Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

Projekt "kohvik" (0)

1 Hindamata
Punktid

Lõik failist

TARTU ÜLIKOOLI NARVA KOLLEDŽ
ÜHISKONNATEADUSTE LEKTORAAT
PROJEKT „ KOHVIK
Projektikava
NARVA 2014
SISUKORD
KOKKUVÕTE 3
1. ETTEVÕTE ÜLDTUTVUSTUS 4
1.1. Ettevõtte üldandmed 4
1.2. Ettevõtte tegevsed ja üldised eesmärgid 4
1.3. Äriline vajadus (eesmärgid) 7
1.4. Projektiideede kirjeldus 8
1.5. Swot analüüs 11
1.6. Ettevõtte välised riskid 12
1.7. Ettevõtte sisesed riskid 13
1.8. Projekti riskid 14

Vasakule Paremale
Projekt-kohvik #1 Projekt-kohvik #2 Projekt-kohvik #3 Projekt-kohvik #4 Projekt-kohvik #5 Projekt-kohvik #6 Projekt-kohvik #7 Projekt-kohvik #8 Projekt-kohvik #9 Projekt-kohvik #10 Projekt-kohvik #11 Projekt-kohvik #12 Projekt-kohvik #13 Projekt-kohvik #14 Projekt-kohvik #15 Projekt-kohvik #16 Projekt-kohvik #17 Projekt-kohvik #18 Projekt-kohvik #19 Projekt-kohvik #20 Projekt-kohvik #21 Projekt-kohvik #22 Projekt-kohvik #23 Projekt-kohvik #24 Projekt-kohvik #25 Projekt-kohvik #26 Projekt-kohvik #27 Projekt-kohvik #28 Projekt-kohvik #29 Projekt-kohvik #30 Projekt-kohvik #31 Projekt-kohvik #32
Punktid 100 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 100 punkti.
Leheküljed ~ 32 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2015-03-17 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 122 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 0 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor AnnaAbi Õppematerjali autor
Projekt on kirjutatud renoveeritud kohvikule, mille tegevuse üldpind on suhteliselt tagasihoidlik. Siit tekib "probleem"- mida edasi teha, et saada kohvikule laienduse mõttes tegevuspinda juurde ning mis tagaks suurema mahutavuse kliendile s.h müügikäibe laienemise.

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
110
doc

Kino infosüsteemi strateegilise arenduse dokumentatsioon

Eero Ringmäe (010636) Õpperühmad: LAP51 ja LAP 52 Juhendaja: Lea Elmik Tallinn 2003 Autorideklaratsioon: Kinnitame, et käesolev projekt on meie iseseisva töö tulemus ning selle põhjal ei ole enne arvestust taotletud. Eero Ringmäe .................................. Pärtel Lias .................................. Indrek Kempi .................................. 2 Sisukord 1. Projekti spetsifikatsioon...........................................................................................10

Infosüsteemi projekteerimine
thumbnail
32
doc

Äriplaan - toitlustus ettevõte

ettevõtte käivitamise etapis 100 000.- maksev remont (ümberehitus). Ettevõtte loomise hetkel on plaanis soetada uued seadmeid nende asemele, seda 200 000.- väärtuses. Kulud ruumide ettevalmistamisele: Ruumide ettevalmistamisel on kõige tähtsam lähtuda tervisekaitse nõuetest. Ettevõtte juht võtab juba enne remondi alustamist ühendust selle piirkonna Tervisekaitseinspektsiooni spetsialistiga, et projekt temaga kooskõlastada. Kui rentida ruum, kus varem tunnustatud toitlustusettevõte tegutsenud ei ole, tuleb suurimate kuludena arvestada kulusid ventilatsioonile ja köögi nõuetekohasele ümberehitamisele. Kui muud remondikulud sõltuvad ruumide seisukorrast, siis ventilatsiooni hankimisele ja paigaldamisele kulub vähemalt 100 000 krooni. Ettevõtte juht juhindub ,,Toiduhügieeni üldeeskiri" I Käitlemisettevõtte

Äritegevuse alused
thumbnail
86
pdf

Projektijuhtimise meetodid

TARTU ÜLIKOOL Pärnu kolledž Ettevõtlusosakond Hiir, Talimaa EP3 E-POE LOOMISE PROJEKT ETTEVÕTTELE BODYBALT OÜ Projektikava Juhendaja: assistent Taavi Tamberg Pärnu 2017 1 SISUKORD Kokkuvõte ......................................................................................................................... 4 1. Projekti määratlus.......................................................................................................... 5 1.1

Juhtimine
thumbnail
58
pdf

Turismitalu Äriplaan

SISUKORD SISSEJUHATUS ...................................................................................................................... 3 1 ÜLDANDMED ................................................................................................................. 4 1.1 Ettevõtte üldandmed .................................................................................................... 4 1.2 Ettevõtte taustaandmed ................................................................................................ 5 1.3 Äriidee ja ärilause ........................................................................................................ 5 2 PROJEKTI ISELOOMUSTUS JA EESMÄRK ........................................................... 5 2.1 Ettevõtte põhiväärtused ............................................................................................... 6 2.2 Missioon ja visioon.................................

Ettevõtlus alused
thumbnail
32
doc

Projektijuhtimine konspekt

PROJEKTITÖÖ Loengukonspekt SISUKORD SISSEJUHATUS................................................................................................................. 3 1. PROJEKTITÖÖ PÕHIALUSED.....................................................................................4 1.1 Projekt ja projekti etapid............................................................................................4 1.2 Projektiorganisatsioon ja projektid põhiorganisatsioonis.......................................... 7 1.3 Projektide liigid..........................................................................................................8 2. PROJEKTI MÄÄRATLEMINE......................................................................................9 3

Raamatupidamise alused
thumbnail
20
doc

Äriplaani näidis

...........................................................................18 2 ÄRIPLAANI KOKKUVÕTE ÄRIIDEE Projekti lühikirjeldus Käesoleva projekti raames on plaanis luua osaühing, mis eduka funktsioneerimise korral peaks eelkõige üliõpilaste jaoks muutma mugavamaks sõidud kodunt kooli ning koolist koju. Firma poolt pakutavat teenust on kasutama teretulnud loomulikult kõik inimesed. Projekt sisaldab ka keskkonnasõbralikku külge ­ kuigivõrd peaks vähenema liigse energia tarvitamine ühiskonnas tervikuna. Teenust on soodsam kasutada pikemate sõitude puhul. Asutatav ettevõte hakkab tegelema tinglikult kahte tüüpi inimeste kokkuviimisega: nende, kes kusagile sõita soovivad ja nende, kellel on auto, autos vabu kohti ja kes juhuslikult antud kohta sõidavad. Edaspidi nimetatakse esimese tüübi hulka kuulujaid sõitjateks ja teise tüübi esindajaid autojuhtideks.

Äritegevuse alused
thumbnail
92
docx

Äriplaan kohvikule

teevad oma igapäevaseid toiduvalikuid puhta ning vitamiinirikka toidu kasuks. Kohviku tugevused konkurentsis püsimiseks on mitmekülgne ja vitamiinirohke menüü ning kodune ja hubane atmosfäär. Üheks suureks konkurentsieeliseks on see, et ettevõte kasutab vaid mahetoorainet ning hetkel ei ole turul ühtegi teist sarnast kohvikut Saaremaal, kus pakutakse toortooteid. Üheks lisaväärtuseks on ka see, et kohvik pakub võimalust kliendil kiirelt endale sobivatest koostisainetest panna kokku tervislik salat ning see kas siis kaasa võtta või kohapeal süüa. Planeeritud stardikapitali suurus on 30 132,91 €. Investeeringu finantseerivad suures osas omanikud ise. Seadmete soetamiseks taotletakse EAS Starditoetust 5000 € väärtuses. Projekti tulemusena näevad ettevõtjad rajatud ettevõtet Kohvik Mahedik kui populaarset ja tunnustatud söögikohta Kuressaares

Äriplaan
thumbnail
44
docx

Äriplaan eralasteaia jaoks sotsiaalettevõtluses

TARTU ÜLIKOOL Pärnu kolledž Ettevõtluse korralduse osakond Krista Joost AÜSR-3 ERALASTEAED ........LINNAS Äriplaan Juhendaja: dotsent Arvi Kuura Pärnu 2015 SISUKORD Kokkuvõte.........................................................................................................................3 1. Üldandmed.....................................................................................................................5 1.1 Ettevõtte taustaandmed ja kirjeldus.........................................................................5 1.2 Ettevõtluskeskkonna kirjeldus.................................................................................6 1.3 Teenused..................................................................................................................8 1.4 Klient, turg, konkurents........................................................

Äriplaan




Meedia

Kommentaarid (0)

Kommentaarid sellele materjalile puuduvad. Ole esimene ja kommenteeri



Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun