Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse Registreeri konto

Personali juhtimine ja arendamine (0)

5 VÄGA HEA
Punktid

Esitatud küsimused

  • Mis on töö analüüsi eesmärk?
  • Missugune on kavatsetava töö analüüsi kõlapind?
  • Kui jah siis millist töötajat on vaja?
  • Mis on oluline info kandidaatidele?
  • Kuivõrd on õpitu ülekantav praktikasse?
  • Kui tööd on sarnased ja võrreldavad Kui suure kaalu anname igale faktorile?
Vasakule Paremale
Personali juhtimine ja arendamine #1 Personali juhtimine ja arendamine #2 Personali juhtimine ja arendamine #3 Personali juhtimine ja arendamine #4 Personali juhtimine ja arendamine #5 Personali juhtimine ja arendamine #6 Personali juhtimine ja arendamine #7 Personali juhtimine ja arendamine #8 Personali juhtimine ja arendamine #9 Personali juhtimine ja arendamine #10 Personali juhtimine ja arendamine #11 Personali juhtimine ja arendamine #12 Personali juhtimine ja arendamine #13 Personali juhtimine ja arendamine #14 Personali juhtimine ja arendamine #15 Personali juhtimine ja arendamine #16 Personali juhtimine ja arendamine #17 Personali juhtimine ja arendamine #18 Personali juhtimine ja arendamine #19
Punktid 50 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 50 punkti.
Leheküljed ~ 19 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2017-12-13 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 82 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 0 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor krjukk Õppematerjali autor

Märksõnad

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
36
docx

PERSONALIJUHTIMINE

Kasu tööandjale ­ ta saab kutsestandardi järgi töötaja otsida, valida, milliseid koolitusi veel vaja. Kasu töötajale ­ saab tunnistuse kvalifikatsiooni kohta, saab teada oma pädevuse. Annab üleüldse selgema raamistiku, kes on kes. PERSONALITÖÖ VALDKONNAD - Personali planeerimine - Töötajate värbamine + valik - Töötajate hindamine - Töötajate tasustamine ­ kellele, kui palju maksta. - Töötajate arendamine ja koolitamine ­ peab hindama, mida juurde oleks vaja, kas oleks vaja koolitada Neid samme toetab personaliarvestus ­ dokumendid (töölepingud), andmebaasid (isikuandmed), juhendid (sisekorra eeskirjad), protseduurid, seadusest tulenevad nõuded. Töökeskkond: töötervishoid ja tööohutus Töökeskkonna spetsialist ­ viib läbi töökk analüüsi ­ kas keskkond on tervisele ohtlik. Töökeskkonna volinik ­ kontrollib töötajate poolt, kas asi on korras

Psühholoogia
thumbnail
101
pdf

Projektipersonali juhtimine konspekt

ressursside hulka; Tippjuhtide seltskond määratles väga täpselt õiguste, kohustuste ja vastutuse jagunemise; Muutuste protsessi toimumise hindamiseks loodi piisav jälgimissüsteem. Nende tulemuste alusel saab välja tuua viis peamist tegevust, mis on projektiedu saavutamise seisukohast olulised: saavutada eesmärkide aktsepteeritus, hankida vajalikud ressursid, projekti üldise kulgemise jälgimine ja meeskonna arendamine, mõjujõu kasutamine ­ ilmutades isikliku initsiatiivi ja luues projekti toimimiseks struktuure, efektiivse kommunikatsiooni tagamine. Joonis 4 annab ülevaate nende tegevuste omavahelistest seostest. Edukad projektid eeldavad eesmärkide kokku leppimist, vajalike ressursside hankimist ning projekti kulgemise jälgimist. Selleks tuleb projektijuhil mõjutada teisi huvigruppe, mis omakorda eeldab efektiivset suhtlemist. Joonis 4. Projektijuhi võtmetegevused.

Organisatsioon ja juhtimine
thumbnail
19
docx

"Personalijuhtimine& quot; Alas, R.

II osa ­ Personalijuhtimise eesmärgid ja tegevusvaldkonnad Personalijuhtimine peab kaasa aitama firma eesmärkide saavutamisele: firma kasum, organisatsiooni efektiivsus, ühiskonna teenindamine, sotsiaalne vastutus, tugev organisatsioonikultuur. Klientidest hoolimise tase ­ töötajatest hoolimise tase ­ Parim kui mõlemad kõrged. Personalijuhtimise valdkonnad: personali planeerimine, töö analüüs, personali värbamine, personali valik, personali hindamine, personali koolitus ja arendamine, töötasu ja palgapoliitika, töökohtade hindamine, organisatsiooni arendamine, töösuhted. 6. Personalijuhi võtmerollid Juhtkonna huve esindav äriinimene; muudatuste kujundaja vastavalt äri vajadustele; organisatsioonisisene konsultant ja partner allüksuste juhtidele; firma strateegia ja äri planeerija; talentide leidja ja juhtija; personalitöö eelarve koostaja ja kulude kontrollija; inimeste ja organsatsiooni ettevalmistaja muudatusteks.

Personali juhtimine ja...
thumbnail
161
pdf

Juhtimise alused

4.3.6.1 Ülesannete jaotamine 69 4.3.6.2 Allüksuste moodustamine 70 4.3.6.3 Ametikohtade kavandamine 71 4.6.3.4 Juhtide ja spetsialistide jagunemine rivi- ja staabipersonaliks 73 4.6.3.5 Õiguste ja võimu jaotamine ametikohtade vahel 73 4.4 Personali juhtimine 75 4.4.1 Personali juhtimise olemus 75 4.4.2 Töö analüüs ja personali planeerimine 77 4.4.2.1 Töö analüüs 77 4.4.2.2 Juhtimist, töökorraldust ja tööjaotust reglementeerivate dokumentide sisu 78 4.4.2

Juhtimine
thumbnail
58
doc

Personali juhtimine ja organisatsiooni käitumine

SISUKORD I. ORGANISATSIOONIKÄITUMINE...........................................2 1.1. Organisatsioonikäitumine..................................................................................2 Eksamiülesanne 1. ...................................................................................................5 II. INDIVIID.................................................................................. 6 2.1. Individuaalsus ja isikus......................................................................................6 Eksamiülesanne 2.....................................................................................................8 2.2. Taju...................................................................................................................... 8 Eksamiülesanne 3...................................................................................................13 Eksamiülesanne 4....................................................................

Majandus
thumbnail
105
doc

Lõpueksam: 2008 õppekava alusel Majanduse alused

kõrvaldamine. Kontrollimine ühendab tegevusi, mille abil tagatakse plaanitud eesmärkide ja tegeliku tegevuse kooskõla, selle vastavus plaanile. 6) Otsustamine- Tehakse kindlaks probleemid ja võimalused ning seejärel valitakse mitmete alternatiivsete tegevusvariantide vahel. 7) Mehitamine- Õigete inimeste õigele ametikohale paigutamine, töötajate arendamine, koolitamine, edutamine. 8) Suhtlemine- Alluvatele tehniliste teadmiste, juhendite, reeglite, vajaliku informatsiooni edastamine, välisinfo edastamine organisatsiooni ja vajaliku siseinfo edastamine välja. 9) Motiveerimine- Töötajate motiveerimine koostöös organisatsiooni eesmärkide saavutamiseks, üksikindiviidi ootuste ja vajaduste rahuldamine, väärtustatud tunnustamine.

Majanduse alused
thumbnail
6
doc

Personalijuhtimine

Personalijuhtimine- inimeste praktilise juhtimise küsimused org-s., funktsioonid: töö analüüsist ja planeerimisest, värbamisest, valikust, hindamisest, hüvitamisest, arendamisest ja eestvedamisest. Personalijuhtimise eesmärgid: 1) efektiivne personal- töövaldkonnad: planeerimine, töö analüüs, värbamine, valik, arvestus 2) tööjõu säilitamine ­ töövaldkonnad: töötasu, palgapoliitika, soodustused, suhted, karjäär 3) efektiivsuse suurendamine- koolitus, arendamine, hindamine 4) kooskõla saavutamine org. eesmärkidega ­ kasum, tulemus, efektiivsus, sotsiaalne vastutus, org. kultuur, ühiskonna teenindamine. Personalijuhtimise valdkonnad: 1)strateegia planeerimine; 2)personali planeerimine; 3)töö analüüs 4)töökohtade hindamine; 5)personali värbamine; 6)personali valik; 7)personali hindamine; 8)koolitus ja arendamine; 9)karjääri planeerimine; 10)töötasu ja palgapoliitika; 11)personaliarvestus; 12)personalitöö dokumendid.

Majandus
thumbnail
23
docx

PERSONALI JUHTIMISEPRAKTIKA aruanne

, s.h. toodangu või teenuse maht ja kvaliteet. Parandades töötingimusi vähendame töötajate haigestumistest ja tööõnnetustest põhjustatud tööajakadusid ning hoiame kokku vahendeid haigushüvitiseks. Ettevõtte töökeskkonna seisund sõltub suures osas töötervishoiu ja tööohutusalase töö korraldamise tasemest ettevõttes, s.t. äriühingu juhatuse või asutuse juhi tegevust ohutute ja tervislike töötingimuste loomisel. Oluline on koostöö arendamine töötajate esindajatega, s.h. seaduses sätestatud töökeskkonnastruktuuride moodustamine ja töölerakendamine. Treegeri kohviku OÜ-s on töökeskkonnaspetsialist ja volinik määratud, nad on läbinud vastava koolituse. Eesmaabi korraldus toimub vastavalt sotsiaalministri määrusele, juhatuse otsusega on määratud eesmaabi andja. Eesmaabiandja koos töökeskkonnaspetsialistiga vastutavad eesmaabi vahendite olemusolu ja korrasoleku eest

Personalijuhtimine



Lisainfo

Tegu on personali juhtimise ja arendamise konspektiga. Käsitleb põhilisi personali juhtimise põhitõdesid ja valdkondi ning kirjeldab erinevaid viise personali arendamiseks.

Meedia

Kommentaarid (0)

Kommentaarid sellele materjalile puuduvad. Ole esimene ja kommenteeri



Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun