Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse
✍🏽 Avalikusta oma sahtlis olevad luuletused! Luuletus.ee Sulge

"tarnijaks" - 11 õppematerjali

tarnijaks on Arvutikeskus OÜ, kes omab head mainet tehnika valdkonnas ja usaldusväärset kliendituge.
thumbnail
8
doc

Liiklusinfo edastus

· Koostöö 3,5G võrku pakkuva firmaga Planeerimine Selgitame välja kliendi vajadused/nõudmised liiklusmonitooringu kaamerate reaalajapildi uuendamise kiiruse, pildiedastuskvaliteedi ja videosäilitamise pikkuse osas. Valime kliendi nõudmistle vastavad kaamerad. Kaamera peab olema ühenduv 3,5G võrku. Kaamera peab olema ilmastikukindel. Kaamera peaks salvestama sujuvat videopilti ­ 30 kaadrit sekundis. Kaameral peaks olema hind ja kvaliteet suhtes. Valime tarnija. Tarnijaks on Arvutikeskus OÜ, kes omab head mainet tehnika valdkonnas ja usaldusväärset kliendituge. Info: Arvutikeskus OÜ Kaamerate asukoha väljaselgitamine. Kuna 3,5G võrk katab praktiliselt tervet Eestit, siis sõltub kaamerate paiknemine kliendi soovist. Võrgu operaatoriks valime EMT, kuna firma pakub tihedaimat 3,5G võrku Eestis. Samuti omab EMT parimat ja usaldusväärseimat mainet Eesti operaatorite seas.

Informaatika → Sidevõrgud
26 allalaadimist
thumbnail
14
doc

Praktika

pigem kõrgemat kui madalamat hinda. Kuna toodete nomenklatuuris on üle 100 000 erineva toote, siis pakub ettevõte igale kliendile koos kataloogidega CD-d kõikide pakutavate toodete hindadega. Hindasid korrigeeritakse ja uuendatakse kord aastas jaanuari kuus. Suurtemate koguste ja eritellimuste korral on kliendil alati võimalus pidada läbirääkimisi soodsama hinna üle. 1.1.5 Ettevõtte tarnijad ja kliendid OÜ Eurolukud peamiseks tarnijaks ja koostööpartneriks on Saksamaal asuv Häfele GmbH, kes on üks arvestatuimaid liidreid oma valdkonnas ning kelle käive ületab aastas üle miljardi euro. Suur pluss sellise ettevõttega koostöötamisel on nende poolt pakutav maksetähtaeg, mis antud ettevõttele on kolm kuud, see omakorda annab võimaluse osta tooteid, need klientidele müüa, müüdud kauba eest raha saada ning alles siis maksta tarnijale. Teiseks tarnijaks Saksamaal on

Majandus → Äritegevuse alused
456 allalaadimist
thumbnail
2
doc

Talvesõda

ennastsalgavusega. Lõpuks tungis ikkagi Punaarmee linna. Viiburis käisid ägedad lahingud veel kaks tundi pärast seda , kui jõustus Nõukogude Liidu ja Soome vaherahu 13. märtsil 1940 aastal kell 11:00.Linna keskosa jäigi Punaarmeel vallutamata. Tegelikult aitasid Soomet tuhanded vabatahtlikud paljudest riikidest. Talvesõjas võitles ka kaks tuhat eestlast. Otsesest abistamisest võtsid osa 26 riiki. Lennukite , tankide ja muu sõjavarustuse suurimaks tarnijaks olid Ameerika Ühendriigid , Prantsusmaa, Inglismaa , Itaalia, Hispaania ning USA president F. Roosevelt keelas toorainete ja tööstusseadmete ekspordi Nõukogude Liidule ja andis Soomele 30 miljonit dollarit laenu. Rünnates Soomet rikkus NSVL tõsiselt Nõukogude Liidu ja Soome vahel jõus olnud mittekallaletungi pakti. Soome ründamise eest heideti Nõukogude Liit Rahvasteliidust 14.detsembril 1939.aastal välja.

Ajalugu → Ajalugu
52 allalaadimist
thumbnail
4
docx

Ostutehingute arvestus

K Võlad tarnijatele Tarnijate arve tasumine arvelduskontolt D Võlad tarnijatele K Arvelduskonto Ostutehingute puhul tuleb periodiseerida õigesti tekkinud kohustus. Pikaajalisi tarnevõlgnevusi kajastatakse bilansikirjel Muud pikaajalised kohustused. Ostutehingute analüütiliseks arvestuseks avatakse eraldi iga tarnija kohta analüütiline konto kuhu kantakse kõik ostutehingud ja tasumine. Tarnijate lõikes peetakse eraldi arvestust iga saabunud arve ja selle tasumise kohta. Kui tarnijaks on ettevõtte omanik (s.o emaettevõte), mõni teine grupi ettevõte või seotud osapool tuleb tehinguid kajastada kontodel Võlad emaettevõtja vastu, Võlad grupiettevõtja vastu jne. Ostutehingute kajastamine raamatupidamisarvestuses sõltub sellest, kas ostja on registreeritud käibemaksukohuslasena. Mittekäibemaksukohustuslane lülitab käibemaksu saadud väärtuste soetusmaksumusse või kannab kuludesse koos arvel näidatud põhisummaga.

Majandus → Majandusarvestus
19 allalaadimist
thumbnail
38
docx

Äriplaan pizza koju

.................................................................................................................. 17 LISA 2................................................................................................................... 19 ÄRIPLAANI KOKKUVÕTE OÜ Mrs. Pizza hakkab tegelama Võru linnas ja selle lähiümbruses toidu koju viimisega ööpäevaringselt. Ettevõtte eesmärk on esmakordselt Võrus pakkuda teenust, kus toit tuuakse inimestele koju ukse taha. Peamiseks tarnijaks on Kaupmees & KO AS. Ettevõte paikneb Võru Jüri 43D, mis asub elava liiklusega piirkonnas ja oskuslik välireklaam võib ligi meelitada palju möödujaid. Mrs. Pizza on peamiselt suunatud toidu koju viimisele, kuid vajadusel saab tellida ka koha peal kaasa, läbi väliakna. Kohapeal toitlustust ei toimu, kuid näeme seda oma tulevikuplaanides. Äriühingu tüüp on osaühing, osakapitali suurusega 2500€. Edaspidi on võimalik osakapitali

Majandus → Ettevõtlus alused
59 allalaadimist
thumbnail
8
docx

Kuidas toimib logistika?

Mõtlesin, et kindel toode millest soovin rääkida võiks olla mu enda töökohast kuna arvan, et sellega tehakse väga palju toiminguid terve protsessi käigus, mis selle tootega tehakse. Firma põhitoodanguks on autode sisevalgustuste tegemine aga tehakse ka muid elektroonilisi asju nt validaatorid mis on Tallinna ühistranspordis kasutusel ning igasugu muidu vidinaid.. Mina räägin aga hoopis sisevalgustustest ehk laoprotsessidest mis nendega tehakse algusest saadik. Meie firma tarnijaks ja lõpptarbijaks on üks ja see sama firma ehk siis meie poolt valmistatud pooltoode läheb tarnija juurde tagasi. Kõik saab alguse sellest, et tehakse valmis kusagil välismaal pisidetailid, millest see toode koosneb – valgusjuht, kaabel, korpused. Seal neid tooteid hoiustatakse riiulitel väga kaua enne kui need meie juurde tulevad. Ja protsess nendel on üks ja sama. Masin teeb ja kõik detailid pannakse kastidesse ning siis ladustatakse ära jupid riiulitele

Logistika → Logistika alused
20 allalaadimist
thumbnail
12
doc

Müügikorraldus – Teenindus-ja müügioskuste süvendamine

tarnis OÜ BREWWANZ ning nende toodete sortiment on ka laialdane, kuid meie kaupluses leidusid vaid mõned tooted : 1) Kaeraküpsised 2) Mooniküpsised 3) Soolased kreekerid HRUSTIK 4) Soolased kreekerid NEZNÕI 5) Sefiir ­ Sokolaadis 6) Valge sefiir 4 Lisaks Ukraina küpsistele leidus kaupluses veel palju erinevaid sorte kompvekke, mis samamoodi pärit Ukrainast nagu küpsisedki, kuid tarnijaks oli NOIRES HA OÜ ning toodete valikus mõningad tooted kogu sortimendist: 1) Koore-karamelli iiris 2) karamell ,,Vähike" 3) karamell ,,Segu" 4) karamell ,,Puuvilja lõigud" 5) Moosikaramell 6) karamell ,, Piimatilk" 7) sufleekomm ,,Cremona" 8) Jahimehe sokolaadikomm 9) LUX assortii 10) Trühvel ,,Soleil" 11) Konfetto segu 12) Barokko sokolaadi segu AS Pere müügipunkt pakkus lisaks väike kauplusele kohapealset kohvi teenust, mis

Õigus → Müügiõpetus ja...
180 allalaadimist
thumbnail
6
docx

Väärtusahela juhtimine- eksami kordamisküsimused

Väärtusahela ja tarneahela vahe? Tarneahel näitab millistest tarne etappidest koosneb lõpptoote kujunemine. Väärtusahel kirjeldab lisaväärtuse teket tarneahelas. Millised muutused on toimunud alates 90 aastatest tarneahelates? Viimase kümnendi edusammud IT-s ning elektroonilise kaubanduse arengus on pakkunud ettevõtetele võimalust pääseda uutele turgudele, piltlikult paremini siduda tarneahelas olevaid ettevõtteid omavahel ning optimeerida erinevaid äriprotsesse. Teiste sõnadega on tehnoloogia areng võimaldanud paralleelselt parandada klienditeeninduse taset ning alandada kulusid tarneahelas. Väärtusahela keskne arenguetapp logistikas? Väärtusahel ühendab toormaterjalide tootjad valmistoodangu valmistajatega ja need omakorda lõpptarbijatega. Väärtusahela moodustavad omavahel seotud logistilised protsessid, milles iga protsess lisab tootele väärtust. Joonis 1. Tarneahela struktuur Tarneahela kesksel kohal on keskne ettevõte, mis korr...

Logistika → Logistika
21 allalaadimist
thumbnail
32
docx

Väärtusahela juhtimine kordamisküsimused

Joonis 1. Tarneahela struktuur Tarneahela kesksel kohal on keskne ettevõte, mis korraldab tarneahela tegevust, hallates tarnijate ja klientide võrgustikku. Traditsiooniliselt on selleks olnud lõpptoodet tootev tootmisettevõte nt autotehas, rõivatootja või ka jaekett, mille ostumahtude suurus võimaldab mõjutada lõppakaubatootjate tegevust. Tarnijad ja kliendid jagunevad erinevatesse astmetesse nt autotehase seisukohalt vaadates võib 1. astme tarnijaks olla käigukastide tootjad. 2 astme tarnijad tarnivad komponente käigukastide tootjatele. 1 ja 2 astme klientideks võivad olla erineva piirkondliku ulatusega edasimüüjad. 3. Arutle, miks on oluline väärtusahela jagunemine osadeks. Igal väärtusahela osal on oma kindlad ülesanded ja igas väärtusahela protsessis lisatakse antud tootele väärtust juurde. Kui väärtusahel on jagatud osadeks siis iga osa viimistleb toodangut kõige paremal võimalikul moel

Muu → Väärtusahele juhtimine
131 allalaadimist
thumbnail
48
docx

Finantsraamatupidamise põhimõisted

K Võlad tarnijatele Tarnijate arve tasumine arvelduskontolt D Võlad tarnijatele K Arvelduskonto Ostutehingute puhul tuleb periodiseerida õigesti tekkinud kohustus. Pikaajalisi tarnevõlgnevusi kajastatakse bilansikirjel Muud pikaajalised kohustused. Ostutehingute analüütiliseks arvestuseks avatakse eraldi iga tarnija kohta analüütiline konto kuhu kantakse kõik ostutehingud ja tasumine. Tarnijate lõikes peetakse eraldi arvestust iga saabunud arve ja selle tasumise kohta. Kui tarnijaks on ettevõtte omanik (s.o emaettevõte), mõni teine grupi ettevõte või seotud osapool tuleb tehinguid kajastada kontodel Võlad emaettevõtja vastu, Võlad grupiettevõtja vastu jne. Ostutehingute kajastamine raamatupidamisarvestuses sõltub sellest, kas ostja on registreeritud käibemaksukohuslasena. Mittekäibemaksukohustuslane lülitab käibemaksu saadud väärtuste soetusmaksumusse või kannab kuludesse koos arvel näidatud põhisummaga

Majandus → Raamatupidamine
26 allalaadimist
thumbnail
116
pdf

Otsustusprotsesside alused kordamisküsimuste vastused alternatiiv

jäävad niikaua tähelepanuta, kuni selle valdkonna esindajad suudavad enda huvide kaitse õigusaktidesse sisse viia. Kaudse mõju põhjuslike seosteahela olemasolu tõestamine on aga üldjuhul väga keeruline, nii jäävad kaudsed tulemused enamasti otsuse ettevalmistamisel arvestamata. - Näiteks: Otsustusprotsessi analüüsi tulemusel võib osutuda rõivaid tootvale ettevõttele sobivaimaks tarnijaks mõni Hiina ettevõte. Odava tarnija kasutamine tootmisprotsessis võib aga kaasa tuua meedia halvustava tähelepanu ja sellest tuleneva ettevõtte maine languse. 70. Mis mõttes me saame rääkida positiivsetest või negatiivsetest alternatiivi elluviimise tulemustest? - vt. 67. vastus! 71. Selgitage alternatiivi elluviimise tulemuse kvalitatiivse mitmemõõtmelisuse olemust.

Majandus → Majandus
14 allalaadimist


Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun