Plaanid puhkusele minna? Võta endale majutus AirBnb kaudu ja saad 37€ kontoraha Tee konto Sulge
Facebook Like

REKLAAM (0)

5 VÄGA HEA
Punktid

Esitatud küsimused

  • Kes ma olen, läbi selle, mis mul on. Kumb on siis tähtsam ?
  • Mida reklaam väärtustab ?
  • Millele tähelepanu pöörab ?
  • Kuidas tekib lugu ?
 
Säutsu twitteris
Kodutöö meili peale.
9.veebruar/16. veebruar ruuduline vihik, EI HILINE !!!
2. veebruar
kuidas toimida koos nii, et see oleks võimalikult tulutoov – kommunikatsioon.
Suhtekorraldus – rohkem tekst ja sõnad, kui visuaalsus .
Kommunikatsiooni instituut
Reklaami ja imagoloogia osakond
TLÜ Ajakirjanduse õppesuund
Inimene(intelligentne, sots.aktiivne) võtab poolehoiu kogu inimkonna suhtes ning kui ta märkab, et kellelegi tehakse liiga(süvenemata kogu loosse), tekib konflikt reklaami ja inimkonna vahel. Peab olema kõrge kval.
Reklaam – kas kunst või infoedastus? Raske vahet teha. Kommertsreklaam koolides KEELATUD! (Kool teadmiste omandamiseks, võetakse automaatselt kui õiget asja). Reklaam – kujundada välja tarbija eelistusi.
REKLAAM
mitteisiklik, kulutused( tasuline ), SISENDAVA ISELOOMUGA , edastab teavet, kasutab meediakanaleid, formuleeritakse probleem ja selle lahendus („Kui sa oled kurb, üksi...siis liitu meie mobiilsidevõrguga“), üldtajutav kuju.
...On levitaja kasule orienteeritud teateedastus, milles formuleeritakse nii probleem kui ka selle lahendus (L. Priimägi(2007). Reklaam& imagoloogia, mõistevara)
REKLAAMI ROLL
  • Majanduslik/turunduslik roll. Raha leiab üles raha – kus on, sinna antakse juurde.
    Reklaam loob margiteadvust ( tekib küsimus meie peas, kas me tahame või ei taha), aktiviseerib müüki, on üks „turuvõitluse“ relvist.
    Lapsed kui vanemate survegrupp turul. ( Delma, juustupakkide sees kleepsud )
    TULEVIKU TURG ON PRAEGUSED LAPSED.
  • Kommunikatiivne
  • 80% sisust ei kuvatud. Kogu dokumendi sisu näed kui laed faili alla
    REKLAAM #1 REKLAAM #2 REKLAAM #3
    Punktid 50 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 50 punkti.
    Leheküljed ~ 3 lehte Lehekülgede arv dokumendis
    Aeg2013-02-07 Kuupäev, millal dokument üles laeti
    Allalaadimisi 46 laadimist Kokku alla laetud
    Kommentaarid 0 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
    Autor Mary. Õppematerjali autor

    Lisainfo

    konspekt Tiina Hiobi loengust ÕpilasakadeemiasReklaaminud
    reklaam , emotsioonid , taju , bränd , teadlik , reklaamitav , rahuldamise , kunst

    Mõisted


    Kommentaarid (0)

    Kommentaarid sellele materjalile puuduvad. Ole esimene ja kommenteeri


    Sarnased materjalid

    21
    pptx
    MIS ON REKLAAM
    8
    docx
    Reklaamiteooria
    1
    doc
    Reklaamiteooria
    71
    docx
    Reklaaamipsühholoogia konspekt
    20
    docx
    Reklaamipsühholoogia konspekt
    990
    pdf
    Maailmataju ehk maailmapilt 2015
    343
    pdf
    Maailmataju uusversioon
    3
    doc
    Kuidas reklaam mõjutab klienti



    Faili allalaadimiseks, pead sisse logima
    Kasutajanimi / Email
    Parool

    Unustasid parooli?

    UUTELE LIITUJATELE KONTO MOBIILIGA AKTIVEERIMISEL +50 PUNKTI !
    Pole kasutajat?

    Tee tasuta konto

    Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun