Vajad kellegiga rääkida?
Küsi julgelt abi
Õppematerjalid
Ülikool
Kutsekool
Gümnaasium
Põhikool
Jagajate TOP
Eraõpetajad
K & V
Mäng
Sõnastikud
Sõnu seletav
Võõrkeelsed
Inglise
Soome
Saksa
Vene
Hispaania
Prantsuse
Rootsi
Itaalia
Ladina
Taani
Esperanto
Teeni punkte
Krüptoraha on tõusuteel. Nüüd on just õige aeg osta! Ära riski ja kauple turvalises keskonnas ->
TEE KONTO
Add link
Lae alla
reklaam.docx
REKLAAM
(0)
Informaatika
-
Kommunikatsioon
0
5
VÄGA HEA
1
Esitatud küsimused
Kes ma olen läbi selle mis mul on Kumb on siis tähtsam?
Mida reklaam väärtustab?
Millele tähelepanu pöörab?
Kuidas tekib lugu?
50 punkti
Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 50 punkti.
~ 3 lehte
Lehekülgede arv dokumendis
2013-02-07
Kuupäev, millal dokument üles laeti
50 laadimist
Kokku alla laetud
0 arvamust
Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Mary.
Õppematerjali autor
Lae alla
.docx
Lisainfo
konspekt Tiina Hiobi loengust ÕpilasakadeemiasReklaaminud
Märksõnad
reklaam
,
emotsioonid
,
taju
,
bränd
,
teadlik
,
reklaamitav
,
rahuldamise
,
kunst
Mõisted
suhtekorraldus
,
reklaam
,
reklaam
,
kommunikatiivne roll
,
sotsiaalne roll
,
komsumerism
,
vajaduse teadvustamine
,
emotsioonid
,
empaatiat
,
aju tüvi
,
elamus
,
imidž
Kommentaarid
(0)
Kommentaarid sellele materjalile puuduvad. Ole esimene ja
kommenteeri
Kõik kommentaarid
Sarnased materjalid
21
pptx
MIS ON REKLAAM?
MIS ON REKLAAM? Carl Linnè: Genus proximum üldtunnus, differencia specifica - spetsiifiline erinevus ` ... on mitteisiklik infoedastus, mille eest tuleb kanda kulutusi, mi...
8
docx
Reklaamiteooria
reklaamiteooria ,,Reklaam turunduses," Neeme Roose tänases maailmas ei saa me lootmajääda et äki õitseb ilma hea reklaamita. nt on kaks seepi. müüb seep, millest kuuldakse rohkem. kõige suurem patt on teha ha...
1
doc
Reklaamiteooria
1. Nimetade reklaami rolle ühiskonnas(4) koos väikese selgitusega. · Majanduslik roll / turunduslik roll Uuringu eesmärgiks oli välja selgitada, kuidas suhtuvad Eesti elanikud reklaami ku...
71
docx
Reklaaamipsühholoogia konspekt
· 1953 Karl Hovland's model Exposure Attention Comprehension Acceptance Retention (talletamine, mäletamine) (Behavioral) Change ...
20
docx
Reklaamipsühholoogia konspekt
MIS ON REKLAAM? Carl Linnè: Genus proximum – üldtunnus, differencia specifica - spetsiifiline erinevus Reklaam on mitteisiklik infoedastus, mille eest tuleb kanda kulutusi...
990
pdf
Maailmataju ehk maailmapilt 2015
UNIVISIOON Maailmataju A Auuttoorr:: M Maarreekk--L Laarrss K Krruuuusseenn Tallinn ...
343
pdf
Maailmataju uusversioon
UNIVISIOON Maailmataju Autor: Marek-Lars Kruusen Tallinn Detsember 2013 Leonardo da Vinci joonistus Esimese väljaande teine eelväl...
3
doc
Kuidas reklaam mõjutab klienti
Kuidas reklaam mõjutab klienti. Reklaam on kuulutused, plakatid, raadio, televisioon ja interneti teel teatamised jm vahendid, mille eesmärgiks on midagi laiemalt tuttavaks teha, tarbijaid meeli...
Rohkem sarnaseid
Registreeri ja saadame uutele kasutajatele
faili e-mailile
TASUTA
Nõustun
reeglitega
Sisene Facebook'ga
Sisene Google'ga
Sisene LinkedIn'ga
Konto olemas? Logi sisse
Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe
üldtingimustega
Nõustun
Kõik kommentaarid