Teeni mängimisega ja video vaatamistega UUT krüptoraha TEENI TASUTA NANO Sulge
Facebook Like
Add link


Teenindusorganisatsiooni analüüs (0)

1 Hindamata
Punktid
Vasakule Paremale
Teenindusorganisatsiooni analüüs #1 Teenindusorganisatsiooni analüüs #2 Teenindusorganisatsiooni analüüs #3 Teenindusorganisatsiooni analüüs #4 Teenindusorganisatsiooni analüüs #5 Teenindusorganisatsiooni analüüs #6 Teenindusorganisatsiooni analüüs #7 Teenindusorganisatsiooni analüüs #8 Teenindusorganisatsiooni analüüs #9 Teenindusorganisatsiooni analüüs #10 Teenindusorganisatsiooni analüüs #11 Teenindusorganisatsiooni analüüs #12 Teenindusorganisatsiooni analüüs #13
Punktid 50 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 50 punkti.
Leheküljed ~ 13 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2016-01-10 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 29 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 0 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor karinrsenberg Õppematerjali autor

Lisainfo

Teenindusühiskond, teeninduskultuur, klientide ootused ja soovid, klienditeenindaja rollid, kliendikeskne teenindamine, teeninduse korraldamine ja tagasiside.

Märksõnad

Mõisted


Kommentaarid (0)

Kommentaarid sellele materjalile puuduvad. Ole esimene ja kommenteeri


Sarnased materjalid

32
rtf
Teeninduskeel kui organisatsiooni teeninduskultuuri kandja
9
docx
TEENINDUSKEEL KUI ORGANISATSIOONI TEENINDUSKULTUURI KANDJA
16
docx
Juhtimissituatsioonianalüüs
1072
pdf
Logistika õpik
138
doc
STRATEEGILISE TEENINDUSKONTSEPTSIOONI MUUTMINE
161
pdf
Juhtimise alused
193
docx
Turismiettevõtluse lõpueksami märksõnade konspekt
937
pdf
Erakorralise meditsiini tehniku käsiraamat





Registreeri ja saadame uutele kasutajatele
faili e-mailile TASUTA

Konto olemas? Logi sisse

Faili allalaadimiseks, pead sisse logima
või
Kasutajanimi / Email
Parool

Unustasid parooli? | Tee tasuta konto

Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun