Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse
✍🏽 Avalikusta oma sahtlis olevad luuletused! Luuletus.ee Sulge

"imidž" - 14 õppematerjali

imidž – kujutluspilt või kuvand, moodustuv alaläviste aistiliste assotsiatsioonide kombineerumisel ( isetekkeline kuvand) või konstrueerimise tulemusena ( turunduses nt reklaamitegevuse toel). Imidži kujundamise aluseks on objektiivne reaalsus, kuid tegelikkust presenteeritakse valikuliselt ehk näidatakse vaid seda osa tegelikkusest, mis näitajale pikas perseptkiivis kasuks tuleb.
thumbnail
64
docx

Positsioneerimine

majandusega, juhtimisega, turundusega, rahandusega, logistikaga, kommunikatsiooniga; samuti semiootikaga, lingvistikaga, esteetikaga, disainiga, õigusteadusega jne Reklaamitegevuse peamine fookus tänapäeval on brändiloome. Bränd- objektiivsed omadused sh toode ning selle füüsikalised omadused, ka disain, graafilised/visuaalsed standardid ning eeldatav tarbimisväärtus. Subjektiivsed omadused sh selle imidž ehk kujutlus, maine, hoiak selle suhtes, avalik arvamus selle kohta, selle koht/positsioon inimese teadvuses. Kokkuvõtvalt- tootele omistatavad isiksuseomadused ning visualisatsioon Kuni tänaseni on 2 peamist teaduspõhist lähenemist: Sotsio-kognitiive- toetus sotsiaalpsühholoogiale ja kommunikatsiooniteooriatele Psühhoanalüütiline, pertseptuaalne lähenemine S.Freudi, Jungi töödele Alates 20.saj teisest poolest

Psühholoogia → Reklaamipsühholoogia
19 allalaadimist
thumbnail
14
docx

Intervjuu ettevõtjaga ja ÄRIMUDEL

Alguses oli vaja otsustada, kas sellist firmat on vaja teha või mitte. Teist probleeme mul ei olnud. 10. Mitu tundi päevas oli vaja töötada enne seda, kui teie firma hakkas edukalt arendada? Päris palju, väga raske öelda. Kohe peale firma asumist mul oli nn agarus. Kui inimene on millelgiga huvitatud, siis ta ei tunne, kuidas aeg jookseb. 11. Mis on teie jaoks kõige tähtsam faktor otsustamiseks, kuidas käituda ja mis teha, kui see on seotud teie firmaga? Firma imidž. Imidž ja majanduslik otstarbekus. Kui on vaja nende vahel valida, siis esimene. Kõige tähtsam asi, et sellist valikut oli vaja teha harvemini. 12. Kuidas teie otsustate, mis on teie firma jaoks hea ja mis on halb otsus? Äkki on midagi, millest on vaja kinlasti eemale hoida? Hea ja õige otsus on see, mis toob tulevikus raha. Aga sellest, mis toob halba või ebaausa raha tuleb eemale hoida. 13. Millised eesmärgid olid teil paika pandud ja kui kiiresti teie neid saavutasite?

Majandus → Ettevõtlus alused
71 allalaadimist
thumbnail
20
docx

Reklaamipsühholoogia konspekt

• Huvi toote liigi vastu. • Eelnev reklaamitava margi eelistamine. • Reklaami ilmumine trükireklaamina. • Isikuga/sihtrühmaga sobiva apellatsiooni kasutamine. • Isikule/sihtrühmale meeldivate persoonide ja keskkonna kasutamine. • Reklaam tuleb “läbi kaaluda” erinevaist hoiakutasandeist lähtudes. • Kulumise vältimine – mõjub hoiakule hävitavalt. Avalik arvamus, maine, imidž Mis on mis?  Imago või imidž – kuvand.  Maine – reputatsioon.  Avalik arvamus – kellegi avalikult arvatud arvamus või kogum selliseid.  Üldine arvamus.  Maine mõõt: kõrge-madal või hea-halb; maine muutus on pikalisem kui avaliku/üldsuse arvamuse muutus.  Imidži mõõt – tugev-nõrk oma mitmekesisuses.  Imidž on eelkõige emotsionaalne ostuargument.  Maineuuring – arvamusuuring.  Imidžiuuring – assotsiatsiooniuuring. Maine/reputatsioon:

Psühholoogia → Reklaamipsühholoogia
57 allalaadimist
thumbnail
4
docx

Kriminaalkirjandus

asub. Detektiiv ja kurjategija kohtuvad erinevates olukordades, millega luuakse põnevus ja näidatakse nende omavahelist võitlust. Detektiiv võidab kurjategija oma vaimse üleoleku, osavuse või jõuga ning jääb ootama oma uut ülesannet. Lugejale näidatakse teda tagasihoidlikuna ja omakasupüüdmatuna. Minu arvates näevad detektiivid/uurijad välja väga salakavalad ja üsnagi omaette nokitsejad. Tihti on nad parajalt humoorikad ja samas ka veidi taktitundetud. Selline imidž on näiteks Sherlock Holmes’il. Mina naudin näiteks Sherlock Holmes’i ja Hercule Poirot’i seriaale. Väga huvitav on jälgida, kuidas nad oma vaimukuse ja šarmiga keerulisi ülesandeid lahendavad ning oma taiplikkust proovile panevad.

Kirjandus → Kirjandus
8 allalaadimist
thumbnail
24
docx

Reklaamiteooria konspekt

klientide, investorite, töötajate ja avalikkuse emotsionaalne reaktsioon ettevõtte nime kuuldes. Maine on kultuurist sõltuv ilming, mis muutub ajas ning jälgib sotsiaalses, kultuurilises ja majanduslikkus sfääris toimivaid nähtusi. “It takes 20 years to build a reputation and five minutes to ruin it. If you think about that, you'll do things differently.” Kujutlus moodustub elementaarsetest aistilistest assotsiatsioonidest. Imidž – saatja kommunikatiivne atribuut. Kujutlus – vastuvõtja tõlgendus. Leon Festinger’i kognitiivse dissonantsi teooria: Kognitiivne dissonants e tunnetuslik ebakõla on pingeseisund, mis tuleneb vastuoluliste tajude ja mõtete ühitamisest. Imidž vahendab kauba näol kujutlust suhtluspartnerist, kes on kauba taga ning see isik on kirjeldatav isiksuseomadustega e antropomorfne. BRÄND. Tooted on need, mida ettevõte toodab. Bränd on see, mida tarbija ostab.

Meedia → Reklaam
10 allalaadimist
thumbnail
22
docx

Reklaamipsühholoogia

analüüsimiseks, seletamiseks, ennustamiseks ning reklaamide ja inimtüüpide liigitamiseks reklaamitegevuse sisulistest probleemidest lähtudes. -Reklaamipsühholoogia - psühholoogia osakusteabe rakendamine reklaami efektiivsuse tõstmiseks -Reklaamipsühholoogia tegeleb järgmiste mõistetega: • Hoiak • Taju • Mõjustamine • Mõtlemine • Otsustamine • Mälu • Tähelepanu • Emotsioonid • Imidž Käitumine -Reklaamipsühholoogia ei ole isoleeritud valdkond -Kõigega, mis puudutab tarbijas e. inimeses eelduste kujundamist kaupade vahetuseks. -Bränd- • Objektiivsed omadused sh toode ning selle füüsikalised omadused ka disain, graafilised/visuaalsed standardid ning eeldatav tarbimisväärtus; • Subjektiivsed omadused sh selle imidž e kujutlus, maine, hoiak selle suhtes, avalik arvamus selle kohta, selle koht/positsioon inimese teadvuses

Psühholoogia → Tunnetuspsühholoogia ja...
15 allalaadimist
thumbnail
10
doc

HINNAPOLIITIKA JA -STRATEEGIA

(f) toode on väga ego-tundlik 5. Tarbijate väärtustaju ostu sooritamisel ei mõjuta (a) kaubamärgi maine (b) kaupluse maine (c) eelmised makstud hinnad (d) baashinnad (e) toote omahind (f) ükski eelnevalt loetletud teguritest 6. Millal on uue toote hinna kujundamisel sobiv kasutada turu ammutamise („turu koorimise”) strateegiat? (a) kui uue toote erakordsuse imidž on tähtis (b) kui suur müügikäive ja turuosa on tähtsad (c) kui tarbijad moodustavad nn massturu (d) kui on eeldusi masstootmise efekti saavutamiseks (e) kui on tegemist jäiga (mitteelastse) nõudlusega kaubaga 7. Kanebo on elitaarne kosmeetikatoodete kaubamärk, mis järjekindlalt teavitab tarbijaid oma unikaalsest tehnoloogiast. Hinnad tema toodetele on püsivalt veel ca 25-30% kallimad

Majandus → Hinnapoliitika ja...
131 allalaadimist
thumbnail
14
docx

Sissejuhatus semiootikasse

ROMAN JAKOBSON Jakobsoni algseks uurimusalaks oli, nagu Praha ringile kohane , eelkõige foneetika Fonoloogia arenemine ajas. Jakobson toob ära keele organiseerituse kaks aspekti. -Tähistatava ja tähistaja seost nimetab ta külgnevuseks ning see baseerub välisel faktoril. -Seos sarnasusepõhjal on tingitud keele sisemisest faktorist. Morfeem on morfeem siis kui tas on kõige väiksem tähenduslik ühik. SEMINAR WINFRIED NÖTH TOOTJA-TOODE-TARBIJA Brändi uurimine kaubamärgi imidž Asjade tähendus, reklaamide suhestumine eseme tähendusega -kõige paremast küljest näitamine. -tähendus võib olla olulisem kui see asi ise inimesed erinevad selle poolest, milliseid asju ja kuidas nad kasutavad. Esimene naine kes kandis pükse. ECO -semiootilise sfääri reallsus -sellest allpool mittesemiootilised nähtused. Me ei arva, et neil oleks semiootilisi omadusi. (see lävi on aja jooksul nihkunud) -AL( alumine lävi) Mis hetkest on ese semiootiline? Praktiline tasand

Semiootika → Semiootika
14 allalaadimist
thumbnail
14
doc

Muammar al-Gaddafi referaat

Aastate jooksul on lääneriigid olnud Gaddafi režiimi vastu, kuna ta toetas Iiri Vabariiklikku Armeed ja Palestiina Vabastusorganisatsiooni. 2000. a püüdis Gaddafi saavutada paremaid suhteid Euroopa riikide ja Ameerika Ühendriikidega. Ta mõistis varakult hukka 2001. a 11. septembri terrorirünnakud ja jagas ameeriklastega luureinfot al-Qaeda kohta. Peale seda, kui 2003.a kaotas Saddam Hussein võimu, oli Gaddafi hirmul, et ka tema võib kaotada oma liidripositsiooni. Avalik imidž: Gaddafi võimustiil ei olnud mitte ainult repressiivne, vaid ekstsentriline. Gaddafi maine ulatub populaarsest revolutsioonist kuni rahvusvahelise kõrvaleheitmiseni. Kuigi Gaddafil oli negatiivne maine Läänes, nähti Aafrikas teda kui kangelast. Nelson Mandela, kelle Apartheidi Vastast Liikumist Gaddafi toetas, nimetas oma lapselapse Gaddafi järgi ning aitas tal saavutada Lääne tunnustuse 90ndatel. Gaddafi ise pidas end intellektuaaliks ja filosoofiks. Tema varasemad abilised

Ajalugu → Ajalugu
2 allalaadimist
thumbnail
50
docx

KRIITILINE LINGVISTIKA ehk kriitiline diskursuse analüüs

Tere kui Eesti suusatajate sponsor ei müü mitte piima, vaid oma brändi meie armastatud sportlaste toetamise näol. Lõppeesmärk on endiselt müüa rohkem piima, aga seda tehakse kaudselt: kui oled arukas, peaksid ka Teret toetama, sest Tere on arukas ja toetab meie sportlasi.  Kõik teised diskursused on inkorporeeritud reklaamidesse. Esitatakse reklaami uudise kujul. Seriaalid reklaamivad toodet, mil pole kindlat seost reklaamitava tootega. Luuakse imidž firmale, aga tootega, mida müüb, pole mingit pistmist. Reklaamiajalugu on järjepidev ja kuhjab ühe reklaamikihi teise otsa. Paljud vanad reklaamivõtted kestavad läbi kõigi perioode, kuigi uusi kihte tuleb juurde. Strateegiad põimuvad. Nii nagu vanasti kasutati illustratsioone ja riime, tehakse seda tänagi. Reklaamid lubavad toote kaudu õnne, armastust, vaba aega (mis parajasti moes on) nagu tänagi. Diskursuse piirid muutuvad üha vähem tajutavateks.

Filoloogia → Foneetika
30 allalaadimist
thumbnail
32
pdf

Töövõtumeetodid, hinnakujunduse viisid, töövõtulepingud ja nende mõju ehitusmaksumusele

kasumit. Selle lepingutüübi puudused on tavalised kulude tasumise põhimõtte puudused: halb võimalus kulusid prognoosida ja madal tootlikkus, mida põhjustab see, et ei töötata mitte hinnale vaid kuludele. Lisaks 5 nendele puudustele on positiivseks võimaluseks kontrollida liigsete kulutuste vältimist. Siiski on just sellel lepingutüübil imidž, et see võimaldab teha ülemääraseid kulusid, sest töövõtjale tasutakse protsendi alusel tehtud kuludest. Seda lepingut kasutatakse järgmistes olukordades: • kiired abi- ja parandustööd • vanade ehitiste ümberehitamine ja remont, kui pole võimalik ette näha tööde ulatust enne lepingu alustamist • kui on vajalik väga kõrge tööde kvaliteet • kui kulud pole olulised, kuid tellija on huvitatud töö käigu kontrollimisest 2. Kulud koos kokkulepitud hinnalisaga

Ehitus → Ehitus
63 allalaadimist
thumbnail
48
docx

Avalik juhtimine kokkuvõte

o Vastuvõtlik uuendustele, kohaneja o Muutuste algataja ja juhtija- veenab nende vajalikkuses ka teisi 8  Näeb vajadust ja viisi seda ellu viia o Tolereerib riski ja teadmatust o Loov, tuleviku visiooniga, innovaatiline, intuitiivne  Poliitik(broker) o On vaja legitiimsust ja välist toetust ja väliseid ressursse o Imidž ja maine on olulised o Peab olema veenev, mõjukas, võimas o Suudab läbirääkimistel saavutada kokkuleppeid ja poolehoidu oma seisukohtadele o Suudab esindada ja kaitsta ideid 6. Iseloomustage Mintzbergi nelja konfiguratsiooni tüüpi - masinbürokraatiat, professionaalset bürokraatiat, divisionaalset mudelit ja adhokraatiat. Millistes tingimustes on neid avalikus sektoris otstarbeks kasutada? Millised on nende konfiguratsioonide eelised ja puudused?

Politoloogia → Riik ja valitsemine
57 allalaadimist
thumbnail
122
pdf

Ehitus maksumusehindamine I kt konspekt

kasumit. Selle lepingutüübi puudused on tavalised kulude tasumise põhimõtte puudused: halb võimalus kulusid prognoosida ja madal tootlikkus, mida põhjustab see, et ei töötata mitte hinnale vaid kuludele. Lisaks 5 nendele puudustele on positiivseks võimaluseks kontrollida liigsete kulutuste vältimist. Siiski on just sellel lepingutüübil imidž, et see võimaldab teha ülemääraseid kulusid, sest töövõtjale tasutakse protsendi alusel tehtud kuludest. Seda lepingut kasutatakse järgmistes olukordades: • kiired abi- ja parandustööd • vanade ehitiste ümberehitamine ja remont, kui pole võimalik ette näha tööde ulatust enne lepingu alustamist • kui on vajalik väga kõrge tööde kvaliteet • kui kulud pole olulised, kuid tellija on huvitatud töö käigu kontrollimisest 2. Kulud koos kokkulepitud hinnalisaga

Ehitus → Ehituse maksumusehindamine
109 allalaadimist
thumbnail
288
doc

Töövihik: Laondus ja veokorraldus

Selle asemel muutub oluliseks arusaamine toimingute kriitilistest teguritest ja info operatiivsest vahendamisest, samuti ka usalduslike suhete sisseseadmisest teenuste ostja ja tarnija vahel. Kvaliteedinõuete määratlemise raskus võib kergesti viia probleemide tekkimiseni vigade poolt esile kutsutud võimalike sanktsioonide rakendamisel. Teenuse kvaliteet koosneb kolmest osast:  teenuse tehniline kvaliteet  toimimise kvaliteet  firma imidž Teenuse tehnilist kvaliteeti mõjutavad osutatavate teenuste hulk, teenuse osutamiseks kasutatavate seadmete ja süsteemide tehniline tase ja teenindava personali professionaalsus. On teada, et mida rohkem osutatakse ettevõtte poolt teenuseid, seda kõrgem on selle teeninduse kvaliteet. Toimise kvaliteet iseloomustab teenuse tarnimise protsessi. See sisaldab teenuse osutamise kiirust ja operatiivsust, paindlikkust, personali teenindusvalmidust ja

Logistika → Logistika alused
285 allalaadimist


Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun