Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

Klienditeeninduse konspekt (0)

5 VÄGA HEA
Punktid

Esitatud küsimused

  • Mis on siis selles ühiskonnas uus ja teistmoodi kui varasemates ühiskonnakäsitlustes?
  • Milliste sõnadega te sellist olukorda iseloomustaksite?
  • Kui teid asetatakse kellegi teise poolt sõltuvusse?
  • Milline võiks olla kaasaja ühiskonna katusnimetus ja miks?
  • Mis on teenindusühiskonnas uus ja erinev teistest ühiskonnakäsitlustest?
  • Milline on traditsiooniline majanduse strukturaalne jaotus?
  • Mis on filosoofia?
  • Mis on teenindusfilosoofia olulisemad alustalad?
  • Kuidas te ennast tunnete kui teid on kellegi teise poolt asetatud sundolukorda?
  • Kuidas tunneb ennast klient kui ta on teenindaja poolt asetatud sundolukorda?
  • Mida tähendab terviklik ehk holistiline vaateviis?
  • Mis vahe on sõnadel isiksus" ja indiviid" Kelleks teie ennast peate?
  • Miks tuleb teenindajal teha jõupingutusi kliendi positiivsete tunnete nimel?
  • Millised on teenindusmõttelaadi olulisemad tunnused?
  • Mis iseloomustab mitteteeninduslikku mõttelaadi?
  • Kes vastutab teenindussituatsioonide õnnestumise eest?
  • Mida tähendab teenindushoiak ja kes saab seda kujundada?
  • Mis toetab teenindushoiaku saavutamist?
  • Mis on teenindusvalmidus ja milles see väljendub?
  • Mis on nende sõnade vahe ja tähendus?
  • Mis siis on toode?
  • Mis siis juhtub kui need kehvad on?
  • Millised tööd või ametid sisaldava teenindustegevusi?
  • Miks võib igat tööd nimetada teenuseks?
  • Kes on teenindajad?
  • Mida mõeldakse teeninduse all?
  • Mida tähendab teenindamise?
  • Kuidas on viimastel aastatel muutunud suhtumine teenindamisse ja teenindajatesse?
  • Kuidas on teenindamine seotud inimeste heaolu elukvaliteedi ja edukusega?
  • Mida tähendab toode ja millised on toote laiemad alakategooriad?
  • Mis on teenus ja millistest komponentidest see koosneb?
  • Millised on materiaalsete kaupade ja teenuste põhierinevused?
  • Mis jääb kliendile pärast teenuse kasutamist?
  • Millised on tuum- tugi- lisa- täiend- ja teenindusteenused?
  • Mille põhjal kujuneb klientide külastuselamus?
  • Kuidas mõtestate teenuse protsessilist iseloomu ehk teenindusprotsessi?
  • Mida tähendab klienditeekond ja millest see koosneb?
  • Miks on tähtis klientide väga hea teenindamine igal klienditeekonna etapil?
  • Mis vahe on tarbijal ja kliendil?
  • Millised vajadused on kõigil klientidel?
  • Kuidas mõjutavad vajadused klientide nõudlust?
  • Kuidas mõjutavad vajadused klientide soove?
  • Kuidas tekivad klientide ootused?

Lõik failist

Klienditeeninduse
konspekt

Teema
1. Teenindusühiskond ja -mõttelaad


1.1. 
Teenindusühiskond


Kaasaja ühiskonnale on omistatud väga mitmesuguseid nimetusi, sh
tarbimisühiskond, infoühiskond, teenindusühiskond, õpiühiskond,
meelelahutusühiskond, heaoluühiskond jm. Mis on siis selles
ühiskonnas uus ja teistmoodi kui varasemates ühiskonnakäsitlustes?
Informatsioon, teadmised, tarbimine, meelelahutus – need ei ole midagi uut, need on inimühiskonnas
alati eksisteerinud. Ka teenused ei ole midagi uut. Tõsi, uued tehnoloogilised lahendused pakuvad üha rohkem võimalusi uute
kaupade ja teenuste loomiseks, andmete ja info töötlemiseks ning
teevad need inimestele kättesaadavamaks kui see varem võimalik oli. Infotehnoloogia areng Uueks tuleb aga pidada seda, et tekkinud on ja
üha kasvab vajadus informatsiooni, teadmiste, kaupade ja teenuste
kasutamiseks klientidele
orienteeritud
ja väärtust
lisaval
viisil. Kuna tänapäeva
ühiskonnas on iga inimene klient (vt joonis 1.1), siis võiks
eeltoodule lisada – inimestele orienteeritud ja väärtust lisaval
viisil. Igal tööl on oma eripära ja eesmärgid, kuid kõikidest
primaarsem ja üllam on orienteeritus inimestele.
Kui tekiks vajadus kaasaja ühiskonnale ühe
katusnimetuse panemiseks, mille alla mahuks olulisem, mis seda
Vasakule Paremale
Klienditeeninduse konspekt #1 Klienditeeninduse konspekt #2 Klienditeeninduse konspekt #3 Klienditeeninduse konspekt #4 Klienditeeninduse konspekt #5 Klienditeeninduse konspekt #6 Klienditeeninduse konspekt #7 Klienditeeninduse konspekt #8 Klienditeeninduse konspekt #9 Klienditeeninduse konspekt #10 Klienditeeninduse konspekt #11 Klienditeeninduse konspekt #12 Klienditeeninduse konspekt #13
Punktid 10 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 10 punkti.
Leheküljed ~ 13 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2013-09-07 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 100 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 0 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor moonika22 Õppematerjali autor
•Milline võiks olla kaasaja ühiskonna katusnimetus ja miks? •Mis on teenindusühiskonnas uus ja erinev teistest ühiskonnakäsitlustest? •Milline on traditsiooniline majanduse strukturaalne jaotus? •Milline majandussektor areneb nii kogu maailmas kui ka Euroopas, sh Eestis, kõige kiiremini ja loob kõige rohkem uusi töökohti? •Miks peavad paljud autorid vajalikuks mitte sektoritepõhist (primaar-, sekundaar- ja tertsiaarsektor) vaid tegevustepõhist (tootvad ja teenindustegevused) lähenemist? •Mis on filosoofia?

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
6
docx

Teenindusfilosoofia- ja teeninduse alused, konspekt

Raamatud: ,,Inimeselt inimesele." Turismi-, hotelli- ja teenindusala käsiraamat ­ Heli Tooman & Aare Mae ,,Teeninduskunst" ­ John Tschohl ,,Sellised nad on ­ Venelased" ,,Parem teenindamine" ­ Lars-Olof Naessen ,,Kallista oma kliente" ­ Jack Mitchell ,,Tippteenindaja raskused ja rõõmud" ­ Kristin Anderson & Ron Zemke ,,Ole meie külaline" ­ Disney instituut ,,Kallista oma töökaaslasi" ­ Jack Mitchell ,,Töö lõpp" ­ Jeremy Rifkin Teenindusühiskonna areng ja teenindusfilosoofia Mis on filosoofia? ­ Mõttetarkus Eesti teeninduse head ja vead Head: Head teenindamist väärtustatakse üha rohkem Head teenindamist kohtab üha rohkem Üha rohkem on häid teenindajaid Üha rohkem on teadlikke ja nõudlike kliente Vead: Vähene kliendikesksus ja ebapiisav teeninduskvaliteet Teeninduskvaliteedi kõikumine Ebapiisav orienteeritus kvaliteedile, teenindusele, ärile Ebapiisavad teenindus- ja turundusalased teadmised ning võõrkeeleoskus Ebapiisav koostöö Pakutavate teenuste ?

Turismi -ja hotelli ettevõtlus
thumbnail
12
docx

Teenindusfilosoofia ja teeninduse alused kordamisküsimused

TEENINDUSFILOSOOFIA JA TEENINDUSE ALUSED KORDAMISKÜSIMUSED - ,,Inimeselt inimesele" ja loengumaterjalid 1. Milliste nimetustega tituleeritakse kaasaja ühiskonda? Tarbimis-, info-, õpi-, teadmus-, meelelahutus-, lõbu-, heaolu- , teenindusühiskond jne. 2. Milline neist sobiks nn ,,katusnimetuseks" hõlmates praktiliselt kõiki inimtegevuse valdkondi? Miks? Teenindusühiskond, mis baseerub teenindusmajandusel selle kõige avaramas tähenduses. Elame teenindusajastul, oleme selle ajastu inimesed ning peame suutma ennast arendada nende rollide täitmiseks, mida elu ja töö meile teenindusühiskonnas ette seavad. Teenindusmajandus sh teenindusettevõtlus ning mittetulundussektor on valdavalt oriet-d in-te teenindamisele, on kasvamas. Teenused on domineerivaks jõuks kogu maailma majanduses, mis mõjutab tugevalt kogu ühiskonda. Teenindamine toimub kõikides tegevusvaldkondades (põllumajandus e primaar, tööstus ehk sekundaar ja teenindussektor e tertsiaalsektor) ­

Turismi -ja hotelli ettevõtlus
thumbnail
26
docx

Teenindusorganisatsiooni analüüs

Antud uurimistöö täitis oma eesmärgi ning uurimisülesanded täielikult. Töö autor täheldab, et uurimistöö tulemused on antud ettevõtte toimimisel kasulikud ning abiks ettevõtte arengule. 12 VIIDATUD ALLIKAD Stefano, N.M., Casaratto Filho, N., Barichello, R., Sohn, A.P. 2015. A Fuzzy SERVQUAL based method for evaluated of service quality in the hotel industry. Tooman, H., Rekkor, S. 2007. Klienditeeninduse e-kursus. Teema 3 Teeninduskultuur. Tooman, H., Rekkor, S. 2007. Klienditeeninduse e-kursus. Teema 4 Klientide ootused, vajadused ja soovid. Tooman, H., Rekkor, S. 2007. Klienditeeninduse e-kursus. Teema 6 Klienditeenindaja rollid, pädevused ja isikuomadused. 13

Akadeemiline kirjutamine ja infootsing
thumbnail
5
docx

SISEKLIENDI TEENINDUSE TEOREETILISED KÄSITLUSED.

TARTU ÜLIKOOL Pärnu kolledz Ettevõtluse osakond Angelika Vihermets AÜEP-1 SISEKLIENDI TEENINDUSE TEOREETILISED KÄSITLUSED. SISEKLIENDI TEENINDAMISE PRINTSIIPIDE PRAKTILINE RAKENDAMINE TEENINDUSORGANISATSIOONIS Essee Juhendaja: Heli Tooman Pärnu 2011 Vajaduse tekkimisel panna kaasaja ühiskonnale üks nimetus, mis seda ühiskonda iseloomustab, siis selleks sobivaim oleks ilmselt teenindusühiskond. See põhineb teenindusmajandusel, selle kõige avaramas tähenduses. Saab öelda, et me elame teenindusajastul, oleme selle ajastu inimesed ning olema suutelised end arendada selles suunas, mida elu ning töö teenindusühiskonnas meilt nõuavad. Hea teenindus saab alguse sellest, kui tasemel on teenindaja, mis omakorda baseerub sellel, kui hästi on teda kui siseklienti teenindatud. Kui sisekliente ehk organisatsiooni töötajaid koheldakse hästi

Teenindusfilosoofia
thumbnail
30
docx

Klienditeeninduse alused

7 sarnasel viisil. Hoiak võib olla näiteks ülbe ja üleolev või sõbralik ja soe või kartlik ja ebakindel. Igal inimesel on omad hoiakud. Hoiakud tulenevad uskumusest. USKUMUS  TUNNE  KÄITUMINE Kuna tundeid on raske muuta, siis tuleb vajadusel muuta negatiivset käitumist põhjustanud uskumuse. 4. Klienditeeninduse seos üldise kultuuri ja inimese elukvaliteediga Samaaegselt infotehnoloogia võidukäiguga hakati tõsiselt rääkima ka liikumisest teenindusühiskonda. Selle üheks kõige mõistetavamaks näitajaks on teeninduses töötavate inimeste osakaal tööhõives. Kogumikus „Eesti 21. sajandil“ märgitakse, et ELi juhtivate riikide tasemele jõudmiseks peaks teenindava sektori osakaal Eestis kasvama 70%ni. Eestis on

Klienditeenindus
thumbnail
3
doc

TEENINDUSÜHISKOND JA MINU ARUSAAM SELLEST

Eesti Hotelli- ja Turismikõrgkool Hotelliteenindus H11 Oksana Bazakova TEENINDUSÜHISKOND JA MINU ARUSAAM SELLEST Essee klienditeenindusest alustest Õpetaja: Margo Merigan Tallinn 2011 TEENINDUSÜHISKOND JA MINU ARUSAAM SELLEST Mõiste service algupära tuleneb ladinakeelsetest sõnadest: servio, mis tähendab kellegi teenistuses olla, alluda; servo, mis tähendab jälgimist, silmas pidamist. Inglise keeles sai sõna service oma praeguse tähenduse umbes 1925. aasta paiku. Teenus on immateriaalne kaup, mille abil rahuldatakse inimeste vajadusi. Teenus on tegevus või eelis, mida üks osapool võib teisele pakkuda. Teenusel pole esemelist vormi ja ta ei saa olla kellegi omand. Teenust pole võimalik ladustada ega ette toota, seda saab üle anda vaid teenindaja ja ostja kontakti korral. Teenus ei pruugi oma vormi säilitada ja kui

Klienditeenindus
thumbnail
4
docx

Kliendisuhete juhtimine, mõisted

Kliendisuhete juhtimine, mõisted Teenus on immateriaalne kaup, mille abil rahuldatakse inimeste vajadusi. Philip Kotleri definitsioon on, et teenus on tegevus või eelis, mida üks osapool võib teisele pakkuda. Teenusel pole esemelist vormi ja ta ei saa olla kellegi omand. Teenust pole võimalik ladustada ega ette toota, seda saab üle anda vaid teenindaja ja ostja kontakti korral. Teenus ei pruugi oma vormi säilitada ja kui teenus kliendile ei sobi, võib olla tegemist individuaalse sobimatusega teenuse osutamise hetkel. Teenindus on protsessikeskne mittemateriaalsete tegevuste seeria kliendi ja teenindaja vahel (laiemalt kogu toodete/teenuste tootjate süsteemi vahel) klientide probleemide lahendamiseks, mis tugineb kehtestavale, isiksust arvestavale käitumismallile ja „veaolukordade” lahendamise paratamatusele klienditeenindaja poolt Teeninduskvaliteet, nagu kliendid seda tajuvad, on kaks mõõdet: • Tehniline ehk see, MIDA kliendid saavad suhtlemisel firmaga. • Funktsio

Sotsioloogia
thumbnail
4
docx

TEENINDUSE OLEMUS JA MÕISTE NING SELLEGA SEOTUD TEGURID

1. TEENINDUSE OLEMUS JA MÕISTE NING SELLEGA SEOTUD TEGURID Kirill Kornilov 1.1 Teeninduse olemus ja mõiste defineerimine Igapäevaselt puutub inimkond kokku teenindusega kas ühel või teisel viisil. Ajal, mil toodete kasulikkus ja kvaliteet on kasvamas ja ühtlustumas, pakub just teeninduse kvaliteet kõige suuremaid võimalusi silma paista ja teistest erineda. Kliendile orienteeritus seisnebki sisuliselt heas teeninduses (Kotler, 2003:167). Teenindusprotsessi jälgides hindab iga inimene tahes- tahtmata talle pakutavat teenindust ning lõpuks teeb enda järeldused antud kogemuse põhjal. Teenindusprotsessi kokkuvõtmine aitab tarbijal aru saada, milline käitumine oleks ettevõttes pakutava teeninduse suhtes õige. Igal inimesel on oma arusaam teeninduse ja teeninduskvaliteedi olemusest, kuid on olemas konkreetne mõiste, mis iseloomustab ja annab hea ülevaate selle protsessist. Tänapäeval kasutab sõna servic

Teenindus




Meedia

Kommentaarid (0)

Kommentaarid sellele materjalile puuduvad. Ole esimene ja kommenteeri



Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun