Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
✍🏽 Avalikusta oma sahtlis olevad luuletused! Luuletus.ee Sulge
Add link

Kategooria reklaam - 31 õppematerjali

Meedia >> Reklaam
reklaam – andmete levitamine kellegi või millegi kohta populaarsuse saavutamise eesmärgil, reklaami eesmärgiks on meid millestki teavitada, aga teavitamise põhjuseid võib olla väga palju. Kõik reklaamid on suunatud mingile kindlale sihtgrupile (näiteks vanainimestele, kes kasutavad proteese, reklaamitakse blend-a-dent’i jne). Reklaam kujundab miljonite inimeste hoiakuid ja eelistusi palju rohkemates elusfäärides kui üksnes kaubandus.
7
pptx

Kohviku reklaam

Mamma Koogid AVATUD! Uus kondiitriäri Maneezi tänav 2 Avatud 9.00-19.00 Asume südalinnas, Viru Keskusest vaid 300m kaugusel Avamise puhul kõik hinnad -20% Mida müüme? Kauneid tassikooke Hõrke küpsiseid Soolaseid ja magusaid kringleid Erinevaid torte Lai valik pirukaid 25 20 15 Reval cafe Mamma koogid Wayne's coffee 10 5 0 Pirukas (5tk) Tassikoogid (5tk) OOTAME TEID PEAGI KÜLLA! Teie Mamma ...

Reklaam -
14 allalaadimist
44
ppt

Reklaam kui kommunikatsioon

Keskne idee: sõnumite transport vahemaa taha eesmärgiga kontrollida. See eeldab, et sõnumeid luuakse tsentraalselt, kõige olulisem osapool on saatja: raadiouudised, töömäärused, ajalehereklaam, ilmateated televisioonis, valgusfoori värvi muutumine... Olulisemad kommunikatsiooni määratlused: 1 sõnumite siirdamine a-lt b-le 2 tähenduste loomine ja vahetus 3 sümboliline protsess, mis loob, peab üleval ja muudab ühist sotsiaalset tegelikkust ja ühtsust 4 kommunikatsioon on sotsiaalne protsess, milles osalejad konstrueerivad üheskoos tegelikkust. See protsess on sotsiaalse süsteemi ehituskivi. Kommunikatsioon on operatsioon, mille abil sotsiaalsed süsteemid end loovad ja taasloovad. Realism (Rene Descartes) on seisukoht,et inimtunnetus annab võimalikult täpselt edasi temast (inimestest) sõl...

Reklaam -
50 allalaadimist
8
doc

REKLAAMIEFEKTIIVSUS JA SELLE MÕÕTMINE

2 1.1 Turunduskampaania edukus................................................................................. 2 1.2 Efektiivsus vs kreatiivsus..................................................................................... 2 1.3 Ideaalne kampaania on ühtaegu nii loov kui efektiivne....................................... 3 1.4 Reklaami märgatavuse mõju uuringutest............................................................. 3 1.5 Reklaami efektiivsuse mõõtmine......................................................................... 6 1.6 Reklaamiefektiivsuse uurimist mõjutavad asjaolud............................................. 6 1.7 Reklaami efektiivsuse hindamine...

Reklaam -
33 allalaadimist
18
ppt

Reklaampsühholoogia kuldreeglid

Reklaampsühholoogia "KULDREEGLID" TOODA SEDA, MIDA INIMESED TAHAVADD OSTA, MITTE ÄRA PÜÜA REKLAAMIDA JA MÜÜA SEDA, MIDA SA JUHTUMISI TOODAD! Tarvis on tunda inimveste vajadusi, mõtekamalt valida reklaamitavat kaupa ning loobuda utoopilistest "vägistatud" kampaaniatest. REKLAAM ALGAB FIRMA VÕI KAUBA NIMEST Oluline nimi, päritolu, tähendus, märgi visuaalne kujundus. Levinud perekonnanime kasutamine. Pakend nime propageerimimiseks Järjekindel värvikombinatsioon, paindlik firmamärk, hästiloetav kiri. HEA IDEE ON KÕIGE ALUS ! Teostamiseeldused taanduvad hea ideeta nulliks. Oluline leida suur idee (25 sõna). Oluline silmas pidada strateegia ja idee erinevust. Idee lisab strateegiale tähenduse, huvi, mälestusväärsuse ja dramaatilisuse IDEE GENEREERIMISEKS... 1. Kasuta isiklikke kogemusi igapäevaelust. 2. Süstematiseeri kogemused organise...

Reklaam - Kutsekool
88 allalaadimist
2
docx

Reklaami idee, reklaamistrateegia

Reklaami eesmärk on, et inimene läheb ja ostab. Isegi, kui tal seda plaanis polnud või ta seda nii väga hetkel ei vajagi. N: Vajab pesupulbrit ja ostab Arieli, sest selle reklaam on just TVs jooksnud. REKLAAMISTRATEEGIA- Reklaamistrateegiaid on mitmeid toon neist välja 3 : a) Avalduslik- See strateegia kujutab endas seda, kui mõni tähtis isik kuulutab, et ta on toodet kasutanud. Kui mõni kuulsus seda toodet kasutab, siis peab see kindlasti olema hea. Näiteks võib tuua Maybelline ropsmedussi, mida reklaamis Eva Longoria. b)Massisümptom- Kui reklaamis viidatakse sellele, et kõik ju kasutavad, siis ostja ei taha jääda erandiks. Näiteks võib siia tuua Nesquik hommikuhelbed , mida kõik lapsed armastavad. c) Tavalised inimesed- Selline on reklaam, kus näidatakse kuidas tavainimene soovitab mingisugust asja osta. Ostja samastab ennast selle inime...

Reklaam - Kutsekool
15 allalaadimist
21
pptx

MIS ON REKLAAM?

on mitteisiklik infoedastus, mille eest tuleb kanda kulutusi, mis on tavaliselt sisendava (veenva) iseloomuga ja mis edastab teavet toodete, teenuste, juriidiliste isikute või ideede kohta kasutades selleks üht või teist meediakanalit. C.Bovee, W. Arens (1989). Contemporary Advertising ... On tarbijale suunatud kaupade v teenuste tasuline avalikustamine D. McQuail. Massikommunikatsiooni teooria ... on levitaja kasule orienteeritud teateedastus, milles formuleeritakse nii probleem kui ka selle lahendus. L.Priimägi (2007). Reklaam & imagoloogia, mõistevara ... on identifitseeritud tellija kinni makstud mitteisiklik kommunikatsioon massimeedia kaudu, et veenda või mõjutada mingit auditooriumi (Wells, Burnett, Moriarty). ... teave, mis...

Reklaam -
29 allalaadimist
1
odt

Reklaamid

adweek.com/news/advertising-branding/10-best-commercials-2012-145324?page=5 Halb rekaam : Teine reklaam videost: http://www.youtube.com/watch?v=hJDWp1ZfwJw · Esimene on hea kuna Red-Bull võttis riski ja tegi midagi enne olematud, ning filmis seda, see on meelde jääv inimestele ja alati kui inimene poodi läheb ja red-bulli näeb siis tuleb tal arvatavasti kohe reklaam meelde, kuna see on nii omapärane. · Teine reklaam on halb kuna nad on teinud krediidi võtmisest laulu . Selle taust ja snad ei lähe sellega üldse kokku ning see on naeruväärne , inimesed vaatavad seda reklaami nagu nalja numbrit. Eestimaine Hea reklaam http://www.youtube.com/watch?v=b-rOMV6Yb08 Väga huvitavalt tehtud, kui noorem räägib ei saa isegi mina aru mida ta suust välja ajab. Naine seletab lahti ja tänu sellele paneb reklaam kuulama ning sa vaatadki lõpuni...

Reklaam - Põhikool
9 allalaadimist
1
odt

Reklaamianalüüs

Minu analüüsitavaks reklaamiks on Kalevi jõulureklaam aastast 2011 ,,Aasta magusaim hetk" Reklaam on jõulu ajast, mis algab sellega, et väike tüdruk jookseb ema juurde ja nad näevad, kuidas isa ja poeg toovad kuuse tuppa, sest käes on jõulud. Tuppa jõudes jookseb tüdruk oma tuppa ühe laeka juurde, mille avades leiab sealt sokolaadid. Samal ajal isa lõhub puid, et kamina alla tuli teha ja poeg ehib kuuske, ning ema vaaritab jõulu roogu. Tüdruk paneb sokolaadidele punased lindid lipsuna peale ja hiilib kööki, ilma, et keegi teda näeks ja asetab ühe sokolaadi laua peale, teise kuuse peale ja kolmanda kamina äärele ja jookseb ise peitu. Siis tulevad isa ja ema tuppa, ema asetab maitsetaimed lauale ja märkab sokolaadi, isa leiab oma magusa ampsu kamina äärelt ja ampsab seda. Kõik naeratavad ja on õnnelikud. Samal ajal, kui teised maiustavad oma aasta magusaimat hetke, on tüdruk oma kaisukaruga peidus ja näitab tollele, et ta sellest sala...

Reklaam - Keskkool
24 allalaadimist
8
docx

Reklaamiteooria

nt on kaks seepi. müüb seep, millest kuuldakse rohkem. kõige suurem patt on teha halvale kaubale head reklaami ning heale kaubale üldse mitte mingit reklaami. hea kaup(ilma reklaamita) kaob konkurentsis reklaamitavate kaupadega. reklaamioskus on meie ajastu kirjaoskus kui reklaamsuudab meie meelt ühel või teisel moel lahutada siis annab tarbija talle enamjaolt kõik andeks. reklaam kui turunduskommunikatsioonivahend. loob margiteadvust, aktiviseerib müüki mida reklaam mõjutab? 1. Majanduslik roll. aitab kaupa müüa ja teenib omanikule kasumit. elavdab majandust, võib tekitada ebavõrdsust ja pingeid. 2. kommunikatiivne roll ­ spetsiifiline massikommunikatsiooni liik. eesmärgikskokku viia müüa ja ostja. Kaubakommunikatsioon 3. sotsiaalne roll ­ informeerib, õpetab eelistama,kasutama, mõjutab esteetil...

Reklaam -
32 allalaadimist
4
docx

Reklaamianalüüs

Reklaamianalüüs Reklaami liik: Üleriigiline kasumit mittetaotleva organisatsiooni reklaamiga Reklaami selgitus: Tegemist on reklaamiga, mille eesmärgiks on inimestele edastada sõnum. Postril on kirjas: „Üks noorukitest hoiab käes midagi, mis on Ameerikas keelatud, et tagada laste ohutust. Arva ära milline neist.“ 2010. aastal keelati Ameerikas lõplikult Kinder üllatustemunad ära. Selgituseks tõi USA tarbekaupade ohutuse komisjon (CPSC), et munade sees olevad mänguasjad tekitavad väikestel lastel lämbumisohtu. Asi on läinud nii kaugele, et Kinder munad on illegaalsed ja nende sissetoomine riiki on seaduslikult karistatav. „Moms demand action“ , kes on ühtlasi reklaami tellijaks, on 2012 aastal loodud mittetulundusliikumine vastuseks Sandy Hook koolis toimunud tulistamisele. Selle liikumise eesmärgiks on lõpetada vaba relvade kättesaamine ja omamine riigis, mille mõju ohustab kõiki ja igaüht. Reklaami analüüs:...

Reklaam -
19 allalaadimist
26
pptx

Reklaamianalüüs 1 osta.ee

ee veebikeskkonna  2014. aasta jõuludeks välja lastud reklaami põhjal  Osta.ee lehekülge vaadatakse iga kuu üle 20 miljoni  korra!   Osta.ee eesmärgiks on pakkuda parimat ostu­müügi  keskkonda kõigile kauplejatele, pakkudes  kaasaegset veebitehnoloogiat ja parimaid lahendusi.  Link reklaamile on siin:  https://www.youtube.com/watch?v=zpxXDLdtcIY 1. TOODE/TEENUS  •OST    •MÜÜK    •OKSJON     •FOORUM  Osta.ee eesmärgiks on pakkuda ostjatele/müüjatele tõhusat  keskkonda, mis võimaldab lihtsalt, kiirelt ning mugavalt  pakkuda välja oma tooteid ja teenuseid ning leida neile ka läbi  atraktiivse hinna ostja.  Pakutakse võimalust valida erinevaid hinnamääranguid oma  toodetele: peamiseks vormiks on elektrooniline oksjon, aga  võimalus on ka kasutada fikseeritud hinnaga ja kombineeritud  hinnaga müügivorme.  Turvaliseks kauplemiseks pakutaks...

Reklaam -
16 allalaadimist
12
docx

Reklaami tajumine, mäletamine, tähelepanuprotsessid, õppimine, kujutlus, imago. Talis Bachmann - Reklaamipsühholoogia

REKLAAMI TAJUMINE Kontrast  Et olla märgatav, peab objekt olema: Teistest esile tõusev  Värvuskontrast ja kontrastisuhted (nt kollased ja oranzid toonid- suuremad pilgupüüdjad)  HallikadPastelsed toonid – elegantsus(soliidsus  Vastand värvid – optilise taskaalu saamiseks  Kahemõttelisus (ehk pilt, või lause mida saab võtta kahemõtteliselt nii metafoorina kui ka otse) nt Put your tiger in the tank – bensiinijaamareklaam  Intensiivsus – Eredad objektid, valjud helid, tugevama valguse all olevad objektid. Kõne kompositsioon (pausid,täishäälikute pikem hääldamine)  Liikuvad elemendid liikumatute taustal (nt vaateaknad) Tajuorganisatsioon (gestaltfaktoritemõju)  FiGUUR + reklaamielemendid = TERVIK  Figuur – nim. Seda mis esile tungib ehk tähtsaim juhtiv üksus  Foon - nim. See mis tahaplaanile jääb ...

Reklaam -
74 allalaadimist
4
odt

Reklaamid ajakirjas National Geographic

Uurimistöö „Reklaamid ajakirjas National Geographic“ kohta. See teema on aktuaalne kuna praegusel ajastul loetakse palju ajakirju, ajalehti jne. Kõigis nendes kohtades esineb reklaame, kuigi need inimesi väga ei huvita. Retsensendi arvates on see teema väga asjakohane ja huvitav. Seda lugedes saad teada 50 aasta vältel esinenud reklaamidest ajakirjas National Geographic. Töö sissejuhatuses ja kokkuvõttes on eesmärgid selgelt välja toodud. Probleemi püstitus on otstarbekas, sest uurimistöö autorit huvitab teada saada aastate vältel ajakirjas esinenud reklaamide muutmine. Töös püstitatud eesmärgid on läbi käsitletud ning töös puuduvad hüpoteesid. Töö oli korralikult ja arusaadavalt selgeks tehtud, midagi ei jäänud arusaamatuks. Teoreetilises osas on ülevaade ajakirjas olnud reklaamidest aja vältel. Samuti on välja toodud erinevaid järjest tähtsamaks muutuvaid reklaame. Selgelt on aru saada mis ajastu mingi aeg on olnud. Me...

Reklaam - Keskkool
5 allalaadimist
4
docx

Reklaamide kirjalik analüüs

1. Leemeti peres on jõulud, näärivana istub toas ja jagab kinke. Kõigile leidub midagi, perenaine saab kingi kätte, siis võtab näärimees kotist välja 4-pakki, see on Leemetile, näärivana veel julgustab ka : „Vot, see on juba päris mehekink“ See on hea reklaam, sest selles on tänapäevased asjad (Perenaine(kink), 4-pakk). See meeldib kindlasti hea huumoriarmastajale, kes saab naljast aru. Mõjutusvõtedest on seal kasutatud regimuusikat, majapidamine ja riided vanaaegsed ja kuulsused A. Vaarik ja T. Tauraite. Põhinali on see, et 4-pakk on lihtsat neljast puuhalust kokku pandud, millega on jäljendatud tänapäeva alkoholi 4-pakki. (Rimi reklaam „4-pakk“) 2. Tele2 „perekond“ on ostnud igaüks oma viimaste sentide eest süüa midagi. Marks ostis mingi nn. väädi endale toiduks, Marksi naine ostis endale nö. nähtamatu asja, mida ei n...

Reklaam - Keskkool
18 allalaadimist
2
odt

Meedia ja mõjutamine reklaami analüüsid vigade parandusega

Esimesel reklaamil on kasutatud visaalset võtet reklaamimaks kingi. Ilmselgelt on sihtgrupiks naised, kuna naised kannavad kingi. Reklaam taotleb, et uue kinga kandjat saadab edu välja tegemisega. Kasuatatkse visuaalselt kahte erinevat kinga pilti kõrvuti; vana paar on vasakul ja uus king on paremal. Reklaamitakse uut sügistalk kollektsiooni. Reklaam kujundab hoiakut justkui mehed vaataksid mis naistel jalas on ja see järel kas teevad neile välja, kui tegelikult üldjuhul mehed ei pane tähele selliseid asju. 2. Teine reklaam on nii visuaalne kui auditiivne ja ilmselgelt laste sihtgrupile. Tegu on joonistegelasega, naljakas hääl, sõbralik, armas; kõik mis lastele meeldib. Värv on silmapaistev. Kasutatud on draakonit mis lastele meelde jääb, poes ei pea laps rääkima millist kommi ta tahab vaid saab näpuga näidata äratuntava pakendi peale. Lõbus hoiak reklaamil. 3. Kolmas reklaam on sotsiaalreklaam. Kasutatud on visuaalset kui audi...

Reklaam - Keskkool
7 allalaadimist
8
pptx

REKLAAMI ANALÜÜSI

REKLAAMI ANALÜÜS REKLAAMI EESMÄRK · Teha reklaami Saaremaa lihatööstusele · Mõjutada tarbijaid läbi dramaatilise lause ,,Taimetoitlased on jändid!" · Eesmärk pole täiesti täidetud, sest olulist informatsiooni on üsna vähe · Küll on aga viidatud tootjale ja kujundusega vaeva nähtud SUUNAMINE · Suunatud on eelkõige tarbijale · Selles reklaamis aga tundub, et rohkem üritatakse mõjutada taimetoitlasi või tavalisi tarbijaid tähelepanu pöörama läbi kõmu tekitava lause. KIRJELDUS · Esmalt paistab silma, et reklaam on mõõtmetelt üsna suur · Samuti on kasutatud palju erksaid värve · Kujundus on samuti läbi mõeldud OTSTARBEKUS · Kaubareklaam ­ reklaamitakse Saaremaa lihatööstuse tooteid DEMAGOOGIA · Argumentum ad hominem (ladina k inimesest lähtuv argument) 1. Alahinnatakse taimetoitlasi 2. Kasutatakse sõna ,,jänt" ehk näidatakse negatiivset hoiakut taimetoitlaste suhtes · Argumentum ad populum (ladina k enamusele apelleerimine) 1. Kinnitavad kui fakt...

Reklaam - Keskkool
2 allalaadimist
2
odt

Reklaamide analüüs

Esimesel reklaamil on kasutatud visaalset võtet reklaamimaks kingi. Ilmselgelt on sihtgrupiks naised, kuna naised kannavad kingi. Reklaam taotleb, et uue kinga kandjat saadab edu välja tegemisega. Kasutatakse visuaalselt kahte erinevat kinga pilti kõrvuti; vana king on vasakul ja uus king on paremal. Reklaamitakse uut sügistalv kollektsiooni. Reklaam kujundab hoiakut justkui mehed vaataksid mis naistel jalas on ja see järel kas teevad neile välja, kui tegelikult üldjuhul mehed ei pane tähele selliseid asju. Vigadeparandus: Naised tunnevad justkui king on see mis toob neile edu väljas käimisel ja nad peaks selle omale ostma. 2. Teine reklaam on nii visuaalne kui auditiivne ja ilmselgelt laste sihtgrupile. Tegu on joonistegelasega, naljakas hääl, sõbralik, armas; kõik mis lastele meeldib. Värv on silmapaistev. Kasutatud on draakonit mis lastele meelde jääb, poes ei pea laps rääkima millist kommi ta tahab vaid saab näpuga näidata ära...

Reklaam - Keskkool
3 allalaadimist
2
xlsx

Erinevate reklaami võimaluste analüüs.

PLUSSID MIINUSED Internett Info on mitmekülgne, Infot on liiga palju, ajab segadusse palju erinevaid ühes kohas. telefoni-ja Teemad on lahterdatud, Info võib olla aegunud või pole piisavalt ärikataloogid kõik kontaktid on saadaval. kirjeldatud eritingimusi. Tuttavad Info on kindel ja võib-olla Hinnad ja kogused ja mis kogemused teistel, aitavad iganes info ei pruugi olla täpne otsustada valikul. ja võib erineda. Messid- Kohal on esindaja kes Võib-olla kiidab liigselt oma laadad teab ja oskab võimalusi lahti teenust või toodet, sest ta on rääkida. ikkagi müügiinimene. Teiste ettevõtete Saad ülevaateid eri- Info ei pruugi olla nt. kogemused...

Reklaam - Kutsekool
2 allalaadimist
1
docx

Apellatsioonid

Ta teeb inimese õnnelikuks. See reklaam hõlmab endas stiili, ilu, sportlikkust(sportauto), mugavust ja ka n-ö. meelelahutust. BIOLOOGILINE Kuna bioloogiline vajadus on olla elus ja terve, siis seda see reklaam endas ka hoiab. Reklaami peal võime näha kahemõttelist lauset RIDE SAFELY, millest mõlemad viitavad ohutusele, tervisele ja ehk ka seksapiilsusele. SOTSIAALNE Sotsiaalne vajadus tähendab olla suurem osa tervikust. Tähtis on armastada, olla kaitstud, pühendunud ja kindlustatud. Sotsiaalsete vajaduste üks tähtis osa on perekond. Perekonda hõlmab kõik eelnimetatud ja ka see reklaam Tele2 Perepäev vastab kõikidele nendele vajadustele. PRAKTILINE Efektiivsus, lihtsus ja vastupidavus on praktilised vajadused. Parfüüm on lollikindel, loodetavasti ka vastupidav ning efektiivne. Pesuvahendid ­ kätepesu geel ja dussigeel on samuti väga ef...

Reklaam - Kutsekool
13 allalaadimist
1
pdf

Apellatsioonid II osa

Hedonistlik Bioloogiline Sotsiaalne Praktiline ...

Reklaam - Kutsekool
12 allalaadimist


Registreeri ja saadame uutele kasutajatele
faili e-mailile TASUTA

Konto olemas? Logi sisse

Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun