Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

STRATEEGILISE TEENINDUSKONTSEPTSIOONI MUUTMINE (0)

1 Hindamata
Punktid

Lõik failist

Vasakule Paremale
STRATEEGILISE TEENINDUSKONTSEPTSIOONI MUUTMINE #1 STRATEEGILISE TEENINDUSKONTSEPTSIOONI MUUTMINE #2 STRATEEGILISE TEENINDUSKONTSEPTSIOONI MUUTMINE #3 STRATEEGILISE TEENINDUSKONTSEPTSIOONI MUUTMINE #4 STRATEEGILISE TEENINDUSKONTSEPTSIOONI MUUTMINE #5 STRATEEGILISE TEENINDUSKONTSEPTSIOONI MUUTMINE #6 STRATEEGILISE TEENINDUSKONTSEPTSIOONI MUUTMINE #7 STRATEEGILISE TEENINDUSKONTSEPTSIOONI MUUTMINE #8 STRATEEGILISE TEENINDUSKONTSEPTSIOONI MUUTMINE #9 STRATEEGILISE TEENINDUSKONTSEPTSIOONI MUUTMINE #10 STRATEEGILISE TEENINDUSKONTSEPTSIOONI MUUTMINE #11 STRATEEGILISE TEENINDUSKONTSEPTSIOONI MUUTMINE #12 STRATEEGILISE TEENINDUSKONTSEPTSIOONI MUUTMINE #13 STRATEEGILISE TEENINDUSKONTSEPTSIOONI MUUTMINE #14 STRATEEGILISE TEENINDUSKONTSEPTSIOONI MUUTMINE #15 STRATEEGILISE TEENINDUSKONTSEPTSIOONI MUUTMINE #16 STRATEEGILISE TEENINDUSKONTSEPTSIOONI MUUTMINE #17 STRATEEGILISE TEENINDUSKONTSEPTSIOONI MUUTMINE #18 STRATEEGILISE TEENINDUSKONTSEPTSIOONI MUUTMINE #19 STRATEEGILISE TEENINDUSKONTSEPTSIOONI MUUTMINE #20 STRATEEGILISE TEENINDUSKONTSEPTSIOONI MUUTMINE #21 STRATEEGILISE TEENINDUSKONTSEPTSIOONI MUUTMINE #22 STRATEEGILISE TEENINDUSKONTSEPTSIOONI MUUTMINE #23 STRATEEGILISE TEENINDUSKONTSEPTSIOONI MUUTMINE #24 STRATEEGILISE TEENINDUSKONTSEPTSIOONI MUUTMINE #25 STRATEEGILISE TEENINDUSKONTSEPTSIOONI MUUTMINE #26 STRATEEGILISE TEENINDUSKONTSEPTSIOONI MUUTMINE #27 STRATEEGILISE TEENINDUSKONTSEPTSIOONI MUUTMINE #28 STRATEEGILISE TEENINDUSKONTSEPTSIOONI MUUTMINE #29 STRATEEGILISE TEENINDUSKONTSEPTSIOONI MUUTMINE #30 STRATEEGILISE TEENINDUSKONTSEPTSIOONI MUUTMINE #31 STRATEEGILISE TEENINDUSKONTSEPTSIOONI MUUTMINE #32 STRATEEGILISE TEENINDUSKONTSEPTSIOONI MUUTMINE #33 STRATEEGILISE TEENINDUSKONTSEPTSIOONI MUUTMINE #34 STRATEEGILISE TEENINDUSKONTSEPTSIOONI MUUTMINE #35 STRATEEGILISE TEENINDUSKONTSEPTSIOONI MUUTMINE #36 STRATEEGILISE TEENINDUSKONTSEPTSIOONI MUUTMINE #37 STRATEEGILISE TEENINDUSKONTSEPTSIOONI MUUTMINE #38 STRATEEGILISE TEENINDUSKONTSEPTSIOONI MUUTMINE #39 STRATEEGILISE TEENINDUSKONTSEPTSIOONI MUUTMINE #40 STRATEEGILISE TEENINDUSKONTSEPTSIOONI MUUTMINE #41 STRATEEGILISE TEENINDUSKONTSEPTSIOONI MUUTMINE #42 STRATEEGILISE TEENINDUSKONTSEPTSIOONI MUUTMINE #43 STRATEEGILISE TEENINDUSKONTSEPTSIOONI MUUTMINE #44 STRATEEGILISE TEENINDUSKONTSEPTSIOONI MUUTMINE #45 STRATEEGILISE TEENINDUSKONTSEPTSIOONI MUUTMINE #46 STRATEEGILISE TEENINDUSKONTSEPTSIOONI MUUTMINE #47 STRATEEGILISE TEENINDUSKONTSEPTSIOONI MUUTMINE #48 STRATEEGILISE TEENINDUSKONTSEPTSIOONI MUUTMINE #49 STRATEEGILISE TEENINDUSKONTSEPTSIOONI MUUTMINE #50 STRATEEGILISE TEENINDUSKONTSEPTSIOONI MUUTMINE #51 STRATEEGILISE TEENINDUSKONTSEPTSIOONI MUUTMINE #52 STRATEEGILISE TEENINDUSKONTSEPTSIOONI MUUTMINE #53 STRATEEGILISE TEENINDUSKONTSEPTSIOONI MUUTMINE #54 STRATEEGILISE TEENINDUSKONTSEPTSIOONI MUUTMINE #55 STRATEEGILISE TEENINDUSKONTSEPTSIOONI MUUTMINE #56 STRATEEGILISE TEENINDUSKONTSEPTSIOONI MUUTMINE #57 STRATEEGILISE TEENINDUSKONTSEPTSIOONI MUUTMINE #58 STRATEEGILISE TEENINDUSKONTSEPTSIOONI MUUTMINE #59 STRATEEGILISE TEENINDUSKONTSEPTSIOONI MUUTMINE #60 STRATEEGILISE TEENINDUSKONTSEPTSIOONI MUUTMINE #61 STRATEEGILISE TEENINDUSKONTSEPTSIOONI MUUTMINE #62 STRATEEGILISE TEENINDUSKONTSEPTSIOONI MUUTMINE #63 STRATEEGILISE TEENINDUSKONTSEPTSIOONI MUUTMINE #64 STRATEEGILISE TEENINDUSKONTSEPTSIOONI MUUTMINE #65 STRATEEGILISE TEENINDUSKONTSEPTSIOONI MUUTMINE #66 STRATEEGILISE TEENINDUSKONTSEPTSIOONI MUUTMINE #67 STRATEEGILISE TEENINDUSKONTSEPTSIOONI MUUTMINE #68 STRATEEGILISE TEENINDUSKONTSEPTSIOONI MUUTMINE #69
Punktid 10 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 10 punkti.
Leheküljed ~ 69 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2015-01-20 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 30 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 0 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor tan38 Õppematerjali autor
Eesti telekommunikatsioonituru areng on jõudnud punkti, kus seal tegutsevad ettevõtted peavad oma tegevuse uute klientide hankimiselt ümber suunama olemasolevate klientide teenindamisele. Suure nõudlusega müügilt tugeva konkurentsiga teenindamisele üle minek nõuab turul tegutsevatelt ettevõtetelt strateegilisi muudatusi. Kuna üleminekuperiood on juba mõnda aega kestnud, on ettevõtted osaliselt asunud oma strateegiad muutma.

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
26
doc

Klienditeenindus kui logistika oluline protsess

majandusliku edukuse, töötajate haridustaseme ja töötajaid esindava organisatsiooni (ametiühingu) olemasolu või selle puudumisega. Sellega peaks tegelema ettevõtte juhtkond. 4. Mille poolest erinevad välised ja sisemised motivatsioonitegurid? • Välised motiveerimisvahendid ehk stiimulid võivad olla nii majanduslikud (palk, preemia, kindlustused, töövahendid jms) kui ka sotsiaalsed (edutamine, karjäär, töö rikastamine, töö sisu muutmine, töökeskkond jt). • Sisemised motivatsioonivahendid ehk motivaatorid on seotud nn vaimses sfääris tasuga: inimene rakendab oma teadmisi, oskusi ja kogemusi ning areneb tunnustuse ja tähelepanu saamise kaudu. • Tahe ehk pühendumine on sisemise motivatsiooni edasiarendus: sihikindel, kõigutamatu ja otsustav tahtepingutus, mille on tinginud isiklik valik ja otsus. 5. Kes on ettevõtte sisekliendid?

Klienditeenindus logistikas
thumbnail
10
doc

Turundus juhtimine

The sales sweet spot offers a win for companies because it aligns sales professionals with the client in a way that naturally protects the client's welfare and, thus, the client's lifelong revenue with the company. A strategy that serves both of these, in turn, serves the company through enhanced marketplace trust, reduced recruiting fees, reduced client attrition, and increased client loyalty, which, ultimately translates into greater lifelong revenue at a lower cost per sale. 9. Strateegilise, operatiivse ja analüütilise CRM-i olemused. CRM (Customer relationship management) ehk kliendisuhete haldamine, mille all peetakse silmas erinevaid meetodeid, tarkvara ja ka Interneti-rakendusi, mis võimaldab ettevõttel paremini otsida, leida ja hoida firma jaoks kasumlikke kliente. CRM peamisteks eesmärkideks on optimeerida äritegevuse käivet ja kasumit, samas vähendades kulusid läbi parema kliendikogemuse. CRM tarkvara otsesed eesmärgid: Hoida kliente

Turundus
thumbnail
4
docx

TEENINDUSE OLEMUS JA MÕISTE NING SELLEGA SEOTUD TEGURID

1. TEENINDUSE OLEMUS JA MÕISTE NING SELLEGA SEOTUD TEGURID Kirill Kornilov 1.1 Teeninduse olemus ja mõiste defineerimine Igapäevaselt puutub inimkond kokku teenindusega kas ühel või teisel viisil. Ajal, mil toodete kasulikkus ja kvaliteet on kasvamas ja ühtlustumas, pakub just teeninduse kvaliteet kõige suuremaid võimalusi silma paista ja teistest erineda. Kliendile orienteeritus seisnebki sisuliselt heas teeninduses (Kotler, 2003:167). Teenindusprotsessi jälgides hindab iga inimene tahes- tahtmata talle pakutavat teenindust ning lõpuks teeb enda järeldused antud kogemuse põhjal. Teenindusprotsessi kokkuvõtmine aitab tarbijal aru saada, milline käitumine oleks ettevõttes pakutava teeninduse suhtes õige. Igal inimesel on oma arusaam teeninduse ja teeninduskvaliteedi olemusest, kuid on olemas konkreetne mõiste, mis iseloomustab ja annab hea ülevaate selle protsessist. Tänapäeval kasutab sõna servic

Teenindus
thumbnail
30
doc

Klienditeenindus

Klienditeenindus Kõik toimingud , mis aitavad ettevõttel toodet või teenust kliendile kättesaadavaks teha. Klienditeenindus on protsess, mis leiab aset müüja, ostja ja või logistikateenuse tarnija vahel: tellimuste töötlemine, laotoimingud, veokorraldus, arveldamine, reklamatsioonide käsitlemine jne. Klienditeeninduses on teenindamise objektid materjalivoo vahendajad – tootmisettevõtted, jaotuskeskused, jaemüügiettevõtted ja tarbijad. Kliente võivad kaubanduslikult ja logistiliselt teenindada nii tootmisettevõtted kui tarneahela vahendajad. Klienditeenindus ei tohi olla suunatud ainult tarbijale, vaid ka nendele vahehelilülidele, mis asuvad tarneahelas materjalitarnija ja tootja ning tarbija vahel. Klienditeenindus lisab tootele väärtust. Klienditeenindus kui äritegevuse funktsioon …et saavutada kliendi rahulolu müügitellimuste täitmise või teenuse osutamise kaudu. Klienditeeninduse all mõistetakse:  Kliendile suunatud tegevuste kogumit  E

Klienditeenindus
thumbnail
36
pdf

Kvaliteedijuhtimine teadmiste hindamise test

TARTU​ ​ÜLIKOOLI​ ​PÄRNU​ ​KOLLEDŽ Turismiosakond Kvaliteedijuhtimine Teenuste​ ​disain​ ​ja​ ​juhtimine Magistriõppekava Kursusel​ ​omandatud​ ​teadmiste​ ​hindamise​ ​test ● Testi​ ​leiate​ ​ÕIS-ist​ ​ning​ ​selle​ ​eesmärgiks​ ​on​ ​kvaliteedijuhtimise​ ​alaste​ ​teadmiste kinnistamine. ● Saatke​ ​vastustega​ ​test​ ​hiljemalt​ ​01.12.2015​.​ ​a.​ ​aadressil:​ ​[email protected] ● Testi​ ​hindamisel​ ​kasutatakse​ ​põhimõtteliselt​ ​samu​ ​põhimõtteid,​ ​mis​ ​on​ ​esitatud​ ​ ​Töö (nelja​ ​eksamhinde​ ​saamiseks​ ​vajaliku​ ​töö)​ ​hindamiseks​ ​iseseisvate​ ​tööde​ ​juhendi lõpul.​ ​Testi​ ​sooritamise​ ​eest​ ​on​ ​võimalik​ ​saada​ ​kuni​ ​30​ ​punkti. Nimi:

Juhtimine
thumbnail
26
docx

Teenindusorganisatsiooni analüüs

Selleks kasutab autor süstemaatilist vaatlust, milles autor on vaatlemise ajal kõrvalseisja. Uurimistöö valmimisel on kasutatud õppematerjale ja võõrkeelset uurimistööd. Töö teoreetilises osas tutvustatakse teeninduskultuuri olemust ning seletatakse lahti seda puudutavad uurimistöös vajalikud mõisted. Uurimistöö koosneb kahest peatükist. Töö esimeses osas käsitletakse teeninduskultuuri kui erilise organisatsioonikultuuri kontseptsiooni ja olemust. Teises alapeatükis tutvustab töö autor kliendi rahulolu mõjutavaid tegureid. Empiirilises osas analüüsib autor Denim Dream I Outleti teeninduskvaliteeti kolme külastuskäigu põhjal ning toob välja parendusettepanekud. Käesoleva uurimistöö praktiline pool käsitleb ettepanekuid Port Artur I Denim Dream Outleti teenindusettevõtte teeninduskvaliteedi parendamiseks ning pöörab tähelepanu teeninduspuudustele. 4 1

Akadeemiline kirjutamine ja infootsing
thumbnail
31
docx

Uurimustöö Sugarclub

TARTU ÜLIKOOL Pärnu kolledz Ettevõtlusosakond SUGARCLUB Uurimustöö Juhendaja: dotsent Tiina Merkuljeva Pärnu 2012 SISUKORD SISSEJUHATUS Pragusel ajal on peaaegu et traditsiooniks saanud iga nädalavahetuseline pidutsemine. Olgu selleks kodused peod, väljas sõpruskonnaga kokteiliklaasi taga aja veetmine või täiesti tavaline reedene filmiõhtu ­ pärast südaööd leiavad paljud noored end ikka ööklubidest. Otsustasime grupiga anda teeninduskvaliteedi hinnangu Pärnu ühele külastatavamale klubile ­ ööklubi Sugar. Uurimustöö on jaotatud kaheks osaks. Esimene osa ettevõtte tausta kirjeldus ja teeninuskvaliteedi hindamisega seotud teoreetiline taust. Töö teine osa koosneb andmestikust, kuhu on kogutud kirjeldus, kuidas koostasime SERVQUAL ankeedi, millised olid uuringu tulemused ning järeldused. 1. ETTEVÕTTE TAUST 1.1.Teeninduskvaliteedi hindamisega seot

Ettevõtluskeskkond
thumbnail
14
doc

Klienditeenindus logistikafirmas

KLIENDITEENINDUS LOGISTIKAFIRMAS Sissejuhatus.Mõiste o Kliendikeskne teenindus saab alguse klientide vajaduste arvestamisest. o Klienditeeninduse all mõeldakse kõikide selliste toimingute koosmõju, mille abil teeb ettevõte kliendile toote või teenuse kättesaadavaks. o Klienditeenindus ei tohi olla suunatud ainult lõpptarbijale, vaid ka nandele vahelülidele, kes asuvad logistilises ahelas tarnija ja lõpptarnijatest. Klienditeeninduse protsess. o Klienditeenindus in protsess, misleiab aset müüja, ostja ja/või logistiliste teenuse tarnija vahel. o Üha sagedamini osaleb protsessi ka kolmas osapool, kelleks on enamasti logistiliste teenuste tarnija. o Protsess hõlmab selliseid tegevusi, nagu tellimuste töötlemine, laotoimingud, arveldamine, kaebuste käsitlemine jne. Klienditeeninduse tähtsus. o Klienditeenindust peetakse logistiliste süsteemide üheks kõige tähtsamaks komponandiks. o Kõik logistil

Teenindus ja müük




Kommentaarid (0)

Kommentaarid sellele materjalile puuduvad. Ole esimene ja kommenteeri



Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun