Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Ukraina abi Ukraina kaitse vajab abi. Tee annetus täna! Aita Ukrainat Sulge
Add link

Kategooria ärijuhtimine - 15 õppematerjali

Majandus >> Ärijuhtimine
44
doc

Lõputöö - ETTEVÕTE KREDIITIMAKSMISE VÕIMALUS SUNMAX OÜ NÄITEL‏

TALLINNA MAJANDUSKOOL Ärijuhtimine xxxxxx ETTEVÕTE KREDIITIMAKSMISE VÕIMALUS SUNMAX OÜ NÄITEL Lõputöö Juhendaja: xxxxx Tallinn 2008 .....................................................................................................................................3 1 ........................... 5 2 ............................................................................ 9 2.1 ..................................................................9 2.2 , ............................................................................................................................. 10 2.3 ...........................................................................................12 2.4 , ....................................16 2.5 ,...

Ärijuhtimine - Kutsekool
126 allalaadimist
11
doc

Äriplaani vorm

Äriplaani kokkuvõte 2. Ettevõtte üldandmed Ettevõtte nimi Ettevõtte juriidiline vorm Aadress Telefonid Faks E-mail Juhatuse liikmed Omakapital Omanikud, nende osa kapitalist Kontaktisik, tema telefon Ettevõtte tegevusala Ettevõtte tegevuspiirkond 3. Äriidee kirjeldus 4. Visioon, missioon ja eesmärgid 5. Ärikeskkonna analüüs Makrokeskkonna ja mikrokeskkonna üldanalüüs. Täpsusta millised tegurid, faktorid, majandussubjektid mõjutavad ettevõtte planeeritavat äritegevust (ja kuidas). Täpsusta, kes on sinu ettevõtte hankijad ehk tarnijad. Ettevõte tarnija Tooraine/materjal Aadress Telefon Meiliaadress 6. SWOT analüüs. Kirjelda oma ettevõtte tugevusi, nõrkuseid, samuti väliskeskkonnast tulenevaid võimalusi ja ohtusid. Tugevused Nõrkused - - -...

Ärijuhtimine - Kutsekool
148 allalaadimist
10
docx

ADIDAS versus NIKE

LÄÄNE-VIRU RAKENDUSKÕRGKOOL Ettevõtluse ja majandusarvestuse õppetool Ä14KÕ Kristi Kaaremäe ADIDAS VERSUS NIKE Analüüs Õppejõud: Virve Transtok, MA Mõdriku 2015 SITUATSIOONIÜLESANNE 1960-ndatel ja 1970-ndate algus oli jooksjatel ainult üks sportjalatsi valik: Adidas. Saksa firma Adidas valmistas võistlussportlastele kergeid ja vastupidavaid jooksukingi. 1972.a.Montreali olümpiamängudel kandis Adidase varustust üle 82% individuaalsetest kergejõustiku medalivõitjatest. Adidase tugevaks küljeks olid katsetused uute materjalidega ja tehnoloogia alal, et muuta jalatseid veelgi kergemaks ja vastupidavamaks. Kingakülgede tugevdamiseks hakati kasutama kängurunahka, täiustati naelkingade nailonvoodrit ning jooksukingadele võeti kasutusele vahetatavad naeltallad. Tänu toodete kõrgele kvaliteedile, u...

Ärijuhtimine -
13 allalaadimist
1
pdf

Esp lühendid eri marki sõidukitel

Stability control systems are offered under the following names: * Acura: Vehicle Stability Assist (VSA) * Alfa Romeo: Vehicle Dynamic Control (VDC) * Audi: ESP - Electronic Stabilization Program * Buick: StabiliTrak * BMW: Dynamic Stability Control (DSC), including Dynamic Traction Control * Cadillac: All-Speed Traction Control & StabiliTrak * Chevrolet: StabiliTrak (except Corvette - Active Handling) * Chrysler: Electronic Stability Program (ESP) * Dodge: Electronic Stability Program (ESP) * DaimlerChrysler: Electronic Stability Program (ESP) * Fiat: Electronic Stability Program (ESP) and Vehicle Dynamic Control (VDC) * Ferrari: Controllo Stabilita (CST) * Ford: AdvanceTrac and Interactive Vehicle Dynamics (IVD) * GM: StabiliTrak * Hyundai: Electronic Stability Program * Honda: Electronic Stability Control (ESC) and Vehicle Stability Assist (VSA) and Electronic Stability Program (ESP) * Holden: Electronic Stability Program (ESP) * Infi...

Ärijuhtimine - Kutsekool
16 allalaadimist
3
doc

Teenindamine arendab empaatiat vajavaid teadmisi, nagu turvalisus, armastus, kuuluvus.

Kerttu Tarlap MAS 2 Klienditeenidus peab olema kiire ja kulud peavad olema ettevõttel võimalikult madalad, et kasulikult oma äri juhtida. Ettevõte peab olema keskendunud effektiivsele klienditeenindusele, kuid samas pakkuma esmaklassilist teenindust. Ettevõte peab leidma just sellise teenuse või toote, mida kliendid kõige rohkme vajavad, et endale kliente meelitada ja neid endale kindlaks jääma. Ettevõtte edu ei sõltu ainult heast tootest või teenusest, vaid ka parimast kvaliteedist, mis eelkõige on seotud teenidajaga. Teenindaja peab olema just selline, kes oskab kõike ja suudab igast probleemist välja tulla. Inimesed on väga erinevad. Inimsesed erinevad rahalise seisu, suhtumise...

Ärijuhtimine - Kutsekool
44 allalaadimist
17
doc

Ungari majandus ja investeerimine

Tartu Kutsehariduskeskus Ärindus- ja kaubandusosakond Annika Põldkivi UNGARI Uurimustöö Juhendaja: Külliki Vaske Tartu 2010 SISUKORD SISUKORD........................................................................................................... 2 SISSEJUHATUS...................................................................................................3 UNGARI MAJANDUS ÜLDISELT.........................................................................4 INVESTEERIMINE UNGARIS..............................................................................6 Üldiselt:..............................................................................................................6 Ungari investeeringud Eestis............................................................................ 7 EESTI-UNGARI MAJANDUSSUHTED...

Ärijuhtimine - Kutsekool
29 allalaadimist
5
doc

Teeninduse mõju tarbijaostukäitumisele

Annika Põldkivi AK08 TEENINDAJA MÕJU TARBIJAOSTUKÄITUMISELE Teenindusel on tänapäeval üks peamisi konkurentsieeliseid. Enamasti määrab teenindus, kas tarbija ostab kaupa või mitte. On teada, et inimene valib ostukoha sõltuvalt hinnast, kuid jääb püsikliendiks läbi teeninduse. Emori korraldatud uuringu kohaselt on Eesti Teeninduse Indeks 2009. aastal kõikide hinnangute koondtulemusena 4-pallisel hinnanguskaalal 3,33 (võrdluseks: 2008. aastal oli indeks 3,23 ning 2007. aastal 3,11). Üldise taseme tõusu taga on eelkõige telefoniteeninduse kvaliteeditaseme paranemine, täpsemalt kõrgemad hinnangud teenindajate müügioskustele, neist eriti kliendi soovi mõistmisele, selle täpsustamisele. Erinevused teenindajate teenindus- ja müügioskustele antud hinnetes on vähenenud ka teiste teeninduskanalite puhul...

Ärijuhtimine - Kutsekool
39 allalaadimist
15
ppt

Õppiv organisatsioon ( slaidid )

Miks minu tootmisettevõte ei ole õppiv organisatsioon? Mis on õppiv organisatsioon? Organisatsioon, kus inimesed jätkuvalt suurendavad oma võimet luua tõeliselt soovitud tulemusi, kus edendatakse uusi mõttemudeleid, kus on lahti tee ühistele püüdlustele ning kus inimesed pidevalt õpivad, kuidas üheskoos õppida. Peter Senge "Viies distsipliin" 1990 Mis iseloomustab õppivat organisatsiooni? Töötajad on kõige toimuvaga kursis Töötajatele on loodud arengutingimused Töötajatel võimalus aktiivselt osaleda ettevõtte tuleviku kujundamises Otsustamisõigus ja võim on jagatud ettevõtte tasandite vahel ümber Ettevõttel on loodud ühine visioon Uued omandatud teadmised säilivad ka inimeste vahetumisel ja lahkumisel Tootmisettevõtte juhtimine Juhtimisstiiliks on MIKS EI OLE ÕPPIV traditsiooniline ORGANISATSIOON? planeeriv-...

Ärijuhtimine - Kutsekool
33 allalaadimist
3
docx

Mis on innovatsioon?

Eesti Ettevõtluskõrgkool Mainor Ettevõtluse instituut Ärijuhtimise eriala Mis on innovatsioon? Essee Juhendaja: Aet Kull Tallinn 2013 Innovatsioon on tähendus, mis tänapäeval üha rohkem ja rohkem tähtsamaks muutub. Elame kiirelt muutuvas maailmas ning innovatsioonil on meie jaoks oluline roll kuna ta võimaldab teatud mõttes lühiajaliselt olla oma uuenduslikkuse tõttu liider mingis teatud valdkonnas. Olgu see siis mingisuguse omapärase ja seni nägemata toote näol, mõne ennenägematu Mis on innovatsioon? reklaamivõtte näol või mõne seni avastamata tehnoloogia näol. Innovatsioon on kõik s...

Ärijuhtimine -
45 allalaadimist
5
docx

Äriplaan eksam

Prognoosid äriplaanis: müügi, kasumi, rahakäibe, bilansi. 2. Äriplaani struktuur: Äriplaanil ei ole kindlalt etteantud struktuuri, kuid selle koostamisel tuleb jälgida, et äriplaan sisaldaks kõigile osapooltele (omanikud, juhtkond, projekti rahastajad) vajalikku infot. 1. Äriidee kokkuvõte - kirjeldatakse, missugust toodet või teenust on kavas hakata pakkuma ning antakse ülevaade oma senisest tegevusest; - tuuakse välja toote või teenuse turustamisvõimalused ja konkurentsieelis 2. Loodava ettevõtte ülevaade - kirjeldatakse, mis eesmärgil ja mis vormis ettevõte on plaanis luua; - kui palju läheb vaja algkapitali ja kui suur osa sellest on ettevõtjal olemas. 3. Ettevõtte omanikud, juhtkond, personal - kirjeldatakse omanike seniseid kogemusi ja teadmisi kavandatava tegevuse valdkonnas; - antakse ülevaade juhtkonna pädevusest ja töökogemusest; - kirjeldatakse ettevõtte struktuuri; - kirjeldatakse...

Ärijuhtimine -
46 allalaadimist
138
doc

STRATEEGILISE TEENINDUSKONTSEPTSIOONI MUUTMINE

SRATEEGILISE TEENINDUSKONTSEPTSIOONI TEOREETILINE OLEMUS 6 1.1 Kättetoimetamissüsteem 7 1.2 Rajatise kujundus 12 1.3 Asukoht 15 1.4 Järjekordade haldamine 17 1.5 Teenindustase 20 1.6 Kvaliteet 24 1.7 Mahu ja nõudluse juhtimine 29 1.8 Informatsioon 32 2. ESMOFON AS TEGEVUSE ANALÜÜS 33 2.1 Esmofon AS lühitutvustus 33 2.2 Esmofon AS teenusepakett 35 2.3...

Ärijuhtimine -
29 allalaadimist
6
docx

Juhtumi analüüs

Estonian Business School Juhtumi analüüs Tallinn 2015 Otsustasin analüüsida Rocca al Mare keskuses asuvat uut poodi Baltman, mis hiljuti taasavas oma kaupluse. Taasavamisest teatati meedia vahendusel ja paigutatud olid ka reklaamid paldiski maantee teeserva kus muidu on ainult üks reklaamtahvel. Paigutatud oli 4 eraldi reklaamtahvlit spetsiaalselt antud kampaania jaoks. See äratas minu silmis rohkem tähelepanu kui muidu seal olevad reklaamid. (https:www.google.eemaps@59.427684,24.6673795,3a,75y,303.71h,73.3tdata=!3m6!1e1!3m4! 1stx4yO6YhoQF_2oOgOHuSaA!2e0!7i13312!8i6656!6m1!1e1?hl=et) Reklaamtahvlil kujutati informatsiooni kus olid meesterahvad ülikondades ja suurelt tekst ’’mitte (ainult) MEESTELE’’. Lisaks reklaamtahvlitele panustati palju ka sotsiaalmeedias reklaamimisele. Facebookis reklaamis antud kampaaniat enda lehel ’’Rocca al Mare keskus’’. Facebookis loositi välja iga päev üks kom...

Ärijuhtimine -
21 allalaadimist
38
docx

Äriuuringute kontspekt eksamiks

*Analüüsid – SWOT, PEST, 4 (6) Eesmärk – teadustöö kirjutamise kogemus, bakalaurusetöö kirjutamise kogemus. Anda üliõpilastele teoreetiline ettevalmistus ja reaalne kogemus ärialaste praktiliste ja akadeemiliste ülesannete lahendamiseks teaduslikel meetoditel. 2015 plaan : • Vähendada kodutöö kirjaliku osa mahtu • Uurida ettevõtete asemel kaastudengeid • Alustame uuringu ettevalmistust kohe esimestes seminarides Kodutöö üldteema ‘innovatsioon õppimisvõime’ Kvantitatiivne küsimustik Kvalitatiivne case-study – intervjuud (avatud küsimused, läheb sügavuti) Kodutöös on kohustuslik leida 25 kontakti Kvantitatiivne küsimustik: statistiline analüüs, seosed kodutööti erinevad – valim 50 Kvalitatiivne intervjuu – trantskribeerimine, within-case analüüs, märksõnade leidmine. Psühholoogilised faktorid: • Valu...

Ärijuhtimine -
20 allalaadimist
4
docx

JUHTIMINE KONTROLLTÖÖ NR 1

Mida nimetatakse organisatsiooniks, millised on organisatsiooni tunnused? Organisatsioon on inimrühm, kes töötab ühiste eesmärkide saavutamise nimel. Org on sotsiaalset identiteeti omav grupp, ehk org-l on psühholoogiline tähendus igale liikmele. Inimeste tegevus on organiseeritud ja struktureeritud. Org-I tegevus on suunatud teatud tulemuste saavutamiseks ­ eesmärgid. 2. Mis on organisatsiooni edukuse eelduseks? Organisatsioonil on 4 osa: inimesed, tegevused, siseehitus ning ainelised ja rahalised varad. Org peab olema suunatud pidevale arengule (loovus, uuendused, muudatused). Organisatsioon peab jälgima ja arvestama väliskeskkonda. Uuendustel on mõte ainult siis kui need on väliskeskkonna poolt aktsepteeritud. 3. Juhtimine - on tulemuste saavutamine teiste inimeste kaasabil, nende tegevuse ja käitumi...

Ärijuhtimine - Keskkool
4 allalaadimist
8
docx

Äri planeerimise kordamisküsimused

1) Mõisted: ettevõtja - on isik, kes tegutseb äris kasu saamiseks ja kannab sellesse ärisse tehtud isiklike investeeringute kaotamise finantsilist riski , ettevõte - on iseseisev majandusüksus, mille kaudu ettevõtja tegutseb; koosneb asjadest, õigustest ja kohustustest mis on määratud ettevõtte tegevuseks; ettevõttel on omaette vara, mis on lahus omanike ja teiste organisatsioonide varast; vara kasutatakse ettevõtte tegevuse eesmärkidel; omaette juhtimine, arvepidamine, tootmine, töötajate värbamine, müük jne, ettevõtlus - on järelikult see, millega ettevõtja tegeleb, ettevõtlikkus - 2) Ettevõtete suuruse liigitus - Mikroettevõte 0 kuni 9 töötajat; Väikeettevõte 10 kuni 49 töötajat; Keskmine ettevõtte 50 kuni 249 töötajat; Suurettevõte 250 ja enam töötajat 3) Väikeettevõtlus ja startup ettevõte – Väikeettevõteteks nimetatakse: suhtelist väiksust (tööstusharu või turu suhtes), omanikepoolset juhtimist,...

Ärijuhtimine -
15 allalaadimist


Registreeri ja saadame uutele kasutajatele
faili e-mailile TASUTA

Konto olemas? Logi sisse

Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun