Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
✍🏽 Avalikusta oma sahtlis olevad luuletused! Luuletus.ee Sulge
Add link

Klienditeeninduse konspekt (0)

5 VÄGA HEA
Punktid

Esitatud küsimused

  • Mis on siis selles ühiskonnas uus ja teistmoodi kui varasemates ühiskonnakäsitlustes?
  • Milliste sõnadega te sellist olukorda iseloomustaksite?
  • Kui teid asetatakse kellegi teise poolt sõltuvusse?
  • Milline võiks olla kaasaja ühiskonna katusnimetus ja miks?
  • Mis on teenindusühiskonnas uus ja erinev teistest ühiskonnakäsitlustest?
  • Milline on traditsiooniline majanduse strukturaalne jaotus?
  • Mis on filosoofia?
  • Mis on teenindusfilosoofia olulisemad alustalad?
  • Kuidas te ennast tunnete kui teid on kellegi teise poolt asetatud sundolukorda?
  • Kuidas tunneb ennast klient kui ta on teenindaja poolt asetatud sundolukorda?
  • Mida tähendab terviklik ehk holistiline vaateviis?
  • Mis vahe on sõnadel isiksus" ja indiviid" Kelleks teie ennast peate?
  • Miks tuleb teenindajal teha jõupingutusi kliendi positiivsete tunnete nimel?
  • Millised on teenindusmõttelaadi olulisemad tunnused?
  • Mis iseloomustab mitteteeninduslikku mõttelaadi?
  • Kes vastutab teenindussituatsioonide õnnestumise eest?
  • Mida tähendab teenindushoiak ja kes saab seda kujundada?
  • Mis toetab teenindushoiaku saavutamist?
  • Mis on teenindusvalmidus ja milles see väljendub?
  • Mis on nende sõnade vahe ja tähendus?
  • Mis siis on toode?
  • Mis siis juhtub kui need kehvad on?
  • Millised tööd või ametid sisaldava teenindustegevusi?
  • Miks võib igat tööd nimetada teenuseks?
  • Kes on teenindajad?
  • Mida mõeldakse teeninduse all?
  • Mida tähendab teenindamise?
  • Kuidas on viimastel aastatel muutunud suhtumine teenindamisse ja teenindajatesse?
  • Kuidas on teenindamine seotud inimeste heaolu elukvaliteedi ja edukusega?
  • Mida tähendab toode ja millised on toote laiemad alakategooriad?
  • Mis on teenus ja millistest komponentidest see koosneb?
  • Millised on materiaalsete kaupade ja teenuste põhierinevused?
  • Mis jääb kliendile pärast teenuse kasutamist?
  • Millised on tuum- tugi- lisa- täiend- ja teenindusteenused?
  • Mille põhjal kujuneb klientide külastuselamus?
  • Kuidas mõtestate teenuse protsessilist iseloomu ehk teenindusprotsessi?
  • Mida tähendab klienditeekond ja millest see koosneb?
  • Miks on tähtis klientide väga hea teenindamine igal klienditeekonna etapil?
  • Mis vahe on tarbijal ja kliendil?
  • Millised vajadused on kõigil klientidel?
  • Kuidas mõjutavad vajadused klientide nõudlust?
  • Kuidas mõjutavad vajadused klientide soove?
  • Kuidas tekivad klientide ootused?
Vasakule Paremale
Klienditeeninduse konspekt #1 Klienditeeninduse konspekt #2 Klienditeeninduse konspekt #3 Klienditeeninduse konspekt #4 Klienditeeninduse konspekt #5 Klienditeeninduse konspekt #6 Klienditeeninduse konspekt #7 Klienditeeninduse konspekt #8 Klienditeeninduse konspekt #9 Klienditeeninduse konspekt #10 Klienditeeninduse konspekt #11 Klienditeeninduse konspekt #12 Klienditeeninduse konspekt #13
Punktid 10 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 10 punkti.
Leheküljed ~ 13 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2013-09-07 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 94 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 0 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor moonika22 Õppematerjali autor

Sarnased õppematerjalid

59
doc

Teenindussuhtlemine – kliendikesksus

kaasaegse teeninduse kui suhtlemise põhimõtted. Materjal on jagatud osadeks ja vormistatud nii, et sul oleks võimalikult mugav selles liikuda ­ edasi ja tagasi, järkjärgult ja hüpetega. Uuri hoolega, sest just sellele materjalile toetub selle kursuse edasine tegevus. Peale materjali selgeks saamist (otsi seoseid, siis jääb meelde) on sul võimalus oma teadmisi proovile panna kontrolltöö abil. Sisukord Põhimõisted Mida ootab klient teenindajalt? Suhtlemine Suhtlemine kui oskus Suhtlemine kui hoiak Suhtlemise etapid ja müügimudel Kontakt Kuidas me üksteist suhtlemisel tajume ehk esma(jne.)mulje tähtsusest Kliendi vajaduste välja selgitamine Aktiivne kuulamine Selge eneseväljendus 1

Teenindus
133
pdf

Suhtlemispsühholoogia - Sotsiaalpsühholoogia 1

mulje madalajärgulisest, kehva toitu ja teenindust pakkuvast asutusest. Kohates esimest töötajat, saadakse kohe mulje ka teenindusest. Haigutav, loppis näoga ainult oma asjadega tegelev töötaja loob mulje firmast, kes pole huvitatud klientide teenindamisest, tekitab tunde, et teenindajad on ebameeldivad ja järelikult ka teenus, mida nad pakuvad, on kesine. Sellele järgnevalt pole ime, kui klient norib, pole rahul ja väljendab oma pettumust restoranist ka teistele tuttavatele. Muuseas positiivne info jagatakse vähematele inimestele kui negatiivne - ühtede andmete järgi läheb negatiivne info laiali vähemalt 22!!! Inimesele. Esmamulje efekti on raske muuta. Nimelt mõjutab esmamuljel tajutu edasise taju valikuid ja inimene tajub just seda, mida tahab. Ka detaile, mis nagu räägiksid esmamuljel tajutu vastu, tajutakse kui esmast muljet kinnitavat

Suhtlemis psühholoogia
193
docx

Turismiettevõtluse lõpueksami märksõnade konspekt

Järjest suurenev uute toodete ja teenuste hulk ­ programmererimine, meelelahutusteenused jne. Tekkinud on ulatuslik nn ,,peidetud teenindussektor". Teenindusettevõtlus ja tootev tööstus on järjest rohkem omavahel seotud. 2. Kliendikeskne teenindus Teeninduses lähtutakse kliendist, mitte oma tootest/teenusest. Uuritakse välja kliendi soovid ja arvestatakse nendega oma toote teenuse välja töötamisel ning müümisel. Klient osaleb tootmisprotessis juba arendusest alates. Kliendikeskne käitumine on oskus rahuldada kliendi vajadusi nii, et mõlemad pooled oleksid rahul 3. Arukas teenindusajastu inimene Arukas teenindusajastu inimene ootab rohkem, tahab kvaliteeti. Muutused töömaailmas on seadnud keskseks aruka inimese arendamise, kes suudaks uutes tingimustes, uut suhtumist ning uusi teadmisi ja oskusi vajava elu ning tööga toime tulla. 4

Turismiettevõtlus
1072
pdf

Logistika õpik

Eesti Rahvusraamatukogu digitaalarhiiv DIGAR Eesti Rahvusraamatukogu digitaalarhiiv DIGAR Ain Tulvi LOGISTIKA Õpik kutsekoolidele Tallinn 2013 Eesti Rahvusraamatukogu digitaalarhiiv DIGAR Käesolev õppematerjal on valminud „Riikliku struktuurivahendite kasutamise strateegia 2007- 2013” ja sellest tuleneva rakenduskava „Inimressursi arendamine” alusel prioriteetse suuna „Elukestev õpe” meetme „Kutseõppe sisuline kaasajastamine ning kvaliteedi kindlustamine” programmi „Kutsehariduse sisuline arendamine 2008-2013” raames.

Logistika alused
67
pdf

Kvaliteedijuhtimise konspekt

2.Teenuse kvaliteet..............................................................................................7 1.3.Protsessi kvaliteet.............................................................................................7 1.4.Erinevad vaated kvaliteedile..............................................................................8 1.5.Kvaliteedi tähtsus...............................................................................................8 2. Klient...................................................................................................................11 2.1.Kliendikeskne organisatsioon.........................................................................11 2.2.Kvaliteedisuunitlus ­ kliendi rahulolu............................................................13 2.2.1.Kliendikesksuse juurutamine...................................................................14 2.2.2

Inimeste juhtimine...
161
pdf

Juhtimise alused

EESTI-AMEERIKA ÄRIAKADEEMIA JUHTIMISE ALUSED Konspekt Koostaja: Ain Karjus 2012/2013. õa. SISUKORD Jrk. nr. Nimetus Lk. nr. Sissejuhatus 6 1. Juhtimine ja juht 7 1.1 Juhtimine ja juht: üldmõisted ja funktsioonid 7 1.1.1 Juhtimise (mänedzmendi) üldmõisted 7 1.1.2 Juhtimise koht ja roll 8 1.1.3 Põhilised juhtimisfunktsioonid 8 1.1.

Juhtimine
27
doc

Klienditeenindus

kodanikuorganisatsioonides või kirikus, siis on need, kellele antakse toetust, abi, ideesid, informatsiooni, kodanikuorganisatsioonide või kiriku kliendid. Kui inimesed annavad endast selleks, et toetada perekonda, saavad vanematest, lastest või teistest perekonnaliikmetest samuti kliendid. Kliendi mõiste laiem käsitlemine tähendab seda, et klienditeenindus puudutab igat elu aspekti ja klienditeeninduse oskusi vajavad kõik inimesed. Teenuse protsessilisest eripärast tulenevalt tajub klient selle kvaliteeti terviklikult, s.t koos teenindamisega ehk tegevuste ja viisiga, kuidas teenus temani jõuab ning millist väärtust see tema jaoks sisaldab. Kliendid tajuvad kvaliteeti väga erinevalt ning see võib erinevatele klientidele tähendada täiesti erinevaid asju. Keerukaks teeb olukorra seegi, et kliendi taju võivad mõjutada väga subjektiivsed asjaolud. Sageli eksisteerib tegelikkuses püüeldava ja kliendi poolt tajutava kvaliteedi vahel väga suur lõhe.

Sotsiaaltöö
66
doc

Klienditeenindus

Kliendi Teenindaja OOTUS TEGEVUS Elamus ­ rahulolu Neg. kogemus ­ nördimus, viha 4 Teeninduse juures on läbi aegade olnud erinevad rõhuasetused. Olulisus on muutunud ja jõudnud keskkonnalt suhtlustasandile. Teenindaja on kuningas Klient on kuningas keskkond on oluline suhtlemine on oluline Teenindaja ja klient on võrdses partnerlussuhtes Sidudes eelnevat muutust meie ajaloos kauba ja ostujõuga: K K K M M M Kaupa vähe, ostujõud olemas. Kaupa>pakkujaid palju, ostujõud vähenenud

Kommunikatsioon



Lisainfo

•Milline võiks olla kaasaja ühiskonna katusnimetus ja miks? •Mis on teenindusühiskonnas uus ja erinev teistest ühiskonnakäsitlustest? •Milline on traditsiooniline majanduse strukturaalne jaotus? •Milline majandussektor areneb nii kogu maailmas kui ka Euroopas, sh Eestis, kõige kiiremini ja loob kõige rohkem uusi töökohti? •Miks peavad paljud autorid vajalikuks mitte sektoritepõhist (primaar-, sekundaar- ja tertsiaarsektor) vaid tegevustepõhist (tootvad ja teenindustegevused) lähenemist? •Mis on filosoofia?

Märksõnad

Mõisted


Meedia

Kommentaarid (0)

Kommentaarid sellele materjalile puuduvad. Ole esimene ja kommenteeri





Uutele kasutajatele e-mailiga aktiveerimisel
10 punkti TASUTA

Konto olemas? Logi sisse

Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun