Facebook Like
Add link


Uurimustöö Sugarclub (0)

1 Hindamata
Punktid

Esitatud küsimused

  • Milleks on organisatsioon loodud?
Vasakule Paremale
Uurimustöö Sugarclub #1 Uurimustöö Sugarclub #2 Uurimustöö Sugarclub #3 Uurimustöö Sugarclub #4 Uurimustöö Sugarclub #5 Uurimustöö Sugarclub #6 Uurimustöö Sugarclub #7 Uurimustöö Sugarclub #8 Uurimustöö Sugarclub #9 Uurimustöö Sugarclub #10 Uurimustöö Sugarclub #11 Uurimustöö Sugarclub #12 Uurimustöö Sugarclub #13 Uurimustöö Sugarclub #14 Uurimustöö Sugarclub #15 Uurimustöö Sugarclub #16 Uurimustöö Sugarclub #17 Uurimustöö Sugarclub #18 Uurimustöö Sugarclub #19 Uurimustöö Sugarclub #20 Uurimustöö Sugarclub #21 Uurimustöö Sugarclub #22 Uurimustöö Sugarclub #23 Uurimustöö Sugarclub #24 Uurimustöö Sugarclub #25 Uurimustöö Sugarclub #26 Uurimustöö Sugarclub #27 Uurimustöö Sugarclub #28 Uurimustöö Sugarclub #29 Uurimustöö Sugarclub #30 Uurimustöö Sugarclub #31
Punktid 50 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 50 punkti.
Leheküljed ~ 31 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2012-05-15 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 73 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 0 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor crismo Õppematerjali autor

Lisainfo

Pragusel ajal on peaaegu et traditsiooniks saanud iga nädalavahetuseline pidutsemine. Olgu selleks kodused peod, väljas sõpruskonnaga kokteiliklaasi taga aja veetmine või täiesti tavaline reedene filmiõhtu – pärast südaööd leiavad paljud noored end ikka ööklubidest. Otsustasime grupiga anda teeninduskvaliteedi hinnangu Pärnu ühele külastatavamale klubile – ööklubi Sugar.
Uurimustöö on jaotatud kaheks osaks. Esimene osa ettevõtte tausta kirjeldus ja teeninuskvaliteedi hindamisega seotud teoreetiline taust. Töö teine osa koosneb andmestikust, kuhu on kogutud kirjeldus, kuidas koostasime SERVQUAL ankeedi, millised olid uuringu tulemused ning järeldused.

Üldjoontes võib öelda, et ööklubi teeininduskulturil arenguruumi jagub. Eelkõige peab arvestama, et tegu ei ole kõige lihtsakoelisema teenindusettevõttega kus saab rakendada kõiki teeninduskvaliteedi norme ülihästi. Kuna tegemist on ööklubiga siis peab arvestama pikkade järjekordade, tülikate klientide, suure rahvamassi ning kainest kuni äärmusliku joobeastmeni inimestega. Kuid sellegipoolest, kui jätta kõrvale veidi isemoodi töökeskkond ning suhteliselt varieeruvad kliendisegmendid, peaks ettevõte suutma tagada hea klienditeeninduse igasugustes tingimustes. Tulenevalt teenindajate suhteliselt madalast teenindusvalmidusest peaks ettevõte kaaluma töötajate motivatsioonipaketi väljatöötamist. Iga teenindaja on ettevõtte esindaja ning teenindussoov ja -valmidus peaks tekkima teenindaja enda initsiatiivil.

Märksõnad

Mõisted


Kommentaarid (0)

Kommentaarid sellele materjalile puuduvad. Ole esimene ja kommenteeri


Sarnased materjalid

84
doc
Uurimustöö alused
21
docx
Uurimistöö alused
193
docx
Turismiettevõtluse lõpueksami märksõnade konspekt
14
docx
Teadliku kliendina teenindusettevõttes
1072
pdf
Logistika õpik
138
doc
STRATEEGILISE TEENINDUSKONTSEPTSIOONI MUUTMINE
161
pdf
Juhtimise alused
95
doc
KUURORDIKONTSEPTSIOONI DISAINIMINE PÄRNU LINNA NÄITEL





Registreeri ja saadame uutele kasutajatele
faili e-mailile TASUTA

Konto olemas? Logi sisse

Faili allalaadimiseks, pead sisse logima
või
Kasutajanimi / Email
Parool

Unustasid parooli? | Tee tasuta konto

Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun