Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse Registreeri konto
Ega pea pole prügikast! Tõsta enda õppeedukust ja õpi targalt. Telli VIP ja lae alla päris inimeste tehtu õppematerjale LOE EDASI Sulge

"turundusjuhi" - 23 õppematerjali

thumbnail
12
doc

Turunduse roll tänapäeva edukas ettevõttes

Väites, et 4P meetmestik on pigem turundajakeskne, on kirjeldatud ka 4C turundusmeetmestikku, mis lähtub pigem tarbijast. Selles vastandatakse hind tarbija kulutusele (Cost to the customer), müügitoetus turundussuhtlusele (Communication), toode vajaduse lahendusele (Customer solution) ja turustus kättesaadavusele (Convenience). Konkreetse turundusmeetmestiku olemuse määravad otsused erinevate vahendite kasutusviiside osas. Turundusjuhi ülesanne on otsustada, millistele kliendigruppidele millist turundusmeetmestikku rakendada (viide 9) Tänapäeva all võib mõista küllaltki laia ajajärku. Et rohkes materjalivalikus ja suunamuutustes orienteeruda on antud töös tänapäevana käsitletud 21. sajandi algust, sealjuures tänapäeva (käesolev kokkuhoiuaasta) ning kindlasti lähitulevikku (eduka ettevõtte turundus ei toimi ilma tulevikuvisioonideta). 2.1.Muutused turunduses läbi aastate....

Ettevõtlus
294 allalaadimist
thumbnail
11
pdf

Turunduse olemus ja kampaaniad kriisi ajal

Eelnevat klassikalist 4P turundusmeetmestikku on tänapäeval veel täiendatud personaliga (ing.k. personell), protsesside juhtimisega (ing.k. process management) ja füüsilise keskkonnaga (ing.k. physical facilities). Konkreetse turundusmeetmestiku olemuse määravad otsused erinevate vahendite kasutusviiside osas. Turundusjuhi ülesanne on otsustada, millistele kliendigruppidele millist turundusmeetmestikku rakendada. 1.3 Turunduse juhtimise neli etappi ehk PDCA-mudel (Mõdriku Lääne-Viru Rakenduskõrgkool. 08.11.2009) 1. PLAN - planeerimine, ehk eesmärkide püstitamine, vajaduste määratlemine ja äriprotsessi kavandamine; 2. DO - plaani järgi tegutsemine, et planeeritu nõuetekohaselt ellu viia; 3...

Turunduse alused
141 allalaadimist
thumbnail
4
doc

Ilon Wikland

Ta lahkus Eestist 14 aastasena ning arvas, et ei näe kodumaad enam kunagi. Läks aga teisiti ja viimasel ajal on tema kontaktid Eestiga aina tihenenud. Ta meenutab ühes intervjuus oma lapsepõlve: ,,Elasin vaheldumisi Haapsalus ja NarvaJõesuus vanavanemate juures. Haapsalu on kena suvelinn, seal oli isegi sõja ajal hea elada, sest lahingud jäid kaugele, NarvaJõesuu oli samuti mõnus paik, mäletan, kuidas me suviti ujumas käisime. Kuid nüüd Narva Jõesuud külastades tundus linn trööstitu. Mu südamel oli seal raske, vihma sadas, väljas oli külm ning mu vanaema maja pole enam alles." Wiklandi sõnul oli tal Haapsallu palju kergem minna. Kuigi linn on muutunud, olevat ta lapsepõlve mängumaa kohe ära tundnud. Pealegi elab seal veel inimesi, keda ta kunagi tundis, näiteks kunagisi kooli...

Kirjandus
16 allalaadimist
thumbnail
1
doc

Spikker_KT2

Teevad mitu inimest, kuna igal on erinev vaade, kogemus, jne. . Teevad mitu inimest, kuna igal on erinev vaade, kogemus, jne. Tugevused, Nõrkused [Kontrollitavad tegurid]; Võimalused, Ohud [Kontrollimatud tegurid]. Tugevused, Nõrkused [Kontrollitavad tegurid]; Võimalused, Ohud [Kontrollimatud tegurid]. Turundusjuhi poolt analüüsimiseks kogutud info peab olema aktuaalne, piisava kvaliteediga, Turundusjuhi poolt analüüsimiseks kogutud info peab olema aktuaalne, piisava kvaliteediga, usaldusväärne, vajalik (peab koguma seda infot, mida vajatakse, mitte seda, mida kätte saadakse). usaldusväärne, vajalik (peab koguma seda infot, mida vajatakse, mitte seda, mida kätte saadakse). Prognoosi tegemine analüüsi põhjal: optimistlik st., tõenäoline st., pessimistlik stsenaarium. Prognoosi tegemine analüüsi põhjal: optimistlik st., tõenäoline st...

Interaktiivne turundus
72 allalaadimist
thumbnail
69
doc

Turunduse eksam

Tootmine ja turustamine kohandatakse võimalikult tõhusalt ostja vajaduste ja hinnangutega, selleks viiakse läbi turundusalaseid uuringuid. Turundustööd analüüsitakse ja kontrollitakse pidevalt. Turustuskonseptsiooni eesmärk on kasumi kasv müügimahu suurendamise kaudu, turunduskonseptsioonis tuginetakse seevastu tarbijate vajaduste ja nõuete väljaselgitamisele ja rahuldamisele. Turunduskonseptsioon kaasab turundusjuhi töösse juba tootmistsükli alguses. Turu-uuringud annavad teada, mida klient antud tootes soovib nähe ning kus, millal ja millise hinnaga on ta nõus seda ostma. Turundus tähendab: · Suunitlust tarbijate vajadustele · Organisatsiooni kõikide tegevusalade integreerimist nende vajaduste rahuldamiseks · Pikaajalise kasumi saamist tarbijate vajaduste rahuldamise kaudu...

Turundus
430 allalaadimist
thumbnail
16
docx

Catweesi Turuuuring

2 1. TURUNDUSKESKKOND 1.1. Turundusorganisatsioon Lähtuvalt ettevõtte suurusest juhib ettevõttes turundust turundusjuht, kes kordineerib kõigi esinduste turundustegevusi (koostöö kohaliku keskuse juhiga). Turundusjuht allub juhatusel ja käesolevas ettevõttes puudub suurem turundusüksus, kuna selleks puudub otsene vajadus. Igapäevaselt toimub turundusjuhil tihe koostöö reklaamiagentuuriga, kelleks on Kontuur Leo Burnett OÜ ja kus valmivad turundusjuhi tellimusel kõik peamised kujundused, copyid kampaaniatele jne. Teine oluline koostööpartner turundusjuhile on Honda Balticu OÜ, kes on kogu Baltikumis Honda ametlik maaletooja. Lisaks neile kahele olulisele koostööparnerile on igapäevased koostööpartnerid meediaagentuur (Mediabroker OÜ) ja Newton Marketing OÜ (WWW haldus). "Catwees OÜ aastase turundusplaani ja turunduseelarve esitab iga aastaselt juhatusele turundusjuht. Plaan sisalda tegevusi auto-moto valdkonna jaoks...

Turundus
80 allalaadimist
thumbnail
6
doc

Juhtimisprobleemi analüüs

Plaani teostamine Kui lähtuda sellest, et Annika ei soovi töötamist ettevõttes jätkata, siis arvan, et parim lahendus oleks see, kui Annika lahkuks sellest ettevõttest, sest ilmselgelt ta end seal mugavalt ja hästi ei tunne, ning Margus taandataks juhi ametist ja talle pakutakse turundusjuhi ametit, millest ta puudust tunneb ning oma käitumisega ka seda välja näitab. See, et Margus ei suuda alluvaid usaldada, on sügavalt tema probleem, mille lahendamiseks peab ta ise vaeva nägema ning kui kollektiivis ei leidu sellist inimest, kes teda mõjutada suudaks ( sõber või eeskuju), peaks organisatsiooni juhtkond sellega tegelema puhtalt ettevõtte edukusest lähtuvalt. Kuna tegemist on meediaettevõttega, kus asjad muutuvad kiiresti ning tööde tähtajad on väga...

Juhtimispsühholoogia
150 allalaadimist
thumbnail
14
doc

JUHTIMISALUSTE II KT

Nii tekkinud ametikohtadest ja nende suurema hulga puhul moodustatud allüksustest kujunebki välja staabiorganisatasioon. 14. Staabiorganisatsioon staabiorganisatsioon ­ see on ülesehituse osa, mis koosneb ametikohtadest, mis aitavad kaasa põhitegevuse eesmärkide saavutamisele. Personalitöö kuulub staabiorganisatsiooni hulka. Näiteks: personalijuhi, turundusjuhi , finantsjuhi ametikoht. Staapi võiks defineerida sellest perspektiivist kui tegevusi, mis ei ole otseselt seotud organisatsiooni peaeesmärkide täitmisega. Staabiorg. kujundataksa välja siis, kui mitmesuguste abistava ning teenindava iseloomuga erialaste tööde ja toimingute maht on org-s küllalt suur, et muuta nad omaette tegevusvaldkondadeks. Staabi peaülesandeke on varustada rivi mitmesuguste...

Juhtimis alused ja...
36 allalaadimist
thumbnail
2
docx

Logistika spikker

Vastupidi liikumine osutub äärmiselt kulukaks. Ettevõtte strateegias peaks olema ettekirjutused kuidas antud situatsioonides toimida ehk tegelemine kauguste ja reklamatsioonidega. Eesmärk koostada andmepank , mis sisaldab siis väärt infot, kasutamiseks turunduses, tootearenduses ja logistikas. Toote tase Ostja vaatenurk Turundusjuhi Arvuti näide vaatenurk 4. Toote asendamine. Asenduskauba andmine kliendile kasutamiseks. Logistika = Tarnimine + materjali juhtimine + jaotamine. Tarnija Ressursid Tootmine Kaubad Tarbija Logistika on see tarneahela juhtimise osa, mis planeerib, teostab ja kontrollib lähtepunkti ja...

Ettevõtlus
69 allalaadimist
thumbnail
29
doc

Turunduse referaat

(Bukhari 2011) Reklaam kulutusi võib pidada efektiivseks investeeringuks. Erinevate ettevõtete puhul käsitletakse reklaamindust erimoodi. Väike ettevõtete puhul tegeleb reklaamiga üks inimene turundus või müügi osakonnast, kes teeb koostööd reklaami agentuuriga. Suur ettevõtete puhul luuakse eraldi osakond, mille juht raporteerib osakonna tegevusest turundus juhile. Turundusjuhi ülesanded reklaami puhul on koostada eelarve, arendada efektiivne reklaami strateegia ning seejärel anda heaks kiit reklaamile või kampaaniale. (Ibid.) Reklaami strateegiaid saab liigitada vastavalt nende eesmärgile, olenevalt kas eesmärk on informeerida, veenda või meenutada. Informeeriva reklaami eesmärk on luua teadlikus ning teadmised uue toote kohta turul või informeerida tarbijat vana toote uutest funktsioonidest. Veenva reklaami eesmärgiks on tarbijat veenda kaupa ostma,...

Turunduse alused
94 allalaadimist
thumbnail
2
doc

Turunduse kokkuvõttev materjal

Psühholoogilised mõjurid: Motiivid, Tähelepanu, Taju, Õppimine, Mälu, Hoiakud. Telemarketing ­ plussid: annab võimaluse kohandada kliendivajadustele, annab võimaluse vastata argumentidele. Miinused: võib tekitada pahameelt, kui kõne tuleb sobimatult, kliendil on tel teel kergem öelda ei, võib olla raskem ühendust saada, ei tohi ülehinnata isiklikke kontakte tm. puhul. Turundusjuhi ül. posits. - 1) otsida segmente, mis on konkurendile märkamatud, 2) panna konkurent uskuma, et rünnakuks on vaja palju tööd/investeeringuid, 3) kasutada psühholoogilisi mõjureid nii, et tarbijal ja konkurendil tekib selgekuvand firma toodetest, 4) hoiduda võrdlemast sarnase tootega, mis on turule hästi sisenenud ja tuntud, 5)lööv tootenimi, teadvustada oma toodet turule võimalikult kiiresti ja jõuliselt, 6) lihtsustada turundussõnumit, kuna tarbija on korraga teadlik vähestest...

18 allalaadimist
thumbnail
11
docx

MEES, KES OSKAS MÕELDA TEISITI

2 2Sissejuhatus......................................................................................................... 3 3Tee peadirektoriks................................................................................................ 4 3.1Tee kodust General Electricusse.....................................................................4 3.2Inseneri aeg.................................................................................................... 4 3.3Teekond turundajaks...................................................................................... 5 3.4Tee suuremasse mängu.................................................................................. 6 3.5Peak...

Juhtimine
6 allalaadimist
thumbnail
17
docx

TURUNDUS SPIKKER

Mikrokeskkond: Tarbijad Tarnijad Vahendajad Konkurendid Huvigrupid Makrokeskkond: Majanduslik Juriidlis-õiguslik Demograafiline Kultuuriline Tehnoloogiline Looduslik 7. Ettevõttesisene turunduskeskkond Mikrokeskkond need jõud, mis otseselt mõjutavad firma äritoimingute edukust. Firma turundusosakonna töötajad peavad oma tegevuses arvestama firma teiste osakondade huvidega. Turundusjuhi otsused ei tohi minna vastuollu direktsiooni kavadega, vaid nad peavad juhtkonna projekte toetama. Hankijad ettevõtted või isikud, kes muretsevad firmale või tema konkurentidele kaupade ja teenuste tootmiseks vajalikke ressursse. Hankijaid kui keskkonna elemente tuleb firma turundustöös tähelepanelikult analüüsida. Turundusjuht peab pidevalt jälgima hangitava tooraine ja materjali hinda, sest selle tõus tõstab ka valmistoodangu hinda...

Turundus
199 allalaadimist
thumbnail
20
docx

TURUNDUS

2. Turunduse infrastruktuuri komponendid, sh: · turundusele mõeldud eelarve, · personali ja ettevõttesises meeskonna selekteerimine ja koolitus, · müügi planeerimine, · statistika ja dokumentatsioon, · läbiviidavad turuuuringud ja turunduse infosüsteemi funktsioneerimise. 21. 22. 23. 24. 25. 26. Turundusjuhi roll ja ülesanded 27. ETTEVÕTTE SISESED 28. ETTEVÕTTE VÄLISED 29. Juhtimissüsteem ja meetmed 34. Toode 30. organisatsiooni üldine struktuur 35. planeerimine 31. turundusosakonna struktuur 36. uurimine 32. juhtimisstiil 37. arendamine 33. otsuste tegemise kord 38. testimine 39. teenindamine 40...

Turundus
121 allalaadimist
thumbnail
12
docx

Turunduse alused kordamisküsimused

turunduse funktsioon (ülesanne)? Turundus on tegevuste süsteem, mille eesmärk on viia kokku ostjate soovid ja vajadused ning müüja eesmärgid. Turunduse roll on orienteerida kõik organisatsiooni tegevusvaldkonnad tarbija vajaduste rahuldamisele. Turunduse funktsioon organisatsioonis on uurida konkreetselt määratletud sihtturu vajadusi ja soove ning pakkuda välja nende vajaduste paremaid rahuldamisvõimalusi kui tema konkurendid. 2) Mis on turundusjuhi ja turundusspetsialisti roll organisatsioonis? Kuidas need erinevad, kuidas need täiendavad teineteist? Turundusjuhi roll on turundusstrateegiate väljatöötamine ja nende täitmise kontrollimine. Turundusspetsialisti roll on turundusmeetmestiku väljatöötamine – taktikaline, operatiivne tasand. Lisa, kuidas nad üksteist täiendavad. 3) Mis on strateegiline turundus? Defineeri mõiste....

Turunduse alused
50 allalaadimist
thumbnail
194
pdf

KULUDE JUHTIMINE JA CONTROLLING

09.029 Koostanud professor Toomas Haldma Loengukonspekt ärijuhtimise magistriõppele finantsjuhtimise eriaines TARTU 2015 SISUKORD 1. ETTEVÕTTESISESE ARVESTUSE ROLL JA ARENGUD ............................3 1.1. Strateegiliste nõuete kasv juhtimisele ...............................................................3 1.2. Ettevõtte aruandluse arengusuunad ...................................................................4 1.3. Ettevõttesisese planeerimis- ja aruandlussüsteemi kujundamise vajadused .....6 1.4. Juhtimisarvestuse praktikat mõjutavad tegurid .................................................8 1.4. Ettevõtte kuluarvestuse süsteemi eesmärgid ja komponendid ..........................8 2. ETTEVÕTTE KULUARVESTUSE SÜSTEEM...

Finantsjuhtimine
195 allalaadimist
thumbnail
38
odt

Turundus ja müügijuhtimise alused

esitlemine – aktiivne müük, 5.vastuväidete ületamine, 6.müügi lõpetamine, 7.taasmüügi saavutamine Kui sa tahad saada uusi kliente ja hoida vanu, tuleb kohelda neid sammuti nagu iseennast. Kõikidele klientidele on vaja pöörata võrdset tähelepanu nt. swebpanga näide, elisa ja tele2 näide. Rahulolematud kliendid on kui abistajad. OtsustajagaI(kellel on antud õigus otsutada) rääkimata tehingut ei sünni. Kuidas saab teada, kes on otsustaja? Internetileheküljedel : nt. Turundusjuhi number ja meili aadress. Helistad firmasse, ja küsid kes tegeleb ühe või teise asjaga. Lähed ettevõttesse kohale tuttavatelt / sõbrad / sugulased 5. Vajaduste väljaselgitamine Kalastada tasub seal, kus on kala. Põhiliselt valmistuge kirjeldama KASU Kasu kirjeldamine on kõige veenvam müügiargument Rühmatöö Tesla mugav 2. Ökonoomne 1. ruumi rohkem kui tavalises sedaanautos 4. Kiire 6. Autopiloot 7. Luksuslik Uudne 3. Eristub teistest autodest oma disaini poolest 8....

Majandus
57 allalaadimist
thumbnail
82
pdf

Interaktiivne Turundus - Rene Arvola - mõisted ja mudelid - kordamisküsimused

 Vahetuse tulemusel saadakse soovitud  toode teiselt subjektilt hüvituse vastu.  Sellist ostja ja müüja vahelist kokkulepet nimetatakse tehinguks.    Eristatakse nelja vahetuse vormi:  ­ Turu vahetus  ­ Suhte vahetus  ­ Ümber jagav vahetus  ­ Vastastikune vahetus    ● Turu vahetus (market exchange)  Lühiajalise orientatsiooniga ja omakasust motiveeritud.   Turu vahetus toimub sellele eelnenud ja sellele järgnevast vahetusest sõltumata.    ● Suhte vahetus (relationship exchange)  Pikaajaline orienteeritus.   Areneb poolte vahel, kes on huvitatud pikaajalise, toetava suhte loomisest.    ● Ümber jagav vahetus (redistribution)  Eksisteerib poolte vahel, kes töötavad kollektiivse üksusena.   Üksuse liikmed astuvad vahetusse, sest soovivad omavahel ressursse jagada.   Maks...

Turundus
39 allalaadimist
thumbnail
68
docx

Turunduse juhtimine - eksamikonspekt

Samuti sõltub sellest, kuidas juhtkond seda näeb (mõjutab ka see, kas näeb adekvaatselt turundussituatsiooni jne), milline on strateegia jms 2) Turunduse juhtimise protsessi etapid ja nende sisu Hõlmab turundusotsuste analüüsi, eesmärkide püstitamist, planeerimist, rakendamist ja kontrollimist. Turunduse juhtimiseks võetakse vastu toote väljatöötamise, hinnakujunduse, turustamise ja müügitoetuse alaseid otsuseid turundusjuhi pädevuse piires. Ilma eesmärkide püstitamiseta ei jää otseselt asi katki, aga see on tegelikult väga vajalik, et asi efektiivselt töötaks. Eesmärk - annab suuna, mille poole ettevõte pingutama hakkab. Samuti on oluline hilisema kontrollimise ja mõõtmise jaoks. Nt SMART mudel - eesmärk peab olema lihtne, mõõdetav, saavutatav (reaalne), oluline (relevant), tähtajaga....

Turunduse juhtimine
96 allalaadimist
thumbnail
84
pdf

Turundusuuringud

Infosüsteemi protseduuridega määratakse: - millist infot koguda, - kui sageli infot koguda, - millises vormis infot hoida, - milliseid analüüse teha korrapäraselt, - kelle ülesanne on info kogumine. Infosüsteemide protseduuride kooostamine on turundusjuhi või turunduse eest vastutava juhtkonna liikme ülesanne, kes hakkab kogutud info põhjal otsuseid langetama. Kuna info kogumisel ja kasutamisel osalevad ka teised allüksused, näiteks müük ja raamatupidamine, siis tulev infosüsteem kavandada nendega koostöös, et rahuldataks kõigi osapoolte infovajadus. Tehnilised vahendid raportite vormidest analüüsitarkvarani hõlbustavad ja kiirendavad info kogumist, analüüsi ja kasutamist. Vastutus info kogumise eest!...

Turundus
52 allalaadimist


Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun