Mamma Koogid AVATUD! Uus kondiitriäri Maneezi tänav 2 Avatud 9.00-19.00 Asume südalinnas, Viru Keskusest vaid 300m kaugusel Avamise puhul kõik hinnad -20% Mida müüme? Kauneid tassikooke Hõrke küpsiseid Soolaseid ja magusaid kringleid Erinevaid torte Lai valik pirukaid 25 20 15 Reval cafe Mamma koogid Wayne's coffee 10 5 0 Pirukas (5tk) Tassikoogid (5tk) OOTAME TEID PEAGI KÜLLA! Teie Mamma ...
· On organismi ja keskkonna vaheline tasakaalutus, mis loob tegevuseks valmisoleku seisundi või mis väljendub püüdluses või otsingus millegi järele. J.Sõerd · Vajadus loob inimesele väärtuse, mistõttu vajaduste skaala kattub inimestel väärtuste skaalaga (L. Priimägi, 2007. Reklaam ja imagoloogia. Mõistevara.) MIS MEID MOTIVEERIB? Bioloogiline motivatsioon Kehalised vajadused tekitavad bioloogilisi motiive: aktivatsioonitase ja uni nälg ja söömine janu ja joomine suguiha ja seksuaalsuhted Kultuuriline motivatsioon Arengumotivatsioon sh. uudishimu, kontrollitunne, kognitiivne dissonants, saavutusvajadus Sotsiaal-kultuuriline motivatsioon sh. armastusevajadus, eneseohverdamisvajadus,...
sihgtrupini? 6) Kampaania eelarve kas see on sõnumi kohaleviimiseks piisav? 7) Kas müügiosakond suudab tarbijate nõudlusele reageerida ja toote/teenuse ka maha müüa (Sinisalu, H. 2005)? 1.2 Efektiivsus vs kreatiivsus Reklaami ja ärimaailma suhteid võib võrrelda pikaajalise õnnetu abieluga koos on halb, aga eraldi ka ei oska olla. Reklaamimaailma liikumapanev jõud on kreatiivsus ehk loovus mida erilisem, julgem ja sokeerivam reklaam, seda parem. Reklaamimaailma ülim tunnustus on Kuldse Lõvi auhinna võitmine igasuvisel Cannes Lions reklaamifestivalil. Samas ei pruugi Lõvi võitnud reklaam veel klienti, kes selle tellis, sugugi õnnelikuks teha loovuse ja reklaami ärilise edukuse (efektiivuse) vahele ei saa võrdusmärki tõmmata (Sinisalu, H. 2005). 2 Loovuse puudujääke saab muidugi kompenseerida väga hea pakkumisega: kui kaup...
Reklaampsühholoogia "KULDREEGLID" TOODA SEDA, MIDA INIMESED TAHAVADD OSTA, MITTE ÄRA PÜÜA REKLAAMIDA JA MÜÜA SEDA, MIDA SA JUHTUMISI TOODAD! Tarvis on tunda inimveste vajadusi, mõtekamalt valida reklaamitavat kaupa ning loobuda utoopilistest "vägistatud" kampaaniatest. REKLAAM ALGAB FIRMA VÕI KAUBA NIMEST Oluline nimi, päritolu, tähendus, märgi visuaalne kujundus. Levinud perekonnanime kasutamine. Pakend nime propageerimimiseks Järjekindel värvikombinatsioon, paindlik firmamärk, hästiloetav kiri. HEA IDEE ON KÕIGE ALUS ! Teostamiseeldused taanduvad hea ideeta nulliks. Oluline leida suur idee (25 sõna). Oluline silmas pidada strateegia ja idee erinevust. Idee lisab strateegiale...
REKLAAMI IDEE- Reklaami idee on panna inimene tegutsema. Reklaami eesmärk on, et inimene läheb ja ostab. Isegi, kui tal seda plaanis polnud või ta seda nii väga hetkel ei vajagi. N: Vajab pesupulbrit ja ostab Arieli, sest selle reklaam on just TVs jooksnud. REKLAAMISTRATEEGIA- Reklaamistrateegiaid on mitmeid toon neist välja 3 : a) Avalduslik- See strateegia kujutab endas seda, kui mõni tähtis isik kuulutab, et ta on toodet kasutanud. Kui mõni kuulsus seda toodet kasutab, siis peab see kindlasti olema hea. Näiteks võib tuua Maybelline ropsmedussi, mida reklaamis Eva Longoria. b)Massisümptom- Kui reklaamis viidatakse sellele, et kõik ju kasutavad, siis ostja ei taha jääda erandiks...
juriidiliste isikute või ideede kohta kasutades selleks üht või teist meediakanalit. C.Bovee, W. Arens (1989). Contemporary Advertising ... On tarbijale suunatud kaupade v teenuste tasuline avalikustamine D. McQuail. Massikommunikatsiooni teooria ... on levitaja kasule orienteeritud teateedastus, milles formuleeritakse nii probleem kui ka selle lahendus. L.Priimägi (2007). Reklaam & imagoloogia, mõistevara ... on identifitseeritud tellija kinni makstud mitteisiklik kommunikatsioon massimeedia kaudu, et veenda või mõjutada mingit auditooriumi (Wells, Burnett, Moriarty). ... teave, mis on avalikustatud mis tahes üldtajutaval kujul, tasu eest või tasuta, teenuse osutamise või kauba müügi suurendamise, ürituse edendamise või isiku käitumise avalikes huvides suunamise eesmärgil...
adweek.com/news/advertising-branding/10-best-commercials-2012-145324?page=5 Halb rekaam : Teine reklaam videost: http://www.youtube.com/watch?v=hJDWp1ZfwJw · Esimene on hea kuna Red-Bull võttis riski ja tegi midagi enne olematud, ning filmis seda, see on meelde jääv inimestele ja alati kui inimene poodi läheb ja red-bulli näeb siis tuleb tal arvatavasti kohe reklaam meelde, kuna see on nii omapärane. · Teine reklaam on halb kuna nad on teinud krediidi võtmisest laulu . Selle taust ja snad ei lähe sellega üldse kokku ning see on naeruväärne , inimesed vaatavad seda reklaami nagu nalja numbrit. Eestimaine Hea reklaam http://www.youtube.com/watch?v=b-rOMV6Yb08 Väga huvitavalt tehtud, kui noorem räägib ei saa isegi mina aru mida ta suust välja ajab. Naine...
Reklaami sihtgrupiks on inimesed, kes mõistavad nähtut ja kuuldut, kelleks sobivad kõik inimesed. Kasutusele on võetud lapsed ja hetked perega, mis poevad inimestele hinge, sest jõulud on just õige aeg pere kokku saamiseks. Antud reklaami puhul on sõnum, et pere oma ilusad hetked koos Kalevi sokolaadiga veedaks, et kõigil oleks suud magusad ja tuju hea. Mina arvan, et reklaam on väga hästi üles ehitatud, sest selle õnge langesin ka mina. Antud reklaam oma laulu ja selle armsa ühe minutilise videoga puges hinge, ning kui pean sokolaadi ostma, siis ikka meenub see südamelähedane reklaam ja valingi Kalevi sokolaadi. Usun, et ei ole ainuke inimene, kes niimoodi mõtleb ja arvab. Eriti hästi müüb see reklaam jõulude ajal, millal seda ka näidatakse. Sest jõulude ajal tehakse kingitusi ja lisatakse tahvel sokolaadi ja pole kahtlustki, et valitakse Kalevi sokolaad. Sest ka reklaamist oli näha, et selle sokolaadi saamine tegi kõigil tuju...
müüb seep, millest kuuldakse rohkem. kõige suurem patt on teha halvale kaubale head reklaami ning heale kaubale üldse mitte mingit reklaami. hea kaup(ilma reklaamita) kaob konkurentsis reklaamitavate kaupadega. reklaamioskus on meie ajastu kirjaoskus kui reklaamsuudab meie meelt ühel või teisel moel lahutada siis annab tarbija talle enamjaolt kõik andeks. reklaam kui turunduskommunikatsioonivahend. loob margiteadvust, aktiviseerib müüki mida reklaam mõjutab? 1. Majanduslik roll. aitab kaupa müüa ja teenib omanikule kasumit. elavdab majandust, võib tekitada ebavõrdsust ja pingeid. 2. kommunikatiivne roll spetsiifiline massikommunikatsiooni liik. eesmärgikskokku viia müüa ja ostja. Kaubakommunikatsioon 3. sotsiaalne roll informeerib, õpetab eelistama,kasutama, mõjutab esteetilisi eelistusi.mõjutab väärtushinnanguid, hoiakuid. seob või vastandab tarbijarühmi nt elustiili tunnuste alusel...
Reklaami analüüs: Sõnum on väga selgelt edastatud. Eriti sümpaatiline on pealause – hästi läbimõeldud ja koidab tähelepanu. Reklaami eesmärgiks on tõsta inimeste teadlikust antud teemal. „Näitlejateks“ on valitud lapsed, mis nö läheb inimestele peale, kuna see tekitab kaastunnet. Pilt on tehtud klassiruumis, mis võib viidata koolitulistamisele, mis on Ameerikas poolväga tihedane. Omapoolsed kommentaarid: See reklaam jäi mulle koheselt silma oma selge ja mõtlemapaneva sõnumiga. Tegemist on väga aktuaalse probleemiga ning seda mitte ainult Ameerikas. Meenutagem kuutagust tulistamist Eesti kooliski. Arvan, et selliseid reklaame vajaksime rohkem tänavatele. Mitte ainult mõttetute toodete promomist, vaid reaalsete sõnumite edastamist rahvale. Veel mõned näited antud organisatsiooni reklaamidest:...
ee veebikeskkonna 2014. aasta jõuludeks välja lastud reklaami põhjal Osta.ee lehekülge vaadatakse iga kuu üle 20 miljoni korra! Osta.ee eesmärgiks on pakkuda parimat ostumüügi keskkonda kõigile kauplejatele, pakkudes kaasaegset veebitehnoloogiat ja parimaid lahendusi. Link reklaamile on siin: https://www.youtube.com/watch?v=zpxXDLdtcIY 1. TOODE/TEENUS •OST •MÜÜK •OKSJON •FOORUM Osta.ee eesmärgiks on pakkuda ostjatele/müüjatele tõhusat keskkonda, mis võimaldab lihtsalt, kiirelt ning mugavalt pakkuda välja oma tooteid ja teenuseid ning leida neile ka läbi atraktiivse hinna ostja. Pakutakse võimalust valida erinevaid hinnamääranguid oma toodetele: peamiseks vormiks on elektrooniline oksjon, aga võimalus on ka kasutada fikseeritud hinnaga ja kombineeritud hinnaga müügivorme. Turvaliseks kauplemiseks pakutaks...
See mis tahaplaanile jääb Figuuri tunnused: esileulatuvus, hea reaalne/näiv kontuur ja läheduse ja tervikluse mulje Fooni tunnused: Kauguse/tahaplaanile jäämise mulje Ebaterviklikkus ALALÄVINE MÕJU Kui reklaamis sisalduvad ärritajad või reklaamteade on esitatud nõrgalt (väheintensiivselt, ülikiiresti, väljaspool inimese tähelepanu, uimasele subjektile) – siis on reklaam MÕJUTA/MITTETEADVUSTATAV Alalävistel mõjuritel on HARV MÕJU Alalävine mõjustus on võimalik vaid siis, kui mõjutatav isik on vastavas motivatsiooniseisundis (Nt jänune isik tahab ikka juua) VISUAALITAJU SPETSIIFIKA REKLAAMIS Tasakaal- visuaalse reklaami võtmetunnus Vormiväline tasakaal : erinev suurus, tasakaal ja intensiivsus. Huvitavam, ergutavam, ootamatuim reklaamteade...
Uurimistöö „Reklaamid ajakirjas National Geographic“ kohta. See teema on aktuaalne kuna praegusel ajastul loetakse palju ajakirju, ajalehti jne. Kõigis nendes kohtades esineb reklaame, kuigi need inimesi väga ei huvita. Retsensendi arvates on see teema väga asjakohane ja huvitav. Seda lugedes saad teada 50 aasta vältel esinenud reklaamidest ajakirjas National Geographic. Töö sissejuhatuses ja kokkuvõttes on eesmärgid selgelt välja toodud. Probleemi püstitus on otstarbekas, sest uurimistöö autorit huvitab teada saada aastate vältel ajakirjas esinenud reklaamide muutmine. Töös püstitatud eesmärgid on läbi käsitletud ning töös puuduvad hüpoteesid. Töö oli korralikult ja arusaadavalt selgeks tehtud, midagi ei jäänud arusaamatuks. Teoreetilises osas on ülevaade ajakirjas olnud reklaamidest aja vältel. Samuti on välja toodud erinevaid järjest tähtsamaks muutuvaid reklaame. Selgelt on aru saada mis ajastu mingi aeg o...
Reklaamide kirjalik analüüs Meeldivad. 1. Leemeti peres on jõulud, näärivana istub toas ja jagab kinke. Kõigile leidub midagi, perenaine saab kingi kätte, siis võtab näärimees kotist välja 4-pakki, see on Leemetile, näärivana veel julgustab ka : „Vot, see on juba päris mehekink“ See on hea reklaam, sest selles on tänapäevased asjad (Perenaine(kink), 4-pakk). See meeldib kindlasti hea huumoriarmastajale, kes saab naljast aru. Mõjutusvõtedest on seal kasutatud regimuusikat, majapidamine ja riided vanaaegsed ja kuulsused A. Vaarik ja T. Tauraite. Põhinali on see, et 4-pakk on lihtsat neljast puuhalust kokku pandud, millega on jäljendatud tänapäeva alkoholi 4-pakki. (Rimi reklaam „4-pakk“) 2...
Esimesel reklaamil on kasutatud visaalset võtet reklaamimaks kingi. Ilmselgelt on sihtgrupiks naised, kuna naised kannavad kingi. Reklaam taotleb, et uue kinga kandjat saadab edu välja tegemisega. Kasuatatkse visuaalselt kahte erinevat kinga pilti kõrvuti; vana paar on vasakul ja uus king on paremal. Reklaamitakse uut sügis/talk kollektsiooni. Reklaam kujundab hoiakut justkui mehed vaataksid mis naistel jalas on ja see järel kas teevad neile välja, kui tegelikult üldjuhul mehed ei pane tähele selliseid asju. 2. Teine reklaam on nii visuaalne kui auditiivne ja ilmselgelt laste sihtgrupile. Tegu on joonistegelasega, naljakas hääl, sõbralik, armas; kõik mis lastele meeldib. Värv on silmapaistev. Kasutatud on draakonit mis lastele meelde jääb, poes ei pea laps rääkima millist kommi ta tahab...
· Mõjutada tarbijaid läbi dramaatilise lause ,,Taimetoitlased on jändid!" · Eesmärk pole täiesti täidetud, sest olulist informatsiooni on üsna vähe · Küll on aga viidatud tootjale ja kujundusega vaeva nähtud SUUNAMINE · Suunatud on eelkõige tarbijale · Selles reklaamis aga tundub, et rohkem üritatakse mõjutada taimetoitlasi või tavalisi tarbijaid tähelepanu pöörama läbi kõmu tekitava lause. KIRJELDUS · Esmalt paistab silma, et reklaam on mõõtmetelt üsna suur · Samuti on kasutatud palju erksaid värve · Kujundus on samuti läbi mõeldud OTSTARBEKUS · Kaubareklaam reklaamitakse Saaremaa lihatööstuse tooteid DEMAGOOGIA · Argumentum ad hominem (ladina k inimesest lähtuv argument) 1. Alahinnatakse taimetoitlasi 2. Kasutatakse sõna ,,jänt" ehk näidatakse negatiivset hoiakut taimetoitlaste suhtes · Argumentum ad populum (ladina k enamusele apelleerimine) 1...
Esimesel reklaamil on kasutatud visaalset võtet reklaamimaks kingi. Ilmselgelt on sihtgrupiks naised, kuna naised kannavad kingi. Reklaam taotleb, et uue kinga kandjat saadab edu välja tegemisega. Kasutatakse visuaalselt kahte erinevat kinga pilti kõrvuti; vana king on vasakul ja uus king on paremal. Reklaamitakse uut sügis/talv kollektsiooni. Reklaam kujundab hoiakut justkui mehed vaataksid mis naistel jalas on ja see järel kas teevad neile välja, kui tegelikult üldjuhul mehed ei pane tähele selliseid asju. Vigadeparandus: Naised tunnevad justkui king on see mis toob neile edu väljas käimisel ja nad peaks selle omale ostma. 2. Teine reklaam on nii visuaalne kui auditiivne ja ilmselgelt laste sihtgrupile. Tegu on joonistegelasega, naljakas hääl, sõbralik, armas; kõik mis lastele meeldib. Värv on silmapaistev....
Messid- Kohal on esindaja kes Võib-olla kiidab liigselt oma laadad teab ja oskab võimalusi lahti teenust või toodet, sest ta on rääkida. ikkagi müügiinimene. Teiste ettevõtete Saad ülevaateid eri- Info ei pruugi olla nt. kogemused tingimustest ja võimalustest konkurendil tõene. Reklaam Reklaam on meelepete ja kõik mida sulle seal korrutatakse TV ja Raadio muutub su ajus meeldivaks moosiks. Enamik impulsiivoste tehake kuuldud-nähtud reklaamide ajendil. Andmebaasid Saad konkreetse info, Info võib olla puudulik, 1182.119 kindla ettevõtte kohta teenindaja ei pruugi aru saada mida sa üldse tahtsid....
HEDONISTLIK Ma leian, et see autoreklaam on hedonistlik vajadus sellepärast, et ta lubab täita inimese soovi ja vajaduse. Ta teeb inimese õnnelikuks. See reklaam hõlmab endas stiili, ilu, sportlikkust(sportauto), mugavust ja ka n-ö. meelelahutust. BIOLOOGILINE Kuna bioloogiline vajadus on olla elus ja terve, siis seda see reklaam endas ka hoiab. Reklaami peal võime näha kahemõttelist lauset RIDE SAFELY, millest mõlemad viitavad ohutusele, tervisele ja ehk ka seksapiilsusele. SOTSIAALNE Sotsiaalne vajadus tähendab olla suurem osa tervikust. Tähtis on armastada, olla kaitstud, pühendunud ja kindlustatud. Sotsiaalsete vajaduste üks tähtis osa on perekond. Perekonda hõlmab kõik eelnimetatud ja ka see reklaam Tele2 Perepäev vastab kõikidele nendele vajadustele. PRAKTILINE...
Hedonistlik Bioloogiline Sotsiaalne Praktiline ...