Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse Registreeri konto

Toiduohutuse kordamisküsimused 2013 (1)

5 VÄGA HEA
Punktid

Esitatud küsimused

  • Millal pesta käsi?
  • Kuivata käed millal pesta käsi?
  • MILLISED ohud võivad tootesse sattuda?
  • KUS ohud tekivad?
  • Mis annab alust eeldada et HACCP süsteem peaks täitma eesmärke?
Vasakule Paremale
Toiduohutuse kordamisküsimused 2013 #1 Toiduohutuse kordamisküsimused 2013 #2 Toiduohutuse kordamisküsimused 2013 #3 Toiduohutuse kordamisküsimused 2013 #4 Toiduohutuse kordamisküsimused 2013 #5 Toiduohutuse kordamisküsimused 2013 #6 Toiduohutuse kordamisküsimused 2013 #7 Toiduohutuse kordamisküsimused 2013 #8 Toiduohutuse kordamisküsimused 2013 #9 Toiduohutuse kordamisküsimused 2013 #10 Toiduohutuse kordamisküsimused 2013 #11
Punktid 100 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 100 punkti.
Leheküljed ~ 11 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2013-04-22 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 55 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 1 arvamus Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor lilja550 Õppematerjali autor

Märksõnad

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
10
doc

Toiduohutus eksami kordamisküsimused

joogiveesüsteemiga Vett peab vastama normidele Jää peab valmistada puhast veest 39. Toiduainete suhtes kehtestatud nõuded vt 852/2004, lisa II Toidukäitleja ei võta vastu toidutooret või koostisained Toorained ja koostis ained tuleb hoida sobivates tingimustes Tuleb kasutada piisavaid kahjuritõrjemeetmed Ei hoida tooded kohal, kus võib põhjustada riski tervisele 40. HACCP süsteemi juurutamise 12 etappi ja 7 põhimõtet 1põhimõte: ohuanalüüs 2: KKP määramine 3: Kriitiliste piiride määramine 4: seiresüsteemi määramine 5: Korrigeerivad tegevused 6: nõetekohasuse tõendamine ohuanalüüs 1etapp: moodusta töörühm 23: Tootekirjelduse koostamine ja kasutusala. 45: Tehnoloogilise skeemi koostamine 6: ohuanalüüs ja ohumeetmeid kaalumine 7: KKP 8: kehtestamine kriitilised piirid igale KKPle

Toiduohutus
thumbnail
10
doc

Toiduohutuse kordamisküsimused ja vastused

joogiveesüsteemiga Vett peab vastama normidele Jää peab valmistada puhast veest 39. Toiduainete suhtes kehtestatud nõuded vt 852/2004, lisa II Toidukäitleja ei võta vastu toidutooret või koostisained Toorained ja koostis ained tuleb hoida sobivates tingimustes Tuleb kasutada piisavaid kahjuritõrjemeetmed Ei hoida tooded kohal, kus võib põhjustada riski tervisele 40. HACCP süsteemi juurutamise 12 etappi ja 7 põhimõtet 1põhimõte: ohuanalüüs 2: KKP määramine 3: Kriitiliste piiride määramine 4: seiresüsteemi määramine 5: Korrigeerivad tegevused 6: nõetekohasuse tõendamine ohuanalüüs 1etapp: moodusta töörühm 23: Tootekirjelduse koostamine ja kasutusala. 45: Tehnoloogilise skeemi koostamine 6: ohuanalüüs ja ohumeetmeid kaalumine 7: KKP 8: kehtestamine kriitilised piirid igale KKPle

Joogiõpetus
thumbnail
937
pdf

Erakorralise meditsiini tehniku käsiraamat

Erakorralise meditsiini tehniku käsiraamat Toimetaja Raul Adlas Koostajad: Andras Laugamets, Pille Tammpere, Raul Jalast, Riho Männik, Monika Grauberg, Arkadi Popov, Andrus Lehtmets, Margus Kamar, Riina Räni, Veronika Reinhard, Ülle Jõesaar, Marius Kupper, Ahti Varblane, Marko Ild, Katrin Koort, Raul Adlas Tallinn 2013 Käesolev õppematerjal on valminud „Riikliku struktuurivahendite kasutamise strateegia 2007- 2013” ja sellest tuleneva rakenduskava „Inimressursi arendamine” alusel prioriteetse suuna „Elukestev õpe” meetme „Kutseõppe sisuline kaasajastamine ning kvaliteedi kindlustamine” programmi Kutsehariduse sisuline arendamine 2008-2013” raames. Õppematerjali (varaline) autoriõigus kuulub SA INNOVEle aastani 2018 (kaasa arvatud) ISBN 978-9949-513-16-1 (pdf) Selle õppematerjali koostamist toetas Euroopa Liit Toimetaja: Raul Adlas – Tallinna Kiirabi peaarst Koostajad: A

Esmaabi
thumbnail
1072
pdf

Logistika õpik

Eesti Rahvusraamatukogu digitaalarhiiv DIGAR Eesti Rahvusraamatukogu digitaalarhiiv DIGAR Ain Tulvi LOGISTIKA Õpik kutsekoolidele Tallinn 2013 Eesti Rahvusraamatukogu digitaalarhiiv DIGAR Käesolev õppematerjal on valminud „Riikliku struktuurivahendite kasutamise strateegia 2007- 2013” ja sellest tuleneva rakenduskava „Inimressursi arendamine” alusel prioriteetse suuna „Elukestev õpe” meetme „Kutseõppe sisuline kaasajastamine ning kvaliteedi kindlustamine” programmi „Kutsehariduse sisuline arendamine 2008-2013” raames.

Logistika alused
thumbnail
528
doc

Keskkonnakaitse lõpueksami küsimused-vastused

KESKKONNAKAITSE JA KORRALDUS 1. loodus- ja keskkonnakaitse üldküsimused  Keskkonnakaitse: atmosfääri, maavarade, hüdrosfääri ratsionaalse kasutamise ja kaitse, jäätmete taaskasutamise või ladustamise, kaitse müra, ioniseeriva kiirguse ja elektriväljade eest. Keskkonnakaitse on looduskaitse olulisim valdkond.  Looduskaitse : looduse kaitsmist (mitmekesisuse säilitamist, looduslike elupaikade ning loodusliku loomastiku, taimestiku ja seenestiku liikide soodsa seisundi tagamine), kultuurilooliselt ja esteetiliselt väärtusliku looduskeskkonna või selle elementide säilitamine, loodusvarade kasutamise säästlikkusele kaasaaitamine 2. loodus- ja keskkonnakaitse mõiste  Keskkonnakaitse- rahvusvahelised, riiklikud, poliitilis-administratiivsed, ühiskondlikud ja majanduslikud abinõud inimese elukeskkonna saastamise vähendamiseks ja vältimiseks ning l

Keskkonnakaitse ja säästev...
thumbnail
269
docx

Õiguse alused eksami kordamisküsimused

TALLINNA ÜLIKOOL ÜHISKONNATEADUSTE INSTITUUT ÕIGUSE ALUSED Loengukonspekti alus Lektor Aare Kruuser Tallinn, 2015 SISUKORD PROGRAMMI KORDAMISKÜSIMUSED ÕIGUSE ALUSED. ÕIGUSTEADUSE PÕHIMÕISTED SISSEJUHATUS ÕIGUSTEADUSESSE 01 SISSEJUHATUS 02 ÕIGUSE ROLL ÜHISKONNAS. Miks peab õigust tundma 03 ÕIGUSLIK REGULEERIMINE 03.1. RIIK JA ÕIGUS. PÕHIMÕISTED REFERAADID JA ESSEED TEEMADE KAUPA VASTUSED KORDAMISKÜSIMUSTELE Õigusvõime, sest Igal füüsilisel isikul on ühetaoline ja piiramatu õigusvõime............................5 PROGRAMMI KORDAMISKÜSIMUSED TEEMADE KAUPA..............................................5 MIS ON ÕIGUS. MIKS PEAB ÕIGUST TUNDMA..........................................................148 SOTSIAALNE REGULEERIMINE....................................................................................148 Sotsiaalsete normide mõiste ja põhitunnused.....................................

Õiguse alused
thumbnail
193
docx

Turismiettevõtluse lõpueksami märksõnade konspekt

turismiettevõtluse spetsialiseerumise lõpueksami märksõnad Teeninduspsühholoogia 1. Teenindusühiskonna ja majanduse areng Teenindusühiskonna tekke ja kasvu peamised põhjused tulenevad ühiskonna ja töömaailma muutustest: Kasvav jõukus ­ suurem nõudlus teenuste järele nagu kodu koristamine, akende pesemine jm mida varem tehti ise. Vaba aja väärtustamine ­ suurem nõudlus reisi, SPA, toitlustusteenuste järele. Suuremad eluootused ­ suurem nõudlus hooldekodude ja tervishoiuteenuste järele Vajaduse kasv teeninduslike oskuste järele. Toodete suurem kompleksus ­ suurem nõudlus remondi ja parandusteenuste järele. Kasvav komplitseeritus igapäevaelus ­ suurem nõudlus abielunõustajate, advokaatide, maksunõustajate, töönõustajate järele. Kasvav tähelepanu ökoloogiliste ja säästva arengu küsimustele ­ suurem nõudlus. bussiteenuste ja autorendi järele isikliku auto kasutamise a

Turismiettevõtlus
thumbnail
192
pdf

NOORTELAAGRI KORRALDAJA KÄSIRAAMAT

EESTI NOORSOOTÖÖ KESKUS HARIDUS- JA TEADUSMINISTEERIUM NOORTELAAGRI KORRALDAJA KÄSIRAAMAT Tallinn 2005 Koostanud: Elo Talvoja Viire Põder Helen Veebel Argo Bachfeldt Anne Luik Kadri Kurve Kujundaja: Tiina Niin Keeletoimetaja: Anne Karu Tehniline toimetaja: Reet Kukk ISBN 9985-72-158-6 (trükis) ISBN 9985-72-159-4 (PDF) SISUKORD Noorsootöö seadus 5 Noortelaagri tegevusloa väljastamise kord 10 Noortelaagri ning projektlaagri juhataja ja kasvataja kvalifikatsiooninõuded 12 Noortelaagri registri asutamine ja noortelaagri registri pidamise põhimääruse kinnitamine 15 Noortelaagri registri pidamise põhimäärus

Amet




Kommentaarid (1)

196543 profiilipilt
196543: Vastuseid ise koostades õpite midagi. Sellest versioonist õpite valesid vastuseid ja juba 6 aastat pean ma seda rumalust lugema. Lugupisamisega, Katrin Laikoja, selle eksami vastuvõtja
15:18 20-03-2020



Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun