Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse
Ega pea pole prügikast! Tõsta enda õppeedukust ja õpi targalt. Telli VIP ja lae alla päris inimeste tehtu õppematerjale LOE EDASI Sulge

"teenindusettevõtte" - 27 õppematerjali

thumbnail
9
doc

Majanduseksamiks vajalik

olemas ja kui palju maksavad puuduvad vahendid. Kõik see kokku on vajaminevate vahendite nimekiri. Siis on kergem koostada ettevõtte algbilansi aktivat ning selle põhjal omakorda koostada passivat. Nimekirja koostamisel ei tohi ära unustada,et raha vajatakse ka ettevõtte tegevuse käigus hoidmiseks esimestel kuudel. Reeglina hinnatakse rahavajadus 3-4 kuu katmiseks. 12. Käivituskulude eelarve vähendamise võimalused Jätta ära reklaami tegemine. 13. Kaubandus- ja teenindusettevõtte planeering Kauplus: Kaupluse planeeringu all mõeldakse müügi-ja mittemüügiosakondade, kõrvalsektsioonide,sisustuse, väljapanekuvahendite ja siseseade ruumilist korraldust sobivas kooskõlas üksteisega ja ehituse püsikonstruktsioonidega. Iga kaupluse planeering tuleb kujundada vastavalt silmaspeetavate kaupade ja ostjaskonna tüübile. Korralik väljapanek teeb kauba kergesti kättesaadavaks. Planeering peab lähtuma eelkõige ostja mugavusest

Majandus → Majandus
75 allalaadimist
thumbnail
9
docx

Ettevõtluse eksami konspekt

Reeglina hinnatakse rahavajadus 3-4 kuu katmiseks. 12.käivituskulude eelarve vähendamise võimalused: Eelarve võib kujuneda ootamatult suureks. Selle vähendamisel tasub analüüsida, kas: kogu raha vajatakse tegevuse alustamise hetkel ­ tihti on kriitilisemad 2.-3.kuu; varusid saame hankijalt krediidi abil või osalise krediidiga; tuleb kõne alla liisimise, rentimise ja järelmaksu kasutamine; varade soetamise asemel on võimalik kasutada vastavat teenust. 13.kaubandus ja teenindusettevõtte planeering: Kaupluse planeering. Kaupluse planeeringu all mõeldakse müügi- ja mittemüügiosakondade, kõrvalsektsioonide, sisutuse, väljapanekuvahendite ja sisseseade ruumilist korraldust sobivas kooskõlas üksteisega ja ehituse püsikonstruktsioonidega. Iga kaupluse planeering tuleb kujundada vastavalt silmaspeetavate kaupade ja ostjaskonna tüübile. Korralik väljapanek teeb kauba kergesti kättesaadavaks. Planeering peab lähtuma eelkõige ostja mugavusest

Majandus → Ettevõtlus
140 allalaadimist
thumbnail
13
doc

Klienditeeninduse konspekt

Igat kultuuri saab iseloomustada sellele kultuurile omaste sümbolite, rituaalide, kangelaste ja väärtuste alusel. Sümbolid on nähtavad, samas asuvad need aga ka kultuuri pinnapealseimas ja suhteliselt kergesti muudetavas kihis. Väärtused on kultuuri alustaladeks, need asuvad sügaval ning nende muutmine on aeganõudev. Nii nagu Eesti rahvuskultuuri saab iseloomustada teatud sümbolite, rituaalide, kangelaste ja väärtuste kaudu, saab sellisel moel iseloomustada ka teenindusettevõtte Tabel 3.1.Kultuurisümbolid, -rituaalid-, kangelased ja -väärtused Kultuuritegurid Eesti rahvuskultuur Teenindusettevõtte kultuur sümbolid (nähtavad) Eesti lipp, Eesti kroon, nimetus, logo, teenindajate riietus, rahvarõivad sisekujundus jne rituaalid (tavad ja jaanipäeva, pulmade, lapse sünni kliendi vastuvõtmine ja ärasaatmine, telefonile

Majandus → Klienditeenindus
100 allalaadimist
thumbnail
138
doc

STRATEEGILISE TEENINDUSKONTSEPTSIOONI MUUTMINE

4 1. STRATEEGILISE TEENINDUSKONTSEPTSIOONI TEOREETILINE OLEMUS Strateegiline teeninduskontseptsioon kannab teenindusettevõttes fundamentaalset rolli. Strateegiline teeninduskontseptsioon koos konkurentsistrateegiaga moodustavad ettevõtte teenindusstrateegia, ilma milleta ei tohiks teenindusettevõte funktsioneerida. Käesoleva bakalaureusetöö autori arvates peab teenindusettevõtte juhtimine toimuma läbi teenindusstrateegia, vastasel juhul võib osutada klientide rahulolu saavutamine võimatuks. Strateegiline teeninduskontseptsioon koosneb kaheksast dimensioonist, mida võib võrrelda maja ehitamisega — see saab alguse ideest ning formuleerub läbi projekti ja jooniste maja kooshoidvaks süsteemiks: vundament, struktuur, torustik ning elektrisüsteem. Analoogselt eeltoodule saab lahti seletada ka strateegilise

Majandus → Ärijuhtimine
30 allalaadimist
thumbnail
26
docx

Teenindusorganisatsiooni analüüs

 selgitada teeninduskultuuri olemust ning seda puudutavaid aspekte teooria näol;  anda ülevaade teeninduskvaliteedi tõstmise viisidest;  kolme külastuse põhjal analüüsida selle ettevõtte teeninduskultuuri;  analüüsida kogutuid andmeid ning teha selle põhjal järeldused ja esitada autoripoolsed parendusettepanekud. 3 Antud uurimistöös on kasutatud kvalitatiivset uurimismeetodit selgitamaks välja konkreetse teenindusettevõtte teeninduskultuuri. See tähendab, et autor uurib vaadeldavat objekti ning seletab seda oma sõnadega lahti. Selleks kasutab autor süstemaatilist vaatlust, milles autor on vaatlemise ajal kõrvalseisja. Uurimistöö valmimisel on kasutatud õppematerjale ja võõrkeelset uurimistööd. Töö teoreetilises osas tutvustatakse teeninduskultuuri olemust ning seletatakse lahti seda puudutavad uurimistöös vajalikud mõisted. Uurimistöö koosneb kahest peatükist

Muu → Akadeemiline kirjutamine ja...
31 allalaadimist
thumbnail
6
docx

Teenindusfilosoofia- ja teeninduse alused, konspekt

) Vabaduse mõiste tõlgendusi - NL-s definitsioon: Vabadus on tunnetatud paratamatus - Varasem definitsioon: Vabadus on valikuvõimaluste tunnetatud paratamatus Teenindusmõttekultuur Mis siis on kui vabadus puudub? - Sundolukord - Sõltuvusse asetamine - Ahistamine - Vangistus? Teenindusmõttekultuur (-mõttelaad) Teenindusmõttekultuuri puhul välistatakse tegevuste korraldamisel ja tegevustes klienti sõltuvusse asetamine teenindusettevõtte ja tema töötajate poolt Kliendid on enamasti rahulolematud just seetõttu, et nendega käitutakse neid sõltuvusse asetaval moel ehk mitteteeninduslikust mõttekultuurist lähtuvalt Kui teenindaja (teenindav organisatsioon) paneb kliendid oma käitumisega sundolukorda ehk sõltuvusse iseendist, siis ei saagi rääkida teenindamisest, tegemist on teenuste jaotamisega (osutamisega) ja jaotajaga (osutajaga), mitte teenindamise ja teenindajaga

Turism → Turismi -ja hotelli...
179 allalaadimist
thumbnail
4
docx

TEENINDUSE OLEMUS JA MÕISTE NING SELLEGA SEOTUD TEGURID

neid kahte, valib tarbija viisi, kuidas ta edaspidi käitub selle ettevõtte suhtes. Tehniline kvaliteet restorani näitel toob välja selle, kuidas saalitöö on korraldatud, milline kord valitseb majas ning millise ettevõttesisese keskkonnaga tegemist on. Funktsionaalne kvaliteet omakorda näitab seda, kuidas teenindusprotsessi teostatakse ning kuivõrd arenenud teeninduskultuur valitseb ettevõttes. Nii tehniliste kui ka funktsionaalsete komponentide hindamist mõjutab teenindusettevõtte maine, mida omakorda mõjutab klientide poolt kogetud teenus (Tooman, 2003:73). Seega on teeninduskvaliteet väga mahukas ja pidevalt muutuv omaduste kogum, mida tavainimesel on objektiivselt väga raske hinnata. Põhiline kvaliteedi näitaja on teenindaja, kes teenindusprotsessi teostab, rahuldades selle kaudu tarbijate vajadusi.

Majandus → Teenindus
2 allalaadimist
thumbnail
32
rtf

Teeninduskeel kui organisatsiooni teeninduskultuuri kandja

(Anderson 2003:13- 16) Ettevõte on keskendunud klientidele. Kliendid on põhiline allikas ettevõtte eduks. Seetõttu on vajalik selgitada välja, millised on klientide nõudmised ettevõttele. Texase A&M ülikooli teadlane Leonard Berry tegi selle kohta uuringu, milliseid aspekte hindab klient teenuse kvaliteedi osas. Oluline on, et klient tunneks, et ettevõtte on usaldusväärne, kindel, nähtav, empaatiline ning agar. Sellest tulenevalt on klientide ootus teenindusettevõtte suhtes karm ning kindel. Samuti tuleb lähtuda sellest, et vajadused ning eelistused muutuvad koos ajaga ning tuleb valmis olla kõigeks. Klientide jaoks on hea teenindaja hoolitsetud välimusega, agar aitama momentaalselt, hooliv nende vajadustest, viisakas ning asjatundlik. (Anderson 2003:17-19) 6 Kõikide eelmainitud aspektide jälgimisel ongi võimalik ettevõtte edu. Kuid need ei piirdu vaid sellega

Majandus → Teenindus
46 allalaadimist
thumbnail
36
pdf

Kvaliteedijuhtimine teadmiste hindamise test

TARTU​ ​ÜLIKOOLI​ ​PÄRNU​ ​KOLLEDŽ Turismiosakond Kvaliteedijuhtimine Teenuste​ ​disain​ ​ja​ ​juhtimine Magistriõppekava Kursusel​ ​omandatud​ ​teadmiste​ ​hindamise​ ​test ● Testi​ ​leiate​ ​ÕIS-ist​ ​ning​ ​selle​ ​eesmärgiks​ ​on​ ​kvaliteedijuhtimise​ ​alaste​ ​teadmiste kinnistamine. ● Saatke​ ​vastustega​ ​test​ ​hiljemalt​ ​01.12.2015​.​ ​a.​ ​aadressil:​ ​[email protected] ● Testi​ ​hindamisel​ ​kasutatakse​ ​põhimõtteliselt​ ​samu​ ​põhimõtteid,​ ​mis​ ​on​ ​esitatud​ ​ ​Töö (nelja​ ​eksamhinde​ ​saamiseks​ ​vajaliku​ ​töö)​ ​hindamiseks​ ​iseseisvate​ ​tööde​ ​juhendi lõpul.​ ​Testi​ ​sooritamise​ ​eest​ ​on​ ​võimalik​ ​saada​ ​kuni​ ​30​ ​punkti. Nimi: Esitamise​ ​kuupäev: Test​ ​koosneb​ ​kahest​ ​osast: I​ ​osa​ ​–​ ​Kvaliteedi​ ​teoreetilised​ ​käsitlused II​ ​osa​ ​–​ ​Kvaliteedi​ ​mõõtmise​ ​ja​...

Majandus → Juhtimine
211 allalaadimist
thumbnail
27
doc

Klienditeenindus

vabandada. ,,Saan aru, et olete pettunud, vabandan eksituse pärast..." Olen märganud, et kohati valmistab just vabandamine teenindajatele raskusi ja tihti jäetakse vabandus lihtsalt ütlemata. Kindlasti ei jäeta vabandamata sellepärast, et ei taheta, vaid pigem sellepärast, et ei teata täpselt, kuidas seda oleks antud olukorras sobilik teha. Kliendi ees vabandades on teenindajal oluline meeles pidada, et teenindaja rollis olles ei vabanda ta kliendi ees isiklikult, vaid teeb seda kui teenindusettevõtte esindaja. Vabandamine ei tähenda mingil juhul teenindaja jaoks ,,süü"omaksvõtmist, vaid vabandades näitab teenindaja, et ta hoolib kliendi probleemist ning soovib taastada oma ettevõtte usaldusväärsust kliendi silmis. Vaatamata teenindaja püüdlustele võib olukord siiski minna kuumaks. Kui klient on väga ärritunud ja kasutab teenindajat solvavaid sõimusõnu võib teenindaja kliendile öelda: ,,Ma

Sotsioloogia → Sotsiaaltöö
151 allalaadimist
thumbnail
16
docx

Uurimustöö - teenindusettevõtte teenindamisest

Kodumajandus KM21 UURIMUSTÖÖ Koostaja: Helena Aedma Juhendaja: Ruth Muru Paide 2013 Sisukord Sissejuhatus Mina on uurimustöö koostamisel analüüsisin mitme teenindusettevõtte teenindamist ja mitme sotsiaalala teenindamist. Toon välja positiivseid ja negatiivseid kogetud situatsioonidest. Loetlen kümme märksõna, mis minu arvates iseloomustavad head teenindust. Analüüsin ettevõttete teenindust. Tabel Külastus koht Külastuse kuupäev Kellaaeg Kirjeldus ,,Kadri Tare'' 21.01.2013 14:00 Positiivne: Ettevõttesse sisenedes, märkas mind

Eesti keel → Eesti keel
20 allalaadimist
thumbnail
24
doc

Tootmise planeerimine

Ostes lennukipileti, käsitleme ostuprotsessi kui teenust. Kuid selleks, et lennuk lendaks, peab ta läbima plaanipärase hoolduse, mis on tööstuslik protsess. Neid hooldetöid klient ei näe. Kas lennufirma osutab ainult teenust või peituvad selle taga keerulised tootmisprotsessid? TOOTMISE PLANEERIMINE (TU10) 5 3. OPERATSIOONID TEENINDUSFÄÄRIS Nüüdisaegsetel tootmisettevõtetel on sageli ka teenindusettevõtte funktsioonid. Teenindusfunktsioonid tootmissfääris võib jaotada põhiteenuseks ja väärtust lisavaiks teenusteks. Põhi- ja baasteenuseid saab tarbija koos tootega. Sellisteks teenusteks on tarbija konkreetsete soovide täitmine, soovitud ajal kättetoimetamine ja konkurentsivõimeline hind. Seega võime operatsioonifunktsiooni tulemusi hinnata nelja kriteeriumi järgi:  kvaliteet,  paindlikkus,  kiirus,  hind.

Logistika → Logistika alused
48 allalaadimist
thumbnail
14
doc

TEADLIKU KÜLASTAJANA TEENINDUSETTEVÕTTES

............................... 13 Viidatud allikad...............................................................................................................14 3 SISSEJUHATUS Kõik me käime aeg-ajalt väljaspool kodu söömas ja poodides ostlemas, mille kaudu puutume kokku teenindajatega, mis võib olla nii positiivne kui ka negatiivne kogemus. Selle uurimustöö eesmärgiks on analüüsida teadliku külastajana kahe teenindusettevõtte külastusi. Uurimisülesanded: · kirjeldada kahe erineva ettevõtte külastusi, telefonivestlusi ning kirjavahetusi; · analüüsida lugude põhjal teeninduskultuuri olemasolu või selle puudumist, teeninduskeele kasutamist ning vigu klientide teenindamisel õpitud teoorial tuginedes; · anda omapoolne hinnang ning iseloomustada positiivseid ja negatiivseid külgi ja analüüsida parandusvõimalusi;

Filosoofia → Teenindusfilosoofia
154 allalaadimist
thumbnail
28
pdf

Tarbijakäitumine eksam konspekt

asjaajamine. o kindlus ­ klienditeenindaja proffesionaalsus, sõbralikkus ning võime tekitada usaldust ja kindlustunnet. o teenindusvalmidus ­ õige teenindushoiak, soov lahendada kliendi probleeme ja lahenduse kiirus, paindlikkus. o sisselamisvõime ­ personaalne tähelepanu kliendile ja tema probleemidele, usaldusväärsus, hoolitsus, erivajadustega arvestamine o füüsiline keskkond ­ teenindusettevõtte hoone, sisustus, seadmed, teenindajate väljanägemine o Kokku on 5 komponenti mõõdetud 22 väitega, mida mõõdetakse 7-astmelisel Likert tüüpi nõustumisskaalal (1 ei nõustu üldse kuni 7 nõustun täielikult) 9 x Electronic Service Quality ­ E-S-QUAL (Parasuraman jt 2005) Mõõdetakse 4 komponenti: o efektiivsus o süsteemi kättesaadavus o tellimuste täitmine o privaatsus

Majandus → Tarbijakäitumine
222 allalaadimist
thumbnail
22
doc

Nimetu

........................................................................ 11 4. JÄRELDUSED TEENINDUSKVALITEEDI KOHTA MAXIMA KAUPLUSES...15 VIIDATUD ALLIKAD...................................................................................................18 Lisa 1. Külastusprotokoll.................................................................................................19 2 3 SISSEJUHATUS Töö eesmärgiks on hinnata ühe teenindusettevõtte teeninduskvaliteeti SERVQUAL ja Mystery Shoppingu alusel. Teeninduskvaliteedi hindamiseks koostati 22 väitest koosnev protokoll, milles märgiti enne külastust ettevõttega tekkinud ootused ning pärast külastust täideti protokoll uuesti, hindamaks tegelikku teeninduses valitsevat olukorda. (Lisa 1) Autorid valisid organisatsiooniks mida külastada Maxima kaupluse. Kauplust külastasid kõik töö liikmed eraldi, eesmärgiga koguda andmeid teeninduskvaliteedi hindamiseks.

Varia → Kategoriseerimata
31 allalaadimist
thumbnail
24
doc

Turundustöö

On käidud ka Itaalias messil ja tulemused olid rahuldavad. 7.2.5 Ettevõtte imago ja PR tegevus Ettevõtte maine kujundamisel on põhilist rõhku pandud ettevõtte keskkonna sõbralikkusele ja loodushoiule. KOKKUVÕTE JA JÄRELDUSED Välise turunduse puhul on olulisim saavutada klientide rahulolu, siis sisemises turunduses tuleb tegeleda töötajate rahuolu ja klientidele orienteeritusega. Kokkuvõtlikult võib öelda, et sisemise turunduse ülesanne on kujundada eranditult kõigis teenindusettevõtte töötajais klientidele orienteeritud hoiak. Käesoleva töö eesmärk oli saada ülevaade turundustegevusest OÜ Visiit SV. Klientidele orienteerutud toodet pakkudes peab lähtuma eelkõige klientidest, seega tuleks firmal edaspidi enam tegeleda turu-uuringuga, et kavandada oma edasist tegevust. Arvan veel, et püsima jääda suuremate firmade keskel, siis kõige tähtsam oleks saavutada väga tugev toodangu kvaliteet. Reklaamida oma firmat võibolla rohkem, kui praegu seda tehakse

Majandus → Turunduse alused
305 allalaadimist
thumbnail
12
docx

Teenindusfilosoofia ja teeninduse alused kordamisküsimused

tahte situatsioonis ja ideaalolukorras saavad mõlemad pooled kasu ja on rahul. KÜLASTAJAGA TEKIB SUHE, ENAM KASUT KÜLALINE/KÜLASTAJA kui klient. Mõistet ,,külastaja/klient" saab kasutada siis, kui valikuvabadus on olemas nii teenuse pakkujatel kui ka kodanikel ning kui mõlemad pooled tunnevad rahuldust tugevatest vastastikustest suhetest. Klient valib teenuse pakkuja, kes vastab kõige paremini tema vajadustele. Klientidele antavad nimetused võivad sõltuda teenindusettevõtte või teenuse eripärast: reisijad, ostjad, patsiendid, külastajad, tellijad, liikmed jne. Kliendi tunnuseks on, et ta on seotud teenindusettevõttega mingisuguste vastastikuste tegevuste kaudu. Klient võib olla: · üksikisik · inimeste rühm (perekond, turismirühm jne) · organisatsioon või ettevõte (nn korporatiivklient) 19. Miks on teenindamise olemuse mõistmiseks vaja tunda filosoofiat?

Turism → Turismi -ja hotelli...
217 allalaadimist
thumbnail
24
pdf

Analüüsimeetodid äriuuringutes loengukonspekt

4. OPERATSIOONIANALÜÜS (OPTIMEERIMINE) 4.1. Matemaatilise planeerimise kasutusvõimalused Uurib tinglike ekstreemumülesannete lahendusmeetodeid. Meetodite levik alates 1950. aastatest elektronarvuti kasutuselevõtuga, suuremõõtmeliste majandusülesannete lahendamiseks. Excelis abimeheks Solver. Kasutatakse näiteks: tööaja planeerimine ja tööjõu kasutamise planeerimine, ettevõtte tootmistegevuste planeerimine, teenindusettevõtte tegevuse planeerimine, laenuintresside programmeerimiseks. Ökonomistid kasutavad matemaatilist planeerimist uurimaks tasakaaluseoseid, optimaalse investeerimise võimalusi, konkurentsi. Finantsanalüütikud kasutavad matemaatilist planeerimist, et võtta vastu otsuseid ressursside optimaalseks jaotamiseks, pikemaajaliste mitmeperioodiliste investeeringute kohta, eelarvestamisel, investeerimis- ja laenuportfellide koostamisel ja turgude prognoosimisel.

Majandus → Analüüsimeetodid...
154 allalaadimist
thumbnail
31
docx

Uurimustöö Sugarclub

lahendamine ja täpne asjaajamine; 2) kindlus ­ klienditeenindaja professionaalsus, sõbralikkus, võime äratada usaldust ja tekitada kindlustunnet; 3) teenindusvalmidus ­ õige teenindushoiak, soov lahendada kliendi probleeme ja lahenduse kiirus, paindlikkus; 4) sisseelamisvõime ­ personaalne tähelepanu kliendile ja tema probleemidele, usaldusväärsus, hoolitsus, erivajadustega arvestamine; 5) füüsiline keskkond ­ teenindusettevõtte hoone, sisustus, seadmed, teenindajate väljanägemine. (Katre Valgma: 62) Kvaliteediguruks tituleeritud Philip Crosby'lt pärineb sageli tsiteeritud mõte, et kvaliteet ei maksa midagi, küll aga maksab selle puudumine ja kõik tegevused, mis takistavad asju esimese korraga õigesti tegemast. Teeninduses on kvaliteedivigade parandamine väga raske, ja seda nii kliendi kui ka teenindaja seisukohast; sageli aga hoopiski võimatu, sest klient on juba lahkunud koos

Majandus → Ettevõtluskeskkond
75 allalaadimist
thumbnail
21
docx

Sissejuhatus eraõigusse kordamisküsimused

mõistetava tegevuskoha liigiga, tegevuskoha nime olemasolu korral ka tegevuskoha nimega; 3) tegevuskohas teave kauplemisaja kohta. 11. Millisel tingimusel on kauplejal ja kaubanduse korraldajal lubatud tegeleda kaubandustegevusega? 14) kui ta on registreeritud majandustegevuse registris 12. Mis on Kaubandustegevuse seaduse tähenduses tegevuskoht? 15) hulgikaubandus-, jaekaubandus-, toitlustus- või teenindusettevõtte koosseisu kuuluv kaupleja müügikoht, mille juurde võib kuuluda tootmis-, hoiu- või muu koht. 13. Kas Kaubandustegevuse seadus sätestab erinõudeid tänava- ja turukaubandusele? 16) Jah nt Tänavakaubanduse korras on lisaks käesoleva paragrahvi lõikes 1 nimetatule keelatud müüa kasutatud tööstuskaupu ning loomi loomakaitseseaduse tähenduses (edaspidi loom). 14. Kes teostavad järelevalvet Kaubandustegevuse seaduse ja selle alusel

Õigus → Sissejuhatus eraõigusse
37 allalaadimist
thumbnail
59
doc

Teenindussuhtlemine – kliendikesksus

Isiklik suhtlemisdistants on 0,5 1,2 m ja sellisel vahemaal toimub sõpradevaheline suhtlemine Isikutaju ehk pertseptsioon on suhtlemiskompetentsuse näitaja, mille teel toimub partneri ja tema poolt antava informatsiooni kindlaksmääramine, analüüs ja hindamine. Kaja on kuulamistehnika, kus korratakse üle rääkija viimane sõna (või sõnapaar). Kliendikeskne teenindus põhineb arusaamisel, et klientide teenindamine, nendele hüvede loomine, on teenindusettevõtte põhiülesanne Klienditeenindus (Customer service; Customer care, Customer relations) on suhtlemine kahe võrdse osapoole ­ kliendi ja teenindaja vahel. Kommunikaator on kommunikatsiooniprotsessis infoandja Kommunikatsioon on info andmise ja vastuvõtmise protsess (inimestevaheline). Seda peetakse tihti suhtlemise eesmärgiks. Kommunikatsioonitõke on kõik see, mis raskendab informatsiooni kohalejõudmist, sellest arusaamist,

Majandus → Teenindus
102 allalaadimist
thumbnail
84
pdf

Turundusuuringud

Ülesanne : …………………………………………………………… 1 2 3 4 5 6 7 16 Turundusuuringud Meelis Zimmermann Sellist meetodit saab kasutada näiteks teenindusettevõtte maine uurimiseks. See toob välja toote, teenuse, brändi, kaubamaja jm. nõrgad ja tugevad küljed.  Nõusoleku skaala . Selle meetodi puhul esitatakse respodentidele seeria valdusi mingi objekti või idee kohta ja palutakse neil hinnata oma nõusolekut iga üksiku avaldusega viiepalliskaalas: Täiesti nõus Pigem Nõus Ükskõikne Pigem pole nõus Üldse pole nõus 1 2 3 4 5

Majandus → Turundus
52 allalaadimist
thumbnail
114
doc

Laondus ja veokorraldus

rehvide või mõnede muude komponentide tüübi muutmisel muutuvad plaadil toodud andmed kehtetuks. Kui pole näidatud teisiti, kehtivad andmed kandejõu kohta koorma raskuspunkti kohta 500 mm kaugusel kahvlite vertikaalosast tõstuki pikiteljel. 11. Tõstuki transportimisel tuleb arvestada selle kaalu ja masti kõrgusega. Kui tõstuki transportimisel tuleb selle kõrguse vähendamiseks eemaldada mast, tohib seda teha ainult valmistajatehase poolt volitatud teenindusettevõtte tööötaja. 12. Tõstukeid on lubatud tõsta ainult selleks ettenähtud kinnituskohtadest. Tõstuki kaalu arvestades on vaja selle tõstmiseks kasutada piisava tugevusega trosse, kette ja konkse. Enne tõstmise alustamist tuleb veenduda, et ketid või trossid on korralikult kinnitatud. 13. Koormaid võib käidelda erinevat tüüpi juhtelementide või nende kombinatsioonide abil, kaasa arvatud - standardhoovad - multifunktsionaalsed hoovad

Logistika → Laomajandus
639 allalaadimist
thumbnail
288
doc

Töövihik: Laondus ja veokorraldus

muutmisel muutuvad plaadil toodud andmed kehtetuks. Kui pole näidatud teisiti, kehtivad andmed kandejõu kohta koorma raskuspunkti kohta 500 mm kaugusel kahvlite vertikaalosast tõstuki pikiteljel. 11. Tõstuki transportimisel tuleb arvestada selle kaalu ja masti kõrgusega. Kui tõstuki transportimisel tuleb selle kõrguse vähendamiseks eemaldada mast, tohib seda teha ainult valmistajatehase poolt volitatud teenindusettevõtte tööötaja. 12. Tõstukeid on lubatud tõsta ainult selleks ettenähtud kinnituskohtadest. Tõstuki kaalu arvestades on vaja selle tõstmiseks kasutada piisava tugevusega trosse, kette ja konkse. Enne tõstmise alustamist tuleb veenduda, et ketid või trossid on korralikult kinnitatud. 44 13. Koormaid võib käidelda erinevat tüüpi juhtelementide või nende kombinatsioonide

Logistika → Logistika alused
285 allalaadimist
thumbnail
85
pdf

Konspekt

Kui suured on fikseeritud kulud, kui rendile kulub 2000 kr kuus? Lahendus: 2000 = 40% = 40% 2000 2000 = = = 5000 40% 0,4 Vastus: Teenindusettevõtte fikseeritud kulud on 5000 kr kuus. 21 Matemaatika ja statistika 2008/2009 ÜLESANDED Ülesanne 4-1 Leida arv b, mis oleks p% arvust a. a) 18% arvust 350; b) 12,5% arvust 65; c) 15% arvust 65. Ülesanne 4-2 Leida, mitu protsenti moodustab arv a arvust b. a) 8 arvust 10; b) 12 arvust 45; c) 18 arvust 500. Ülesanne 4-3 Leida arv a, kui p% sellest on b.

Matemaatika → Matemaatika ja statistika
559 allalaadimist
thumbnail
161
pdf

Juhtimise alused

potentsiaal ­ protsess ­ tulemus käsitlusest. Teenuseid on vaadeldud eelkõige kui inimeste ja/või masinate valmisolekut ja oskust rahuldada tarbijate vajadusi läbi tarbija enda või tema objektikaasamise teenuse osutamise protsessi. Lähtuvalt eeltoodud definitsioonist võib välja tuua järgmised teenuste erisused: · Erinevalt materiaalse toote tootmisest ei ole teenuste tootmise protsess autonoomselt plaanitav ja teostatav. Välisteguri vajadus võtab teenindusettevõtte tootmise plaanimiselt autonoomsuse. · Teenuse tootmine põhineb välisteguri, tarbija või tema objekti, kaasamisel tootmisprotsessi ja selle alusel tootmisvahendite lõppkombinatsiooni loomisel. · Vajadus hoida kõrget valmisolekut teenuste osutamiseks ning see, et teenuseid ei ole võimalik varuks toota, toovad kaasa suure valmisolekukulud ja põhjustavad eelkõige hooajalisi teenuseid pakkuvatele ettevõtetele olulisi plaanimis- ja käibeprobleeme.

Majandus → Juhtimine
299 allalaadimist
thumbnail
57
doc

äriõigus konspekt

müügist teavitamisel kasutada, kui: 1) müük on seotud kaupleja poolt tavaliselt müüdava kauba müügiga; 2) selline müük kestab piiritletud aja; 3) selliselt müüdava kauba hind on tunduvalt madalam tavalisest hinnast. Tegelemine kaubandustegevusega. Kauplejal ja kaubanduse korraldajal on lubatud tegeleda kaubandustegevusega, kui ta on registreeritud majandustegevuse registris (edaspidi register). Tegevuskoht. Tegevuskoht on hulgikaubandus, jaekaubandus, toitlustus või teenindusettevõtte koosseisu kuuluv kaupleja müügikoht, mille juurde võib kuuluda tootmis, hoiu või muu ruum. Müügikoht ja selle vahetus läheduses väljaspool siseruume asuv hooajaline laiendus loetakse üheks müügikohaks. Kauplus, kiosk ja rändkauplus Kauplus on eraldiseisva ehitisena, ehitise osas või sõitjateveo teenuse osutamisel kasutatavas vee või õhusõidukis või reisirongis asuv jaekaubandusega tegeleva kaupleja tegevuskoht, millel on müügisaal.

Õigus → Äriõigus
628 allalaadimist


Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun