Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

Uurimistöö alused (0)

1 Hindamata
Punktid

Esitatud küsimused

  • Millest alustada?
  • Mis peaks olema eesmärk?
  • Kuidas leida sobivat teemat?
  • Milline õppeaine või teema sind huvitab?
  • Mida tahaksid selle kohta täpsealt teada saada?
  • Kuidas seda saaks uurida?
  • Millised on uurimistöö osad?
  • Kuidas sisukorda teha?
  • Mis on plagiaat?
  • Kui tervislikud on noorte söömisharjumused?
  • Miller Mihkel Kuidas suhtuda meie haridusreformi?
  • Mis on plagiaat?
  • Milline on korrektne teadustöö vormistus?
  • Milline on teaduskeel?
  • Mida tuleks teadustekstis vältida?
  • Kuidas valida endale sobivat uurimistöö teemat?
  • Mida tuleks muuta ja täpsustada?
  • Mida täpselt uuritakse?
  • Mida siis tähendab metodoloogia?
  • Mida meelest pidada?
  • Milline peaks olema valim?
  • Millest alustan?
  • Kui jah siis miks meeldib?
  • Milline meedia huvitab?
  • Millist meediat tarbid?
  • Mida igapäevaselt jälgid?
  • Millist meediat sõbrad tarbivad?
  • Millist infot usud?
  • Mida arvad Elu24st?
  • Mis arvad Facebookist?
  • Milline meedia huvitab?
  • Millist meediat tarbid?
  • Mida igapäevaselt jälgid?
  • Millist meediat sõbrad tarbivad?
  • Millist infot usud?
  • Mida arvad Elu24-st?
  • Mis arvad Facebook?
  • Kuidas tunneb tõrjutu end klassikollektiivis?
  • Mida on tõrjutu ise teinud?
Vasakule Paremale
Uurimistöö alused #1 Uurimistöö alused #2 Uurimistöö alused #3 Uurimistöö alused #4 Uurimistöö alused #5 Uurimistöö alused #6 Uurimistöö alused #7 Uurimistöö alused #8 Uurimistöö alused #9 Uurimistöö alused #10 Uurimistöö alused #11 Uurimistöö alused #12 Uurimistöö alused #13 Uurimistöö alused #14 Uurimistöö alused #15 Uurimistöö alused #16 Uurimistöö alused #17 Uurimistöö alused #18 Uurimistöö alused #19 Uurimistöö alused #20 Uurimistöö alused #21
Punktid 100 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 100 punkti.
Leheküljed ~ 21 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2018-05-08 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 24 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 0 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor thesaara88 Õppematerjali autor
Uurimustöö aluste konspekt

Kasutatud allikad

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
41
doc

Uurimistöö kirjutamise juhend

........................................................................................................ 11 5.4.Andmete kogumine uurimuse jaoks............................................................................. 11 5.5.Kogutud materjali läbitöötamine ehk analüüs............................................................... 12 5.6.Uurimistulemuste tõlgendamine, järelduste tegemine.................................................. 12 5.7.Teoreetilise materjali ja uurimistöö tulemuste sidumine loogiliseks tervikuks...............13 5.8.Uurimistöö viimistlus.................................................................................................... 13 6.UURIMISTÖÖ ÜLESEHITUS............................................................................................. 14 6.1.Tiitelleht....................................................................................................................... 15 6.2.Sisukord..........................

Eesti keel
thumbnail
22
pdf

Uurimuse vormistamine

Tallinna Laagna Gümnaasium Tiitellehe näidis Mati Allik 12.c klass HELID JA VÄRVID MATI UNDI TEOSTES Uurimistöö Juhendaja: õpetaja Maret Mets Tallinn 2009 Sisukord SISSEJUHATUS ............................................................................................................................. 3 1. ÜLDISED ANDMED UURIMISTÖÖ KOHTA..................................................................... 4 2. TÖÖ KOOSTAMISE ETAPID ............................................................................................... 5 3

Eesti keel
thumbnail
15
pdf

Funktsionaalne lugemine ja viitamine

16.10.2016 YKI6001.YK. Õppimine kõrgkoolis Tõnis Saarts YKI6001.YK. Õppimine kõrgkoolis, T. Saarts 1 Loeng 7. Funktsionaalne lugemine, kirjanduse kasutamine ja viitamine Allikavalikust veel Teadustekstide funktsionaalne lugemine ­ millele tähelepanu pöörata? Lugemisstrateegiad eri tekstide puhul Refereerimine ja tsiteerimine Plagiaat Viitamine: tekstisisene viitamine ja viitekirjete vormistamine YKI6001.YK. Õppimine kõrgkoolis, T. Saarts 2 Miks peab kirjandust kasutama? · Näitab, et autor on kursis valdkonnaga, millest kirjutab; muudab töö professionaalseks · Kasutatud allikad kui ,,visiitkaart" kvaliteedist · Vihjab, millise koolkonna või lähenemise raames töö on tehtud · Aitab vältida plagieerimist · Lugejad saavad viidatud kirjanduse üles leid

Õigus alused
thumbnail
26
pptx

TSITEERIMINE JA REFEREERIMINE

 Leia oma ajaloo vm aine õpikust kolm vähemalt 5-lauselist tsitaati.  Koosta väljajättelised tsitaadid (nii sõnade kui lausete väljajätud) kahe kirjapandud tsitaadi kohta.  Koosta 2-lauseline refereering kolmanda tsitaadi põhjal.  Vormista töö korrektselt ja esita hindamiseks. ALLIKALOEND  Hirsjärvi, S., Remes, P. & Sajavaara, P. (2005). Uuri ja kirjuta. Tallinn: Medicina.  Jaaksaar, K. ( 2010). Uurimistöö, referaadi jm teadusliku teksti kir jutamine. 09.aprill 2012 , http://www.slideshare.net/katsv/uurimist-referaadi-jm -teadusliku-teksti-kirjutamine  Leki, I. (1998). Academic Writing. United Kingdom: Cambridge University Press.  Lunter, A. 2003. Maailmakirjanduse õpik gümnaasiumile. Modernismist postmodernismini. Viljandi: J. Sarapuu. ALLIKALOEND  Nurmiste, T. (2005). Viitamine. 09. aprill 2012, http://www.lib.ttu

Eesti keel
thumbnail
55
doc

Juhendmaterjal loovtöö korraldamisest põhikooli III kooliastmes

...............................................................................5 Loovtöö juhendamine .......................................................................8 Loovtöö esitlemine ...........................................................................9 Loovtöö hindamine ........................................................................10 LISAD LISA 1. Lühiuurimus III kooliastmes ­ Sirje Nootre........................................12 LISA 2. Uurimistöö juhendamine põhikoolis ­ Kadri Sõrmus .............................14 LISA 3. Projektitöö ja uurimistöö võimalusi kirjandusõpetuses ­ Ivika Hein........... .20 LISA 4. Uurimistöö spetsiifika ajaloos ­Tiiu Ojala ......................................... .22 LISA 5. Valik ideid õpilaste uurimistöödeks ­ Anu Toots ..................................31 LISA 6. Uurimistöö põhikoolis ­ Anu Toots ........................................... ..34 LISA 7

Eesti keel
thumbnail
24
doc

TALLINNA SAKSA GÜMNAASIUMI UURIMISTÖÖDE KOOSTAMISE JUHEND

.......................................................................................................3 1.1. Mis on probleem?...........................................................................................................3 1.2. Kuidas seada eesmärki?................................................................................................. 3 2. UURIMISTÖÖ JUHENDAMINE JA KOOSTAMINE.........................................................4 2.1. Uurimistöö juhendamine................................................................................................4 2.2. Uurimistöö koostamine..................................................................................................5 3. UURIMISTÖÖ ÜLESEHITUS.............................................................................................. 6 3.1. Pealkiri ja tiitelleht.....................................................................................................

Uurimustöö
thumbnail
60
pdf

ÕPILASUURIMUSE JA PRAKTILISE TÖÖ JUHEND

......................................... 7 2.1 Töö planeerimine........................................................................................................................... 7 2.2 Töö allikatega ................................................................................................................................ 7 2.3 Metoodika ja andmeanalüüs .......................................................................................................... 8 2.4 Uurimistöö struktuur ..................................................................................................................... 8 3. PRAKTILISE TÖÖ TEOSTAMINE ................................................................................................ 13 3.1. Töö planeerimine ....................................................................................................................... 13 3.2. Tööprotsess ...................................................................

Essee filmist
thumbnail
6
docx

Teadustöö alused kordamiskusimused ja vastused

1. Mis on teaduslik uurimus? Teadilk, süstemaatiline, loogilline ja empiiriline tegevus mingi küsimuse või probleemi lahendamiseks. Eesmärgiks on tavaliselt avastamine, kirjeldamine, selgitamine. 2. Uurimise protsessi etapid a. Teema valik b. Teabe kogumine c. Materjali hindamine d. ideede ja tulemuste korrastamine e. töö kirjutamine 3. Teemavalik kui protsess. Mida tuleb silmas pidada uurimistöö teema valides? a. vali teemaring b. piiritle teemat – loe kirjandust c. vestle juhendajaga d. koosta ajakava 4. Hea uurimistöö teema kriteeriumid a. teema huvitab sind b. sobib teadusalaga c. ühiskondlik tähtsus d. teema õpetab midagi e. sobiv juhendaja on olemas f. kas on teostatav (aeg ja ressursid) g. teema toob välja sinu võimed ja kogemused 5

Teadus




Kommentaarid (0)

Kommentaarid sellele materjalile puuduvad. Ole esimene ja kommenteeri



Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun