Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse
✍🏽 Avalikusta oma sahtlis olevad luuletused! Luuletus.ee Sulge

"siseturunduse" - 9 õppematerjali

thumbnail
9
docx

Siseturunduse tähtsus ja roll ettevõttes

motiveerimine, koordineerimine ja integreerimine kliendikesksuse ning strateegiate efektiivse rakendamise suunas. Sisemise turunduse kaudu saab töötajaid mõjutada saavutama ettevõtte eesmärke kiiremini ja efektiivsemalt.(Äripäev, 31.05.2004) Turunduse seisukohast vaadatuna on siseturundus üks võimalik vahend firma strateegiate elluviimise kindlustamiseks ­ vahend juhtkonna otsuseid teadvustada ning personali firma eesmärkide elluviimisega siduda. Siseturunduse eesmärk on panna töötajad uskuma ja mõistma: · firma äriideed, · pikaajalisi eesmärke, · strateegiaid, · organisatsiooni, · firma süsteeme. (Äripäev, 05.12.2000) Töötajate motiveerimiseks on mitmeid vahendeid. Palk ei ole nende seas sugugi kõige tähtsam. Palju enam mängib rolli näiteks, kuidas firmas inimesi koheldakse, millised on traditsioonid, kuidas tähistatakse üritusi, kui tihti toimuvad koosolekud ja kuidas lahendatakse probleeme.

Majandus → Turunduse alused
101 allalaadimist
thumbnail
7
doc

Siseturundus

Kui tarbija suudab eraldada erinevad ettevõtted, kujuneb tal nendest ka täpsem arvamus ja sel viisil on firmal juba lihtsam oma maine kujundamisel edukas olla kui ta ennast ka edukana demonstreerib. Siseturundus on firma väärtuste kinnistamise vahend. Oluline pole niivõrd see, millest teavitatakse, kui see, kuidas aitab teavitamine eesmärke saavutada. Teadvustada tuleb väärtusi, siduda inimesi eesmärkide elluviimisega ning kujundada lojaalsust. Siseturunduse vahendiks võib olla ka juhtide tegevus, nende eeskuju, autoriteetsete töötajate eeskuju. Üldistavalt võib öelda, et teadliku siseturundusega tegelemisel tuleks silmas pidada järgmist: loo visioon: unista, millisena tahad näha oma ettevõtet näiteks viie aasta pärast, millisena tunnevad ja hindavad ettevõtet kliendid. Tänapäeva hinnatuim loodusvara on vaba aeg. Võib oletada, et paljudel juhtudel

Majandus → Turundus
30 allalaadimist
thumbnail
11
doc

Siseklienditeeninduse analüüs

10 VIIDATUD ALLIKAD 1. Tooman, H., Mae, A. 1999. Inimeselt inimesele. Avita. 2. Toomas, H., Rekkor, S. Teenindusfilosoofia ja teeninduse alused: Kliendi mõiste. [https://www.is.ut.ee/pls/ois_sso/tere.tulemast?pn_id_materjal =299713&pn_id_sessioon=27907110460121573944] 01.12.2011. 3. Siseinfo. PerCapita. [http://www.percapita.ee/index.php?option=com_content&tas k=view&id=465&Itemid=36] 30.11.2012. 4. Turismiettevõtete siseturunduse kodulehekülg [http://eope.ehte.ee/turundus2/]30.11.2012 5. Turismiettevõtete siseturunduse kodulehekülg [http://eope.ehte.ee/turundus2/? Siseturundusmeetmed] 30.11.2012 6. - 11

Majandus → Klienditeenindus
144 allalaadimist
thumbnail
9
docx

Siseklienditeenindamine

teenused ilma, et oleks töötajaid selleks korralikult ettevalmistanud. Müüjad ja turustajad ei saanud efektiivselt oma tööd teha, sest nad ei teadnud, mis ettevõttel teoksil oli. Jõuti arusaamiseni, et kaubad ja teenused peavad olema turustatud töötajatele enne, kui alustatakse välisturundust. Iga ettevõte omab töötajatest koosnevat siseturgu, mille eest tuleb hoolt kanda, sest kui see pole hästi organiseeritud, satub firma edukus ohtu. Nii tekkis siseturunduse kontseptsioon, millest kasvas välja siseteeninduse kontseptsioon, mille järgi: 1. kõik organisatsiooniliikmed osalevad kliendi väärtusloome protsessis ehk teenindusprotsessis ning ettevõttes pole rohkem tähtsaid ja vähem tähtsaid inimesi; 2. keeruline on pakkuda tooteid väliskliendile, kui siseklientidele pakutu kvaliteet ei vasta nõutavale ega oodatavale. (Grönroos 1990) 1.2. Sisekliendi teenindamise võimalused

Turism → Turism
60 allalaadimist
thumbnail
10
doc

SISETURUNDUS – EDU VÕTI VÄLITURUNDUSES

Antud töös on vaadeldavad teemad tuginevad osaliselt finantsteenuste sektorile ja pangandusele, tuues välja vastavasisulisi näiteid ja soovitusi. 3 Strateegiline planeerimine Turunduse seisukohast vaadatuna on siseturundus üks võimalik vahend firma strateegiate elluviimise kindlustamiseks ­ vahend juhtkonna otsuseid teadvustada ning personali firma eesmärkide elluviimisega siduda. Siseturunduse eesmärk on panna töötajad uskuma ja mõistma: · firma äriideed, · pikaajalisi eesmärke, · strateegiaid, · organisatsiooni, · firma süsteeme. Suur osa strateegilise planeerimise analüüsist panganduses hindab tarbija praegust arvamust pangast, tema toodetest, teenustest ja konkurentidest. Panga edu või läbikukkumine sõltub suuresti tema valitud strateegiast ja ettevõttesisene turundus on strateegia oluline komponent

Majandus → Turundus
38 allalaadimist
thumbnail
12
docx

Sisekliendi teenindamise põhimõtted

See saab alguse hulgimüügi firmadest, kust soetame puhastuseks vajalikke aineid ja tarvikuid, et luua puhtus. Seejärel asuvad tööd tegema töödejuhatajad, kes igapäevaselt suhtlevad puhastusteenindajatega, kui ka klientidega, keda ettevõte teenindab. Puhastusteenindajad ja töödejuhatajad on need, kes esimestena kujundavad pildi organisatsioonist. Heli Tooman(1999) on öelnud, et tänapäeva inimesele ei piisa vaid tööst ja palgast, siseturg peab olema atraktiivne. Siseturunduse toode koosneb tööst ja töökeskkonnast, mis motiveerib töötajaid orienteeruma klientidele. Me kõik teame, et puhastusmaailmas on palga tase madal, seega tuleb töötajaid muud moodi motiveerida. Kuna ettevõtte esmane reklaamikanal on siseklient, tuleb pakkuda viimasele hea töökeskkond- tagades vajalikud töövahendid, pidevalt koolitades töötajaid ja korraldada ühisüritusi, mis tõstab ühtekuuluvus tunnet. Olulist tähelepanu tuleb teenindusettevõttes

Turism → Turismiettevõtte juhtimine ja...
64 allalaadimist
thumbnail
5
docx

Kliendisuhete juhtimine

Reaalne kasum ei tule mitte kasumlikest toodetest, vaid kasumlikest klientidest. Kõigile tuntud Pareto printsiipi saab üle kanda ka kliendisuhete valdkonda: 80% kasumist tuleb 20%- lt klientidelt, järelikult selle 20% hulgast klientide kaotamine võib kaupluse jaoks olla valus juhtum.  kaasaks kliendid ja partnerid väärtusloomeprotsessi, andes neile võimaluse tagasisidestamiseks.  mõistab siseturunduse tähtsust ning organisatsiooni võetakse tervikuna koos inimeste ja protsessidega. Kliendisuhete juhtimine saab alguse nagu alati eesmärkide seadmisest ja nende eesmärkide realiseerimiseks vajalike ressursside varumisest ning tegevustest. Kõik sõltub ettevõttes valitsevast organisatsioonikultuurist ja väärtushinnangutest, millest omakorda on otseses sõltuvuses teenindajate töökultuur. Teiselt poolt on vajalik luua

Majandus → Kliendisuhete juhtimine
35 allalaadimist
thumbnail
138
doc

STRATEEGILISE TEENINDUSKONTSEPTSIOONI MUUTMINE

on osaliselt regiooni juhtide kohtadel selleks tegelikkuses sobimatud inimesed. Eeltoodud kitsaskohast tuleneb järgmine kitsaskoht, mis puudutab teenindava personali kliendikeskse mõttelaadi osalist puudumist. Üldine teenindusettevõttele ebasobiv mõttelaad saab tegelikult alguse juhtkonnapoolsest tegevusest, kus nagu ka teenuse kättetoimetamissüsteemi osade puhul, ei ole ära kasutatud ettevõtte siseturunduse võimalusi. Lisaks eeltoodule saab veelkord ära tuua sobivate inimeste puuduse, kes oma tasandil vastavaid ülesandeid täidaksid. Teeninduskolmnurga teise osapoole – personali valikul – lähtutakse ettevõtte vajadustest ning teenindavale personalile kehtestatud standarditest. Esmofonis on hetkel 100 töötajat ning suurema osa 80% moodustab teenindav personal. Hetkel on ettevõttes kahe erineva mõttelaadiga teenindavat personali – üks osa kuulub niinimetatud „uude

Majandus → Ärijuhtimine
30 allalaadimist
thumbnail
193
docx

Turismiettevõtluse lõpueksami märksõnade konspekt

Tagasiside saamise võimalused : a. küsitlused b. ankeedid c. tagasisidelehed ettevõttes d. mailidküsitlused e. otsene info tarbijatelt f. jmt 80. Siseturundus Siseturunduse ülesanne on kujundada eranditult kõigis ettevõtte töötajates klientidele orienteeritud hoiak. Siseturunduse all mõeldakse turundustoiminguid, millega mõjutatakse töötajaid nii, et need on motiveeritud tegema tööd parimal võimalikul viisil. Õnnestunud siseturunduse nähtavaks väljenduseks on töötajate rahulolu ja ühine püüdlemine ettevõtte eesmärkide ja kliendi rahuolu saavutamise poole. Siseturundus on turismiettevõttes tulemuslik siis, kui organisatsiooni struktuur on siseturundust toetav ning kui juhtkond mõistab, tähtsustab ja aktiivselt toetab siseturunduse tegevusi. Kui juhid on eestvedajateks töötajate suhtumiste ja teenindusvalmiduse juhtimisel ning kui ettevõttes juhitakse tõhusalt suhtlust e.

Turism → Turismiettevõtlus
114 allalaadimist


Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun