavutusvajadus (ka tunnustusvajadus). · Soov kontrollida oma keskkonda ja saatust. · Võime elada ebakindluse tingimustes ja võtta mõõdukaid riske.

Ettevõtluse alused
thumbnail
11
docx

Huvitav ettevõte

MAJANDUSTEADUSKOND Huvitav ettevõte Nimi Õppejõud: Juhan Teder 2013 Sisukord Teema valik Ma olen kuulnud ja ise lugenud sellest ettevõttest nagu YOGA, mind huvitas see. Arvan, et YOGA on meie majade ja hoonete ,,tulevik". Mulle meeldis see idee ja tahtsin rohkem teada sellest projektist. Mõtlen, et YOGA on üks vägagi eeskujulik firma ärimaailmas ja on oluline, et firmal on suur potensiaal. Ettevõtte areneb väga kiiresti ja praegu nende müügikontorid asuvad USAs, Araabias Ühendemiraadides ja Indias. Sissejuhatus Kas teile meeldiks elada või töötada majas, mis reguleerib ise ruumides õhusoojust ja -niiskust, kustutab mittevajalikud tuled, valvab ise ennast varaste eest ja lülitab isegi kodutehnika tööle täpselt teile sobival hetkel? Just selliseid võimalusi pakub Eestis välja mõeldud hoonehaldussüsteem "Yoga Intelligent Building" ehk "Tark maja".

Ettevõtluse alused
thumbnail
46
doc

Ettevõtluse aluste kordamisküsimused 2016 ja eksamiküsimused

võimalusi kasumi teenimiseks. Seejuures paigutavad nad ressursse ümber vähemtootlikest valdkondadest tootlikumatesse ja kasumlikemasse, aktsepteerides selle tegevusea kaasnevat kõrgemat riski ja ebakindlust. 2. “Ettevõtja” (entrepreneur) ja “omanik-juht”(owner-manager). Mille poolest nad erinevad? Omanik-juht (owner-manager) – iseloomulik elustiiliettevõttele, ta juhib ja korraldab ettevõtte igapäevast tegevust, kuid ei ole orienteeritud uute võimaluste leidmisele, ettevõtte kasvule. Ettevõtja Omanik-juht Kasvuettevõte Elustili-ettevõte Kiired muutused „Mugav“ aktiivsuse tase Suurem risk ja oodatav tulu Äraelamiseks piisav sissetulek Strateegiline juhtimine Rutiinne taktikaline juhtimine 3

Ettevõtluse alused
thumbnail
27
doc

Ettevõtluse kordamisküsimused

P. Burns (2001) ­ ettevõtjad kasutavad innovatsioone selleks, et ära kasutada muutusi või luua võimalusi kasumi teenimiseks. Seejuures paigutavad nad ressursse ümber vähemtootlikest valdkondadest tootlikumatesse ja kasumlikemasse, aktsepteerides selle tegevusega kaasnevat kõrgemat riski ja ebakindlust. 2. "Ettevõtja" (entrepreneur) ja "omanik-juht"(owner-manager). Mille poolest nad erinevad? Omanik-juht (owner-manager) - iseloomulik elustiiliettevõttele, ta juhib ja korraldab ettevõtte igapäevast tegevust, kuid ei ole orienteeritud uute võimaluste leidmisele, ettevõtte kasvule. Teda iseloomustab: Sõltumatuse vajadus Saavutusvajadus (ka tunnustusvajadus) Soov kontrollida oma keskkonda ja saatust Võime elada ebakindluse tingimustes ja võtta mõõdukaid riske Ettevõtja - iseloomulik orienteeritus kasvule, uute võimaluste otsingule, innovatsioonile. Teda iseloomustab: Võimalustele orienteeritus Innovaatilisus Enesekindlus

Ettevõtluse alused
thumbnail
48
doc

Ettevõtluse alused, kordamisküsimused eksamiks

P. Burns – ettevõtjad kasutavad innovatsioone selleks, et ära kasutada muutusi või luua võimalusi kasumi teenimiseks. Seejuures paigutavad nad ressursse ümber vähemtootlikest valdkondadest tootlikumatesse ja kasumlikemasse, aksepteerides selle tegevusega kaasnevat kõrgemat riski ja ebakindlust. 2. “Ettevõtja” ja “omanik-juht”. Mille poolest nad erinevad? Omanik – juht : iseloomulik elustiiliettevõttele, ta juhib ja korraldab ettevõtte igapäevast tegevust, kuid ei ole orienteeritud uute võimaluste leidmisele ettevõtte kasvule. Teda iseloomustab: - Sõltumatuse vajadus - Saavutus ja tunnustusvajadus - Soov kontrollida oma keskkonda ja saatust - Võime elada ebakindluse tingimustes ja võtta mõõdukaid riske. ERINEVUS: ettevõtja on orienteeritud uute võimaluste leidmisele firma kasvuks. Omanik mitte nii palju. Ettevõtjal on soov võtta suuremaid riske kui omanik eelistab mõõdukaid riske. 3

Ettevõtluse alused




Kommentaarid (1)

sepma profiilipilt
sepma: Super! aitas väga
09:18 05-01-2012



Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun