Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
✍🏽 Avalikusta oma sahtlis olevad luuletused! Luuletus.ee Sulge
Add link

Äriplaani koostamine (0)

1 Hindamata
Punktid

Esitatud küsimused

  • Mis on äriplaan?
  • Kes kirjutab äriplaani?
  • Kuidas alustada?
  • Kes selle kirjutama peab Nüüd võime alustada Aga mismoodi see käib?
  • Kuidas te korraldate oma kauba tootmise müügireklaami?
  • Kui palju tahate laenata?
  • Miks te laenu vajate?
  • Millal ja kuidas te laenu tagasi maksate?
  • Kuidas te laenu kasutate?
  • Millal kus ja kuidas ettevõtte tegevus algas?
  • Millal ettevõte registreeriti?
  • Kuidas ettevõte omandas maa kui teil on maad?
  • Kuidas ettevõte ja selle toodang on arenenud?
  • Kui palju ja millal?
  • Kus ettevõte asub?
  • Kust see tuleb ja milline on kvaliteet?
  • Millised on jäätainete töötlemise kulud antud kohas?
  • Millise energiaallikaga vett kuumutataks?
  • Milline on tööpuuduse tase piirkonnas?
  • Milline on palgatase?
  • Kui palju see maksab?
  • Millised sideteenused on kättesaadavad?
  • Millal alustate tegevust?
  • Mis on teie ettevõttes erilist?
  • Miks saab teie äri olema edukas?
  • Millise suurusega ettevõte on kavas?
  • Missugust kasvu te ettevõttele planeerite?
  • Milline on põhitoodang?
  • Millist turgu kavatsete teenindada?
  • Millise kvaliteediga kavatsete toota?
  • Milline on tegevust juhtivate inimeste taust kogemused ja vanus?
  • Kes kellele aru annab?
  • Milline on organisatsiooniline struktuur?
  • Kes teeb finantsotsuseid?
  • Kes teeb igapäevaseid otsuseid?
  • Kui palju on seda tüüpi kaubale ostjaid?
  • Kui suur on teie turul konkurents?
  • Millisel määral?
  • Millega seda seletada?
  • Mil viisil te seda teete?
  • Kuidas kavatsete laiendada oma ostjaskonda?
  • Kui palju kliente teil on?
  • Kes on teie kliendid?
  • Kes on teie toodangu tarbijad?
  • Millised on teie krediiditingimused?
  • Mis täpsustab kauba eest maksmist?
  • Mil teil pole ostjaid?
  • Milline on teie sihtturg?
  • Kus nad elavad töötavad ja sisseoste teevad?
  • Miks nad teie tooteid ostavad?
  • Millised on nende soovid ja vajadused teie toodangu järele?
  • Millega teie vahendajad tegelevad ja millised kasumieelduse neil on?
  • Kuidas te oma kauba kliendini transpordite?
  • Kuidas ja kus teie klient teie tooteid ostab?
  • Kui on perioode kus keegi teie kaupa ei osta kus te seda hoiate?
  • Kuidas te korraldate oma varusid?
  • Kui kasutate müügiagente siis kes nad on?
  • Kuidas te neid tasustate?
  • Millised on tootmiskulud?
  • Milline on konkurentide hind?
  • Millist hinda on klient valmis maksma?
  • Kuidas te oma hinnad määrate?
  • Kuid tooks ka kasumit?
  • Milline on teie konkurentide hind?
  • Milline on turuhind?
  • Kui palju mõjutab hind nõudmist teie toote järele?
  • Palju või üldse mitte?
  • Kui kiiresti hinnad muutuvad?
  • Kui palju konkurente teil on?
  • Kus teie konkurendid asuvad?
  • Millised on teie konkurentide tugevad ja nõrgad küljed?
  • Mida teevad teie konkurendid paremini kui teie?
  • Millised on teie konkurentide toodete omadused ja hind?
  • Milline on teie konkurentide reputatsioon?
  • Kuidas nad oma toodet reklaamivad ja turustavad?
  • Mille poolest on teie toode ja tegevus parem nende omast?
  • Mis minu tootest saab?
  • Millised on negatiivsed omadused?
  • Kuidas te neid kõrvaldada lasete?
  • Mis teeb teie toote eriliseks ja konkurentide omast erinevaks?
  • Milline on teie toote kvaliteet?
  • Kuidas te oma tooteid pakite?
  • Kuidas te neid täidate?
  • Kuidas teie toode rahuldab teie klientide soove ja vajadusi?
  • Paljude eest hinda küsi?
  • Kui võimalik kas te pakute oma kaubale garantiid?
  • Midagi muud tootma?
  • Missuguseid tarneid te vajate?
  • Millist kvaliteeditaset te nõuate?
  • Kes on teie tarnijad?
  • Millist hinda nad oma tarnete eest võtavad?
  • Kui ei siis millised on maksutingimused?
  • Millised on alternatiivsed tarnijad?
  • Kuidas seda juhitakse?
  • Kes teeb vastavaid otsuseid?
  • Milline tehaskaupluskontor teil on?
  • Missugust tootmisprotsessi kavatsete alustada?
  • Missuguseid masinaid ja seadmeid kavatsete kasutada?
  • Kui palju tehnoloogiat tarvis läheb?
  • Kui palju käibekapitali tarvis läheb?
  • Missugust varudehoidmismeetodit kasutate?
  • Kus asub laohoone?
  • Millised viljadeloomade nakkused võivad teie tegevust ohustada?
  • Missugused kaitse- ja ravivahendid on saadaval?
  • Milliste oskustega töölisi vajate?
  • Kui palju inimesi te kavatsete tööle võtta?
  • Mida teie töötajad teevad?
  • Millised on tootmiskulud?
  • Kuidas kavatsete hoolt kanda hoonete vara ja seadmete eest?
  • Kus asuvad tootmiskeskused?
  • Millised on teie spetsialiseerumise eelised ja puudused?
  • Milliseid ettevõtteväliseid tehnilisi teenuseid võite vajada?
Vasakule Paremale
Äriplaani koostamine #1 Äriplaani koostamine #2 Äriplaani koostamine #3 Äriplaani koostamine #4 Äriplaani koostamine #5 Äriplaani koostamine #6 Äriplaani koostamine #7 Äriplaani koostamine #8 Äriplaani koostamine #9 Äriplaani koostamine #10 Äriplaani koostamine #11 Äriplaani koostamine #12 Äriplaani koostamine #13 Äriplaani koostamine #14 Äriplaani koostamine #15 Äriplaani koostamine #16 Äriplaani koostamine #17 Äriplaani koostamine #18 Äriplaani koostamine #19
Punktid 100 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 100 punkti.
Leheküljed ~ 19 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2013-11-26 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 33 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 0 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor nfixt Õppematerjali autor

Sarnased õppematerjalid

27
doc

Turundusplaani koostamine

Turundusplaani koostamise juhend Esimeseks sammuks on iga turundusplaani koostamisel situatsioonianalüüs. Situatsioonianalüüsi käigus vaadeldakse: 1. üldist turunduskeskkonda 2. konkurentsisituatsiooni 3. klienti. Teiseks sammuks turundusplaani koostamisel on prognoosite tegemine. Aluse selleks annavad varem tehtud analüüsid. Prognoosid tuleb teha turusituatsiooni võimaliku arengu, klientide vajaduste ja nende võimaliku muutuse ning konkurentsisituatsiooni ja selle muutuste kohta. Kolmas samm on eesmärkide püstitamine. Turunduse eesmärk peab tulenema vahetult organisatsiooni üldistest eesmärkidest. See peaks arvestama firma võimalusi, üldisi sihtide, turusituatsiooni ja tulevikutrend. Kui tegemist on lühiajalise turundusplaaniga, siis tuleb ilmtingimata lähtuda ka varem püstitatud pikaajalistest turunduseesmärkidest. Neljandaks sammuks on eesmärkide saavutamiseks sobiva strateegia väljatöötamine. Strateegiad peaksid arvestama firma siseseid ja väliseid v

Majanduse alused
9
doc

ÄRIPLAANI KOOSTAMISE JUHEND

ÄRIPLAANI KOOSTAMISE JUHEND NB! ­ vormistamisel jälgi õpilastööde vormistamise reegleid, kasuta word-i vormindusvahendeid! Alapunktide pealkirjastamisel ja liigendamisel lähtu oma äriidee sisust, sellest kui palju sul oleks alapunkti all rääkida ja vajadusel muuda nii pealkirju, ühenda alapunkte kui jäta välja ka üleliigne! Iga paragrahvi (tähis 1.0, 2.0 jne) alusta uuelt lehelt! ENNE KIRJUTAMIST LOE JUHEND ALGUSEST LÕPUNI LÄBI! 1.0. KOKKUVÕTLIK ÜLEVAADE Paiknedes küll äriplaani alguses, koostatakse kõige viimasena. Kokkuvõtlik ülevaade toob koondatult välja kõige olulisema info kogu äriplaani kohta. Peaks mahtuma ca 1-2 leheküljele. 1.1. Ettevõtte missioon See 1-2 lauseline määratlus toob välja ettevõtte põhieesmärgi ning selle saavutamiseks rakendatud juhtpõhimõtted. 1.2. Ettevõtte lühiülevaade Siin tuleks anda olulise tähtsusega infot ettevõtte kohta, nagu näiteks nimi, aadress, asukoht, asutamisaeg, jur

Majanduse alused
48
doc

Äriplaani koostamine

ÄRIPLAANI KOOSTAMINE Õppematerjal Äriplaan SISUKORD SISUKORD...............................................................................................................2 1. ÄRIPLAANI KOOSTAMISE VAJADUS JA PÕHIMÕTTED...................................3 2. ÄRIPLAANI KOOSTAMINE JA KOMPONENDID.................................................5 3. ETTEVÕTTE ÄRIPLAAN......................................................................................6 3.1 KOKKUVÕTE..................................................................................................6 3.2 ETTEVÕTTE LÜHIÜLEVAADE.......................................................................8 3.3 ÄRIIDEE ISELOOMUSTUS..........................................................................

Majandus
48
doc

Äriplaani Koostamine

ÄRIPLAANI KOOSTAMINE Õppematerjal Äriplaan SISUKORD SISUKORD............................................................................................................... 2 1. ÄRIPLAANI KOOSTAMISE VAJADUS JA PÕHIMÕTTED..................................3 2. ÄRIPLAANI KOOSTAMINE JA KOMPONENDID................................................ 5 3. ETTEVÕTTE ÄRIPLAAN......................................................................................6 3.1 KOKKUVÕTE.................................................................................................. 6 3.2 ETTEVÕTTE LÜHIÜLEVAADE ......................................................................8 3.3 ÄRIIDEE ISELOOMUSTUS.........................................................................

Majandus
31
docx

Äriplaani koostamise juhend

Äriplaani koostamise juhend Äriplaan koosneb kahest osast - sõnad ja numbrid. Äriplaani sõnalises osas kirjeldatakse oma äriideed, toodet, tootmist, klienti ja teid, kuidas kaup kliendini jõuab. Äriplaani numbriline osa koosneb tavaliselt kolmest tabelist: - planeeritud kassavoogude aruanne - planeeritud kasumiaruanne - planeeritud bilanss Numbrilise osa koostamise kohta saab täpsemalt lugeda artiklist "Äriplaan - finantsprognoosid". Äriplaani sõnaline osa Äriplaani sõnaline osa peaks olema 10-20 lehekülge pikk. Tähtis on jälgida, et kirjas oleks ainult oluline. Näiteks toote detailsed spetsifikatsioonid, täismahus turuuuringud, hinnapakkumised, lepingute näidised, võtmetöötajate täismahus CV-d, plaanid, kaardid lisatakse äriplaani lõppu lisadena. Kõike seda äriplaani lisades teete te oma plaani raskestiloetavaks. 1. Kokkuvõte Kuigi kokkuvõte on äriplaani esimene osa, soovitan selle kirjutada viimasena. Kokkuvõtte koostamisele tasub palju tähelepanu pö

Majandus
15
pdf

Äriplaani koostamine

ÄRIPLAANI KOOSTAMINE KODUKANDI KOOLITUSKESKUS LEKTOR: MARGIT KOOL 2009 ÄRIPLAANI KOOSTAMINE Mis on äriplaan? Äriplaan on äritegevuse planeerimise ja analüüsimise tulemusel tekkiv kirjalik dokument, mille järgi mõeldud äriideed ellu viiakse. Äriplaani kohendatakse vastavalt muutuvatele tingimustele majanduses. Miks on äriplaan vajalik? äriplaan on äritegevuse alusdokument, mis näitab kuidas ja mil viisil te majandustegevust kavandate ja annab suunised igapäevasteks majandusotsusteks; äriplaan on oluline finantseerijate jaoks;

Majandus
21
doc

Äriplaani koostamine

Ärge kirjutage: " Internetti kasutavate inimeste arv on viimastel aastatel järsult suurenenu". Selle asemel kirjutage täpsemalt: " Arvutialane ajakirjandus (viited) on näidanud, et interneti kasutajate arv on viimase kahe aastaga suurenenud 3 korda". 3 · Enne lõplikku vormistamist paluge kellelgi, kes teie äriga seotud ei ole, teie äriplaan läbi lugeda. Paluge, et ta kohe küsiks, kui midagi jääb arusaamatuks või pole veenvalt esitatud. Äriplaani koostamine ja komponendid; Iga äriplaan erineb teisest mingil määral struktuuri poolest. Paljud finantsasutused annavad ettevõtjatele ette ka äriplaanide nõutava struktuuri. Igale äriplaanile on kohustuslikud järgmised komponendid: · tiitelleht · sisukord · kokkuvõte · ettevõtte lühiülevaade · äriidee iseloomustus · projekti kirjeldus - tooted või teenused, - tootmine, - keskkond. · turustamine - turu iseloomustus - konkurendid ja konkurents

Majandus
105
doc

Lõpueksam: 2008 õppekava alusel Majanduse alused

3. Põhilised juhtimisfunktsioonid 1) Plaanimine- Eesmärkide püstitamise poliitika ja tuleviku tegevuste formuleerimine ning protseduuride kehtestamine. Juht peab oskama prognoosida ettevõtte tuleviku ja koostada konkreetseid lühi- ja pikaajalisi tulevikuplaane. 2) Organiseerimine- Ülesannete rühmitamine, töökohtade kavandamine, otsustamisõiguse delegeerimine, organisatsiooni struktuuri koostamine. Organiseerimise tulemusena kujuneb ülesande struktuur. 3) Valitsemine- Alluvate juhtimine ja juhendamine. 4) Koordineerimine- Tegevus, millega ühendatakse erinevate alluvate pingutused ühise eesmärgi saavutamiseks. 5) Kontrollimine- Kontrollitakse kehtestatud juhendite, reeglite, standardite täitmist ja toimet,

Majanduse alused



Lisainfo

Juhend äriplaani koostamiseks

Märksõnad

Mõisted


Kommentaarid (0)

Kommentaarid sellele materjalile puuduvad. Ole esimene ja kommenteeri





Uutele kasutajatele e-mailiga aktiveerimisel
10 punkti TASUTA

Konto olemas? Logi sisse

Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun