Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

Turundusuuringud (0)

5 VÄGA HEA
Punktid

Esitatud küsimused

  • Millal inimesed avavad oma isiksuse hakkavad iseendaks ?
  • Mida mõtlevad ja tunnevad?
  • Midagi unustanud?
  • Mis sunniks tarbija käitumist muutma?
  • Millest koosneb tarbija rahulolu?
  • Kellega Te lähete sellel lennul reisima?
  • Kui sageli te kohvi joote?
  • Mis teile toote juures ei meeldinud?
  • Mis teile ei meeldinud?
  • Mille kohta me küsimusi esitame?
  • Mis eristab suurt �heavy õlletarbijat keskmisest või kehvast õlletarbijast?
Vasakule Paremale
Turundusuuringud #1 Turundusuuringud #2 Turundusuuringud #3 Turundusuuringud #4 Turundusuuringud #5 Turundusuuringud #6 Turundusuuringud #7 Turundusuuringud #8 Turundusuuringud #9 Turundusuuringud #10 Turundusuuringud #11 Turundusuuringud #12 Turundusuuringud #13 Turundusuuringud #14 Turundusuuringud #15 Turundusuuringud #16 Turundusuuringud #17 Turundusuuringud #18 Turundusuuringud #19 Turundusuuringud #20 Turundusuuringud #21 Turundusuuringud #22 Turundusuuringud #23 Turundusuuringud #24 Turundusuuringud #25 Turundusuuringud #26 Turundusuuringud #27 Turundusuuringud #28 Turundusuuringud #29 Turundusuuringud #30 Turundusuuringud #31 Turundusuuringud #32 Turundusuuringud #33 Turundusuuringud #34 Turundusuuringud #35 Turundusuuringud #36 Turundusuuringud #37 Turundusuuringud #38 Turundusuuringud #39 Turundusuuringud #40 Turundusuuringud #41 Turundusuuringud #42
Punktid 10 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 10 punkti.
Leheküljed ~ 42 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2016-06-12 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 52 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 0 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor Simolindmaa Õppematerjali autor
Turundusuuringud Meelis Zimmermann

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
84
doc

Uurimustöö alused

Pealkiri: UURIMISTÖÖ ALUSED JA METOODIKA 2 SISUKORD 1.TEADUSTÖÖ ALUSED............................................................................................4 1.1Teadustöö põhimõisted..........................................................................................4 1.2Teaduskraadid ja nimetused.................................................................................. 8 1.3Teaduslik tunnetus.................................................................................................9 1.4Teaduslik tunnetus realiseerub teadustöö kaudu.................................................12 1.5Teadustöö tingimused..........................................................................................12 1.6Uurimuse kolm huvi............................................................................................13 1.7Mitmesugused uurimissuunad: induktsioon ja dedukts

Uurimistöö alused ja metoodika
thumbnail
69
doc

Turunduse eksam

1. Turunduse olemus: Turundus ehk marketing sai oma nime turu järgi, kus vanasti toimusid kauba vahetused raha või teiste toodete vastu linna keskel oleval turuplatsil. Turundus tähendab firma juhtimist turust lähtuvalt. Hõlmab turu-uuringuid, toote kujundamist, turunduskanalite valikut, hinnapoliitikat, reklaami, müüki ennast jpm. Ajalooliselt on levinumad kolm turundustõlgendust: · Turundus kui kaubandustegevuse organiseerimine · Turundus kui kaupade realiseerimise organisatsiooniliste, tehniliste ja kommertsfunktsioonide süsteem · Turundus kui tootmise juhtimise turukonseptsioon Turunduse 5 põhialust · Kõige tähtsam on tarbijakesksus; · Tarbijad ei osta toodet, vaid probleemilahendust; · Turundus on liialt oluline jätmaks see üksnes turundusosakonna mureks; · Turud on heterogeensed; · Turud ja tarbijad on pidevas muutumises. 2

Turundus
thumbnail
16
doc

Turundusuuring.Referaat

MAINORI KÕRGKOOL Ettevõtluse instituut Turundusuuring. Põhimõisted. Turundusuuringu etapid ja vajalikkus. Andmete kogumise meetodid. Referaat Tallinn 2009 Turundusuuring 2 Turundusuuring 1. SISSEJUHATUS Turundajate mõttemalli järgi koosneb turunduse juhtimisprotsess viiest etapist, millest esimeseks on turu-uuring. Edukas turundus saab alguse turu-uuringust. See toob esile eri vajadustega tarbijad ehk eri segmendid. Ilma turu-uuringuta astuks firma turule pimedana. Uuringu alusel saab firma koostada kindlal strateegial põhineva finantseelarve. Näide P.Kotleri raamatust ,,Kotleri turundus.Kuidas luua, võita ja valitseda turgusid":

Turunduse alused
thumbnail
13
doc

ETTEVÕTLUS - JA MAJANDUSUURINGUTE VAJALIKKUS JA PÕHIMÕTTED

saavutada seatud eesmärke, tuleb järgida strateegilise juhtimise ülesandeid. Samuti kasutatakse ettevõtlus- ja majandusuuringutes erinevaid uurimismeetodeid, nagu näiteks kvalitatiivsed uurimismeetodid, mis on oma olemuselt induktiivne ja uuriv. Samuti on olemas ka tarbija-, turu-, toote-, hinna-, jaotus- ja ­firmauuringud ning toetuspoliitika. Erinevate autorite arvamuste järgi võib eeltoodud uuringutüübid jaotada kahte gruppi: turu-uuringud ja turundusuuringud. Igal uuringul on omakorda erinevad läbiviimise etapid. Kuidas aga erinevaid uuringuid koostatakse ning milliseid uuringumeetodeid üldse olemas on ning mida nad endast kujutavad? Järgnevatel lehekülgedel käsitlengi põhjalikumalt uuringute olemusi, etappe ning infohankimise meetodeid. 1. STRATEEGILINE JUHTIMINE a. Strateegilise juhtimise põhiülesanded Enamik ettevõtteid saab alguse ühest äriideest ja ühest või paarist ettevõtjast. Ehk

Ettevõtlus
thumbnail
31
pdf

Äriuuringute alused

ÄRIUURINGUTE ALUSED TMO0150 UURINGUTE VAJALIKKUS Me ei saa otsustada tähtsates küsimustes ilma asjakohast informatsiooni sügavamalt uurimata, kogudes rohkem teavet aspekti kohta, millest me oleme huvitatud. Seejärel me analüüsime kogu seda informatsiooni, et võtta vastu otsus meie probleemi õige lahenduse kohta või vastata kerkinud küsimustele. Äriuuringutes töötame me tavaliselt probleemidega, millega puutuvad kokku juhid ja ettevõtted, näiteks: kuidas siseneda teatud turule; millised faktorid mõjutavad toiminguid ühisettevõttes; missugused tegurid mõjutavad uue toote edukat väljalaskmist; kas reklaami või kui palju reklaami on vaja kindla toote turundamiseks. Uurimata ei saa me vastata ülaltoodud või nendega sarnastele küsimustele. Niihästi kui informatsiooni süstemaatilist kogumist ja kriitilist analüüsi, on meil vaja õppida ka seda, kuidas asjad käivad, teiste tehtud uurimis

Majandus
thumbnail
28
doc

Turu-uuringud

2. Situatsiooni analüüs, hüpoteesi püstitus, infovajaduste määramine 3. Teabeallikate määramine On teiseseid andmeid piisavalt EI JAH 4. Esmaste andmete kogumismeetodi valik Teiseste andmete kogumine 5. Valimi määramine 6. Andmete kogumine 7. Andmetöötlus ja analüüs 8. Tulemuste tõlgendamine ja presentatsioon 4 Joonis 1.1. Turundusuuringu protsessi etapid Toodud etappide järjekord ei ole nende täitmisel kohustuslik. Tavaliselt toimuvad erinevad etapid samaaegselt. Loomulikult võivad mõned etapid ka vahelt ära jääda, aga see eeldab kogemust samalaadsete probleemide lahendamisel. Kogemuste rikkus uuringute kavandamisel aitab suuresti kaasa etappide kiiremale läbiviimisele. 1.3. Andmete kogumise allikad Turu-uuringute käigus kogutakse andmeid meid huvitava probleemi lahendamiseks. Tuntakse ja

Ettevõtlus
thumbnail
42
docx

UUIRMISTÖÖALUSED

TEADMISTE LOOMINE • Teadmine kui kohanemisviis: homo sapiens sapiens – tark inimene. Ajaloost: tule kasutamine, ratta leiutamine, energiaallikad … • Teadmiste allikad: kollektiivne kogemus (suuline traditsioon/kiri), autoriteet, isiklik kogemus, uurimistöö … • Teadus – teaduslikku meetodit kasutava uurimistöö abil uue teadmise loomine • Teadusparadigma – põhimõtted, meetodid ja süsteem teaduspõhise teadmise loomiseks, säilitamiseks, kasutamiseks TEADMISTE TUNNUSED • Skeptiline eluhoiak. Tõestamata ei usu. Hirm absoluutsete tõdede ees • Ratsionaalsus. Mõistuseusk. Lääne tsivilisatsiooni alustala. • Kontrollitavus. Teadmise saamise protseduur on kirjeldatud ja järeletehtav. • Empiirialembus. Teadmine tuleb elust. • Meetodikesksus. Kuidas teadmine saadi? Keskne murekoht ja vaidlusteema. • Seostatus teadaolevaga. Teadmine süsteemi! • Avalikkus. Teaduse agre

Uurimistöö alused
thumbnail
2
docx

Maasotsioloogia 1. kontrolltöö

1. Miks toimuvad sotsioloogilised uuringud kindla teooria raames? 19. Milline on küsimuste psüholoogiline järjestus?Kõigepealt tulevad kerged küsimused, ankeedi Et andmed oleks üheti mõistetavad ning andmed ei tohi olla moonutatud. keskele pannakse kõige problemaatilisemad ehk kõige raskemini vastatavad küsimused, ankeedi lõppu 2. Nimeta uuringu teaduslikkuse kriteeriumid lähevad tundlikud, delikaatsed küsimused. Lõppu tulevad isikuandmed ja kõige lõppu tänusõnad. Uurimisprogrammi olemasolu (tagab, et uurimistöö oleks süstemaatiline) 20. Arutle teemal – kas kontrollküsimused lisada või mitte?Kontrollküsimuse esitamine - tõstab info Andmekogumise kindel meetod

Bioloogia




Meedia

Kommentaarid (0)

Kommentaarid sellele materjalile puuduvad. Ole esimene ja kommenteeri



Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun